Sveiki, nusipirkau Avensis 2000 metu D4D, norejau Jusu paklausti. Jei keiciant pagrindini dirza reikia butinai keisti ir guolius? kiek kainuotu viska pakeisti? kiek esate mokeje uz pakeitima? ir dar vienas klausimelis, gal zinote kiek kainuotu kablys avensiui? Aciu.
zinoma, kad keiti viska - dirza ir guolius.
kabli buvau srote susrades tai prase 85lt
Citatafidelis parašė:
Sveiki, nusipirkau Avensis 2000 metu D4D, norejau Jusu paklausti. Jei keiciant pagrindini dirza reikia butinai keisti ir guolius? kiek kainuotu viska pakeisti? kiek esate mokeje uz pakeitima? ir dar vienas klausimelis, gal zinote kiek kainuotu kablys avensiui? Aciu.
Bendradarbis nesenai pirko tokį ir keitė diržus guolius, tai paklausinėsiu kiek jam tai kainavo. Þinau tik tiek, kad daug brangiau nei maniškiam benzui.
As kazkada klausiau, kiek maniskei kainuotu dirzu keitimas pas Toyotos atstovus. Bijau pameluot, bet lyg sake 1200 lt. Cia ieina ir dirzai, ir itempejai su guoliais, ir darbas.
Treciadieni vaziuoju pas meistra, ziuresiu ka jis pasakys ir kiek kainuos :)
Taip keiciasi dirzas, itempimo guolis ir parazitinis guolis
mototojoj, sake kaina apie 1000 Lt su viskuom jei nereikes keisti to hidraulinio itempejo, kuris virs 300 lt dar kainuoja.
darbas 3h x 135 Lt.
Tokviloj 1200 Lt.
Bet nupirkau lirostoj guolius, dirzo tik neturejo, bet turi gaut.
Tai apytiksliai kainos:
Dirzas 102 Lt;
Guolis 180 berods, turejo ir taivanio pigiau bet emiau japan.
Kitas guolis 140 atrodo irgi japan, taivianio kazkiek pigiau
Ai bendra suma atsimenu 420 lt detales kainuoja jei imi japan. Ir jei nereikia keist hidraulinio itempejo, kurio kaina 325 berods.
dar reikia atkreipti demesi i vandens pompa.nes man kai keite dirzus tai sake ,kad sekanti keitima rekomenduotu keisti ir vandens pompa,kadangi variklio dirzas eina per ja.vandens pompa gaunasi kaip dar viienas atraminis guolis.(variklis turbo dyzelis).
na aš kaip visada savo trigrašį ikišiu :) kečiau tik pgr. diržą kuris formos continental kainavo man 80 lt. kai keitė sakė kad vandens pompą irgi baiges, pakeitimas 300. Jei keisi guolius, sėkmės perkant ;) Mano nekeisti ilgiau (daugiau km, didesnėm apkrovom)laiko nei SKF ;)
Paziurejau kur nuriuos nupirkau - NSK.
Na jei geri guoliai, galbut galima ir nekeisti, bet kazin ar prabege 100 000 km, jie geri ir dar geri tiek, kad prabegtu dar kaip min 80 000 km.
Manau, geriau pasikeist ir buti ramiam...
O vat kaip patikrinti hidraulini itempeja? Nes turiu toki itarima, kad celicoj jis nepakankamai itempia dirza.
Keiciau klaipedoje dirzus su visais itempejais isskyrus vandens pompa, nes sake nepadrekus niekur neleidzia garsu neskleidzia, tai nekeite. O tai detales man gavos 650lt darbai 350lt cia neofciaialiam servise.
beje pompa dirza suka per nugara, tai yra jei ji ir sustotu dirzas netruktu, o tiesiog antifrizas isbegtu, tai jei p[ompa geros kokybes neverta keist nes kaina vien jos virs 300lt
CitataHenris parašė:
Keiciau klaipedoje dirzus su visais itempejais isskyrus vandens pompa, nes sake nepadrekus niekur neleidzia garsu neskleidzia, tai nekeite. O tai detales man gavos 650lt darbai 350lt cia neofciaialiam servise.
beje pompa dirza suka per nugara, tai yra jei ji ir sustotu dirzas netruktu, o tiesiog antifrizas isbegtu, tai jei p[ompa geros kokybes neverta keist nes kaina vien jos virs 300lt
Jei pompa uzklynitu, manau dirzas nutruktu... ;)
Aisq pirmiau ji turetu pradet leist antifriza, leist garsus ir t.t.
