Gal zinote kiek yra tarpiniu isiurbimo kolektoriaus? Ar butina jas keisti i naujas jeigu nueimi uzdedi kolektoriu?
Neseniai man valė tą kolektorių, tai sakė keisti būtina ir viena tarpinė.
Gal zinai kuria? Nes ju yra trys.. dvi mazytes alkuneje vamzdzio ir viena didele per visa kolektoriu. Nu ir kaip? Trauka pagerejo?
Beje kiek kainavo isvalyt kolektoriu darba meistro?
Citata iš: EvaldasL Įrašytas Lapkritis 26, 2013, 16:28:54 PM
Neseniai man valė tą kolektorių, tai sakė keisti būtina ir viena tarpinė.
Vilniuje? Gal turi kontaktus?
Man vale BestusAuto, EGR ir kolektoriaus valymas su tarpine kainavo 450 lt. Buvo valoma del dumijimo.
O kokia tarpine keite nepassakysiu, nepasidomejau pas meistrus.
Oho bisky nugreze... Kosmine kaina uz tokius darbus... Ziauriai pred daug sumokejai... Realiai servize iki 100lt kolektoriaus valymas +isemimas idejimas. O EGR tai ten isvis vaiku zaidimas o ne darbas...
Ne taip parasiau 100lt su viskuo kolektoriaus valymas...
Beje, ar trauka pagerejo??
Zinau, nugreze. Garaziuke butu pigiau padare.
Kazkiek pagerejo, bet problema buvo su purkstukais. EGR buvo beveik svarus, kolektorius visas buvo uzsineses. Bet dabar jau viskas tvarkoj.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Gruodis 05, 2013, 15:14:10 PM
Ne taip parasiau 100lt su viskuo kolektoriaus valymas...
Cia kokiam motorui kolektoriaus valymas 100lt? Man atrodo 2.2 motorui kolektoriu isvalyti geras pusdienis uztrunka. Labai daug ardymo ten. Kazkur forume maciau ataskaita.
2,0 85kw geras daejimas tik nusisuki variklio plastmase ir iskarto suki:_)
Citata iš: Tiutis Įrašytas Gruodis 05, 2013, 22:04:27 PM
2,0 85kw geras daejimas tik nusisuki variklio plastmase ir iskarto suki:_)
Tai ir 2.2 priejimas geras, bet ardymo daug. Kuro rampa reikia nuimineti, vairo stiprintuvo bakelis trukdo ir t.t.
Pradejo masina trukciot 2.2 110kw d4d... isemiau egr isvaliau, buvo gan stipriai uznestas. Pamaciau kad ir isiurbimo kolektorius uzsineses stipriai. Ar tai turi itakos masinos trukciojimui? ir tuo tarpu kaip sutrukcioja mazesne trauka...Pastebejau toky dalyka kad ja pavaikius dingsta trukciojimai ir trauka pagereja. Gal nevisai dingsta trukciojimai bet islieka kartais beveik nejauciami... Ar cia vis delto egr kaltas? Prasidejo lygiai tokie patys dalykai kaip su senuoju 85kw...
P.s buvau nuvares modkai padare diagnostika tai viskas idealu prie nieko neprisikabino... Bet as su pralekiau 150-170km/h apie 80kilometru ir neuzgesinau motoro iskart kompa pajunge.... Kaip jau minejau pralekus geriau su ja susinormalizuoja... Filtrai tepalai pakeista.
Matyt tavo masiniukui truko kaip sako rusai "prisratsa", per daug ramiai gal vazineji uzsinesa ismetimas :D
Citata iš: Toshis Įrašytas Vasaris 16, 2014, 17:55:42 PM
Matyt tavo masiniukui truko kaip sako rusai "prisratsa", per daug ramiai gal vazineji uzsinesa ismetimas :D
Pr
osratsa - prasišikti, pr
isratsa - prisišikti :goodboy: Vietoj Rober gramatika padestysiu :G
Nu Bemsai negalvojau, kad pradesi lituanistikos pagrindu mokinti :-]
Citata iš: Toshis Įrašytas Vasaris 16, 2014, 20:26:16 PM
Nu Bemsai negalvojau, kad pradesi lituanistikos pagrindu mokinti :-]
o kur rober dingo kazi :think: jam cia geras kasnis butu :D
Na tiesiog reikia duoti masinai prašisikti, kad variklyje niekas ne prisišiktu (+) na nesveika vazineti po 2000 rpm :)
Patikek nevazineju iki 2000rpm... ;) Prabegas 140000km... Greiciausiai koks pagyvenes vazinejo belgas iki 2000rpm... nes kolektorius uznestas ziauriai... Bet taip ir neisgirdau jusu atsakymo kolegos :) Tai kaip ten ar turi itakos uzkistas isiurbimo kolektorius masinos tampymuisi?? Beje, jeigu butu egr tai mano manymu pradrozimas masinos traukos atsigavimui neitakotu?
O EGR gerai isploviai? Isiurbumo kolektoriuje visas 3 EGR skyles isvalei gerai?
