Sveiki, del ko gazuojant masina meta juoda duma? Ar tai normalu? Nera taip, kad kamuoliais virstu, bet kad seniau lyg ir nepastebejau tokio reiskinio per galinio vaizdo veidrodeli. :V Kokie 3 menesiai, kaip padumyja. Avensis D4D 2.0L 81 kw 2001 m.
Juodi dumai - tai arba suodziai, arba nesudeges kuras. Ramiai vazinejant duslintuve lieka suodziu , ir stipriau pagazavus jie ispuciami is dusleros. O del antro varianto turetu padeti oro filtro keitimas.
Pakeitus oro filtrą ir pabandžius - atrodo kad dūmijimas dingo.
Citata iš: virmas Įrašytas Rugsėjis 12, 2013, 09:41:00 AM
Pakeitus oro filtrą ir pabandžius - atrodo kad dūmijimas dingo.
tai jau turejo buti ilgokai filtras nekeistas kad del jo dumintu...
O, tai reikes ir man pasikeisti. Nes as nuo auto pirkimo (~14 men. ~50.000 km) dar nekeiciau. Pasitikejau pardaveju, kuris sake, kad ka tik pakeite ir man filtras pasirode gan svarus, kai buvau tada isemes. Gal koki papigiaiska buvo idejes, kad per metus uzsikiso. :) Ar juos daznai ir reikia keisti?
O del suodziu, nesinori tiketi, nes toli grazu iki pensininko rezimo. Sugebu su tokia taupia auto ir 7-8,5 L/100 mieste prisukti. Plius i autostrada daznai masina ikisu ir siaip bent karta per menesi visa Lietuva nuo Klaipedos iki Zarasu pralekiu.
Oro filtra reiketu keisti kartu su tepalo filtru,bet ziema galima ir reciau.Taip pat priklauso kokio dulketumo keliais vazineji.
Kartu su tepalo filtru??? Tai kas 10-15k km... Jomajo, man jau 4 kartus reikejo pakeisti vadinasi. :D Gyveni ir mokaisi. Maniau cia kaip ir salono filtras - kas kokius 3 metus tik pakeiti ir nesuki galvos. :)
Pagal gamintoją oro filtras T25 keičiasi kas 60000 km, o T22 lyg kas 45000 km, o tikrai ne kas 15000 km.
Citata iš: looking4snow Įrašytas Rugsėjis 13, 2013, 07:46:19 AM
Kartu su tepalo filtru??? Tai kas 10-15k km... Jomajo, man jau 4 kartus reikejo pakeisti vadinasi. :D Gyveni ir mokaisi. Maniau cia kaip ir salono filtras - kas kokius 3 metus tik pakeiti ir nesuki galvos. :)
Salono filtras po 3 metu eksplotavimo, manau, vargu ka ir be filtruoja... Pas mane po metu jis jau smarkiai ne kokios kondicijos. O jeigu nekeisciau 3 metus....
Seip patirtis paprasta - keiti tepalus - keiski ir visus filtrus, juk ne ka te permokesi....
Citata iš: katana7 Įrašytas Rugsėjis 13, 2013, 08:03:26 AM
Pagal gamintoją oro filtras T25 keičiasi kas 60000 km, o T22 lyg kas 45000 km, o tikrai ne kas 15000 km.
vokietijoj tai sutinku 60k km gali vaziuoti bet lietuvoj po 60k km tai daugoka. keiciu kas antra tepalu keitima ir tai visiskai juodas buna.
Laikantis tokiu TA intervalų keičiami filtrai Lietuvoje oficialių (pvz. Tokvila) atstovų. Dažniau keičiant blogiau nebus, kaip sakant sviestu košės nepagadinsi. Tik ar ekonomiškai apsimoka keisti kas 15000 km, jei naudoji kokybiškus filtrus, o ne kinietiškus ar lenkiškus pvz. Filtron ir t.t. (nes jų kaina paprastai būna 2-3 kartus mažesnė).
