Sveiki visi. Nepykite labai ir neteiskite, kad visus savo nuogastavimus surašau į vieną temą, o ne knisuosi po visą forumą ir renku po gabaliuką galimus atsakymus. Taigi nusipirkau Avensį 2001 universalą 81KW, D4D. Prieš tai esu važiavęs su kolegos Corolla 2007m 66KW, Brolio Previa 85KW, Šefo avensiu (2011m. 2l velniaižin kiek kilovatų :)). Ir palyginus su šiomis visomis auto kilo keletas klausimu:
1. Garsiai dirba variklis. Ar čia garso izoliacija prastoka ar vienas pirmųjų D4D taip ir turi dirbti? Nes palyginus pvz su Previa (2003) ar aukščiau minėjąja Corolla - tos dirba kur kas tyliau.
2. Sunkokai sukasi vairas. Gerokai (!) sunkiau nei Corollos, šiek tiek sunkiau nei Previos na ir kaip diena ir naktis palyginus su Audi B4 (tas iš vis vienu mažyliu pirštu sukiojamas). Skambinau į Tokvilą sakė pauostyk ar nesudegęs vairo stiprintuvo skystis. Pauosčiau. Dar pauosčiau. Na nesudegęs, gražiai rausvas. Tai aš čia ieškau vienoj vietoj dantų ar ne? Neturiu kaip su kitu tokiu pat automobiliu palyginti.
3. O kaip turi traukti Avensis? Geriau už 66KW Corolla, kuri yra lengvesnė? Nes man kartais rodosi, kad lėtokai reaguoja į gazo pedalą. T.y. net stovint pagazavus - kol jis sureaguoja... Na bet gal aš čia po benzino nerimauju, o gal kažkas užsikišę. Taip pat neturiu kaip palyginti su tokiu pačiu auto, tai klausiu.
4. Tik užkūrus tarsi padreba visa auto šiek tiek nesmarkiai ir per kelias sekundes nustoja (smagratis keistas).
5. Vieną rytą parkinge gal per mažai pašildžiau gal dar dėl kažkokios priežasties iš pirmo karto neužsikūrė, nepagriebė. Iš antro karto paėmė be bėdų, bet užsidegė geltonai check engine lemputė. Traukai įtakos nelabai turėjo, gal net man pasirodė, kad mažas apsukas smagiau ima. Pavažiavus prie sankryžos užgesinus ir užkūrus variklį - neužgeso, prie kitos sankryžos užgesinus ir palaikius ilgėliau, vėl užkūrus lemputė nebedegė. Kaip suprantu kompas rastą bėdą pats išsitrynė.
Tai vat tokie nugąstavimai. Iš anksto dėkoju gerbiamųjų kolegų už sugaištą laiką dėstant konstruktyvias, argumentuotas mintis ir faktus ir nedėkoju už vienaskiemenes ar panašias replikas :)
1. Purkstukai kala gal, kuras is balos ir t.t.
2. Paziurek stiprintuvo skyscio lygi.
3. Del traukos sunku pakomentuot, 2001 metu, gal ten grybais viskas apauge.
4. Susijes su 1 punktu manau, gal smagratis, kad keistas, tai nieko dar nereiskia.
5. Reik ziuret, negaliu komentuot.
1. Taip, pirmo avensio garso izoliacija sudina.
2. Vairas sukasi normaliai, pirmiausiai pasikeisk skysti, toliau ieskok bedos siprintuve.
3. maniskis irgi traukia prastai, trauka atsiranda tik nuo 2,5tuks apsuku.
4. ir 5. bbz, reikia motoristu klausti.
Traukt turi pradet anksciau,nuo mazdaug 1800aps,sudrebet gali del nedirbancio purkstuko,beje rasei gal per mazai pasildei?Siuo metu laiku sildyt nereikia visai:)Vairas sunkesnis nei bulkos,bet didesniu greiciu vaziuojant pats tas.Garso izoliacija palyginus su kitom panasiu metu ir klases masinom tikrai nebloga,pvz peugeot 406 kriokia daug garsiau.Jei buvo uzsidegusi lempute,klaida liko atminty,diagnostika parodys
1. Kuras statoilo. Taigi ar purkštukuose bėda ar garso izoliacijos?
2. Supratau, bandysiu pasikeisti skystį (mačiau kažkurioj temoj pakankamai išsamiai aprašyta - kaip). Tik neprisimenu, koks skystis, na bet paieškosiu per temas.