Prabruzinau tik su laido gabalu ilgu, nes ten kitaip nelabai ka ir ikisi... Bet neidealiai pravaliau... Bet ikisi laida i tas sonines skyles tai ziauriai daug koses pasikabina ant laido... Labai bus smarkiai uzsiktas kolektorius sprendziant jau is tu angu... O egr isvaliau idealiai su varikliu plovimo chemija per tris kart nes buvo stipriai uzsiktas. Beje, pas tave gal 2.2D4D? Ka rodo pas tave kompas vaziuojant 100km/h 6pavara? Nes itariu kad pas mane per daug ima rodo 6.1-6.3L.
Butu gerai aisku isvalyti ta kolektoriu nuemus. Ten atsargiau su juo reikia, nes kai krapstai, gali gabalai sudo pakliuti i motora, tada jau bus labai blogai. Ka kompas rodo parasysiu veliau. Dabar niekur nevaziuoju :)
Laukiu tarpines kolektoriaus ir iskart imu ji lauk ir valau... nes labai didele tikimybe kad ji man pridusdineja del uzkisto kolektoriaus bei trukcioja... Nors trukciojimas gal greiciau del egr galbut neuzsidaro pilnai ir dingsta trauka ir sutrukcioja...
Sanaudos 100km/h 6 begiu rodo kompas 5.5-5.7L.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Vasaris 16, 2014, 23:35:04 PM
Butu gerai aisku isvalyti ta kolektoriu nuemus. Ten atsargiau su juo reikia, nes kai krapstai, gali gabalai sudo pakliuti i motora, tada jau bus labai blogai. Ka kompas rodo parasysiu veliau. Dabar niekur nevaziuoju :)
Kažkur skaičiau, kad nuėmus EGR'ą ir valant įsiurbimo kolektoriaus skyles naudinga naudoti dulkių siurblį (kad kuo mažiau teršalų įkristų į vidų).
Beje, kokios galimos pasekmės suodžių gabalams patekus į motorą, ar jie negali patekti į vidų normalioms eksploatacijos sąlygomis? Gal tas trūkčiojimas pas Tiutį kaip tik dėl apaugusios suodžiais, stringančios droselinės sklendės (juk EGR'as gerai išvalytas)? Beje, kad 100 km/h greičiui pilnai užtenka ir 5 bėgio (6 bėgį naudoti rekomenduotina nuo 120 km/h, bent d-cat'ams)...
Kur ji yra ta droseline sklende???
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 16, 2014, 23:42:42 PM
Laukiu tarpines kolektoriaus ir iskart imu ji lauk ir valau... nes labai didele tikimybe kad ji man pridusdineja del uzkisto kolektoriaus bei trukcioja... Nors trukciojimas gal greiciau del egr galbut neuzsidaro pilnai ir dingsta trauka ir sutrukcioja...
Tiutis, kur pirkai kolektoriaus tarpines? Ar daug 85 kw motorui ten reikalu paciam nusiimti ta kolektoriu?
Yra ka veikt daejimai sunkus... Viso trys tarpines bet as pirkau tik viena ta didele pagrindine... o pirkau autodaliu parduotuvej.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 17, 2014, 11:19:31 AM
Kur ji yra ta droseline sklende???
Ši sklendė iškarto po pačiu įsiurbimo kolektoriumi (būna, kad kartais ir ji prisigaudo suodžių)...
Neisivaizduoju kokia ten sklende po juo... nebent neatkreipiau demesio... O i ka ta sklende ieina?? Ir kas is jos iseina???
Čia tiksliau po EGR'u. Jei jau nuiminėsi kolektorių, rekomenduotina patikrinti (išvalyti) ir sklendę.
Prikabintame paveiksle - diesel throttle body assembly.
Dekui. Labai galimas dalykas kad ji strigineja o kai duodi daugiau angliu pramusa ja su jega tam kartui...
Beje, kokio cia motoro idejai foto? Ar cia tik siaip kaip pavizdy ikelei?
2ad-ftv motoras (praktiškai tas pats galioja ir d-cat'ui - 2ad-fhv).
Tai pas mane 2.2 D4D 110kw tai cia taip viskas gal ir atrodo kaip foto?
Taip, tai tas pats variklis, tie patys mazgai.
Pamirsau pamineti jog DPF pas mane nera... Nu kazkokia mistika... Beje, jeigu atjungciau egr isijungtu avarinis rezimas kazkoks ane? Kaip tada masina vaziuoja? Gal taip patikrinciau egr...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 18, 2014, 17:42:59 PM
Pamirsau pamineti jog DPF pas mane nera... Nu kazkokia mistika... Beje, jeigu atjungciau egr isijungtu avarinis rezimas kazkoks ane? Kaip tada masina vaziuoja? Gal taip patikrinciau egr...
Gali isijungti avarinis rezimas - tada visai nevaziuos. As kai valiau savo EGR tai patikrinau kaip veikia. Maitinima i fiskute padaviau ir paziurejau kaip vaiksto voztuvas.
tai kad ten daug kontaktu nei pliuso minuso nera pazymeta... kaip ji pajungt? nuo akumo?