Nu jau su uzklinita pompa ilgai turetum varyt, kad jau be freezo uzkaistu tiek kad nusvilintu dirza
manau pirmiau pastebetum variklio kaitima nei dirzo nutrukima :)
O kaip galima pasitikrint dirzo ir guoliu bukle, turiu galvoj nusiimt dangteli, pasukiot dirza ir t.t.?
Zinau, kad geriau bet kuriuo atveju pasikeist, bet vis del to..
tik kai nuimsi viską patikrinsi
Dangteli nuemus matysi tik dirzo susideveijima, na nebent vandens pompa pamatysi ar padrekus ar ne. O guolius (itempejai) patkrint gali tik nuemes. Bet siaip reik sekti rida, kada pakeisti, jei zinai kada pakeisti ir dar pagal rida nereikia keisti, tai ner ko ten list. Dar gali pradeti uzti is po dangtelio, tada tikimybe kad kazkuri is siu detaliu jau mirsta.
As tai keiciau iskart nusipirkes auto, nes jokiu atzymu, nebuvo, kada keitimas darytas (ar isvis darytas), nors meistrai kai keite, sake detales buvo beveik naujos, bet del sventos ramybes buvo viskas pakeista, kartais buna kad ir dirzas nutruksta, o isardzius jis atrodo kaip naujas, bet nutrukes :)
Taip dirzo bukle nustatyti neina, kad ir ji matant ar ciupinejant. Nebent kartais matosi itrukimai, bet kai ir nesimato nereiskia, kad dirzas geras ir nenutruks, matyt vienintelis budas lieka rida.
mano tokia pat auto tai as keiciau tik pagrindini ir kitus dirzus, jokiu itempeju, vandens pompos irgi, nes viskas buvo idealiam stovyje, tai alytuj sumokejau kazkur 550 lt, keiciau pas patikrintus varikliu meistrus. visi dirzai buvo nipparts. o jeigu buciau itempejus, vandens pompa tai butu viso apie 800-900lt kainave.
na itempejus geriau pakeist, pompa, tai issiduos apie save jei shakes bus,o su guoliais geriau nerizikuot
O kas kiek gamintojas nurodo dirzus keiste? Man atrodo, kad kas 105 tuks. km maniskei rekomenduoja?
D4D 2.0 kas 105k, nors man toyota atstovybej sake, kad drasiai 140k gali varyt. :)
gamintojas visada palieka rezerva
Citataunholy parašė:
gamintojas visada palieka rezerva
bet tuo nereiktu piktnaudziaut... nutrukusio dirzo pasekmes likviduot bus kur kas brangiau...
beje 105 KKm laiko originalus, neoriginala sake keist kas 80 KKm.
As taip pat turiu tokia informacija, kad isriedejes is gamyklos automobilis gali vaziuoti 100 t. km. Paskui reikia keisti dirza, ir tuomet jau kas 80 t. km.
o jum buna, kad dregnu orgu pacypia dirzas?
Na dar neteko susidurt kad oras dregnas ir cype. Kiek teko patirt tai arba laisvas buna arba jau eina i gala.
CitataJordan parašė:
As taip pat turiu tokia informacija, kad isriedejes is gamyklos automobilis gali vaziuoti 100 t. km. Paskui reikia keisti dirza, ir tuomet jau kas 80 t. km.
Jei dirza ir itempejus statai originalius - keiti kas 105 000 km
Jei neoriginalius keiti kas 80 000 km.
Is kitos puses tarkim kai variklis jau prabeges 315 000 km (t.y. 3 keitimas) jau gali buti ir salnikai nelabai sandarus, praleidinet tepaliukas, ko pasekoje dirzas susigadina greiciau.
CitataFUX parašė:
o jum buna, kad dregnu orgu pacypia dirzas?
Buna, bet cia tikrai ne pagrindinis cypia :D
O generatoriaus ar kitas koks... ;) reikia patempti arba keisti... ;)
jo tai reikia įtempt arba keist vairo stiprintuvo diržą
Mototojoj sake, kad itemptas kiek reikia. Matyt reiks keist. Siaip sausu oru necypia, bet kai buna dregna ar palija tada pradeda cypauti
Man buvo pradeje cypti. Cypdavo kaip budavo labai salta ir smarkiau pasukdavau vaira. Patempiau ir visos bedos baigesi.
