Sveiki :)
Automobilis: 2007 Toyota Auris 2.0 D4D 93 kW
Problema: labai sunkiai kuriasi šalta t.y. iš antro, trečio karto. Sušilus varikliui viskas ok. Gal kiek plaukioja apsukos.
Kas daryta: nupirkus pakeisti tepalai ir visi filtrai, pakeistas aušinimo skystis, išvalytas EGR vožtuvas, išvalytas oro srauto matuoklis. Akumuliatorius gyvas t.y. suka gana stipriai.
Atlikta diagnostika: žmogus, kuris atlikinėjo ją, tai pasakė, kad siurblys gyvas, trečias purkštukas šiek tiek išlipa iš sveikos ribos (1-as -0,16 mm3/st; 2-as -1,09 mm3/st; 3-as 1,72 mm3/st; 4-as -0,94 mm3/st).
DPF filtro nėra gamykliškai.
Kaitinimo žvakių netikrinau, nes kol kas šilta ir jos turėtų turėti mažą įtaką vedant...
Gal kas turi minčių kur ieškoti kirminų? :)
K.
gal kuras nusėda?
O ką daryti jei kuras nusėda ir kaip nustatyti, kad tikrai jis nusėda?
Ką reikia keisti/remontuoti? :)
Citata iš: dagylis Įrašytas Rugpjūtis 28, 2013, 10:42:27 AM
O ką daryti jei kuras nusėda ir kaip nustatyti, kad tikrai jis nusėda?
Ką reikia keisti/remontuoti? :)
Kuras nusėda jei nėra sandarumo "kuro sistemoje" dažniausiai to priežastis netvarkingai atliktas kuro filtro pakeitimas.
Labai maža tikimybė, kad jis netvarkingai pakeistas. Prieš keičiant buvo ta pati bėda...
Citata iš: dagylis Įrašytas Rugpjūtis 28, 2013, 14:51:30 PM
Labai maža tikimybė, kad jis netvarkingai pakeistas. Prieš keičiant buvo ta pati bėda...
Kuro sistema ne vien pats filtras, ten daug dar viso yra. Beje ką mes čia būriam, kreipkis ten kur priklauso - Autotoja.
Įdomumo dėlei brūkštelsiu kokia situacija.
Kaip ir kažkas rekomendavo - kreipiausi į Mototoją. Atliko jie diagnostiką ir pateikė tokią išvadą: buvo atsilaisvinęs masės laidas ir reikia pakeisti akumuliatorių, nes jis visiškai miręs.
Tai padaryta, ir vedimasis gal šiek tiek geresnis patapo, bet vis viena reikia gerokai pasukti, kad užvesti šaltą mašiną o kartais tenka ir iš antro karto ją vesti.
Gal kas patars kur dabar ją varyti, nes Mototoja gan silpnai pasirodė... :D
Dagyli o kai vasara buvo vedesi gerai?
Ji sunkiai vedasi tik po ilgesnio pastovėjimo - tarkime per naktį pastovi. Ir nesvarbu ar tai vasara buvo ar dabar, kai vėsesnis oras.
Šilta ji vedasi visai neblogai.
Sveikas,
Jei dar kamuoja tokios bėdos, tavo atveju gali būti, problemos dėl common rail kuro sistemos slėgio kuriant mašiną (http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/135088-hard-starting-when-cold/), problema pasireiškia kai temperatūra mažesnė nei 10 laipsnių. Vienas iš sprendimo būdu (jeigu problema slypi tikrai ten) kompo paprogramavimas, bet kiek girdėjau sunkiai tokių variklių kompai programuojasi. Vistiek galėtum užklausti kokioj VIMOTOI ar apsiimtu tokiu darbu.
P.S. Būtu įdomu sužinoti ar pavyko sutvarkyti šią problrmą.
Citata iš: dagylis Įrašytas Spalis 03, 2013, 11:41:03 AM
Ji sunkiai vedasi tik po ilgesnio pastovėjimo - tarkime per naktį pastovi. Ir nesvarbu ar tai vasara buvo ar dabar, kai vėsesnis oras.
