Apklausa
Klausimas:
Kuri motora rinktumetes nuo 2007- 2009
Pasirinktis 1: 2,0 D4D 93KW
balsai: 5
Pasirinktis 2: 2,2 D4D 110 KW
balsai: 14
Pasirinktis 3: 2,2 D-CAT 130KW
balsai: 2
Sveiki planuoju isigyti avensiuka, senaji pardaviau iekau naujo:)" seip nusiziurejas nuo 2006 galo atnaujinta
2,2 D4D 110kw, bet ju kazkaip mazoka, ar ce labai einamas motoras, ar priesingai:) ir jo skirtumai nuo 2.0 D4D 93kw, Dekingas is anksto, :)
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,4028.msg68990/topicseen.html#msg68990 (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,4028.msg68990/topicseen.html#msg68990)
TOBULA, :)) Dekui, :)
Dar smalsu juk nuo 2006 galo, buvo atnaujinimu, nejau 2,0 93 kw islike tos pacios bedos?
2.0 ten naujas grandininis motoras. Man atrodo kad ten 2.2 sumazintas iki 2.0
Citata iš: Unikaluss Įrašytas Rugpjūtis 17, 2013, 14:31:34 PM
Dar smalsu juk nuo 2006 galo, buvo atnaujinimu, nejau 2,0 93 kw islike tos pacios bedos?
o apie kokias bedas snekam?
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugpjūtis 17, 2013, 15:32:03 PM
2.0 ten naujas grandininis motoras. Man atrodo kad ten 2.2 sumazintas iki 2.0
abejoju nes daug kas skiriasi.
Kuom skiriasi 2,2 D4D 130 KW nuo 2,2 D-CAT 130KW ? Cia juk taspats motoras :)
Apie sankabos ir smagracio problemas. Gal dar kas su jais netaip? ar uztenka tokiai masinytei galios? smalsu ar patikimi atnaujinti 2.0 93kw, motorai, nuo 2006 pabaigos imciau toki mat ju komplektacijos pilnesnes pasiula didesne,
Siaip pats su 2.2 110kw vazineju. Galios pakanka, labai kulturingai traukia. Lenktynininkas nebusi su tokia karve bet siaip uztenka. (130kw butu dar geriau bet ten jau eksploatacija brangesne).
Teko ir su 2.0 93kw pavazinet - ramiam vazinejimui uztenka, bet pagrinde trasoj su 110 kw smagiau.
Beje 93kw variantas siek tiek ekonomiskesnis.
To sum up, abu varikliai tikrai geri, bet del dinamiskumo siulyciau 110 kw.
Bet jei randi gera varianta 93kw - gali drasiai imt.
Citata iš: Unikaluss Įrašytas Rugpjūtis 18, 2013, 19:48:24 PM
Apie sankabos ir smagracio problemas. Gal dar kas su jais netaip? ar uztenka tokiai masinytei galios? smalsu ar patikimi atnaujinti 2.0 93kw, motorai, nuo 2006 pabaigos imciau toki mat ju komplektacijos pilnesnes pasiula didesne,
93 kw varikliai geri bet reikia ziureti kokia rida... kokia sankabos bukles, turbo bukle, pirkstuku, nes sities remontai vienis is brangiausiu. o beto ar nepramusta tarpine.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugpjūtis 17, 2013, 21:02:54 PM
Kuom skiriasi 2,2 D4D 130 KW nuo 2,2 D-CAT 130KW ? Cia juk taspats motoras :)
mes abu uz ji prabalsavom ? :)
2.2 D4D 130kw??? Dar ir toks motoras yra avensiuose....
Retesnis variantas bet panasu jog yra:-) nejau galejau suklysti:-)
Dekui uz nuomenes, vistik ieskosiuos 110 kw, kad ir prastene komplektacija :-)
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugpjūtis 19, 2013, 09:09:41 AM
2.2 D4D 130kw??? Dar ir toks motoras yra avensiuose....
Cia bus lietuviskas variantas D-CAT su ispjautu DPF filtru ir emuliatorium (y)
Nupirkau avensiuka 2.2 110 kw, pilna komplektacija, isties esu labai patenkintas :-D Tik smalsu ar atnaujintam, manasis 2007, yra PDF, filtras, mat kiek zinau senesniu metu modeliuose tokiu varikliu nebudavo.
Buvo forume Bemso ideta info. http://img440.imageshack.us/img440/3897/toyotacorollaverso01562.jpg (http://img440.imageshack.us/img440/3897/toyotacorollaverso01562.jpg)
Cia mano apvesta dezute buna tik masinose su DPF filtrais.
