Gal pas ką yra sumontuota dujų įranga ICOM JTG :think:. Norėčiau sužinoti kur ją remontuoja, nes nusipirkau TOYOTA COROLA VERSO 1,8 99kW su minėta dujų įranga, bet jos nedirba.Su benzu važiuoja gerai o dujos nepersijungia. 8:8
Apie 5 kartos dujų įrangą:
Vialle LPI (Liguid Propane Injection) - tai 5 kartos dujų įranga, paremta tiesioginiu skystos fazės dujų įpurškimu t.y. į cilindrą variklyje patenka skystos, neišgarintos dujos.
Įprastos dujų sistemos, kurios remiasi propano - butano suskystintų dujų išgarinimo principu turi tam tikrų trūkumų, kurių negalima išvengti konstrukciniais metodais. Variklis, dirbdamas esant tokiai kuro tiekimo sistemai, neišvysto savo pilnos galios. Sekvencinis kuro įpurškimas šį trūkumą panaikina. Pirmos arba antros kartos dujų įrangoje, tiekiant dujas pro įsiurbimo kolektorių, buvo naudojami maišytuvai, kurie ribojo oro srauto patekimą į variklį. Kai kuriuose varikliuose oro pakaitinimas kolektoriuose mažino dujų tankį, kas atitinkamai mažino variklio kuro mišinio tankį (liesino kurą). Tokiose sistemose suskystintas dujas įšgarina dujų reduktoriai. Iš jo dujos paduodamos į maišytuvą arba į purkštukus kur pagaminamas degusis kuro mišinys. Tokiose sistemose yra galimas kuro užsidegimas įsiurbimo kolektoriuje - sprogimas. Šis reiškinys gadina variklio įrangą nepaisant esamų papildomų apsaugos priemonių - vožtuvų. Visa tai rodo, kad vienintelis būdas tokių problemų panaikinimui yra skystų dujų įpurškimo sistemų į cilindrus panaudojimas. Toks kuro padavimas ne tik nemažina variklio galios, bet ir prie tam tikrų apkrovų padidina variklio sukimo momentą.
Gal kas gali pakomentuoti apie šią dujų sistemą (H-). Kas galėtu suremontuoti.
Gamintojai nusprendė patobulinti ADS, todėl rinkoje pasirodė penktoji karta. Jos skiriasi tuo, kad kurui naudojama skystas propano ir butano mišinys, įpurškiamas per elektromagnetinius purkštukus. Juos valdo elektroninis dujų padavimo blokas ir standartinis variklio valdymo blokas. Taigi nereikia montuoti silpniausios ADS sistemos dalies - reduktoriaus. Penktosios kartos ADS nekyla problemų dėl padidėjusių kuro sąnaudų arba galios praradimo. Kadangi užvedant variklį nereikia dujų garinti, jį galima užvesti net esant labai žemai temperatūrai.
Siekiant užkirsti kelią garų kamščių susidarymui, skystas propano ir butano mišinys cirkuliuoja sistemos viduje ir turi nuolat pereiti per dujinių purkštukų, turinčių grįžtamojo slėgio vožtuvus, rampą. Šį procesą užtikrina baliono viduje esantis specialus dujų siurblys.
Penktos kartos ADS rekomenduojama montuoti į automobilius su įpurškimu ir katalizatoriumi. Sistemos atitinka Euro 3 ir Euro 4 keliamus ekologijos reikalavimus. Žinoma, reiktų žinoti, kad dėl sudėtingos konstrukcijos jas gali montuoti tik aukštos kvalifikacijos darbuotojai. Jos kainuoja gerokai daugiau negu visos kitos, jos labai jautrios dujų kokybei, tad šiuo metu plačiau naudojamos tik Vakarų Europoje.
Is kur tu ir ka tu cia rasai? Nieko nesuprantu.
Aš iš Vilniaus ir ieškau meistro galinčio suremontuoti dujų sistemą ICOM JTG :-{
http://www.snd.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=1&t=7446 (http://www.snd.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=1&t=7446)
Bandyk kreiptis,gal pades ;)
Venza, ačiū, bet SNG patarėjas nieko gero nepataria. Žinau, kad remontuoja Mažeikiuose, tik toloka.
Jei noresi susiremontuot,tai Mazeikiai gali pasirodyt tikrai netoli :) .Dar girdejau geru dujininku Birzuos yra.Siaip zmones net is Klaipedos dyzeliams zvakiu issisukt i Panevezi pas Rolanda vaziuoja,taip,kad del irangos remonto tikrai nebaisu.
