Laba diena turiu tokį automobilį kaip toyotą corolla 2003 metų D4D 85 kw. ir prasidėjo bėdos su elektronika. Nuvariau į toyota centrą tenai spėlioja niekas tiksliai pasakyti negali kas darosi, jungia prie kompų siūlo keisti detales, jas pakeitus vienas ir tas pats, tik pinigai į balą, kalba apie tai kad čia kuro sistema. O bėdos tokios užsidega variklio elektronikos ženkliukas ir automobilis dirba ant tuščių apsukų, nepriima gazo, tai darosi tik šiltam varikliu ir pradedant judėti pirma ar antra pavara.automobilio trauka nepablogėjusi trauke kaip ir traukė visą laiką. Greitai važiuojant nieko nesidaro rieda kaip turi būti. Gal kas esate susidūrę su panašia problema ir galėtumėte parekomenduoti gerą specialistą, žinoma ne kosmonautą. Jei turite naudingos informacijos galite parašyti nplintauskas@gmail.com
ta prasme kaip gali nepriimt gazo jei tu vaziuoji ir per jungi pavaras nesuprantu kurioj čia vietoj, nes pas mane tarkim keičiant iš 3 pavaros i 2 ir tada ant laisvų apsukų irgi gazą spausk kiek eina bet vistiek apsuko nekyla.
o kaip su katalizatoriumi ar tik jam nebus pabaiga, del isetimo sutikimu liamda pululiuja.
Na ta ir esmė, kad perjungus pavarą automobiliui riedant, spaudi akceleratorius, tuo metu prietaisų skydelyje užsidega variklio elektronikos lemputė ir galiu spausti akceleratorius nors iki dugno, jokio efekto.
tai pas mane ir tas pats ir man kaip ir nemaišo nelenktyninė mašina, kad pergazuot reiktų. Tik pas mane nedega lemputė, nes vieną kart užsidegė, tada apsukos nenukritoemiau 3k apsukų, paskui nekilo aukščiau 3k paskui veikė normaliai tik va ta bėda. Jei išspręsi problemą, parašyk įdomu kas ten gali būt visi šneka, kad siurblys.
kad man irgi panasiai buvo jungiau 3 ar 2 begi ir pagazavau ant laisvu, apsukos nekilo. Bet as manau cia taip padaryta. Lempute nedege irgi
Na jus manęs dar nesupratote nieko aš tenai ne per gazuoju, o įjungiu pavarą iš lėto duodu gazą ir užsidega variklio elektronikos lemputė. Jei man lemputė užsidega aš turiu mašiną užgesinti, kad ji vėl normaliai veiktu. Kompas rodo, kad kuro sistemoje gedimas. bet kur? Pakeičiau kuro siurblio vožtuvus, bet vistiek tas pats. O su ta beda galiu važiuoti tik nedideliame miestelyje kaip Kėdainiai, nes judėjimas nedidelis. O tai būna, kad užgesinu mašiną ir reikia laukti kokias penkias minutes, kad galėčiau vėl normaliai važiuoti kokius penkis ar 10 km:):) rytoj varau pas meistrų nežinau kaip bus.
o vakumas gerai veikia, jokia šlangutė nenuėjusi?
Speju, kad pas pona uzsidega vadinama "check engine" lempute, ir automobilis automatiskai persijungia i avarini rezima. Negali pakelt apsuku daugiau nei 1600rpm, kad neisijungtu turba. Uztenka varikli zugesint ir uzvest ir vel viskas ok, ar ne taip?
