laba,zodziu reikalas toks,spaudziant palaipsniui nusileidineja po truputi pedalas ,poto lyg kieciau,spaudi toliau ir vel paeina,vel truputi jegos dadedi ir dar nusileidzia ir taip vos ne iki kilimelio,kertant staigiai -stabdo,o spaudziant palaipsniuj vis leidziasi zemiau ir zemiau,o jeigu imi pompuot nestipriais paspaudimais pradeda mirkciot stabziu lempute (rankinio raudona,ne ABS)nutekejimo niekur nera,idemiai viskas apziureta,ka plius dar patvirtina ir tai kad rezerviniame stabziu bakelyje nedingsta skystis.pagrindini stabdziu cilindra jau pakeiciau,efekto jokio!galvojau prateka savo viduje,keitimas nedave rezultatu.labai reikia patarimu kur ieskot slieku?STABDZIAI-ne juokas ,dingo pasitikejimas sedint uz vairo.:(
beje tai atsitiko po kaladeliu keitimo,cilindruds supartu suspaudziau neatsukes rezervinio bakelio danktelio gal tai turi itakos,rusu forumuose maciau dar pora zmoniu kuriem tokie pat simptomai po kaladeliu keitimo,kame cia gali but suo pakastas?
Citataramasenka parašė:
beje tai atsitiko po kaladeliu keitimo,cilindruds supartu suspaudziau neatsukes rezervinio bakelio danktelio gal tai turi itakos,rusu forumuose maciau dar pora zmoniu kuriem tokie pat simptomai po kaladeliu keitimo,kame cia gali but suo pakastas?
nuo sito reikejo ir pradeti. pabandyk nuorinti pradziai.
tai pakeites pagrindini cilindra nuorinau neuzvestu ir uzvestu varikliu rezultatu jokiu
dar sistemoje yra oro, turetu savaime isivaikscioti jei ne tai reikia orinti kito varianto nera
Turiu tokią pačią problemą jau 2 metus, t.y. nuo automobilio pirkimo. Iš pradžių maniau, jog kaladėlės, tačiau jų pakeitimas nedavė teigiamo rezultato, matavau diskų storį, orinau sistemą (kelis kartus), tačiau palaipsniui stabdant pedalas vis tiek tampa minkštu. Ta prasme stabdant staigiai auto reaguoja kaip ir turėtų, tačiau riedant nuo kalno kamštyje, ar prieš posūkį pristabdant jis pakankamai minkštai leidžiasi žemyn, o norit padidint stabdžių efektyvumą reikia atleisti pedalą ir vėl nuspaust. Kadangi bėdos neradau, tai taip ir važinėju.
Taip pat ir mano su TA problemu nebuna jau 6 metai.
na siais metais tai jau turetu nepraeit.
CitataNNZ parašė:
na siais metais tai jau turetu nepraeit.
Uz poros savaiciu papasakosiu, kaip sekesi. :)
CitataAndrelis parašė:
dar sistemoje yra oro, turetu savaime isivaikscioti jei ne tai reikia orinti kito varianto nera
Reik moket normaliai nuorint. Pradedi nuo tolimiausio rato t.y. galinio desinio, po to galinis kairys, priekinis desinys, priekinis kairys.
Manau reikia pradeti nuo stabdziu skyscio keitimo. Su laiku stabdziu skystis prirenka oro ir todel jis praranda savo savybes. Pedalas spaudziasi giliau, nes skystis susispaudzia. Naujas stabdziu skystis nesusipaudzia.
Citatabemsas parašė:
Manau reikia pradeti nuo stabdziu skyscio keitimo. Su laiku stabdziu skystis prirenka oro ir todel jis praranda savo savybes. Pedalas spaudziasi giliau, nes skystis susispaudzia. Naujas stabdziu skystis nesusipaudzia.
Prirenka drėgmės, o ne oro.
Citatakatana7 parašė:
Citatabemsas parašė:
Manau reikia pradeti nuo stabdziu skyscio keitimo. Su laiku stabdziu skystis prirenka oro ir todel jis praranda savo savybes. Pedalas spaudziasi giliau, nes skystis susispaudzia. Naujas stabdziu skystis nesusipaudzia.
Prirenka drėgmės, o ne oro.
