Sveiki,
Ar teko kam keisti D4D antifriza. Pas mane nuo pirkimo nekeistas, jeu norejau pries sia ziema keistis, bet meistrai pamatavo, kad -40 tai nekeite. Bet kiek esu girdejeas kad antifriza reikia bent kas 2 metus keisti, nes jis praranda savo chemines savybes. Kiek suprantu antifrizio keitimas yra sudetingesne procedura uz tepalu keitima, nes perpylus nauja reikia nuorint. Ar patartumet varyti Toyota atstovybe, kur aisku uz valandus nulups gerai ar bet kuriam garaze galima pakeist. As tik pergyvenu del nuorinimo, gal toyotose yra specifiniai taskai nuorininmo kuriuos geriausia ir zino atstovai. Man tai yra viena sudetingiausiu proceduru, nes senajai masinai, kai keite antifriza tai gerai nenuorino sugebejau ir taprine prapust. Nenoreiau kad tai pasikartotu, del to ir laukiu patarimu. Aciu.
P.s. pas mane antifrizo spalva zalia auto 2003, nos kitose auto tu paciu metu jau raudonas yra. Beje manyciau, kad geriau pilti irgi zalia naujai, nes esu girdejes kad maisyt spalvas negerai, nors aisku noretusi, kad butu raudonas jo uzvirimo temp didesne, bet ar verta rizikuot, gi viso seno antifrizo vistiek neisleis,variklio bloke lieka apie 2l.
Labas. Mano masinai vasario menesi buvo metai kaip su pakeistu antifrizu vazinejo, tai iseina pusantros ziemos. Pries sia praejusia ziema patikrinau tai tik pasake, kad reikia dapilt vandens, vien koncentratas yra blogai, nes neatlieka visu savo darbiniu savybiu. Pries ateinancia ziema vel keisiu ir bus ramu. Jo spalvu nepatariama kaitalioti, beje jei pats sugalvosi keist nepirk lietuvisko antifrizo, baisiai prastas sake, tik uzsienio brangesni. Zodziu as irgi laikausi grafiko kas 2 ziemas keisti. O su salyga, kad tu jau turejes pamoka su ausinimu, tai mano galva nesuk smegenu ir vaziuok i toyota servisa, bus paciam ramiau ir dar issiklausinesi uz ta pacia kaina:)
Toyota siaip turi savo specialu antifriza, nepamenu kaip dabar vadinasi, yr 2 rusys, senesnem ir naujesnem masinom. Niekur kitur jo pirkt nera, tik atstovybese. Kuom jis ala geresnis kaip ir neaisq.. bet kazkoks kitoks.
Mano kai senesne, tai buvau ir raudona susipyles, dabar zalia... labai del to smegenu nesuku..
pgl. gamintojo rekomendacijas ST185 priklauso Toyota LLC (Long Life Coolant - raudonas, su dx fosfatu, "gyvenimo trukme" iki 3 metu/30.000 km; kodel jis pavadintas LLC tai fig znajet, nes standartiniai antifrizai (nekalbu apie OAT ar HOAT antifrizus) irgi tiek laiko...)
any way, faktas tas, kad jame dx fosfatu (tai yra "firmine" japoniska technologija; europieciai kaip antikorozinius priedus tradiciskai naudojo silikatus, o jankiai - ir silikatus, ir fosfatus, todel realiai Tojotos LLC neturi jokio aftermarket'inio pakaitalo, tad ji tenka pirkt tik is Tojotos dileriu) - cia toks mazas "teorinis nukrypimas" ;)
Linkas: http://www.celica-klubas.com/forum/toyota-celica-stxx5/ST185-antifrizo-keitimas/1.html
Siaip tai nuejus i gamintojo atstovu puslapi ir paziurejus tech. aptarnavimo grafikus raso, kad antifryzas keiciamas kas 150 tuks. km. Apie metus kazkaip neraso nieko. Keista, kad tu sakai reikia keisti kas 30 tuks. As visa laika tech. aptarnavimus varau i Toyota, dar niekada nekeite, nors jau 4 kartus buvau - vadinasi nereikia ;)
CitataMemelis parašė:
Siaip tai nuejus i gamintojo atstovu puslapi ir paziurejus tech. aptarnavimo grafikus raso, kad antifryzas keiciamas kas 150 tuks. km. Apie metus kazkaip neraso nieko. Keista, kad tu sakai reikia keisti kas 30 tuks. As visa laika tech. aptarnavimus varau i Toyota, dar niekada nekeite, nors jau 4 kartus buvau - vadinasi nereikia ;)
tokiem kaip tavo (nuo 2003 m.) eina SLLC (super long life coolant), kas pagal manuala keiciasi kas ~100 000 km).
Siaip del keitimo, tai kai as pries ziema savo tepalus keiciau, tuo paciu paprasiau, kad pakeistu antifriza. tai kaip suprantu sunkiausia yra ji is ten ispilti, o kai pripili, nieko daugiau nereikia tik uzvesti varikli ir palaukti koki 5-10min tada dapilti antifrizo, ir taip dar koki 0.5ltr tikrai supilsi i bakeli. nes man taip buvo, issigandau, nes peciukas neveike po pakeitimo, tai nuvariau meistrams tokia operacija padare ir viskas. siaip pas mane raudona yra:)
Pala, kaip reikia kas 100 tukst. km. Nueini i bet kurio toyotos atstovo puslapi, ten susirandi tech. aptarnavimo grafikus ir ikainius ir juodu ant balto parasyta kas 150 tuks. km.
Vadinasi juo geriau :), vis ne 30 000 km
Na bet tai tipo laikui bėgant jis ką, nekeičia savybių?
Jei važiuoji pvz. tik 15tkm į metus tai ką, 10metų keist antifrizo nereikia?
Būtų gerai, jei neatrodytų nesamonė ;)
Manau keist reikia pagal antifrizo savybes, o jas juk patikrina ir mato, reikia jau ar ne.
Paprastai buna nurodomi du parametrai kilometrazas ir laikotarpis, kas greiciau baigiasi, tas ir galioja.
Esme tae kad asnet nezinau, kas pas mane ten supilta yra, zalios spalvos skystis kuri pamatavus rodo 40laipsniu :) bet ispletimo bakelio dugne ties plastamasinemis siulemis matosi kaupiasi po truputi nuosedos, del to ir galvoju, kad jam jau laikas keisti, nes pradejo rinkti matyt bruda visa is ausinimo sistemos. Kazkaip abejoju ar ten long life buvo ipiltas:)
Tai tokiu atveju gal geriausia pasikeist, ir tada jau žinosi, kas ten įpilta ;)
O keičiant tai ir praplaut aušinimo sistemą galima, yra kokie tai spec skysčiai.
Antifrizu(G12) explotavimo laikas 5m. Keisti reikia tada kada jis baigiasi arba uzsalimo temperaturos stripriai sumazeje.
Tarp (G11) antifrizu spalvu skirtumo nera jokio, visi gaminami ant to pacio pagrindo. Bet G12 su G11 maisyti kategoriskai draudziama, kadangi skiriasi Cheminiai priedai.
Tad manau siaip sau keitelioti ausinimo skysti nera reikalo, nebent mano ivardinti parametrai pakite.
O ar yra imanomu budu issaiskint, kokia pasmane dabar antifrizo rusis? Ar tiesiog kai ateis laikas keisti, bus loterija, pataikysiu ar ne? :)
Kai keisi, tegul isleidzia antifriza ir is variklio kanalu, paskui su vandeniu praplauna radiatoriu o po to pilk koki nori.
I senesnius auto nepatariama pilti G12.
Citataguners parašė:
Kai keisi, tegul isleidzia antifriza ir is variklio kanalu, paskui su vandeniu praplauna radiatoriu o po to pilk koki nori.
I senesnius auto nepatariama pilti G12.