Šilta ji vedasi visai neblogai.
gali ir del purkstuko blogai kurtis yra teke susidurti, pabandyk dar paieskoti nebrangiu gedimu, bet nenoriu buti blogu pranasu kada islupsi ta purkstuka ir satysi ant stendo parodys kad jis visai gatavas deje taip buna kada tikrina su laidais tai tas truputi iseina is normu tai yra tik todel kad masinos kompas ECU lygina variklio darba todel nedaug tas purkstukas ir nugrybauja o kada bus pamatuotas ant stendo galimas daiktas kad jis visai nusigrybauja. (cia tik prielaida )
Citata iš: dagylis Įrašytas Spalis 03, 2013, 07:16:56 AM
Įdomumo dėlei brūkštelsiu kokia situacija.
Kaip ir kažkas rekomendavo - kreipiausi į Mototoją. Atliko jie diagnostiką ir pateikė tokią išvadą: buvo atsilaisvinęs masės laidas ir reikia pakeisti akumuliatorių, nes jis visiškai miręs.
Tai padaryta, ir vedimasis gal šiek tiek geresnis patapo, bet vis viena reikia gerokai pasukti, kad užvesti šaltą mašiną o kartais tenka ir iš antro karto ją vesti.
Gal kas patars kur dabar ją varyti, nes Mototoja gan silpnai pasirodė... :D
Tokvila :)
Sveiki,
Kūrimosi bėdą išsprendžiau, bet gana nepigiai... Pasirodo, kad buvo pramušta galvutės tarpinė. Kai pirkau nepastebėjau, nes matyt dar tik pati pradžia viso to reikalo buvo t.y. gal ir buvo kažkoks mikro įtrūkimas.
Atlikti tokie darbai: pakeista tarpinė, suvirinta ir nušlifuota galvutė, sugilziuotas trečias cilindras, pakeisti trečio cilindro žiedai, pakeisti švaistiklio indėklai.
Dabar atlieku "apkatkę" :) Vedasi neblogai t.y. ne iš pusės pasukimo, bet kiek išsiaiškinau, tai Toyotos visos taip elgiasi.
Vienas dalykas, kuris dar liko - plaukioja truputį apsukos, kai įšyla variklis. Toks jausmas, kad trūktų apsukų, nes per vairą ta variklio vibracija jaučiasi.
Tikrinti purkštukus?
Dar girdėjau, kad yra kažkoks laisvų apsukų daviklis ar kažkas panašaus... ar čia briedas?
K.
oho... nesinorejo stumti is karto auto? Diegnostika daryk turetu viska parodyti jeigu su elektra susije ( purkstukai ir t.t.)
o kaip nustatei kad butent ten beda?
Citata iš: dagylis Įrašytas Lapkritis 06, 2013, 17:08:30 PM
Sveiki,
Kūrimosi bėdą išsprendžiau, bet gana nepigiai... Pasirodo, kad buvo pramušta galvutės tarpinė. Kai pirkau nepastebėjau, nes matyt dar tik pati pradžia viso to reikalo buvo t.y. gal ir buvo kažkoks mikro įtrūkimas.
Atlikti tokie darbai: pakeista tarpinė, suvirinta ir nušlifuota galvutė, sugilziuotas trečias cilindras, pakeisti trečio cilindro žiedai, pakeisti švaistiklio indėklai.
Dabar atlieku "apkatkę" :) Vedasi neblogai t.y. ne iš pusės pasukimo, bet kiek išsiaiškinau, tai Toyotos visos taip elgiasi.
Vienas dalykas, kuris dar liko - plaukioja truputį apsukos, kai įšyla variklis. Toks jausmas, kad trūktų apsukų, nes per vairą ta variklio vibracija jaučiasi.
Tikrinti purkštukus?
Dar girdėjau, kad yra kažkoks laisvų apsukų daviklis ar kažkas panašaus... ar čia briedas?
K.