Citata iš: Unikaluss Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 20:06:22 PM
Nupirkau avensiuka 2.2 110 kw, pilna komplektacija, isties esu labai patenkintas :-D Tik smalsu ar atnaujintam, manasis 2007, yra PDF, filtras, mat kiek zinau senesniu metu modeliuose tokiu varikliu nebudavo.
nera pas taves to dalyko (y) pagal mane best variklis :)
Nera tokio variklio kaip d4d 130kw. Jei 130kw, tai tik D-CAT.
Kas liecia 110kw, puikus variklis, reikia ziureti smagrati (jau net neverta apie ji kalbet, nes absoliuciai visi dabartiniai dyzeliai turi sia aktualesne vieta), galvos tarpine, na ir pagal skoni, yra DPF ar ne. Nuo 2008 06 ar tai 04 menesio visi dyzeliai pagal EU normas jau turejo eiti su DPF, DPF buvima ar ne apsprendzia slegio daviklis, kaip ir kazkas auksciau buvo posta su foto imetes su apibreztu davikliu.
93kw ejo tik nuo FL modelio, realiai tai senasis 85kw tik modernizuotas. Stovi grandine ir t.t., nera smagratgis jo silpnoji vieta, bet kaip ir anksciau rasiau, dabar visos auto sita daikta turi ir pas visas vienodai genda.
D-CAT LT keliams nepirkciau niekaip, kad ir kaip gerai islaikytas reikalas.
110 kw ar 93 kw, cia jau skonio reikalas, kuris geresnio stovio, ta ir imciau.
Jei norisi 110kw be DPF (geriausias variantas), ir norit naujasnes auto, tai ziurit avensi FL nuo 2006 iki kazkur 2008 metu, idealu, kad foto variklio butu, nes pagal ja iskart matysit yra DPF ar ne. Praktika rodo, kad is vokieciu visos eina su DPF, pas juos ten tarsos mokestis nuo to priklauso. Didele tikimybe to laikotarpo auto be DPF paimti is Italu, Ispanu, kazkiek prancuzu. Olandai taip 50/50, bet to krasto auto man nepatinka del gan stipriai paveiktos korozijos.
O siaip, kuo toliau tuo auto darosi tokia vienkartine, nes remontai jau kosminiai, o mazgu laaabai daug aktualiu.
CitataD-CAT LT keliams nepirkciau niekaip, kad ir kaip gerai islaikytas reikalas.
Prie ko cia LT keliai ?
D-CAT pritaikytas vazineti dideliais atstumais, kad DPF gan konkreciai pasiektu savo darbine temperatura. LT - kaimas, ir cia tokiu salygu nera.
Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 21:17:46 PM
Nera tokio variklio kaip d4d 130kw. Jei 130kw, tai tik D-CAT.
Kas liecia 110kw, puikus variklis, reikia ziureti smagrati (jau net neverta apie ji kalbet, nes absoliuciai visi dabartiniai dyzeliai turi sia aktualesne vieta), galvos tarpine, na ir pagal skoni, yra DPF ar ne. Nuo 2008 06 ar tai 04 menesio visi dyzeliai pagal EU normas jau turejo eiti su DPF, DPF buvima ar ne apsprendzia slegio daviklis, kaip ir kazkas auksciau buvo posta su foto imetes su apibreztu davikliu.
93kw ejo tik nuo FL modelio, realiai tai senasis 85kw tik modernizuotas. Stovi grandine ir t.t., nera smagratgis jo silpnoji vieta, bet kaip ir anksciau rasiau, dabar visos auto sita daikta turi ir pas visas vienodai genda.
D-CAT LT keliams nepirkciau niekaip, kad ir kaip gerai islaikytas reikalas.
110 kw ar 93 kw, cia jau skonio reikalas, kuris geresnio stovio, ta ir imciau.
Jei norisi 110kw be DPF (geriausias variantas), ir norit naujasnes auto, tai ziurit avensi FL nuo 2006 iki kazkur 2008 metu, idealu, kad foto variklio butu, nes pagal ja iskart matysit yra DPF ar ne. Praktika rodo, kad is vokieciu visos eina su DPF, pas juos ten tarsos mokestis nuo to priklauso. Didele tikimybe to laikotarpo auto be DPF paimti is Italu, Ispanu, kazkiek prancuzu. Olandai taip 50/50, bet to krasto auto man nepatinka del gan stipriai paveiktos korozijos.