Dabar nepamenu, su testeriu greit radau. Jungiau nuo maitinimo bloko +12V. Tiesiai nuo akumo jungti negalima. Ten daug kontaktu, bet lygtais krastiniai yra maitinimas, o vidiniai - EGR padeties daviklis, t.y ECU mato ant kiek atidaryti EGR voztuva.
O jeigu ji nuimt neistraukiant fyskes ir uzvest masina ? :) Tada tai tikrai matytusi
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 18, 2014, 20:00:38 PM
O jeigu ji nuimt neistraukiant fyskes ir uzvest masina ? :) Tada tai tikrai matytusi
Paimi testeri, nustatai ant pypsiuko ir praskambini. Maitinimo kontaktai cypia. Tada surasi koki blokeli 12V 2A ir pajungsi. Nieko blogo nebus jei sumaisysi + su -. Jei pamatysi, kad jis neveiks, pajungsi atvirksciai ir jis prades veikti.
Pastebejau toky dalyka, kad su ja pavazinejus ir po kiek laiko uzkurus kai jau visiskai saltas motoras, sunkiai negraziai motoras dyrba ir apsukos labai sunkiai kilojasi vibracija juntama tada isijungia tas automatinis apacasosas apsukos uzsikelia iki 1 ir lyg prasidirba motoras bet tik pradedant vaziuot trukcioja ir silpnai spaudziant akceleratoriu ji vos vos traukia tada paspaudus daugiau soka iskart i prieky.... toks jausmas kad jei truksta oro arba kuro... Gal kas kokiu minciu? Beje, salta motora uzkuriant bisky apsidumija pasmirsta dumais dyzelio, cia normalu? Dumas toks melsvas iseina.
Cia gal del zvakiu? Kuri nors nepasyldo kazkuriam iki galo cilindre kuro ir nespeja kuras sudegt tdl ir apsidumija? :think:
O gal purkstukam galas ateina? Ka kompas rodo? Kaip parametrai dirbancio motoro?
Viskas idealiai su purkstukais... turba ideliai ... oro srautas idealiai ... kuro slegis idealiai... su kuro slegiu modka paminejo kad labai idealiai nes situ 2.2 buna problemu... Jei butu purkstukai tai ji man ir sunkiai vestusi... buvo -15 kai ja nupirkau tai ryt be problemu stvere... Kas belieka? EGR arba ta sklende kur intercoolerio slanga i ja ieina, turbos geometrija atkrenta nes kitaip tokiu parametru neuzpustu 237slegio nesukeltu... Beje, kaip pas tave vaziuoja saltas? Po nakties uzkurus. Kazkur yra mechaninis gedimas, nes kompas nemato...
Seno avensio 85kw isbanzdiau viska... egr buvo tvarkoj nes nuemus fyske trukciojimai nedingo... kolektoriu isploviau... Oro srauto davikli pakeiciau nauju tada masina tapo gyvybingesne bet tai problemos neissprende... Nebandziau tik tos sklendes nuimt ir isvalyt... Beje, ten ir viskas buvo normaliai ant kompo pastacius... As jauciu kad cia yra smulkmena kokia nors kuria labai bus sunku rasti :) Nes sena avensi pardaviau to neisaiskines :) Bet sita nauja reik galu gale issaiskint sia nesamoninga daug nervu kainuojacia mistika. :think: Bemsas - O kompas parodytu ka nors?, jeigu tarkim as ja nuvarau i vln pasivaikstau kur nors po parduotuves iki tol kol atsals motoras, tada modka prilekia su kompu ir ant saltos to pirmo uzvedimo jungia kompa. Nes tada tai realiai ji tampytusi. O kai praleki DAR 80km trasoj tai praktiskai nesijaucia bent jau tada, kai variau pas ji.
Sunku pagauti bus. Kai tamposi, tada kazka galima pamatyti pagal parametrus. O tik ant salto motoro buna problemos?
Ir ant karsto ir ant salto kaip uzeina... tik ja gerai pravaikius sumazeja truksejimas bet vistiek trauka dingineja. Nera tokios kokia turi buti ipatingai jauciasi ant lenkimo trasoj 5pavara
Nuimk kolektoriu, viska isplausi gerai. Ta sklende po kolektorium isplausi. Blogiau tikrai nebus.
Tiutis,kad jau tiek ieskai slieku,tai prie to pacio nepatingek isimti is bako (po sedynemis) kuro paemimo sieteli.paziurek,gal tas varlem apkibes. esu rades bake ant sietelio tokia kaip guma susidariusia. matysi bent jau kaip atrodo.zinosi cia ar ne cia sliekai.
Kyla ir man tokios mintys... Ir labai galimas atvejis kad ten pasikises jis... SauliusSSS sunku isimti?
O ieskau slieku, nes labai nemalonu vaziuoti ir kuro sueda bisky daugiau nei turetu... Tiesiog nesinori parduoti vel :) Prabegas 140000km reikia tvarkyt sita smulkmena.