Kodel?
su antifrizais taip pat paprasta kaip ir su alyvomis tai yra paprastas, pusiau organinis ir organinis antifrizai. Pagal eu standartus melynas, zalias ir raudonas. Automobiliuose galite naudoti bet kurios spalvos antifrizus viskas juose yra tame kad pirmiausia pusiau organiniai ir organiniai yra naudojami del ekologijos jie yra biologiskai suyrantys ir maziau kenkia aplinkai(AVARIJOS METU AR KITAIS GEDIMO ATVEJAIS KAI ISBEGA IS VARIKLIO ANTIFRIZAS ) o kitas labai svarbus faktorius tai kad ju savybes suristi metalo mikro itrukimus atsiradusisius nuo dideliu temperaraturu kaitu varikliui kaistant ir salant IR ZINOMA AUSINTI TINKAMAI VARIKLI visa kita paprasciausia belestristika, KEITIMAS JU VISU APIE 3 METAI ARBA 150 K KM. Tik rinkites kokybiskus antifrizus o ne supilstytus kaisiadoryse su dideliu uzrasu G12 bet realiai visiskai iprastu antifrizu tik nudazytu raudonai. Tikro realaus paruosto raudono antifrizo 5 ltr parduotuveje tiretu kainuoti ne maziau nei 60 lt . KAD ZINOTUMETE ANT PAKUOTES TURI BUTI PARASYTA SEMI-ORGANIC ARBA ORGANIC.
Kiek zmoniu, tiek nuomoniu ;) Reikes kada uzsukti i Toyota ir paklausti idomumo delei ka gamintojas rekomenduoja.
Tai va siandien Solorinoj pakeite antifriza ir posukius sutvarke kuriuos uztrumpines buvau. Keisciausia tai, kad galvojau jog pils raudona ta po 35lt uz litra. Bet paziurejo pagal variklio koda kad eina zalias toyota antifrizas pas mane kurio kaina trigubai mazesne. Beje dabar po radiatorium slapia, tikiuosi ten issdzius, o ne blogybe kokia isivele. Neva sake kad dar vazinejant per slangele virsuj gali nubegt koks 100gr antifrizo. Bet gavau labai idomia saskaita parasyta TOYOTA ANTIFRIZAS ZALIAS, vnt kaina 79lt, kiekis nurodytas 0.60 L isviso moketi uz antifriza 49LT. Vat tokiu zymejimu as nesuprantu. Pagal saskaita atrodo, kad pakeite tik 600ml antifrizo :) O jei vnt kaina 79lt, tai kaip ir litras antifrizo negali tiek kainuot :) Nes pries keiciant man minejo, kad pilnai praktiskai isleis antifriza, nes ir variklio bloke yra islaidimo varztas. Beje tik pakeitus antifriza, sake buvo uzkaitine iki darbines ir pripyle iki max zymos, bet man tik atidarius kapota pamaciau, kad jo yra tik ant min zymos. Tai paprasiau, kad dapiltu iskart. Siandien pravaziavau apie 30km tik nuo paskutinio dapylimo, nu lyg nemazeja to freezo... Bet kad po radiatorium slapia tai biski neramina, nes pries tai buvo visos apsaugos slapios, aisku prapyle orino ir t.t., bet apsaugos sausos, o radiatoriaus apatiniai kampai dar slapi. Cia normalu? Gal kas keitet freeza? IR sekete tuos variantus, ar niekur po keitimo neleidzia paskui?? Ir vistiek man neitiketina, kad 2003 m Avensiui pagal variklio koda eina zalias antifrizas :)
Avensiam po 2003 eina raudonas G30 (super long life)
Ten tai galejo prapilti. Turėtu išdžiūti. Tai taip ir nesupratau, tai tau tik 0,6 litro jo ipyle? Tai matomai tik papilde. Del spalvos tai reikes pas save paziureti, jei jisai zalias ipiltas, reiskia toks ir turi buti. Nemanau, kad solorina ant to taupytu, nera jiems tikslo. Ir dar, ka sake del jo keitimo? Kas kiek km ar metu reikia ji keisti?
na bet toyotos atstovybei keiciau, buvau pasiruoses moket uz ta raudona isviso apie 300lt, bet jie pasake kad man raudono nepils nes mano masinai priklauso zalias toyotinis antifrizas, pagal variklio koda patikrino. Tai as daba irgi nesuprantu, koks pas mane tas variklis? Elementarus 2.0 D4D 85 kw 1CDFTV. bet kazkaip toyota atstovybe as siuo atveju tikiu, juk jie su mielu noru man butu supyle antifriza raudona, kad paimti 300lt :) Bet duomenu baze jiem rode ka kita :)
O tai ka del keitimo sake? kaip daznai?
0.6 rei6kia jog tau supyle 0.6 talpos (bakelis 10ltr, sunaudojo 6ltr)
o slapia del to jog leidzia pro isleidimo kamsti, reikia pakeisti ziedeli, jis O formos guminis.
hmmm pamirsau paklaust, reikes kad uzvaziuot ar paskambyt... Man sake kad toyotiniai antifriziai raudonas ir zalias skiraisi tik temperaturiniai rezimai, chemija ta pati, tai gal mano masina buvo gaminta kokiem prancuzam ar ispanam, nors ekspluotuota buvo vokietijoj, savininkas buves irgi vokietis, serviso knyg vokiska, o antifrizas ir perkant buvo zalias.
beje kai ardziausi posukius ir uztrumpinau, visos lempeckos buvo made in france :) Priekines faros zinau kad made in england :)
O tai kodel tu buvai isikales, kad tau butinai raudona turi pilti? Idomu, kokios spalvos pas kitus yra.
Del to, kad man daug kas kale i galva kad po 2003 m praktiskai visom masinom aina raudonas g12 freezas :)
Dar apie posukius gali parasyti. Gal kam kada pravers ateityje remontuojant...
Apie posukius nera ka pasakot. Zioplumas. Jei nusiardote ir tikrinat kontaktus, pries juos palenkdami su atstuktuvu BUTINAI ISJUNKIT AVARINI :) :) :) Posukiu saugiklis 10A slepiasi po kapotu atidarius po desine ranka prie pat sparno pailga dezute (o mes mada faka lindom po vairuotojo kojom su pincetu :) Kartais neverta list ten kur nezinai, arba zinai bet esi zioplas :)
Tai va, stebuklai vyksta po antifrizo kietimo :) Pirma - pradejo bakelio virusje plaukiot baltos drumzles, nezinau, gal is sistemos surinko nuosedas ir ismete i pavirsiu. Butu rudos butu viskas aisku, odabar tos drumzles tokios i baltuma, kaip kad supurcius nesvaru vandeni. Na bet del tu drumzliu gal ir dzin, bet esme tokia, kad freezo lygis buvo nukrites iki min zymos, dapyliau iki puses normos ant salto variklio. Kol parvaziavau namo t.y. apie 3-5 km, variklis tik siek tiek buvo pasiles, atsidarau kapota ir matau, kad vel antifrizo nuleista per bakelio slangele. Nuvaziavau i atstovybe, sako dzin nekreipk demesio, gali buti ir ant min zymos kai saltas. Bet tai kazkaip pries keitima to nebuvo, pas mane saltam varikliui stovedavo ant puse normos, kai ikaisdavo pakildavo iki max, bet tikrai neisleisdavo skyscioo, per slangele. Sakau, gal kas nors su nuorinimu, negerai, nes is kur tas slegis po keitimo freezo atsirado, tai maciau, kad su manim jau pradejo pikciau sneket, sako "tai jus norit dabar mus apkaltint, kad per keitima, kokia galvos tarpine sugadinom, kad slegis sistemoj", as atsakiau, kad niekas ju nekaltina, tik man idomu, kodel taip vyksta, nenoreciau vaziuodamas i kokia ilgesne kelione likt be freezo sistemoj. Sake prrims pirmadieni pas ta pati meistra kuris keite. Tai va, klausimas: ar galejo keiciant freeza firminis toyota servisas suvaryt, galvos tarpine ar galva? Nejau neatausine variklio isleido freeza karsta ir supyle salta? Kiek suprantu tai vienintelis budas pazeisti galvos tarpine ar galva, nes variklio niekada nebuvau perkaitines... Jei ne tai kur dar gali slypet freezo isvarimo problema per bakelio kamscio slangele?? AR gali buti kad kamscio voztuvas neatsidaro slegio isleidimui, kitas dalykas, jei jis sileidineja freeza per virsu dar varikliui neikaitus iki darbines, tai jis ten turetu sukilt labai greitai tik pradejus vaziuot. kazkokia mistika, nieko nebesuprantu. Geriau nafig to freezo nereikejo keisti, nors profilaktiskai priklauso ir + dariau ne pas garazinius. Nervas ima ir viskas...