O siaip, kuo toliau tuo auto darosi tokia vienkartine, nes remontai jau kosminiai, o mazgu laaabai daug aktualiu.
is belgijos parvaziavo manasis 93kw be DPF
Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 21:25:11 PM
D-CAT pritaikytas vazineti dideliais atstumais, kad DPF gan konkreciai pasiektu savo darbine temperatura. LT - kaimas, ir cia tokiu salygu nera.
gal ir taip bet ju vis daugeja :) ir po kokiu 5 metu jau beveik su ziburiu neberasi be DPF masinos
Nemaisom DPF ir D-CAT. Nemaisom DPF ir D-CAT DPF su 5 purkstuku ir kitom nesamonem. Na kaip, samonem, bet uz tas samones reikia laaaabai brangiai moket.
nieko nereikia moketi, tam paciam d-cat dpf ismeti kaip paprastam d4d ir vaziuoji taip pat !!
Citata iš: dtinas Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 22:06:53 PM
nieko nereikia moketi, tam paciam d-cat dpf ismeti kaip paprastam d4d ir vaziuoji taip pat !!
Kad dar issimestu normaliai, kaip VW, tada be problemu, o 1600lt uz filtro ismetima - nemazi pinigai.
2.0 93kw ir 2.2 110kw negalima teigti kategoriskai - kad nera DPF. Tikimybe sakyciau 50/50.
Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 21:39:08 PM
Nemaisom DPF ir D-CAT. Nemaisom DPF ir D-CAT DPF su 5 purkstuku ir kitom nesamonem. Na kaip, samonem, bet uz tas samones reikia laaaabai brangiai moket.
Citata iš: dtinas Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 22:06:53 PM
nieko nereikia moketi, tam paciam d-cat dpf ismeti kaip paprastam d4d ir vaziuoji taip pat !!
pas dcat da issivalo jis o kitiem motoram jau reik pjaut ta dpf arba keist tai cia da kaip paziurejus kas brangiau :)
kad nesukt galvos imt be dpf reik :) bet sunkoka rast gera aplamai dyzeli LT ,be to trauka dcat belekokia :)
Kad man atrodo visiems DPF issivalo.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 22:40:09 PM
Kad man atrodo visiems DPF issivalo.
Pas dcatus berods tik issivalo 5 purkstuko pagalba :)
Citata iš: vitiok Įrašytas Rugsėjis 02, 2013, 22:44:59 PM
Pas dcatus berods tik issivalo 5 purkstuko pagalba :)
Pas D-cat tai taip, 5 purkstukas purskia kura ir dega viskas, o paprastose tai tiesiog pakeliama ismetimo temperatura ir tada suodziai dega. Bei galima per kompa paleisti priverstine regeneracija. Taip iseina kad visi filtrai turi valyma, tik skirtingais budais.
suodziu filtras valosi ir pas d-cat ir pas d4d taip pat, pas abu yra ir po 5 purktuka, skirtumas tas, kad pas d-cat yra nox neutralizavimas, ko nera pas d4d. Kaina dpf salinimo mano d-cat kainavo startline 900 lt (tas pats kaip ir d4d). Trauka, ner ka lygint. Misrios kuro sanaudos mano masinos vasaros netu 6-7 l/100 km, ziema daugiausia buvo 7,8 l/100 km. Aisku, gyvenu ne Vilniuje. Bet sanaudos pries pasalinima atitinkamai buvo vasara 7-8, o ziema 8-11 l/100 km.
Vazineju su savo d-cat jau daugiau 2 metu ir vienintele beda ne beda buvo, kad pasalinau suodziu filtra. Nematau, nieko blogo d-cate ir jei reiketu vel rinktis, rinkciausi tik d-cat 130 kw. Is nezinojimo zmones mano, kad d-cat blogis ir tai eina is lupu i lupas... vienintelis blogis tai ta "ekologija" d-cate, kuri kazkaip labai padidina kuro sanaudas.
"vienintelis blogis tai ta "ekologija" d-cate, kuri kazkaip labai padidina kuro sanaudas.", tai kam man pirkt ta problema ant ratu, jei as galiu pasiimti 110kw ir be vargo vazinet? Kam pirkt automibili, ir veliau pradet visokius modus daryti? O jei perka zmogus tiesiog auto ir visiskai neplanuoja su ja dusintis, ieskoti, pjauti, emuliuoti ir pan.?