Tik DOT 5 ir 5.1 nesugeria dregmes.Pagaminti silikono pagrindu.DOT 3 ar 4 reik keist mazdaug kas 2 metai,nes pririnkes dregmes skystis neapsaugo stabdziu sistemos detaliu,tokiu kaip cilindriukai,nuo korozijos.Dazniausia stringanciu suportu priezastis ir yra nekeistas skystis.Bet cia autorius mini,kad pakeite pagrindini cilindra,tai tas skystis kaip ir atsinaujino:oUosvio renuko irgi panasiai vyksta,priezastis neaiski
Citataegariukas1 parašė:
Citatakatana7 parašė:
Citatabemsas parašė:
Manau reikia pradeti nuo stabdziu skyscio keitimo. Su laiku stabdziu skystis prirenka oro ir todel jis praranda savo savybes. Pedalas spaudziasi giliau, nes skystis susispaudzia. Naujas stabdziu skystis nesusipaudzia.
Prirenka drėgmės, o ne oro.
Tik DOT 5 ir 5.1 nesugeria dregmes.Pagaminti silikono pagrindu.DOT 3 ar 4 reik keist mazdaug kas 2 metai,nes pririnkes dregmes skystis neapsaugo stabdziu sistemos detaliu,tokiu kaip cilindriukai,nuo korozijos.Dazniausia stringanciu suportu priezastis ir yra nekeistas skystis.Bet cia autorius mini,kad pakeite pagrindini cilindra,tai tas skystis kaip ir atsinaujino:oUosvio renuko irgi panasiai vyksta,priezastis neaiski
neklaidink žmonių, tik DOT5 pagamintas silikono pagrindu, o DOT 5.1, kaip DOT 3 ir DOT4 glikolio ir jo eterių pagrindu.
Jo,cia gal biski primalaiu,tik virimo temperatura aukstesne nei 3 ar 4
Citata iš: ramasenka Įrašytas Kovas 09, 2013, 22:12:39 PM
laba,zodziu reikalas toks,spaudziant palaipsniui nusileidineja po truputi pedalas ,poto lyg kieciau,spaudi toliau ir vel paeina,vel truputi jegos dadedi ir dar nusileidzia ir taip vos ne iki kilimelio,kertant staigiai -stabdo,o spaudziant palaipsniuj vis leidziasi zemiau ir zemiau,o jeigu imi pompuot nestipriais paspaudimais pradeda mirkciot stabziu lempute (rankinio raudona,ne ABS)nutekejimo niekur nera,idemiai viskas apziureta,ka plius dar patvirtina ir tai kad rezerviniame stabziu bakelyje nedingsta skystis.pagrindini stabdziu cilindra jau pakeiciau,efekto jokio!galvojau prateka savo viduje,keitimas nedave rezultatu.labai reikia patarimu kur ieskot slieku?STABDZIAI-ne juokas ,dingo pasitikejimas sedint uz vairo.:(
Sveiki, ir vis del to kame buvo saknys? ar issisprende si problema? nes pas mane identiska problema ir butu idomu suzinoti kame saknys ir nuo ko pradeti ir ko tiketis nesuradus gedimo priezasties.
Idomu butu suzinoti koki stabdziu skysti rekomenduotumet. Ar eina koks spec toyotai? ir dar klausimas ar toyotai stabdziai orinasi tokiu paciu budu kaip ir kitom auto, ar kokiu spec normatyvu reikia laikytis, gal kazkas imantresnio, kad nusiorintu tvarkingai. Ar tokia pati procedura nuorinimo su ABS, kaip ir be ABS
Dekui uz ats
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Kovas 12, 2015, 13:11:03 PM
Idomu butu suzinoti koki stabdziu skysti rekomenduotumet. Ar eina koks spec toyotai? ir dar klausimas ar toyotai stabdziai orinasi tokiu paciu budu kaip ir kitom auto, ar kokiu spec normatyvu reikia laikytis, gal kazkas imantresnio, kad nusiorintu tvarkingai. Ar tokia pati procedura nuorinimo su ABS, kaip ir be ABS
Dekui uz ats
DOT4
Citata iš: katana7 Įrašytas Kovas 13, 2015, 12:41:13 PM
DOT4
Pasižiūrit ant bakelio kamščio užrašus ir aišku ką pilti. Ir tikrai nebūtinai DOT4 Pas mane rašo DOT3
Ir dot 3 su dot4 galima maisyt,nesuverda.Gamintojas visiskai nesvarbu.Nuorinimas kaip ir visu masinu,orini uzgesinta masina,abs kaip ir neveikia.Su sankabos nuorinimu biski buna reikalu
Ziurejau ant to dangtelio pas mane nieko neparasyta del to ir klausiu. O kaip su tos sankabos nuoronimu gal placiau galima, koks ten procesas. Man dar klausimas ar po menesio naujas dirzelis gali prasitampyt taip kad vel cipcejima skleistu uzkurus ir pradejus lietai vaziuoti. Ar kad cia dejau ne contineli. Galvoju patemti gal to uzteks.
