Problema tame, kad paspaudus saltukams nenori vestis dyzelis. Galvojau, kad akumuliatorius nepakrautas. Parsinesiau vakar namo, pakroviau. Siandien ryte bandau vesti. 4 kartus pasukau ir vel issikrove akumuliatorius. Kur ieskoti problemos? Toks ispudis, kad nepaduoda kuro. Suku suku starteri, masina nori vestis bet itariu kad nepaduoda kuro. Tepalai keisti sintetiniai rudeni. Kuras tik is koloneles. Kuro filtras irgi idedtas naujas. Bet itariu, kad su juo ir gali buti problemos. Nes ji pirkau is turgaus, tai neaisku kokia jo kokybe. Plius jis buvo vos ne dvigubai mazesnis uz originala.
Kokios mintys butu?
Kazin jeigu ji pasildzius su kokia karsto vandens pusle atitirptu, kad bent jau iki serviso nuvaziuoti butu galima?
CitataEvaldasL parašė:
Problema tame, kad paspaudus saltukams nenori vestis dyzelis. Galvojau, kad akumuliatorius nepakrautas. Parsinesiau vakar namo, pakroviau. Siandien ryte bandau vesti. 4 kartus pasukau ir vel issikrove akumuliatorius. Kur ieskoti problemos? Toks ispudis, kad nepaduoda kuro. Suku suku starteri, masina nori vestis bet itariu kad nepaduoda kuro. Tepalai keisti sintetiniai rudeni. Kuras tik is koloneles. Kuro filtras irgi idedtas naujas. Bet itariu, kad su juo ir gali buti problemos. Nes ji pirkau is turgaus, tai neaisku kokia jo kokybe. Plius jis buvo vos ne dvigubai mazesnis uz originala.
Kokios mintys butu?
Kazin jeigu ji pasildzius su kokia karsto vandens pusle atitirptu, kad bent jau iki serviso nuvaziuoti butu galima?
o kaip is buksyro?
reikia ziuret gal zvakes ne dira.
Ant buksyro nebandziau. Zvakes irgi galvoju geros turetu buti, nes praeitais metais keistos. O sunkiau vedasi nuo kokiu -10. Kai daugiau, tai vedasi normaliai. Tik dabar kai darbas arciau namu, pradejau pesciomis vaikscioti ir rytais nebekuriu. Tai prastovi visa diena prie salciu ir nebesiveda.
nu kuro filtras nera prabanga galima pasikeisti ir nespelioti, tik pasiimk koki mann.
remontuojam cia spelionemis nuvaziuok iki servisuko (nera prabanga ir atstovu servisas autotoja tokvila) ir tvarkingai pasitikrink auto, maziausia ka sumokesi 50 -100 Lt ir bus taskas. o dabar galvojat kad geras o gal ne , keistas pernai neturetu ;)
O dar vienas klausimas. Ar gali buti del to, kad beveik pustustis bakas (kokie 15 litru like)?
Gal kompresijos trūksta dėl kad ir pradegusių purkštukų tarpinių.
CitataEvaldasL parašė:
Ant buksyro nebandziau. Zvakes irgi galvoju geros turetu buti, nes praeitais metais keistos. O sunkiau vedasi nuo kokiu -10. Kai daugiau, tai vedasi normaliai. Tik dabar kai darbas arciau namu, pradejau pesciomis vaikscioti ir rytais nebekuriu. Tai prastovi visa diena prie salciu ir nebesiveda.
kad žvakės keistos nieko nereiškia, aš susidėjau naujas ir praejus nepilnam mėnėsiui nei viena nebeveikė, o kūrėsi panašiai kaip tau. iki -10 nelabai sunkiai ir be žvakių kūrės, o prie didesnio jau daug pasukti reikdavo. pakeitė atstovybėj žvakes, tai šiandien ir prie -20 užsikūrė kaip vasara
zvakes comonrailui nelabai turi itakos, nes kuras ipurskiamas bene 3 kart didesniu slegiu nei plunzerinio siurblio. kazkiek turi itakos, bet ne tiek, kad neveikiant 1 ar 2 zvakem neuzkursi variklio... man buvo problema, kai sia ziema atejus pirmiems salciams, eme mazdaug prie 80 km/val netraukti variklis. pakeiciau kuro filtra, problemos neliko
Citataeceris parašė:
zvakes comonrailui nelabai turi itakos, nes kuras ipurskiamas bene 3 kart didesniu slegiu nei plunzerinio siurblio. kazkiek turi itakos, bet ne tiek, kad neveikiant 1 ar 2 zvakem neuzkursi variklio... man buvo problema, kai sia ziema atejus pirmiems salciams, eme mazdaug prie 80 km/val netraukti variklis. pakeiciau kuro filtra, problemos neliko
Nu jau, laba diena, kas cia per naujiena, kad zvakes neturi itakos.