Butent avensiui nesu emes. Bet principe visom vienodai. Pakeli galine sedyne,susirandi kilime iskirpta skyle. Atjungi slangas, laidus. Manau,kad bus su kryzminiu atsuktuvu. Kai atsuksi varztus jeigu nesikelia tada suk pries laikrodzio rodykle. Ir vsio. Jeigu pats tiek ardai,vadinasi nedurnas esi. Susigaudysi. Ten ardymo 10-15 min.
aisku... Tai reikia palaukt kokl isvazinesiu baka kad liktu kokie 5-3litrai. tada matysis visas brudas jei toks yra. Dekuj.
Nekurdamas naujos temos, gal kam teko darytis diagnostika TOKVILOJ Vilniuje? Kokia kaina? Gal pabandysiu ten pasidaryti, gal ten suras :) Nes modkos kompas rodo kad viskas idealiai. Nebent ant saltos sakau reik varyt ir gaudyt ta momenta kai jei sumazeja trauka, kartu ir sutrukcioja.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 27, 2014, 08:43:21 AM
Nekurdamas naujos temos, gal kam teko darytis diagnostika TOKVILOJ Vilniuje? Kokia kaina? Gal pabandysiu ten pasidaryti, gal ten suras :) Nes modkos kompas rodo kad viskas idealiai. Nebent ant saltos sakau reik varyt ir gaudyt ta momenta kai jei sumazeja trauka, kartu ir sutrukcioja.
Man rodos tavo masinos laukia
autoplius.lt :D
Ne sita tvarkysiu (+) Tai kiek gi visgi tokviloj Diagnostika vilniuje pasidaryt kainuotu? :think:
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 27, 2014, 09:24:22 AM
Ne sita tvarkysiu (+) Tai kiek gi visgi tokviloj Diagnostika vilniuje pasidaryt kainuotu? :think:
neras ir ten nestebuklai tos diagnostikos. Dieselis daug niuansų yra pavargsi kol rasi liga.
Variantas vienas varyk kol visai susip-s tada matys kas negerai
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 27, 2014, 09:24:22 AM
Ne sita tvarkysiu (+) Tai kiek gi visgi tokviloj Diagnostika vilniuje pasidaryt kainuotu? :think:
Tiuti, pasuk į Tokvilą ir pasiteirauk. Galbūt iš karto pasakys, kad nieko mandro neras. Tai sutaupysi laiko, pinigų ir nervų :)
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 27, 2014, 09:24:22 AM
Ne sita tvarkysiu (+) Tai kiek gi visgi tokviloj Diagnostika vilniuje pasidaryt kainuotu? :think:
Bet tu ir uzlipi ant "grebliu"... :) Gaila, aisku, kad vis kazkas nenusiseka. Gal labai pigiai perki, kad jau antra toyota tokios bukles? :)
Tikrai,nesiseka zmogui su masinom. Tai tas, tai anas
As ir matau, kad vienintele pigiausia iseitis yra autoplius.lt (+)
Masina gero stovio rida tik 141tukst. Priekis visiskai cielas neikiek nedauzytas...Gavus tik i galini sparna... salonas kaip naujas... Kebulas taip pat... Visi svarbiausi agregatai labai geros bukles... Modka vaziavo su ja sake gyva masina nenujota.... Bet islindo sita chernia, kuria labai bus sunku nustatyti, nes lygiai tas pats kas ir anoi buvo...Pagal kompa viskas zjbys o netraukia ir trukcioja. Snd nuemiau egr fyske, jokie avariniai neuzsidege... masina tikrai ziauriai gerai vaziavo ... nzn gal cia tik sutapimas bet pasivazinejus i vilniu i ten ir atgal simptomai niekur nedingo, tampymosi ir traukos sumazejimo :think: Mano manymu galimi variantai: Droseline sklende arba turbinos sklende strigineja... Sestd issiimsiu visa kolektoriu su ta droseline sklende isplausiu padarysiu kaip nauja taip pat ir sklende egr vel perplausiu ir jeigu nepades tada iskart ja ant kompo bus lengviau nustatyti gedima kai pasidarysiu siuos dalykus... Nes EGR 100proc nesusijes.
P.S galvojau pamirsiu Toyotaclub isigydamas kita avensi bet ziuriu neiseis :-]
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 27, 2014, 18:42:24 PM
P.S galvojau pamirsiu Toyotaclub isigydamas kita avensi bet ziuriu neiseis :-]
Bet avensis nuspręndė kitaip :-)
Toyotos jau is gamyklu iseina tokios, tik sumastai pamirsti Toyota foruma, auto jau zino kad savininkas sumaste atsisakyt forumo. Tada ECU duoda signala agregatams veikti taip, kad nepamirstum Toyota forumo :-] :-] :-] :-] :-]
Parasykit geriau ka nors naudingo :-]
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 28, 2014, 11:12:55 AM
Parasykit geriau ka nors naudingo :-]
Ar jau buvai Tokviloje?
Nebuvau ir nebusiu... Kaina prasideda diagnostikos nuo 150Lt , o jeigu dar kazka ardyt tai kyla sparciai i virsu... Jeigu buciau garantuotas kad tikrai issprestu turima problema vaziuociau nedvejojes... Bet nesinori ismesti tokiu pinigu i bala.