:) :) :) Štai pagaliau supratau, jeigu niekas neremontuoja, tai remontuok pats. Šiandien pasisekė, nuvažiavus į kaimą išknisau viską ir dujos pradėjo dirbti ir tikra tiesa, trauka padidėjo važiuojant dujom - važiuojant benzinu trauka mažesnė gal dėl to, kad kompas sureguliuotas važiuoti dujom. Prieš tai turėjau toyotą 1,8 benzą be dujų, tai trauka buvo gera, kaip šitos su dujom. Dar liko viena smulkmena, perjungus dujas nešviečia jokia lemputė kuri informuotų apie darbą dujomis, tai tenka atidaryti bagažinę ir pasiklausyti ar dirba dujų siurblys. (h) (h)
o tai gal dega kokia lempute kai dirba ant benzo? tuomet kam ta lempute kai dujom veikia ;)
;) Dega tik ledai, kurie rodo dujų kiekį bake, o ar benzu dirba, ar dujom sunku suprasti, tik pagal dujų siurblio garsą. Jis sumontuotas dujų bake vietoj atsarginio rato ir kai pakeli užtiesalus girdisi kai siurblys dirba. Buvo, kad užvedus neisijungia, tada palaikius ant sensoriaus kelias sekiundęs isijungia dujos.
gal tiesiog reikia pervesti ant auto rezimo ir veiks? kazkurios duju irangos-5-tos neturejau, tik 4-ta- buvo kad is rezimo "dujos" i "benzas" arba "auto" pervest galima buvo tik neveikiant varikliui, bet esant ijungtam degimui. na cia mano tik mintis tokia, bet jokiu budu tai nereiskia kad butent taip yra. galit pameginti-ijungiat degima ir jei yra prie "leduku" knopkiukas, ji paspaust. gal kas keisis :think:
As turejau auto su italiska iranga LAVATO,tiesioginis ipurskimas 6 metus vazinejau puikiai veike.Kai uzvesdavau varikli degdavo benzino ledo lempute kai isildavo variklis iki 40 laipsniu automatiskai persijungdavo i dujas,degdavo duju ledas.Pasibaigus dujom pradedavo pipset ir mirkset duju ledas ir automatiskai persijungdavo i benzina.Kazkas ispejancio turi but kad baigiasi dujos,nebent garazuose kur jungta iranga.Nereikia tik uzvedus variklio nuspaudus laikyt,kai pasils variklis ant benzo automatis kai turi persijungt.
ar garaze ar negaraze deta iranga, tas itakos neturi del duju pasibaigimo ispejimo-viskas priklauso nuo pacios yrangos. daugelis deda pigiausia, lenkiska-tame tarpe ir as-tad jokiu ispejimu nera-baigesi dujos, perejo ant benzo ir tiek ziniu. esu turejes ir as tokia kuri ispedavo-ipyrus cypimas tesdavosi keliolika km-bet reikedavo pereiti i benza ir vel vaziuodavai be cypimo. taciau cia ne apie tai klausiama (-)
Tai reikia tokiu atveju orentuotis pagal kilometraza,blogai kad neispeja.
taip ir yra ;) . isvazinejama pirmi keli balionai ir zinai kiek nuvaziuoji su pilnu balionu. o nunulinimas odometro skales problemu daug nesukelia ;)
Citata iš: eceris Įrašytas Sausis 05, 2014, 22:01:40 PM
ar garaze ar negaraze deta iranga, tas itakos neturi del duju pasibaigimo ispejimo-viskas priklauso nuo pacios yrangos. daugelis deda pigiausia, lenkiska-tame tarpe ir as-tad jokiu ispejimu nera-baigesi dujos, perejo ant benzo ir tiek ziniu. esu turejes ir as tokia kuri ispedavo-ipyrus cypimas tesdavosi keliolika km-bet reikedavo pereiti i benza ir vel vaziuodavai be cypimo. taciau cia ne apie tai klausiama (-)
Kaip tai nėra įspėjimų? Pas mane pigiausia lenkiška įranga-užsivedi-mirksi diodai, reiškia su benzinu užsivedė, tas pats jei iš vis nedega diodai, reiškia dujų kompas atsijungė/tas. Važiuojant pradeda greičiau mirksėti diodai-persijungia į dujas. Diodai dega-važiuoji dujomis, o diodų skaičius rodo dujų lygį. Dujos baigėsi-garsinis zūmerio signalas ir automatiškai persijungia į benzą, paspausdamas dujų mygtuką išjungi garsinį zūmerį, bet iš benzo neperjungi.
Ne tu kaltas kad tau blogai įrangą sudėjo-nuvažiuok ir kalk į galvą.
Citata iš: horn Įrašytas Sausis 06, 2014, 14:13:49 PM
Kaip tai nėra įspėjimų? Pas mane pigiausia lenkiška įranga-užsivedi-mirksi diodai, reiškia su benzinu užsivedė, tas pats jei iš vis nedega diodai, reiškia dujų kompas atsijungė/tas. Važiuojant pradeda greičiau mirksėti diodai-persijungia į dujas. Diodai dega-važiuoji dujomis, o diodų skaičius rodo dujų lygį. Dujos baigėsi-garsinis zūmerio signalas ir automatiškai persijungia į benzą, paspausdamas dujų mygtuką išjungi garsinį zūmerį, bet iš benzo neperjungi.