Labai panasu, kad sistemoj liko oro.Sylant varikliui jis pleciasi zymiai daugiau kaip frezas, dodel frezo lygis kyla ir persipila per slangele.Taip pat didejant slegiui frezas sunkiasi per tas vietas, kur buvo nuimtas frezo slangas.Juo labiau jei jis buvo uzmautas nenusausintas.Mat frezas yra labai skvarbus, todel ir sunkiasi kur tik gali.Siaip i tema galiu pasakyt, kad freza keisti reikia kas 150 t.km, nepriklausomai nuo eksplotacijos metu.Kadangi pastoviai dapilant freza, jo savybes lieka beveik nepakitusios.Taip pat zinau, kad daugumai dyzeliniu varikliu yra pilamas zalias frezas, kadangi dyzelinio variklio darbo temperatura yra aukstesne. Atstovai daznai remontuodami auto pamirsta ka nors prisukt, pajungt ir t.t.Todel kiekvienas apsilankymas pas juos yra pinigu ismetimas.Atidziai apziurek savo auto, gal ka pastebesi negero.Bent man taip buna kiekviena kart kai apsilankau Toyotos atstovybej.Del galvutes tarpines nemanau, kad turesi problemu.
Aciu uz komentara. Na kiek prieinu tiek apsiziuriu, lyg ir niekur neslapiuoja. Nes irgi buvo mintis, kad kazkur leidzia. Bet matai duobes neturiu is apacios slangu neapziuresiu, is virsaus ne viskas matosi. Sakau viskas buvo lyg ior sausa, pasiziurejau, kad freezo ant min ribos iki puses deapyliau ir pakeles kapota iskart pamaciau, kad nuo slangeles per vintiliatoriu iki apatines apsaugos nubegimas ryskus. Tikiuosi jie man dar karta pabandys nuorint, nes irgi itarimas yra, kad oras kazkur yra, tik vienas ten meistrelis kuris su manim kapojosi, sako, jei vienas variklio ciklas apsisuko, tipo viskas turi buti tvarkoi, neva jei variklis pilnai pasilo ir atauso, jam nieko daugiau nebereikia, pasieme freezo kiek reikia ir viskas, bet kazkaip manau jie nori manes atsifutbolint. Nes esu girdejes kad bnuorinant, reikia ir masinos prieki ant estakados pakelt, kad geriau oras iseitu. Jie speju uzvede pakaitino iki darbines ir uzgesino...
Pirmas požymis jei yra oro aušinimo sistemoj, tai nešildo salono pečiukas. Kaip "nuorinti" tai pavažiuok į statesnį kalną. Kažkur jau minėjau kad stačiausi WEBASTĄ į Avensį, tai ir antifrizą keičiau, oro sitemoje buvo. Buvo ankstyvas pavasaris teko "pašalti", poto važiavau į statų kalną iškart pradėjo pūsti karštą orą per pečiuką, dar nedavažiavus viršaus. Bet dar gavau turguje tokį automobilinį "nuorinimo ventilį" jau galvojau teks dėti, bet kalniukas išsprendė manają problemą.
pas japonus turetu automatiskai nusiorinti, bet taip toyota carina TD yra. tai gal kazkas kito negerai, gal per mazai antifrizo ipyle i pati radiatoriu
CitataHenris parašė:
Aciu uz komentara. Na kiek prieinu tiek apsiziuriu, lyg ir niekur neslapiuoja. Nes irgi buvo mintis, kad kazkur leidzia. Bet matai duobes neturiu is apacios slangu neapziuresiu, is virsaus ne viskas matosi. Sakau viskas buvo lyg ior sausa, pasiziurejau, kad freezo ant min ribos iki puses deapyliau ir pakeles kapota iskart pamaciau, kad nuo slangeles per vintiliatoriu iki apatines apsaugos nubegimas ryskus. Tikiuosi jie man dar karta pabandys nuorint, nes irgi itarimas yra, kad oras kazkur yra, tik vienas ten meistrelis kuris su manim kapojosi, sako, jei vienas variklio ciklas apsisuko, tipo viskas turi buti tvarkoi, neva jei variklis pilnai pasilo ir atauso, jam nieko daugiau nebereikia, pasieme freezo kiek reikia ir viskas, bet kazkaip manau jie nori manes atsifutbolint. Nes esu girdejes kad bnuorinant, reikia ir masinos prieki ant estakados pakelt, kad geriau oras iseitu. Jie speju uzvede pakaitino iki darbines ir uzgesino...
Na salono sildymas veikia lyg ir normaliai. Daba mane vel prigasdinot, kad kazkas gali buti dar negerai. Bet kad sitie dalykai man prasidejo tik pakeitus freeza. Anksciau jo ribos buvo kaip "ikaltos". Niekur niekas nekisdavo. Nejaugi kazkas istikro rimta atsitiko po keitimo :(
Nedaryk iš musės dramblio nėra taip baisu kaip atrodo. Galima pabandyti ir pačiam nusiorinti. Tos storos guminės žarnos spudinėjasi, pabandyk jas paspaudinėti. Atidarius išsiplėtimo bakelį turėtų eiti burbulai bespaudinėjant žarnokus. Poto vairuotojo pusėje prie radijatoriaus yra toks storas met. vamzdis, tai biškuti jį atsargiai "pabarškink" su plaktuko kotu. Tiesiog pajudink "vazdžius" kad oro burbulai į viršų eitų. Ir dar kaip sakiau pabandyk į statesnį kalną pavažiuoti, gal tai padės.
Tepalu ir skysciu keitimo intervalai ir markes
http://www.kroon-oil.com/en/products/product-recommendation/
Sveiki,pastebejau pora kartu po kapotu ant variklio dangcio sudziuve raudoni lasai ,aisku kad taskos antifrizas kazkur, per menesi dapiliau apie 1 litra,kas per beda galetu but ?
Citatavitiok parašė:
Sveiki,pastebejau pora kartu po kapotu ant variklio dangcio sudziuve raudoni lasai ,aisku kad taskos antifrizas kazkur, per menesi dapiliau apie 1 litra,kas per beda galetu but ?
prapusta galvos tarpine
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatavitiok parašė:
Sveiki,pastebejau pora kartu po kapotu ant variklio dangcio sudziuve raudoni lasai ,aisku kad taskos antifrizas kazkur, per menesi dapiliau apie 1 litra,kas per beda galetu but ?
prapusta galvos tarpine
Ka tai reiskia?
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,trauka gera,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?
Jei antifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?
Jei antifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
tai konkreciai kokie dar simptomai yra tos tarpines kada pramusa?
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?
Jei antifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
tai konkreciai kokie dar simptomai yra tos tarpines kada pramusa?
Važiuoji į servizą, ten su prietaisu patikrina ar į antifrizą patenka išmetamosios dujos ir pasakys tiksliai, kame problema.
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?
Jei ahttp://www.toyotaclub.lt/images/smiley/wink.gifntifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
tai konkreciai kokie dar simptomai yra tos tarpines kada pramusa?
UZSUK ANTIFRIZO DANGTELI IKI GALO,PRALEK SU IKAITUSIU VARILIU ISUKDAMAS VARIKLI IKI 3000-3500APS,PRAVAZIAVUS KOKIO PUSE KILO PACIUPINEK SLANGAS AUSINIMO IR ATSUK PROBKE AUSINIMO BAKELIO,JEI SUSNYPS TRUMPAI (1-2SEK)TAI TURETU BUTI VISKAS OK,O JEI ILGAI TAI KRAPSTYK PINIGINE;)O SIAIP TAI TURETU SOLORINOJE TURETI PRIETAISA PAMATUOT ISMETAMOM DUJOM,BUTU TIKSIAU:)
Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?