Dar irkaip turi. Nuo zvakiu ir reiktu pradet ziuret. Paprasciausia - nuvaryt i servisa, tada greiciau ir tiksliau nustato priezasti nei sedint prie kompo :-)
Man corolla verso nebesikure prie -13C, bet buvo viena zvake gyva. Tai cia man panasiau, kad zvakes negyvos
Citatakalava parašė:
Citataeceris parašė:
zvakes comonrailui nelabai turi itakos, nes kuras ipurskiamas bene 3 kart didesniu slegiu nei plunzerinio siurblio. kazkiek turi itakos, bet ne tiek, kad neveikiant 1 ar 2 zvakem neuzkursi variklio... man buvo problema, kai sia ziema atejus pirmiems salciams, eme mazdaug prie 80 km/val netraukti variklis. pakeiciau kuro filtra, problemos neliko
Nu jau, laba diena, kas cia per naujiena, kad zvakes neturi itakos.
Dar irkaip turi. Nuo zvakiu ir reiktu pradet ziuret. Paprasciausia - nuvaryt i servisa, tada greiciau ir tiksliau nustato priezasti nei sedint prie kompo :-)
Man corolla verso nebesikure prie -13C, bet buvo viena zvake gyva. Tai cia man panasiau, kad zvakes negyvos
lygiai taip pat kaip ir pas mane, be =vaki7 prie 10 dar kurias, o kai daugiau, jau vynioju ant straterio
na kur jau gerbiamieji, tik i servisa del zvakiu ir vaziuot-kai pakeist paciam bene 10-15 min uztrunka:) cia as apie savo automibiliuka kalbu...
o kad zvakes neturi itakos as taip nesakiau-neiskraipykim minties, tik jos tikrai turi daug maziau itakos nei varikliui su plunzeriniu siurbliu. pamegink uzkurt prie tu paciu -10 paprastu siurbliu dyzeli ir comonraila be zvakiu....daugelis net nepastebi kad neveikia zvake ar dvi su comnrailu aplamai, o paprasto dyzelio uzvedi varikli bent 1 neveikiancia zvake prie salciu, ir nebutinai prie ju-variklis net sokineja nuo vibracijos....:p
Siaip Eceris teisus,tiesioginiam ipurskimui zvakes iki -10 dideles ytakos neturi.Senesniuose varikliuose kuras ispurskiamas daug zemesniu slegiu,nuo100 iki 180 atmosferu,ir visas kuras purskiamas per viena skyle purkstuko gale.Naujesniuose ,kaip d4d slegis buna virs 300 atmosferu tuscia eiga,ir iki 1300 pilnoj apkrovoj.Kuras cia jau purskiamas per keturias skyles i sonus iesiai i cilindra,senuose tuo tarpu i degimo kamera,kurioje isukta zvake.D4D kameros neturi,todel netgi garsas daug svelnesnis dirbant varikliui.Pavyzdziui audi tdi,siurblys dar plunzerinis,bet kuras purskiamas tiesiogiai i cilindra,purkstukas su 4 skylem,zvakes iki +5 laipsniu visai nesijungia
Citataeceris parašė:
na kur jau gerbiamieji, tik i servisa del zvakiu ir vaziuot-kai pakeist paciam bene 10-15 min uztrunka:) cia as apie savo automibiliuka kalbu...
o kad zvakes neturi itakos as taip nesakiau-neiskraipykim minties, tik jos tikrai turi daug maziau itakos nei varikliui su plunzeriniu siurbliu. pamegink uzkurt prie tu paciu -10 paprastu siurbliu dyzeli ir comonraila be zvakiu....daugelis net nepastebi kad neveikia zvake ar dvi su comnrailu aplamai, o paprasto dyzelio uzvedi varikli bent 1 neveikiancia zvake prie salciu, ir nebutinai prie ju-variklis net sokineja nuo vibracijos....:p
Taigi mes patys galim ir duona keptis, ir batus bei drabuzius siutis, namus statytis, masinas remontuotis...
Gal vistik dirbam darbus, kuriuos geriausiai ismanom, a?