Tai ziurekit, kiek reikia nusipirkt ir kokiu guoliu, kad normaliai be galvos skausmo butu galima vazinet? Dirza jau nusipirkau. Tik va dar vienas dalykas, variklis mano d4d tai variklio kairiajame sone ar tai tepala ar ka leidzia, nesuprantu, paciame virsuje kur slanga kazkokia ateina, gal ten guols koks jau baiginejasi ir tepasi..
ten tikrai tau tepasi ar kai pyle tepala prapyle ;)
Tikrai tikrai, nes buvau nuvales, tai vel uzsitepe.. o tepalas auksciau pilasi, na nzn kas ten yra, ar tai guolis ar dar kazkas, as kai toks "meistras" tai tik speliot galiu:)
O geras turim dar viena toki pat jei apie ta pacia vieta tepaluota snekam. Cia toj variklio pusej kur is oro filtro storas vamzdis plastamasinis eina i turba? Jei ten tai man meistrai sake kad variklio virsuje kairei (atsidarius kapota desinei virsui) yra vakumine pompa kazkokia ir leidzia per sandarinimo zieda kur jungiasi su variklio dangteliu. Man sake nesiparint, kai turesiu laiko gales pakeist darbo nedaug, arba nuimt ir hermetiko uzpurskt, nes sake tie ziedai nelaiko ir nauji. Cia aisku jei ten pat tau tepa...
Nu kaip, bent jau man , kai as atsidarau kapota , tai kaireje puseje, nereikia nuimi net variklio plasmasines dalies ir matosi pasiziurejus
ten kur visi dirzai? Toj pusej? Nes pas mane tai priesingoi nei dirzai..
taip, ten kur dirzai
Citatafidelis parašė:
Tai ziurekit, kiek reikia nusipirkt ir kokiu guoliu, kad normaliai be galvos skausmo butu galima vazinet? Dirza jau nusipirkau. Tik va dar vienas dalykas, variklis mano d4d tai variklio kairiajame sone ar tai tepala ar ka leidzia, nesuprantu, paciame virsuje kur slanga kazkokia ateina, gal ten guols koks jau baiginejasi ir tepasi..
2 guoliai eina - itempimo ir parazitinis.
Jei parejes pats hidraulinis itempejas, gali tekti keisti ir ji, kaina apie 320 Lt.
Nu va, buvau pas meistrus, sake viskas gerai dar su tais guoliais, tai pasikeiciau pagr. dirza, tepalus ir filtrus. Uz viska isejo 330 lt
fideli, pasakyk kuriame servize keitei, nes ir mano dirzo limitas senka. Neuzilgo reikes keisti.
Citatafidelis parašė:
Nu va, buvau pas meistrus, sake viskas gerai dar su tais guoliais, tai pasikeiciau pagr. dirza, tepalus ir filtrus. Uz viska isejo 330 lt
idomu kaip jie nuspejo to guolio tarnavimo laika, kad siandien gerai nereiskia kad po 30 000 km bus gerai. o tada jau nepaziuresi...
tokie ir meistrai jei guoliu nekeicia tik pagrindini dirza .... nebent pats biudzeta apkarpei tam reikalui :)
p.s. vienam kolegai su audi TDI 85kw padejom pigiau dalis surinkt, velenelis, voztuvai ir visa kita, gavosi netoli 3000 Lt be darbo, jis irgi guoliu nekeite, tik dirza..... uzklinijo guolis, nutruko dirzas ......
Na tikrai šiuo atveju ne iš to galo taupymas, kiek žinau guolį reikia pasikeist kiekvieną kartą keičiant diržą, ir Tokviloj taip sakė.
Siaip tai tikrai nekoks sprendimas guoliu nekeisti, juk viskas buvo nuardyta, ten viena darbo jau nemazai kol prieini visokios kondiskes, posparnius reik nuimt, tai kaip ir uz darba butum sutaupes, daba vazinesi ant rizikos. Beje kas idomiausia, kad AVensio manualas man rodos raso pagr dirzo keitima su visais guliais apie 2h darbo, o meistrai man dirbo visa diena. Tik poto paskaite, kad dvi valandas uztruktu, jei issikeltu varikli :)
Na, ruosiuosi ir ash menesio begyje keistis dirzus su guoliais. "Drageris" siūlė viską už 900 lt padaryti. Tik reikėtų pasiaiškinti kokias detales zada deti. Kad nebutu pigiausios. Beje, gal kas žinote tokį meistrą Elenbergą? Labai gyrė bendradarbis - sakė, kad ant japonų geriausias meistras Vilniuje. Randasi Algirdo ar tai švitrigailos gatvėje.
kai as buvau nuvaziaves i Mototoja, tai sake, kad reikia keisti visus uolius ir dirza, o tipo to hidraulinio itempejo nereikia. Detaliu parduotuveje siule pasikeisti ir itempeja. Tai dabar nezinau kurio klausytis. Ar yra geriau senas originalus, ar naujas neoriginalus?
