Sveiki,
kiek km jum reikia nuvaziuoti, kad susiltu dydzelio variklis?
Kiek pamenu, anksciau mano variklis susildavo greiciau. Dabar kai buvo -10 - 15 laipsniu, tai reikedavo 10-13 km, kad pasiektu darbine temperatura.
Kad ilgiau syla pastebejau po vandens pompos pakeitima. Gal tas itakos turi, kad kitokia pompa stovi, nors kaip ir neturetu.
2.0 D4D Avensis 2001
kazkur tiek ir reikia kad pasiektu iki darbines temperaturos
Siandien nuvaziavau 7 km mieste be kamsciu, tai susilo tik puse darbines temp. Lauko temp 0 laipsniu.
maniškė panašiai, mieste apie 10 km. nuvažiuoju iki pasiekia darbinę temp.
Kazkaip ilgai, kitu masinu dyzeliniai varikliai zymiai greiciau susyla
Tai čia dar normaliai pas tave, aš tai ir pastebėjau kad praeitą žiemą kažkiek greičiau šilo, šią tai kai buvo -10-15 tai nuvažiavus 10km be kamščių vos pakildavo rodyklė nuo dugno, kai 0 tai gal iki pusės ir pakyla..
na toyota yaris 1.4, tai pasiekia darbinę nuvažiavus 5 km. mieste (žiemos metu), manau 2.0-2.2, 10 km. riba yra tikrai normalu ir nereikia ieškoti dėl to ligų...
Tam procesui pagreitinti yra sumontuoti sildytuvai
Citataegariukas1 parašė:
Tam procesui pagreitinti yra sumontuoti sildytuvai
Parašei taip tarytum pas visus jie yra, tik durneliai nesinaudojam, ir rašom kad ilgai šyla...
Kad pas dauguma europiniu yra,pas anglus beveik nebuna.Del tu durneliu,kur neisnaudoja:labai daug yra tokiu,kurie taupydami kura ar dar kazka nenaudoja.Turiu kelis pazystamus su avensiais vazineja,sako kas ten pas tave kaukia:oSakau reaktyvinis variklis,ir pas tave yra:D
Gal ir pas daugumą, bet ne pas visus, deja
Deja
Pas mane nors ir europine, taciau nera jokiu reaktyviniu pasildymu.
Kaktusas, per kiek taviske susuyla?
na cia idomus pamastymai del termostato :), jo isilimo greitis priklauso tikrai ne nuo nuvaziuotu km o nuo variklio ir ausinimo sistemos specifikos, o siaip tai turetu atsidaryti kai vanduo pasiekia apie 80 laipsniu temperatura, o toyota syla tikrai letai tai jei vazineti tenka mazais atstumais tai nelabai ir pajusi siluma masinoje, vandens pompa gali tureti itakos jei ji neatliko pilnai savo funkcijos pries keitima...
Nusipirkus D4D, po avensio 1.6 benzino iskylo problema, kad variklio temperatura labai letai pasiekia darbine temperatura, nors silta ora i salona gana greit pradeda pusti, tik nusipirkus keiciau termostata, jokio pokycio nebuvo, kai buvo salta, tai tik prie darbo susyla temperatura, tai yra po 20-25min vaziavimo arba tai yra ~10-12km nuvaziavus, nes vaziuoju per kamscius, ilgesni laika stoviu, negu vaziuoju. Turim seimoj dar Avensi II d4d 2.0 tai susyla labai panasiai, tai manau taip turi buti, jeigu turite webasto imontuota, meginkite ja naudotis ( reaktyvini varikli)
Kaskas labai vaizdziai sita problema buvo aprases, dabar nerandu, bet mintis paprasta... Dyzelinio variklio naudingumo koeficijantas daug aukstesnis, t.y. jis daug maziau kuro supleskina tiesiog oro sildymui.
