Sveiki,
kelinta karta važinėjant su savo Toyota Avensiu D4D 85kW (T25) ties 80-90km/h greičiu, kartais pradingsta trauka, kompas rodo didesnes kuro sanaudas. Užgesinus 2 kartus variklį, trauka atsiranda ir vėl mašina važiuoja, kaip važiavusi. Taip kartojasi jau kelinta karta (į 1 ar 2 menesius - kartą, arba tapačią diena kelis kartus ir paskiau vėl viskas gerai). Kas keisčiausiai prietaisų skyde niekas neužsižiebia.
Patarkite, kur ieškoti bėdos priežasties?
Eroldas
Tikiuosi, kas nors atsilieps, nes ir as turiu tokia pacia beda. Jau du kartus buvo dingus trauka. Pirma karta kokioms trims sekundems ir vel atsirado, o antra karta dingo ilgam (apsukos iki 2000 ir max gretis 80km/h) ir tik sustojus ant laisvos eigos pergazavus stipriai pramuse juodu dumu kalnas ir atsirado trauka. Tada buvau kazkur skaites, kad cia bus kietu daleliu filtras ir reikia ji karts nuo karto prapusti ilgai vaziuojant ant aukstu apsuku. Vaziavau iki 4000-5000 rpm po poros kilometru sustojus ir ant laisvu pergazavus juodi dumai nesimate ir kuri laika trauka nebuvo dingus. Trecias kartas irgi buvo pries kelias dienas vaziuojant penktu begiu, bet po kokia 15 sec vel atsirado.
Cia gali buti, kad pas mus nemeta klaidos, nes nera slegio daviklio pries kietu daleliu filtra, jis tiesiog uzsikises. Pisieskok sitam forume yra kas tuos filtrus jau isdauzes.
Laukiam info is daugiau patyrusiu.
Na jeigu jusu automobiliuose būtu kietuju dalelių filtras, tai jis galetų užsikišt. Minetu gi atveju panašiau i stringanti EGR vožtuvą.
dar gali buti coztuvai kurie stovi ant siurblio.paziurekit yra tema apie tai
Citataraipet parašė:
Tikiuosi, kas nors atsilieps, nes ir as turiu tokia pacia beda. Jau du kartus buvo dingus trauka. Pirma karta kokioms trims sekundems ir vel atsirado, o antra karta dingo ilgam (apsukos iki 2000 ir max gretis 80km/h) ir tik sustojus ant laisvos eigos pergazavus stipriai pramuse juodu dumu kalnas ir atsirado trauka. Tada buvau kazkur skaites, kad cia bus kietu daleliu filtras ir reikia ji karts nuo karto prapusti ilgai vaziuojant ant aukstu apsuku. Vaziavau iki 4000-5000 rpm po poros kilometru sustojus ir ant laisvu pergazavus juodi dumai nesimate ir kuri laika trauka nebuvo dingus. Trecias kartas irgi buvo pries kelias dienas vaziuojant penktu begiu, bet po kokia 15 sec vel atsirado.
Cia gali buti, kad pas mus nemeta klaidos, nes nera slegio daviklio pries kietu daleliu filtra, jis tiesiog uzsikises. Pisieskok sitam forume yra kas tuos filtrus jau isdauzes.
Laukiam info is daugiau patyrusiu.
:) nera pas jus jokio dpf filtro, o kai nera filtro tai ir davikliu nebuna slegiu.
CitataEroldas parašė:
Sveiki,
kelinta karta važinėjant su savo Toyota Avensiu D4D 85kW (T25) ties 80-90km/h greičiu, kartais pradingsta trauka, kompas rodo didesnes kuro sanaudas. Užgesinus 2 kartus variklį, trauka atsiranda ir vėl mašina važiuoja, kaip važiavusi. Taip kartojasi jau kelinta karta (į 1 ar 2 menesius - kartą, arba tapačią diena kelis kartus ir paskiau vėl viskas gerai). Kas keisčiausiai prietaisų skyde niekas neužsižiebia.
Patarkite, kur ieškoti bėdos priežasties?
Eroldas
egr, oro srautas, turbina, siurblys, purkstukai... bet kas gali buti bet dazniausiai uztenka praplauti egr.
Reiktu tikriausiai pradeti nuo EGR nes pagal siurblio voztuvu simptomus sokinedavo apsukos ir/arba uzgesdavo variklis. Pas mane tiesiog vaziuojant dingsta trauka ir daugiau 2 krpm nekyla apsukos ir nereguoja kai tapke iki dugno.
Siaip ir turbos anksciau negirdedavau, o dabar ypac kai saltas variklis as ja girdziu kylant variklio apsukom girdziu svilpima silpna.
situose varikliuose su egr maziausia bedu buna.jei voztuvas pareina tai ne iskart jau ir gesta.tiesiok nuo blogos saliarkos gali striginet per salcius ir dingsta trauka
Degalus piluosi pagrinde Neste degalinėse. Apie Egr valymą man jau seniai mintys sukosi, nes šiltu oru paspaudus pedalą mesdavo juodą dūmą daugiau nei pas kitas mašinas, o žiema - garų daugiau nei įprastai.
Gal kas patartumėt kur KLP egr išvalytų?
Ačiū,
Eroldas
Papildomas klausimas: ar yra galimybė pajungus kompa patikrinti EGR būklę / stovį?
Jei problema kartojasi tik kartais, su testeriu neišgaudysi. Nusiimk ir išvalyk, blogiau nebus. Mano kaime daugiau važinejantiems šia procedūra atlieku net gi profilaktiškai. Patikėkit kemšasi. Ne taip stipriai kaip AD varikliams, bet kemšasi.