Tai iš kur žinosi, kiek tas senas tarnavęs jau, o naujas gali būti ir neoriginalus manau, bet, aišku, ne visiška pigiena ;) na žiūrint aplamai, kiek tos kainos skiriasi...
Citatakaktusas parašė:
Tai iš kur žinosi, kiek tas senas tarnavęs jau, o naujas gali būti ir neoriginalus manau, bet, aišku, ne visiška pigiena ;) na žiūrint aplamai, kiek tos kainos skiriasi...
136 ir 329 :D
Jei myli savo automobili ir nori, kad jis ir toliau ilgai ir patikimai tarnauti, tai dek tik originalias dalis.
Buvau pas savo meistra,sake dar 100tukst laisvai gali vaziuot, pasitikiu as juo, tdl manau viskas ok.:p
As tai irgi keisciausi viska. Manau reiktu ivertinti, kiek tu pravaziuoji su auto ir kiek dar ji zadi tureti. Jei auto zadi dar patureti, tai tokias detales manau tik originalias reiktu. Veliau labai jau brangus tas remontas del keliu simtu Lt gaunasi.
Pagindinis diržas originalus keičiasi kartu su dviem guoliais kas 100000km, realiai tarnauja 120-150t, hidraulinis tarnauja 300-400t ir keičiamas pagal butinybe(buna aptekejes hidrauliniu skysčiu) panašiai atlaiko ir vandens pompa. D4D diržu pakeites esu virš 100vnt, darbas užima priklausomai nuo modelio minimum 3h ir čia jei viskas lengvai sukasi ir nusiima. 2h kas deklaruojama pas dileri fiziškai neimanoma:) Už darba imu 300-350lt priklausomai nuo modelio. RAV-4 400lt Detales savo pasirinkimas. Originala galiu pasiuliti 600lt (diržas+2 guoliai)
man parduotuveje aiskino, kad jei keiti dirza tai pasikeisk viska, nes po kokiu 15-20 t gali reiketi keisti ir vandens pompa, nes ji po dirzo pakeitimo gauna kitokias apkrovas ir tada pradeda pareiti pompos guolis.
Kas geriau zino ar parduotuves darbuotojas kuris uz parduotas prekes gauna procenta pinigeliu ar tas kuris TOYOTA krapsto jau 15metu?:)
Citatasivra parašė:
Pagindinis diržas originalus keičiasi kartu su dviem guoliais kas 100000km, realiai tarnauja 120-150t, hidraulinis tarnauja 300-400t ir keičiamas pagal butinybe(buna aptekejes hidrauliniu skysčiu) panašiai atlaiko ir vandens pompa. D4D diržu pakeites esu virš 100vnt, darbas užima priklausomai nuo modelio minimum 3h ir čia jei viskas lengvai sukasi ir nusiima. 2h kas deklaruojama pas dileri fiziškai neimanoma:) Už darba imu 300-350lt priklausomai nuo modelio. RAV-4 400lt Detales savo pasirinkimas. Originala galiu pasiuliti 600lt (diržas+2 guoliai)
Mototoja man nurode jog 3h darbo.
CitataEdvatronas parašė:
Citatasivra parašė:
Pagindinis diržas originalus keičiasi kartu su dviem guoliais kas 100000km, realiai tarnauja 120-150t, hidraulinis tarnauja 300-400t ir keičiamas pagal butinybe(buna aptekejes hidrauliniu skysčiu) panašiai atlaiko ir vandens pompa. D4D diržu pakeites esu virš 100vnt, darbas užima priklausomai nuo modelio minimum 3h ir čia jei viskas lengvai sukasi ir nusiima. 2h kas deklaruojama pas dileri fiziškai neimanoma:) Už darba imu 300-350lt priklausomai nuo modelio. RAV-4 400lt Detales savo pasirinkimas. Originala galiu pasiuliti 600lt (diržas+2 guoliai)
Mototoja man nurode jog 3h darbo.
