Prašau patarimo.Noriu išvalyti EGR vožtuvą(Toyota Previa 2002 4D4) ,bet jo nerandu.Gal kas padės geru patarimu, kur internete kokią schemą rasti. :think:
Uzsikiso ar is idejos nori isvalyti?
Nusiimk oro filtra ir pamatysi ji.
Citata iš: gediminasd Įrašytas Spalis 29, 2013, 15:32:20 PM
Prašau patarimo.Noriu išvalyti EGR vožtuvą(Toyota Previa 2002 4D4) ,bet jo nerandu.Gal kas padės geru patarimu, kur internete kokią schemą rasti. :think:
Teil 1 - EGR & AGR Reinigen und LMM / Toyota Avensis Verso 2.0 D4D Replaced repair (http://www.youtube.com/watch?v=PXlBxN7lUqs#ws) cia ne previja, bet viskas taip pat paziurek video ir pamatysi, kaip viskas daroma, pas previa daugiau visko reikia nusiardyti, bet imanoma sekmes
Ačių už fimuką. EGR, kaip supratau valiau iš idėjos. Buvo švarus.Problema ta,kad iki 2000 apsukų tupa-ypač šalta,tad galvojau ,kad EGR, bet ne. :think:
su egr problemos buna kada jis visiskai uzsikise nevaiksto cilindriukas ar elektronine dalis grybauja o seip jie pas visus pilni suodziu ir isvalius jokio skirtumo nepajauti.
o tavo vietoj oro srauto matuokli pasiziureciau jeigu turi pazystamu su tokiu pat varikliu apsikeiskit ir ziurek ar kas keiciasi nes panasu kad matuokle gryba pjauna ( diegnostikos nedaryk nes nemato ar ji gerai veikia ar ne ) dar variantas atjung fiske ( variklis neuzvestas!) ir pavazinek kelias dienas jeigu geriau tada keisk tik i nauja matuokli.
Citata iš: naujas32 Įrašytas Lapkritis 02, 2013, 19:17:53 PM
su egr problemos buna kada jis visiskai uzsikise nevaiksto cilindriukas ar elektronine dalis grybauja o seip jie pas visus pilni suodziu ir isvalius jokio skirtumo nepajauti.
o tavo vietoj oro srauto matuokli pasiziureciau jeigu turi pazystamu su tokiu pat varikliu apsikeiskit ir ziurek ar kas keiciasi nes panasu kad matuokle gryba pjauna ( diegnostikos nedaryk nes nemato ar ji gerai veikia ar ne ) dar variantas atjung fiske ( variklis neuzvestas!) ir pavazinek kelias dienas jeigu geriau tada keisk tik i nauja matuokli.
O atjungus check'as neužsidegs jei atjungsi neužvestam?
uzsidegs nes kompas matys kad neveikia bet tame ir yra esme kad oro srauto matuokles retai kada numirsta jos tiesiog netokius parodymus siuncia i kompa (grybauja) ir taip kompas nezino pagal variklio temeraturas koki misini paduoti ( jeigu supranti apie ka as) todel ir buna kad salta netraukia ar karsta ar purtosi variklis daug niuansu yra visokiu . Cia tik budas isitikinti ar viskas gerai su matuokliu yra nes jeigu gera matuokle skirtuma tikrai pajusi kada ji atjungta o kada prijungta jeigu nera skirtumo 90% kad ji prastai veikia. Cia dyzelis jam begales niuansu yra gerai kol gerai viskas
Citata iš: TYRAN Įrašytas Lapkritis 03, 2013, 09:39:46 AM
O atjungus check'as neužsidegs jei atjungsi neužvestam?
Kol degimas neijungtas - gali nuimti ir uzdeti visus daviklius. Klaidos nebus. Klaidas ismeta tik jei ijungi degima su atjugtu davikliu.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 03, 2013, 20:40:42 PM
Kol degimas neijungtas - gali nuimti ir uzdeti visus daviklius. Klaidos nebus. Klaidas ismeta tik jei ijungi degima su atjugtu davikliu.
na nera labai gerai ijungus degima atjungineti oro srauto matuokle net gera gaili sugadinti
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 03, 2013, 20:40:42 PM
Kol degimas neijungtas - gali nuimti ir uzdeti visus daviklius. Klaidos nebus. Klaidas ismeta tik jei ijungi degima su atjugtu davikliu.
Nu blyn nu. Tai gal ir klaidos nerodys, jei kelias dienas pavažinėsiu su atjungtu davikliu ir neįjungtu degimu? :)
klaida iskart rodys, akumuletoriu kada atjungi irgi rodo kad buvo atjungta (ant kompo statant)
Citata iš: naujas32 Įrašytas Lapkritis 04, 2013, 08:55:15 AM
klaida iskart rodys, akumuletoriu kada atjungi irgi rodo kad buvo atjungta (ant kompo statant)
Iškart rodys? :) Ar degimą įjungus/užkūrus? :)
Citata iš: TYRAN Įrašytas Lapkritis 04, 2013, 19:52:25 PM
Iškart rodys? :) Ar degimą įjungus/užkūrus? :)
pabandyk atjungti ir matysi ar rodo ar ne ( diegnostika darant tirai rodys kad buvo atjungtas/neveike) :)
Citata iš: naujas32 Įrašytas Lapkritis 04, 2013, 19:54:47 PM
pabandyk atjungti ir matysi ar rodo ar ne ( diegnostika darant tirai rodys kad buvo atjungtas/neveike) :)
Nene, aš turiu omeny - checką rodys atjungus, ar paskui prijungus, įjungus degimą, užkūrus :) Nes su Bemsu pas mus lyg ir misunderstood'as gavosi :)
toyotai dar nebuvau atjunges asmeniskai bet cia kazkas minejo jog displejuje atsiranda kazkoks chekas as kalbu kad ecu islieka klaida jeigu buvo atjungtas
Bandau paaiskinti dar karta. Klaida i ECU isiraso ir uzsidega CHECK, kai ijungiamas degimas su gedimu sistemoje (t.y atjungas koksnors daviklis). Ta klaida galima istrinti - jei nuimi akumo klema 5minutem. Po klemos uzdejimo klaidos nusimes ir isirasys i istorija, kad pajungus kompa galima paziureti kas buvo. Kai tiesiog atjungi akuma - jokiu klaidu nemeta.
Gerai gerai gerai. Bet mano klausimas buvo - ar atjungus oro srauto daviklį, užsidegs čekas, ar automašina niekaip nesureaguos? Surinkęs po trupinėlį iš visų postų darau išvadą, kad: užsidegs ir degs (žinoma, įjungus degimą, užkūrus) tol, kol nepajungsi atgal oro srauto daviklio. Ir degs tol, kol nenugesinsi penkiom minutėms atjungęs akumą.
Teisingai supratai viska
Citata iš: TYRAN Įrašytas Lapkritis 05, 2013, 15:01:57 PM
Gerai gerai gerai. Bet mano klausimas buvo - ar atjungus oro srauto daviklį, užsidegs čekas, ar automašina niekaip nesureaguos? Surinkęs po trupinėlį iš visų postų darau išvadą, kad: užsidegs ir degs (žinoma, įjungus degimą, užkūrus) tol, kol nepajungsi atgal oro srauto daviklio. Ir degs tol, kol nenugesinsi penkiom minutėms atjungęs akumą.
Buvau as atjunges ta oro srauto matuokli ir vaziuot bandziau kai tikrinau ji, tada dege cekas, bet kai atgal pajungi uzgesta ir nereik akumu junginet.
Citata iš: naujas32 Įrašytas Lapkritis 02, 2013, 19:17:53 PM
su egr problemos buna kada jis visiskai uzsikise nevaiksto cilindriukas ar elektronine dalis grybauja o seip jie pas visus pilni suodziu ir isvalius jokio skirtumo nepajauti.
o tavo vietoj oro srauto matuokli pasiziureciau jeigu turi pazystamu su tokiu pat varikliu apsikeiskit ir ziurek ar kas keiciasi nes panasu kad matuokle gryba pjauna ( diegnostikos nedaryk nes nemato ar ji gerai veikia ar ne ) dar variantas atjung fiske ( variklis neuzvestas!) ir pavazinek kelias dienas jeigu geriau tada keisk tik i nauja matuokli.
Nu, va del skirtumo nepajautimo ir kad jie pilni visi suodziu - NESUTINKU! Is praktikos:
1)Taip, kazkokia suodziu dalis yra visalaik, bet ne tokia, kad trukdytu EGR darbui.
2) Itakoja variklio darba/masinos trauka ir dar kaip. Galbut, sakau galbut, kiekvienam atvejui atskiras variantas.
As juk turejau bedu su trauka, nes tik nuo 1800RPM iki 2000RPM budavo masinos trauka. I kalna neuzlipdavau vaziuodams vienas. Pakeiciau srauto matuokle - be rezultatu. Isvaliau (nors nebuvo ziauriai priauges) EGR'a - masina pasidare kaip rakieta. Visam diapazone trauka, i ta pati kalna masina su 5 zmogais ir irankiais bagazinej, ne tai kad itraukia, o dar ir sugeba begetis.
Bet sakau, cia mano atvejis, kuris paneigia jusu viena is sakiniu. O jau bijojau, kad turbai - adjos amigos ;-)