Ne visi turi salygas paciam prie auto krapstytis, o ir nebutinai noro turi buti paciam tai daryti.
Servisa pasiuliau todel, kad jeigu paaisketu, kadne zvakes kaltos, tai servisas turi visas proiemones ir kompetencija (tikiuosi) surast tikra priezasti.
O krapstytis paciam lauke spaudziant -15 C salciui - atsiprasau, bet kazkaip nelabai malonu.
kolega-roges ruoskim vasara, ratus -ziema;)
o visumoj-seniau ir as taip galvojau-tegul dirba kiekvienas tai, ka geriau ismano. bet pastaruosius keleta metu elementarius darbelius pasidarau pats namuose-tiek statyboj, tiek masinu remonte... bet cia jau kita tema-nenukrypkim:)
Man irgi siandien neuzsikure ir nusodinau akuma. :) Pavyko sutki rakteli kokius 20 kartu po 10-15 sekundziu iki nusodinimo, tai turbut nereikai ieskoti bedu akume ar ne?
Pirma zvakes pasikeisti ar ka kita?
Ir ka parodytu, jeigu pavyktu uzkurti buksyruojant?
Citatalooking4snow parašė:
Man irgi siandien neuzsikure ir nusodinau akuma. :) Pavyko sutki rakteli kokius 20 kartu po 10-15 sekundziu iki nusodinimo, tai turbut nereikai ieskoti bedu akume ar ne? Pirma zvakes pasikeisti ar ka kita?
Ir ka parodytu, jeigu pavyktu uzkurti buksyruojant?
Panašiai buvo ir man praeitą žiemą. Tada užkroviau akumą. Patikrinau žvakes paprastai su lempute. Tik viena gera buvo. Keičiau prie -25. Pakeitus žvakes iš karto be jokių problemų kūrėsi ir kuriasi.
siandiena jau sunkiau pakuriau saviske, bet ta prasme ji oziuojasi oziuojasi ir jau nori uzsivest bet va nepavelka vel bandai ir pasiima. zvakes lyg rodo gerai, akumas neprisikabinsi? kuro pilnas.... koks velnias dar ja cia itakoja?
kas pastebejau jau pastovejo siandiena koias 3 - 3,5 val ir uzsivede be tokiu kanciu kaip is ryto.
kas liecia uzvedima, siandien ir man, lygiai po paros stovejimo atviroj aikstelej darbe, uzsikure bene sunkiausiai. ta prasme pasukt reikejo keleta sekundziu. zvakes keistos buvo spalio menesi, tad manau turetu but kaip ir geros. bet siaip-ziema lieka ziema, todel manes tai nestebina tokie sunkesni uzvedimai....
Citatalooking4snow parašė:
Man irgi siandien neuzsikure ir nusodinau akuma. :) Pavyko sutki rakteli kokius 20 kartu po 10-15 sekundziu iki nusodinimo, tai turbut nereikai ieskoti bedu akume ar ne?
Pirma zvakes pasikeisti ar ka kita?
Ir ka parodytu, jeigu pavyktu uzkurti buksyruojant?
pirma jas patikrinti ir tik poto keisti(jei reikia) ;)
Nu va, draugai privaziavo, kurem kurem nuo akumo, bet taip niekas ir neivyko, neskaitant keliu mikro bandymu pagriebti... O siaip starteri suka labai graziai. Teko buksyruoti ir is pirmo bandymo uzkureme. Viskas susiveda i tai, kad zvakes kaltos ar dar gali buti kas nors?
na dar starteris gali buti. bandyk eterio ipust nereikes tampyti
Citatalooking4snow parašė:
Nu va, draugai privaziavo, kurem kurem nuo akumo, bet taip niekas ir neivyko, neskaitant keliu mikro bandymu pagriebti... O siaip starteri suka labai graziai. Teko buksyruoti ir is pirmo bandymo uzkureme. Viskas susiveda i tai, kad zvakes kaltos ar dar gali buti kas nors?