Nu ja....150 lt pavertus į Švyturio alų, tai visai kapec kiek daug.....čia ko gero po tavo šeštadieninės operacijos gal kažkas išlįs. Plius jei nuėmus EGR fiškę jokios lemputės neužsidegė, nors turėjo kažkokia užsižiebti. :think:
Diagnostika prie kompo pajunges Vova padare man uz 30 lt. ir dacika sutvarke prie to pacio.
Usidege vsc trc ir check... Bet avarinis joks neuzsidege kaip ant dcat modelio usidega ir kurie turi DPF filtrus.
tai dabar jau rasi klaida.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Vasaris 28, 2014, 14:58:38 PM
Usidege vsc trc ir check... Bet avarinis joks neuzsidege kaip ant dcat modelio usidega ir kurie turi DPF filtrus.
Nepagaunu koks avarinis turetu uzsidegti?
Avarinis rezimas uzsidega DCATAMS ir kurios auto turi DPF filtrus kiek zinau... Tai ir vaziuoja vos vos arba isvis nevaziuoja.
Ne užsidega, bet suveikia tokia variklio ar turbos el. apsauga (avarinis rėžimas nuvažiuoti iki artimiausio serviso)....nes apsukos daugiau nei 2000 nekyla. Nors užgesinus auto bei truputį pastovėjus ir vėl užkūrus, apsūkos normaliai kyla. Bet tai irgi ne visada suveikia.
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Vasaris 27, 2014, 12:55:12 PM
Tikrai,nesiseka zmogui su masinom. Tai tas, tai anas
Ne jakm vienam.
Praeita savaite norejau supykes ir savo avensi i metalo lauza priduot - uzsidege legendine triju lempuciu kombinacija ir neliko traukos.
Cia nepraejus nei 2 men nuo slegio voztuvo keitimo ( neskaiciuojant prieas tai darytu remontu per paskutinius 3 metus).
Nu ka, pridaciau i LBM - diagnoze - uzsikises EGR ( nuemus sake nuodeguliai isbyrejo), remontas -300lt(plovimas), is ju diagnostika - 150lt.
Autotoja uz 400lt siule isvalyt egr, 5-a purkstuka ir priverstini dpf valyma.
Cia palyginimui, kokias kainas kaip 'brangias' nurode Tiutis sioje temoje.
Atsiprasau uz offtopic, taciau mane mano avensis irgi baigia uzveikti.
Sekanti auto bus greiciausiai ne dyzelis ir me toyota... Ir cia po prie tai turetu dcieju toyotu...
Nusipirktum tu Priusa ir vaziuotum,vaziuotum,vaziuotum,vaziuotum.... aisku cia labai netautiska,bet pamynus tautinius interesus... :-] :-] :-]
Citata iš: kalava Įrašytas Vasaris 28, 2014, 22:57:33 PM
Ne jakm vienam.
Praeita savaite norejau supykes ir savo avensi i metalo lauza priduot - uzsidege legendine triju lempuciu kombinacija ir neliko traukos.
Cia nepraejus nei 2 men nuo slegio voztuvo keitimo ( neskaiciuojant prieas tai darytu remontu per paskutinius 3 metus).
Nu ka, pridaciau i LBM - diagnoze - uzsikises EGR ( nuemus sake nuodeguliai isbyrejo), remontas -300lt(plovimas), is ju diagnostika - 150lt.
Autotoja uz 400lt siule isvalyt egr, 5-a purkstuka ir priverstini dpf valyma.
Cia palyginimui, kokias kainas kaip 'brangias' nurode Tiutis sioje temoje.
Atsiprasau uz offtopic, taciau mane mano avensis irgi baigia uzveikti.
Sekanti auto bus greiciausiai ne dyzelis ir me toyota... Ir cia po prie tai turetu dcieju toyotu...
Tai kad nera ka pirkti. Dyzeliai nauji lepus labai ir brangiai remontuojami. Benzinai nauji ziuriu irgi ne ka geresni. Tas pats dyzelis, tik i baka benza pili. Taspats siurblys auksto slegio ir t.t cia apie FSI, TFSI kalba eina VAG. Ziuriu daug kas dairosi i USA variantus, ten nors ir tuscios komplektacijos, bet motorai seni stovi be jokiu tiesioginiu ipurskimu.
Eina ir ten i ta puse,bet gan veluoja,tai dar galima kai ka rast.Priedo pas juos yra flexfuel,tai galima ta etanoli be perdirbimo pilt.
