Sveiki. vaziavau siandien sau laimingas, tik brrrrrr ir uzgeso toyota. Viskas sukasi kuriant, filtras ka tik pakeistas, bet nebeusikuria. pastebejau tik viena, kad ijungus rakteli nebesuveikia t.y. nebeusidega pakaitinimo zvakiu lempute. kazkas ce ne taip, gal koks saugiklis??? gal kam teko susidurti???? labai tada paprasyciau paskambinti, arba pamajakinti, as perskambinsiu. Ačiū
tikekimes kad nenutiko blogiausia kas galejo. T.y. nutruko paskirstymo dirzas... Dazniausiai tai ivyksta vaziuojant ir atleidziant gazo pedala. Bet jei dirzas ir itempejai keisti laiku tai tikekimes kad problema ne cia...
Tai cia gali buti 101 priezastis pradedant elektronika, laidais, spinele ir baigiant nutrukusiu dirzu.Reiketu paziureti dirza ir jei sveikas, (bet dar gali buti persokes per koki dantuka,) tada kreiptis pas elektrikus.
man buvo taip nutike su audi norvegijije.tai tampiau po visus servisus,tai netgi norejo visa kompa keisti.tai vienas meistriukas priejo,sako pradekime nuo cignalizacijos.ir kaip su pirstu i aki.buvo idetas imobilaizeris.jo baterija pakeiciau ir viskas.tas pats kaip ir jumas,nesviete zvakiu pakaitinimo lempute.:D
Surasta tiek. pasirodo nukepe saugiklis, kuris matina kompa. pakeiciau atrodo viskas ok, bet paeme ir vel sudege. Siandien vel pasikeiciau, puse dienos isvazinejau viskas ok. Pas meistra nulekiau, klaidu nerodo, o man aisku, kad kazkur trumpina jei jau saugiklis dega. va dabar tai tikriausiai busiu isitaises tikra beda, bijosiu kur toliau ir vaziuoti. O saugikliai pasirodo yra po vairu kairej pusej dezute. gal ka jau taip buvo?
Greiciausei bus laidas pynei prasitryne, praktiskai reikia ardyti visa laidu pyne nuo saugiklio iki ECU.
Ziaurus reikalas. Taip tai galvoju kad gal reikes meistriuku paprasyti, kad pagal schema rastu ta laida maitinimo kompo ir bandyti kompa uzmaitinti kitaip
labas rytas. va ir siandien. Nuejau usikuriau, kokias 20 minuciu kurenau ir vel cvakt ir numuso saugikli, o daugiau 4 juos pakeiciau tai visus musa. Isejau pescias i darba. Visiska neviltis :)
CitataKesteliss parašė:
labas rytas. va ir siandien. Nuejau usikuriau, kokias 20 minuciu kurenau ir vel cvakt ir numuso saugikli, o daugiau 4 juos pakeiciau tai visus musa. Isejau pescias i darba. Visiska neviltis :)
Gal butu geriau surasti ta laida kur trumpina ir pasikeisti nes taip gali prisisaukti gaisrine:( Manau, kad kiekvienas padoresnis elekrtikas turetu sutvarkyti be problemu.
CitataKesteliss parašė:
labas rytas. va ir siandien. Nuejau usikuriau, kokias 20 minuciu kurenau ir vel cvakt ir numuso saugikli, o daugiau 4 juos pakeiciau tai visus musa. Isejau pescias i darba. Visiska neviltis :)
Tai gerai, kad pastoviai nudega, bus lengviau rasti gedima.
pagyvensim, pamatysim, tai kad pas meistrus tik uz savaites papulsiu :((((((
kai sutaisys, parduosiu ta previja ir pirksiu honda frv dyzeli
Su trim sėdynėm priekyje? :D aišku, dėl skonio ir poreikių nepasiginčysi :)
Norejau ir as si modeli imt. Bet pasirode per mazas. Bagazine maza, o i prieki vistiek pamaniau kad trieju zmoniu kazi ar kada sodinsiu :) Del to priimtas sprendimas kaip zinia buvo CRV. Tik ne dyzelis aisku. Ieskojau visa menesi vel toyotos bet i dyzelines buvo vaisu ziuret nes pravarytos po puse limono km, ant spidometro 140k km, o begiu rycago rankenels jau pakeistos net ne i originalias.
Benzino ieskojau labiau, tai isvis misija neimanoma buvo. Pvz Corolla Verso su 1.8 vvti kokiu 2007m. Kiek radau, visos jau rezervuotos rusams.
Prekeiviai minejo, kad ant toyotu visi pasinese, del to veza bet ka bet kokiam stovyje su toyota zenklu. Tai isivaziduokit kaip sunku issirinkt naudota toyota. Nors tai buvo birzeli, dabar nezinau, gal situacija geresne
CitataKesteliss parašė:
kai sutaisys, parduosiu ta previja ir pirksiu honda frv dyzeli
Kiek suprantu i ta FRV montuojami hondiniai 2.2 103kW varikliai. Kiek teko dometis nelaiko grandines. paskaitinek hondos forume. Po 250 kkm geriau pakeisti grandine, arba pirkti su maza rida, kas yra nelengva. Accordai ir CRV su tuo paciu varikliu. Tik nezinau kaip po 2006 metu lyg tais isspresta ta problema?
ne tai dar nepirksiu , tik taip susinervines pasakiau. Pirma ta graba reikia sutaisyti :)
Labai mazai tokiu masinu tesimato. Man tai del tu triju vietu nepatinka, o seip normali masina.
Siaip grandines, nera amzinas dalykas kaip kiti isivaizduoja. Jos keiciamos kaip ir dirzai, tik retesniu intervalu. Grandine pakeist yra daugiau reikalu nei dirza. Bet ji keiciama, kas 300k km dazniausiai. Pas mane 2.4 benzas irgi su grandine, bet rida 100k km, tai speju, kad pakeisiu auto iki jos keitimo ir man sito reikalo neteks daryt...
tai va. vakar su vaiku nuo 14 val iki 21 atrodo susitvarkem patys. Dejom gera laida i saugiklio vieta viska atsidare apacioje iseme spida ir t.t. ir pamatem is kur dumelis kyla. reikejo nuimti visa panele ir radom. kai eina pyne jinai paguldyta ant metalinio vamzdzio ir 4 laidukai prasitryne, sutvarkem viskas ok atrodo, bet dabar sunervino kur pamaciau desinej pusej viena kazkoki saugikli, aina n ji pakeisti neimanoma nenuemus peciaus :)))))))) ot siauraakiai pridirbe. variklio kompas irgi gerai ikistas, kad butu daug vargo ji keisti, Dabar ziuresiu kas dar islys :)))))) Henri imesk savo tel man i pasta, bu kazkur dingo :))))
Tai kompa dazniausiai slepia gamintojai, nuo drgemes ir visokio shudo labiau apsaugotoje vietoje, kazkur po bardacioku. Dabartinej auto pas mane isvis kompas po keleivio sedyne. Bet ten neaisku ar variklio valdymo kompas, ten kaip juodoji deze :) Manuale parasyta vehicle's storage ir daugiau jokios info apie sita deze :)