Jei antifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
tai konkreciai kokie dar simptomai yra tos tarpines kada pramusa?
Važiuoji į servizą, ten su prietaisu patikrina ar į antifrizą patenka išmetamosios dujos ir pasakys tiksliai, kame problema.
Aciu uz patarima,poryt vaziuosiu pastikrint :)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?
Jei ahttp://www.toyotaclub.lt/images/smiley/wink.gifntifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.
tai konkreciai kokie dar simptomai yra tos tarpines kada pramusa?
UZSUK ANTIFRIZO DANGTELI IKI GALO,PRALEK SU IKAITUSIU VARILIU ISUKDAMAS VARIKLI IKI 3000-3500APS,PRAVAZIAVUS KOKIO PUSE KILO PACIUPINEK SLANGAS AUSINIMO IR ATSUK PROBKE AUSINIMO BAKELIO,JEI SUSNYPS TRUMPAI (1-2SEK)TAI TURETU BUTI VISKAS OK,O JEI ILGAI TAI KRAPSTYK PINIGINE;)O SIAIP TAI TURETU SOLORINOJE TURETI PRIETAISA PAMATUOT ISMETAMOM DUJOM,BUTU TIKSIAU:)
Kazi o Eolte turi toki prietaisa ar geriau i Solorina varyt?
Ir pro kokia vieta ciurskia tas antifrizas gal zinot konkreciai?
Aušinimo skystis į išmetimo sistemą gali pakliūti tik nedirbančiame variklyje. Jei variklis dirba, ypač prie didesnių apsukų, turi būti stiprus guminių žarnų išsipūtimas, pastebimas akimis be jokių prietaisų ir jaučiamas rankomis. Be to variklis turi nenormaliai kaisti, nes aušinimo sistemoje susidaro oro kamščiai. Vitiok tavo atveju pirmiausiai pradėčiau ieškot bėdos nuo aušinimo skysčio pompos, nes jei praleidžia, pagrindinis diržas gali skysti užnešti ir ant variklio viršaus, ir ant kapoto vidinės pusės, nesvarbu kad yra apsaugos. Jos juk nesandarios.
Citatavirme parašė:
Aušinimo skystis į išmetimo sistemą gali pakliūti tik nedirbančiame variklyje. Jei variklis dirba, ypač prie didesnių apsukų, turi būti stiprus guminių žarnų išsipūtimas, pastebimas akimis be jokių prietaisų ir jaučiamas rankomis. Be to variklis turi nenormaliai kaisti, nes aušinimo sistemoje susidaro oro kamščiai. Vitiok tavo atveju pirmiausiai pradėčiau ieškot bėdos nuo aušinimo skysčio pompos, nes jei praleidžia, pagrindinis diržas gali skysti užnešti ir ant variklio viršaus, ir ant kapoto vidinės pusės, nesvarbu kad yra apsaugos. Jos juk nesandarios.
Turesiu omeny,bet itariu kad gal pro bakelio ar radiatoriaus dangteli praleidzia,jausmas kad voztuvas slegio nelaiko,gali but toks variantas?
Þinoma, visko gali būt.
Sveiki,
Pas mane taip pat problemele su tais atifrizais ir meistrais ... zodziu nustate, kad i antifriza patenka ismetamosios dujos - suprask, reikia keisti tarpine ir tt. Viska padaro sutvarko, o po 2 dienu antifrizo vel mazai... Ar gali buti, kad apskritai blogai sutvarke? Ar yra galimybe, kad del kitu aplinkybiu ji isvarineja?
Masina neseniai pirkau, tai del defekto kreipiausi i pardaveja ir tai jis tvarke. Ar apskritai tokie gedimai yra labai rimti? Gal apskritai geriau butu atsisakyti sutarties ir pareikalauti grazinti visus pinigus, atlyginti turetas islaidas signalizacijom ir tt? Aciu uz patarimus :)
Dar patikslinimas - ausinimo skyscio bakelyje buna zemiau truputi L (low) raides, ir po to nemazeja. Variklis nekaista ...
CitataSofi parašė:
Dar patikslinimas - ausinimo skyscio bakelyje buna zemiau truputi L (low) raides, ir po to nemazeja. Variklis nekaista ...
Jeigu po to daugiau aušinimo skysčio lygis nekrenta, tai kaip ir viskas tvarkoje.
na nezinau ar galima sakyt, kad tvarkoje ... nes uzpylus iki F ribos jis dingsta per para laiko iki L ribos... Ka tik skambino meistras, sake neva termostato tarpine leido ausinimo skysti, bet ar taip gali buti??? neramu del to, kad jie remonta variklio tarpines ir galvos blogai padare.... :(
Citatakatana7 parašė:
CitataSofi parašė:
Dar patikslinimas - ausinimo skyscio bakelyje buna zemiau truputi L (low) raides, ir po to nemazeja. Variklis nekaista ...
Jeigu po to daugiau aušinimo skysčio lygis nekrenta, tai kaip ir viskas tvarkoje.
Na pagal mane tai tau nėra ko galvos sukt dėl to dingimo. Aušinimo skystis pilamas į šaltą variklį iki mažosios normos L. Kadangi kaistant varikliui aušinimo skystis plečiasi (lyginant su vandeniu labai daug), prie darbinės temperatūros lygis pakyla iki didžiosios normos F. Tai normalu. Pripylus didžiąją norma šaltam varikliui, skystis išsiplečia ir kiekis padidėja virš didžiosios normos ir tas perteklius paprasčiausiai per vožtuvą išvaromas laukan. Todėl atvėsus varikliui ir vėl lieka mažoji norma L. Tad važinėk ir džiaukis geru auto.
aciu vyrai, uz patarimus moteriai :) bandysiu dabar stebeti kas vyksta, jei vel isvarys - dar testa pasidarysu, kad matyciau jog ausinimo skystyje dujos neatsiranda. Informuosiu kaip sekasi :)
CitataSofi parašė:
aciu vyrai, uz patarimus moteriai :) bandysiu dabar stebeti kas vyksta, jei vel isvarys - dar testa pasidarysu, kad matyciau jog ausinimo skystyje dujos neatsiranda. Informuosiu kaip sekasi :)
kazkaip napastebejau kad moteris:)
Citatavirme parašė:
Citatakatana7 parašė:
CitataSofi parašė:
Dar patikslinimas - ausinimo skyscio bakelyje buna zemiau truputi L (low) raides, ir po to nemazeja. Variklis nekaista ...
Jeigu po to daugiau aušinimo skysčio lygis nekrenta, tai kaip ir viskas tvarkoje.
Na pagal mane tai tau nėra ko galvos sukt dėl to dingimo. Aušinimo skystis pilamas į šaltą variklį iki mažosios normos L. Kadangi kaistant varikliui aušinimo skystis plečiasi (lyginant su vandeniu labai daug), prie darbinės temperatūros lygis pakyla iki didžiosios normos F. Tai normalu. Pripylus didžiąją norma šaltam varikliui, skystis išsiplečia ir kiekis padidėja virš didžiosios normos ir tas perteklius paprasčiausiai per vožtuvą išvaromas laukan. Todėl atvėsus varikliui ir vėl lieka mažoji norma L. Tad važinėk ir džiaukis geru auto.
As snd ryte saltam pripiliau iki beveik F tai ant vakaro skysti isvare pro ta dangtelio voztuva nes buvo visas apsimizes :) ir aptaske gaubta kaip kad anksciau,simptomu jokiu kad tarpine kiaura viska istikrinau per diena.
manau kad taip ir turi but kaip sakai kad perteklius ismetamas per ta voztuva
Stebesiu aisku ir toliau ir aciu visiem padejusiems :)
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataSofi parašė:
aciu vyrai, uz patarimus moteriai :) bandysiu dabar stebeti kas vyksta, jei vel isvarys - dar testa pasidarysu, kad matyciau jog ausinimo skystyje dujos neatsiranda. Informuosiu kaip sekasi :)
kazkaip napastebejau kad moteris:)
Na moteris, moteris :) del to ir prasau vyru pagalbos, nes su ta technika nelabai ka ismanau...