Praita ziema, kai buvo -25, tai peciukas sugebedavo atsaldyti varikli, didysis ratas vaziuojant taip ir neatsidarydavo, net ir 100km nuvaziavus. Manaiu termostatas, bet radijatorius nesilo, tai mane vienas vaikinas ir apramino... , sake "apsiprask, cia tau ne bendzas :) " .
tas reaktyvinis variklis labai gerai po poros min. ir darbine temperatura. o jai ijungiu pries desimt min. tai pradedu vaziuot su darbine temperatura
Citatalaizekas parašė:
Nusipirkus D4D, po avensio 1.6 benzino iskylo problema, kad variklio temperatura labai letai pasiekia darbine temperatura, nors silta ora i salona gana greit pradeda pusti, tik nusipirkus keiciau termostata, jokio pokycio nebuvo, kai buvo salta, tai tik prie darbo susyla temperatura, tai yra po 20-25min vaziavimo arba tai yra ~10-12km nuvaziavus, nes vaziuoju per kamscius, ilgesni laika stoviu, negu vaziuoju. Turim seimoj dar Avensi II d4d 2.0 tai susyla labai panasiai, tai manau taip turi buti, jeigu turite webasto imontuota, meginkite ja naudotis ( reaktyvini varikli)
na jei nuvaziavus 12 km per kamscius tik vos pradeda silti tai gal tas termostatas visai neveikia t,y pastoviai atidarytas ir letai uzsyla, o keitei nauja ar deveta ? na pas mane net kaip buvo -15 siemet tai Kaune nereikdavo Jonavos gatves pervaziuoti o siluma jau pilnai puciama i salona. na jei net 100km nuvaziavus neatsidaro didysis ratas tai manau visiskas nonsensas, nenoriu issiplesti iki fizikiniu procesu, bet net ir dyzelio degimo metu pakankama temperatura issikyria kad po tam tikro laiko susiltu variklis, ir jei ziema vazinetume didesniais atstumais (pvz 100km) ir variklis nepasiektu darbines temperaturos, manau toks variklis ilgai netemptu :)
Maniske tai susyla anksciau ar veliau, tik tenka ilgai palaukti, dar labai erzina, kad kol varikles nepasieke darbines temp apsukas laiko 1,2 k
Jai valanda laiko sedetum metalineje backoje i kuria pucia -25 laipsniu 100km/h vejas. Kazin kiek prireiktu saliuros, kad islaikyti viduje +25 viena valanda. :D
Cia siaip retorinis klausimas, bet manau kokiu 2-u litru. Tai ko noreti jai mano auto tokiomis salygomis isvis suvartoja tik kokius 4Lit. (100km/h trasoje).
Ir as nesakau kad variklis nesusyla, jis susyla, i salona gan greitai pradeda pusti silta ora, bet tas i salona puciamas siltas oras taipat ausina varikli, ir esant labai dideliam salciui neleidzia varikliui ikaisti iki tiek kad termostatas atsidarytu. O jai termostatas netycia sugestu ir isvis neuzsidarytu, tai salone vargu ar isvis nors koki pliusa pasiektum :) .
