Sveiki, sugedo sankaba noriu statiti paprasta smakrati. Gal kasnors pasistates paprasta smakrati noriu paklausti ar imanoma vazineti ir ar ira didelis skirtumas. Dekui us atcilepimus
tai tu bent jau parasyk i kokia masina cia to smakracio reikia?:) o siaip apie tai yra N temu ir ten viskas jau isdiskutuota.
Tai sankaba sugedo o smagratis gal dar geras...
:)
avensis 2005 2.0 85 kw d4-d
Citata iš: algisg78 Įrašytas Spalis 14, 2013, 14:45:18 PM
avensis 2005 2.0 85 kw d4-d
Draugas turi 2004 Avensi 85 kw d4d su pakeistu smagraciu i vienmasį. Po keitimo sake jog jokio skirtumo visiskai nejauciai... Be abejones, truputi abejojau, bet kai pats sedau uz vairo ir pavazinejau pora dienu - tikrai visiskai jokio skirtumo. Viskas ciki. Ir kaina skiriasi - kur beveik 3000 lt, o kur 1200 lt.
aciu ka as ir norejau izgirsti :)
jeigu po paketimo viskas gerai tai nereiskia kad ir toliau bus viskas gerai,po kiek laiko gali atsirasti vibracija.Dvieju masiu smagratis sita dalyka susvelnina,beto visas smugis tenka greiciu dezej,ko pasekoje tektu remontuoti ir ja.Gamintojas nebereikalo pradejo jas statyti
Citata iš: bimas Įrašytas Spalis 14, 2013, 20:29:49 PM
jeigu po paketimo viskas gerai tai nereiskia kad ir toliau bus viskas gerai,po kiek laiko gali atsirasti vibracija.Dvieju masiu smagratis sita dalyka susvelnina,beto visas smugis tenka greiciu dezej,ko pasekoje tektu remontuoti ir ja.Gamintojas nebereikalo pradejo jas statyti
o kazkodel senesnese nebuvo su plaukiuojanciu ir nieko, dezes taisyt del to nereikejo. tad nenusikalbam bent jau. gamintojas tikrai dejo ne del to kad kazkokia vibracija dezei sumazintu...bendradarbis idejes i avensi jau geri metai-viskas gerai
Citata iš: bimas Įrašytas Spalis 14, 2013, 20:29:49 PM
jeigu po paketimo viskas gerai tai nereiskia kad ir toliau bus viskas gerai,po kiek laiko gali atsirasti vibracija.Dvieju masiu smagratis sita dalyka susvelnina,beto visas smugis tenka greiciu dezej,ko pasekoje tektu remontuoti ir ja.Gamintojas nebereikalo pradejo jas statyti
O tai kodel ta pati Toyota (tiklsliau AISIN) i rinka paleido ir vienmasi? Ta pati Toyota atstovybe savo gamoje klientams siulo ir vienmasi ir dvimasi - kliento teise rinktis. Tik, aisku, Toyotoje vienmasis, jei gerai pamenu, kainuoja apie 1950lt. (na, ten antkainiai ant visko) :-) Pas biciuli jau metai su "kapeikomis" stovi - ir nesprogo, neislakste, greiciu dezes nepamete... :think:
vienmases ejo ten kur mazai kilovatu.Galingesniu dyzeliu darbas yra daugiau smuginis,delto ir pradejo statyti dvimasius,kad sugertu.Paskaitykite ka raso instrukcijoje vienmasiu gamintojas,jeigu po pakeitimo atsirado salutinis poveikis,reiskia jusu variklis buvo netvarkingas.Dar gamintojas pries keiciant pataria patikrinti purkstuku darba,kad jie dirbtu visi tolygiai,alkuninio veleno ir indeklu susidevejima.Kas pries keiciant tikrins tuos visus dalykus,nes dauguma musu dyzeliu rida patys zinote kokia.Pats buvau susidures su sita problema.Kaip pavyzdi galiu pasakyti,kodel ant generatoriu pradejo statyti sankabinius skyvus,nes zymiai ilgiau tarnauja dirzeliai ir automatiniai itempejai.Dvimasius jau pradejo statyti ir benzinams
Citata iš: bimas Įrašytas Spalis 14, 2013, 21:41:43 PM
vienmases ejo ten kur mazai kilovatu.Galingesniu dyzeliu darbas yra daugiau smuginis,delto ir pradejo statyti dvimasius,kad sugertu.Paskaitykite ka raso instrukcijoje vienmasiu gamintojas,jeigu po pakeitimo atsirado salutinis poveikis,reiskia jusu variklis buvo netvarkingas.Dar gamintojas pries keiciant pataria patikrinti purkstuku darba,kad jie dirbtu visi tolygiai,alkuninio veleno ir indeklu susidevejima.Kas pries keiciant tikrins tuos visus dalykus,nes dauguma musu dyzeliu rida patys zinote kokia.Pats buvau susidures su sita problema.Kaip pavyzdi galiu pasakyti,kodel ant generatoriu pradejo statyti sankabinius skyvus,nes zymiai ilgiau tarnauja dirzeliai ir automatiniai itempejai.Dvimasius jau pradejo statyti ir benzinams
Pilnai pritariu. As irgi pries tokias modernizacijas. Butent del vibraciju sumazinimo ir stato dvimasi smagrati. Ir nebutinai turi buti vibracija, kad salone sedi ir dantimis kaleni, o panele sokineja.