Saltam varikliui pilkit iki apatines zymos,pripilsit daugiau ispus lauk per kamsti.Pakeites pripyliau mazdaug tarp min ir max,isvare pertekliu lauk ir daugiau nepyliau,viskas ok beveik metai
Na vyrai, nepatikesit ..... nuvariau padaryt is naujo ta duju testa, ojis vistiek rodo, kad patenka dujos i antifriza ir tai tipo po galvos slifavimo, tarpines keitimo ir tt........ Jau paskambinau pardavejui ir pasakiau, kad noriu grazinti auto atgal, atgauti savo pinigus + jau patirtas islaidas signalizacijai ir tt. Nesuprantu kaip taip chalturkes daro remontuodami ....
Tikiuosi, kad pavyks su siuo reikalu susitvarkyti ir kita auto tikrai gera nusipirkti :(
CitataNa vyrai, nepatikesit ..... nuvariau padaryt is naujo ta duju testa, ojis vistiek rodo, kad patenka dujos i antifriza ir tai tipo po galvos slifavimo, tarpines keitimo ir tt........ Jau paskambinau pardavejui ir pasakiau, kad noriu grazinti auto atgal, atgauti savo pinigus + jau patirtas islaidas signalizacijai ir tt. Nesuprantu kaip taip chalturkes daro remontuodami ....
Tikiuosi, kad pavyks su siuo reikalu susitvarkyti ir kita auto tikrai gera nusipirkti
Pakeisk EGR voztuvo ausintuva.:) Man naudotas kainavo 50Lt, o pakeitimas apie 300Lt
Arba ji uzglusink, nes pakeisti gana sudetinga. As su uzglusintu vazinejau apie puse metu.
Nustatyti jo gedima imanoma tik uzglusinus (sujungus tosolo slangas tiesiogiai).
Citataaviko parašė:
CitataNa vyrai, nepatikesit ..... nuvariau padaryt is naujo ta duju testa, ojis vistiek rodo, kad patenka dujos i antifriza ir tai tipo po galvos slifavimo, tarpines keitimo ir tt........ Jau paskambinau pardavejui ir pasakiau, kad noriu grazinti auto atgal, atgauti savo pinigus + jau patirtas islaidas signalizacijai ir tt. Nesuprantu kaip taip chalturkes daro remontuodami ....
Tikiuosi, kad pavyks su siuo reikalu susitvarkyti ir kita auto tikrai gera nusipirkti
Pakeisk EGR voztuvo ausintuva.:) Man naudotas kainavo 50Lt, o pakeitimas apie 300Lt
Arba ji uzglusink, nes pakeisti gana sudetinga. As su uzglusintu vazinejau apie puse metu.
Nustatyti jo gedima imanoma tik uzglusinus (sujungus tosolo slangas tiesiogiai).
tai kad ten variklis ne 85kw tos problemos neturi:)
CitataNa vyrai, nepatikesit ..... nuvariau padaryt is naujo ta duju testa, ojis vistiek rodo, kad patenka dujos i antifriza
Man isvis Solorinoi pasake kad CO2 testas ar patenka ten antifrizas nieko neparodys atseit yra kitas metodas nustatyt.jeigu i tepala nepatenka,CO2 nieko palei ju nerodo tai koks da metodas nesuprantu,krc suprarau jei uzvaziuosiu pas jos tai basas liksi :) toki nemalonu ispudi paliko netgi bendraujant telefonu jau nekalbant apie kainas kokias lupa jie :)
Boshe,Eolte buvau visi sako kad pertekliu antifrizo pro dangteli isspjauna o Solorinoi grieztai sako kad taip neturi but :) ir reikia atseit palei ju metoda kazkoki :) nustatyt,ir as beveik isitikines kad jie rastu prie ko prikibt
Krc nulupt norejo ne uz ka,gerai kad nuvaziavau pas kitus pries tai
Citatatai kad ten variklis ne 85kw tos problemos neturi
Nesigincysiu. Gal ir neturi.
Citataaviko parašė:
CitataNa vyrai, nepatikesit ..... nuvariau padaryt is naujo ta duju testa, ojis vistiek rodo, kad patenka dujos i antifriza ir tai tipo po galvos slifavimo, tarpines keitimo ir tt........ Jau paskambinau pardavejui ir pasakiau, kad noriu grazinti auto atgal, atgauti savo pinigus + jau patirtas islaidas signalizacijai ir tt. Nesuprantu kaip taip chalturkes daro remontuodami ....
Tikiuosi, kad pavyks su siuo reikalu susitvarkyti ir kita auto tikrai gera nusipirkti
Pakeisk EGR voztuvo ausintuva.:) Man naudotas kainavo 50Lt, o pakeitimas apie 300Lt
Arba ji uzglusink, nes pakeisti gana sudetinga. As su uzglusintu vazinejau apie puse metu.
Nustatyti jo gedima imanoma tik uzglusinus (sujungus tosolo slangas tiesiogiai).
Sveiki gal galimetu placiau apie ta egr ausintuva ir kas ten su juo buna negerai kame buna problema.Ir ar ta problema gali buti su 2.2 D-CAT motoru.Nes matot pas mane per pora menesiu pakrito bakelyje lygis centimetru zemiau itariu kad kaskur leidzia.Ir masina kai pakaista specifinis kvapas pasirodo paskui dingsta, galvoju gal kur antifrizas patenka i ismetimo sistema.
CitataRicia parašė:
Citataaviko parašė:
CitataNa vyrai, nepatikesit ..... nuvariau padaryt is naujo ta duju testa, ojis vistiek rodo, kad patenka dujos i antifriza ir tai tipo po galvos slifavimo, tarpines keitimo ir tt........ Jau paskambinau pardavejui ir pasakiau, kad noriu grazinti auto atgal, atgauti savo pinigus + jau patirtas islaidas signalizacijai ir tt. Nesuprantu kaip taip chalturkes daro remontuodami ....
Tikiuosi, kad pavyks su siuo reikalu susitvarkyti ir kita auto tikrai gera nusipirkti
Pakeisk EGR voztuvo ausintuva.:) Man naudotas kainavo 50Lt, o pakeitimas apie 300Lt
Arba ji uzglusink, nes pakeisti gana sudetinga. As su uzglusintu vazinejau apie puse metu.
Nustatyti jo gedima imanoma tik uzglusinus (sujungus tosolo slangas tiesiogiai).
Sveiki gal galimetu placiau apie ta egr ausintuva ir kas ten su juo buna negerai kame buna problema.Ir ar ta problema gali buti su 2.2 D-CAT motoru.Nes matot pas mane per pora menesiu pakrito bakelyje lygis centimetru zemiau itariu kad kaskur leidzia.Ir masina kai pakaista specifinis kvapas pasirodo paskui dingsta, galvoju gal kur antifrizas patenka i ismetimo sistema.
Pastebek dar,jei dings toliau tai tada ieskot bedu,pas manes visad zemiau L lygio ant salto,karstam pakila nedaug ,o jei probke atsukt tai buna beveik pilnas bakelis. :)
Pas mane irgi ~1 cm žemiau "L" žymos, daugiau nekrenta.
Pas mane saltas tarp L ir F. Karstas pakyla iki F. Zemiau niekas niekur nekrenta.
Sveiki, nenoriu kurti naujos temos tai paklausiu cia. Siandien uzmaciau, kad antifrizo jau zemiau minimumo pas mane, toyota avensis 2.2 dyzelis, 2006 metu. Spalva lyg oranzine nesimato tiksliai, bet oranzines lyg nebun tai turbut bus ten raudonas (aiskiai nesimato, o nuo pirkimo masinos nebuvau keites). Koki galvojat reikia pylt? Gal parekomenduosit firma? Spalva? Planuoju jo nekeist tik dapilt, tai turbut ta pacia spalva reiktu..