O kaip atsukineji alkuninio pagrindini ta varzta?
Turi nusipirkes ar pasidares, koki iranki?
Alkuninio varzta tai turiu galinga puška, dar ne vienas neatsisuko, o škyvui nuimt tai jau spec nuemejas yra.
Apie kokius cia dirzus snekat (pagrindini), ar ta kuris suka generatoriu, pompa, kondiške .... Ar viskas cia sumalta.
Vat man idomu kas kiek km keiciasi tas antras mano ivardytas variantas? ir kas keiciasi kartu su juo dar?
taigi parase - pagrindini :)
Man pasirode kad apie viska cia sumalta.:D
Citataguners parašė:
Man pasirode kad apie viska cia sumalta.:D
Buvo keli postai man rodos ir apie generatoriaus...
Ar patartumėte, kur Vilniuje/Kaune atlikti keitimą?
Bandyk Autotojoje - dabar kaip tik akcija vyksta serviso darbams. Man paskaičiavo panašiai kaip ir kituose kauno servisuose
Keičiausi neseniai "Solorinoi" Klaipėdoje galit įvertinti,viskas su pvm.
Diržas paskirstymo toyota 190 lt
įtempėjas toyota 325 lt
guolis toyota 184 lt
guolis toyota 216 lt
diržas toyota 97 lt
diržas toyota 71 lt
siurblys toyota 447lt
antifrizas toyota 26 lt
darbas 336lt
viskas dar pridėjus plovimą gavosi1.893 lt.
Viskas prasidėjo kaip visada,buvo sutarta už pakeitimą apie1100lt,bet kai išardo sako siurblys blogas,dėl įtempėjo net neskambino.
Kai nieko nesupranti kas gali normaliai pasakyti,kad blogas siurblys ar įtempėjas,nes čia tokia sritis kur lengva apgaudinėti.
Mono siūlymas būtų prieš remontą sužinoti detalių kainas ir jeigu pardavėjas pažystamas iš karto visas maksimaliai pasiimti, kurios atliks gražinsi,nes servisai gudrauja,o dar geriau ieškoti patikimo normalaus meistro.
pagrindinis dirzas su 2 guoliais,2 aksesuariniai dirzai,pompa pakeista tai cia ka bloga kaina:ovisai normali kaina,o pompos jose visose leidzia tai manau geriau is kart pasikeist negu moketi antra karta,tuo labiau garantija duoda;)
oij čia visai gera kaina tau paskaičiavo viską, nes jei pompos nereikėtų keisti ir būtų tas 1,1k lt. o taip jei aš su savo kainom žinok neką tik sutaupau tai čia žinok normaliai tau viską pakeitė,
Manes irgi laukia sis malonumas. Idomu buvo suzinoti kainas is pirmu lupu. As buvau klauses pries kokius metus, gal truputi daugiau. Tada irgi sake, kad dirzo su itempejais keitimas apie 1,2 tuks. Kaip matau, kaina nesumazejo...:(
Lenku akcijos įdomuios
http://www.swistak.pl/a4736645,Rozrzad-Pompa-Toyota-2-0-D-4D-Rav4-Previa-Verso.html#
Dar lenkai
Oferta specjalna
ROZRZĄD TOYOTA D-4D
OPCJA I ( Z POMPĄ WODY)
1. pasek (UNITTA) - nr OE 13568-27010
2. rolka I (NSK) - nr OE 13505-27010
3. rolka II (NSK) - nr OE 13503-27010
4. napinacz hydrauliczny (NTN) - nr OE 13540-27011
5. popma wody (AISIN) - nr OE 16100-29135 (pompa do 2003r)
lub 16100-29185 (pompa po 2003r)
______________________________________________
RAZEM 878zù brutto
OPCJA II (BEZ POMPY WODY)
1. pasek (UNITTA) - nr OE 13568-27010
2. rolka I (NSK) - nr OE 13505-27010
3. rolka II (NSK) - nr OE 13503-27010
4. napinacz hydrauliczny (NTN) - nr OE 13540-27011
______________________________________________
RAZEM 625zù brutto
Sveiki visi !
Noriu pasidalinti patirtim keiciant dirza.