3. Trauka pasijaučia nuo 2300 kažkur.
Citataegariukas1 parašė:
Traukt turi pradet anksciau,nuo mazdaug 1800aps,sudrebet gali del nedirbancio purkstuko,beje rasei gal per mazai pasildei?Siuo metu laiku sildyt nereikia visai:)Vairas sunkesnis nei bulkos,bet didesniu greiciu vaziuojant pats tas.Garso izoliacija palyginus su kitom panasiu metu ir klases masinom tikrai nebloga,pvz peugeot 406 kriokia daug garsiau.Jei buvo uzsidegusi lempute,klaida liko atminty,diagnostika parodys
Dėkui už mintis. Spėju kad nesudirbus purkštukui, "sudrebėjimas" būtų didesnio dažnio, čia panašiai tarsi fūra pro šalį pravažiuotų. Dėl lemputės kol kas nesuksiu sau mazgų kol nepasikartos.
Man asmeniškai D4D variklis dirba labai gražiai ir tyliau už tokių pačių ar net naujesnių metų VAG grupės automobilių. Tik klausimas kas tau nepatinka tavo automobilyje ar garso izoliacija ar variklio garsas? Nes jeigu važiuoji 130-140km/h tai ir man nepatinka garso izoliacija avensio :D Šeip važiuojant miesto rėžimu 50-60km/h variklis nėra triukšmingas.
CitataAnimal parašė:
Man asmeniškai D4D variklis dirba labai gražiai ir tyliau už tokių pačių ar net naujesnių metų VAG grupės automobilių. Tik klausimas kas tau nepatinka tavo automobilyje ar garso izoliacija ar variklio garsas? Nes jeigu važiuoji 130-140km/h tai ir man nepatinka garso izoliacija avensio :D Šeip važiuojant miesto rėžimu 50-60km/h variklis nėra triukšmingas.
Net stovint ir nevaziuojant salone girdisi gerokai garsiau nei minetu auksciau Corollos ar Previos. Kaip ir sakiau - gaila kad neturiu su kuo palyginti kas turetu tokia pacia tvarkinga.
o pas tave po kapotu yra tas toks kilimas del garso izoliacijos? gal tas nuluptas del to ir garsas didesnis.
CitataHomer parašė:
o pas tave po kapotu yra tas toks kilimas del garso izoliacijos? gal tas nuluptas del to ir garsas didesnis.
Ant kapoto is apacios? Lyg yra kazkas, paziuresiu
CitataTYRAN parašė:
1. Kuras statoilo. Taigi ar purkštukuose bėda ar garso izoliacijos?
2. Supratau, bandysiu pasikeisti skystį (mačiau kažkurioj temoj pakankamai išsamiai aprašyta - kaip). Tik neprisimenu, koks skystis, na bet paieškosiu per temas.
3. Trauka pasijaučia nuo 2300 kažkur.
Skystis automatines pavaru dezes pilasi
Citataegariukas1 parašė:
CitataTYRAN parašė:
1. Kuras statoilo. Taigi ar purkštukuose bėda ar garso izoliacijos?
2. Supratau, bandysiu pasikeisti skystį (mačiau kažkurioj temoj pakankamai išsamiai aprašyta - kaip). Tik neprisimenu, koks skystis, na bet paieškosiu per temas.
3. Trauka pasijaučia nuo 2300 kažkur.
Skystis automatines pavaru dezes pilasi
Taip ir klausti parduotuvėje? Prašau duokit man automatinės greičių dėžės skysčio. Neišvadins neišmanėliu?
Gali klaust vairo stiprintuvo skyscio ir gal pardavejas pagal kataloga parinks.Jeigu paklausi automatiniu deziu skyscio,tai gali pardavejas paklaust kelinto Dextrono :D
CitataVenza parašė:
Gali klaust vairo stiprintuvo skyscio ir gal pardavejas pagal kataloga parinks.Jeigu paklausi automatiniu deziu skyscio,tai gali pardavejas paklaust kelinto Dextrono :D
Jau panašiau ;) Ačiū
Citataegariukas1 parašė:
Traukt turi pradet anksciau,nuo mazdaug 1800aps,sudrebet gali del nedirbancio purkstuko,beje rasei gal per mazai pasildei?Siuo metu laiku sildyt nereikia visai:)Vairas sunkesnis nei bulkos,bet didesniu greiciu vaziuojant pats tas.Garso izoliacija palyginus su kitom panasiu metu ir klases masinom tikrai nebloga,pvz peugeot 406 kriokia daug garsiau.Jei buvo uzsidegusi lempute,klaida liko atminty,diagnostika parodys
Diagnostika parodė, kad kuro siurblys nesudirbęs buvo. Vat ir spėliok ar ten vienkartinis reikalas ar pradžia kokio nors dizasterio. Nes neaišku niekaip.