Aš pradėčiau nuo žvakių. Pažiūrėk ar ateina maitinimas į žvakių laidus. Ant žvakės laido prijunk lemputę, įjunk degimą. lemputė turi kažkiek degti ir užgesti, pasigirs rėlės garsas. Jeigu su maitinimu viskas ok , tada tikrinam žvakes. Paimam lemputę su laidu. Atjungiam laidus nuo žvakių. Lempos vieną kontaktą jungiam prie akumo pliuso kitą per laidą su žvakės kontaktu, kur jungėsi maitinimo laidai. Jeigu lemputė degė - žvakės veikia. Aišku tikrinant jas, gali rodyti kad jos veikia, bet gal per silpnai. Tada jau reikia rimtesnių prietaisų negu lemputė.
apie eteri pasiulyciau pasiskaityti kokiu pasekmiu galima tureti :| o siaip neblogai sake padeda paneliu blizgiklis veikimo principas kaip eterio tik va pasekmiu galima nesulaukti.
nepusk be proto eterio ir nieko neatsitiks. aisku ir daznai negalima pust
Jei starteris suka, tai kaltos zvakes.
Vakar kokias 15 sekundziu pasukes starteri uzsivedziau. Bet galvoju kad cia jau negerai tiek suktis starteri. O siandien vel nesivede ryte. Reikes i servisa varyti ir ziureti kame bedos. Koki Vilniuje Toyota servisa rekomenduotumete? Tokvila? Ar yra ir ne tokiu brangininku?
Argi yra tokiu masinu, kur per didelius salcius uzsikuria iskart? As vietoje taves neieskociau jokiu bedu. 15 sekundziu cia gi tas pats, kas nieko (MANO SUPRATIMU :) ).
taip yra. Pas mane kuriasi be problemu :)
Kuriasi gerai, na kokia 1-2s reikia pasukt. Aisku dėl nuomones nesiginciju, bet 15s tai jau daugoka (mano supratimu). Sekmes visiems per šiuos šalčius.
pas uosvio freelander tech. knygoje parasyta, kad prie salciu sukti starteri 10 sek yra norma.
Citatalooking4snow parašė:
Argi yra tokiu masinu, kur per didelius salcius uzsikuria iskart? As vietoje taves neieskociau jokiu bedu. 15 sekundziu cia gi tas pats, kas nieko (MANO SUPRATIMU :) ).
Kad tu saalciu siemet nebuvo:)CR varikliai sunkiau kuresi ir esant siltam orui,spaudziant minusui normalu biski daugiau pasukt.Per didelius salcius senesni varikliai kuriasi is puses apsukimo,pvz mitsubishi,mercedes,peugeot,visi kameriniai,ir avensis td daug lengviau vedasi
Citatalooking4snow parašė:
Argi yra tokiu masinu, kur per didelius salcius uzsikuria iskart? As vietoje taves neieskociau jokiu bedu. 15 sekundziu cia gi tas pats, kas nieko (MANO SUPRATIMU :) ).
Na as tos nuomones, kad masina turi tarnauti zmogui, o nes jis jai :D O jau nesioti kas kelias dienas akumuliatoriu pakrauti atsibodo.
Aisku dar gali buti neaisku kokio senumo akumuliatorius ideti. Dar Toyota uzrasai ant jo, tai gal ir originalus tebestovi.
Citatapinokis parašė:
nepusk be proto eterio ir nieko neatsitiks. aisku ir daznai negalima pust
Dyzelinis variklis ir eteris, tokių bajerių geriau nesiųlyk :)
Ar dyzelinis,ar benzininis nesvarbu,ir ta ir kita lauzo eteris.Jis tik turginiam sutvertas,kaune turgui maciau,kai kure golfa,garseliai ne kokie buvo:D
as jums eterio nesiulau tik pasakykit kas geriau salta motora ant lenciugo temti kaip gali dirzai trukt ir voztuvus uzraityti ar viena karta ipust eterio. tik nesakyk kad ant virves geriau. su eteriu viena karta i menesi galima uzvesti bet ne kiekviena diena. jai puse baliono supusi tai aisku kad galva gali nukelti
Galima ir ant virves kurti, tik reikia nepradet nuo 5 ar 6 pavaros, kad variklis prasisuktu, o tada i trecia ir isleto atlkeisti sankaba, kad nesigautu staugaus smugio. Bet betkuriuo atveju geriausei yra starteris.
Kad jis ne visada padeda tas eteris,beje naudojant eteri negalima naudot zvakiu.Geriau tokiu dalyku nenaudot isvis,tempt irgi ne iseitis,seip ziemai reikia paruost auto
su tuo visi sutinka kad geriausiai yra starteris bet nevisiems su juo kuriasi. todel zmogui reikia sresti problemas.