CitataFUX parašė:
Maniske tai susyla anksciau ar veliau, tik tenka ilgai palaukti, dar labai erzina, kad kol varikles nepasieke darbines temp apsukas laiko 1,2 k
apsukas laiko automatinis patsosas:)
Andriau, zinau :)
cia tiems apie fizikinius desnius rasantiems replika tokia noriu mestelt. kazin kodel dyzeliniu varikliu visuomet didesnis radiatoriu buna, nei benzininiu-kazin ar cia del to kad jis "mazesne" temperatura isskiria uzdegdamas misini?;)
Citataeceris parašė:
cia tiems apie fizikinius desnius rasantiems replika tokia noriu mestelt. kazin kodel dyzeliniu varikliu visuomet didesnis radiatoriu buna, nei benzininiu-kazin ar cia del to kad jis "mazesne" temperatura isskiria uzdegdamas misini?;)
manau del radiatoriaus dydzio pats ir atsakei uzduodamas klausima apie temperatura;) siaip logiskai atrodytu pagal radiatoriaus dydi kad benzininio variklio turetu buti didesnis nes benzinas degdamas iskyria apie 20 procentu didesne temperatura, o esme yra ta kad kiekvienas motoro tipas turi optimalia darbine variklio temperatura, kurioje jis efektyviausiai gali buti naudojamas :)
drysciau priestarauti, nes nera logikos. jei dyzelinis variklis dirba prie 20 proc zemesnes temperaturos-anot jusu, jo optimalus darbas turetu buti pasiekus 60-70 laipsniu, ar ne? tad kodel termostato darbo amplitude nesiskiria tais 20 procentu lyginant su benzininiu? tikrai nedrystu teigti, kad dyzelio misinio uzdegimas vyksta prie zemesnes temperaturos. senesniu laiku dyzeliai bijodavo perkaitimu, tas tiesa, taciau tai visiskai skirtingi dalykai-optimalus variklio darbas ir isskiriama temperatura misinio uzsidegimo metu. prie siuolaikiniu kuro sistemu, dyzelinio variklio optimali darbo temperatura, kaip ir benzininio, yra apie 80-90 laipsniu. variklio optimali temperatura tiek benzininio tiek dyzelinio variklio mazai kuo skiriasi arba visai nesiskiria
Nezinau, bet man regis logiska kad 2.0L bendzinas deginantis apie 8 Litr bendzo susyla greiciau nei dyzelis deginantis 4 Litr.
Kad senas golfas degino daug maziau salerkos nei avensis,bet silo labai greit:)
CitataS_Kulikauskas parašė:
Nezinau, bet man regis logiska kad 2.0L bendzinas deginantis apie 8 Litr bendzo susyla greiciau nei dyzelis deginantis 4 Litr.
tuomet kolega, kaip paaiskinti, kad mano praeito auto, primeros 2.0 td, 66 kw variklis net ir prie -20 nuvezus man vaikus i mokykla 1,2 km jau gryztant pusdavo karsta ora, o temperatura uzkildavo iki normalios nuvaziavus max 5 km. sutinku, kad nuo isdeginamo kuro ir variklis greiciau isyla. primera uzmiestyje valge 6 l/100 km. bet toyota nuvaziavus uzmiesciu 11 km iki pirmo sviesoforo dar dirba "ant patsoso" ir iki normalios temperaturos nedakilusi buna rodykle. pakyla, ir normalias apsukas pasiekia, nuvaziavus apie 14-15 km, su 4/6 uzdengto radiatoriaus prie -15. nors variklis irgi 2.0 l 66 kw. cia manau "kalti" gamintojo ausinimo sistemos ipatumai, o musu teorijos lieka tik teorijom;)
Nu taip, ausinimo sistemos ipatumai tikrai nepaskutineje vietoje. Pvz. ausinimo skyscio kiekis, mazojo rato dydis, vandens pompos pajegumai ir t.t. , bet tu isivaizduoji per kiek tada butu isilusi 2.0 bendzinine primera :) ...
Citataegariukas1 parašė:
Kad pas dauguma europiniu yra,pas anglus beveik nebuna.Del tu durneliu,kur neisnaudoja:labai daug yra tokiu,kurie taupydami kura ar dar kazka nenaudoja.Turiu kelis pazystamus su avensiais vazineja,sako kas ten pas tave kaukia:oSakau reaktyvinis variklis,ir pas tave yra:D
LIKE :D
Citataeceris parašė:
CitataS_Kulikauskas parašė:
Nezinau, bet man regis logiska kad 2.0L bendzinas deginantis apie 8 Litr bendzo susyla greiciau nei dyzelis deginantis 4 Litr.