CitataTYRAN parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Traukt turi pradet anksciau,nuo mazdaug 1800aps,sudrebet gali del nedirbancio purkstuko,beje rasei gal per mazai pasildei?Siuo metu laiku sildyt nereikia visai:)Vairas sunkesnis nei bulkos,bet didesniu greiciu vaziuojant pats tas.Garso izoliacija palyginus su kitom panasiu metu ir klases masinom tikrai nebloga,pvz peugeot 406 kriokia daug garsiau.Jei buvo uzsidegusi lempute,klaida liko atminty,diagnostika parodys
Diagnostika parodė, kad kuro siurblys nesudirbęs buvo. Vat ir spėliok ar ten vienkartinis reikalas ar pradžia kokio nors dizasterio. Nes neaišku niekaip.
kaip suprasti nesudirbes buvo siurblys? koks klaidos kodas?
Citatamodka parašė:
CitataTYRAN parašė:
Citataegariukas1 parašė:
Traukt turi pradet anksciau,nuo mazdaug 1800aps,sudrebet gali del nedirbancio purkstuko,beje rasei gal per mazai pasildei?Siuo metu laiku sildyt nereikia visai:)Vairas sunkesnis nei bulkos,bet didesniu greiciu vaziuojant pats tas.Garso izoliacija palyginus su kitom panasiu metu ir klases masinom tikrai nebloga,pvz peugeot 406 kriokia daug garsiau.Jei buvo uzsidegusi lempute,klaida liko atminty,diagnostika parodys
Diagnostika parodė, kad kuro siurblys nesudirbęs buvo. Vat ir spėliok ar ten vienkartinis reikalas ar pradžia kokio nors dizasterio. Nes neaišku niekaip.
kaip suprasti nesudirbes buvo siurblys? koks klaidos kodas?
Nežinau, parodė tik kad fuel kažkastais malfunction. Gal tiksliau ne nesudirbęs, bet netinkamai sudirbęs.
Tai ten bus plunzeriai blogai sudirbe, kai prades pastoviai degt reikes keisti kiekvieno kaina po 900lt ir neaisku kuris nuejo. Dazniausiai visi keicia siurbli is sroto 300-600lt. cia jau kaip pasiseks
CitataNNZ parašė:
Tai ten bus plunzeriai blogai sudirbe, kai prades pastoviai degt reikes keisti kiekvieno kaina po 900lt ir neaisku kuris nuejo. Dazniausiai visi keicia siurbli is sroto 300-600lt. cia jau kaip pasiseks
Kas yra "plundzeriai"? :) Ir ką jie daro? Ir kiek jų yra? Ir kaip sužinoti, kuris jų nuėjo?
kurio siurblio plunzeriai taip ir vaidinas, Jie reguliuoja kuro spaudima. Yra 2 vadinami SCV vienas su raudonu antgaliu kitas su zaliu. Kuris nuejo, kaznin kaip suzinoti, reik jau pas meistrus vezti.
Kuro plunzeris negali nesudirbt,jis arba duoda spaudima,arba ne.Plunzerine pora vadinasi,pumpuoja kura i magistrale,o tie voztuvai svc vadinami,reguliuoja plunzerio sukurta spaudima
CitataNNZ parašė:
kurio siurblio plunzeriai taip ir vaidinas, Jie reguliuoja kuro spaudima. Yra 2 vadinami SCV vienas su raudonu antgaliu kitas su zaliu. Kuris nuejo, kaznin kaip suzinoti, reik jau pas meistrus vezti.
Ai žinau. Brolis Previai keitė. Tik pas jį pavadino aukšto slėgio ir žemo slėgio kuro siurblio davikliai. Kažkuris parėjo teko abu keisti. Tačiau forume kažkurioj temoj skaičiau, kažkuris forumietis pasidalino patirtimi, kad realiai jie tik fiškių spalva skiriasi ir jis dabar sėkmingai su dviem žaliais važinėja. Tikiuosi nepainioju nieko... Broliui kainavo kiekvienas po 600LTL + 240 už pakeitimą.
nu jo gali but jei kas atrado kad jie tie patys, tai kad siurblio tokia kaina ar jis jis cia naujus po 600 lt pirko
CitataNNZ parašė:
nu jo gali but jei kas atrado kad jie tie patys, tai kad siurblio tokia kaina ar jis jis cia naujus po 600 lt pirko
Berods naujus
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.