Citatapinokis parašė:
as jums eterio nesiulau tik pasakykit kas geriau salta motora ant lenciugo temti kaip gali dirzai trukt ir voztuvus uzraityti ar viena karta ipust eterio. tik nesakyk kad ant virves geriau. su eteriu viena karta i menesi galima uzvesti bet ne kiekviena diena. jai puse baliono supusi tai aisku kad galva gali nukelti
O kas geriau būtų ? Taisyti neveikiantį šildymo pečiuką, ar tiesiog salone sukurti laužą ? Būtų galima ir bulvių pasikepti.
Sakoma, žmogau, kad eteris benzininei mašinai tinka ir tai retai. Dyzeliui gali blogai baigtis. Pirksi naują .
Gal nebus taip jau baisu,tik traktoristai sako,kad variklis pripranta:DKaip narkotikai
Didesne tikimybe, kad traktoristai pripranta :D
Gali buti:DBet girdejau ne is vieno,jei papurskei eterio,be jo jau neuzkursi.Aisku nesamone,bet geriau nenaudot
ne, nu cia priejai iki krastutinumu, jai zmogus nores aisku tegul ir lauza kuria ir kepa tas bulves man vienodai tada tikrai reikes keist masina. tik isiskaityk ka rasau o kiekvienas renkasi pagal save.:)
Citatapinokis parašė:
ne, nu cia priejai iki krastutinumu, jai zmogus nores aisku tegul ir lauza kuria ir kepa tas bulves man vienodai tada tikrai reikes keist masina. tik isiskaityk ka rasau o kiekvienas renkasi pagal save.:)
Įsiskaičiau ir kartoju, eterio dyzeiliui naudoti negalima. Jei dar nesupratai.
tai aisku kad negalima bet naudoja ir nieko nenutinka
eteris bėdos nepašalina, čia tik savęs apgaudinėjimas. kai galva skaudą irgi susilaužot koją, kad nejustumėt galvos skausmo? :D
Vyrai nebukit bobos nebesigincykit. O kas nors skaitet eterio instrukcija, kas ten parasyta? Jei ten parasyta, kad galima tai tada galima. Aisku kad gedimo nepasalinsi, bet is bedos varikli uzvesi. Del pripratimo tai cia idomu kaip masina gali prie kazko priprasti:)
Na nezinau,bet ne vienas traktoristas patare,jei pradejai su eteriu,kitaip neuzkursi:DDaugiausia sunkvezimiu vairuotojai naudoja sita preparata.Instrukcijoj parasyta,kad nenaudot pakaitinimo zvakiu vedant,bet nemanau kad kas atjungineja tas zvakes.Ir seip nemanau kad masinos instrukcijoj uzsimena apie eterio naudojima.Kaip ir apie visokius daktarus,priedus,nors ant ju pakuotes parasyta,kad labai gerai varikliui.Savo masinai nenaudociau
sunkvezimio vairuotojai ne naudoja eterio.pazistamas furistas naudoja toki melina skysti pamirsau kaip vadinas tas skistys skaido vandeni sistemoje.jei tesiok papili ant ledo tai tas iskart ji tirpina.bet lietuvoj tokio nera jisai is lenkijos veza.ir tada vedasi gerai ir kuras neuzsala
išgirdo tauta apie eterį tai dabar pasipils temos, "išlindo švaistiklis pro šoną", "susilankstė vožtuvai" "peršoko diržas"ir pan. :D jei jau nesugebat nuvaryt mašinos i servisą ir žmoniškai susitvarkyt, bent jau nepamirškit kad eteri reikia purkšt i kolektorių o ne filtrą ir gerai sušildykit kad ne myžtų o išpurkštų tą brudą :) vargšės tojotos :(
CitataSonixas parašė:
sunkvezimio vairuotojai ne naudoja eterio.pazistamas furistas naudoja toki melina skysti pamirsau kaip vadinas tas skistys skaido vandeni sistemoje.jei tesiok papili ant ledo tai tas iskart ji tirpina.bet lietuvoj tokio nera jisai is lenkijos veza.ir tada vedasi gerai ir kuras neuzsala
Eterio ta pati paskirtis,isdziovint isiurbimo kolektoriu,furistai nenaudoja,nes fura vaziuoja istisai,naudoja samasvalu vairuotojai.Svaistiklis gali islyst perdozavus.Seip tai klizma pries mirti
teko naudot anais laikais kariuomenej eteri masiniuko uzvedimui ziema. kakzur 25-30 ml flatoniuka budavo suverti tiesiai i karbiuratoriu, uzsikurdavo nuo vos pasukus starteriu-ir neiprato, kurdavosi ir be jo atsilus orams. bet naudojama budavo ne 1 karta, o istisai kai salciai budavo-sakykim savaite ar dvi kikeviena ryta. nieko nenutiko varikliams, tik uzvedus pirstai sukleketuodavo-a trode i ora pakils variklis paskui lektuvus-transportinej aviacijoj tarnyba buvo:D
kaip metalas gali prie kazko tai priprast?