Kiek kainavo/kur?
naujas32: iš pat pradžių buvo planuota, kad reiks keisti tik variklio tarpinę ir tai būtų kainavę gana protingą kainą, bet atidarius variklį paaiškėjo, kad ten daugiau reikalų yra... Nusprendžiau tvarkyti iki galo :)
bioparo: aušinimo skysčio bakelyje atsirado nešvarumų, atsukus dangtelį būdavo nemažas slėgis, o pačioje pabaigoje jau visu aiškumu pasireiškė - šildymas dingdavo dėl oro kišenių susidarymo. Tada dar padariau Tokviloje aušinimo skysčio CO2 testą ir jis buvo teigiamas.
TYRAN: visas remontas kainavo ~3000 Lt, bet ten 450 Lt buvo dar už vairo kolonėlės restauravimą, tai variklis padarytas už ~2600 Lt. Tokviloje ar Mototojoje vien už tarpinės keitimą norėjo ~4000-5000 Lt :) Dariau provincijoje pas patikimus meistrus, kurie užsiima variklių kapitaliniais remontais :) Na dabar eigoje pasimatys kiek kokybiškas buvo jų darbas.
Citata iš: dagylis Įrašytas Lapkritis 07, 2013, 06:20:00 AM
naujas32: iš pat pradžių buvo planuota, kad reiks keisti tik variklio tarpinę ir tai būtų kainavę gana protingą kainą, bet atidarius variklį paaiškėjo, kad ten daugiau reikalų yra... Nusprendžiau tvarkyti iki galo :)
bioparo: aušinimo skysčio bakelyje atsirado nešvarumų, atsukus dangtelį būdavo nemažas slėgis, o pačioje pabaigoje jau visu aiškumu pasireiškė - šildymas dingdavo dėl oro kišenių susidarymo. Tada dar padariau Tokviloje aušinimo skysčio CO2 testą ir jis buvo teigiamas.
TYRAN: visas remontas kainavo ~3000 Lt, bet ten 450 Lt buvo dar už vairo kolonėlės restauravimą, tai variklis padarytas už ~2600 Lt. Tokviloje ar Mototojoje vien už tarpinės keitimą norėjo ~4000-5000 Lt :) Dariau provincijoje pas patikimus meistrus, kurie užsiima variklių kapitaliniais remontais :) Na dabar eigoje pasimatys kiek kokybiškas buvo jų darbas.
Atsiradus poreikiui, duosi kontaktus patikimų meistrų provincijoje?
Žinoma :)
Citata iš: dagylis Įrašytas Lapkritis 07, 2013, 06:20:00 AM
visas remontas kainavo ~3000 Lt, bet ten 450 Lt buvo dar už vairo kolonėlės restauravimą, tai variklis padarytas už ~2600 Lt. Tokviloje ar Mototojoje vien už tarpinės keitimą norėjo ~4000-5000 Lt :) Dariau provincijoje pas patikimus meistrus, kurie užsiima variklių kapitaliniais remontais :) Na dabar eigoje pasimatys kiek kokybiškas buvo jų darbas.
Kazkas laiku spejo parduoti :D
beprociai toj mototojoj 4000-5000lt???... :D
Kažkas nelaiku nupirko... :D
4000 Lt čia pas juos tik pradžia keičiant tarpinę... t.y. davė man suprasti, kad remontas tikrai kainuotų daug daugiau :)
o nesiule naujo variklio? jau kazkas iseitu... :)
Ne, naujo nesiūlė :)))
Dėl nesivedimo po ilgesnio stovėjimo. Vienas protingas žmogus patarė prieš vedant papumpuoti ant kuro filtro esančią pomputę (toks guminis išsikišęs daiktas). Tai lyg ir padėjo t.y. užsivedė iš pirmo karto. Tai rodo, kad kuro padavimo sistemoje yra nesandarumas arba liaudiškai vadinama "kuro nusėdimo problema". Kaip ją pašalinti? Eiti ir visas šlangutes tikrinti ir sujungimus? Ar yra koks protingesnis būdas?
Citata iš: naujas32 Įrašytas Lapkritis 07, 2013, 16:28:47 PM
beprociai toj mototojoj 4000-5000lt???... :D
Atskaičiuok mokesčius kuriuos sumoka valstybei t.y. PVM ir visą kitą ir gausis garažo meistrų kaina. Tik toks skirtumas, kad garažo meistrai tau neduos 12 mėn. garantijos.