CitataAvensisGK parašė:
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.
Muset suprasiu iki galo kai problema iškis aikštėn. O dar vienas klausimas kolegoms. Čia tik man kai pastovi kamštyje ir pakaista mašina, galios sumažėja? Ir į gazo pedalą lėčiau reaguoja.
Greiciausiai pastovejus kamstyje tau galva pakaista.
Homer, a ko taip piktai?
CitataTYRAN parašė:
CitataAvensisGK parašė:
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.
Muset suprasiu iki galo kai problema iškis aikštėn. O dar vienas klausimas kolegoms. Čia tik man kai pastovi kamštyje ir pakaista mašina, galios sumažėja? Ir į gazo pedalą lėčiau reaguoja.
Manau ne tik nuo stovėjimo kamštyje variklis sušyla iki darbinės temperatūros. Pas mane irgi panašiai. Darbinė temp. ir šiek tiek reaguoja lėčiau i gazą.
CitataHomer parašė:
Greiciausiai pastovejus kamstyje tau galva pakaista.
Kai nusiraminsite, mes būsime pasirengę išgirsti ir jūsų problemas B)
CitataHomer parašė:
Greiciausiai pastovejus kamstyje tau galva pakaista.
Tamsta Homer, kodėl Jūs leidžiate sau įžeidinėti mane?
Citataarturas1980 parašė:
CitataTYRAN parašė:
CitataAvensisGK parašė:
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.
Muset suprasiu iki galo kai problema iškis aikštėn. O dar vienas klausimas kolegoms. Čia tik man kai pastovi kamštyje ir pakaista mašina, galios sumažėja? Ir į gazo pedalą lėčiau reaguoja.
Manau ne tik nuo stovėjimo kamštyje variklis sušyla iki darbinės temperatūros. Pas mane irgi panašiai. Darbinė temp. ir šiek tiek reaguoja lėčiau i gazą.
Na, ko gero tamsta teisus, tačiau sušilus iki darbinės t-ros trasoje ir kamštyje šiek tiek jaučiasi skirtumas.
Citataarturas1980 parašė:
CitataHomer parašė:
Greiciausiai pastovejus kamstyje tau galva pakaista.
Kai nusiraminsite, mes būsime pasirengę išgirsti ir jūsų problemas B)
Technikine baigiasi birzelio 1d. Rankinis stabdis prastai laiko, tai pasikeiciau rankinio kaladeles. Vienas ratas uzkaito bevaziuojant. Pasirodo trosas stringa. Reikia trosa keisti. Išiminejant trosa vienas varztas nuluzo. Prie to varzto priejimas hujovas, reikia duslintuva nuiminet. bbz ka cia reiks daryt...
CitataHomer parašė:
Technikine baigiasi birzelio 1d. Rankinis stabdis prastai laiko, tai pasikeiciau rankinio kaladeles. Vienas ratas uzkaito bevaziuojant. Pasirodo trosas stringa. Reikia trosa keisti. Išiminejant trosa vienas varztas nuluzo. Prie to varzto priejimas hujovas, reikia duslintuva nuiminet. bbz ka cia reiks daryt...
Troso keitimui turejai visa menesi, o tu kaip studentas nori susitvarkyti per paskutine nakti :D
Citataarturas1980 parašė:
CitataTYRAN parašė:
CitataAvensisGK parašė:
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.
Muset suprasiu iki galo kai problema iškis aikštėn. O dar vienas klausimas kolegoms. Čia tik man kai pastovi kamštyje ir pakaista mašina, galios sumažėja? Ir į gazo pedalą lėčiau reaguoja.
Manau ne tik nuo stovėjimo kamštyje variklis sušyla iki darbinės temperatūros. Pas mane irgi panašiai. Darbinė temp. ir šiek tiek reaguoja lėčiau i gazą.
Kazkiek sunkiau reaguoja,ir as pastebejau.Saltas praktiskai kaip senas geras kamerinis dyzelis,susiles biski pagalvoja.Galios tikrai nesumazeja,dar vangesne pasidaro,kai kondicionierius dirba
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Gegužė 29, 2013, 19:31:53 PM
Citataarturas1980 parašė:
CitataTYRAN parašė:
CitataAvensisGK parašė:
Plunzeriai ir SCV voztuvai yra visiskai skirtingi daiktai. SCV voztuvai yra valdomi elektra ir montuojami auksto slegio kuro siurblio isoreje. Jie yra skirtingu spalvu ir tarpusavyje nesuderinami. Plunzeriai yra siurblio viduje ir norint juos pakeisti reikia ardyti siurbli.