Taigis is musu formumiecio Plikio nusipirkau vandens pompa, du guoliukus ir pagrindini dirza. Visa tai man kainavo 565 litukus. Nuvaziavai i Anykscius pas pazystama, kuris man per 4 val pakeite dirza uz 150 lt. Taigi dirzo keitimas man kainavo 715 LT. Patariu Jums masinas remontuoti rajonuose. Ten meistrai kuklesni ir dirba tikrai neblogiau. Kaune uz dirzo keitma manes paprase nuo 300 iki 450 lt. Skirtumas yra ? Spreskite patys. Meistra Anyksciuose galiu parekomenduoti....
Sekmes
Citatagonzikas parašė:
Sveiki visi !
Noriu pasidalinti patirtim keiciant dirza.
Taigis is musu formumiecio Plikio nusipirkau vandens pompa, du guoliukus ir pagrindini dirza. Visa tai man kainavo 565 litukus. Nuvaziavai i Anykscius pas pazystama, kuris man per 4 val pakeite dirza uz 150 lt. Taigi dirzo keitimas man kainavo 715 LT. Patariu Jums masinas remontuoti rajonuose. Ten meistrai kuklesni ir dirba tikrai neblogiau. Kaune uz dirzo keitma manes paprase nuo 300 iki 450 lt. Skirtumas yra ? Spreskite patys. Meistra Anyksciuose galiu parekomenduoti....
Sekmes
daugiau apie tą meistrą parašyk ir telefoną jo na ir kaip jį ten rasti ir panašiai.
Meistras patikimas, remontuoja variklius seniai, turi visa iranga. Jis gyvena Anyksciuose. Dalis reikia savo tureti. Telefono neviesinsiu. Rasyk i PM
Sveiki, gal ir pasikartosiu, bet noreciau pasiteirauti ar viska keiciat, keisdami pagrindini dirza:
1. Pagrindini dirza
2. Du guolius
3. Hidraulini itempeja
4. Vandens pompa
Labiausiai domina hidraulinis itempejas. Kazkur rase, kad apie 300 k km atlaiko, kitur rase, kad keiciant jis vel suspaudziamas, ir gali tiek neitempt dirzo kiek reikia. Jau atejo laikas keist ir idomi jusu nuomone. vieni meistrai sako, kad reikia keist viska, kiti, kad vandens siurbli ir hidraulini itempeja pagal poreiki. ta prasme, jei pompa neleidzia tai viskas ok. ir jei hidr. itempejas neleidzia tepalo tai irgi viskas ok. ka mastot, aciu uz nuomones
Kiek girdejau, kad Vandens pompa laiko apie 300000km, o ne hidr itempejas. Manau, kad keisti reiktu viska (jei ne pirmas keitimas ir pompa). Paskui ten per 100000km nelisi ir nezinosi ar koks itempejas nenusibaige, suzinosi tik nutrukus dirzui - pasekmes butu liudnos. Keiciam viska ir galvos neskauda...
Gerai, gal kas gali parekomenduot koki meistra klaipedoje, kad normaliai padarytu?
Ir dar kokios dabar kainos dirzo keitimo su viskuo pas garazinius
As tvarkausi pas toki Broniu, tik pas ji reik is anksto pasiskambyt ir raystis arba uzsukti. Nera pats pigiausias, bet padaro normaliai. Kai as keiciau dirzus su itempejais pas ji (be pompos), tai man kainavo apie 900lt su viskuom. Na jei keisi ir pompa primesk apie 300lt, bet gal jau kainos kitos detaliu, visgi keite senai :)
Si servisiuka surasi taip: Is Minijos g. pasuki link naujosios perkelos (prie Omintel pastato) ir tik pasukus link perkelos vaziuoji apie 50 m ir suki i desine (aikstele) ir beveik apsisuki ir grizti atgal beveik iki minijos g.. Vaziuoji iki galo kol privaziuosi bardiura ir iskart po kaire pakilus i maza kalniuka parasyta KAMAZ DALYS kieme 3 garaziukai.
Tel. 869817410 Bronius
Velnias... tureciau savo garaza kur nors vilniuj... galeciau pradet darbuotis... Savo servisiuka atsidaryt :)... Gal net pastovios klienturos is klubieciu sulaukciau... :D Nebutu taip brangu ir man i nauda :D
tai davai kokios nuomos garažiukų ir davai daryk, dar ir klientūros bus jei geri atsiliepimai bus.
na bet jei sugadintum ka nors, tai tektu tau issiregistruoti is klubo :@
Tu galvoji profesionalai neklysta? :) visi darom klaidas ir uz jas mokam... kartais visa likusi gyvenima... Nesuprantu kam cia is klubo issiregistruot...