Citata iš: katana7 Įrašytas Lapkritis 23, 2013, 10:21:33 AM
Atskaičiuok mokesčius kuriuos sumoka valstybei t.y. PVM ir visą kitą ir gausis garažo meistrų kaina. Tik toks skirtumas, kad garažo meistrai tau neduos 12 mėn. garantijos.
automobilis nebenaujas ir vel kazkam sugedus jau sakytu kad kazkas kita kam nera garantijos tos garantijos tik juoka kelia...
Citata iš: naujas32 Įrašytas Lapkritis 23, 2013, 11:11:40 AM
automobilis nebenaujas ir vel kazkam sugedus jau sakytu kad kazkas kita kam nera garantijos tos garantijos tik juoka kelia...
Pvz pakeicia DPF filtra nauju dilerio servisas ir nori pasakyti kad neduos garantijos? Arba pakeicia variklio dirza ir jis po 2000km nutruksta.
Uosvis Faktoauto Nissana tvarko, nes ten ir pirkta masina. Guoliai pradejo abu vienu metu uzti. Pakeite abu serviso kainom. Po gero pusmecio ir vel abu vienu kartu eme uzti. Nuvaziavo atgal ir niekur jie nesidejo, pakeite kitais ir dar garantija pratese. Normali praktika. Sutinku, permoka nuolatos yra, bet jeigu vienas ar kitas masinos savininkas gali moketi 5000 lt uz tarpines keitima, tai jis ir mokes :) ir dar gaus garantija.
kiek kainuoja dirzo pompos keitimas centre?
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Lapkritis 23, 2013, 11:55:12 AM
Pvz pakeicia DPF filtra nauju dilerio servisas ir nori pasakyti kad neduos garantijos? Arba pakeicia variklio dirza ir jis po 2000km nutruksta.
Uosvis Faktoauto Nissana tvarko, nes ten ir pirkta masina. Guoliai pradejo abu vienu metu uzti. Pakeite abu serviso kainom. Po gero pusmecio ir vel abu vienu kartu eme uzti. Nuvaziavo atgal ir niekur jie nesidejo, pakeite kitais ir dar garantija pratese. Normali praktika. Sutinku, permoka nuolatos yra, bet jeigu vienas ar kitas masinos savininkas gali moketi 5000 lt uz tarpines keitima, tai jis ir mokes :) ir dar gaus garantija.
na taip duoda ta garantija bet kokia kaina, kas turi lt tai ir keiciasi kitaip tie centrai bankrutuotu. Bet jeigu turi patikimus meistru "garazinius" tai pekeite ir vel sugede nelaiku tau taip pat pakeistu velk, nepirk kinisku detaliu ir tau jos laikys
na cia mano nuomone yra gedimu kuriuos tvarkaisi pas garazinius o kitus centre bet tarpine 5000lt tai ka as zinau.
bebet tu kalbi apie dar garantines masinas? :)
Pats pigiausias remontas, tai pačiam pasikeisti tarpinę.
Citata iš: katana7 Įrašytas Lapkritis 23, 2013, 12:43:41 PM
Pats pigiausias remontas, tai pačiam pasikeisti tarpinę.
Jei turi tam reikiama iranga ir raktus aisku galima
Citata iš: naujas32 Įrašytas Lapkritis 23, 2013, 12:15:17 PM
nebet tu kalbi apie dar garantines masinas? :)
Apie naudotas, pvz 5 metu senumo masinas kad ir.
Man vedimosi problema išsisprendė pakeitus kuro siurblio slėgio daviklį. Nes apsukos "plaukiodavo" ir nesukeldavo reikiamo slegio.
kiek dirzu pakeitimas toyota centre vien tik darbas?
Sutinku, kai žmogus nusiperka 10 m. Toyota sumokėjąs už ją 12-14 tūkst. Lt, nemokės už galvos tarpinės remontą 5000 Lt. Nes tai beveik 50 proc. automobilio rinkos vertės. Bet jei automobilis 3-4 m. ir jo kaina 30-35 tūkst. Lt tai 5000 Lt remonto kaina normali.
