Sveiki. Ar turėjote kas bėdų su turbina. Įtariu, kad ji tuos keistus garsus leidžia kai variklis šaltas, ir traukos kažkaip maža. Ir dūmas kažkoks kitoks atsiradęs. Tepalo per 5000 km. sumažėjo nuo max. iki matuokles vidurio. Ką manote?
Gal kas iš Šiaulių turit tokį avensį, būtų įdomu trauką palyginti.
As tai pirmiausia nuimciau slangas prie turbo,ir paziureciau,ar yra tepaliuko ten pripusta. apie tai jau kalbejom forume.pabandyk pasiskaitinet. o po to bandysim galvoti,kas dar galejo atsitikti. gal degimas,gal dirzelis prasokes,gal ziedeliams jau hana...
simzem kreipkis pas ji avensis Avensis 2,0 D4D kazkas panasaus:)
Pabandem per kiek iki 100, 22 sekundes :o
CitataMAgNeTAS parašė:
Pabandem per kiek iki 100, 22 sekundes :o
Na atrodo turetu but greiciau...
pas mane su D4D panasios bedos..
CitataMAgNeTAS parašė:
Sveiki. Ar turėjote kas bėdų su turbina. Įtariu, kad ji tuos keistus garsus leidžia kai variklis šaltas, ir traukos kažkaip maža. Ir dūmas kažkoks kitoks atsiradęs. Tepalo per 5000 km. sumažėjo nuo max. iki matuokles vidurio. Ką manote?
Gal kas iš Šiaulių turit tokį avensį, būtų įdomu trauką palyginti.
Na slangose prie turbinos biski kazko panasaus i tepala radau, pacios turbinos skersinis laisvumas jauciasi, isilgai nejuda. Radau alsuokli pilna koses kazkokios, isvaliau, bet naudos jokios.
Nuvariau pas dyzelistus, pavaziavo, sako nesijaucia beveik turbinos, nu palikau paziureti, laukiu dabar naujienu.
O kol gryzau be masinos tai kosmaras :)
pas kokius dyzelistus buvai ?
labas as is siauliu, pas mane D4D motoriukas, galesim palyginti, rytoj varau i tokvila keisti purkstuku ir tepalu. tai kuri vakara galim pameginti.
Turbinom labai svarbu yra negesinti variklio is karto, kad jos neperkaistu. Kaip raso manuale, pavaziavus mieste galima gesinti is karto. Vaziavus apie 100 km/h po 20 s, iki 160 km/h po mazdaug 1 minutes. Vaziavus virs 160 km/h arba sportiniu rezimu variklis ant tusciu apsuku turi padirbti apie 2 minutes... Kuris is musu taip darot?..
AŠ prisipažystu darau taip tik aisq ne 2 minutes o sustoju kol viską susirenku, na žodžiu po kokių 15-20sek tik užgesinu.
Tai va. Buvau Dizvoi. Pajunge prie kompo, paziurejo. Jiems rodo kuro temperaturos daviklis siurblyje, kad temperatura 99 laispniai. Apgavo prijungdami varza, dabar 39 laispniai. Bet nepadejo. Sako kazkas negerai su siurbliu, kai sukyla apsukos, turetu jis paduoti daugiau kuro, bet taip nepadaro ir turbina del to neissisuka. Apie sita siurbly jie nieko nesupranta, kaip supratau, tai sako galima bandyti keisti. O gaunasi dabar, kad vazineju su senovisku traktoriuku :)
Simzem nezinau net ar verta belyginti, pas mane ir taip paprastas td 66 kw, tiksliau tik D :D
:) tai pas tave problema ta, kad neįsijungia turbina ?
CitataNNZ parašė:
:) tai pas tave problema ta, kad neįsijungia turbina ?
Na taip gaunasi, zinai gal kokiu vaistu? O kolkas jauciu vazinesiu taip.
o i tokviloje buvai?
ju kompas isai teisingas siketiek teisingiau pasko ir rodo uz dizva,
nes as jau antra Toyota varau tik i tokvila, pirma ziurejo dizvoj ta nelabai paliko koki ispudi :(
kiek toyotos atsovybese ima uz diagnostika? kazka girdejau 160 lt ?
ir kas ieina i ta diagnostika?
pas mane 66kw.bunu siauliuose.parasyk man asmenine zinute su savo tel jei nori prileksiu .
Tokvila Kauno ima uz diagnostika 100 lt+19%pvm. mano nuomone -tai turetu pasakyt ,kas negero tavo auto.
nieko nepasakys jei turbina pas jį neįsijungia, nebent bus fiškė nušokosi, o taip reikia bandyt laimę gal kokiam meistrui ta problema buvo. Dar reikia prasieiti pro visas vakumines šlangutes kurios jungiasi prie turbinos.
sulyginau saviske su kaktuso, tai toks ispudis, kad pas mane turbina neveikia arba labai nezymiai..
o tai bent tu girdi kad turbina švilptų?
ne, jokiu garsu nera, pries tai irgi negirdedavau. O pas tave girdisi?
taip
o kas per garsas? Nes su kaktuso kai vaziavau irgi nesigirdejo jokio garso...
na tiesiogine to žodžio prasme švilpimas ;)
Na taip, pas FUX nesigirdi turbinos, bent jau taip pasirodė (nes pas save ir ne visada girdžiu :) ), nors trauka tai kažkaip nežymiai tik skiriasi.
supermamos forume viena mergiote rase, kad jai rauna kaip reikalas. tik nesupratau ar cia jai taip atrodo, ar cia musu su kaktusu avensiai paduse :)
Na ką ten tos mergiotės rašo, tai labai rimtai nereikia žiūrėt :)
Na taip, supermamos dar ne tokiu baiku priraso.Joms ir gelda gerai traukia.Siaip jei turbina neveikia, tai auto ir nevaziuoja normaliai.Reiktu pasijungti kompa ir vaziuojant tikrinti-veikia turbina ar ne. Pripratom prie savo masiniuku ir atrodo, kad jau kitu tai traukia.
o turbina veikia tik vaziuojant, ar ant laisvo begio pagazavus irgi turetu veikt?