Ne tu kaltas kad tau blogai įrangą sudėjo-nuvažiuok ir kalk į galvą.
kas sako kad blogai idejo ? diodu mirgejimas neerzina vaziuojant tamsiu paros metu? pas mane jie uzkisti uz vairo, kad neziburiuotu nakti...pasilenkt nesunku, kad paziuret, bet...diodu skaiciaus degimas pjauna totalu gryba del duju likucio bake-ir tai jau treciam auto-visuose iranga deta skirtingu meistru-du is ju gyvena kaune, vienas vilniuje, vadinas ne meistru kalte...bet del viso sio kolegos horn aprasymo apie vizualu ispejima nieko nera geriau, kaip vadovautis odometro parodymu-nuspaudei, nunulinai ir orientuojies kiek liko duju. dar nebuvo kad pavestu....kaip minejau kazkada auksciau-pats nevazineju dujomis-mano brangioji vazineja. tad jei jau moteriai problemu nekelia tokia duju iranga, vadinas ji tikrai nera bloga, ar blogai sumontuota-nuvaziuoja 500 km su balionu ir jau zino kad reikia uz keleto ar keliolikos km pilti-uzpyle pilna baliona ir vel 500 km :)
Sveiki. Ačiū už patarimus, tik nesuprantu vieno - kodėl pas mane dega tie patys ledai ar benzas ar dujos :think:
tai gal uzvedimas nuo duju padarytas. knopkyte yra prie diodu-nemeginot pspaudinet?
As pvz.negirdejau kad uzvedimas butu nuo duju.
Citata iš: Vladas55 Įrašytas Sausis 06, 2014, 21:19:41 PM
As pvz.negirdejau kad uzvedimas butu nuo duju.
kiekviena yranga ji turi-tik ne visi meistrai pasako...matosi kad ne visu postus skaitet. juk rasiau auksciau, kad kazkurios irangos buvo kad neveikiant varikliui ir ijungus degima galima padaryt ar nuo duju kuriasi ar benzo ar auto rezimu veiks. tarkim siuo metu pas mano brangiaja sumontuotoj yrangoj, kad uzvesti dujomis, reikia laikyti nuspaausta knopkyte prie diodu ir uzvesdinet varikli
Citata iš: eceris Įrašytas Sausis 06, 2014, 14:38:04 PM
kas sako kad blogai idejo ? diodu mirgejimas neerzina vaziuojant tamsiu paros metu? pas mane jie uzkisti uz vairo, kad neziburiuotu nakti...pasilenkt nesunku, kad paziuret, bet...diodu skaiciaus degimas pjauna totalu gryba del duju likucio bake-ir tai jau treciam auto-visuose iranga deta skirtingu meistru-du is ju gyvena kaune, vienas vilniuje, vadinas ne meistru kalte...bet del viso sio kolegos horn aprasymo apie vizualu ispejima nieko nera geriau, kaip vadovautis odometro parodymu-nuspaudei, nunulinai ir orientuojies kiek liko duju. dar nebuvo kad pavestu....kaip minejau kazkada auksciau-pats nevazineju dujomis-mano brangioji vazineja. tad jei jau moteriai problemu nekelia tokia duju iranga, vadinas ji tikrai nera bloga, ar blogai sumontuota-nuvaziuoja 500 km su balionu ir jau zino kad reikia uz keleto ar keliolikos km pilti-uzpyle pilna baliona ir vel 500 km :)
:) Viską reguliuoja kompiuteris, ponas eceri :) Jei galite nuvažiuoti su savo automobiliu pas meistrą, kad jis savo mažom kreivom rankytėm pajungtų prie dujų kompiuterio savo lopų-topą ir pareguliuotų kuro daviklio varžos nustatymus, pagal kuriuos degs 1-2-3-4 lemputės ir atskaitos taškus, kuriuo momentu jos išsijungs. Tokiu būdu galima sureguliuoti lempučių užgesimą, kuris 10km tikslumu rodus likučio bake kiekį. Man tos lemputės irgi mažai piešia, 10-20km prieš pabaigą pradedu dairytis kolonėlės arba jei mieste-važiuoju kol užsibaigia pilnai.
Lemputės naktį neerzina, neryškiau nei skydelis.
visai as nesuku galvos del tu diodu. pagal kilometraza visuomet vadovaujuos... (+)
:P Aš dėl to kada baigsis dujos irgi nesuku galvos, bet suku galvą kai važiuoju ir nežinau - ar benzu važiuoju, ar dujomis !!!
tai ar yra pas jus blokelis su diodais ir knopkyte?
Taip, blokelis yra ir kai jame paspaudęs knopkutę palaikau tai arba atsijungia dujų siurblys arba įsijungia, bet aš turiu išlipti iš mašinos, atidaryti bagažynę ir klausytis ar dirba dujų siurblys.
Citata iš: Frencas Įrašytas Sausis 07, 2014, 21:12:53 PM
Taip, blokelis yra ir kai jame paspaudęs knopkutę palaikau tai arba atsijungia dujų siurblys arba įsijungia, bet aš turiu išlipti iš mašinos, atidaryti bagažynę ir klausytis ar dirba dujų siurblys.
ir niekas neuzsidega-neuzgesta kai paspaudziat ?
Kas degė, tas ir dega jiokkių emocijų, bet plivat ant dujų, dabar gaunu benzą už dyką 8:8
tuomet rakinam tema:)
nx dujas det jus man paaiskinkit i apinaujas masinas? cia kaip el cigarete rukyt vietoi paprastos,tokius baslius mokat uz tackes o benzui babkiu ner,ar cia jau kraujije pas lietuviu taupyt ant bele ko :)
gamykliskos dujos taip bet list perdarinet konstrukcija paprastos tai jau iskrypimas.
kalbu apie naujas arba apinaujas
Kokio cher DPF ir katalizatorius pjaunat ir emuliatorius statot?Tik naujus ir orginalius pirkt ir det!Kuriems velniams vietoj dvimases sankabos det vienmase?Ko cia devetu purkstuku ieskot:tik naujus ir orginalius det!