Muset suprasiu iki galo kai problema iškis aikštėn. O dar vienas klausimas kolegoms. Čia tik man kai pastovi kamštyje ir pakaista mašina, galios sumažėja? Ir į gazo pedalą lėčiau reaguoja.
Manau ne tik nuo stovėjimo kamštyje variklis sušyla iki darbinės temperatūros. Pas mane irgi panašiai. Darbinė temp. ir šiek tiek reaguoja lėčiau i gazą.
Kazkiek sunkiau reaguoja,ir as pastebejau.Saltas praktiskai kaip senas geras kamerinis dyzelis,susiles biski pagalvoja.Galios tikrai nesumazeja,dar vangesne pasidaro,kai kondicionierius dirba
o tai kuo skiriasi "Galios tikrai nesumažėja" ir "vangesnė"? Juk su 30kW ir 120kW irgi pasieksi 100km/h, tik su 30kW - vangiau :) A aš blogai suprantu?
Vangesne reiskia leciau reaguoja i gazo paspaudima,trauka niekur nedingsta
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Birželis 15, 2013, 10:36:11 AM
Vangesne reiskia leciau reaguoja i gazo paspaudima,trauka niekur nedingsta
Įtikinai :)
Vis dėl to pastovėjus kamšty jaučiasi galios(!) sumažėjimas. Jei pvz kitu metu pasiekus turbinos "įsisukimą" jaučiasi ryškus pagreičio padidėjimas, tai pastovėjus kamšty, greitėjant nuo 1,5k iki 3k apsukų - pagreitis galima sakyti tolygus - be ryškaus padidėjimo ties 2,3-2,5k. Kame gali būti reikalas? Ar pas visus taip?
cia nieko baisaus tame diapzone atsidaro pilnai turbinos isiurbimas. Viskas tvarkoj. Ten galima patvarkyt gazo pedalo jautruma, bet nuo to galingesne nebus.
Na gerai. Nebesiparinsiu. Nes kai taip buvo man su dujom prieš tai - reikėjo pareguliuoti mišinį, kad įkaitus per liesas nebūtų - tada traukė ar šalta ar karšta. Kadangi su dyzeliais tik darbiniais važiavau neilgais tarpais - galima sakyti neturiu patirties ant dyzelių. Užtat ir kyla visokių kaip gam gali pasirodyti kvailokų ar naivių klausimų.
Manau kad viskas ten gerai pas tave,saltu varikliu nezinau kaip traukia tokiuose sukiuose,tiek nespaudziu,gaila variklio
Turiu dar vieną bėdą. Nuvažiavus Vilnius-Nida-Vilnius-Anykščiai-Vilnius, tepalo liko žemiau normos, kartais užsidega lemputė, po mašina neakreipiau dėmesio ar balutė buvo ar ne - nes tik grįžtant į Vilnių pastebėjau. Lygtais po variklio "plastmaske" matosi tepaluota viskas žiūrint per dešinį kraštą - netgi pati "plastmaskė". Nenuiminėjau ir nežiūrėjau nes vistiek nieko nesuprantu dyzely :). Gal galite pasidalinti - per kur dažniausiai pramuša ir varo tepalus šituose automobiliuose ir kiek kainuoja tie variantai sutvarkymui (kad nebūtų šoko po sekmadienio nuvarius į kokį servisą)? :)
Gal kur karteri pramusei,gal tepalo filtras nedaverztas,seip nepramusineja niekur situose varikliuose.Reik duobes apziurai ir bus aisku
Gaila neturiu pažįstamų Vilniečių specialistų...
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Birželis 28, 2013, 16:46:41 PM
Gal kur karteri pramusei,gal tepalo filtras nedaverztas,seip nepramusineja niekur situose varikliuose.Reik duobes apziurai ir bus aisku
Kalbėjau šiandien su meistru, rytoj varysiu, bet sakė šitų variklių liga kažkoks nerestauruojamas vožtuvų dangtelis, kurio iš šroto neapsimoka pirkti, nes neilgam. Sakė apie 1800LTL bus jei iš Lenkijos užsakinės. Rytoj parašysiu tiksliau
voztuvu dangtelis, tai aliuminio gabalas, kai nuimi dangti jis tau tiesia matosi. Jei pro ji leidzia tai labai gerai tturi matytis, nes viskas is virsaus matos. Tikrai tiap pas koki meistra buvai?