Veikia, taciau jos veiksmingumui patikrinti reikalingas dinaminis apkrovimas-tai yra auto turi vaziuoti keliu arba dynostende.
as uz diagnostika sumokejau 50 LT + pvm
tokviloj ?
joo Tokvila Siauliai
o ka diagnostika parode?
p.s. cia tik uz turbinos diagnostika tokia kaina?
ne as diagnostika jungaiu nes mano rodo serviso lempute ir nustate purkstuku problema, o manau pajungus turi peteikti vasia info kas gerai kas blogai (pagalbes, motoras ir t.t.)
Aisku, tada sakyciau kaina labai maza, nes as kai klausiau motojoj sake 160lt diagnostika :(
As vln. Tokviloj uz variklio dgn. 130 lietuvisku pinigu atidaviau.
Nu gal as kaip su gedimu nuvaziavau tode pigiau buvo.
kai uzleksiu pasiteirausiu
Zadu batus Avensiui ten keisti sake po 20Lt
o garazinai apie 19 Lt ima tai...
cia gal siauliu tokios kainos :) nes as vilniuj paprastam servise 100lt lapkriti palikau ...
TokvilaSiauliai minejo Lieti ratlankai komplektas 80 Lt
CitataSaulius SSS parašė:
pas mane 66kw.bunu siauliuose.parasyk man asmenine zinute su savo tel jei nori prileksiu .
Na pabandem, jauciasi pas Sauliu kad traukia geriau, greiciau net pavaras metyti reikia:)
tai ka nusimato lesu taupymas? :)
CitataMAgNeTAS parašė:
Tai va. Buvau Dizvoi. Pajunge prie kompo, paziurejo. Jiems rodo kuro temperaturos daviklis siurblyje, kad temperatura 99 laispniai. Apgavo prijungdami varza, dabar 39 laispniai. Bet nepadejo. Sako kazkas negerai su siurbliu, kai sukyla apsukos, turetu jis paduoti daugiau kuro, bet taip nepadaro ir turbina del to neissisuka. Apie sita siurbly jie nieko nesupranta, kaip supratau, tai sako galima bandyti keisti. O gaunasi dabar, kad vazineju su senovisku traktoriuku :)
Simzem nezinau net ar verta belyginti, pas mane ir taip paprastas td 66 kw, tiksliau tik D :D
saviskiui dariau irgi diagnostika, pas mane kuro temperaturos daviklis rodo 82 laipsniu, nors viskas normaliai veikia, traukos uztenka. Klausiau tokviloje daviklis apie: 180 orginalus, autorodmedyje pagal detales koda 140
Na va uzvaziavau siandien i tokvila pasiklaust kas pas mane gali but per problemos. Pasiule atlikti diagnostika: valanda 160 lt. Klausiu ar uzteks valandos, sako negaliu jum pasakyt.
Uz ratu permontavima paprase 120 lt. Vienu zodziu kainos is kosmoso srities
Teko ir man karta apsilankyti Siauliu tokviloj, tai kartais patys nesupranta uz ka pinigus ima. Reikejo keisti sankaba, tai sako, jei keisime tik sankabos diskeli tai uz darba 600lt, jei reikes keisti ir diskatoriu, tai darbas 750lt.... sakau, tai kodel taip skiriasi kaina, jug darbu apimtis ta pati, bande visaip vartytis, bet taip ir nepaaiskino kodel darbu skirtumas 150lt. Nesenai skambinau tai uz dirzo keitima su ju dalim norejo 1750lt, kai tuo tarpu Vivacitas daro uz 1050lt. Is ko ta Tokvila gyvena nezinau.....
gryztant prie temos, tai kai pirkau masina irgi turbina neveike D4D variklis, numusiau kaina neblogai, o kai gryzes geriau apziurejau, tai pasirodo vakumo slangute, kuri eina i turbina prasitrynusi. Remontas kainavo 1Lt, kazi kiek butu Tokviloje paeme.... garantuotai butu turbine keite uz kokius 3-4k lt.
Kiek teko susidurti su servizais, tai priejau vienos isvados, viska turi daryti pats. Beje, labai neblogas dyzelistas yra vaziuojant i Kairius po desine tame buvusiame aptvertame kariniame miestelyje, kainos pas ji jau sunormalejo, bet kiek teko girdeti, tai visi ji giria, net ir tais auksiniais laikais jis kokybes negadino.
Hm, o kur ta slangele eina? Nes jau nebe pas pirma girdziu kad slangele paveda. Is esmes nzn ar verta i toyota servisa vezt, nes dyzelservise sake uz 300lt nuimtu turbina ir patikrintu...
Na pas D4D nuo 2003m, tai atsidarius kapota, kai stovi priesais masina, tai nuo vidurio truputi desiniau, prie turbinos nueina i kazkokia vakumo pusle skardine. Slangute kokiu 8mm skersmens, bent jau pas mane.