ot uzvedziau apie eteri tai dabar iki atsilimo bus darbo :)
CitataSonixas parašė:
kaip metalas gali prie kazko tai priprast?
ot buna kad peršoka diržas per viena dantuką, arba pasisuka skyvukas ant velenėlio, kaip kad 2.5tdi konstrukcijoj ir persistato degimas, nes eteris nežino kada jam sprogti, o vairuotojas kada ji įpurkšti, nes nejaučia kada koks vožtūvas atidarytas, kada stumoklis leidžias, kada kyla, o su velyvu degimu gali stovėt ir rukyt prie mašinos kai lauke -20, aišku čia jau kraštutinumai, bet neteisignai ir nesaikingai naudojant šį vaistą, viskas įmanoma :D tokių atveju pilna, o jei dar pamylėsi variklį didesne doze eterio tai bus taip, kad variklis visai pasprings ir su starteriu kaži kaip jį beprasuksi :) toks kurimas tik visiškam lavonui kuris skaičiuoja paskutines gyvenimo dienas, jei jau vairuotojas nusprendė jo nebegydit, o leist morfiju laukti mirties :D
manau kolega kiek sutirstinai spalvas:) prie ko cia dirzo persokimas ar skyvukas ir eteris. nu sutik, ne i tema visiskai....kaip ir "nejaucia kada koks voztuvas atidarytas"- kur logika? per kur purkst ruosiesi eteri? nebent per ismetimo kolektoriu:D. purkstelk i oro filtra, pateks ten kur reikia;)... eteris pateks su oru dujiniam pavidale, juolab purskiamas is aerozolinio balionelio. as juk rasiau-pats pyliau kazkada tiesiai i kolektoriu, bet bepilant jau matesi kad jis garuoja momentaliai . juk eteris toks skystis, kad jis velniskai greitai garuoja, todel tikimybe kad jis pateks skystam pavidale yra praktiskai nuline...
i dyzeli niekad nepurskiau, bet maciau kad raso ant balioneliu, jog tinka ir jam. nemanau kad pats surizikuociau i dizeli:)
Na jau nuklydot i lankas su tuo eteriu :D Nemanau, kad kas ant savo Toyotu uzsiima tokiom chalturkem. Geriau parekomenduokit gera servisa :)
Citataeceris parašė:
manau kolega kiek sutirstinai spalvas:) prie ko cia dirzo persokimas ar skyvukas ir eteris. nu sutik, ne i tema visiskai....kaip ir "nejaucia kada koks voztuvas atidarytas"- kur logika? per kur purkst ruosiesi eteri? nebent per ismetimo kolektoriu:D. purkstelk i oro filtra, pateks ten kur reikia;)... eteris pateks su oru dujiniam pavidale, juolab purskiamas is aerozolinio balionelio. as juk rasiau-pats pyliau kazkada tiesiai i kolektoriu, bet bepilant jau matesi kad jis garuoja momentaliai . juk eteris toks skystis, kad jis velniskai greitai garuoja, todel tikimybe kad jis pateks skystam pavidale yra praktiskai nuline...
i dyzeli niekad nepurskiau, bet maciau kad raso ant balioneliu, jog tinka ir jam. nemanau kad pats surizikuociau i dizeli:)
jeigu taip įsitikines, kad eteris sprogs tada kada reikia kodėl pats nerizikuotum purkšti? :D
http://www.skelbimai.lt/variklio-sildytuvas-mylintiems-savo-auto-2085497.html
Gal kas esat bande sita daikciuka. Aisku jei yra galimybe prisijungti prie elektros tai manau neblogai. Turetu susitaupyti, kol elektra dar nepabrango:)
tvarkingam auto manau tokie dalykai nera reikalingi, nebet gyvenate skandinavijos salyse ir tai siaurinese dalyse.
maniske pries diena prastai kuresi daug birbinti teko kol priverciau groti, va pasikeiteme zvakute, kuro filtriuka (prie tepalu keitimo del viso smagumo) ir siandiena is pirmo sukimo motoriukas groja.