Pritariu fennix. Ir pritariu kitiems, kad servisiuką atidarytum - geresnės reklamos nei šitas klubas neįsivaizduoju :)
pasikeičiau, visos dalys originalios, Toyota Avensis 2000, D4D:
Diržas paskirstymo - 85
Guolis diržo - 110
Guolis įtempimo - 135
Hidraulinis įtempėjas - 170
Diržas generatoriaus - 15
Diržas vairo striprintuvo - 35
Darbas - 200
Viso - 750 Lt, užėmė gerą pusdienį.
Čia viskas Vilniaus pakrašty vyko :)
as ir neseniai keiciau tai su itempejais ir vandens siurbliu+antifryzas gavosi be keliu lituku 1000 Lt. nezinau ar daug ar mazai, bet busiu ramus viska pakeites
akmuo, iš kur tu traukei tokias detalių kainas? Originalus imant tiesiai iš Toyota sandėlių, kainos vos ne dvigubai didesnės. Pvz. pagrindinis diržas 180, guoliai apie 200. Ar čia pas tave tikrai originalai? Kur gavai tokiom kainom?
jo su detalėm tai ir man įdoumu, kur tokias kaina OE dalių rast. Galėtum gal tada padaryt kainas ant dalių čia forumiečiams?
Siaip jei kam idomu 1000 Lt neoriginaliom detalem. kainu kas kiek kainavo nelabai pamenu, bet du guoliai nsk firmos, hidraulinis itempejas ntn, vandens pompa gmb, paskirstymo dirzas contintech.
Čia matyt tokios originalios dalys, kurias kai pirko pasakė "japoniškos" :)
As irgi pasikeiciau. Dirzas, itempejas, guoliai, vandens pompa. Viso kainavo 900Lt.
Citatakaktusas parašė:
Čia matyt tokios originalios dalys, kurias kai pirko pasakė "japoniškos" :)
tiesa pasakius man jokio skirtumo, as zinau kad jos tikrai atlaiko be problemu 70k, vienas meistras siule vaziuoti 100k, nes jis tokias detales kas 100k keicia ir jokiu problemu nebuvo iskile per kokius 4-5 metus. tai va man originalo nereikia, kad dvigubai moket. dar butu keliu metu senumo masina tada kitas reikalas.
Sveiki, turiu nauja vandens pompa, nes man netiko, o tiekejai jau nenorejo priimti, nes buvo keletas menesiu praejes nuo pirkimo. Turetu tikti toyota avensis iki 2003m. Kaina butu 165lt. Galite pasiziureti kaip atrodo: http://www.ipix.lt/desc/44624492 mano el. pastas: mindaugasp@statyba.lt
sveiki,o pasakykit man toki dalyka,kas liecia dirzus....pas mane avensis 1.8vvt-i 2002 metu ir mane domina toks dalykas,ar pas mane dirzas,ar grandine,nes kai pirkau auto,lyg minejo,kad sitame modelije eina grandine.tai jei taip,tai keitimas turetu but kazkur ant 300000km?ar ne taip?zodziu papasakokit kas kaip...dekui....
jei isoreje nesimato shkivo prie duju paskirstymo veleno, reiskia jis yra viduje; o jei viduje - tai pavara grandinine
Citataoscar666 parašė:
sveiki, pasakykit man tokį dalyką apie diržus...turiu 2002 metų avensį 1.8vvt-i ir mane domina toks dalykas, ar jame diržas ar grandine....
Tikrai žinau, kad 2007 m. 1.8 l VVT-i varikliai yra su grandinėmis ir diržų keisti nereikia. Ar skiriasi kuo senesni? Tikriausiai ne, išskyrus tai, kad iki 2003 m smarkiai rydavo alyvą. Dovanok, tavasis gal išimtis?
Citatadzonas parašė:
jei isoreje nesimato shkivo prie duju paskirstymo veleno, reiskia jis yra viduje; o jei viduje - tai pavara grandinine
Dabar ir diržai buna į vidų sukišti ir tu nieko nepamatysi.
CitataRober parašė:
Citataoscar666 parašė:
sveiki, pasakykit man tokį dalyką apie diržus...turiu 2002 metų avensį 1.8vvt-i ir mane domina toks dalykas, ar jame diržas ar grandine....