Jei nuv vaziuoji i toyota atstovybe ir ten nuskaito klaida to "checko" pasako kad kazkas su kuro padavimo sistema, nes kompas jiem rodo tik kad yra fuel injection error, ir tada prasideda ieskojimas galu. Pas mane tie patys bajeriai buvo, kai turbina pute per dideli slegi, ne visada bet dazniausiai isibegejant masina sutrukciodavo ir uzsidegdavo motoriuko lempute, automatiskai masina neleisdavo pakelti apsuku, nes veikia avarinis variklio rezimas. Bet pas mane ir uzvedus varikli lempute toliau degdavo, kol nenuresetino, bet uzvedus tas avarinis rezimas nebevigdavo. Manau kad del apsuku nebuvimo cia tame beda yra, viskas normoj. tik va jei meta "checka" reikia issiaiskint priezasti. Gali buti daug dalyku: nuo kuro siurblio ir purkstuku darbo sutrikimo iki turbos slegiu reguliatoriu ir visokiu EGR voztuvu
Na taip labai panašiai kaip tu sakai
buvau Kaune pas meistriukus tai nustatė tipo purkštukas, o dabar jį rasti kažkoks kosmosas vieni prašo dušimtus, kiti 500, o galiausiai tokių neturi, gal kas žinote kur rasti purkštukus ir kokia įtaka turi numeracija ant jo pavz.236070-27030 čia mano purkštuko nr. ar tiktu 236070-27020
Plintai, rasyk i viena posta (Edit reikia spausti), o del detaliu manau NNZ ryt is ryto darbe gales pasiziureti :) jei neklystu jis turi dazniausiai info del detaliu pagal koda...
Pala, o kaip nustate kad purkstukas? Matavo ant kompo purkstuku kompensacija? Ar buvo istrauke ir tikrino ant stendo?
Na taip išardė uždėjo ant stendo ir rado blogą vieną purkštuką, bet kažkaip ilgai neskambina musėt niekas nepasikeitė ir pakeitus purkštuką:(
Nes kodel klausiu, as irgi norejau tikrintis purkstukus, pasirodo D4D denso purkstukus ne ant bet kokio stendo patikrinsi, kad ir ant common rail stendo vistiek reikalingas simuliatorius kazkoks, kuris tikrina purkstuka visomis darbo salygomis, tai ir galvoju nejau Kedainiuose pas jumi yra tokiu stendu? :) Beje klausimas cia ir kitiem, kaip jusu toyotos D4D vedasi, ar iskart pasukus rakteli, ar yra apie trys starterio apsisukimai? Nes pvz vw dyzeliai vedasi is puse aboroto, tikrinau savo avensi pas mane ar siltas ar saltas kuriasi is 3-4 apsisukimo starterio, dar vienas Landcruiseris vedasi is 3 apsusukimu. Nes vienas meistras man paporino smegenis, kad bet koks dyzelis turi kurtis is puse aboroto, kitaip yra problemu kuro padavime (purkstukai, siurblys irt.t.) Ar tame yra tiesos?? AR priklauso nuo auto markes?
na toyotu senesniu kurdavo iš pol abartoto, o kuo naujensė tuo ilgiau, kad ir nauji dyzeliai ilgai sukasi. Galvojom kad irgi bėda yra, bet gi negali visų D4d variklių bėda ta būt.
A tai reiskia, kad pas mane viskasnormoj:)
na pas mane tai taip ir pas mano tėvuką kuris irgi turi tokią kai pas tave viskas tvarkoj ir gal dar pas kokias 28, kurie tokius turi viskas tvarkoj.
Pas mane Avensis D4D irgi is 3 apsisukimu, nu nebent uzgesinai persigalvojai ir uzvedei tada gal is vieno uzsiveda, paprastas Avensis D uzsikurdavo is puses, o sitas naujesnis nebe.
O purkstukus pasikeites esu situacija ta pati.
Manau cia toks techninis sprendimas
Na va kaip ir nebėra bėdos bent jau pakol kas:) pakeičiau vieną purkštuką ir liktai viskas čiki:) o dėl kurimosi tai ir pas mane iš kokio 3 sukio nors iki tol turėjau ne vieną dizėlį jie daug geriau kurdavosi. Ir pasakė ":@žiūrėk kurą nes vėl atvažiuosi čia" tipo lepios kurui rekomenduoja tik kolonėle.
Ne tik kolonele gera bet vistiek profilaktiskai reikia priedo dyz kuro purkstukam pavartot...
Pas mane corolla verso D4D. Del kurimos is triju apsisukimu pas mane taip pat. Tik ziema buvo sunkiau uzkurti. Kai uzsikurdavo, dar kokias 10 sekundiu negraziai dirbdavo. Patikrinau pakaitinimo zvakes, tai radau 2 pasibaigusias, Bet nors ir pakeitus situacija nelabai pasikeite. Vistiek nenoriai dirbo variklis. Gal dar kokiu problemu yra?
