Sveiki, esu cia naujokas. neseniai pirkau avensi'98. Toks keista sdalykas darosi, cia man keli aiskino, kad cia taip normalu, taip turi buti. Zodziu, jei auto stovi, ir ijungtas vejelis, tai apsukos sukyla iki 1100-1200, jei vejeli isjungi nukrenta iki 750-800... jei masina nors kiek juda, ir imestas laisva pavara su apsukom irgi viskas tvarkoje - 750-800. man aiskino, kad kai auto stovi padideja generatoriaus darbas ir jis pakelia apsukas. Ar cia taip turi but, ar jau varyt i servisa :)
ir dar, kazkas su sankaba blogai... mano variklis dar senos kartos, dyzelis 2,0 ltr. negi ir man gresia tokios sumos susitvarkyti sankaba. O gal taip brangiai kainuoja tik 4W4 varikliams :)
is anksto aciu uz informacija
su apsukom viskas gerai, pas mane tas pats ir taip turi but ;) , o kas su sankaba, sunkiai minasi pedalas? man sankabos komplektas ir darbas kainavo 950 - sankaba Aisin (japan) 650, darbas 300
Šiaip tai normalu tos apsukos jei taip būna varikliui kol neišyla iki normalios temperatūros, jam įšilus turėtų nukrist, na bent jau pas mane taip :)
aciu del apsuku. sankaba minasi gal ir normaliai, bet jau reik iki galo ispaust, nekabina masina taip kaip noretusi, ir is vietos rauna kaip zveris (kai nors truputi atleidi sankaba), bet cia gal ir normaliai, kai apsuko 1100-1200 gal taip ir turi kabinti
na pas mane ir isilus nenukrenta, na numyniau 100 km, ir tas pats.
ta prasme numynus 100 km. ir laisvai stovint, išjungus visas lempas, pečiukus ir viską kas energija siurbia, nenukrenta apsukos ?
o kaip variklio temperatura? Ar pakyla iki normos, gal termostatas grybauja?
Paminetas peciukas prie apsuku - apsukos pakyla kai kondicionierius isijungia.
Manau taip tikrai negali buti.Pas mane ijungus viska-apsukos pakyla apie 100 rpm iki 750.Varyk i servisa.
esme, kai tik isjungi vejeli, apsukos iskart nukrenta. o variklio temperatura irgi idomiai, kai jau normaliai pavaziuoji, ir stovint vietoje pakyla, bet pradedi vaziuoti vel nukrenta. nors salone lygtai normaliai syla.
vat 750 jeigu benzui beveik per mazos apsukos
CitataSaraS parašė:
esme, kai tik isjungi vejeli, apsukos iskart nukrenta. o variklio temperatura irgi idomiai, kai jau normaliai pavaziuoji, ir stovint vietoje pakyla, bet pradedi vaziuoti vel nukrenta. nors salone lygtai normaliai syla.
bet tai cia kol variklis neiisyla (rodykle dar ne per viduri) taip darosi? jei taip tai tikrai viskas normalu.
Del sankabos kai pirkau pas mane pedala sunkiai spaudesi ir reikejo iki pat gali imit kad galeciau perjunti begi, jei per mazai tai neiimeta begio. Jei pas tave panasiai, gali but kad diskatoriui batai, o gal ir sankabos diskui batai, pas mane viskas jau buvo pavarge, teko keist sankaba.
tai kad cia turbut viskas susije. ir variklis niekaip neikaista. pakyla, o prededi vaziuoti ir nukrenta temperatura. gal cia sakau blogas termostatas, letai ikaista variklis. variklis saltas ir apsukos aukstos. na artimiausiu metu vistik varysiu pas elektrikus, gal kazka pasakys. o gal iki Autotojos pavaziuosiu
Paskaitykit Toyota ekploatavimo vadovą,ten parašyta ,kad su apsukom taip turi būti,o žiūrint į el.schemą matyti ,kad pajungus papildomus elektros vartotojus(ventiliatorių,el.veidrodėlius,lango šildymą)duodama komanda padidintoms apsukoms.
O TAI is kur man ji gauti? ta eksplotacijos vadova, siaip skambinau i autotoja tai taip neturi buti. aisku, jie suinteresuoti, kad atvesciau i servisa
CitataSaraS parašė:
tai kad cia turbut viskas susije. ir variklis niekaip neikaista. pakyla, o prededi vaziuoti ir nukrenta temperatura.
Va taip tai tikrai neturi būti, matyt termostatas, žodžiu į servisą reikia..
kokios sanaudos pas tave dabar? kad variklis nesyla pradek nuo termostato
VIDURKI ISSIVEDZIAU APIE 6,5 - 7 LTR. SIAIP GAL IR DAUGOKA...
normaliai sakyciau, sitas dyzelinis toyota variklis nelabai jau toks taupus :) pas mane mieste ziema 8 :)
Visi servisai suinterisuoti ispesti daugiau pinigelio:) siaip tai ir as liksciau prie termostato paziuret.