Nuvaziuoji i toyota atstovybe, pasakai modeli, metus ir pasakys koks turi buti, tuo paciu ir nusipirksi litra dapilimui.
Nusipirk raudonos spalvos antifrizo ir dasipilk.Nedaryk is to dideles problemos.
Tinka antifrizas G 12,raudonos spalvos
Jo,atstovybese tik ir pirkinekit antifryzus :-]
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Vasaris 04, 2015, 08:19:49 AM
Jo,atstovybese tik ir pirkinekit antifryzus :-]
Na atstovybe parduoda koncentrata SLLC (Super Long Life Coolant). Tas antifrizas keiciamas kas 160.000km
Ir kiek litras kainuoja?
prieš 2 metus pirkau Autotojoj litrą papildymui tai kainavo 30 Lt
Skambinau i Tokvila siandien, tai 2006 avensi pilasi rozinis kazkoks sake, litras 10 eur, reiks nulekt pasiimt ir nesukt galvos ieskant kur pigiau :)
Aš savo 2 Toyotose pilu Elite G12 (rožinis). Ir produktas geras ir kaina 5l. - 11eur. senukuose arba eolte.
Atstovybėse permokesite
Suprantu,jei tiksliai zinai,kas ten supilta.Dapylimui butu geriausia.Bet kai supilta velniai zino kas ir pilt keturis kart brangesni,nes is atstovybes-manau neprotingas pinigu metymas.Nusiperki kokio turtle wax ar seip kokio zinomesnio gamintojo ir pili.Pritariu GUNERS
Daug metu i visas Toyotas pilam Elite ir niekas nei vienai nepagedo iki siol (y)
Jei nezinau kas supilta tada pilu lauk ir pilu nauja toki koks priklauso. Kokteilis ir nieko gero.
Ai nuvariau ir as i senukus paemiau ruzavo elite g12 longlife ir dapyliau. Spalva identiska kaip ir buvo pries tai, dekui visiems!
Citata iš: dnb Įrašytas Vasaris 05, 2015, 21:02:15 PM
Ai nuvariau ir as i senukus paemiau ruzavo elite g12 longlife ir dapyliau. Spalva identiska kaip ir buvo pries tai, dekui visiems!
Dar labai nesidziauk, stebek lygi antifrizo. Gal tarpine pramusta, ir isvalo lauk :D
Jo idomu kodel jo truko
Kadangi, buvo akltualu prieš keičiant antifrizą paskaitynėt kiek tiksliai reikės kiekio aušinimo skysčio pirkti ir panašiai, skaitynėjau temą, bet tikslaus atsakymo taip ir neradau, arba skaičiau atbulomis akimis.
Kaip bebūtų atnaujinu temą patikslindamas
*** AVENSIS / D4D / 2.0l / 85kW / 2003m. duomenis. ***
1. Sistemos praplovimui naudojau 5l distiliuoto vandens, daugiau nereikėjo (parduotuvė "Senukai", kaina 1,37) ir praplovimui skirtą skystį aušinimo sistemai (kaina apie 2 eurai su centais, iš "Eolto").
2. Pirkau "Elite" rožinį su G12 žymėjimu 5l užteko ir liko šiek tiek dar vėlesniam papildymui. (parduotuvė "Eoltas", kaina 11 eurų su centais);
Keitimo principas paprastas:
1. Atsukam plastmasinį išleidimo varžtelį, kuris yra variklio skyriaus (stovint priešais auto, atsidarius kapotą) žemai, dešiniajame radiatoriaus kampe, išleidžiam seną antifrizą. (Kad greičiau išbėgtų, atsukam antifrizo BAKELIO kamštį).
2. Užsukame išleidimo varžtą, supilame pirmiausia aušinimo sistemos valiklį, ant viršaus distiliuoto vandens, pripylus paspaudinėjam šalia esančią aušinimo sistemos žarną, kad pasiskirstytų po sistemą ir išstumtų oro burbulus. (spaudžiasi nesunkiai, stora, juoda, matoma ir prienama lengvai), užkuriam variklį, dapilinėjam kiek nusiurbia vandens ir paskui leidžiam varikliui padirbti apie 10 min.
3. Išleidžiam skystį vėl, pakartojam praplovimą tik su vandeniu, išleidžiam vandenį, supilame antifrizą, kartojam viską taip pat, paspaudinėjam žarną, dapilinėjam kiek reikia, įjungiam pečiuką (kad šildytų max), laukiam apie 10 min.
4. Procedūra baigta.
P.S. Jei pečiukas pučia vesų orą / nešildo, šiek tiek duodam varikliui darbo, užkeliam apsukas (pavažinėti iki 3k apsukų, plius būtų gerai į kokį kalniuką įvažiuot). Tai reikalinga tam, kad sistemoje užsilikęs oras būtų išstumtas lauk, tai gali užtrukti, nepanikuokite. Jei neišyla net po poros dienų, problemų ieškome kažkur kitur.
Sekmės darbuose, tikiuosi bus naudinga.
Citata iš: Inteligentas Įrašytas Spalis 02, 2016, 11:42:49 AM
1. Sistemos praplovimui naudojau 5l distiliuoto vandens, daugiau nereikėjo (parduotuvė "Senukai", kaina 1,37) ir praplovimui skirtą skystį aušinimo sistemai (kaina apie 2 eurai su centais, iš "Eolto").
2. Pirkau "Elite" rožinį su G12 žymėjimu 5l užteko ir liko šiek tiek dar vėlesniam papildymui. (parduotuvė "Eoltas", kaina 11 eurų su centais);
klausimas: kam tas sistemos praplovimas, ir dar dukart, aplamai reikalingas ????? išleidi seną, supili naują ir tiek žinių....
ar ratus keisdamas pernykštį orą padangose irgi išvakumuoji prieš pūsdamas šviežią šiūmetį ? :goodboy:
Idomus pastebėjimas. Neliepiu išleist 10 kartu ir perleidinėti per sistemą, tiesiog mano atveju antifrizas buvo senai keistas ir pilant naują tiesiog persiploviau, kad kuo daugiau brudo išeitų (o jo tikrai nemažai buvo). Ir jau kaip norit, bet tiesiog nelabai suprantu kaip ponas sulyginate skysčius (su sistemoje prisikaupusiais nešvarumais) su oru padangose? Gal galite išsamiau ? (wow)
Citata iš: Inteligentas Įrašytas Spalis 02, 2016, 11:42:49 AM
Kadangi, buvo akltualu prieš keičiant antifrizą paskaitynėt kiek tiksliai reikės kiekio aušinimo skysčio pirkti ir panašiai, skaitynėjau temą, bet tikslaus atsakymo taip ir neradau, arba skaičiau atbulomis akimis.
Kaip bebūtų atnaujinu temą patikslindamas
*** AVENSIS / D4D / 2.0l / 85kW / 2003m. duomenis. ***
1. Sistemos praplovimui naudojau 5l distiliuoto vandens, daugiau nereikėjo (parduotuvė "Senukai", kaina 1,37) ir praplovimui skirtą skystį aušinimo sistemai (kaina apie 2 eurai su centais, iš "Eolto").
2. Pirkau "Elite" rožinį su G12 žymėjimu 5l užteko ir liko šiek tiek dar vėlesniam papildymui. (parduotuvė "Eoltas", kaina 11 eurų su centais);
Keitimo principas paprastas:
1. Atsukam plastmasinį išleidimo varžtelį, kuris yra variklio skyriaus (stovint priešais auto, atsidarius kapotą) žemai, dešiniajame radiatoriaus kampe, išleidžiam seną antifrizą. (Kad greičiau išbėgtų, atsukam antifrizo BAKELIO kamštį).