Citata iš: katana7 Įrašytas Lapkritis 23, 2013, 20:05:09 PM
Sutinku, kai žmogus nusiperka 10 m. Toyota sumokėjąs už ją 12-14 tūkst. Lt, nemokės už galvos tarpinės remontą 5000 Lt. Nes tai beveik 50 proc. automobilio rinkos vertės. Bet jei automobilis 3-4 m. ir jo kaina 30-35 tūkst. Lt tai 5000 Lt remonto kaina normali.
pritariu
(y)
Citata iš: katana7 Įrašytas Lapkritis 23, 2013, 20:05:09 PM
Sutinku, kai žmogus nusiperka 10 m. Toyota sumokėjąs už ją 12-14 tūkst. Lt, nemokės už galvos tarpinės remontą 5000 Lt. Nes tai beveik 50 proc. automobilio rinkos vertės. Bet jei automobilis 3-4 m. ir jo kaina 30-35 tūkst. Lt tai 5000 Lt remonto kaina normali.
Citata iš: naujas32 Įrašytas Lapkritis 23, 2013, 15:22:34 PM
kiek dirzu pakeitimas toyota centre vien tik darbas?
pernai birzeli gavau toki atsakyma is autotojos:
"Sveiki,
Kartu su paskirstymo diržu keičiasi atraminis ir įtempimo guoliai.Dalys originalios sekantiems 100,000km ridos.Kaina 707,00Lt,su nuolaida 565,00Lt.Priklausomai nuo situacijos dar gali būti reikalingas pats hidraulinis įtempėjas,bet paprastai jo keisti nereikia.Kaina 388,00Lt,su nuolaida 310,00Lt.
Darbas 333,00Lt,su nuolaida 270,00Lt.Reikia išanksto registruotis,trunka 2,5h."
Citata iš: eceris Įrašytas Lapkritis 24, 2013, 09:50:38 AM
pernai birzeli gavau toki atsakyma is autotojos:
"Sveiki,
Kartu su paskirstymo diržu keičiasi atraminis ir įtempimo guoliai.Dalys originalios sekantiems 100,000km ridos.Kaina 707,00Lt,su nuolaida 565,00Lt.Priklausomai nuo situacijos dar gali būti reikalingas pats hidraulinis įtempėjas,bet paprastai jo keisti nereikia.Kaina 388,00Lt,su nuolaida 310,00Lt.
Darbas 333,00Lt,su nuolaida 270,00Lt.Reikia išanksto registruotis,trunka 2,5h."
dirzas + itempejai 565,00lt sakyciau lb normaliai
darbas 270,00lt taip pat normaliai
vandens pompa manau kokie ~400,00lt
~1235,00lt zinant kad detales originalios ir planauojant su auto vaziuoti daugiau negu 5 metus sakyciau kad tikrai normaliai + parduodant galesi sakyti kad pilna serviso istorija :D
Citata iš: melrunas Įrašytas Lapkritis 23, 2013, 15:12:19 PM
Man vedimosi problema išsisprendė pakeitus kuro siurblio slėgio daviklį. Nes apsukos "plaukiodavo" ir nesukeldavo reikiamo slegio.
Praleidau šį pasisakymą.
Ačiū, už info - būtinai pasižiūrėsiu.
Ryte pamėginau papumpuoti mažą pompikę esančią ant kuro filtro ir tai padėjo užvesti variklį iš pirmo karto.
Dar klausimas - gal kas galit parekomenduoti kokį servisą, kuriame tikrai spręstų problemas, o ne burtų kaip daugumoje...
Mototojos ar Tokvilos nereikia, ten nebevažiuosiu jei tik bus galimybė to nedaryti :)
Citata iš: dagylis Įrašytas Gruodis 11, 2013, 08:10:48 AM
Dar klausimas - gal kas galit parekomenduoti kokį servisą, kuriame tikrai spręstų problemas, o ne burtų kaip daugumoje...