Be to D-CAT Vilniaus mieste be 9-10ltr neislenda. 110 kw 7.5-8.0.
Cia skonio reikalas, bet jei manes klausia, ar 110 ar 130, visada sakau 110. Del kuro ekonomijos, del purkstuku, del to pacio DPF. Nejau turedamas 130kw pastoviai dugnais vazineji? Man 110kw pilnai uztenka. Vienintelis D-CAT privalumas man - turtingesne komplektacija. Daugiau nieko.
CitataCia skonio reikalas, bet jei manes klausia, ar 110 ar 130, visada sakau 110. Del kuro ekonomijos, del purkstuku, del to pacio DPF. Nejau turedamas 130kw pastoviai dugnais vazineji? Man 110kw pilnai uztenka. Vienintelis D-CAT privalumas man - turtingesne komplektacija. Daugiau nieko.
kazkaip dabar galvoju kad Dcata lengviau padoresni rast nei kita varikli gal del to kad dauguma ju bijo ir nedrista pirkti (8-)
Palikau savaja signelizacija montuot, ryt issamiau patyrinesiu. :) Tai tas filtras toji dezute kaip kad fotkej su nuoroda? ir jis stovi panasioj vietoj kazkur, tiesa: ) zinoma gal ir neaptiksiu, kaip ce kazkas sake 50/ 50 :)
DPF yra "pūslė" išmetimo sistemoje, o ši dėžutė - atidirbusių dujų slėgio daviklis.Nėra jos - galimai nėra ir DPF.Mano toks pat variklis ir nėra.
Citata iš: dtinas Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 09:28:51 AM
suodziu filtras valosi ir pas d-cat ir pas d4d taip pat, pas abu yra ir po 5 purktuka, skirtumas tas, kad pas d-cat yra nox neutralizavimas, ko nera pas d4d. Kaina dpf salinimo mano d-cat kainavo startline 900 lt (tas pats kaip ir d4d). Trauka, ner ka lygint. Misrios kuro sanaudos mano masinos vasaros netu 6-7 l/100 km, ziema daugiausia buvo 7,8 l/100 km. Aisku, gyvenu ne Vilniuje. Bet sanaudos pries pasalinima atitinkamai buvo vasara 7-8, o ziema 8-11 l/100 km.
Vazineju su savo d-cat jau daugiau 2 metu ir vienintele beda ne beda buvo, kad pasalinau suodziu filtra. Nematau, nieko blogo d-cate ir jei reiketu vel rinktis, rinkciausi tik d-cat 130 kw. Is nezinojimo zmones mano, kad d-cat blogis ir tai eina is lupu i lupas... vienintelis blogis tai ta "ekologija" d-cate, kuri kazkaip labai padidina kuro sanaudas.
O 5 purkstukas tikrai yra d4d? Kazkaip galvojau regeneracija ten vyksta kaip ant VW ir kitu masinu. O D-CAT kaip tik ir akcentuoja i ta 5 purkstuka.
yra 5 pursktukas ir pas d4d, ir regeneracijos ten vykstas taip pat kaip ir d-cate
Citata iš: dtinas Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 16:20:27 PM
yra 5 pursktukas ir pas d4d, ir regeneracijos ten vykstas taip pat kaip ir d-cate
nemanau taip nes tada koks skirtumas butu tarp kitu varikliu apart Kw
gal privesk prie konkrecios infos kur tai parasyta nes niekur nerandu (H-) sutinku kad vyksta regeneracija bet nesutinku kad pas visus tas 5 purkstukas ir viskas kaip pas Dcat
Deja, bet dtinas yra teisus pagrindinis skirtumas kW, jeigu labai jau nesigilinti į techninius dalykus. O jei reikia daugiau informacijos, tai pasiskaityk forume, jei neužtenka, tai internete pilna.
Citata iš: katana7 Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 20:04:56 PM
Deja, bet dtinas yra teisus pagrindinis skirtumas kW, jeigu labai jau nesigilinti į techninius dalykus. O jei reikia daugiau informacijos, tai pasiskaityk forume, jei neužtenka, tai internete pilna.
pasiskaitysiu butinai,dekoi kad nurodei ka daryt,hulish tada visi tu dcat kaip maro bijo :D zjb masinos su gera trauka ir tiek (y)
Hmmm, as vis tiek noriu pasigincyti, kad paprastas DPF neturi 5 purkstuko. Pas 2AD-FHV 130kw isgaunami deka tu pjiezo-elektroniniu purkstuku ir siek tiek kitokios variklio konstrukcijos, todel i sita varikli dejo DPF su 5 purkstuku, kad atitiktu tuos tarsos reikalavimus del padidejusios galios. Gan daznai galima matyti ta melyna duma is D_CAT variklio, kai vyksta regeneracija. Paprastas D4D tokiu fintu neturi, uztenka paprasto DPF, o jo regeneracija vyksta tiesiogiai nuo variklio kaitros.
Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 20:42:05 PM
Hmmm, as vis tiek noriu pasigincyti, kad paprastas DPF neturi 5 purkstuko. Pas 2AD-FHV 130kw isgaunami deka tu pjiezo-elektroniniu purkstuku ir siek tiek kitokios variklio konstrukcijos, todel i sita varikli dejo DPF su 5 purkstuku, kad atitiktu tuos tarsos reikalavimus del padidejusios galios. Gan daznai galima matyti ta melyna duma is D_CAT variklio, kai vyksta regeneracija. Paprastas D4D tokiu fintu neturi, uztenka paprasto DPF, o jo regeneracija vyksta tiesiogiai nuo variklio kaitros.
as apie ta pati nes tik Dcat turi 5 purkstuka ir gudru kataliza kuris degina ipurskiamo kuro pagalba susikaupusi bruda o ne paprasta suodziu filtra kaip kad kiti motorai D4D su DPF, tuom ir skiriasi tie DCAT nuo D4D !
bet kitiem cia kitaip atrodo ir da pasiulo paieskot nebutos infos nete arba forume :goodboy:
siulau tau paciam paieskot :D
Na man irgi atrodo, kad D4D neturi purkstuko. Regeneracia ten vykdoma turbut kaip ir VW ir kituose. Regeneracijos metu padidinamas ipurskimas i cilindrus ir visas kuras nesudega cilinde, o sudega ismetimo sistemoje, taip isdegina suodzius.
O D-CAT tuom ir ypatingas, kad atskiras purkstukas purskia kura tiesiai i ismetimo sistema, taip geriau viskas ten sudega.
Aisku galiu ir suklysti, nes nelabai teko susidurti su DPF.
Pora saltiniu permeciau akimis, tik D-CAT turi 5 purkstuka, nes ten EGR kitaip zaidzia su ismetimo dujomis, ko pasekoje ismetimo sistema ne taip kaista, todel yra reikalingas 5 purkstukas, kad isdegintu visus suodzius.
Paprastam D4D su ismetimo dujomis biski kitaip, todel uztenka tos kaitros (teoriskai), kad DPF regeneracija vyktu vaziuojant.
bet 5 pursktukas yra ir pas D4D :goodboy:
Citata iš: dtinas Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 22:05:32 PM
bet 5 pursktukas yra ir pas D4D :goodboy:
gal zinai kokia jis funkcija atlieka tada pas paprastus D4D? :D
Isnagrinejau dokumentacija 1AD-FTV (2.0 93kw) variklio su DPF. Pasirodo ten tikrai yra papildomas purkstukas, bei ausinamas EGR.
Citata iš: vitiok Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 22:33:08 PM
gal zinai kokia jis funkcija atlieka tada pas paprastus D4D? :D
Tokia pačia, kaip ir pas DCat.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 03, 2013, 23:21:22 PM
Isnagrinejau dokumentacija 1AD-FTV (2.0 93kw) variklio su DPF. Pasirodo ten tikrai yra papildomas purkstukas, bei ausinamas EGR.
papildomas purkstukas, bei ausinamas EGR yra ir pas 100 kw 2,2 d4d dpf variklius.
kaip ir minejau, d4d ir dcatas is esmes vienas ir tas pats, tik kad pas dcat papildomai neutralizuojami Nox, kas ir daro ji svaresni uz d4d. Bet si papildoma ekologija problemu eksploatacijos metu nesukelia(kiek pavyko issiaiskinti)
Va taip va (h)
Kaip ir neradau pas save jokio PDF, :-)
Citata iš: Unikaluss Įrašytas Rugsėjis 04, 2013, 13:02:53 PM
Kaip ir neradau pas save jokio PDF, :-)
PDF jokioj masinoj nera :D
Tavo tiesa, zodziu zaismas, :-D DPF,
Citata iš: Unikaluss Įrašytas Rugsėjis 06, 2013, 18:22:28 PM
Tavo tiesa, zodziu zaismas, :-D DPF,
taigi ir ne zodziu zaismas, o tik raidziu...... :)