Kainos naturalu kad skiriasi LT skirtinguose miestuose. Galite jei norite aptarnavimus palyginti - visi atstovai turi savo puslapiuose aiskiai kainininkus surase.
Nu del tokvilos as jau antra tojota ten varau , del kebulo drabu buvau 4 kartus KASKO tvarke i pirmai dirzus keiciau Dizvoje antrajai Tokviloje ir kaina tikrai skyresi ~ 400 Tokvila pigiau. Dabar reiekjo detaliu kodicionieriiaus sankabos truko tai tokvilaoje 300 o kitur siule keisti tk visa kondicionieriu nuo 1500 lt (ir bijodamas viena vasara be kodisino sutau masinoje) tai nuo tada as jais pasitikiu :)
Ir turiu vilciu kad daznai pas uos vazinetis nereikes
Na kai uzsiprase uz valanda 160 lt ir nepasake kiek laiko atlikines diagnostika tai kolkas susilaikysiu nuo ju tikrinimo. Gali jie ten ir 3 val pralaikyt. Butu pasake kad diagnostika 160lt uz viska, tada sutikciau
O tu iškart bandyk sutart kainą, o ne už valandas, manau sutiks.
Kazkaip jie ten vakar nelabai norejo deretis, kol su manim snekejo i 3 skambucius atsiliepe, darbo turi sociaia :)
Reikes dar i mototoja pasiskambinti
Kai dariau savo auto diagnostiką, ėjau kartu su meistru ir viską žiūrėjau ką daro. Iš principo pinigai imami už nieką. Galima pačiam nusipirkti tokį diagnostikos prietaisą(mačiau internete, kaina apie 8000 lt) ir pradėti sukti biznį.
ir ka jie ten dare? pajunge kompa ir viskas? nes pvz turbina patikrint tai reikia apkrovos
Parasiau laiska i motoja. Atskambino. Pakonsultavo, sake jei turbina neveikia degina tepala, tuo paciu paduoda maziau oro ir padideja kuro sanaudos. Diagnostika 110lt. Dedu jiems dideli pliusa. O Tokvilai minusa :)
Jokio kompo nejungia, o prijungia į delną telpantį prietaisą(kaip didelis testeris).Pasižiūri ar nerodo kokių klaidų ir nieko pareguliuti negali.Paprašiau padidinti laisvas apsukas ir pariebinti kuro mišinį.Deja, sako neįmanoma-reikia visą programą perrašyt.To irgi negali.Vienu žodžiu visiškai žalioj girioj gyvenam.Viską turi aiškintis pats, įrodinėt kad tai padaryti įmanoma ir visada pirštu rodyt.Toli Lietuvai iki tikro serviso.
ir as noreciau imesti akmeni i siauliu tokvilos darza.uzsidege geltona lempute:((kaip veliau issiaiskinau tai dyzelio kuro filtre buvo susikaupe vandens).paklausus pas serviso priemeja ka reiskia tas piesinys sako nezinau,reik jungti kompa ir parodys gedima.eile tik uz 3-4 dienu.tai sakau:- jusu nuomone ka ji galetu reiksti? sako cia gali buti,kad rodo aukstos itampos babinos gedima.sakau pas mane dyzelis.sako nesenai buvo vienam dyzeliui parejus babina tai dege ta pati lempute. NUO TOL AŠ ŠIAULIØ ,,TOKVILOJ'' NEBESILANKAU.:@ yra geras rusiskas posakis ,,dielo bylo nie v babine-dalbajob sidel v kabine":D.tai ka tokie serviso priemejai gali pakonsultuoti:D cia kaip rase GALLANT del sankabos keitimo :D
as ir pastebejau, kad priemejai nieko nesupranta. Reikia iskart su meistru sneket
Teko prieš porą dienų Vilniaus Tokviloje apsilankyti...pradėjo kartais dingti normali trauka,ypač kai kuro būdavo mažai bake,porą kartų užsidegė geltona lemputė. Darė dignostiką :žadėjo turbiną patikrinti ,siurblį ir visą maitinimo sistemą ,darbo trukmė 3val ,paėmė 294 Lt.Paaiškino lemputė rodė ,kad negerai kartais dirba siurblio vožtuvai dviejų vnt kaina kažkur 1300 Lt,sako su darbu pakeitimas iki 1600Lt.O ką daugiau jie ten darė nežinau,bet jau dvi dienas mašina važiuoja puikiai,o keisti vožtuvų nesiruošiu.Mano nuomone ,tai recidyvas blogo dyzelio ,užpilto žiemą, po Tokvilos teko įpilt kuro sistemos valiklio,tai dabar lauksiu rezultatų
Tfu tfu nezinau kiek galit ekonominti ant kuro, bet stabiliai jau virs metu piluosi praktiskai is vieno Statoilo prie namu (o esant butinybei is kitu bet irgi Statoilu) ir jokiu problemu nera del blogo dyzelio.
Nors ir brangiausias kuras Statoile, bet turiu kortele, kuri biski ta kaina pamazina, o tie pora Lt uz pilna baka, su tokiu vidurkiu (6-7) tai visiskai nesijaucia pinigineje, geriausiu atveju pora alaus neisgert, ta pati ekonomija gausis...