O as i apynauja masina dedu dujas tam,kad vaziuot pigiau negu su dyzeliu ir nesipist! :D
Citata iš: vitiok Įrašytas Sausis 08, 2014, 21:49:08 PM
nx dujas det jus man paaiskinkit i apinaujas masinas? cia kaip el cigarete rukyt vietoi paprastos,tokius baslius mokat uz tackes o benzui babkiu ner,ar cia jau kraujije pas lietuviu taupyt ant bele ko :)
gamykliskos dujos taip bet list perdarinet konstrukcija paprastos tai jau iskrypimas.
kalbu apie naujas arba apinaujas
zmogus pirko tokia.tik ten jam kazkas nerodo (krc).
siaip as irgi pagalvoju apie dujas. esu turejes senai sedanui tai px. bet ,kai dabar radau tik karavana,tai tas balionas ar zapaske ir atbaido... o siaip koks skirtumas ant ko vaziuoja,nors ir ant ...
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Sausis 08, 2014, 22:10:09 PM
zmogus pirko tokia.tik ten jam kazkas nerodo (krc).
siaip as irgi pagalvoju apie dujas. esu turejes senai sedanui tai px. bet ,kai dabar radau tik karavana,tai tas balionas ar zapaske ir atbaido... o siaip koks skirtumas ant ko vaziuoja,nors ir ant ...
je,cia buvo tik mano nuomone,nieko pries dujas neturiu tiesiog kai kuriu aspektu duju dejime i naujas masinas nesuprantu :)
Koks skirtumas i kokia dujas det? Jeigu desi i sena,tai pati masina byres ir reikes remontuot.Jeigu i nauja susidedi,tai vaziuoji ir vargo nematai.
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 08, 2014, 22:23:41 PM
Koks skirtumas i kokia dujas det? Jeigu desi i sena,tai pati masina byres ir reikes remontuot.Jeigu i nauja susidedi,tai vaziuoji ir vargo nematai.
o kada atsipirks,kiek uz tai benzo isipilsi m? jau ir laikas parduot ateis kada atsipirks,nebent apsizeniji uz jos :D
islaidos kartais neatperka busimo pelno,vel isijungia psihilogija kad vaziuoji pigiau nors visumoi permoki
Atsiperka per mazdaug 10 000km. Kai parduodu masina as issiimu duju iranga ir uz 400lt man ideda i kita masina.Tada atsiperka po 2000km :-]
koks skirtumas-susidedi ar i sena ar i nauja-vaziuoji pigiau nei dyzeliu-jei zinoma negauni zalio dyzelio....o i sena idejus nauja iranga taipogi vaziuoji ir vargo nematai...
visiskai teisingai kolega Venzo-parduodant masina, kad idetos dujos, privalumu niekas nelaiko ir brangiau moket nenori-bet nupirke su iranga dziaugiasi
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 08, 2014, 22:30:18 PM
Atsiperka per mazdaug 10 000km. Kai parduodu masina as issiimu duju iranga ir uz 400lt man ideda i kita masina.Tada atsiperka po 2000km :-]
nzn visu niuansu bet ar tinka visos duju irangos kitom masinom? kazkur girdejau kad ne
Is 4 cilindru i 6 cilindrus neidesi,o is 6 i 4 laisvai.
kiek teke girdet seniau netiko FSI varikliams. dabar jau ir tiems lyg deda
kiek kainuoja i avensi 2010 dujas idet pvz?
reiketu patikslint pas meistriukus del avensio. bet man dejo i almera 1.8 l 2005 uz 1450. nemanau kad brangiau butu avensiui. gal yra pigiau kas deda, nezinau. mane ta kaina tenkino. aisku dar priklauso nuo irangos-as dejau lenkiska, pigiausia turbut:)
Citata iš: eceris Įrašytas Sausis 08, 2014, 22:38:37 PM
reiketu patikslint pas meistriukus del avensio. bet man dejo i almera 1.8 l 2005 uz 1450. nemanau kad brangiau butu. gal yra pigiau, nezinau. mane ta kaina tenkino
taskines dujas ? automatu persijungia ant duju nes dirba nuo benzo kol isils variklis?
taip vadinama ketvirtos kartos. ne 5tos kur sioje temoje aprasyta. taskinem irgi vadina (+)
Citata iš: eceris Įrašytas Sausis 08, 2014, 22:41:02 PM
taip vadinama ketvirtos kartos. ne 5tos kur sioje temoje aprasyta. taskinem irgi vadina (+)
nu tai kiek to benzo sudegina per menesi kas ryt kol persijungia ant duju idomu?
reik i benzo vistiek pilt,nera taip kaip seniau vien ant duju o bakai rudijo :)
Citata iš: vitiok Įrašytas Sausis 08, 2014, 22:42:46 PM
nu tai kiek to benzo sudegina per menesi kas ryt kol persijungia ant duju idomu?
reik i benzo vistiek pilt,nera taip kaip seniau vien ant duju o bakai rudijo :)
iranga sureguliuota, kad ikaitus varikliui iki 25 laipsniu, pereina ant duju. tokiu oru isvaziavus is garazo ir pavaziavus gal 100 m persijungia. ziema prie minus 10-15 apie 2-3 km. benzo yra visuomet. vasara mano brangioji 10 l ipila gal dviem menesiam o gal ir visiems trims....vasara uzvedei, is garazo isvaziavai ir persijungia.