Patvirtinu, mano D4D irgi ne is "pol"abarota :) irgi ~3 reikia. Tiesa pasakius irgi man taip kazkas sake, kad dyzelis turetu iskart vestis, bet jei patikeciau, dabar netureciau sito D4D :D
ar gali būti po purkštukų tikrinimo ir vieno pakeitimo variklis pradėjo dirbti kažkaip garsiau, kaip traktoriukas gal kas žino, gal yra prie keitimo kažkas reguliuojama. Þinau tiek, kad denso purkštukai nereguliuojami
O ar isitikines, kad tas naujas purkstukas geras? Gal naudota emei ir netikrino?
na jei keite purkstukus, tai turejo ir tas poverzles purkstuko keist gal pamirso ir senas sudejo.
nesupykit tojotu super myletojai bet spolabarota mano d4d 81 kw tai.... kokios 5,...6 apsukos tur praeit. nesvarbu ar siltas ar saltas variklis. va del to bendiksas buvo pakeistas nes apkrovos nenorm... dar kas... nu isgirti ekonomiski toyota varikliai- irgi mitas. uzmiescio rezime 6,6 ltr... mieste vos ne 8. nors nedraskau, nesnarglys esu .cia nesvietiskai daug mano manymu. sutinku- vw- traktoriai.... bet del taupumo--- ner lygiu. paprastuciai, ( iskyrus ,,pump diusen) , patikimi ekonomiski
na tai tik variklis ir geras, cia galima gincytis kaip kam pasiseke su auto. Siaip ir modeliu viskokiu yra, niekada nebus vieningos nuomones, kuri geriau.
o gerai kas tas bendiksas? ne pirma karta girdziu, kas tai per daiktas, kur jis stovi, kokios jo funkcijos, kokios kainos ir t.t?
bendeksa-pritraukikmo rele kur stovi starteryje, ir ant aseles judina smagratuka kuris, kuriant suka didyji smagrati ir tada masina uzsikuria. Cia taip paprastai, kainos apie 100Lt.
Hmmm, tai kiek suprantu tipo ir tas populiarusis plaukiojantis smagratis neva susvelnina uzvedima ir uzgesinima motoro. Nes visgi as linkstu i ta puse kad reik kaupt pinigiukus ant to smagracio, nes pas mane ir uzvedant ir uzgesinant taip pavibruoja irgi. Tikiuos ne komrpesija nevienoda cilindruose
naujas bendixas 200 lt. devetu ner, o restauracija- mitas NEAPSIGAUKIT
jo restauracija tikrai nepadeda, o deveta tai visa starteri tada gali pasiimt uz 200Lt. O cia orginalus bendeksas tiek kainuoja, ta prasme is toyotos atstovybes?
Jau antras rytas turiu problemą. Įtariu, kad elektronika neklauso, o gal ir mechaninis gedimas. Gal kas galite ką nors patarti, ar pas ką nors jau taip ar panašiai buvo nutikę.
Mašina corolla verso 2003 m. D4D 66 kW.
BËDA: Iš ryto pasukus raktelį suveikia pakaitinimas. Užgęsta. Užkuriu variklį. Variklis kokias 7-10 sekundžių padirba ir užgęsta. Tada vėl bandau, suku starteriu kokias 10-15 sekundžių, kol pajaučiu, kad akumas išsikrovinėja. Bet variklis neužsikuria. Tada truputį palaukiu ir vėl suku starterį. Po kokių 5 sekundžių užsikuria.
Mano nuomonė: iš po nakties, po ilgesnio pastovejimo, kuras grįžta į baką ir sistema lieka tuščia. Kai suki starterį, sistemą užpumpuoji ir tada viskas OK.
Kažkur forume jau girdėta tema. Beje smagu matyti, kad dar turiu mašinos brolį identišką visais atžvilgiais. :)
Þiemą, kai neturėjau webastos du kart šildydavau pašildymo žvakes. Poto įspaudus sankabą kuriu mašiną. O šeip gesinu ir ižkurinėju visą laiką įminta sankaba.
Pauliau pabandyk du kart pašildyti žvakes. tai yra pašildai - gesini ir vėl pašildai tik tada kurk motorą.