Linkiu nepamirskti visada turbinai duot pailset po vaziavimo, kaip jau forume buvo rasyta, ir tegul nekvailiuoja Jusu varikliai! :)
taigi as savo remontus pradejau nuo vilniaus tokvilos. Man dege check engine. Tai diagnostika kainavo berods 260lt. paskambino po val. ir pasake apie problema, kazkas su vakumu ir suodziais buvo nutike:D pries atiduodant auto sako pralek turi jaustis skirtumas. Pralekiu ale tas pats, kaip gerai trauke taip ir traukia. Tai su remontu gavosi 326 jei nemeluoju. Po to laiko sakau vyrai uz gan proto ribose kaina daro tai ir pas juos dirzelius pasikeisiu. Va cia ir prasidejo mano bedos. 1. uzgiedojo kaina nesvietiska(bet ten pradejau tvarkyti, tai sakau ir baigsiu) 2. registruojant masina remontui, sako jus pas mus pirma karta nors tu uzsimusk (ir pirmo remonto ceki parodziau ir visus masinos doc., sako pagal kompa tu pirma karta) 3. pakeite greitai (apie 3val.) bet pravaziaves apie 2000 pradejau girdet pasalinius garsus is pagalbiniu agregatu (vairo stiprintuvo siurblys, generatorius ir t.t.) is pradziu galvojau kad vairo stiprintuvo siurblys eina i pabaiga, nes gerokai apsivemes, (o apsiveme nuo mokymo vairuoti zmona. Jai nesuprantamas dalykas kai sakai atleisk vaira nes siurblys verkia) dar galvojau kad generatoriaus guolis uzia. O beda radau ir pasalinau pats. pasirodo jie keisdami aksesuarini dirza blogai ji itempe arba blogai priverze itempeja tai per dregna ora ir islindo brokas. Isvados: 1 karta prieme vidutinio amziaus vyriskis - as jo darbu patenkintas, tik gal su kompu susipykes 2 karta prieme piemeniokas. Tas kompe moka kastis, o tolko jokio apie technika supranta kai mano bobule. 3. 1 ir 2 niekuo deti del serviso meistru darbo 4. nuo siol bandau daryti viska pats (jei suklydai tai zinai kad per savo durna galva) 5. jei ko nemoku tai kaip daro tokvilos meistrai stovesiu ir ziuresiu kaip giltine kad tik iki galo padarytu.
TAIGI dirzelio keitimas buvo ne koks sprendima. Spreskite patys:p
Jooo gera patirtis, musu partneriui gedos beveik nedaro :D kaip dabar po tokio pasakojimo elgtis net nzn... tikejausi is tokvilos geresnio aptarnavimo... juk seniausias Toyota atstovas Lietuvoje... negi krize daro savo... meistrai ... priemejai... piemenys... nieko neismano... vien pazymejima gavo, kad protingi... kaip tokiems tiketi, kai pats nieko neismanai? Man pvz. masina tai kazkas prie ko as nelabai isigylinu... bent jau nelabai stengsiuos, vis tikiuosi, kad meistrai gerai ismano savo darba ir ne veltui sumokesiu, nors ir daug... bet kaip patirtis rodo... prie tokio masinu kiekio (markiu/modeliu/varikliu) niekas 100% negali tikrai zinoti kas tau blogai atsitiko... nes vis atvaziuoja naujas klientas su nauja beda... visi tik spelioja... bando is bendro isprusimo pataikyti... bando geranoriskai... ale tas nepadeda... reikia zinoti ka daryti... kitaip ... nieko gero... isitikinau eilini karta... kad nera Vilniuje tikru meistru, kurie nemeluodami, kad zino galetu pataisyti... ir be broko... arba su masinom, kaip su kompais dabar... hren znaet kur problema... problemu gali buti daug ir ivairiuose vietose... ieskok neieskojes... maza tikimybe kad pataikysi iskart... bet gi su masinom negalima taip... juk cia zmoniu gyvybes, o ne duomenys prarandami...
Ryt vaziuoju i mototoja. Ziuresim kaip ten pas juos darbas vyksta
Blin pas mane irgi tepalo pavalgo, bet turba veikia, jauciasi trauka po 1800rpm. Ta slanga kuri jungiasi su turba ir oro filtru plius alsuoklis is variklio dangtelio, buvau rades tepalo biski, bet mastymas pas mane toks, jei sudegintu turba arba ziedai tepala, dumytu melynai. Kol kas dumo kai dregna tik uzveus sviesaus buna, isilus motorui nera jokio dumo. Maciau, kad patepaluota yra prie variklio dangtelio kur vakmo pompa stovi, meistras itaria, kad vakumo pompos tarpine (kazkoks sandarinimo ziedas) laidzia, sake patvarkoma greiai. Dar vienas itarimas, kad gal pro galvos tarpine sunkiasi biski (neduok Dieve). Tai bandau tartis su meistru rimtesnei apziurai treiadieni, nes labai masinom apsikroves yra. Jamsim visas plastmasines apsaugas nafig is po apacios, sake ar galvos tarpine leidzia tepala, turetu is apacios matytis, arba su veidrodeliu kaisiot ir ziuret. Beje apie tepalo valgymo man Klaipedoj Solorinoj paaiskino, kad neva 2003 metu D4D Avensiai eina su Euro 4 standartu del to tepaliniai ziedai minkstesni, gali buti kad ir jie leidzia, bet tai sake kol nedumina melinai tai dzin. Nu tai kol kas pas mane melynai nedumina, tai bandysiu ieskot nuotekio. Bo kaip ir kolega sake , po tepalu keitimo buvo ant max, pas mane po 4500km jau puse matuokles, t.y. 0,5l. Tai sakau galetu buti maziau...
