Sveiki, per tris menesius jau gal ketvirta karta susiduriu su tokia labai keista problemele. Per nakti pastovejusia auto bandant kurti tenka sukti rakteli ~10-15 s. Tada uzsikuria ir jokiu itartinu garsu ar vibraciju nepastebiu. Vaziuojant trauka maza. Jeigu taip vaziuoju ilgesni atstuma, uzsidega "check engine" lempute. Dabar idomiausia dalis: visus 4 kartus padejo paprasciausias apsisukimas 180 ar 360 laipsniu kampu. Taip taip, gerai supratote. :smoke: Po tokio manevro auto atsigauna ir traukia kaip priklauso. Pirma karta sitai pastebejau atsitiktinai, kai nuvaziaves ~ 1 km nutariau nekankinti auto ir gryzti i namus. Dabar, kai taip atsitinka, apsisuku specialiai ir visus 4 kartus tai padejo. :-)
Kaip pasalinti toki gedima? Kokia jo priezastis?
Pirmiausia ieškok kunigo.
:-]
:-] O koks butu sekantis veiksmas?
Ar negali buti kazkas su kuro padavimu, pvz., per nakti nuseda kuras ir ryte kuriant nebepakyla kaip priklauso slangutemis ar kazkas tokio? Nebuna tokiu dalyku? Ar jeigu buna, tai pasekme tik ilgesnis kurimasis, bet vaziuojant trauka normali?
Citata iš: looking4snow Įrašytas Rugsėjis 25, 2013, 22:24:18 PM
Ar negali buti kazkas su kuro padavimu, pvz., per nakti nuseda kuras ir ryte kuriant nebepakyla kaip priklauso slangutemis ar kazkas tokio? Nebuna tokiu dalyku? Ar jeigu buna, tai pasekme tik ilgesnis kurimasis, bet vaziuojant trauka normali?
aš apie tą pati galvojau, kol nepaskaičiau apie tuos 360laipsnių :)
Manau,kad bake kazkoks sudas plaukioja,o kai apsisuki,ji inercija nubloskia nuo paemimo i sali ir vel trauka pagereja :think:
Nu as ir galvoju, kad tas apsisukimas turi buti susijes su kazko pajudinimu, isjudinimu ar pan. Niekam nieko panasaus nera buve? Jeigu butu kazkoks sh bake, ar nebutu taip, kad uzsikistu gerokai dazniau ir nebutinai vien tik ryte, kuriant automobili is po nakties?
Daryti klaidu nuskaityma nematau prasmes, nes klaida beveik garantuotai bus "fuel malfunction" ar kaip ten tiksliai vadinasi, kas is esmes nieko nereiskia. O kadangi taip nutiko tik kelis kartus per eile menesiu, o ne vyksta nuolat, mazai sansu kad diagnozuos kazka. Ar klystu?
Kaip protingiau pasielgti tokioje situacijoje? :)
Pabandyk ryte pries kurdamas papompuoti kura su rankine pompa prie kuro filtro. Pompuok kol rankenele prades pastebimai sunkiau vaikscioti.
Cia kas ryta, ar tik tuo atveju, kai sunkiai kuriasi? Nes siaip tai lengvai uzkuriu, tik va per kelis menesius buvo keli nesekmingi kartai, kai kazkas masinai atsitiko.
Citata iš: looking4snow Įrašytas Rugsėjis 26, 2013, 18:47:24 PM
Cia kas ryta, ar tik tuo atveju, kai sunkiai kuriasi? Nes siaip tai lengvai uzkuriu, tik va per kelis menesius buvo keli nesekmingi kartai, kai kazkas masinai atsitiko.
Pradziai pasiziurek ar ryte pries kuriant reikia daug pompuoti. Jeigu uztenka du-tris kartus paspausti rankenele, tai tas nera blogai. Blogiau jei reikia pampompuoti ilgai.
Ok, dekui uz patarima, paziuresiu.
Siandien pabandziau paspaudineti, tai, kaip ir sakei, gal trecia paspaudima jau spaudesi zymiai sunkiau, o penkta isvis praktiskai nebeispaudziau. Nepaisant to, kuresi sunkiai ir, kaip ir anuos kartus, buvo labai maza trauka! Naujas pastebejimas: apsisukimas 360 nepadejo. :) Bet padejo pagazavimas. Po 360 laipsniu apsisukimo pavaziavau truputi tiesiai ir staigiai uzmyniau tapke - trauka atsirado. Galvoju, gal ir anuos kartus besisukinedamas spusteledavau gaza, nors taip smarkiai lyg ir ne, kaip si karta.
