Pribrendo reikalas "mazajai"dukrai mokintis vairuot.Kadangi visi auto seimoj ir imonej vien automatai,pradejau ieskot mechanines.Aisku TOYOTA! Specialiai norejau nupirkt dyzeli (norejosi ir man sudalyvaut "bedu turguj" siam forume :-] ),bet uz protinga kaina nieko neradau (!?) .Taigi emiau IQ,dauzta, is Vokietijos,1.0 litro,lieti ratai, "niaukti" langai... :-] . Patiko dizainas ir siaip buvo idomu kitoki auto isbandyt.Taigi,laukia remonto darbai ir parasysiu pirmus ispudzius po bandomojo vaziavimo :)
Vat man idomu kokia ten kokybe. Nes video paziurejus tai (n) .
Toyota IQ quality of the interior - Dramatically low quality of materials and assembly (http://www.youtube.com/watch?v=1K8MXrbOtRQ#)
Bemsai, turiu du pastebejimus: 1. Video filmuotas tikriausiai su bulve ir nihera nesuprantu ka jis cia rodo. Garsas irgi veluoja apie sekunde.
2. Netikiu, kad pajudinus panele kilnojasi i virsu du cm ir riciago apvadai visi laksto kas kur nori. Sedejau iQ ir judinau pats, niekas ten taip nekliba. Labai saunus miesto automobilis. Jeigu daug nuolatos vazineciau po miesta, tai imciau tikrai toki.
Šalia "manęs" stovėjo IQ, motoriukas 1,4D4D - 66KW paskysiu jums - mieste baisūs žvėris. Turėjau Picnic-ą 66KW, o čia toks "galingas" dvivietis spirgis. Mūsų Yariukas irgi toks pats tai: dinamiškas šokliukas, landus, visur nosiuką prakiša, telpa belekur, suligynus su II Avensiu apsisuka skaityk vietoje . Tik jei spaudi tuomet atsidaro "burnytė"
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Rugsėjis 11, 2013, 14:58:50 PM
o čia toks "galingas" dvivietis spirgis.
Tai,kad ne dvivietis,o keturvietis... ,nors gal teisingiau butu trivietis.
Na, gal jau sutvarkytas sis automobilis? Pats dabar ispardaviau visas turetas senienas ir ieskausi sau mazo apynaujo automobilio (dideli seimai turiu). Kazkaip uz akiu uzkliuvo butent Toyota iQ. Dar turim Toyota Corolla (2000) kuri valgo tepalus kibirais, bet jau keli metai patikimai veza (variklis jau pirkimo metu buvo negyvas, bet dar veza). Tad jei kazkas galit pasidalint ispudziais apie iQ - lauksiu ziniu :)
Dar labai mazai teko vazinet,bet mieste tai nerealus automobiliukas (y) .Su pasukamumu net reikia apsiprast,nes panasu i autopakroveja,sukasi vos ne vietoj :) .Dar keistoka,kad variklis triju cilindru,bet skydelyje begius perjungt rekomenduoja nuo 1000 iki 2000 apsuku intervale.Taip vaziuojant sanaudos kompe mazeja,bet vaziavimas gaunasi kaip su dyzeliu,vibracija tikrai nemaza.Pries pora dienu buvau po uzmiesti pavazinet,isdeginau baka,bet dar nepripyliau.Kompas rodo 6.4l/100km,bet dar reikia issiaiskint kodel spidometras meluoja.Visa kelia laikiau 100 ,tai istisai teko visus lenkt,o vienam kaimelyje greicio matuoklis rode 59km/h greiti nors vaziavau ant 50km/h.Tada pastebejau,kad ir atstumas nuvaziuotas ryskiai skiriasi nuo realaus.Ko gero padangikes sudetos didokos,reiks issiaiskint :think: .Vaziavimui uzmiestyje komforto truksta,toks pakratukas :) .
Dar uzknisa Toyota su savo taupymu.Isardes prieki automobilio, pastebejau,kad yra priesrukinio laidai,tai sugalvojau idet priesrukinius zibintus.Idejau,pajungiau,pakeiciau sviesu perjungimo rankenele,idejau saugikli ir ... neveikia :E .Pradejau ieskot,isardziau visa saugikline po panele ir atrodo,kad bloke reliu truksta!Kai bus laiko vel prieit,issiaiskinsiu.