melynu dumu nesimato, nes stovi katalizatorius, jis panaikina melyna duma
Tai daba dablogiau, kaip nustatyt man priezasti, jei net isdumo nieko nematysiu. Fak :(
nu tai va, belieka diagnostika, arba ardyt ir ziuret
Na lauksim, FUX, atsiliepimų apie Mototoja, na ir, aišku, apie tavo auto :)
as jau sianakt sapnavau kad veziau tikrint. Tik kazkodel atvaziavau su jaris :) ir poto sakau jus ne ta masina man tikrinat :D
Na, daignostikoj jie nieko doro man nepasako, paziuri kad klaidu nera, patikrina siurblio, purkstuku darba, o kas liecia tepalus diagnostika nieko neparodys, arba susirandi pro kur sunkiasi, arba keiti ziedus (t.y. kapitalke praktiskai). Beje gal kas nors dyzeliui is cia esanciu yra dare kapitalke, idomu kokios kainos, bent jau darbu :)
pas mane pro niekur nesisunkia, bet sake gali turbina juos pasisavint ir sudegint ar kitaip pradangint, jei ne ji kalta tada bbz kur jis dingsta
pala tai pas tave irgi dingsta siek tiek? tai gal cia daugeliui dingsta, gal tik ieskau problemos, kurios neverta tvarkyt? Reikia apklausa daryt kiek is 10 avensiu pavalganciu tepala yra?? :) tarkim 10000km iki 1L :)
Gal cia ne mano vieno bedos visai. Nors as jos nedraskau ir greitkeliu jei vaziuoju tai iki 130-140km/h
10.000 km nepilnai litrą tai tikrai, dar ir paspaudziu ;)
as ne statistinis :D pas mane i 10 000 ~3-4 L sueina
mano nevalgydavo, net tepalo matuokle pamirsdavau patikrinti :) vasara kai glostydavau apziuredavau, ie tepal pildavau keisdamas
Henris, pas tave manau norma. Nes naujesnes visos siek tiek tepalo valgo del geresnio tepimo
Tik yra da vienas klausimas, nors man jau geda cia sakyt, atrodys, kad as su grabu vazineju arba ni nieko neismanau, pavaziavus ir po kiek laiko patikrinus tepala, matos ant matuokles tokiu pora taskiuku, labai smulkiu, arb gal burbuliukai, bet tik pora a r trys, vieni sako viskas norma, tipo vaziuojant jis ten isas taskosi irgali buti, kiti sako perdaug vandens tepale, o is kur vanduo? greicausiai ausinimo sistema.. Tai va daug tokiu klausimu man kyla, bet jei meistras mane priims treciadieni ir pamatys, kad tepalas koks sunkiasi pro galvos tarpine vistiek ja lupt reikes. Nos kazko nenori tiketi, siaip kad per 6 metus nueitu tarpine hmmm...
Jei tepale vanduo matomas-pyp motoruj.remontelis nusimato.apie kainas nekalbesim-gal geriau jau naujo pasieskoti.is tikro-tai tarpine bloko reik keisti pirmiausia.o bursim veliau.bet su motoristais prasikonsultuok.ne tie metai, kad motoras linktu.dar kokius 500k pavaryt reik ,kad remonta daryt.ir tai ne visu toyotu.kitos 700 atlaiko be vargo.;)
Na bet esu girdejes, kad kazkoks kondencato kiekis tepale lyg ir galimas, nzn ar tai tiesa, neva per alsuoklius su dregnu oru prisikaupia ir jei vazineji trumpesniais atstumais, tai nespeja nugaruot. Hmm...
Taip ,buna.net tepalo dangtelis apsiputoja.bet tik trump atstum vazinejant ilga laika.as irgi dar su senesniu modeliuku i tokius apmastymus buvau ikrites.dar internet nebuvo tais laikais.bet viskas issisprende po keliones i paruryruryra:D
As labai abejoju, ar tie burbuliukai yra vanduo pas tave. Nedrisciau taip is karto teigti. Tepalo sunaudojimas yra naturalus dalykas, ypac pas truputi pavazineta varikli. Pas kiekviena gamintoja yra savo normos. Idomu, kokios leidzia gamintojas Toyotoms? As tai manau kad koks 1 - 1,5 l tarp keitimo kaip ir norma butu.
Aciu, hebra, Jus mane apraminat, nes kazkaip buna gruzas kartais. Atrodo apynauje masina o dedas tokios nesmones. Aciu
Taigi, grizau i Mototjos.
Reziume turbinai p*zd*c. Tepala varo pro visur, net kur vakumas turi but ir ten tepalo pilna. Sake vaziuot i turbo servisa iskart tvarkyt turbina, poto atvaziuot dar kart diagnostikai, nes tepalo galejo visur privaryt. Sake pirma kart toki atveja mato ...
Taigi atejo krize ir po toyotos kapotu :(
p.s. Zmogus dirbo tikrai saziningai, isiarde viska, paziurejo, konsultavo. Dedu dar viena dideli pliusa i Mototojos kraiti
ludnos zinios. Rekomenduoju vaziuoti i Vilniuje esanti turbo servisa, turbut vieninteliai ir greiciausiai nepakartojamai dirba chebra. Pats tvarkiausi (ne sita masina), ir is kitu tik geri atsiliepimai.
buvau pas juos nuvaziaves anksciau pasikonsultuoti, tikrai patiko man jie. Ten ir vaziuosiu remontuot. Tik neaisku kiek to tepalo kur pritekejo, kas dar galejo sugest
Buvau ir as pas meistra. Diagnoze:
Truputi rasoja po pavaru deze, itaria salnika prie kazkokio veleno ar kur ten, nelabai as ten ikertu, bet sake neapsimoka kol kas jo keisti ,nes reiktu pav. deze nuiminet, bo parasojimai labai menki, kol neprades lasai kauptis tol nesukti sau galvos.