kuro sanaudos normalios.mano tokia pat irgi toks vidurkis.apsukos irgi taip turi buti.va del temperaturos tai manau ,kad termostatui atsidares didysis ratas.kol stovi uzsyla pakankamai.pajudi -pradeda vejas ausinti radijatoriu ir atausta.keisk termostata ir turetu baigtis problema.tik priejimas nekoks.kazkada ziema per didziuosius salcius norejau,kad labiau siltu masina ,tai galvojau gal reik pasikeisti termostata,tai kai pasake servise pakeitimo kaina nusprendziau ,kad pavasaris vistiek kadanors ateis ir apsieisiu as su senu termostatu.:D kainos nebeatsimenu,bet sake kad reikia ten nemazai ardyti,kad prie jo prieiti.paziurejau jis ten apacioje tokioj nedekingoj vietoj :(
siaip gal kam nors bus naudinga. issiprendziau savo problema su apsukom ir del variklio temperaturos. pasikeiciau termostata. sumokejau 300 lt, cia jau su termostatu ir antifrizu. nors realiai galejo kainuoti zymiai maziau. esme, kad parinko termostata pagal kataloga, viska teisingai. pagal termostata, jis turi stoveti prie variklio galvos. na arde kokias 2 val, nuima "balvanke", o ten nera jokio termostato, ir nepanasu, kad ten jis ir turetu buti. na pasirodo pas mane stovi prie pompos. ten zymiai lengvesnis praejimas. ir visai kitoks termostatas dedasi. pas mane mat stovi senas variklis, tai ten gal viskas kitaip. tai meistriukas biski perdare, i dejo termomova, tai zodziu dabar ir gerai syla, ir susilus apsukos nesokineja. na zodziu viskas ok. minus tik tas kad kainavo nemazai. siaip pats kaltas, patikejau zmogui dirbti, kuris iskart pasake, kad toyotoms nekeites, remese termostatu (is to nusprende kur jis turi stoveti, ir dar as ikisau liezuvi ir pasakiau, kad man kitam servise pasake, kad jis turi stoveti prie galvos). ir dar suzinojau kita versija, kad masinoms parvarytoms is prancuzu ar italu (ten juk pastoviai silta arba karsta) eina visai kitokie termostatai su kitokiu veikimo principu, todel musu ziemos salygomis jie netinka ir reikia iskart keisti. tai va. ieskau kaip pigiau, o gavosi kaip brangiau :)
idomu kuo skiriasi tie termostatai. pas juos silta tai savaime turetu greiciau variklis susilt...
apziurejau sena termostata, tai ten temperatura 82 laipsniai. pas mus 88 arba net 92 laipsniai.
To SaraS: jei gali įvardink variklio modelį, tai ir kitiems bus aišku , kur jų termostatas stovi arba foto išvis bus šaunu.
Pas mane senasi variklis, turbut Carinos dar eina. 2,0 TD
CitataSaraS parašė:
Pas mane senasi variklis, turbut Carinos dar eina. 2,0 TD
Pas Carina panasus, tik ten nera intercoolerio, ten 63 kw, pas Avensi 66 kw smagesnis variklis. O seip butu idomu, kurioj tiksliai vietoj jis randasi :)
CitataSaraS parašė:
....eina visai kitokie termostatai su kitokiu veikimo principu, todel musu ziemos salygomis jie netinka ir reikia iskart keisti.
veikimo principas toks pat. tik kad šiltuose kraštuose termostato pilno atsidarymo temperatūra yra žemesnė, kad būtų geresnis aušinimas, neperkaistų motoras, o vėsesniuose regionuose, kad žiemą nereiktų mašinoje kalenti dantimis - termostato pilno atsidarymo temperatūra aukštesnė. ;)
tai, kad tiksliai net nezinau. nemaciau kaip arde, tik pasake, kad prie pompos apacioje. o siaip net netikejau, kad galejo taip sumazeti kuro sanaudos. pries tai vazinejant tik po miesta buvo virs 9 ltr. bliamba galvojau reiks dar variklio diagnostika daryti ar dar kazka, o dabar vazinejant tik po miesta, issivedziau vidurki 6,2 ltr
Cia pakeitus termostata taip sumazejo kuro sanaudos???
aha. tik pakeite termostata, privariau pilna baka. pralekiau 155 km, uir kazkur 9,5 ltr dyzelio.
tai po 155 km vel pylei pilna?
aha, ir vel iki kol atsove pistoleta. tai labai patenkintas buvau, aisku, gali buti paklaida, nes pyliau skirtingose degalinese, gal skiriasi pistoletai. na ir nesu toks megejas labai jau draskytis gatvese
Bet keista, kad taip stipriai pakito sanaudos. o ilgai sildavo variklis. kiek km nuvaziuodavai iki susyla?
variklis isvis nesildavo. vietoj stovint pasildavo, pradedant vaziuoti vel nukrisdavo temperatura.
Pilnai galedavo buti, kad taip daug valge kuro. Saltas variklis iki 50 proc. daugiau gali drasiai paimti.
saras tai koks tavo variksliukas 1.8? bet 155 tai man butu jau mazokai su pilnu baku:) kazkaip prisiminiau drauges golfa 1.8 66 kw GT su 15 lt 200 km pralekia:) bet sakyciau zenkliai sumazejo jei vidurkis 6.2 tavo.
tai mano ~ 10 dyzelio jama D4D, itariu, kad turbina neveikia ir nepaduoda oro, todel misinys pariebinamas, kitu priezasciu nerandu