vibracija dazniausiai buna prie tam tikru apsuku,todel sumazinus arba padidinus apsukas ji sumazeja arba isnyksta,todel vienems tai nemaiso,o kitus tai erzina.Todel dar syki pakartosiu,bet kokia vibracija ne i nauda nei varykliui nei transmisijai ir tik laiko klausimas kada kas islis
Aštuntojo dešimtmečio viduryje sukamųjų virpesių slopintuvo sankabos disko korpuse tobulinimo darbai pasiekė techninių galimybių ribą. Vienodų ar net mažesnių dydžių sankaba nebetiko vis didesnės galios ir didesnio sukimosi dažnio varikliams. Labai efektyviu sprendimu pasirodė esąs firmos LuK dviejų masių smagratis, vadinamasis DMF (Dual Mass Flywheel). Vystantis automobilių technikai, pastaraisiais dešimtmečiais pasirodo vis galingesnių variklių, kartu automobilių vairuotojai kelia vis didesnius reikalavimus važiavimo komfortui ir kokybei. Su aerodinaminių vamzdžių pagalba bei kitais automobilio važiuoklės tobulinimo darbais pavyko sumažinti triukšmo lygį, dėl to galima geriau girdėti automobilyje atsirandančius triukšmus. Prie to prisideda ir modernūs varikliai, dirbantys su paliesintais degiaisiais mišiniais bei labai mažais sukimosi dažniais, arba naujų kartų transmisijos, kurios užpildomos mažo klampumo alyva. Vidaus degimo variklis dirba pasikartojančiais ciklais, sukeliančiais netaisyklingą alkūninio veleno sukimosi dažnį – sulėtėjimą ir pagreitėjimą. Tokį sukimosi dažnio svyravimą mes vadiname sukamuoju virpesiu, perduodamu iš variklio į pavaros sistemą, ir triukšmų (transmisijos bildėjimo, dundėjimo, važiuoklės rezonansų) bei galios svyravimų atsiradimo priežastimi. Tobulinimo darbų tikslas buvo torsioniniu (susukamu) strypu atskirti svyruojančią variklio masę nuo likusios pavaros sistemos dalies. Dviejų masių smagratis su integruotu spyruokliniu amortizatoriumi beveik visai absorbuoja šį svyravimą ir leidžia pasiekti labai gerą virpesių izoliaciją nuo pavaros sistemos.
P.S. todėl gamintojas ir naudoja dviejų masių smagratį, o kiekvienas sau asmeniškai tegul pats nusprendžia vietoj sugedusio sumontuoti vienmasį ir dvimasį smagratį.
nu va zmogus normaliai paaiskino nepatingejo, pagarba :) . nzn ar sutapimas bet jau ne vienam zinau kad pakeitus i vienmasi po kurio laiko pussasiai parejo. nors pussasiai nebuvo avensiu silpna vieta.
Citata iš: Modka Įrašytas Spalis 15, 2013, 08:06:38 AM
nu va zmogus normaliai paaiskino nepatingejo, pagarba :) . nzn ar sutapimas bet jau ne vienam zinau kad pakeitus i vienmasi po kurio laiko pussasiai parejo. nors pussasiai nebuvo avensiu silpna vieta.