Aplink galvos tarpine ir kolektoriu sausa (Aciu Dievui), ant variklio bloko matosi vienoje vietoje dregnumas, bet sako ten ne tepalas, o kazkas kita ir ne antifrizas (beje ten kazkada man su kazkokia chemija vale, nes itareme prapilima pro sali keiciant tepalus).
Bet prie vakumo pompos tarpinele reikes keisti, nes ten jau sviezaus tepaliuko matosi, bet sake 2h darbo, neva menkniekis.
Konsultacija dar buvo, kad ant tepalo matuokles jei yra pora burbuliuku nieko tokio, vazinejant trumpais atstumais is po ziemos.
jei butu galvos tarpine, matuokle tepalo praktiskai butu balta...
Nu va, tai kai ateis galas kokiam smagraciaui, tada vienu dezes nuemimu ir ta salnika gal pasikeisiu. Vazinesiu, stebesiu toliau..
na tau geresnes zinios buvo :)
Na as manau tu irgi susitvarkysi. Beje turboservise jie dar tiksliai diagnozuos tau ar turbina, kiek zinau restauravimas iki 1200lt. Priklauso nuo gedimo. Susitvarkysi, nesinervuok..
Tai matai bijau kad nebutu be turbinos dar kas nors uzsiterse.
Biski nelaiku cia man islindo tos bedos. Reik nauju padangu, turbina.
Ech reik pradet taupyt
Na bėdos visada būna nelaiku... gerai bent nereikėjo į 5 servisus važiuot, kad problemą surastų, tik aišku, galėjo būt kažkas segedęs ko remontas pigesnis :)
Tai patikrinimas ir kainavo 110, kaip ir žadėjo?
Nelabai taip, nuvaziavau sako 120lt uz gedimo suradima.(dar nerado iraso, kad registravausi, bet prieme) Poto nuolaida padare gavosi 105lt :)
na kaip planai del turbos? as irgi pasiziurejau slanga nuo oro filtru i turba, tai prie turbos tepaliuko biski buvo, bet tik ant sieneles slangos, tai kazkaip netikiu man man tepaliuka ji irgi pustu, nors per kaip minejau 4500km jau puse matuokles rodo, t.y. apie 0.5l. Bet ta bent jau viena nutekejima reik prie vakumo pompos susitvarkyt... Tai galoju gal turba apskritai biski tepalo turi pavartot minimaliai, gi ne nauja, o sukiai tai ohoho
turbina tai neturetu teplo valgyt, bet variklis tai gali siek tiek
tai pas jį ir nevalgo tik šiektiek nelaiko pas mane ir ant pačio kraštuko yra tepalo
Na va grizau is serviso. Sako turbina viskas tvarkoj. Pripute 1 bara slegio, o kad biski tepaluota sako viskas norma taip ir turi buti. Taip kad dabar totaliai nebezinau ka daryt. Nuvaziavau i mototoja, sakau neteisingai gedima nustate, tai uzrase pakartotiniam apziurejimui....
Na nezinau, kas liecia tepalu suvartojima jei per 5000km suvartoja puse matuokles t.y. 0.5l, tai nemanau kad ia reik ieskot bedu. Pas mane panasos tepalo sanaudos, tik pastebejau paskutiniu metu, kad tepalo paryjims buna ji pakeitus, nuo max nukrenta iki puses, paskui lyg ir nemazeja, stbesiu toliau. O kasdel masinos netraukimo, cia vel 100 variantu gali buti. Visokie dacikai temperaturu, purkstukai, egr voztuvai, alsuokliai, liamda zondai, holo davikliai. Net neisivaizduociau nuo ko pradet. Jei diagnostika nieko itartino nerodo, tai belieka ieskot tokios at masinos ir pirmiausia keisti lengvai prieinamas dalis ir palygint trauka, aisku tom pacim salygm kaippries pakeitima. Nereikia pamist , kad trauka priklauso ir nuo variklio ir lauko oro temperaturos, nuo kelio dagnos ir t.t. Manau, kad mototoja ta nieko neras, reiktu ieskotis kokio speco, kuris butu sprendes tokius galvosukius, bandyk ieskot forumuose atsiliepimu apie vunderkindus variklistus. Klaipedoj viena zinau, bet tau nepakeliui :)
na pas mane ne 0,5 l o 1,5 l sueda. O trauka lyginta su lygiai tokia pat kita masina, pas mane siek tiek trauka prastesne. Pas ji turbina labiau jauciasi
Kad toje vietoje kur rasei slanga biski tepaluota nieko baisaus, taigi ten is alsuoklio garai eina. Kazkaip niezti nagai toje vietoje pasidaryti koki oil catch - can'a.