tuomet kolega, kaip paaiskinti, kad mano praeito auto, primeros 2.0 td, 66 kw variklis net ir prie -20 nuvezus man vaikus i mokykla 1,2 km jau gryztant pusdavo karsta ora, o temperatura uzkildavo iki normalios nuvaziavus max 5 km. sutinku, kad nuo isdeginamo kuro ir variklis greiciau isyla. primera uzmiestyje valge 6 l/100 km. bet toyota nuvaziavus uzmiesciu 11 km iki pirmo sviesoforo dar dirba "ant patsoso" ir iki normalios temperaturos nedakilusi buna rodykle. pakyla, ir normalias apsukas pasiekia, nuvaziavus apie 14-15 km, su 4/6 uzdengto radiatoriaus prie -15. nors variklis irgi 2.0 l 66 kw. cia manau "kalti" gamintojo ausinimo sistemos ipatumai, o musu teorijos lieka tik teorijom;)
Cia ne ausinimo sistemos reikalai,pati variklio sandara neleidzia greit uzkaitint variklio.Kas esat eme galva senam d,at td ir naujasniu metu masinai su tiesioginiu ipurskimu turejot matyt tuos skirtumus,kurie daugiausiai prisideda prie variklio susilimo laiko.Ir garso.Prieskameris ir purkstukai ir tt
Del sildymo yra normalus paaiskinimas. Dabartiniai nauji motorai turi auksta naudingumo koeficienta (KPD - rususkai), todel jie skleidiza maziau silumos. Kuo mazesnis motoro naudingumo koeficientas - tuo daugiau jis kaista. Jei motoro Naudingumo koeficientas butu 100% - motoras visiskai nesiltu. Kai pavizdys su lemputem: paprasta lempute - senas motoras (kaista nerealiai), ekonomine lempute - naujas motoras (kaista, bet silpnai)
Kai kurie gamintojai (Opel, BMW ir kt.) stato papildomus sildytuvus dyzelinius, kad greiciau siltu ausinimo skystis ir motoras greiciau pasiektu darbine temperatura.
Elementari fizika B)
Manau negalima čia viską ant variklių naudingumo koeficiento t.y. kaip bemsas sako, elementarios fizikos, sukrauti... Dyzelinių variklių naudingumo koeficientas nėra dvigubai didesnis už benzininių (kad ir kaip to norėtume :D ). Šiuo atveju matyt variklio sandara turi didelę įtaką.
Jei į temą, maniškis D4D prie -10oC su įjungtu preheateriu pradeda pūst karštą orą nuvažiavus ~3-4km, o darbinę temperatūrą pasiekia po ~5km kelionės Jei nejungiu preheaterio, tai ir po 8km dar nebūna darbinės temperatūros. Šie rezultatai kai uždengta ~3/4 radiatoriaus.
jei preheateris veikia, vadinas kuro naudoja variklis daugiau. dabar klausimas- kada suvartojam kuro daugiau-ar vaziuodami ir laukdami kol isils variklis vaziuojant, ar su pagalbinem priemonem? o gal vienas ir tas pats su sanaudom gaunasi? tada velniam tas papildomas pasildymas- mes padaryti esam gamintojo vadybininku?:)
o kolegai bemsui as irgi nepritarciau-motoro NK ir ausinimas visiskai nesirisa. vesus variklis nedegins kuro ekonomiskai. ausinimo sistema gamintojo turi buti padaryta taip, kad varikis pasiektu savo NK kuo greiciau. galbut tiesiog temperarturinis datcikas ne ten primontuotas gamintojo, kad patsosas ilgai veikia. siaip kiek esu turejes masinu, nei viena taip ilgai ant patsoso nevaziavo...bet nesakau kad toyota man nepatinka:p
Tai, kad tie pacosai nezinia ka dabar daro, jie net vasara isijungia, kai kondiske paleidi visu pajegumu. Pati "pacosa" as suprantu, kaip oro sklendes uzdaryma, siolaikiniuose automobiliuose abejoju ar tai vyksta :), sita variklio apsuku pakelima reiktu kaskaip kitaip vadinti :) .