Ar tokie pozymiai aiskesni? Gal jau kam nors aisku, kas mano masinai negerai? :)
Citata iš: looking4snow Įrašytas Rugsėjis 28, 2013, 20:29:30 PM
Siandien pabandziau paspaudineti, tai, kaip ir sakei, gal trecia paspaudima jau spaudesi zymiai sunkiau, o penkta isvis praktiskai nebeispaudziau. Nepaisant to, kuresi sunkiai ir, kaip ir anuos kartus, buvo labai maza trauka! Naujas pastebejimas: apsisukimas 360 nepadejo. :) Bet padejo pagazavimas. Po 360 laipsniu apsisukimo pavaziavau truputi tiesiai ir staigiai uzmyniau tapke - trauka atsirado. Galvoju, gal ir anuos kartus besisukinedamas spusteledavau gaza, nors taip smarkiai lyg ir ne, kaip si karta.
Ar tokie pozymiai aiskesni? Gal jau kam nors aisku, kas mano masinai negerai? :)
O kai blogai važiuoja, kokia nors spalva dūmina? Gal purkštukai arba SCV?
Per veidrodelius dumelio nematau. Kuro siurblio voztuvelius ir purkstuku tarpines bei visa kita po jais keiciau sausio pradzioje. Negi imanoma, kad originalus voztuveliai uzsikistu per 10 menesiu?.. Kura pilu tik is Neste ir Lukoil degaliniu.
Citata iš: looking4snow Įrašytas Rugsėjis 29, 2013, 11:32:44 AM
Per veidrodelius dumelio nematau. Kuro siurblio voztuvelius ir purkstuku tarpines bei visa kita po jais keiciau sausio pradzioje. Negi imanoma, kad originalus voztuveliai uzsikistu per 10 menesiu?.. Kura pilu tik is Neste ir Lukoil degaliniu.
Filtrai tvarkoj? Purkštukus pačius gal ant stendo reikėtų pažiūrėti...
Citata iš: looking4snow Įrašytas Rugsėjis 29, 2013, 11:32:44 AM
Per veidrodelius dumelio nematau. Kuro siurblio voztuvelius ir purkstuku tarpines bei visa kita po jais keiciau sausio pradzioje. Negi imanoma, kad originalus voztuveliai uzsikistu per 10 menesiu?.. Kura pilu tik is Neste ir Lukoil degaliniu.
o kaip su kuro filtru? kazkaip nepastebejau, kad butumet ji minejes-nebandet keist? na aisku, trauka gera, gal filtras ir ne prie ko, bet ne karve kainuoja, kad pamegint pakeist. tarkim man meistrai buvo isuke champion kuri flitra-po pusmecio teko ismest, nes pasiekus 110 km/ val eme stabdyt....nepasakyciau, kad pilant is neste ar lukoil, galima pasitiketi del kuro svarumo. kazkada papigiai gaudavau tiesiai is lukoilo dyzelino i kanistrus. kanistrai svaruteliai budavo,o po to pilant i baka visokio brudo ant dugno rasdavau
Kuro filtra keiciu gal net per daznai - kartu su tepalais ir tepalo filtru (kas ~15 k km). Siuo metu stovi originalus Toyota kuro filtras. Anksciau naudodavau Knecht. Juntamu skirtumu negaliu ivardinti apart kartas nuo karto nutinkanciu situ nesamoniu rytais. Bet gi negali originalas buti prastesnis uz anuos Knecht... Tepalo filtrus visa laika naudojau Knecht.
Tai kaip ir viskas susiveda i tai, kad reikes tikrinti purkstukus, ar ne? O tas kazkoks EGR negali buti uzsikises? Siaip vazineju tikrai ne pensininko rezimu, bet gal visko pasitaiko? Ar ne tokie simptomai buna, kai jis uzsikisa?
Pas tave yra keli pozymiai - sunkiai kuriasi ir variklis netenka galios. Sakyciau sunku tiketis jog del EGR sunkiai kurtusi. Del EGR paprastai masina neturi galios. Buna kaip pridusus.