Sankaba nusiorina papratai.
-Susirandi darbinį sankabos cilindriuką (kuris prie pavarų dėžės) ir nuorinimo varžtą ant jo.
-Pripili į bakelį stabdžių skysčio.
-Susirandi antrą žmogų (dviem nuorinti gerokai paprasčiau).
-Vienas kelis kartus paspaudinėja sankabos pedalą ir laiko nuspaustą.
-Tuo metu kitas šiek tiek atsuka nuorinimo varžtą ant cilindriuko kol pradeda bėgti stabdžių skystis. Tada užsuka. Pirmasis atleidžia sankabos pedalą.
Ir taip kartojam kokį 10 kartų kol sankaba sukietėja (nebekrenta pedalas).
Svarbu nuolatos sekti, kad bakelis būtų pilnas stabdžių skysčio.
O dėl dirželio - užteks patempti tikriausiai. Naujas prasitampė ir tiek.
Tai kokio kietumo turi buti stabdzius pedalas ir sankabos, po nuorinimo? minkstas, kietesnis :)
Nekrist dugnan
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Kovas 15, 2015, 00:57:24 AM
Tai kokio kietumo turi buti stabdzius pedalas ir sankabos, po nuorinimo? minkstas, kietesnis :)
Sankabos pedalas turetu buti minkstesnis uz stabdziu.
Krist nekrenta, bet minkstokai spaudosi . Bandysu nusiorinti
As sankaba orinu kitaip.Dazniausiai samatioko principu.Atsuku nuorinimo ventili pakeles pedala ir palieku kokiam pusvalandziui.Buna,dazniausiai bulkose budavo,neiseina nuorint.Nei spaudant,nei samatioku.Tada orinu su stabdziais.Nuo suporto ventilio dedu slangute i sankabos darbinio cilindro ventili.Garantuotas reikalas,tik zaidimo nemazai
Kiek suprantu cia yra tas nuorinimo varztas sankabos. Tik iskilo kl, kur pazymeta rodykle, to nuorinimo varzto ten kaip plasmasine galvute, koks vaidmuo jos? pas mane biski ji pavargusi nuo laiko, tai pries kisdamas rankas, idomu butu suzinoti jei ji sutrupetu, ar labai cia kazkam pakenktu.
Apsauga nuo purvo.
Nesutrupes,gumine ji.Jei sankaba nusispaudzia,begiai jungesi ner ten ko lyst
Tai jei sistemoi oro prileidau orindamas stabdzius tuo paciu sankabos nereikia, ne ta pati sistema?
Jei neisleidai hidrolio is bakelio orint nereiks,stabdzius orinant sankaba neuzsiorina
Gal issprendet ir zinot beda, kodel avensis masinoje seda stabdziu pedalas. Pagrindine stabdziu pompa pakeista, vakumas veikia. Niekas neranda bedu. Suportai tvarkoj, kaladeles tvarkoje. Identiska beda, kaip sios temos purmoje zinuteje.
Gal stabdžių skystis labai senas
Sveiki,
Dėl stabdžių pedalo prakritimo TA nepraėjau. Prakrenta tik su užvestu varikliu. Pakeičiau stabdžių skystį + nuorinimas - nepadėjo. Stabdžių stende stabdžiai geri. Įtarinėju ABS bloką. Gal kam pavyko šią problemą išspręsti?
Gali būti pagrindinis stabdžių cilindras sugedo. Apžiūrėk, gal kokia šlanga prie jo nusimovusi
paskaitinėk forumą:
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,9559.msg154288.html#msg154288 (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,9559.msg154288.html#msg154288)
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,8538.15.html (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,8538.15.html)
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,1411.msg141384.html#msg141384 (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,1411.msg141384.html#msg141384)
Sveiki. Identiska problema. Ar kamnors pavyko rasti problema?
Čia ne problema, tais metais taip ėjo :goodboy:
Iš tikro toyota niekada nepasižymėjo aštrias stabdžiais. Važinėju jau 15 metų ir nematau problemos. Stovint su nuspaustu stabdžio pėdalu, beveik visada nukrenta iki dugno, bet mašine neriedo nuo kalno, laiko gerai