O gamintojui tenka isukis masina ne vienam sezonui sukurti. Reikia nepamirsti, kad jai variklis labai greitai kais, vasara prie +35 mieste ventiliatorius gali nespeti jo atausinti ir gali buti dedesniu bedu nei "Salta salone" :) . Gal ir logiska, kad deda "preheterius" tuo pat metu palikdami didelius peciukus, radijatorius su dideliu ausinimo skyscio kiekiu (kas beje ir tukdo greitai ikaisti). Tokiu budu masina tinkama eksplotuoti platesniuose temperaturu diapazonuose.
Gerai, pradesim nuo pradziu. Is kur atsiranda siluma ? Kodel motoras aplamai syla?
Kas liecia NK - skaicuokit patys. benzino NK yra 25-35%, dyzelio 40-45%.
Kas liecia del "ausinimo sistema gamintojo turi buti padaryta taip, kad varikis pasiektu savo NK kuo greiciau" - tam statomi gamykliniai preheateriai, kurie savo darba pradeda tik nuo +5 ir zemesnes temperaturos. Toyota taupo ant preheateriu, todel dirbtinai sukelia apskukas, tuo apkrauna motora ir jis pradeda silti geriau.
Nuo fizikos niekur nepabegsi :D
kolega, ar jums yra skirtumas koks variklio NK? jei nesugebama pasiekti daugiau nei, kaip rasot, 45 proc, tai belieka ziureti koki jis sukuria ekonomini efekta mano kisenei;) ir jeigu variklio neuzkaitimas iki reikiamos temperaturos turi itakos mano pilamam kurui, tai nafiga man tas preheateris arba vaziavimas su padidintom apsukom,jei nuo to kencia auto savininko pinigine.... tiesa pasakius man variklis virrs 2.0 l jau ne variklis, o kuro edikas:) na cia salyginai pavadinau. dabartiniai varikliai kiek kitoki jau, bet ekonominis variantas man renkantis masina visuomet buna keliamas i saraso prieki. todel kaip kolega Kulikauskas rase, patsosas jau nebe tas patsosas kuris uzdarineja oro sklende ir pariebina misini, o kazkas kito, tad , nenukrypstant nuo temos, kaip raso kolega UfO-ar vaziuojant yra skirtumas kada man prades silta ora pust po 3-4 km su preheateriu ar po 5-6km be jo. ka man lemia tas kilometras jei as jau kelyje? man tarkim visiskai nieko;)
Eceris, papildomas preheatersi sunaudoja apie 0.15L/val kuro, nemanau, kad cia yra labai daug. Jei vaziuoji 100km atstuma, tai aisku, kad nera skirtuma kada silta ora pus, bei kai reikia pvz nuvazioti 10km? Ir saltas motoras be preheaterio zymiai daugiau kuro sunaudos, nei su ijungtu preheateriu. Vien tik dirbandis preheateris 3kw ant neuzkurtos masinos per 20min pakelia tosolo temperatura nuo -15 iki 8C, sudegindamas 0.07L
idomu koks sildytuvas stovi avensis verso 02 metu, mygtukas raso "idle up". paspaudus uzkyla apsukos iki 1,2k
Citatanmeras parašė:
idomu koks sildytuvas stovi avensis verso 02 metu, mygtukas raso "idle up". paspaudus uzkyla apsukos iki 1,2k
Iddle UP tik sukelia apsukas.
Na as labiau linkes Bemsa palaikyti, matematika paprasta: jai mano dyzelis (40% NK) trasoje valgo 5Litrus tai du litrus naudoja vaziavimui, kitus 3 pavercia siluma. Jai bendzinas (30% NK) trasoje valgo pvz. 7Litrus, tai 2,1 sunaudoja vaziavimui, 4,9 sildymui. Tai, kad bendzas sildo labiau nera net ka abejoti, bet atvejis atvejui nelygus, nes techniniai sprendimai, kaip efektyviau panaudoti ta siluma gali buti liamiami ir gali gautis taip, kad dyzelis isnaudos kiekviena atlikuse silumos Watvalande ir nukreips ten kur reikia.