Citata iš: NNZ Įrašytas Birželis 30, 2013, 23:32:32 PM
voztuvu dangtelis, tai aliuminio gabalas, kai nuimi dangti jis tau tiesia matosi. Jei pro ji leidzia tai labai gerai tturi matytis, nes viskas is virsaus matos. Tikrai tiap pas koki meistra buvai?
Dar pas jokį, šiandien važiuosiu. Jis mano brolio previa iki šiol tvarkė, sakė š. nemala... Matysim kaip ten bus.
kai apie tokią sumą kalba eina, nuvažiuok pas dar vieną kokį. Jei norėsi, galėsiu duot kontaktus vieno rimto diedo toyotisto.
Citata iš: mega Įrašytas Liepa 01, 2013, 09:44:50 AM
kai apie tokią sumą kalba eina, nuvažiuok pas dar vieną kokį. Jei norėsi, galėsiu duot kontaktus vieno rimto diedo toyotisto.
Važiuoju dar kitais klausimais į tokvilą, pasikalbėsiu ką jie apie tai galvoja.
Visgi EGR vožtuvas tepalais spjaudosi. Tokviloj 1100,- Ieškom pigiau
tia tau tikrai ne egr voztuvo reikia jei jis tepalais spjaudosi reiskia i ismetimo sistema patenka tepalai. Gal kas logiskiau papasakos ir mane pataisys.
Citata iš: NNZ Įrašytas Liepa 01, 2013, 23:27:14 PM
tia tau tikrai ne egr voztuvo reikia jei jis tepalais spjaudosi reiskia i ismetimo sistema patenka tepalai. Gal kas logiskiau papasakos ir mane pataisys.
Na vizualiai ant 3000+ apsukų pravažiavus aiškiai iš po EGR vožtuvo viršutinės "lėkštutės" varo tepalas neblogai.
na mechanikai pasakykit nejau is variklio gali tepala pilt ar virsuj ateina is ismetimo?
Citata iš: NNZ Įrašytas Liepa 02, 2013, 14:28:49 PM
na mechanikai pasakykit nejau is variklio gali tepala pilt ar virsuj ateina is ismetimo?
Spėju bus ir EGR ir turbinai ragai... :(
Teoriskai tas egr neturetu praleidinet tepalo,nors jo ten ir patenka is turbinos ir alsuoklio,net ir nauju masinu kazkiek jo buna slangose.Pats egr nemanau kad kainuos stuka,juk pas tave paprastas,ne elektrinis,dek naudota ir matysi kaip kas.Pakeist ji nera sunku,3 varztai atsukt
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Liepa 02, 2013, 17:25:06 PM
Teoriskai tas egr neturetu praleidinet tepalo,nors jo ten ir patenka is turbinos ir alsuoklio,net ir nauju masinu kazkiek jo buna slangose.Pats egr nemanau kad kainuos stuka,juk pas tave paprastas,ne elektrinis,dek naudota ir matysi kaip kas.Pakeist ji nera sunku,3 varztai atsukt
Tai siūlai turbinos kol kas neliesti? Pastaba: per apie 1000km per EGR išbėgo virš litro sintetinio tepalo.
Citata iš: TYRAN Įrašytas Liepa 02, 2013, 18:37:15 PM
Tai siūlai turbinos kol kas neliesti? Pastaba: per apie 1000km per EGR išbėgo virš litro sintetinio tepalo.
tai tau tepalai gi ne is egr eina. jei neis per egr nueis kazkur toliau. neblogai 15 ltr tepalo iki keitimo manau bus pigiau susitvarkyti.
Nepamates nepasakysiu,bet jei toks kiekis papultu i isiurbimo kolektoriu,manau grestu vadinamas raznosas.O ar negali tas tepalas begt per vakumo pompos sujungima su veleneliu?Ten turetu but kazkoks salnykas.Turbinos aisku neliesk,cia jau paskutiniu atveju,bet ir dumu melynu kamuoliai turi virst jei toks kiekis tepalo
O buvo taip. Žr. ankstesnį postą, kur aprašiau kiek keliavau ir kaip pasimatė, kad trūksta tepalo. Kadangi viskas iš dešinės nuo variklio buvo tepaluota - nuvariau į plovyklą ir nuploviau variklį. Tada pavažinėjau keletą kilometrų aukštesnėm apsukom ir aiškiai pasimatė, kad bėga tiesiai iš po EGR vožtuvo "lėkštutės". Dūmas melsvas retkarčiais pasirodo nedaug pvz tik užkūrus. Nuolat jo kaip ir nėra...