Citata iš: Venza Įrašytas Vasaris 28, 2014, 23:21:55 PM
Nusipirktum tu Priusa ir vaziuotum,vaziuotum,vaziuotum,vaziuotum.... aisku cia labai netautiska,bet pamynus tautinius interesus... :-] :-] :-]
Hmm, naujo neiperku, o devetu geru turbut nepasitaiko :/
ainu pagooglint, kiek mazdaug 3 metu priusai sdbar kainuoja...
nors is esmes man ji truputi per maza - 2 mazi vaikai su visa "reikalinga" manta greiciausiai netilps
Citata iš: Bemsas Įrašytas Vasaris 28, 2014, 23:22:24 PM
Tai kad nera ka pirkti. Dyzeliai nauji lepus labai ir brangiai remontuojami. Benzinai nauji ziuriu irgi ne ka geresni. Tas pats dyzelis, tik i baka benza pili. Taspats siurblys auksto slegio ir t.t cia apie FSI, TFSI kalba eina VAG. Ziuriu daug kas dairosi i USA variantus, ten nors ir tuscios komplektacijos, bet motorai seni stovi be jokiu tiesioginiu ipurskimu.
nu va, o as kaip tik Octavia buvau susidomejes - 1.4 tfsi benzas su DSG.
:/
Citata iš: kalava Įrašytas Kovas 01, 2014, 00:35:52 AM
nu va, o as kaip tik Octavia buvau susidomejes - 1.4 tfsi benzas su DSG.
:/
tai ir pirk, svarbu ne is garaziuko, sulipdyta, "dazais kvepiancia"
Tai motorai nelabai laiko. Grandines barska nuo 80.000 ridos. Paskaitykit rusu forumus, ten daug aprasyta tokiu problemu. Ir ridos tikros, nes zmones perka naujas masinas is salono.
Citata iš: kalava Įrašytas Kovas 01, 2014, 00:30:56 AM
Hmm, naujo neiperku, o devetu geru turbut nepasitaiko :/
ainu pagooglint, kiek mazdaug 3 metu priusai sdbar kainuoja...
nors is esmes man ji truputi per maza - 2 mazi vaikai su visa "reikalinga" manta greiciausiai netilps
Yra
Prius + septynviete masina. Tik neatsimenu nuo kuriu metu jas pradejo leisti, ar jau bus naudotu ar dar laukti reikia.
siaip visai gal ir nieko http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-universalas-2012-benzinas-elektra-3369289.html (http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-prius-1-8-l-universalas-2012-benzinas-elektra-3369289.html)
Matau bisky ne i tema TEMA pakrypo :) Tai snd pasidariau ka ir rasiau kad darysiu... Siaip labai yra ka veikt nuimt klokektoriu... Visa diena su uosviu( cia iskaitant ir plovima kolektoriaus su egr). Pas meistriuka paklausiau kiek paimt uz nuemima uzdejima ir isplovima +EGR. Apie 200Lt sako. Rezultatas - siek tiek pagerejo trauka, nes buvo ziauriai uzaugia tokia tirsta kose...Bisky pavargau kol kolektoriu idealiai isploviau, meistriukas dave chemijos stiprios tai mane isgelbejo bei dratinis sepetys :) Angos buvo beveik dvigubai susiaurejusios... Turbut pensininko rezimu vazineta belgijoj... Sutaupiau 200Lt :) Bet problema taip ir liko :think: Beje, droseline sklende taip pat praploviau carbcleaner bet ji nestriginejo laisvai vaiksciojo... Taigi nebezinau kur slieku ieskoti... Nebent kazkas gal su turba yra.. Gal kas nors ten pastrigineja... Bet prie ten jau nebelisiu... Arba TOKVILA arba pas Modka varyt ir ant salto motoro kompa jungti. Dekui uz demesi :-]
Užuojauta, kad tas remontas nepadėjo. Bet nors atkrenta dalis spėjimų ir diagnozių, kame replės.
jis bet kuriuo atveju padejo... patikek ten kiek koses buvo... masina siektiek geriau traukia... padejo tuom kad bent zinau kad ne ten problema del vangios traukos ir trukciojimo... Lieka turba...
Prisidedu prie uzuojautos, bet masina nuo to geriau vaziuot neprades.
vis tik butu idomu rast priezasti. O, Tiuti, nenoretum isbandyt Vilniaus toyotu auksarankio rusisku vardu ( nepamenu, forumieciai gal primins) paslaugu?
gal jis ka rastu?
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 01, 2014, 21:55:29 PM
jis bet kuriuo atveju padejo... patikek ten kiek koses buvo... masina siektiek geriau traukia... padejo tuom kad bent zinau kad ne ten problema del vangios traukos ir trukciojimo... Lieka turba...
Gal netyčia nufotkinai "prieš" ir "po"? Jaučiu vaizdelis neblogas turėjo būti.
nebuvo laiko ir svariu ranku fotkint :-]
Citata iš: kalava Įrašytas Kovas 01, 2014, 21:58:58 PM
Prisidedu prie uzuojautos, bet masina nuo to geriau vaziuot neprades.
vis tik butu idomu rast priezasti. O, Tiuti, nenoretum isbandyt Vilniaus toyotu auksarankio rusisku vardu ( nepamenu, forumieciai gal primins) paslaugu?
gal jis ka rastu?
VOVA
As vasario 26 buvau uzsukes pas Vova ir uzsirasiau galines kalades keisti ir diskus tekinti Balandzio 9 dienai. Tai jeigu sulauksi tiek, galiu duoti Vovos numerioka :)
O jis turi kompa diagnostikai kaip priklauso? O gal jis bisky prasiardes issiaiskina problema? Ka as zinau... Gal duok numeri jei nesunku.