Na pusašį pakeičiau, tiksliau ilgąjį, dar kai buvo dvi-masė sankaba. Turi Avensiai silpną vietą ir nieko čia nepakeisi. Sankabą į vien-masę pakeičiau jau daug vėliau. Didelio skirtumo, kažkokių vibracijų dėl to nepajutau, pašalinių garsų kažkokių daugiau negu su dvi-masiu irgi neišgirdau. Taip kad kažkas kažką girdėjo, kažkas kažkam atsitiko- tai dar nereiškia kad dėl to kaltas vien-masis smagratis. Gal tai tik sutapimas. Na žinoma visko gali nutikt. Labai daug priklauso ir nuo tarpinės tarp vairo ir sėdynės :) . Jau du metai važinėju su vien-mase ir kol kas dar niekas nesulūžo. Skirtumas tik tas, kad važiuojant vienodu greičiu, atleidus gazą ir vėl padavus, jaučiasi toks silpnas truktelėjimas, ko su dvi-masiu nebūdavo. Iš pradžių tai jausdavau, bet po kiek laiko pripratau. Tiek ir to skirtumo.
Atsimenu kazkam isidejus vienmase atsirado labai didele vibracija. Daug kas sauke,kad blogi meistrai nemoka dirbti. Dejo meistrus i suns dienas. As manau,kad paprasciausiai buvo blogai gamykliskai isbalansuotas smagratis arba diskatorius arba abu.Kas bent kiek supranta,kaip atrodo alkuninis,smagratis,diskatorius ir diskelis,sutiks su manim,kad blogai sudeti tas detales reiktu labai pasistengti. Ten tiesiog kitaip nesurinksi. Yra gamyklines skyles,kreipianciosios.
Tai va,link ko kreipiu:reikia nusipirkti kokybiska komplekta ir tada tikrai nebus kam drebeti. O vibracija bus tik tokia minimali kaip ir senesniu masinu. Del to kainu skirtumo galima i tai nekreipti demesio.
pastebeta tokia lengva vibracija prie 1800 ir 2100 rpm pozymiu kaip virpanti begius svirtis ar paneles vibracija nepastebeta, ar nejau cia smagratis jau baigiasi? vaziuojant taip pat jauciasi tam tikra vibracija, prie tam tikro km/h ar rpm ji didesne - kartais nesijaucia.
Citata iš: MND Įrašytas Spalis 18, 2013, 15:55:41 PM
pastebeta tokia lengva vibracija prie 1800 ir 2100 rpm pozymiu kaip virpanti begius svirtis ar paneles vibracija nepastebeta, ar nejau cia smagratis jau baigiasi? vaziuojant taip pat jauciasi tam tikra vibracija, prie tam tikro km/h ar rpm ji didesne - kartais nesijaucia.
Pradek tikrinima nuo oro filtro dezes.
o prie ko ta oro deze ir jauciama vibracija? virbracija ir vaziuojant?
Citata iš: MND Įrašytas Spalis 20, 2013, 20:52:49 PM
o prie ko ta oro deze ir jauciama vibracija? virbracija ir vaziuojant?
Vietoj pagazuok, pamatysi.
nzn kaip su toyotom bet kituose auto tai paprasta patikrinti ar smagratis geras uzkuri auto islipi pasilenki prie dugno ir jeigu girdi pasalini garsa ( kaip akmenukas skarbonkiai) tai smagratis sneka o dar geriau jeigu kasnors sankaba nuspadzia ir atleidziai (garsas tai atsiranda tai vel pranyksta). Yra ir daugiau pozymiu vibracijos, begiu neradimas, kada jau visai gatavas tai jau ir lankstytis nebereikia kala kaip su plaktuku per dugna.
Toyota Supra Flywheel Noise (http://www.youtube.com/watch?v=IPiEODhsZFQ#)
Citata iš: bimas Įrašytas Spalis 14, 2013, 21:41:43 PM
Dvimasius jau pradejo statyti ir benzinams
O tai sudomino :) Kažką apie plaukiojančius smagračius benzininiams varikliams esu girdėjęs, bet nieko konkrečiai. Gal kas žinote nuo kurių metų ir kokiems varikliams tai daro Toyota?
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 18, 2013, 17:10:29 PM
Pradek tikrinima nuo oro filtro dezes.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 20, 2013, 21:43:26 PM
Vietoj pagazuok, pamatysi.
nu taip girdisi toks svoksimas. Filtras keistas neseniai.o toje vietoje kur i deze ieina vamzdukas isuktas varsciokas.