Ir nereiketu sakyti kad NK yra nesvarbus, nes butent jis labiausiai ir itakoja vaziavimo kaina. Isivaizduok jai su 40% NK 5 litrai trasoje, tai turedamas 80% i 2,5 sutilptum, islaikydamas automobilio tiek svori tiek galia.
as sutinku kolegos su jumis, tik esme tame, kad NK mes ir noredami jau nepakeisim-jis yra toks koks yra gamintojo islauztas;)
Galima NK pakeisti be jokiu didesniu problemu, gaila tik kad ne naudinga linkme ;) .
Citataeceris parašė:
kolega, ar jums yra skirtumas koks variklio NK? jei nesugebama pasiekti daugiau nei, kaip rasot, 45 proc, tai belieka ziureti koki jis sukuria ekonomini efekta mano kisenei;) ir jeigu variklio neuzkaitimas iki reikiamos temperaturos turi itakos mano pilamam kurui, tai nafiga man tas preheateris arba vaziavimas su padidintom apsukom,jei nuo to kencia auto savininko pinigine.... tiesa pasakius man variklis virrs 2.0 l jau ne variklis, o kuro edikas:) na cia salyginai pavadinau. dabartiniai varikliai kiek kitoki jau, bet ekonominis variantas man renkantis masina visuomet buna keliamas i saraso prieki. todel kaip kolega Kulikauskas rase, patsosas jau nebe tas patsosas kuris uzdarineja oro sklende ir pariebina misini, o kazkas kito, tad , nenukrypstant nuo temos, kaip raso kolega UfO-ar vaziuojant yra skirtumas kada man prades silta ora pust po 3-4 km su preheateriu ar po 5-6km be jo. ka man lemia tas kilometras jei as jau kelyje? man tarkim visiskai nieko;)
Atidžiau skaitykite kolega ;) Čia daugiau kalbama apie variklio darbinę temperatūrą.
CitataUfO parašė:
Jei į temą, maniškis D4D prie -10oC su įjungtu preheateriu pradeda pūst karštą orą nuvažiavus ~3-4km, o darbinę temperatūrą pasiekia po ~5km kelionės Jei nejungiu preheaterio, tai ir po 8km dar nebūna darbinės temperatūros. Šie rezultatai kai uždengta ~3/4 radiatoriaus.
Preheateris, mano nuomone yra, komforto įranga, o kaip žinome, nemokamo komforto nebūna. Tad pasirinkimas kiekvienam savo.
CitataUfO parašė:
Manau negalima čia viską ant variklių naudingumo koeficiento t.y. kaip bemsas sako, elementarios fizikos, sukrauti... Dyzelinių variklių naudingumo koeficientas nėra dvigubai didesnis už benzininių (kad ir kaip to norėtume :D ). Šiuo atveju matyt variklio sandara turi didelę įtaką.
Jei į temą, maniškis D4D prie -10oC su įjungtu preheateriu pradeda pūst karštą orą nuvažiavus ~3-4km, o darbinę temperatūrą pasiekia po ~5km kelionės Jei nejungiu preheaterio, tai ir po 8km dar nebūna darbinės temperatūros. Šie rezultatai kai uždengta ~3/4 radiatoriaus.
su kuo, ir kaip Tu uzdengi savo radiatoriu? nes kiek maciau ten kazka ikist is priekio nera lb paprasta :)
CitataMirro parašė:
su kuo, ir kaip Tu uzdengi savo radiatoriu? nes kiek maciau ten kazka ikist is priekio nera lb paprasta :)
Nusipirkau senukuose 2mm ar tai 1mm storio organinio stiklo ir padariau maždaug šitaip:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2Fi%2F120295%2Fo_d545017bfd.jpg&hash=27d9416e4a32ef6ad65a545f644e97f1f2bbe46b).
O šitą skydą įkišau tarp kondicionieriaus ir aušinimo radiatorių.
