Sveiki, forumiečiai.
Ar turėtumėt pasiūlyt kokį vieną kitą servisą Vilniuje mano dyzelinio Avensio remontui?
Tokį servisą:
- kur labai neapgaudinėtų
- suprastų gerai dyzelius (kuro sistemas)
- galėtų paremontuoti ir kitokius gedimus (starterius, generatorius ir tt)
- apskritai kad galėtum varyt drasiai ir negalvot kad ka nors sulaužys ar pan...
Ar aš čia per daug noriu?
Nes bėda tai tokia, kad šaltas (pvz. šiandien prie +4) negriebia iškart, o reikia pasukti kokius 6-10 "abarotų". Kai šiltas variklis - viskas OK. Pastovėjo valandą šiandie - ir vėl reikėjo kokius 4-6 kartus apsukt, kad pagriebtų. Anksčiau tai iš 1-2 apsisukimų kurdavosi.
P.S. Pakeičiau naują akumą, užvedimo spynelės kontaktus.
o kada tu paskutini karta keitei pakaitinimo zvakes ?
Zvakes dar neveikia. Greiciausiai ora gaudo. Per valanda karstas variklis tikrai neatsala iki lauko temperaturos, tad motoras bus siltas vistiek.
Arba oras sistemoj,arba kompresija pabegus.Zvakiu dar nenaudoja variklis
Mano pirmam 2.0TD jau jausdavosi prie +4,reikdavo kaip reikiant zulinti,tai gal jau jungdavo zvakes. Pakeitus zvakes kurdavosi kaip bite.
Na TD visai kita sistema, ant senu dyzeliu net vasara zvakes sildo.
sutinku. bet klausejas niekur neuzrases koks pas ji variklis. tai kaip visada ,mes bandome ATSPETI ka jis turi mintyje :think: .
Jo,turetu temoj but nurodytas variklis,seip pas ji d4d 2001 metu avensis.Senojo td be zvakiu aisku kad nepakursi,jei labai geras variklis vistiek reikia pasukt,o d4d iki -5 tu zvakiu praktiskai nereik.Temos autorius buvo sukures kita tema del siurblio voztuvu,db vel nauja tema del to paties nesikurimo
Tai kad jis tik sezvizo jiesko :) .
reikėtų patikrinti starterį ,t.y. bendiksas gali panašiai elgtis,pas taip buvo pasireiškę.
O ko pats kolega, temos kūrėjas diskusijoj nedalyvauja? Neįdomu?
turbut susitvarke ir istryne anketa :D
Citata iš: Marius512 Įrašytas Spalis 23, 2013, 15:10:04 PM
Ar turėtumėt pasiūlyt kokį vieną kitą servisą Vilniuje mano dyzelinio Avensio remontui?
Tokį servisą:
- kur labai neapgaudinėtų
- suprastų gerai dyzelius (kuro sistemas)
- galėtų paremontuoti ir kitokius gedimus (starterius, generatorius ir tt)
- apskritai kad galėtum varyt drasiai ir negalvot kad ka nors sulaužys ar pan...
Ar aš čia per daug noriu?
Ne per daug. Yra vienas toks servisas, kuris tikrai atitinka visus aukščiau išvardintus reikalavimus:
http://www.tokvila.lt/apie-toyota-servisa/ (http://www.tokvila.lt/apie-toyota-servisa/)
Citata iš: Rober Įrašytas Lapkritis 04, 2013, 15:12:32 PM
Ne per daug. Yra vienas toks servisas, kuris tikrai atitinka visus aukščiau išvardintus reikalavimus:
http://www.tokvila.lt/apie-toyota-servisa/ (http://www.tokvila.lt/apie-toyota-servisa/)
Ir tai nevisada
Starterius generatorius taiso UAB "Telgesa" ir UAB "Autostarteris".
Sveiki, štai ir man bėda nutiko - akumas nusėdo. Net nenutuokiu, kur pradėt sliekų ieškot. Nuo paskutinio akumo išsikrovimo praėjo pusantro mėnesio, kai per šalčius buvo bandyta užvest auto su mirusiomis žvakėmis. Žvakes pakeitė, akumą pakrovė ir nuo to laiko tik "+" klėmą buvau nuėmęs, kad nunulint kompo klaidas (pasukus degimą nedegdavo tepalų kiekio ir kuro filtro geltonos lemputės). Tai va... Gal kas kokių sprendimo būdų pasiūlysit?
Citata iš: Manfredas Įrašytas Kovas 12, 2014, 14:05:48 PM
Sveiki, štai ir man bėda nutiko - akumas nusėdo. Net nenutuokiu, kur pradėt sliekų ieškot. Nuo paskutinio akumo išsikrovimo praėjo pusantro mėnesio, kai per šalčius buvo bandyta užvest auto su mirusiomis žvakėmis. Žvakes pakeitė, akumą pakrovė ir nuo to laiko tik "+" klėmą buvau nuėmęs, kad nunulint kompo klaidas (pasukus degimą nedegdavo tepalų kiekio ir kuro filtro geltonos lemputės). Tai va... Gal kas kokių sprendimo būdų pasiūlysit?
Siulau varyti pas generatoriu meistrus, kad patikrintu ar krauna akuma.
Viena problema išspresta - buvo lūžus klėma pliuso. Dabar reikės bandyt akumą gaivint su krokodilais.
Citata iš: Manfredas Įrašytas Kovas 12, 2014, 17:52:55 PM
Viena problema išspresta - buvo lūžus klėma pliuso. Dabar reikės bandyt akumą gaivint su krokodilais.
Tai negi su momentu priklijavai?
Ir su krokodilais akumo gaivinti nereikia. Reikia pakrauti is tinklo kaip priklauso.
Pamokanti istorija del generatoriaus:
kai gyvenau LT turejau ziema isvaziuoti i DE su e39 touring ir diena pries kelione masina neuzsivede, del akumo. Prikuriau, nuvaziavau Kaune i Daga, pamatavo, apziurejo ir nusprende, kad auto reikia palikti tokiems darbams: perrinkti generatoriu ir ieskoti kur nutruke laidai einantys is bagazines. Suskaiciavo preliminariai kosmosa, atsisakiau vien del to, kad skubiai reikejo lekti. Ir teisingai padariau, nes buvo atsisukus verzle prie korpuso, beje aprukusi neblogai. Nuvaliau kontaktus, prisukau ir vazinejau dar ilgai. Spreskit, kolegos patys :)
Meistro paaiskinimu butent ir suabejojau, kai informavo apie nutrukusius laidus, butu dyzelis, gal taip ir butu pro ausis praeje, bet buvo benzinas.
Citata iš: Manfredas Įrašytas Kovas 12, 2014, 17:52:55 PM
Viena problema išspresta - buvo lūžus klėma pliuso. Dabar reikės bandyt akumą gaivint su krokodilais.
Pasirodo, ne tik pliuso klėma buvo sulūžus ir nesilaikė ant akumo kontakto normaliai, bet tas pats ir buvo su minusine klėma. Viso to rezultatas - sudegęs generatoriaus diodų tiltas. :)
Citata iš: Manfredas Įrašytas Gegužė 04, 2014, 13:33:23 PM
Pasirodo, ne tik pliuso klėma buvo sulūžus ir nesilaikė ant akumo kontakto normaliai, bet tas pats ir buvo su minusine klėma. Viso to rezultatas - sudegęs generatoriaus diodų tiltas. :)
Vistiktai ir Toyotai reikia retkarciais atidaryti kapota ir zvigtereti ar dar yra motoras :)