Skambino meistras. Turbina OK, EGR OK. Ieško toliau per kur gali tepalą varyti... To be continued...
Ziedai gal?
Citata iš: bemsas Įrašytas Liepa 04, 2013, 23:21:24 PM
Ziedai gal?
Greičiausiai. O ką tada daryti ir koks biudžetas? (iš meistro dar nesulaukiau žinių)
Naujienos: Kompresija atitinkamai 17-17.5-18.5-18. Tai gal ne žiedai...? Tai iš kur ten tokiais kiekiais tepalas pro EGR?
Na tai kad kompresijos kaip ir mazai,netgi labai mazai.Nufotkink ta vieta,gal pamatysim
Tai kad variklis nuplautas jau, ką tu ten pamatysi... aprašinėjau anksčiau iš kur kas eina
Bet kuo kompresija ir tepalas begantis suristi?
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Liepa 05, 2013, 14:26:50 PM
Bet kuo kompresija ir tepalas begantis suristi?
tai aukščiau visa chronologija bėdos surašyta
Kur pradzioj rasei kad tik uzvedus padreba-cia greiciausiai del mazos kompresijos.Kai matavo turejo pasakyt,kad normali kompresija laikoma iki 23 bar,mazesne jau problema,ziedai su cilindrais isdile arba voztuvai,bet voztuvai dazniausiai buna nesandarus vienam kuriam nors cilindre.Nesunku patikrint turint kuo matuot kompresija.Bet per egr niekaip negali begt tas tepalas
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Liepa 05, 2013, 15:03:00 PM
Kur pradzioj rasei kad tik uzvedus padreba-cia greiciausiai del mazos kompresijos.Kai matavo turejo pasakyt,kad normali kompresija laikoma iki 23 bar,mazesne jau problema,ziedai su cilindrais isdile arba voztuvai,bet voztuvai dazniausiai buna nesandarus vienam kuriam nors cilindre.Nesunku patikrint turint kuo matuot kompresija.Bet per egr niekaip negali begt tas tepalas
Bet bėga... :(
Va per kur bėga https://dl.dropboxusercontent.com/u/72426892/Photos/20130701_165424.jpg (https://dl.dropboxusercontent.com/u/72426892/Photos/20130701_165424.jpg)
Šitoje vietoje ir pas mane tepaluota, jau gal nuo pirkimo apie 4 metai, tepalus šiek tiek degina, bet neimu per daug į galvą. Aišku pas tave čia jau per smarkiai bėga tepalai. Greičiausiai žiedukus reikia keisti, nes kompresija mažoka, o kaip trauka nesumažėjusi.
Citata iš: TYRAN Įrašytas Liepa 05, 2013, 13:31:32 PM
Naujienos: Kompresija atitinkamai 17-17.5-18.5-18. Tai gal ne žiedai...? Tai iš kur ten tokiais kiekiais tepalas pro EGR?
Tai kad nera kompresijos. Minimali 21 berods, o normaliai virs 27. Nori pasakyti, kad masina ziema uzsikuria dar ?
Ziemos dar nesulaukiau. Vasara pirkau. Tokviloj sake kad taip paprastai matuojant nesamones rodo. Sake situ varikliu kazkaip kavarnai matuojasi. Trauka normali, melsva duma arba nemeta arba kartais vos vos balta ciut melsva tik uzkurus.
Citata iš: TYRAN Įrašytas Liepa 06, 2013, 09:57:06 AM
Ziemos dar nesulaukiau. Vasara pirkau. Tokviloj sake kad taip paprastai matuojant nesamones rodo. Sake situ varikliu kazkaip kavarnai matuojasi. Trauka normali, melsva duma arba nemeta arba kartais vos vos balta ciut melsva tik uzkurus.
Su tokia kompresija nenustebk, jei prie pirmo saltuko neuzsikurs :) O vasara gerai kuriasi, ar reikia kiek pasukti? Dyzeliui kompresija svarbiausias dalykas. Naujame motore turi buti nemaziau 32.