O kaip kainos Solorinoj Autotojoj Mototojoj? Kaip suprantu jie visi yra Toyota atstovai.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 02, 2014, 10:34:30 AM
O kaip kainos Solorinoj Autotojoj Mototojoj? Kaip suprantu jie visi yra Toyota atstovai.
Taip, atstovai. Pasiskambini ir pasiklausi kainu :)
Taigi pasidariau diagnostika snd... Pastovius kokioms trims valandoms uzvedus pasireiske tie simptomai tokios vangesnes apsukos ir variklio negrazus darbo garsas, bet tu trukciojimu stipriu nebuvo buvo tik minimalus...Diagnoze - 80proc kad EGR kaltas... Nes kai is jo atjungi fyske tipo jis nevisada pilnai uzsidaro... Patare Modka uzsiglucinti egr su skardele tada 100proc bus aisku ar visdelto tas nelemtas EGR nuejes... Tai va dabar sake geriau turba uzpucia... Nes ja kai nupirkau po poros dienu turba uzpute 237bar o dabar po kolektoriaus isvalymo 245-247bar . Ir kokiu geru puslitriu maziau kuro ima... Tai va sunkus darbas nenuejo veltui visgi... (y)
Nepyk,bet su turbinos uzputimo slegiu prirasei nesamoniu
Nu cia ne nesamones... (H-) Per daug?:) Modka gali patvirtint pats sita dalyka nustate ir pasake. Sake vaziuoja grynai kaip ir turi vaziuot 110kw. O apie D-Cat sake tas pats kas 110kw jeigu gyvas. D-cat tipo labai vangiai iki 2000rpm vaziuoja.
Beje, nekuriant naujos temos. Gal kas zinote mieli forumieciai kur butu galima isigyti pigiau nei is atstovybes EGR voztuva NAUJA??? O gal zinote kokius tralistus ar siaip zmones kurie galetu parvezti is uzsienio?? Buciau labai dekingas, nes atstovybej tai ten ir iki 2000Lt gali uzsiciulbeti. :-{
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 03, 2014, 19:12:43 PM
Per daug?:)
jep, "truputi" per daug ;) gal be taško sakė
Citata iš: starka Įrašytas Kovas 03, 2014, 19:34:55 PM
jep, "truputi" per daug, čia jau raketa ;) gal be taško sakė
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 03, 2014, 19:27:14 PM
Beje, nekuriant naujos temos. Gal kas zinote mieli forumieciai kur butu galima isigyti pigiau nei is atstovybes EGR voztuva NAUJA??? O gal zinote kokius tralistus ar siaip zmones kurie galetu parvezti is uzsienio?? Buciau labai dekingas, nes atstovybej tai ten ir iki 2000Lt gali uzsiciulbeti. :-{
Pas tralistus paklaus, pakeis tau :D Jie uz pinigus tau puse masinos perrinks. Seip nemanau, kad voztuvas hujovas, ten nera kam sugesti. Reikia prie kompo pajungti ir testus daryti.
P.S Cenzura veikia (y) , net zodi B L O G A S neduoda rasyti,o kitus panasios reiksmes zodzius duoda :D
o koks tavo voztuvo numeris?
Citata iš: starka Įrašytas Kovas 03, 2014, 19:34:55 PM
jep, "truputi" per daug ;) gal be taško sakė
Net ir be tasko per daug,nezinau,kiek turi pust butent siu varikliu turba,bet virs 2 baru stock nepucia niekad
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 03, 2014, 19:27:14 PM
Beje, nekuriant naujos temos. Gal kas zinote mieli forumieciai kur butu galima isigyti pigiau nei is atstovybes EGR voztuva NAUJA??? O gal zinote kokius tralistus ar siaip zmones kurie galetu parvezti is uzsienio?? Buciau labai dekingas, nes atstovybej tai ten ir iki 2000Lt gali uzsiciulbeti. :-{
Prieš kelis mėn. SOVLI klausiau, tai kaina 1499 lt. pasakė. Bet pirkau nuluptą nuo anglo ir 250 lt. pinigų mokėjau. Dar užmečiau akį kiek km auto pravažiavus, tai buvo apie 65000. Iš išvaizdos suodžių vos vos prilipusių buvo. Veikia puikiai ir kažin ar verta naujam tiek pinigų sukišti.
Citata iš: Donis7 Įrašytas Kovas 03, 2014, 20:45:28 PM
Prieš kelis mėn. SOVLI klausiau, tai kaina 1499 lt. pasakė. Bet pirkau nuluptą nuo anglo ir 250 lt. pinigų mokėjau. Dar užmečiau akį kiek km auto pravažiavus, tai buvo apie 65000. Iš išvaizdos suodžių vos vos prilipusių buvo. Veikia puikiai ir kažin ar verta naujam tiek pinigų sukišti.
ne nu aisku,kas gali is atstovybes pirkt uz tokias sumas
nu man per kompa patikrino kad jis strigineja kartais... is sroto pirkt tai tik nuo anglo su minimalia rida nes jis paskaiciuotas ant 100000km.