reikalui esant, gali uzkurt ir ant duju. bet benzu rekomenduojama pavazinet. netgi tas mano nustatytas +25 perjungimas yra per zema temperatura. siaip daro +35 meistriukai kiek zinau
Citata iš: eceris Įrašytas Sausis 08, 2014, 22:49:43 PM
iranga sureguliuota, kad ikaitus varikliui iki 25 laipsniu, pereina ant duju. tokiu oru isvaziavus is garazo ir pavaziavus gal 100 m persijungia. ziema prie minus 10-15 apie 2-3 km. benzo yra visuomet. vasara mano brangioji 10 l ipila gal dviem menesiam o gal ir visiems trims....vasara uzvedei, is garazo isvaziavai ir persijungia
1500 gabalo cia realiai isidet daba su garantija?
2 metai garantija ir aptarnavimas.
bet ispeju-kolegai Venza mano meistriukai kreivarankiai :-] . bet man gerai-as nepriekabus-auto vaziuoja ;)
Citata iš: eceris Įrašytas Sausis 08, 2014, 22:52:55 PM
2 metai garantija ir aptarnavimas.
bet ispeju-kolegai Venza mano meistriukai kreivarankiai :-] . bet man gerai-as nepriekabus-auto vaziuoja ;)
viskas aisku,dekoi kad prasvietet
Citata iš: vitiok Įrašytas Sausis 08, 2014, 21:49:08 PM
nx dujas det jus man paaiskinkit i apinaujas masinas? cia kaip el cigarete rukyt vietoi paprastos,tokius baslius mokat uz tackes o benzui babkiu ner,ar cia jau kraujije pas lietuviu taupyt ant bele ko :)
gamykliskos dujos taip bet list perdarinet konstrukcija paprastos tai jau iskrypimas.
kalbu apie naujas arba apinaujas
Vitiok, šita dujų įranga kainuoja 3 K eurų ir važiuojant su šitom dujom, varyklis tarnauja dvigubai ilgiau. Lietuvoje kol kas nemontuoja V - kartos dujų įrangos. Įdėmiau skaityk. :D
Labai dziaugiuosi,kad ir nemontuoja tokios irangos,o ipac uz 3K euru :-] :-] :-] Vargu ar atsirastu tokiu kvailiu,kuriems uz tiek pinigu reiktu duju irangos (!?) .Priedo,mes su savo lenkiskom puikiai susitvarkom pas savo meistrus ir nereikia bedavot cia,forumuose :goodboy:
beje, audi su 4tos kartos dujom nuo gimimo iki kapitalinio remonto pravaziavo pas vokieti 270 tuks. nera taip ir blogai...
Citata iš: Frencas Įrašytas Sausis 09, 2014, 20:59:27 PM
Vitiok, šita dujų įranga kainuoja 3 K eurų ir važiuojant su šitom dujom, varyklis tarnauja dvigubai ilgiau. Lietuvoje kol kas nemontuoja V - kartos dujų įrangos. Įdėmiau skaityk. :D
uz 3 stukes euru proto reik turet kad detis :D duju maniaku reik but turbut :-]
Seniai nebuvau užėjęs į forumą. Noriu pasidalinti įsprūdžiais. Susiremontavęs pats dujas, jau pravažiavau apie 2000 km ir tikrai važiuojant 100km per h - 6,7 l dujų sanaudos. 130 km/h - 8,0 l. Į šitas sanaudas dar ieina dalis kelio po miestą - žodžiu super. Trauka- benzininės lieka dulkėse. (h)
Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 03, 2014, 14:31:43 PM
Seniai nebuvau užėjęs į forumą. Noriu pasidalinti įsprūdžiais. Susiremontavęs pats dujas, jau pravažiavau apie 2000 km ir tikrai važiuojant 100km per h - 6,7 l dujų sanaudos. 130 km/h - 8,0 l. Į šitas sanaudas dar ieina dalis kelio po miestą - žodžiu super. Trauka- benzininės lieka dulkėse. (h)
nepyk bet netikiu (h)
Netikiu, as turejau auto su gera italiska iranga,trauka kaip su benzinu bet negeresne,ryjo tiek kiek ir benzino ;)
Ir as netikiu.Darbininkas vazineja su Yariu 1.5 automatas,daugiau uzmiestyje ir vidurkis 8 litrai duju.Zmona vazinejo kazkada su Matrix 1.8 automatas,tai vidurkis buvo apie 10,o mieste 12 litru.Ir nesakyk,kad ta iranga sukurta kosminiu technologiju pagrindu.Variklio cilindru turi reikia uzpildyt optimaliu kuro-oro misiniu ir nepavyks jo apgaut paduodant daugiau oro ir maziau kuro ;)
Citata iš: vitiok Įrašytas Kovas 03, 2014, 21:42:06 PM
nepyk bet netikiu (h)
Vieni netiki, kiti girdėjo, treti naudoja ;) Čia kiekvienas žmogus turi savo teisybę, kaip pvz mano tėvas-jis važiuoja su dujom, prasideda sąnaudos nuo 9-10 ir daugiau, pasiėmiau aš savaitei, nuvežiau pas meistrus - 8,5 L/100 km, du bakus išvažinėjau, atidaviau, galvojau džiaugsis... nusivežė pas savo meistrus ir vėl 9L ir daugiau, mažiau-niekaip. Panašiai ir su kitais pažįstamais, susidėjom vienu metu į 4 mašinas tam pačiam servise, pas mane buvo 10, pas juos 13, nuvežiau reguliuoti, gavosi man iki 8, visi rėkė NESĄMONĖ.. po dviejų mėnesių nuvažiavo vienas, jam pasidarė 10L, po mėnesio dar du, irgi 10L pasidarė. Dėl sąnaudų skirtumo-tai carina 1,8, a4-1.8, passat 2.0 (150ag) ir sharan 2.0.