CitataUfO parašė:
CitataMirro parašė:
su kuo, ir kaip Tu uzdengi savo radiatoriu? nes kiek maciau ten kazka ikist is priekio nera lb paprasta :)
Nusipirkau senukuose 2mm ar tai 1mm storio organinio stiklo ir padariau maždaug šitaip:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fikelk.lt%2Fi%2F120295%2Fo_d545017bfd.jpg&hash=27d9416e4a32ef6ad65a545f644e97f1f2bbe46b).
O šitą skydą įkišau tarp kondicionieriaus ir aušinimo radiatorių.
cia nieko neatsukant ? nes kiek ziurejau pakelus kapota neatsukus kazka ikisti be sansu :)
CitataMirro parašė:
cia nieko neatsukant ? nes kiek ziurejau pakelus kapota neatsukus kazka ikisti be sansu :)
Tiesa, pamiršau pasakyti, kad reikia nuimti plastmasinę apsaugą virš radiatorių. Čia ta, per kurią išlenda variklio dangčio fiksavimo mechanizmas (tikiuosi suprantamai nupasakojau :) ). Jei gerai pamenu, ji pritvirtinta 4 "klipsais" ir 2 varžtais. Itin lengvas darbelis ;)
CitataUfO parašė:
CitataMirro parašė:
cia nieko neatsukant ? nes kiek ziurejau pakelus kapota neatsukus kazka ikisti be sansu :)
Tiesa, pamiršau pasakyti, kad reikia nuimti plastmasinę apsaugą virš radiatorių. Čia ta, per kurią išlenda variklio dangčio fiksavimo mechanizmas (tikiuosi suprantamai nupasakojau :) ). Jei gerai pamenu, ji pritvirtinta 4 "klipsais" ir 2 varžtais. Itin lengvas darbelis ;)
reikes man pabandyti, nes nelb dideliais atstumai ryte vaziuoju tai iki darbo temp net nespeja sukilti :)
uzdengiau radiatoriu uzkisdamas gumini kilmeli tarp kondiskes ir ausinimo radiatoriu...bet reiketu pamineti, kad nelabai jauciu variklio isilimo pagreitejimo efekta uzmiestyje, o vat pasimalus mieste, ventiliatoriai suveikia daznokai. tad uzdengti reiketu maziau arba mieste vazinejant is vis nedengti
Aišku reikia nepersistengti su uždengiamu plotu. Kaip ir eceris minėjo, užmiestyje pastebimo efekto nėra, tačiau mano atveju mieste efektas pastebimas, o ventiliatorių nesu girdėjęs dirbant. Taip pat varikliui pasiekus darbinę temperatūrą rodyklė kaip prikalta laikosi ties viduriu skalės.
nebedenkit, jau pavasaris ant nosies :D ypac corolla verso pas kuria nera ausinimo skyscio temp. rodykles...
Citatadtinas parašė:
nebedenkit, jau pavasaris ant nosies :D ypac corolla verso pas kuria nera ausinimo skyscio temp. rodykles...
ui bus dar salciu :) dar iki -10 nusileis :) tad dar uzdejus situacijos nepabloginciau :)
ar -10 saltis? :D
Citatadtinas parašė:
ar -10 saltis? :D
na -10 ne +5 :) visitiek ;)
As sau pernai radiatoriu uzkimsinejau, kai buvo -25. Siemet kazkaip be uzkimsino vazineju.
Siemet ir as tingejau uzkimst,pernai uzkisau,bet silo vistiek letai,miesto pas mus kaip ir nera,iki darbo keli km,su sildytuvu pakyla kazkiek rodykle,jeigu jo nejungiu net nesujuda is vietos
Idomiai cia su tuo uzdengimu. O niekas nepagalovojo jog termostatas ausinimo skyscio apskritai neleidzia cirkuliuoti pro radijatoriu tol kol temperatura nepakyla iki 82 laipsniu (toks skaicius ikaltas ant termostato).