;)
Citatagisas parašė:
jeigu taip įsitikines, kad eteris sprogs tada kada reikia kodėl pats nerizikuotum purkšti? :D[/quote]
as kalbejau apie dyzeli, kad nerizikuociau. kazkada i savo pirma automobili, 1983 pasata, esu purskes. ir nesprogo:)
tik neatsakei i klausima-kuo susije dirzelio persokimas ar skyvo prasisukimas ir eterio panaudojimas. pripazink-totalus briedas;)
bet cia asmeniskumai gaunasi-baigiam terst tema:)
Na cia ziuriu idomi diskusija uzsivede del to eterio, as jau kelis metus naudoju, siemet dar neprireike bet pernai i viena masiniuka tai pora flakonu supurskiau, motorui tikrai nekenkia, jei purski specialu, yra net parasyta dizeliniams varikliams lengvesniam uzkurimui esant didesniai neigiamai temperaturai, na neaisku kaipten kas ka purskia as tai purksteldavau truputuka per oro padavima is vesdavau. siaip tai vienas komentaras buvo teisingas, jei masina tvarkinga tai neturetu buti problemu ir del uzsivedimo bet kokiu oru, manua eiliskumo tvarka akumas, zvakes, filtrai, tepalai, kuras, kompresija, manua viska paminejau :)
CitataAndriusa321 parašė:
Na cia ziuriu idomi diskusija uzsivede del to eterio, as jau kelis metus naudoju, siemet dar neprireike bet pernai i viena masiniuka tai pora flakonu supurskiau, motorui tikrai nekenkia, jei purski specialu, yra net parasyta dizeliniams varikliams lengvesniam uzkurimui esant didesniai neigiamai temperaturai, na neaisku kaipten kas ka purskia as tai purksteldavau truputuka per oro padavima is vesdavau. siaip tai vienas komentaras buvo teisingas, jei masina tvarkinga tai neturetu buti problemu ir del uzsivedimo bet kokiu oru, manua eiliskumo tvarka akumas, zvakes, filtrai, tepalai, kuras, kompresija, manua viska paminejau :)
yep, bingooo;) butent ir reikia purkstelt truputeli...jei supurksi visa flakoncika, tuomet ir atsirast gali pasekmes su dirzeliais, skyvukais ir dar velniai zino kuo:D
Niekada neatmeskit starterio. Turejau saab 93. Ko tik nedariau, zvakes naujos, akumas naujas, filtrai nauji. Kaip tik -8-10 ir ragas. Sukt suka bet nekabina. Jei pavyksta uzkurt, visa diena puikiausiai. Tada elektrikai ziurejo, matavo akumo darba, zvakes, starterio galia. Viskas ciki briki. Starteri net iseme buvo, niekur neprisikabint. Taip 2 ziemas kentejau, kol sugedo spynute pradejo neatmetinet rakto. Tevas nezinodamas starteri suvare. Radom srote opelio, reikejo greit pakeist, nebuvo ka daryt, tai po keitimo per dizdiausius salcius kuresi be problemu. Kiek zinau ir sia ziema su uzsivedimu zmogus neturejo
Citatabemze parašė:
Niekada neatmeskit starterio. Turejau saab 93. Ko tik nedariau, zvakes naujos, akumas naujas, filtrai nauji. Kaip tik -8-10 ir ragas. Sukt suka bet nekabina. Jei pavyksta uzkurt, visa diena puikiausiai. Tada elektrikai ziurejo, matavo akumo darba, zvakes, starterio galia. Viskas ciki briki. Starteri net iseme buvo, niekur neprisikabint. Taip 2 ziemas kentejau, kol sugedo spynute pradejo neatmetinet rakto. Tevas nezinodamas starteri suvare. Radom srote opelio, reikejo greit pakeist, nebuvo ka daryt, tai po keitimo per dizdiausius salcius kuresi be problemu. Kiek zinau ir sia ziema su uzsivedimu zmogus neturejo
turbut kolega turejai galvoje ne starteri, o bendeksa? jau kalbeta forume buvo apie tai ;) bet siaip esi teisus-tai viena is priezasciu kodel nesikuria salta. pirmas bandymas-kaip kuriasi buksyruojant....