2. Užsukame išleidimo varžtą, supilame pirmiausia aušinimo sistemos valiklį, ant viršaus distiliuoto vandens, pripylus paspaudinėjam šalia esančią aušinimo sistemos žarną, kad pasiskirstytų po sistemą ir išstumtų oro burbulus. (spaudžiasi nesunkiai, stora, juoda, matoma ir prienama lengvai), užkuriam variklį, dapilinėjam kiek nusiurbia vandens ir paskui leidžiam varikliui padirbti apie 10 min.
3. Išleidžiam skystį vėl, pakartojam praplovimą tik su vandeniu, išleidžiam vandenį, supilame antifrizą, kartojam viską taip pat, paspaudinėjam žarną, dapilinėjam kiek reikia, įjungiam pečiuką (kad šildytų max), laukiam apie 10 min.
4. Procedūra baigta.
P.S. Jei pečiukas pučia vesų orą / nešildo, šiek tiek duodam varikliui darbo, užkeliam apsukas (pavažinėti iki 3k apsukų, plius būtų gerai į kokį kalniuką įvažiuot). Tai reikalinga tam, kad sistemoje užsilikęs oras būtų išstumtas lauk, tai gali užtrukti, nepanikuokite. Jei neišyla net po poros dienų, problemų ieškome kažkur kitur.
Sekmės darbuose, tikiuosi bus naudinga.
Taip gražiai dirbai ir taip gražiai viską aprašei,bet jei jau iki tiek apsiėmei tai ko neišleidai ir iš pačio bloko seno antifryzo?Gi tam reikalui yra numatytas ir ten kraniukas.Vien pro radiatoriaus apačioje įtaisytą kraniuką toli gražu neišbėga visas antifryzas,dėl to tau ir užteko viso labo 5 litrų vandenio vietoj 6,4.
Iki tiek nesikrapščiau, kad išleisti ir iš bloko. Ačiū už pastebėjimą, ko nepaminėjau.
Citata iš: Inteligentas Įrašytas Spalis 02, 2016, 17:43:51 PM
Iki tiek nesikrapščiau, kad išleisti ir iš bloko. Ačiū už pastebėjimą, ko nepaminėjau.
Gal ir į naudą,dabar gi sistemoje liko bemaž 1,5 litro to tavo ploviklio su vandeniu,visa tai praskiedei su antifryzu ir dabar nuolatos bus plaunama sistema ;),nėr blogai gi.
Citata iš: Inteligentas Įrašytas Spalis 02, 2016, 17:43:51 PM
Iki tiek nesikrapščiau, kad išleisti ir iš bloko. Ačiū už pastebėjimą, ko nepaminėjau.
vat ir atsakymas į klausimą apie orą padangose ir praplovimus :) visas darbas perniek...
Tai norit pasakyti, kad dabar iš naujo nuleist + iš bloko ir perpilt antifrizą? :D Na ir palyginimas, visas darbas per niek sakyčiau per stiprokas .. :)
Citata iš: Inteligentas Įrašytas Spalis 02, 2016, 21:58:40 PM
Tai norit pasakyti, kad dabar iš naujo nuleist + iš bloko ir perpilt antifrizą? :D Na ir palyginimas, visas darbas per niek sakyčiau per stiprokas .. :)
Taip :D Ta ir daryk
Arba gali nieko nedaryti - tiesiog rizikuoti ir laukti stipresnių šalčių.. :)
Ir kuo ta rizika gali pasireikst per didelius salcius? :)
Praskiestas antifreezas nezinia kuom, sumazina uzsalimo temperatura, ir yra tikimybe per didziausius salcius gali uzsalt vanduo ir sutrukt variklio blokas...
Būtent, tą ir norėjau pasakyti. Aišku, galima patikrinti situaciją su aušinimo skysčio užšalimo temperatūros matuokliu, ir jei rezultatai tenkina, galima nieko nedaryti dėl to 1,5 ltr. ploviklio... Eto delo xozeiskoje (y)
Jeigu antifrizas bus labai praskiestas,o saltis didelis,tai is antifrizo pasidarys ne ledas,o toks sniegas panasus i šerbeta.Bloko susprogdint ar radiatoriaus jis niekaip negali.
Bet vandens pompa sugadint gali
Nieko negali sugadint!
Baikit vaikai rasineti nesamones,ir paklausykit ka protingi zmones raso[turejau galvoje Venza protingu zmogum].Tikrai 1.5l nieko nepadarys,tik prie kokiu -30 sniego,ir bus visos bedos.Taip kad nereikia isradineti dviracio kuris jau yra seniai israstas. :goodboy:
Citata iš: Arvydas65 Įrašytas Spalis 03, 2016, 20:21:27 PM
Baikit vaikai rasineti nesamones,ir paklausykit...
vaikų rašinėjimas temoje tas, kad keičiant antifrizą dar ir sistema plaunama vandeniu ir plovikliais. velniam to reikia ???????
lygiai tas pats kaip ir keičiant tepalą plauna variklį... kvailystė eilinė...
na mano atveju kai keiciu antifreeza tiesiog atsuku kraneli po radiatoriumi, ispilu sena antifreeza, paskui uzsuku ir ipylu nauja ir nuorinu daugiau nieko, o del variklio plovimo reik tada kai variklyje jau ten ne tepalas o tirsta kose tada reikalingas viso variklio tepimo sistemos plovimas :) man teko plaut nes nepadejo tiesiog pakeist tepala su filtru nauju, nes slegio daviklis uzsikises taip pat slegio net nebuvo, uzsikises tepalo paemimo sietelis net neziurejau kas dejosi po voztuvu dangteliu, visa tai sutvarkes slegis sugrizo ir tyliai murkia varikliukas iki sios dienos (neseniai vel pastebetas parduotas automobilis vairuojamos moters) :)
Na, jei tu keitei antifrizą norėdamas praplauti variklio tepimo sistemą, tai tikriausiai tuoj gausi IG NOBEL premiją
ne taip supratot, variklio tepima ploviau ne del antifreezo, tiesiog uzsikiso ir mirksciojo lempute ''asotis su laseliu'' beje tam automobiliui kur ploviau tepima lyg ir nekeiciau antifreezo :)
sorry, matai kaip yra - kalbam apie antifrizo keitimą, ir staiga rašai apie košę karteryje, taip ir susivėlė viskas...
Velnaim iš vis tą antifryzą keisti jeigu užšalimo temperatūra yra gera? Iš turėtų mašinų tik citroenui keičiau. ir tai vien dėl to, kad radiatorius buvo kiauras ir kurį laiką buvo piltas ne tik antifryzas, bet ir vanduo. Kei keičiau tiesiog nuspręndžiau nepagailėti keliasdėšimt lt vien dėl to, kad būtų aišku, kas supilta
Kai sues aliumines variklio detales tada suzinosi,kam keiciamas antifrtzas.Tepimo sistema viena kart ploviau pazystsmo slidei.Kazkoks specas patare jam pries keiciant tepala isiplaut su plovikliu.Isleidi tepala,supili ta marmala uzkuri ir dirba variklis ant laisvu 15 min.pagal instrukcija.Issiplove puikiai.Kita savaite pakeiciau varikli
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Spalis 06, 2016, 21:22:04 PM
Kai sues aliumines variklio detales tada suzinosi,kam keiciamas antifrtzas.Tepimo sistema viena kart ploviau pazystsmo slidei.Kazkoks specas patare jam pries keiciant tepala isiplaut su plovikliu.Isleidi tepala,supili ta marmala uzkuri ir dirba variklis ant laisvu 15 min.pagal instrukcija.Issiplove puikiai.Kita savaite pakeiciau varikli
uzjauciu... :)
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Spalis 06, 2016, 22:31:47 PM
uzjauciu... :)
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Spalis 06, 2016, 21:22:04 PM
Kai sues aliumines variklio detales tada suzinosi,kam keiciamas antifrtzas.Tepimo sistema viena kart ploviau pazystsmo slidei.Kazkoks specas patare jam pries keiciant tepala isiplaut su plovikliu.Isleidi tepala,supili ta marmala uzkuri ir dirba variklis ant laisvu 15 min.pagal instrukcija.Issiplove puikiai.Kita savaite pakeiciau varikli
Tikiu, kad nebent radiatoriaus ilgaamžiškumui kažkiek įtalos gali turėti. 100 metų, kol varikliui ką suės
Tai kad radiatoriai savrtynuose kainuoja ne daugiau nei pilnas antifreezo keitimas su plovimu :)
Citata iš: toredo Įrašytas Spalis 07, 2016, 23:00:05 PM
Tai kad radiatoriai savrtynuose kainuoja ne daugiau nei pilnas antifreezo keitimas su plovimu :)
40-50 eu. Prašo laužynuose ir ne taip jau lengva gerą surasti.