CitataAvensisGK parašė:
Idomiai cia su tuo uzdengimu. O niekas nepagalovojo jog termostatas ausinimo skyscio apskritai neleidzia cirkuliuoti pro radijatoriu tol kol temperatura nepakyla iki 82 laipsniu (toks skaicius ikaltas ant termostato).
O pats ne pagalvojai, kad vaziojant sala motoras, nes pro radiatorius praeina saltas oras ir ausina visa variklio skyriu? Kai uzkemsi radiatoriu - saltas oras nepakliuna i variklio skyriu.
Pagalvojom,tik uzkisus popieriu uz radijatoriaus maziau uzpuciamas pats variklis.Atsidarius termostatui susyla apatine zarna,tuo tarpu kol jis uzdaras,kaista radijatoriaus virsus.Jei jis intensyviai saldomas(pvz-20)termostatas atsidarys daug veliau,nei kad su uzdengtu radijatorium
Vaziuojant uzmiestyje taip, vejas daro itaka variklio ausimui. Bet mieste, esant nedideliam greiciui ...
Vejas ir taip turi praeiti ivairias kliutis iki variklio, o letai vaziuojant net ir vejo srautas nesusidaro.
CitataMirro parašė:
CitataUfO parašė:
CitataMirro parašė:
cia nieko neatsukant ? nes kiek ziurejau pakelus kapota neatsukus kazka ikisti be sansu :)
Tiesa, pamiršau pasakyti, kad reikia nuimti plastmasinę apsaugą virš radiatorių. Čia ta, per kurią išlenda variklio dangčio fiksavimo mechanizmas (tikiuosi suprantamai nupasakojau :) ). Jei gerai pamenu, ji pritvirtinta 4 "klipsais" ir 2 varžtais. Itin lengvas darbelis ;)
reikes man pabandyti, nes nelb dideliais atstumai ryte vaziuoju tai iki darbo temp net nespeja sukilti :)
Ar jus vyrukai susisnekesit, nes matau vienas corola kitas avensi vairuojat?
Citatamind parašė:
CitataMirro parašė:
CitataUfO parašė:
CitataMirro parašė:
cia nieko neatsukant ? nes kiek ziurejau pakelus kapota neatsukus kazka ikisti be sansu :)
Tiesa, pamiršau pasakyti, kad reikia nuimti plastmasinę apsaugą virš radiatorių. Čia ta, per kurią išlenda variklio dangčio fiksavimo mechanizmas (tikiuosi suprantamai nupasakojau :) ). Jei gerai pamenu, ji pritvirtinta 4 "klipsais" ir 2 varžtais. Itin lengvas darbelis ;)
reikes man pabandyti, nes nelb dideliais atstumai ryte vaziuoju tai iki darbo temp net nespeja sukilti :)
Ar jus vyrukai susisnekesit, nes matau vienas corola kitas avensi varuojat?
Jei pažiūrėsi į šių dviejų egzempliorių variklio skyrių, tai ant rankos pirštų galėsi suskaičiuoti skirtumus ;)
Mind cia siek tiek teisus,aisku varikliai tie patys,bet pvz senuko avensio radijatorius gauna zymiai daugiau salto oro nei kokio verso
Gal trumpai kas gali paaiškinti Avensis 2001 D šildymo oro srauto rankenėlės reikšmes. Nesuprantu ką tarp simbolių reiškia taškas. Ką reiškia užrašas use with (naudoti su). Jei padarau padėtį šiltą orą pūsti į kojas ir priekinį stiklą, tai iš centrinės angos pučia šaltą orą, turiu tas angas uždaryti. Bet jei nustatau pūsti šiltą orą į centrą, tada viskas gerai per tas angas pučią šilumą.
CitataRitvis parašė:
Jei padarau padėtį šiltą orą pūsti į kojas ir priekinį stiklą, tai iš centrinės angos pučia šaltą orą, turiu tas angas uždaryti. Bet jei nustatau pūsti šiltą orą į centrą, tada viskas gerai per tas angas pučią šilumą.
Apie tai buvo kalbeta,taip ir turi pusti.