Citataeceris parašė:
Citatagisas parašė:
jeigu taip įsitikines, kad eteris sprogs tada kada reikia kodėl pats nerizikuotum purkšti? :D
as kalbejau apie dyzeli, kad nerizikuociau. kazkada i savo pirma automobili, 1983 pasata, esu purskes. ir nesprogo:)
tik neatsakei i klausima-kuo susije dirzelio persokimas ar skyvo prasisukimas ir eterio panaudojimas. pripazink-totalus briedas;)
bet cia asmeniskumai gaunasi-baigiam terst tema:)[/quote]
neatsakaiu nes nemačiau, jog klausei. ipurškus eterio jis sprogsta ne tada kada reikia, o kad anori, todel sukantis varikliui jis labai "muša" jį atgal, nesakiau kad butinai peršoks, tiks akiau kad tikimybė didelė, ypač jei diržas nepakankamai įtemptas.
Citatagisas parašė:
as kalbejau apie dyzeli, kad nerizikuociau. kazkada i savo pirma automobili, 1983 pasata, esu purskes. ir nesprogo:)
tik neatsakei i klausima-kuo susije dirzelio persokimas ar skyvo prasisukimas ir eterio panaudojimas. pripazink-totalus briedas;)
bet cia asmeniskumai gaunasi-baigiam terst tema:)
neatsakaiu nes nemačiau, jog klausei. ipurškus eterio jis sprogsta ne tada kada reikia, o kad anori, todel sukantis varikliui jis labai "muša" jį atgal, nesakiau kad butinai peršoks, tiks akiau kad tikimybė didelė, ypač jei diržas nepakankamai įtemptas.[/quote]
kolega, pataisysiu truputi. "musa" atgal del pernelyg didelio gaunamo oktaninio skaiciaus, kuri sukelia sprogus eterio-oro misinys. todel svarbu neperdozuoti ir nieko baisaus nenutiks;)
Manoji irgi neužsivedė, taip kad atsikandau aš bosh ir nkg žvakių. Dabar sudėjau beru. Þiūrėsim kaip elgsis mašiniukas prie šalčių B)
nepatingejau, nuejau ir patikrinau savo bosh zvakes, kurias keiciau rudeni-beje pirktas is forumiecio-visos veikia, jokiu problemu. tad kolkas ant bosh pykcio laikyt negaliu:p
Ir pas mane veikia,tiesiog jas reikia ilgiau pasildyt,su senom kurdavau tik uzgesus lemputei,bandziau ir ilgiau pasildyt,neturejo reiksmes.Su naujom arba reik 2 kart kaitint,arba uzgesus lemputei palaukt kokias 5 sekundes.Sendien be problemu,kokie 3 ar keturi apsukimai ir dirba traktoriukas.Zvakes visiskai vienodos senos ir naujos,bet kodel taip yra neaisku
Citataegariukas1 parašė:
Ir pas mane veikia,tiesiog jas reikia ilgiau pasildyt,su senom kurdavau tik uzgesus lemputei,bandziau ir ilgiau pasildyt,neturejo reiksmes.Su naujom arba reik 2 kart kaitint,arba uzgesus lemputei palaukt kokias 5 sekundes.Sendien be problemu,kokie 3 ar keturi apsukimai ir dirba traktoriukas.Zvakes visiskai vienodos senos ir naujos,bet kodel taip yra neaisku
Aš manau , kad dar po lemputės užgesimo kažkiek laiko vyksta žvakių kaitinimas. Lemputė užgesta o rėlės garsas pasigirsta po kokių 10 sek.
Citataeceris parašė:
Citatagisas parašė:
as kalbejau apie dyzeli, kad nerizikuociau. kazkada i savo pirma automobili, 1983 pasata, esu purskes. ir nesprogo:)
tik neatsakei i klausima-kuo susije dirzelio persokimas ar skyvo prasisukimas ir eterio panaudojimas. pripazink-totalus briedas;)
bet cia asmeniskumai gaunasi-baigiam terst tema:)
neatsakaiu nes nemačiau, jog klausei. ipurškus eterio jis sprogsta ne tada kada reikia, o kad anori, todel sukantis varikliui jis labai "muša" jį atgal, nesakiau kad butinai peršoks, tiks akiau kad tikimybė didelė, ypač jei diržas nepakankamai įtemptas.
kolega, pataisysiu truputi. "musa" atgal del pernelyg didelio gaunamo oktaninio skaiciaus, kuri sukelia sprogus eterio-oro misinys. todel svarbu neperdozuoti ir nieko baisaus nenutiks;)[/quote]
visiška tiesa, pridurti nebeturiu ko ;) o kad eterio naudot dauguma nemoka faktas, matos išm komentarų "supurškiau visą flakonėlį " :D