Užsipuolėt čia žmoga.Gi žmogui pačiam smagiau kai žino ką ir kada susipylė į variklį.Aš asmeniškai irgi keičiau tiek antifryzą (nes keičiau ir diržą su pompa),tiek vairo stiprintuvo skystį bei stabdžių sistemos turinį,nes nežinojau kas ten supilta.Visų tų marmalų spalva buvo nuo tamsiai rudos iki juodos,tad nelabai kas gali ir atsiminti ką ten prieš dešimtmečius kas ką buvo supylęs :-].
Citata iš: ginciavas Įrašytas Spalis 08, 2016, 08:37:46 AM
40-50 eu. Prašo laužynuose ir ne taip jau lengva gerą surasti.
Tai būtent. Citroenui kai reikėjo, taip nepavyko rasti, pirkau naują
jeigu antifreezo spalva raudonas arba zalias kam keist? va o jeigu sviesiai rudos kaip trydos tada jau laikas keist antifreeza :)
Citata iš: robertas1993 Įrašytas Spalis 08, 2016, 13:46:18 PM
jeigu antifreezo spalva raudonas arba zalias kam keist? va o jeigu sviesiai rudos kaip trydos tada jau laikas keist antifreeza :)
Tada jau po laiko
Citata iš: RDeEsser Įrašytas Spalis 08, 2016, 09:10:39 AM
prieš dešimtmečius kas ką buvo supylęs :-].
net, kolega, pažvelgiau į jūsų duomenis - su kelių dešimčių auto tamsta rieda. pasirodo dar tik antra dešimtis įpusėjo ;)
Citata iš: eceris Įrašytas Spalis 09, 2016, 17:29:45 PM
net, kolega, pažvelgiau į jūsų duomenis - su kelių dešimčių auto tamsta rieda. pasirodo dar tik antra dešimtis įpusėjo ;)
Ir?
ir? ir supratau-visą tą marmalą į jūsų auto supylė dar gerokai prieš ją pagaminant :-] . na vistik keli dešimtmečiai praėjo :think:
Citata iš: eceris Įrašytas Spalis 09, 2016, 21:03:22 PM
ir? ir supratau-visą tą marmalą į jūsų auto supylė dar gerokai prieš ją pagaminant :-] . na vistik keli dešimtmečiai praėjo :think:
Buvo kalba apie kelis?
Sveiki, gal kas brūkštelėtu kiek ltr. antifrizo pareina į Avensi 2,2 110kw 2007m ir ar yra bloke išleidimas?Jai yra ar sunku rasti, pamatyti? Pasižiūrėti negaliu, nesu Lietuvoje, o parvykęs turėsiu laiko tik pakeisti aušinimo skysti.
http://auto.lrytas.lt/technika/naudojate-pigiausia-ausinimo-skysti-stai-kokios-bedos-jums-gresia.htm (http://auto.lrytas.lt/technika/naudojate-pigiausia-ausinimo-skysti-stai-kokios-bedos-jums-gresia.htm)
Aušinimo skysčio kiekis 2,2 varikliams 2AD-FTV, 2AD-FHV: su elektriniu šildymu - 8,2 litro, be elektrinio šildymo - 8,0 litrai.
Ačū, o kaip su išleidimu iš bloko?
Kur randasi kranelis isleisti antifriza is variklio bloko? 1.6 vvti variklis 3zz fe
Citata iš: zalias1 Įrašytas Sausis 31, 2017, 20:14:00 PM
Kur randasi kranelis isleisti antifriza is variklio bloko? 1.6 vvti variklis 3zz fe
Nedaryk to, tas varžtas būna prikepęs ir jei kas netaip tai lieki be bloko arba su sudėtingais gręžimo darbais ;)
O is radiatoriaus isleidinet saugu? :) kiek ten jo isbega ir kiek dar lieka? :)
Beje pries atsukant radiatoriaus apacioje varzta isleist antifriza reikia nuimt tik iasipletimo dangteli ar ir radiatoriaus?
Taip pat poto kai jau uzpilsiu naujo antifrizo ir pries uzvedant kad oasiltu ir atidarytu termostata reikia uzvest su atidarytu ar uzdarytu radiatoriaus/issipletimo bakeliu? Ir nuorinant uzkelus orieki uzdarius ar atidarius dangtelius/dangteli?
Aciu uz atsakymus
Citata iš: zalias1 Įrašytas Sausis 31, 2017, 22:43:58 PM
O is radiatoriaus isleidinet saugu? :) kiek ten jo isbega ir kiek dar lieka? :)
Saugu, nežinau kiek išbėga, bet bloke apie litras lieka, galimą dar mašinos galą prikelti, tai išbėgs daugiau.
Citata iš: zalias1 Įrašytas Vasaris 01, 2017, 00:01:29 AM
Beje pries atsukant radiatoriaus apacioje varzta isleist antifriza reikia nuimt tik iasipletimo dangteli ar ir radiatoriaus?
Taip pat poto kai jau uzpilsiu naujo antifrizo ir pries uzvedant kad oasiltu ir atidarytu termostata reikia uzvest su atidarytu ar uzdarytu radiatoriaus/issipletimo bakeliu? Ir nuorinant uzkelus orieki uzdarius ar atidarius dangtelius/dangteli?
Aciu uz atsakymus
Nežinau kaip čia nusiorina, bet manau automatiškai, pripilus užvedi su atidarytu papildymo bakeliu, lauki kol termostatas atsidarys ir kai dingsta pili iki normos, uždarai dangtelį ir kaitinį auto toliau, šiluma maks, vėjelis maks, stebi bakelį ir dapili. Kai jau maždaug nustoja mažėti. Pasivažinėji kelias dienas ir dapili jei trūksta.
Sveiki. Turiu klausimą. Iš aušinimo skysčio bakelio išeinastoresnė žarna viršuje į radiatorių. O apačioje maža žarnelė kur turi nueit?
Abi slangos jungiasi i radiatoriu(patikslinsiu jeigu sistema kai radiatorius be uzpylimo kamscio ).Plonesne jungiasi prie uzpylimo kamscio,(cia sistemai su uzpylimo kamsciu radiatoriuje) kad sukilus sistemoje spaudimui,voztuvas atsidarytu ir uzvires antifrizas subegtu i issipletimo bakeli (tam jis ir skirtas).O varikliui atausus ir sistemoje susidarius vakumui jis vel suteketu i sistema.
O jeigu kalbi apie ta zarnele,kuri prie bakelio uzpylimo kamscio,tai ji skirta isbegt antifrizo perteliui lauk kritiniu atveju (kaip Egis ir minejo)
Citata iš: Skorp Įrašytas Vasaris 19, 2017, 14:49:17 PM
Sveiki. Turiu klausimą. Iš aušinimo skysčio bakelio išeinastoresnė žarna viršuje į radiatorių. O apačioje maža žarnelė kur turi nueit?
jeigu kalbi apie ta zarnele, kuri yra prie kamscio, tuomet ji niekur nenueina, ten kaip drenazine slangele (jeigu mes apie ta pacia kalbam).
Atsiprašau dėl suklaidinimo, bet mane apgavo mano vizualinė atmintis. taip ta žarnelė išeina nuo dangtelio bakelio. mano radiatorius be kamštelio. Tai ten bus drenažinė. Bet imetu foto: