Automobilis Toyota yaris 2006m benzas automatas... Gal kas zinote kur problemos reiktu iesot?
MMT ar paprastas automatas?
Nzn net... paprastas greiciausiai...
Nuo 2006m Yariu nebuvo tikru automatu Europoj,tik MMT.
A tai bent matei akyse ta masina? Ar cia kokiai nors draugei nevaziuoja ir ji tau tiek tepasake?
Draugo masinai...
Sankaba reikia keisti.
Kokia sankaba? Taigi rasiau kad automatas....
aisku
Citata iš: Tiutis Įrašytas Lapkritis 24, 2013, 09:52:53 AM
Kokia sankaba? Taigi rasiau kad automatas....
Tai ar pilnas automatas ar MMT? nes tai skirtingi dalykai. Gal tavo draugas su amerikonisku yariu vazineja...
O kaip issiaiskinti ar pilnas ar MMT?
Atsiversk autopliusa ir paziurek kaip atrodo MMT ir automato begiu perjungimo svirtys.Pagal ta bus paprasciausia atspet,o jeigu pas ji 1.0 ar 1,3 variklis,tai bus tik MMT,nes amerikonai tik 1.5 varikliai.
Paprastas automatas 5/6 nuotrauka - http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-yaris-1-3-l-hecbekas-2001-benzinas-3275881.html (http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-yaris-1-3-l-hecbekas-2001-benzinas-3275881.html)
MMT 5/5 nuotrauka - http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-yaris-1-4-l-hecbekas-2006-dyzelinas-2577745.html (http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-yaris-1-4-l-hecbekas-2006-dyzelinas-2577745.html)
Bet jeigu sakai, kad nematei masinos akyse, tai nepades...
Automato nuo 2006m pavaru perjungimo svirtis kitokia.Tu parodei senesnio modelio.
Automatas nuo 2006m:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2F0.tqn.com%2Fd%2Fcars%2F1%2F0%2FH%2Fi%2F1%2Fag_09yaris_automatic.jpg&hash=3160201a8244bdbeda4616ba0c17e0ebe9dfe67d)
MMT:
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.largus.fr%2Fimages%2Fimages%2FORPHEA_55261.jpg&hash=f2cb529eb28e33ad576c7b143943e2b254e82d27)
Citata iš: Venza Įrašytas Lapkritis 24, 2013, 22:33:41 PM
Automato nuo 2006m pavaru perjungimo svirtis kitokia.Tu parodei senesnio modelio.
Teisingai, Venza. Atsiprasau, pamirsau i metus paziureti :)
Nieko tokio,kolega Bemsas labai operatyviai pataise :)
Dekuj uz naudinga inormacija.
Taigi automatine greiciu deze MMT. Nu tai kas galetu buti?
Bemsas tau jau atsake,reikia sankaba keist.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Lapkritis 25, 2013, 09:14:32 AM
Taigi automatine greiciu deze MMT. Nu tai kas galetu buti?
MMT nera automatine deze, bet tiek tos. Tegul keicia sankaba. Pas Vova 1000 lt su darbais + originali sankaba. Jau aptartose temose daugiau info yra.
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,4111.0.html (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,4111.0.html)
Nu kaip nera...Yra ir triptronikas ir automatas...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Lapkritis 25, 2013, 16:08:00 PM
Nu kaip nera...Yra ir triptronikas ir automatas...
Tiptronikas ir automatas neturi sankabu - ten automatai su Hidrotransformatoriais. MMT -automatizuota mechanine deze. Sankaba vietoj vairuotojo maigo motoriukas. VW turi irgi neautomata - DSG. "Neautomatines" dezes vadinami ROBOTAS
Jei mašina su MMT dėže persijungiant pavaroms tamposi, iš antros persijungus į pirmą pavarą ir staigiai akseleruojant jaučiasi smūgiai (sutrukčiojimai) reikia padaryti kalibravimą (inicializaciją) jūsų auto MMT dėžei. Dar kitas "gedimo" požymis - mašina pradedant važiuoti, .t.y. atleidus stabdžio pedalą nejuda iš vietos.
Autotoja prieš metus tą padrė už 150 lt. Dar pasakė, kad reikia keisti kožkokį elektros bloką, kuris duoda impulsus MMT perjungti pavaras. Po kalibravimo važiavimas tapo nuostabiai malonus, pavarų perjungimas sklandus, vos juntamas, mašina vos atleidus stabdžio pedalą, be akseleravimo pradėdavo važiuoti...
Praėjus metams problema vėl pasikartojo, bet kalibravimą nusprendžiau pasidaryti pats, nors labai bijojau blogų pasekmių, nes dileris prigasdino, kad net jiems gali nepavykti kalibravimas, gali tekti keisti el. blokus, kas atsieina nepigiai...
Surizikavau...padariau kaip siužete, kas nemoka rusų kalbos galėsiu išversti :)
Процесс инициализации MMT (http://www.youtube.com/watch?v=RKeTtJQhqB4#)
Pavyko, vėl pavaros jungiasi sklandžiai ir važiavimas tapo malonus...tikiuosi informacija bus naudinga.Šiaip internete šios info pilna.
Jei sankabos diskas prie pabaigos - joks kalibravimas nepades. As irgi bandziau regulioti, bet sankaba vistiek blogai veike, buksavo. Viskas pasibaige keitimu. O problema dar tame, kad pati MMT deze degina sankaba :)
tai kai buksuoja viskas aišku, čia pigiausias remontas, nes sankaba ten, smagratis kiek man žinoma paprasti, bet pas temos autorių supratau kita problema, mašina pristabdo, nes atsiranda "pauzės" tarp perjungimų pavarų, o tas "pauzes" padeda panaikinti kalibravimas. Ir kaip suprasti pati degina sankabą?
Per kamscius dazniau vazinejant, daugiau nei 40t km nelabai ir laiko. Cia pagal rusu atsiliepimus. Vat VW DSG deze su 2 sankabom visai kitas reikalas.
na per kamščius sutinku visos sankabos labiau dega, o šiaip sustojus darbinėj padėty, laikant stabdį nuspaustą pavara po 2 sek. atsijungia...
o kiek kainuoja DSG keitimas kai ir ji sudega?
Sveiki visi.
Forume minimas toks auksarankis Vova, gal galėčiau gauti kontaktus?
Paremk foruma-duos kas turi :D
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Gruodis 21, 2013, 20:23:49 PM
o kiek kainuoja DSG keitimas kai ir ji sudega?
Žiūrint kokia ar sausa ar šlapia, sankabų komplektas šlapiai 400eur~, sausai 500~, soleinoidai su dangteliu šlapiai apie 130eu, nueina tik tuo atveju jei mechatrono smegenys sugenda, va mechatronikas apie 1300eur, bet jis genda tik tuo atveju kai tepalai su perdaug metalo priedų naudojami, tiesiog išgriaužia "smegenys" ir užtrumpina.
Šlapias DSG 6 bėgių laiko be problemų iki 250k km, o vat su sausa 7 bėgių blogiau, sankabos laiko iki 100k km...
P.S. Visos DSG dėžės dviejų sankabų ;) juk toks prinsipas šių dėžių...
Citata iš: Bemsas Įrašytas Lapkritis 25, 2013, 16:50:16 PM
Tiptronikas ir automatas neturi sankabu - ten automatai su Hidrotransformatoriais. MMT -automatizuota mechanine deze. Sankaba vietoj vairuotojo maigo motoriukas. VW turi irgi neautomata - DSG. "Neautomatines" dezes vadinami ROBOTAS
Kaip tai automatas neturi sankabų, na frikciniai diskai labai panašų darbą dirba ir irgi devysi, plius turi "stabdžius" kurie irgi dėvisi, visos dėžės tiek robotai, tiek automatai turi savų pliusų ir minusų.
Sankaba skirta greiciu dezes atjungimui ir pajungimui prie variklio. Frikciniai diskai cia jau dezes konstrukcija. Paprastame automate sankabos funckcija atlieka hidrotransformatorius.