Citata iš: MND Įrašytas Spalis 23, 2013, 21:44:49 PM
nu taip girdisi toks svoksimas. Filtras keistas neseniai.o toje vietoje kur i deze ieina vamzdukas isuktas varsciokas.
Na reikia sita problema jau praeitas etapas, jei medvarztis isuktas :)
bet lyg toks rezonansas yra is filtradezes
Citata iš: Bemsas Įrašytas Spalis 23, 2013, 21:55:32 PM
Na reikia sita problema jau praeitas etapas, jei medvarztis isuktas :)
bet kad jis ten ir yra kaskoks svokstimas likes.
ar kas keitet visa sankaba + smagrati vienmasi nuo kitos toyotos tarkim verso kur eina vienmase? kazkur buvo kazkas rasyta bandyta rasyti bet taip ir info visai nera jokio...
Klausimas: ar galima (imanoma) pakeisti?
jeigu ne kodel negalima kas netaip?
manau daug kam butu aktuolu toks dalykas kaip pvz golf 5 1,9 77kw galima ideti ir 4,3 serijos viskas tinka
toyota ne golf burtu mazai :D
o gaila kad burtu mazai dabar 2000lt isburti reikes jeigu subires :D
sveiki kolegos, noriu jusu patarimo. Gal kas restauravote dvimasi smagrati?? Ar laiko atrestauruoti?? Alytuj ale geriausiai restauruoja, kiek domejausi... Smagresta 650Lt puse metu garantija.
Puse metu garantija - cia jau rimta :D Jei tokia garantija duoda, tiek ir laikys. Kaip ir su turbinom, duoda 6 men garantija, po 9 vel uzsilenkia.
Tiutis, Autoplius su Autogidu nekantriai laukia tavo masiniuko. Pasidziaugei pats, duok ir kitiems dziagsmo aptureti. (+)
jei pavyks parduoti, paskutine toyota :) jei ne teks remontuot ir grauztis nagus :) Bent jau is vaizdelio smagresta tai ten iranga ispudinga... Nu, bet realiai ten tos spyruokles susidevi ir gumos susitrina.... Tai jeigu ten pakeicia geras spyruokles su gumom ir gerai ji isbalansuoja turetu pagal ideja laikyt bent jau kokiu 80k-100k laikyt.
Nu bl.d ,kad tau nesiseka... Tikrai, cia tu toks vienintelis... Gal nebeimk tu dyzeliu ir visgi bandyk benzas-dujos ...?
Tai cia faktas kad dyzelio jau nebeimsiu... Atrodo apziurai viskas gerai praeina koks menesis ir jau lenda visi galai. Nzn ar cia sutapimas ar ant snargliu parduoda auto padaryta.
Toks reikalingas:
http://www.mvs-autoteile.de/index.php?webiscoparams=YToyOntzOjEzOiJ3ZWJpc2NvYWN0aW9uIjtzOjExOiJzaG93YXJ0aWtlbCI7czo5OiJhcnRpa2VsaWQiO2k6ODA1ODU3O30%3D (http://www.mvs-autoteile.de/index.php?webiscoparams=YToyOntzOjEzOiJ3ZWJpc2NvYWN0aW9uIjtzOjExOiJzaG93YXJ0aWtlbCI7czo5OiJhcnRpa2VsaWQiO2k6ODA1ODU3O30%3D)
?
Tevas - pas mane 2.2D4D 110kw.
Linksmesnis variantas :) pora simtu eur daugiau. Taigi daugeliui auto su plaukiojanciu smagraciu kainos panasios. Taupyti sunkiai gausis. Nebent koks srotas mazai pravaziavusia skerdzia ir kainose nesiorentuoja. Kazkada buvo pavyke kaimuke rasti bmw smagrati, kadangi daugiau daliu pirkau, smagrati atidave uz 40 lt :) nesigincijau.
o ant 2.2 eina pakaitiniai sankabos komplektai su paprastu smagraciu? Kaip ant 85kw...
Eina http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=260980079953 (http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=260980079953)
Kaina gera.
Kaina gera, bet neaiski fyrma kaip pati sankaba laikytu... o pas mane sankaba ledas ziauriai minksta kaip avensiui nieks nepraslydineja ir t.t. Nu jei neparduosiu auto visdelto restauruosiu, kai kalbejau su tuo restauruotoju jis mane uztikrino kad tikrai laiko tie smagraciai jo restauruojami. O jei ne tai uz ciuprynos :)
Jeigu realiai kokybiskom detalem ir profesionaliai zmones dirba, tai dziugu. Idomu, ar yra kas restauraves jau, galetu padidalinti ispudziais. O smagrati patys nuima/uzdeda ar restauruoja tik atvezta?
nuimta... uzsidedi pats. :) kalbejau su pazistamu(masinom uzsiima, bei ju naudotom dalim) Tai yra pas ji visas komplektas su sankaba+smagratis uz 600lt. Masina is kurios isimta begus apie 40tukst myliu. Nu realiai smagraty gali pasitikrint ji ir su rankom jei jis labai tvirtai sukiojasi nera klibejimo is sonu judinant tai manau geriau nei restauruot... O kas liecia vairo koloneles, tai atseit nelaiko jos atrestauruotos... Tai vairo kolonke is mazai begusios masinos jis gali uzsakyti yz 400lt. Manau taip pat geriau srotini gera varianta imti. Kaip manot jus? :)
Taupant imciau srotini, jei tikrai tokia rida.
Taigi, visdelto, nusprendziau restauruoti smagraty... rytoj vesiu i alytu SMAGRESTA parasysiu kaip jau viska sudes kam idomu... bisky nerimas ima bet surizikuosiu :) Beje, ar butina pakeist tepala greiciu dezes? ar ta paty graziai ispilt ir atgal supilt?
Teko su smagresta bendrauti, tai laiko jų tie smagračiai ir ne tik 6 mėn. Viskas priklauso nuo vairuotojo.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Gegužė 06, 2014, 13:25:12 PM
Taigi, visdelto, nusprendziau restauruoti smagraty... rytoj vesiu i alytu SMAGRESTA parasysiu kaip jau viska sudes kam idomu... bisky nerimas ima bet surizikuosiu :) Beje, ar butina pakeist tepala greiciu dezes? ar ta paty graziai ispilt ir atgal supilt?
Jeigu jau viską tvarkysi, tai ir tepalą pasikeisk prie to paties, nebepilk to seno atgal ;)
Aisku, dekuj uz nuomones ir patarimus. Beje, restauruojasi tik 2,2 d4d motoru smagraciai, 2,0D4D nesirestauruoja, bent jau smagresta nerestauruoja, nes sake ten kitoks spyruokliu mechanizmas viskas suluzta nebeimanoma nieko atrestauruoti.
Citata iš: Myjack Įrašytas Spalis 14, 2013, 16:18:15 PM
Draugas turi 2004 Avensi 85 kw d4d su pakeistu smagraciu i vienmasį. Po keitimo sake jog jokio skirtumo visiskai nejauciai... Be abejones, truputi abejojau, bet kai pats sedau uz vairo ir pavazinejau pora dienu - tikrai visiskai jokio skirtumo. Viskas ciki. Ir kaina skiriasi - kur beveik 3000 lt, o kur 1200 lt.
Manau tokios kainos papūstos. Ir mano avensiui 2001 sakė kainuos tik DM smagratis apie 3000. O aš pilną komplektą sankabos plius DMF (SKT-303) Aisin 4in1 už 2000 nupirkau. Manau per mažas skirtumas, kad dėti vienmasį.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Gegužė 06, 2014, 14:53:46 PM
Aisku, dekuj uz nuomones ir patarimus. Beje, restauruojasi tik 2,2 d4d motoru smagraciai, 2,0D4D nesirestauruoja, bent jau smagresta nerestauruoja, nes sake ten kitoks spyruokliu mechanizmas viskas suluzta nebeimanoma nieko atrestauruoti.
Tu teisus. Maniau parduosiu Smagretai už 50 savo sena d4d 2,0, bet deja neperka, nes nesirestauruoja jie.
Tai kaip pas tave reikalai? Kame problema buvo kai nuime deze?
nesiremontuoja tik 81 kW variklio smagratis.
na nezinau, kaip sake smagresta tik 2.2 d4d restauruoja... Nebent kitos fyrmos ir 2.0 d4d restauruoja smagracius.