Mototojos ar Tokvilos nereikia, ten nebevažiuosiu jei tik bus galimybė to nedaryti :)
O ka nuskriaude atstovai?
Dar prieš darydamas kapitalinį buvau pas atstovą nuvaręs mašiną su ta pačia nesikūrimo problema (palikau pas juos per naktį, kad tikrai viskas pasimatytų ryte) ir prašymu, kad patikrintų priekinę važiuoklę, nes barška, kai važiuoji per smulkesnes duobes.
Jų patarimas dėl nesikūrimo: pasikeisk akumuliatorių (tą ir padariau).
Jų patarimas dėl barškėjimo: barška vairo kolonėlė, reikia ją restauruoti (tą ir padariau).
Abi šios problemos liko, nes toliau rašinėju čia ir bandau rasti sprendimą :)
Dėl nesikūrimo tikrinsiu ar kur nors negaudo oro ir kuro siurblio slėgio daviklį (tik nežinau kaip šį daiktą patikrinti).
Dėl važiuoklės barškėjimo išsiaiškinau, kad priekinėje važiuoklėje yra skersinis balkis, ir jis turi gumines įvores kiekviename gale, kurios gali būti išsinešioję ir barškėti. Ir tai reikia tikrinti nepakėlus mašinos, nes kai įsitempia važiuoklė, tai to defekto gali ir nesimatyti.
Kažkaip man norisi, kad nuvarius pas atstovą ir sumokėjus jam padorią sumą už diagnostiką t.y. gedimo (-ų) nustatymą tai ir būtų padaryta. O dabar išeina taip, kad nuvariau, jie ten kažką pabūrė ir likau toje pačioje situacijoje kurioje ir buvau. Keista, kad jie man nė žodžio nepasakė, kad tu pasižiūrėk pas tave greičiausiai bus pramušta tarpinė ir reikia giliau kapstyti ir tvarkyti...
dalygis, gal tau Vova padetu?.. Nezinau ar jis uzsiima konkreciai ir tavo problemomis, bet gali kazka patarti.
O kaip išeiti į kontaktą su juo? Gal turit tel. numerį? Paskambinčiau.
Citata iš: dagylis Įrašytas Gruodis 11, 2013, 22:04:30 PM
Dar prieš darydamas kapitalinį buvau pas atstovą nuvaręs mašiną su ta pačia nesikūrimo problema (palikau pas juos per naktį, kad tikrai viskas pasimatytų ryte) ir prašymu, kad patikrintų priekinę važiuoklę, nes barška, kai važiuoji per smulkesnes duobes.
Jų patarimas dėl nesikūrimo: pasikeisk akumuliatorių (tą ir padariau).
Jų patarimas dėl barškėjimo: barška vairo kolonėlė, reikia ją restauruoti (tą ir padariau).
Abi šios problemos liko, nes toliau rašinėju čia ir bandau rasti sprendimą :)
Dėl nesikūrimo tikrinsiu ar kur nors negaudo oro ir kuro siurblio slėgio daviklį (tik nežinau kaip šį daiktą patikrinti).
Dėl važiuoklės barškėjimo išsiaiškinau, kad priekinėje važiuoklėje yra skersinis balkis, ir jis turi gumines įvores kiekviename gale, kurios gali būti išsinešioję ir barškėti. Ir tai reikia tikrinti nepakėlus mašinos, nes kai įsitempia važiuoklė, tai to defekto gali ir nesimatyti.
Kažkaip man norisi, kad nuvarius pas atstovą ir sumokėjus jam padorią sumą už diagnostiką t.y. gedimo (-ų) nustatymą tai ir būtų padaryta. O dabar išeina taip, kad nuvariau, jie ten kažką pabūrė ir likau toje pačioje situacijoje kurioje ir buvau. Keista, kad jie man nė žodžio nepasakė, kad tu pasižiūrėk pas tave greičiausiai bus pramušta tarpinė ir reikia giliau kapstyti ir tvarkyti...
del barskejimo tai turetu buti ivores kaip ir sakai, o del nesivedimo ryte pries vedant paspaudziok ant kuro filtro pompa jei uzsives be problemu problema aiski bus.