Nesupratau, kam veze tevas masina vel pas savo meistrus? Aisku galima suregulioti kad masina afigenai trauktu ir valgytu 15L, o galima suregulioti kad visiskai netrauktu ir valgytu po 5L.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 04, 2014, 10:50:36 AM
Nesupratau, kam veze tevas masina vel pas savo meistrus? Aisku galima suregulioti kad masina afigenai trauktu ir valgytu 15L, o galima suregulioti kad visiskai netrauktu ir valgytu po 5L.
Todėl, kad jis protingas, o visi kiti ne :D Aš reguliuodamas prašau, kad reguliuotų atsižvelgdami į variklio taršą, kuri normaliai sureguliavus ir yra pati mažiausia, bandant sumažinti ar padidinti sąnaudas, tarša padidėja. O šiaip ten normalus neužmuštas variklis 115.000km, bet kaip 1.6 sąnaudos pasirodė didokos, todėl pamaniau-padėsiu, bet aš tik vienas taip galvojau.
Čia žmonės netiki mano dujų sanaudom, nes gal nėra ir matę dujų įrangos be reduktoriaus, o duju bake stovinčio įpurškimo siurblio ? :think:
tikiu ir tokios noreciau sau mano draugas jas taiso mazeikiuose
Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 11:21:47 AM
Čia žmonės netiki mano dujų sanaudom, nes gal nėra ir matę dujų įrangos be reduktoriaus, o duju bake stovinčio įpurškimo siurblio ? :think:
Kiek kainuoja isideti? Daugiau nei 2000lt tikriausiai
Lietuvoj dar šitos įrangos nemontuoja - aršiausiai Lenkijoj. Lenkų kainos nežinau, bet kai atsirado Europoj pradžioj kainavo apie 3000 eurų :G
ar skaiciavot kiek reikia pravaziuoti kad atsipirktu?????
Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 11:21:47 AM
Čia žmonės netiki mano dujų sanaudom, nes gal nėra ir matę dujų įrangos be reduktoriaus, o duju bake stovinčio įpurškimo siurblio ? :think:
O tai kiek tau benzino ima tavo masina 100km?
Jei irangos kaina 3000eur, tai atsipirks po 50.000km, o tik veliau eis jau taupymas (y)
Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 11:21:47 AM
Čia žmonės netiki mano dujų sanaudom, nes gal nėra ir matę dujų įrangos be reduktoriaus, o duju bake stovinčio įpurškimo siurblio ? :think:
nuo to ir reikejo pradet ;)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 06, 2014, 15:34:47 PM
Jei irangos kaina 3000eur, tai atsipirks po 50.000km, o tik veliau eis jau taupymas (y)
man po 6 metu tik atsipirktu,nu neinvestuociau gal :)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 06, 2014, 15:34:47 PM
Jei irangos kaina 3000eur, tai atsipirks po 50.000km, o tik veliau eis jau taupymas (y)
as tai moku pasiskaiciuot :) temos autorius, placiai reklamuodamas savo iranga, manau nelabai skaiciavo....faktas tame, kad jos neapsimoka detis
Citata iš: Venza Įrašytas Kovas 06, 2014, 13:41:07 PM
O tai kiek tau benzino ima tavo masina 100km?
Priemiestije benzo ima apie 7 -8 l/100 km
Čia Italas 2005 m. mokėjo apie 3000, o dabar kainų aš nežinau. (H-)
Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 11:21:47 AM
Čia žmonės netiki mano dujų sanaudom, nes gal nėra ir matę dujų įrangos be reduktoriaus, o duju bake stovinčio įpurškimo siurblio ? :think:
kas mokesi mokykloj fizikos, nepatikes, kad duju sanaudos tokios pacios arba mazesnes, nei benzino :) gali buti artimos, siek tiek didesnes, nei benzino, bet jokiu budu ne mazesnes.
Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 20:44:50 PM
Čia Italas 2005 m. mokėjo apie 3000, o dabar kainų aš nežinau. (H-)
pvz Vokietijoj uz paprasta iranga vokietukas gali drasiai 4 cilindru varikliui sumoketi apie 2000eur, nors pati iranga didmenoj kainuoja maziau nei LT, viska nulemia darbo ikainiai ir dokumentacija. Tai jei IS TIKRUJU ta V-karta imanoma pasiekti geresnius rezultatus, nei IV, tai visai verta, bet ne LT, juolab, as asmeniskai jokiu priekaistu IV kartai neturiu: nebrangu, greitai atsiperka ir paprasta prieziura, siuo atveju kaina 5 kartus mazesne, montuojant LT.
Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 06, 2014, 21:19:37 PM
kas mokesi mokykloj fizikos, nepatikes, kad duju sanaudos tokios pacios arba mazesnes, nei benzino :) gali buti artimos, siek tiek didesnes, nei benzino, bet jokiu budu ne mazesnes.
Čia citata apie šitą sistemą. Kita kalba neradau
ICOM JTG NEW - System wtrysku paliwa gazu fazy ciekłej do silnika.
Jako rozwiązanie które odbiega od systemów standartowych i w znacznym stopniu poprawia dynamikę jazdy - charakterystyka wykresowa pracy silnika podczas jazdy na gazie nie odbiega od charakterystyki pracy silnika na etylinie. W systemie JTG NEW moc pojazdu wzrasta o ponad 5 % system jest niezawodny bardziej oszczędny i wydziela o wiele mniej szkodliwych substancji do atmosfery.
Wszystko to dzięki wysokiej jakości komponentom użytym do jego produkcji oraz wygórowanych do granic celom do osiągnięcia czegoś, co sprosta największym wymaganiom konstruktorów, projektujących coraz to nowsze silniki benzynowe.
Firma ICOM w znacznym stopniu realizuje swoje patenty które w znakomity sposób, sukcesywnie wdraża w produkt dla polepszenia jakości i zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa użytkowników.
Strategia działania systemu JTG NEW polega na dokładnym odwzorowaniu pracy silnika na etylinie, a funkcję sterowania systemem JTG przejmuje oryginalny moduł benzynowy ECU.
Zainteresowane firmy zapraszamy do współpracy.
Gaila, bet is tu 4 mokamu uzsienio kalbu, lenku neieina :)
Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 06, 2014, 21:45:26 PM
Gaila, bet is tu 4 mokamu uzsienio kalbu, lenku neieina :)
Pan nie rozumie po Polsku?
Ten parasyta, kad ant duju trauka kaip ir su benzu, o galingumas 5% didesnis. Apie sanaudas nieko neparasyta.
Vadinasi sanaudos dujom didesnes turi buti
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Kovas 06, 2014, 12:16:20 PM
Kiek kainuoja isideti? Daugiau nei 2000lt tikriausiai
kiek zinau i nuliova subarika norejo latvis isidet tai uzklause kainos vien irangos kaina 2000 euru be irengimo darbu
Citata iš: Frencas Įrašytas Kovas 06, 2014, 13:18:47 PM
Lietuvoj dar šitos įrangos nemontuoja - aršiausiai Lenkijoj. Lenkų kainos nežinau, bet kai atsirado Europoj pradžioj kainavo apie 3000 eurų :G
montuoja mazeikiuose
Citata iš: grivaidas Įrašytas Kovas 06, 2014, 22:54:06 PM
kiek zinau i nuliova subarika norejo latvis isidet tai uzklause kainos vien irangos kaina 2000 euru be irengimo darbu
Latviai turi babkiu, eura isivede, galima ir nutrest is jo (y)
Tokia iranga ten ir remontavo, ir ne vienai auto. Ismanantys zmones, pagarba.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 06, 2014, 23:03:54 PM
Latviai turi babkiu, eura isivede, galima ir nutrest is jo (y)
jei Euras ivestas, vadinasi yra bapkiu :goodboy:
Pamirsau begalybe klaustuku prideti ???
Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 06, 2014, 23:06:48 PM
jei Euras ivestas, vadinasi yra bapkiu :goodboy:
Jei turi eura, reiskia ir babkiu turi :D Visos turtingos salys turi EURA :D
Placiau apie JTG sistema:
http://www.caravelgas.com/pdf/istruzioni_jtg_rev4_english.pdf (http://www.caravelgas.com/pdf/istruzioni_jtg_rev4_english.pdf)
Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 06, 2014, 23:14:43 PM
Jei turi eura, reiskia ir babkiu turi :D Visos turtingos salys turi EURA :D
noretusi pagrindindimo, bo USA euro neturi... Kaip vienas pavyzdeliu, nekalbant apie Norvegija, Sveicarija, kurios mum arciau
Tėvai, čia juk baika....neimk į širdį ;)
Citata iš: Donis7 Įrašytas Kovas 06, 2014, 23:44:55 PM
Tėvai, čia juk baika....neimk į širdį ;)
jokiu problemu :)
Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 06, 2014, 23:24:54 PM
noretusi pagrindindimo, bo USA euro neturi... Kaip vienas pavyzdeliu, nekalbant apie Norvegija, Sveicarija, kurios mum arciau
Na tavo isvardytos salys nelygis, nes ne ES. O Latvija nori buti tokia "kruta" kaip ir DE, F ir t.t Juk neveltui uz 70mln. eur perka nurasytus UK viksrinius sarvuocius (y) gal nori uzputi mus? :-{
Kaip visada nukrypom nuo temos :G
Nuokrypis ziaurus :)
Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 07, 2014, 00:14:13 AM
Nuokrypis ziaurus :)
Ir del kazkokiu latviu, kurie uzspaude 2000eur dujoms naujai masinai :-{
google vertejas:
ICOM JTG NAUJAS - kuro įpurškimo sistema skystos fazės į dujų variklį.