Šiandien turėjau bėdą su Avensio sankaba (variklis 1.8VVT-i, 2005m., rida 158k). Paskutiniu metu man buvo atsiradusios vibracijos greitėjimo metu, dažniausiai važiuojant su antra pavara. O šiandien po ilgų rytinių kamščių staiga atsirado stipri smarvė o vėliau pastebėjau, kad variklio apsukos didėja, o greitis ne. Toliau bevažiuojant pradėjo iš po kapoto veržtis dūmelis - pirma mintis buvo kad kažkas pradeda degti...sustojus ir atidarius kapotą pastebėjau dūmus nuo sankabos. Tai susvilinau sankabos diską? Kaip sužinoti kokio smagračio būklė? Jau ruošiuosi pirkti sankabos komplektą (Valeo arba Aisin, o gal Blue Print) ir keisti sankabą. Gal galite patarti kur Vilniuje profesionaliai ir už normalią kainą galima pasikeisti sankabą.
Nu va,kai siuliau visa sankabos komplekta uz 100lt,tai niekam nereikejo (-) ,teko ismest i metalo lauza.
Matai, kai siūlei dar neturėjau problemos su sankaba. Maniau kad sankabos diskas dar geras, nes staigiai atleidus sankaba ratai pradėdavo suktis vietoje su žviegimu....Bet man visai neaiški vibracijos kilmė, nes pagal mano supratimą pas mane vienmasis smagratis.
Pakeisi (arba netgi perkniedysi) diskeli ir toliau vaziuosi. O kol nenuimsi dezes,tai nieko ir nezinosi. Reikia dar ka keisti ar ne.
Tai kaip supratau, pirmiausia nuvarau į servisą, ten nuima greičių dėžę ir tuomet pasako ar pirkti sankabos komplektą ar pakanka tik sankabos diską keisti/restauruoti. Gal galite kas patarti į kokį servisą važiuoti. Per 2 metus mano Avensis sugedo pirmą kartą. Nieko dar neteko remontuoti...
Cia nesugedo. Cia,kaip ir stabdziu kaladeles kazkada sudyla,taip ir tas diskas. Serviso nepatarsiu.
Dažniausiai keičia visą sankabos komplektą, mažai kas žaidžia keisdamas po vieną dalį.
pries dvi savaites keiciau toyotai rav 4 2 l 85 kw kolkas vaziuoja ;) tik turejau prailginti sankabos cilindriuko stoko gala nes sankaba vienmase . Pradedant is vietos truputi jaucias kaip ir prabuksavimas . O taip tai begiai gerai junginejas . Keiciant dvimasi smagrati reikia komplekta keisti i visa komplekta ,ko nereikia vienmasiui komplektui .Vienmasio uzteks tavo amziui :-]
Keiciant dvimasi smagrati reikia komplekta keisti i visa komplekta . O jeigu visos sankabos dalys yra geros bukles?? Keiti kas yra bloga... As suprasciau kaina butu koks 1000lt su smagraciu tai taip keiti viska ir nesuki galvos...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Gegužė 09, 2014, 09:25:07 AM
Keiciant dvimasi smagrati reikia komplekta keisti i visa komplekta . O jeigu visos sankabos dalys yra geros bukles?? Keiti kas yra bloga... As suprasciau kaina butu koks 1000lt su smagraciu tai taip keiti viska ir nesuki galvos...
Skupus moka dvigubai.
Ir du kartus ilgiau laiko sugaišta remontui. Jau nekalbant apie patampytus nervus :)
Nekuriant naujos temos paklausiu cia.Atsirado tokia problema kai masina isyla iki darbines temp atsiranda keistas garsas (ne visada) ismynus sankaba garsas dingsta,o atleidziant vel atsirada. Kas tai galetu buti? Masina Avensis 2007m 2.2 d4d
Dežės pirminio velenėlio guolis. Reikia imti dėžę. Kiek kainuoja nzn.
Iseme man siandien grieciu deze 2.2 110kw. Labai daug ardymo ir vietu durnu, kuriose varztai... Sankaba ir smagratis LUK Toyota originalas dar stovi tad nieks nekeista... sankabos diskas gan geros bukles neplonas nesuraizytas... diskatorius lyg ir geros bukles bet matosi jo lopeteles kai kurios daugiau i vidu paverstos, cia nieko baisaus forumieciai? Labai nedaug paverstos minimaliai, kokiu puse milimetro. Siaip pats lygus nesuraizytas neperkaitintas... Smagratis laisvai sukiojasi rankom i sonus gan daug ir negryzta atgal i savo vieta... Rytoj i Alytu Smagresta vezu restauruot. Prie to pacio :) iseme ir vairo kolonele uz 50lt nes kai dezes nera labai paprasta ja isimt... vesiu i Automark vilniuj jie kazkokius papildomus ziedus ar ivores deda ir tada nebekliba slicas... Tai tiek ilga rytoj diena laukia:) tikiuosi gerai atrestauruos ir ta ir ta... Beje, greiciu dezes nuemimas uzdejimas 300lt. gan pigiai sakyciau nes iseminejo vienas zmogus apie 5val. padejau jam iskelt deze nes sunki :)
Gal kas zino kiek kainuoja deze 2.2 110kw,o gal vis delto bandyt remontuoti kol dar garsas nevisada buna?