Citata iš: Modka Įrašytas Gruodis 12, 2013, 08:00:03 AM
del barskejimo tai turetu buti ivores kaip ir sakai, o del nesivedimo ryte pries vedant paspaudziok ant kuro filtro pompa jei uzsives be problemu problema aiski bus.
OK, šeštadienį gal pavyks pašalinti problemą su važiuokle. Duosiu žinoti ar tikrai įvorės buvo.
Dėl pompos, tai toks būdas padeda t.y. papumpavus ryte ji užsiveda iš karto. Čia kuro siurblio slėgio daviklis ar nesandari kuro padavimo sistema (t.y. kiaura šlangutė kažkur ar pan)?
Man irgi sunkiai vedėsi iš pirmo karto. Iš antro karto puikiai užsivesdavo. Problema yra ta, kad kaltas buvo kuro siurblio vožtuvas. Jis paprasčiausiai buvo užsiteršęs. Jį pravalė ir viskas puikiai vedasi kai variklis šaltas. Tas 2 cm vožtuvėlis kainuoja 1500 Lt. Nesinorėjo tokio naujo pirkti, todėl kaip alternatyvą rinkausi jį tiesiog pravalyti ir kol kas nenusivyliau. Esmė ta, kad per visokį Š kuras nespėdavo užsipumpuoti per mažas skylutes ir sukelti pakankamo slėgio sistemoje, todėl iš pirmo karto ir neužsivesdavo. Iš antro karto puikiai užsivesdavo, kadangi šiek tiek kuro jau buvo užpumpuota ir tam tikras slėgis jau buvo sukeltas pirmo vedimo metu. Kiek kalbėjau su tuo, kas man pravalė, tai galėtų būti 3 sprendimo būdai:
1. Pirkti atnaujintą vožtuvą už 1500 Lt;
2. Atnaujinti programą Tokviloje, kaina manau būtų apie 200 arba gal koks nors forumietis tuo užsiima pigiau;
3. Pravalyti kuro siurblio vožtuvą, 70 Lt (su diagnostika).
Tie variantai, kuriais pasidalinau, tikriausiai ne visiems tinka, bet gal kam nors padės greičiau išspręsti problemą.
Citata iš: dosv Įrašytas Gruodis 12, 2013, 22:49:39 PM
Man irgi sunkiai vedėsi iš pirmo karto. Iš antro karto puikiai užsivesdavo. Problema yra ta, kad kaltas buvo kuro siurblio vožtuvas. Jis paprasčiausiai buvo užsiteršęs. Jį pravalė ir viskas puikiai vedasi kai variklis šaltas. Tas 2 cm vožtuvėlis kainuoja 1500 Lt. Nesinorėjo tokio naujo pirkti, todėl kaip alternatyvą rinkausi jį tiesiog pravalyti ir kol kas nenusivyliau. Esmė ta, kad per visokį Š kuras nespėdavo užsipumpuoti per mažas skylutes ir sukelti pakankamo slėgio sistemoje, todėl iš pirmo karto ir neužsivesdavo. Iš antro karto puikiai užsivesdavo, kadangi šiek tiek kuro jau buvo užpumpuota ir tam tikras slėgis jau buvo sukeltas pirmo vedimo metu. Kiek kalbėjau su tuo, kas man pravalė, tai galėtų būti 3 sprendimo būdai:
1. Pirkti atnaujintą vožtuvą už 1500 Lt;
2. Atnaujinti programą Tokviloje, kaina manau būtų apie 200 arba gal koks nors forumietis tuo užsiima pigiau;
3. Pravalyti kuro siurblio vožtuvą, 70 Lt (su diagnostika).
Tie variantai, kuriais pasidalinau, tikriausiai ne visiems tinka, bet gal kam nors padės greičiau išspręsti problemą.
Ačiū!
Pasinaudosiu iš pradžių 3 patarimu :)
K.
Pas mane lygiai toks pat variklis ir buvo tokia pati problema. Man teko pirkti auksto slegio davikli (valve assy suction) 460Lt kainavo. Man padejo.