Sivra, pačiam sudėtinga pasidaryti? Gal kokį manualą turi?
Manualo neturiu, (mintinai moku:)),nuo akomuliatoriaus pusės ant variklio galvos 3 varžtais prisukta detalė. Dvi aušinimo skysčio žarnos (atsargiai karšta), viena fyškė. Viska nuimi, išvalai, surenki. Klaipeda man toli, būsiu tik vasaraB)
Sirva, šiuo metu automobilis Vilniuje :)
http://www.pdf-archive.com/2012/08/10/egr-valymas/ forume paieskok kita kart :)
čia pavaizduota D-cat variklis, kur EGR yra 2.0 D4D 85kw varikliuose?
CitataEroldas parašė:
Sirva, šiuo metu automobilis Vilniuje :)
Bet aš ligonio lovoj:(
http://www.youtube.com/watch?v=w9xOqsnJfCs
Liuks už nuoroda. Labai gerai matosi, kaip šituose varikliuose ,,nesikemša,, EGR vožtuvas
su ta trauka stebuklai, man taip pat, ypac esant saltam motorui, vaziuoji masina kaip prikepus, atleidi tapke, variklis tartum nubunda,spaudi tapke vel paslobsta. daugiau pavazinejus buna jog masina kaip raketa vaziuoja. jausmas lyg sklende koki darinetuos kada nori. diagnostika nieko nerodo. galvoju gal i sovli varyti,bet ten kainas tai..
dar mintis katalizatorius gal uzsikises?arba turbo sklende ar daviklis.
gal kas minciu kokiu?
turejau ir paslaptinga garsa 1,5metu, kol pasirode kompresoriaus gumos kaltos
egr viskas ok
avensis 2.0 d4d 85 kw egr nuemimas ir valymas http://www.youtube.com/watch?v=PXlBxN7lUqs&feature=endscreen&NR=1
ir uzdejimas http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=2o5EYw6oDDE;)
Truputi atitrūkau nuo forumo, bet nusprendžiau pasidalinti patirtimi. Nuvariau pas meistrą dėl dūminimo ir dėl traukos dingimo. Pakeitėm oro filtrą, nes užsikišęs buvo ir nuo turbinos kur užsimauja ofo filtro plasmasė per sujungimą, buvo gumą įtraukę, galėjo tas turėti įtakos. Dabar trauka nebedingsta, tfiu tfiu tfiu, tačiau pavažinėjus mieste ir spustelėjus pedalą ant trečios pavaros padūmija labai stipriai kol prapučia ir vėl viskas gerai. Kažkaip labai daug suodžių kamine prisikaupia, o gal kur tepalo į išmetimo sistemą patenka?
Gal tau ,kol buvo užsikimšias oro filtras,pridegė išmetimo sistema,nes oro trūko ir nesudegindavo pilnai kuro.Pabandyk kur nors trasoj,gerai pralėkti,turėtu išsivalyti sistema.Tik nepagailėk ant pėdalo,gazo,stiprei tapkia užmesti:D
Vis dar turiu problemų su dūmingumu. Važinėju daugiausiai mieste ir kai tik paspaudžiu pedalą labai juodų dūmų užsklanda (nebesimato iš galo mašinų). Ir taip kiekvieną kartą. Jei mažiau spaudi tai mažiau ir dūmija, nepriklausomai ar šaltas variklis ar šiltas. Pavažinėjus žema pavara ir didelėm apsūkom išsivalo kaminas, bet labai greitai vėl atsistato viskas i senas vėžias, vėl dūmija. Gal turite patarimų????
daug kas išsprendė šią problemą pašalinę DFP filtrą
Citata iš: Angelinio Įrašytas Lapkritis 19, 2013, 15:55:14 PM
daug kas išsprendė šią problemą pašalinę DFP filtrą
nera pas ji jokio dpf gi.
Citata iš: Eroldas Įrašytas Lapkritis 19, 2013, 14:33:09 PM
Vis dar turiu problemų su dūmingumu. Važinėju daugiausiai mieste ir kai tik paspaudžiu pedalą labai juodų dūmų užsklanda (nebesimato iš galo mašinų). Ir taip kiekvieną kartą. Jei mažiau spaudi tai mažiau ir dūmija, nepriklausomai ar šaltas variklis ar šiltas. Pavažinėjus žema pavara ir didelėm apsūkom išsivalo kaminas, bet labai greitai vėl atsistato viskas i senas vėžias, vėl dūmija. Gal turite patarimų????
gali buti kiauras intercooleris, purkstukai, oro srautas, egr... pasidaryk diagnostika ir suzinosi nes is aprasymo tikslios bedos tau tikrai niekas nepasakys
Anksčiau buvau daręs diagnostiką toyota atstovybei ir buvo radę, tai kad gesinant variklį purkštukuose per greitai krenta slėgis. Ar tai gali turėti kokios nors įtakos dūmingumui??? Gal kiauri purkštukai, nes pas manęs dar prieš nuperkant jau buvo keisti, aišku nenauji :(
Citata iš: Eroldas Įrašytas Lapkritis 21, 2013, 14:23:16 PM
Anksčiau buvau daręs diagnostiką toyota atstovybei ir buvo radę, tai kad gesinant variklį purkštukuose per greitai krenta slėgis. Ar tai gali turėti kokios nors įtakos dūmingumui??? Gal kiauri purkštukai, nes pas manęs dar prieš nuperkant jau buvo keisti, aišku nenauji :(
slegis krinta per greit purkstukuose ar siurbly? jei kiauri purkstukai tai ir turi duminti.