Kaip sprendimo, kuris skiriasi nuo standartinės sistemos ir žymiai pagerina vairavimo dinamiką - charakteristikos grafikų variklio veikimas , kai važiuojant dujomis nesiskiria nuo variklio charakteristikos ne etylinie . Sistemos JTG naujos transporto priemonės galia padidėja daugiau nei 5 % sistemos yra patikimos ir labiau ekonomiškai skleidžia daug mažiau kenksmingų medžiagų į atmosferą.
Visa tai dėka aukštos kokybės sudedamųjų dalių, naudojamų jos gamybai ir pernelyg didelių sienų siekia kažką, kad atitiktų išrankiausių reikalavimus dizaineriai, dizainas naujesnių benzininiai varikliai .
Sistemos JTG naują strategiją pagrindinis dėmesys skiriamas miesto reprodukcijai Varikliui dirbant etylinie , ir sistemos valdymo modulis JTG perima originalus benzino ECU funkcija.
Susidomėjusios įmonės kviečiame bendradarbiauti.
TIK NESURADAU KUR CIA RASO KAD DUJU MAZIAU VALGO NEI BENZO ????? sakykim pigiausia lenku 4 kartos iranga Tech su pastatymu 1450 lt kainuoja. kiek brangesnes ir zinoma kazkiek tikslesnes- kaip Stag- kainuoja apie 1700-1800 lt, dar kazkiek brangesnes jau skirtos turbininiams varikliams. na, atsistos gal 2000 lt. tai kame kampas tos kainos tokios dideles?????
Klausiau siandiena dujininku, montuoja Prins iranga, bet apie tokio stebuklo nera pas juos, nepatingejo paskambinti "auksciau", jokio rezultato. Beje kiek veziau Lietuvoj sumontuota iranga, visos auto Vokietojoj be problemu praejo apziuras, nors ir kaip norejo prisikabinti, bet buvo viskas tvarkoj. Taip, kad, garbe Lietuvos dujininkams :)
tas dujas icom montuoja ir remontuoja mazeikiuose tel. 868704482
Tema perskaiciau nuo-iki, pagrindimo realaus neradau sitos irangos. Bent ekonominio tai tikrai.
Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 07, 2014, 23:44:12 PM
Klausiau siandiena dujininku, montuoja Prins iranga, bet apie tokio stebuklo nera pas juos, nepatingejo paskambinti "auksciau", jokio rezultato. Beje kiek veziau Lietuvoj sumontuota iranga, visos auto Vokietojoj be problemu praejo apziuras, nors ir kaip norejo prisikabinti, bet buvo viskas tvarkoj. Taip, kad, garbe Lietuvos dujininkams :)
Tėvai, jūs perskaitėt temą, bet nesupratot, kad "Princ" - dujų įranga yra 4-os kartos, o - "ICOM JTG" yra 5-os kartos." Princ" įrangoj - dujos ipurškiamos į cilindrus iš reduktoriaus ir jos yra išgarintos, o "ICOM JTG" įranga skiriasi tuom, kad dujos įpurškiamos į cilindrus skystos fazės lr tiesiai iš baliono. 5-os kartos dujų įrangos reduktoriaus neturi.
Kada skystos fazės dujos patenka į cilindrus, jos šaldo varyklį ir dėl to 10-20% padidėja galia. Jeigu išmanot fizika, su mažesniu tūriu, bet didesne galia kliūtį įveikiame mažesnėm sanaudom.
Paimkim 1,8l-130kW ir 3,0l-130kW kurio didesnės sanaudos ??? ;)
Tarkim galia padideja, o kaip su sanaudom? Palyginus su benzinu ar IV kartos iranga dujom. Pvz benzinas yra kaloringesnis, uztat jo reikia maziau. Idomu kokiu budu atsiranda daugiau energijos is tu paciu SND. Turi gal kokia nuoroda, kur yra pagristas palyginimas? Galia galima ir pirmoj kartoj duju pakelti, bet sanaudos nukencia tuomet ir ismetimo parametrai taip pat.
Logiškai mastant kuo karštesnis metalas, tuo labiau plečiasi, o kadangi skistos dujos šaltos kaip freonas, tai matyt degimo kameroj būna didesnis suspaudimo laipsnis. Jaučiasi labai akivaizdžiai važiuojant benzinu ir perjungus dujas atrodo kad kokių 20-30 kW dasidėjo :)
O realios sanaudos?
FRENCAS, būtų labai įdomu sužinoti kokios iš pradžių buvo problemos su dujų įranga ir ką padarėte, kad vėl pradėjo gerai veikti. Nes įsigijau automobilį su V kartos dujų įranga, bet deja ji neveikia taip kaip turėtų.
Citata iš: Vilmė Įrašytas Kovas 31, 2015, 22:40:50 PM
FRENCAS, būtų labai įdomu sužinoti kokios iš pradžių buvo problemos su dujų įranga ir ką padarėte, kad vėl pradėjo gerai veikti. Nes įsigijau automobilį su V kartos dujų įranga, bet deja ji neveikia taip kaip turėtų.
Nuliudinsiu, bet frencas paskutini karta buvo pasijunges i foruma pries metus laiko: 2014 m. balandzio 8 d. Nepagausit vejo laukuose :)
Ir man svarbiausias klausimas man ben jau, ar jau pritaikita d4 varikliams ?