Pasidaryk kompiuterine diagnostika ir turetu paaisketi ar purkstukus reikia itarti ar ne.
Bet normalią kompiuterinę diagnostiką, o ne dratą pasijungus. Dratas neparodys, myža purkštukai pvz ar rūko debesį varo.
Citata iš: TYRAN Įrašytas Rugsėjis 29, 2013, 22:12:33 PM
Bet normalią kompiuterinę diagnostiką, o ne dratą pasijungus. Dratas neparodys, myža purkštukai pvz ar rūko debesį varo.
Dratas leis preliminariai ivertinti per kompensacijas. Jei kompensacijos virsija normas tai tada verta purkstukus tikrinti ant stendo.
Su dratu galima patikrinti slegi common rail magistraleje variklio kurimo metu. Jei slegis mazas, tai neatsidaro voztuvas ir kuras nepatenka i magistrale. Be kuro variklis neuzsives.
Mazas slegis gali buti del keliu priezasciu. Viena is ju yra starteris. Jei starteris letai suka jis nesugeba uzkelti slegi.
Kita priezastis gali buti purkstuku griztamo rysio (kuris kura grazina i baka) nesandarumas. Toki nesandaruma sunku patikrinti su dratu. Tam reikia purkstuka tikrinti ant stendo.
Nunu, su dratu kompensacijas net rodo ir slegi :D?
Citata iš: Bemsas Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 09:42:25 AM
Nunu, su dratu kompensacijas net rodo ir slegi :D?
Su diagnostiniu kabeliu (dratu) rodo ir kompensacijas ir slegi.
Reikia keisti kontaktine grupe ir raudona voztuveli. Su voztuveliu viskas aisku. O gal galite aprasyti, kaip pasikeisti kontaktine grupe? Kiek zinau nera sudetinga, bet kai nedares, idomu butu pirma isgirsti teorija, o tik paskui eksperimentuoti praktiskai. :) Suprantu, kad mygtukas butu pigiau, bet jo deti nenoriu, nes nepazistu geru elektriku. O kai ideda visokie megejai, girdejau, pastoviai tenka keisti zvakes ir t.t.
Citata iš: looking4snow Įrašytas Spalis 01, 2013, 18:13:43 PM
Reikia keisti kontaktine grupe ir raudona voztuveli. Su voztuveliu viskas aisku. O gal galite aprasyti, kaip pasikeisti kontaktine grupe? Kiek zinau nera sudetinga, bet kai nedares, idomu butu pirma isgirsti teorija, o tik paskui eksperimentuoti praktiskai. :) Suprantu, kad mygtukas butu pigiau, bet jo deti nenoriu, nes nepazistu geru elektriku. O kai ideda visokie megejai, girdejau, pastoviai tenka keisti zvakes ir t.t.
Atsiprašau už kvailą klausimą - aš dar tik po biškį mokausi, kas pas mane po kapotu - o kas ta "kontaktinė grupė"? (H-)
Citata iš: AvensisGK Įrašytas Rugsėjis 30, 2013, 10:23:23 AM
Su diagnostiniu kabeliu (dratu) rodo ir kompensacijas ir slegi.
Na diagnostikos laidas ir dratas (vielos gabalas) truputi skirtingi dalykai, nors klaidas nuskaityti galima abiem budais :D
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 01, 2013, 18:51:41 PM
Na diagnostikos laidas ir dratas (vielos gabalas) truputi skirtingi dalykai, nors klaidas nuskaityti galima abiem budais :D
Neprisikabinėkite, kolega. Diagnostinis dratas ir viskas. Kaip ir bedratis ryšys.
Citata iš: TYRAN Įrašytas Spalis 01, 2013, 18:17:27 PM
Atsiprašau už kvailą klausimą - aš dar tik po biškį mokausi, kas pas mane po kapotu - o kas ta "kontaktinė grupė"? (H-)
Kvailu klausimu nebuna, tik kvaili atsakymai. :D Man paciam butu naudinga, kad kas placiau paaiskintu, kaip ten prieiti, ka ir kokia tvarka ir kaip nuardyti... Kiek suprantu, tai kazkur ten, kur rakta kisame i uzvedimo spynele. Zinociau, kaip tai vadinama angliskai, gal jutubeje ka nors rasciau... Siandien kai pirksiu, placiau pasiaiskinsiu.