Na jei tepalo per 5000km sueda 1.5l, ir jis niekur nevarva, masina netraukia, tai kaip is sono paziurejus atrodytu, kad liudnos misios (kuom as nenoriu tiket), kitas pasakytu tepaliniam ziedam hana (eda tepala), kompresiniam ziedam hana(nera traukos, o turba sveika). Bet tokiu atveju turetum manau buti numines apie puse milijono su dyzeline toyota, kad jau ziedam butu amen, ir jei toki kieki tepalo ryja t.y. per keitimo laikotarpi apie 3l, tai jau ir katalyzas neturetu melyno dumo sulaikyt, bent jau ant didesniu apsuku turetu apsikakot dumais. Kazkas cia kazkur jauciu pakasta. Netikiu, kad varikliui amen, nebent skaitliukas buvo atsuktas konkreciai. Jei tepalo turba nedegina, per kur jis dar gali iseit tokiu kiekiu?? jei tirkino turba, manau tikrino ir intercooleri, jame gali kauptis tepalai. Jeisi isitikines kad niekur neleidzia, tai reiskia kad tik sudegina, bet pro kur, TIK TURBA ARBA PER GLUSAKA...
Pratesiant sarasa:
O kojala negali buti sunki ?
Gal koks salnikas leidzia?...
Bet jei salnikas leistu, manau plastmasines apsaugas nusiemus apaioj jau tikrai matytusi nuvarvejimai, vienas salinkas gali leisti kurs jungiasis su pavaru deze, kitas kitoi pusej. Arba pamasciau yra dar vienas variantas, gal tepalai shudini. Man pvz BP daugiau rydavo nei Casrtol, gal klampa netinkama, ziedai nebesugeba nubraukt tepalo nuo cilindru ir nuvarvint atgal i karteri, gal suklampejes yra ir virsuj laikosi visose kaiurymese. beje ka reiskia kojala negali buti sunki? :)
tai kad nelabai traukia masina tai spaudziu tiek kad pajudet is vietos :) su dyzeliu kazkaip nelakstau. O tepalas geras ELF 5W40 ir jo jau 3 L supyliau, tai negalejo pasent :D
Gal ziedai susideveje ar apkepe.. gal nuvaziavus puse milijono niekas nepasakys..
Na tuos dalykus irgi galima isiaiskint, nezinau ar jau darei ar ne, pamatuot du dalykus reiktu: kompresija cilindruose, ir tepalo spaudima... Jei kompresija prasta viskas aisku kompresiniai gatavi, jei tepalo spaudimas per aukstas greiciausiai bus kad tepaliniai nelaiko, arba jau kompresija i carteri is cilindru. Bet jei sie dalykai normo ribose tada prie variklio neber ko list, ieskot kur leidzia...
P.S.: Beje kompresija cilindruose norejau kad ir man pamatuotu, bet niekas neapsiima matuot, sako per nauja masina kad ziedam hana butu, tai ir nezinau ar ji vienoda visuose cilindruose, nes pas mane trauka apmazeja siltom dienom varikliui ikaitus iki darbines temp, bet kiti sako normalu, nes paruosiamas liesesnis kuro misinys, davikliai reaguoja ir i oro tankuma. Hmm dar pamasciau, jei nebutu pas tave kompresijos turetu masina sunkiai kurtis.. Bet aisku gali taip ir nebuti :)
tai turbina prie aukstos temperaturos prasciau dirba, turbinai geriausia saltas oras ;]
Na siaip jo nes ir taip ten pas ja temperatura netoli 1000 laipsniu :)
Tai žiūriu, kuo toliau, tuo labiau tie "Toyota atstovai" stebina savo specais :|
Gal oro filtras ziauriai užkištas.tai per alsuokli turba tepala psiima.
ne, filtras dar neblogas. Cia sisi visi mazgai atmesti kaip problemos saltinis. Cia kazkas slypi kazkur giliau
Pas tave tai tiesa slypi kažkur anapus, jei taip :)
:D
Na kagi. Mototoja sikart patikrino spaudima ir ... spaudimas krites, ziedai sudile, pramusa slegis, patenka i karteri. Vienu zodziu arba vazinet taip kaip yra arba daryt remonta, tik norisi pas patikima zmogu. Tuo labiau neaisku kiek tai gali kainuot. Reiktu keisti ziedus, jeigu nesudile cilindrai...
As kazkaip labai neigiama turiu nuomone del varikliu kapitalinio remonto. Jeigu nori padaryti gerai, tai reikia deti normalias kokybiskas dalis ir gaunasi nemazos sumos. Manau, kad labiau apsimoka ieskoti kito varikliuko ir ji keisti. Aisku reikia skaiciuoti, kiek kainuoja remontas ir tas devetas variklis, ivertinti galima rizika, kad ir naudotas gali but parejes.
Kiek zmoniu, tiek nuomoniu. Jei tikrai rastum gerus meistrus manau verta daryt kapitalke, paskui bent jau zinosi, kad su nauju varikliu vaziuoji (bet cia tik tuo atveju jei meistrai ne halturscikai). Bet tai idomu kokia tikra tada tavo masinos rida, kad ziedam hana. O tai kompresija cilindruose matavo? Kiek mototoja paeme uz tikrinima? As kazkada irgi norejau pamatuot, bet visi kratesi sake per nauja masina, o pas tave tik 2 metais senesneo jau ziedu nera, tai visgi man reiktu irgi pasimatuot
Neeme nieko, nes pirma karta nustate kad parejusi turbina, o turbina gera. Tai prieme pakartotiniam patikrinimui. Sako dar galima patikrinti ar voztuvai nesudile taip: variklis uzvestas ir is leto atsukineji tepalo pripylimo dangteli. Jei variklis tvarkoje isgirsi kad traukia ora, jei ziedai sudile prades taskyti tepala ir eis dumais (kaip buvo pas mane).