O tai kam statyti reles ir saugiklius, jei jie nenaudojami :)
O tai kam pravedinet varinius laidus jeigu prie ju niekas nepajungta? :)
Citata iš: Venza Įrašytas Lapkritis 01, 2013, 20:24:54 PM
O tai kam pravedinet varinius laidus jeigu prie ju niekas nepajungta? :)
Tai cia vadinasi paruosimas. Standartine pravodke daro visom komplektacijom, kad paskui dileris be vargo galetu prideti kanors :)
Ot idomu butu suzinot kiek toks priesrukiniu "dadejimas" pas dileri kainuotu,kai reiktu keist visa saugiklines bloka? ;)
Citata iš: Venza Įrašytas Lapkritis 01, 2013, 20:38:59 PM
Ot idomu butu suzinot kiek toks priesrukiniu "dadejimas" pas dileri kainuotu,kai reiktu keist visa saugiklines bloka? ;)
Priesrukiniu lempu idejimas IQ pas dyleri kainuoja tik 1380lt :D
Nu man tiek nekainuos :) .Tureciau i 200lt tilpt.
Na kadangi autokara turiu pas save, tai isigijus iQ kaip supratau prie jos pratintis nebereikes :-) Dabar "ant durniaus" paziurejau Euro NCAP testus, tai iQ i kaulus Aygo duoda nemazai saugumo atzvilgiu. Kazkaip kolkas mane zavi sio automobilio isigijimo ideja, tik reik pavaziuot juos, kad suprast ar tikrai jo noriu. Bet jei kuro sanaudos 6.4 gavosi, tai sakyciau daugoka :) Nors su mano vaziavimo stilium tiketina, kad tilpciau i gamintojo normas.
IQ ir turetu duot i kaulus Aygo.Jo kaina didesne uz Aygo ir net uz Yari,tai turetu kazka sakyt?
Del kuro sanaudu,tai as pats dar iki galo neissiaiskinau.
Citata iš: Venza Įrašytas Lapkritis 03, 2013, 23:01:05 PM
IQ ir turetu duot i kaulus Aygo.Jo kaina didesne uz Aygo ir net uz Yari,tai turetu kazka sakyt?
Del kuro sanaudu,tai as pats dar iki galo neissiaiskinau.
Samprotauji kai koks pacaniukas (pagal kainą), dievaži: kaip kas kam gali duoti į kaulus jei motorai lygiai tokie patys.
Kartais mieste palakioju su II Yariu 66KW tai iš vietos rauna geriau nei II Avensis 85KW, tarp kliųčių nardo įspūdingai, bet gi nepuolu sakyti kad pirmas geriau eina už antrą. Čia visai kitos kategorijos kitas važiavimas, vienas "plaukia" kitas straksi tarp duobių. Tu dar kartingą paliginimui paimk tas išvis duotų į kaulus.
Dar pavizdys: Auris ir Ford focus kaina irgi antro automobilio naudai, kas kam duotų į kaulus?
O tau sunku buvo dar vienu postu auksciau paskaityt ka kolega rase apie davima " i kaulus" .Dabar gaunasi,kad paimi sakini is konteksto ir komentuoji :E .Kalba buvo apie sauguma.Visu pirma lietuviai apie masinos klase iprate sprest pagal jos dydi.Siuo atveju IQ yra mazesnis uz Aygo ir Yari,bet aukstesnes klases pagal kaina.Siaip automobilio kaina kazka reiskia?Gal but jis techniniu lygiu kazkuo geresnis?
Panasu, kad pats ketvirtasis pasamprotavo kaip pacaniukas... Kalba buvo apie Euro NCAP saugumo testus kur Aygo vs. iQ 3:5. Tai, sakyciau, pagal siuolaikinius standartus yra tikrai prastas rezultatas. Beto jeigu jau rinktis Aygo, tai tada iskart galima ziureti ir i Citroen C1 bei Peugeot 107 - visvien visi nuo to pacio konvejerio nurieda (buvau prie tos gamyklos Cekijoj, tai ispudingas dydis), tad belieka geresne komplektacija issirinkt.
Venza is kurio tu miesto esi? Jei Kaunas, tai su mielu kazkada susibegciau trumpam pabandyt kaip vaziuoja iQ (h)
Vyksta svarstymai dėl šio automobiliuko,domina benzinas...,gal kažkas turi kažkokios informacijos apie IQ 1,33-l-Dual-VVT-i 98 Aj? Ar geriau paprastas 1,0-l-VVT-i ,68 Aj? Na kuris mažiau kaprizingas variklis ta prasme,mažiau lepus?