Citata iš: looking4snow Įrašytas Spalis 02, 2013, 07:50:00 AM
Kvailu klausimu nebuna, tik kvaili atsakymai. :D Man paciam butu naudinga, kad kas placiau paaiskintu, kaip ten prieiti, ka ir kokia tvarka ir kaip nuardyti... Kiek suprantu, tai kazkur ten, kur rakta kisame i uzvedimo spynele. Zinociau, kaip tai vadinama angliskai, gal jutubeje ka nors rasciau... Siandien kai pirksiu, placiau pasiaiskinsiu.
Ok, dar parašyk už kiek ir kur gausi tą raudoną baubuką.
Citata iš: looking4snow Įrašytas Spalis 02, 2013, 07:50:00 AM
Kvailu klausimu nebuna, tik kvaili atsakymai. :D Man paciam butu naudinga, kad kas placiau paaiskintu, kaip ten prieiti, ka ir kokia tvarka ir kaip nuardyti... Kiek suprantu, tai kazkur ten, kur rakta kisame i uzvedimo spynele. Zinociau, kaip tai vadinama angliskai, gal jutubeje ka nors rasciau... Siandien kai pirksiu, placiau pasiaiskinsiu.
http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/44971-starting-problems-on-avensis-solution/ (http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/44971-starting-problems-on-avensis-solution/)
Dar (nuotraukos):
http://goo.gl/KqgaHQ (http://goo.gl/KqgaHQ)
Dekoju, bet pasikeiciau ir be interneto pagalbos. Eina sau kaip pavargau... :-] Is pradziu neradau, kaip nusiima ta plastmase po vairu...nes ta viena matoma varzta atsukus ne is vietos. Tik po kokiu 10 min radau, kad pasukus vaira 90 laipsniu kampu pasimato tai i viena, tai i kita puse dar po viena varzta. Va taip buna, kai pats praktiskai nieko neremontuoji ir nezinai kokie buna tvirtinimai. :-) Paskui vargau su kaires puses varzteliu laikanciu kontaktine grupe. Reikia ir tam tikro ilgio atsuktuvo ir sugebeti prakisti skersai, kad nors kazkiek "kabintu" ir iseitu pasukti varzta. Issukau dar pakankamai lengvai, bet kai reikejo vel isukti... Eina peklon tokie priejimai. Nesupratau kas ten per varztas, bet atviorke su magnetine galvute nifiga jo neislaiko... :-) Kokius 100 kartu nukrito, kol su chirurgo tikslumu itaikiau. Arba ten reikejo gerokai daugiau nusiardyti, arba gal kokiu spec. irankiu. Nu svarbu darba pasidariau ir sutaupiau beveik pusantro simto Lt. (y)
O del voztuveliu, tai nelabai ka pritaupysi, nes, kiek anksciau teko dometis, tik atstovybes juos ir gauna. Visi kiti perekupai ima is atstovybiu, o ne is gamintoju. Gamintoju yra keli - vieni brangesni, kiti trupouteli pigesni. Viska paaiskins atstovybese.
Citata iš: AvensisGK Įrašytas Spalis 02, 2013, 13:45:54 PM
http://goo.gl/KqgaHQ (http://goo.gl/KqgaHQ)
"A and B are just connectors placed on the Switch Assy, remove them, but don't disconnect them."
O sudas - buvau atjunges visas tas fyskes. :)
Ar labai blogai? Kodel negalima buvo atjungti?
Citata iš: looking4snow Įrašytas Spalis 02, 2013, 20:19:12 PM
O sudas - buvau atjunges visas tas fyskes. :) Ar labai blogai? Kodel negalima buvo atjungti?
Suzinosi. ;)
Manau nieko baisaus. Tikriausiai atsijunge akumas ir issigadino kokie nors nustatymai. Daznai, bet nebutinai visada ECU kompas kaupia info apie vairuotojo vairavimo stiliu ir pagal tai parenka variklio darbo rezimus. Tai si info greiciausiai ir issigadino. Daugiau nelabai kas galejo issigadinti.
As tik spelioju.
Jeigu tik tiek, tai simtas metu...galiu nors kasdien atjungineti :D Svarbu, kad nebutu kokiu rimtesniu bedu del to.