Tai kad atvirksciai iseina - kuo brangesnis filtras tuo maziau jis tarnauja. Maziau praleidzia siuksliu i motora ir greiciau uzsikemsa :D
Nu jo, siandien pasidomejau, tai sake 60k originaliam filtrui, jokie ne 15k. ;) Bet kuriu atveju man jau laikas keisti ir ta apdarysiu savaitgali.
Ziurekit, o yra tokia tikimybe, kad purkstukai jau prie mirties? Nes jeigu jie nekeisti, tai kaip ir gali buti ju tarnavimo laiko pabaiga ar ne (jau 320k prabegusi)? Negali del ju kaltes eiti juodi dumai is duslerkos?
Citata iš: looking4snow Įrašytas Rugsėjis 13, 2013, 20:04:20 PM
Ziurekit, o yra tokia tikimybe, kad purkstukai jau prie mirties? Nes jeigu jie nekeisti, tai kaip ir gali buti ju tarnavimo laiko pabaiga ar ne (jau 320k prabegusi)? Negali del ju kaltes eiti juodi dumai is duslerkos?
Ar purkstukai prie mirties gali parodyti diagnostika.
Citata iš: looking4snow Įrašytas Rugsėjis 13, 2013, 20:04:20 PM
Nu jo, siandien pasidomejau, tai sake 60k originaliam filtrui, jokie ne 15k. ;) Bet kuriu atveju man jau laikas keisti ir ta apdarysiu savaitgali.
Ziurekit, o yra tokia tikimybe, kad purkstukai jau prie mirties? Nes jeigu jie nekeisti, tai kaip ir gali buti ju tarnavimo laiko pabaiga ar ne (jau 320k prabegusi)? Negali del ju kaltes eiti juodi dumai is duslerkos?
Sau keičiau oro filtrą dar buvo originalas, tai šalia toyota logotipo buvo mann užrašyta. Taip sakant Mann ir yra originalas.
O as dabar Toyota Genuine Parts dezuteje gavau Denso. Made in Japan. Bala zino, gal pakeite gamintoja per tiek metu.
Diagnostika zinau, kad gali parodyti. ;) Man idomu, ar imanoma tokia galimybe, kad kai purkstukams kazkas nutinka, per duslerka eina juodi dumai? Ar tai net teoriskai neimanomas variantas?
Kai purkstukai perpila, tada ir eina juodi dumai
Ok. Reikes daryti diagnostika.
Visgi gal ir nereikes - nebematau dumu pro galinio vaizdo veidrodeli po oro filtro pakeitimo. (y)
Jei pasimatys vel dumai,tiketinas egr pastrigimas,nebutinai purkstukai
Nemanau. Daug vazineju trasoje, apsukas normalias laikau. Tiesiog buvo laikas filtra keisti. Nes iki tol kiekviena diena maciau pro veidrodeli dumeli. Po pakeitimo iskart tas vaizdas dingo ir daugiau ne karto nebemaciau, nors vis dar uzmetu kartas nuo karto aki pasitikrinti. Negali juk buti toks sutapimas. Man kaip ir akivaizdu, kad senas oro filtras buvo dumijimo priezastis.
Citata iš: katana7 Įrašytas Rugsėjis 13, 2013, 08:03:26 AM
Pagal gamintoją oro filtras T25 keičiasi kas 60000 km, o T22 lyg kas 45000 km, o tikrai ne kas 15000 km.
Filtro keitimo intervalas yra rekomenduojamas,o ne privalomas.Kazkada ir tepalus,atrodo Renault,rekomendavo keist kas 30 000km,bet kai pradejo varikliai uzkalinet,iskart sumazino intervala.Filtra gali ir per savaite uzkist jeigu vazinesi dulketais kaimo keliukais,o pasikeites pries ziema,gali tikrai tuos 60 000km nuvaziuot(valciu varikliams aplamai filtras nesideda,nes ant vandens nera dulkiu).Paprasciausia yra issiimt filtra po kazkurio laiko ir vizualiai apziuret.
Jo,cia su tais renukais buvo,kad tipo pigus aptarnavimas,tik kas 30000 km,pirkit ir nesigailesit.Kas antra tepalo keitima tekdavo keist ir turbina