Dabar kuriasi visai be bedu. 2-3 apsisukimai kaip priklauso sitiems motorams
Reiškia normaliai kuriasi.Negaliu pasakyt kaip matuot,neteko to daryt,bet man atrodo ten biski yra tokiu niuansu,pvz sklende,kurios senuose dyzeliuose nera.Jei ji buna ne iki galo atidaryta matuojant,komresijos ir nebus.Neaisku ar matuota tinkamai.Turi buti 30 geriausiu atveju,minimali,kada rekomenduoja remontuot varikli apie 20,nors mano buves pežo prie -30 su 23 puikiai kuresi
Tas meistras ku su situ matuokliu matavo sake kad prie 15 jau reikia susirupinti. Tai gal ten savi matavimo niuansai butent su tuo irenginiu. Juolab kad su trauka ir dumingumu viskas normaliai. Melsvas dumasvos vos man pasimate butent kai pradejo begti per EGR - taigi matyt tai susije ne su kompresija. Dabar pagrindine beda - per kur varo tepala ir kaip sutvarkyti ir kiek tai kainuos.
Turbut jis ten kažka savotiško dare:-DNet vasara su 15 vargiai užvesi,bendzininio spausta galva buna 15,o dyzeliui mirtis jau
O kiek kainuoja dabar šitie varikliai (čia jau galutiniam atvejui)? Gąsdina mane ta maža kompresija...
O gal kas turit ką parekomenduoti, kas galėtų paardyti variklį ir reikalui esant kapitalinį padaryti? Nu.... kad pigiai, greitai ir gerai :) Na ir kad netoli Vilniaus
Citata iš: TYRAN Įrašytas Liepa 15, 2013, 10:30:30 AM
pigiai, greitai ir gerai :) Na ir kad netoli Vilniaus
paprastai iš visų šitų reikia išsirinkti du
pigiai greitai ir gerai nebuna, gali but tik pigiai arba tik gerai :)
Teip teip. Visi žino dviejų trečiųjų taisyklę, bet a vdrug :) Na dar kaip skęstantis šiaudo bandysiu nuvežti turbiną nuimti patikrinti... Dar nelendant į motorą.
Numauk slanga,kuri nuo oro filtro i turbina eina ir paklibink asele,jei nera isilginio klibejimo stumdant pirmyn atgal,nera ten ka daugiau tikrint.Siek tiek gali klibet i sonus,tai normalu.Dar gali nusimaut intercoolerio slanga,jei jau tepalas begs litrais,tai tubina jau nekokia.Per pati egr to tepalo negali varyt smarkiai,ten nera jam is kur atsirast.Del ziedu gali pamegint nusukt tepalo kamsti ir paziuret,kiek ten to garo eina.Seip geriausia butu masina parodyt suprantanciam zmogui,pasakytu kas ir kaip,nes cia matau matavo kompresija ir rades 15 atmosferu dyzelyje sako reiktu susirupinti.Jau ten nelabai yra kuo rupintis,tik kapitaliniu
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Liepa 15, 2013, 18:33:15 PM
Numauk slanga,kuri nuo oro filtro i turbina eina ir paklibink asele,jei nera isilginio klibejimo stumdant pirmyn atgal,nera ten ka daugiau tikrint.Siek tiek gali klibet i sonus,tai normalu.Dar gali nusimaut intercoolerio slanga,jei jau tepalas begs litrais,tai tubina jau nekokia.Per pati egr to tepalo negali varyt smarkiai,ten nera jam is kur atsirast.Del ziedu gali pamegint nusukt tepalo kamsti ir paziuret,kiek ten to garo eina.Seip geriausia butu masina parodyt suprantanciam zmogui,pasakytu kas ir kaip,nes cia matau matavo kompresija ir rades 15 atmosferu dyzelyje sako reiktu susirupinti.Jau ten nelabai yra kuo rupintis,tik kapitaliniu
Taigi ir klausiau - gal kas galit parekomenduoti ką nors nusimanantį, kas paardytų ir reikalui esant padarytų kapitalinį :)
Kad alytuj gyvenu,nelabai ka ir parekomenduosiu,gal ten jokio kapitalinio nereik,neaiskus reikalas
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Liepa 15, 2013, 21:22:30 PM
Kad alytuj gyvenu,nelabai ka ir parekomenduosiu,gal ten jokio kapitalinio nereik,neaiskus reikalas
Dėkui bent jau už pasiūlymus ir gerus norus :H
Niekas neturit atliekamo variklio?
O normalu, kad pravažiavus apie 100km ant trasos (greitis iki 120) vos vos aprasoja EGR iš apačios pagrindas? Tepalai sintetiniai. Rida 220000km.
na pas mane jis visada sausas, jau kiek pravaziuota
Citata iš: NNZ Įrašytas Rugpjūtis 22, 2013, 21:34:35 PM
na pas mane jis visada sausas, jau kiek pravaziuota
O kokie tepalai?
5w40 sintetika