Beje o turi itakos voztuvo numeris??
Donis7- kame problema buvo kad egr keitei i kita? Kas daresi? Kaip patikrinai kad jis blogas?
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 03, 2014, 22:10:24 PM
... is sroto pirkt tai tik nuo anglo su minimalia rida nes jis paskaiciuotas ant 100000km.
is kur tokie skaiciai?
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 03, 2014, 22:12:38 PM
Donis7- kame pro...ema buvo kad egr keitei i kita? Kas daresi? Kaip patikrinai kad jis ...ogas?
Bėda, kad kur statosi el. kištukas į EGR buvo prastas kontaktas. Buvo į priekį daužta, tai gal EGR-o kištuko lizdas tuom pačiu gavo. Darant diagnostiką parodė (klaidos kodo nebepamenu), kad nėra kontakto el. grandinėje. Tuo pačiu švietė TRC, VSC, CHECK. Po EGR pakeitimo ir apžaliavusio kištuko kontaktų nuvalymo visos ligos baigėsi. Eina kaip bitė jau 4 mėn. Vožtuvo numeris mano atveju neturėjo įtakos (net nesigilinau). Anglas lyg ir 2008 metų buvo.
Butu uzteke tik apzaliavusius kistuko kontaktus nuvalyt ir sutept ;)
Citata iš: Venza Įrašytas Kovas 03, 2014, 22:48:38 PM
Butu uzteke tik a...aliavusius kistuko kontaktus nuvalyt ir sutept ;)
Kažin....įtartinas tas kištuko lizdas buvo. Tai meta klaidą, tai ne. Būčiau spėliojęs ilgai, o dabar viskas čiki. Nors ką gali žinoti žmogus :D
EGR dar stovi labai "geroje" vietoje. Truputi smugis i prieki ir iskart kencia jis.
Snd uzglusinau EGR su tokia medziaga kurios viduje skardele... Ji skirta naudoti kaip tarpine isiurbimo kolektoriam ismetimo lolektoriam ir t.t. Ale palaiko didele temp... Pravaziavau jau 60km, jei neismes CHECH VSC TRC bus stebuklas... Dabar apsukos staigesnes gyvesne masina, pagerejus trauka... Bet lyg ji vistiek susitampo reiskiasi Dvi problemos: EGR voztuvas ir ??????? Bet dabar bent jau tos apsukos tokios gyvos o ne kaip buvo is vietos norint pajudet gazo dvigubai daugiau reikejo spausti nei dabar... Siandien 210Km/h prapuciau, tada sustojus pagazavus apsukos isvis staigios pasidare... Isvada tokia: Ja praputus bisky baigiasi visokie trukciojimai ir traukos dinginejimai...
Jezus Marija....210 km/h. Tiuti, kas tave taip užvijo :) Nors aš sau to EGR neglušinčiau, išlupčiau iš kitos auto ir išplovęs įsidėčiau veikiantį. O dabar kada tau susitampo? Pradedant važiuoti, važiuojant?
Dazniausiai susitampo su ja pavazinejus uzgesinus palaukus koky 10min ar daugiau uzvedus ir tik pradejus vaziuot pasitampo bisky pramini gaza ir vel viskas norm
2,45 bar pas mane pucia turba:) Dabar issiaiskinau kad pasts suklydau teigdamas:)
Siandien Acuros servise pravale isiurbimo kolektoriu, parode nuotraukas tai suodziu tikrai buvo daug. Po valimo auto tikrai atsigavo.
Sveiki, galvoju valyti kolektorių 85kw. Gal kokiam rusų forume kas uzmate tema su kokiomis nors darbų nuotraukomis? Dėkui.
http://www.avensisklub.pl/avensis-t25-czyszczenie-przepustnica-kolektor-ssacy-egr-vt1607.htm (http://www.avensisklub.pl/avensis-t25-czyszczenie-przepustnica-kolektor-ssacy-egr-vt1607.htm)
Citata iš: Tiutis Įrašytas Kovas 04, 2014, 19:08:53 PM
2,45 bar pas mane pucia turba:) Dabar issiaiskinau kad pasts suklydau teigdamas:)
Pagal kompa tiek pucia,reikia atimt atmosferos slegi,gausis 1,45
Na tai gal kas turi tutoriala 85kw kaip nuimti/valyti kolektoriu?
as valiau 93 bet ten principas taspac, nieko sudetinga, ardai viska is eiles ir viskas
https://www.dropbox.com/sh/npjeeygjbhf4x6t/AADjUYs6FoEo-B5jF-VrtN2ra?dl=0 (https://www.dropbox.com/sh/npjeeygjbhf4x6t/AADjUYs6FoEo-B5jF-VrtN2ra?dl=0)
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Liepa 13, 2017, 21:12:06 PM
Pagal kompa tiek pucia,reikia atimt atmosferos slegi,gausis 1,45
Ar neperdaug, turetu apie 1bar pusti.