O kokia ta rida tai niekas nesuzinos. Manau ne nuo ridos priklauso o kaip su ja vazinejo. Man tik dar idomu kad vienas voztuvas labai sudiles, kiti dar puse bedos. Nes tame kompresija maziausia buvo. Kadagi ne as veziau masina, tai negaliu visko atpasakot. Dar gaila, kad nesuraso kokia ta kompresija buvo pamatavus.
Memelis, jeigu reiks keisti tik ziedus tai dar ner ziauriai brangu. Be to jei ir vesiu taisyti tai tik pas 120% patikrintus ir gerus meistrus, todel neskubu lekti pas pirma pasitaikiusi. Masina vaziuoja, tik reik laiks nuo laiko pripylt tepalo ir kuro sanaudos didesnes gaunasi. Bet veza :)
Hmmm. Na su tepalu taskymu, tai nezinau kiek tame tiesos, pas mane uzvedus atsukant dangteli dumo nera, bet tepala patasko, bet gi matosi ten kad prie pat angos velenas sukas, tai kaip jis gali to tepalo netaskyt? Idomiai cia..
Beje, jei kituose cilindruose kompresija gera tik viename prasta tai gal tik vienas ziedas prikepes, gal verta ipilt kokios tai specialios priemones kad atiturktu tas ziedas, buna priedu pirkt kad atkoksuotu ziedus. Ar jau visuose cilindruose bloga kompresija ir tik viename ypac?
na chebryte su tuo dangteliu atsukimu tai keistai, seniai nieks nenaudoja tokios procedūros, nes visada taškys tepelą, o dėl dūmo tai irgi čia kažkaip nerimtai. Keistai čia...
Burtu knyga cia... ;)
Kiek yra nenupirkta turguose normaliu masinu su situo bajeriu :) Aisku ne man, bet is pazystamu kiek prisiklausai, kad turguj vaiksto uzkuria koki masiniuka, nuima dangteli ir aptasko tepalais. Sako varikliui p-da :) Ir nueina :)
na tai va tokia info kapitalkės kokybės darymas priklauso, nuo kainos realiai kas gerai daro tas ir užsiprašo kainą. Pažystamą turi gerai darantį tada gerai. Yra gerovės gatvėj super specai, kaina ir superinė, + dar pačiam detales reikės pirkti. Keisk tu variklį vistiek prieš prikdamas su mesitru galėsi apžiūrėt geras jis ar ne.
O jei variklis istrauktas ir parduodamas, greciausiai taip ir buna, kaip ji patikrint kol neidesi :) Pvz as maciau parduodama varikli D4D 85kw 2.0 4000lt Alytui rida tipo 30000km (nezinau gal jau parduotas) bet uz tokia suma tikrai kapitalke pasidarysi ir dar pinigoliks kokie 500 lt. Bet zinosi, kad tikrai nebus tas pats po 15kkm, o jei bus galesi meistram snuki istranyt, ir beje po tokiu darbu bet kokie meistrai turetu duot garantija, bent jau 100000km.
Aš tai imciau is angliškos motora.aišku,reiks pasijieškoti.bet galima surasti.kas del remonto:pakeicia man žiedus, prminu 25k km,bet tepalo sanaudos nerealios jau po maždaug 20k km atsirado- reisas į Praha ir atgal gal 5 ltr.dar kelyje dapili.o po 25tukstancio prasidejo :o-veždavausi 20 ltr atrabotkes ir namo grizau su tuščiu karteriu.Maistra sako;juk klaiberžmitus sudejau negali taip greit šakes pareit.gal per turbo tepalai išvaro.(išėmiau ptikrinau turbo-ledas).rezultate -teko sudeti senus atgal.juk geriau 2-3 ltr iki keitimo supilti.va tokia istorija su vwwcaravele.
nu 25k uz kapitalke, cia jau geriau nauja masina nusipirkt :) Bet tokios kainos nu nzn cia nebent toyotos atstovybei teko daryt, tada suprantu vien uz darbo valandas jauciu 20k teko paklot.
na jei varikli matei uz 4k tai tada jau tikrai geriau kapitalke ir tikrai maziau gausis...
Taigi. Gal ten uztektu tik ziedus pasikeist. O kaina priklauso nuo to kiek nuardyti reikia. Nzn kaip siti motorai, ar lengvai ardomi ar ne. Bet kolkas ji man ir taip vaziuoja. Suplojau as uz ja kaip uz ledine masina :( todel nera upo vel kisti milijonus, kuriu ir taip nera
Na matai tam kad pakeist ziedus reikia paskerst visa motora, i ta ieina ir galvos nuemimas. Del to kai keicia ziedus ir vadina kapitalke, aisku nebutinai ten viskas bus issideveje, gal cilindrai geros kokybes bus. Bet visteik rekomenduojama kad antra karta nelista daug ka pakeisti. Galvos tarpine, slifuot galva, voztuvu pritrynimas voztuvu gumeles ir t.t. Jei man tektu daryt kapitalke, paminetus dalykus keisciau, nes jie ataip ataip devisi, tai jei zadi vazinet su ta auto ilgai, tai manau verta ten nemazai ka pakeist. Nes siaip daliu kainos kazi ar bus labai jau kosmines, jei pasieskosi pas normalesnius dilerius, o ne tokviloj ir t.t. Manau daugiausia lupa uz darba, nes variklio nuardymas ir surinkimas visko nuslifavimas mikronu tikslumu, va cia daugiausia pinigiuku padetum speju.