Pas manę per šalčius keistokas garsas kolei motoras šaltas, bet įminus sankabą nutyla šiek tiek motorui pašilus tylu - ramu. Vežiau į Autotoją vien dėl šito, tai sakė diskatoriaus "plunksnos" bet važinėk ir nekreipk dėmesio. Tą ir darau, šiltu sezonu išvis net neprisimenu kolei čia neperskaitau.
Citata iš: Naujokelis Įrašytas Birželis 09, 2014, 00:47:29 AM
Gal kas zino kiek kainuoja deze 2.2 110kw,o gal vis delto bandyt remontuoti kol dar garsas nevisada buna?
Apie 700 Lt, kaip pavyks rasti.
Gal zinote koks yra naujo sankabos disko storis bei diskatoriaus? Vis galvoju pirkt nepirkt visa sankabos komplekta... AISIN sankabos komplektas 800Lt.
Taip atsakymo ir nesulaukiau... tad nupirkau nauja komplekta sankabos aisin 800lt. Smagrati pasiemiau, vienu zodziu su juo kaip viskas ir gerai jokiu spyruokliu palauzytu ir kitu daliu tik tepalas pasidares kaip plastmase perkaitintas smagratis va taip pasake... tai visa isvale pertepe nauju tepalu surinko nudaze...ziurisi graziai kazin kaip laikis... Beje, smagratis gamyklinis LUK. Idomu kokia nors itaka yra kad sankabos komplektas desis ne LUK o AISIN? :think:
Sveiki kolegos, gal kam yra taip buve, kad po greiciu dezes nuemimo uzdejimo, sankabos pakeitimo perjungiant pavaras toks jausmas lyg paduske kuri laisva? susitampo variklis arba greiciu deze... arba pirma pavara ir atbuline greit atleidus sankaba toks kaip dunkst pasigirsta.
Labai teisingas pastebejimas,gali but nepriverzta kazkuri pagalve variklio ar dezes.
Ant rankinio vaziuojant variklis minimaliai pasikelia vos vos normos ribose... greiciausiai greiciu dezes...
Sakiu celenblokai turi dideli laisvuma pakilojau su montiruote ir kilojasi laisvai i virsu, bet jie neplyse... tai manau problema rasta :) Jeigu kam bus aktualu tai ju kaina 40lt vnt Yato ar kazkas panasaus japonu firma.
Keicia man celentblokus, pastebejom kad abieju sakiu seni celentblokai ne iki galo ipresuoti... Gal kas zinote cia taip turi buti?
Gal gali paklausti del yario ? nes man cia Kaune uz 150 vnt nori uz seilenbloka. Tai biski ir neaiskuma. Orginalus 300 sake.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Birželis 18, 2014, 14:38:39 PM
Keicia man celentblokus, pastebejom kad abieju sakiu seni celentblokai ne iki galo ipresuoti... Gal kas zinote cia taip turi buti?
Svarbiausia kad normaliai idetu, ir tinkamai ant masinos uzsuktu. Nes jei prisuks salenblokus ant kabancios masinos be atremtos pakabos - ilgai nelaikys. Maciau ir tokiu servisu.
Pakeite tuos calentblokus jokio pagerejimo... vienu zodziu sako reikia reguliuot ta priekine pagalve :-] krc uzp....gali but kad ji reguliuojasi nes greiciu deze jis iseme ir idejo ir visa dainele prasidejo (!?)
As nemaciau,kad butu reguliuojamos variklio pagalves :think:
nu pabande jis pareguliuot ja... ji tik pasikelia i virsu apie 1cm... pasitempia ko pasekoje atsirado grubus variklio uzvedimas, pastatys per vidury ja kaip ir priklauso... meistro isvada sankaba visa nauja ir jautri stveria iskarto jautriai... ka as zinau kiek cia tiesos... Paduskos visos sveikos nesuplysusios... kaip jus manot kolegos??