Tikrai žinau, kad 2007 m. 1.8 l VVT-i varikliai yra su grandinėmis ir diržų keisti nereikia. Ar skiriasi kuo senesni? Tikriausiai ne, išskyrus tai, kad iki 2003 m smarkiai rydavo alyvą. Dovanok, tavasis gal išimtis?
na tepala tai tikrai valgo,ne isimtis manasis....o jei vistik grandine stovi ir keist nereikia,tai tada kaip su kitais dalykais budingais keiciant dirzus...pvz vandens pompa,ivairus guoliai ir panasiai...
Citataoscar666 parašė:
CitataRober parašė:
Citataoscar666 parašė:
sveiki, pasakykit man tokį dalyką apie diržus...turiu 2002 metų avensį 1.8vvt-i ir mane domina toks dalykas, ar jame diržas ar grandine....
Tikrai žinau, kad 2007 m. 1.8 l VVT-i varikliai yra su grandinėmis ir diržų keisti nereikia. Ar skiriasi kuo senesni? Tikriausiai ne, išskyrus tai, kad iki 2003 m smarkiai rydavo alyvą. Dovanok, tavasis gal išimtis?
na tepala tai tikrai valgo,ne isimtis manasis....o jei vistik grandine stovi ir keist nereikia,tai tada kaip su kitais dalykais budingais keiciant dirzus...pvz vandens pompa,ivairus guoliai ir panasiai...
Vandens pompa ir guolius keičia,ne todėl,kad jie jau susidėvėja yra,o todėl,kad daug darbo yra juos pakeisti ir keičia viska kartu vienu ardymu ir dėlto,kad jei paskui pompa ar guolis subyrėtu,tai nutrauktu dirža ir turėtum problemu nemažų.O jei pas tave yra grandinė,tai jinai tos pompos nesuka ir ją pasikeisi,kai kai reikės atskirai.
supratau.aciu...
Citataunholy parašė:
mano tokia pat auto tai as keiciau tik pagrindini ir kitus dirzus, jokiu itempeju, vandens pompos irgi, nes viskas buvo idealiam stovyje, tai alytuj sumokejau kazkur 550 lt, keiciau pas patikrintus varikliu meistrus. visi dirzai buvo nipparts. o jeigu buciau itempejus, vandens pompa tai butu viso apie 800-900lt kainave.
Sveiki. Gal turite kazkokiu patarimu del pagrindinio dirzo keitimo ? Meistrai , daliu firma , kainos ?Dekui uz info Esu is Alytaus ;)
2.0d4d 85kw guoliu itempeju turiu devetu gan nemazai jai ka domins rashykit i privata:)
Prieš pusę metų nusipirkau 2001 m. Avensį D4-D. Rodė, kad pravažiavusi 131 000 km. Tačiau aišku tuo netikėjau. Tarp dokumentų radau dar prancūzišką technikinės apžiūros lapą, kuris tik patvirtino, kad rida neatsukta, bet vistiek netikėjau. Po kiek laiko nuvariau pakeisti variklio pagrindinį diržą ir visą kitą kas keičiasi kartu su diržu. Pakeitė, detalės kainavo 610 litų (be pompos), darbas - 150 litų. Atsiimant automobilį meistras pasakė, kad keičiamos detalės dar buvo gamyklinės. Tai dabar mano iškilo toks klausimas. Kaip meistras nustatė kad guoliai, hidroįtempėjas, vandens pompa, diržas dar yra gamykliniai. Negi mano Avensio rida yra tikrai tokia.
CitataRitvis parašė:
Prieš pusę metų nusipirkau 2001 m. Avensį D4-D. Rodė, kad pravažiavusi 131 000 km. Tačiau aišku tuo netikėjau. Tarp dokumentų radau dar prancūzišką technikinės apžiūros lapą, kuris tik patvirtino, kad rida neatsukta, bet vistiek netikėjau. Po kiek laiko nuvariau pakeisti variklio pagrindinį diržą ir visą kitą kas keičiasi kartu su diržu. Pakeitė, detalės kainavo 610 litų (be pompos), darbas - 150 litų. Atsiimant automobilį meistras pasakė, kad keičiamos detalės dar buvo gamyklinės. Tai dabar mano iškilo toks klausimas. Kaip meistras nustatė kad guoliai, hidroįtempėjas, vandens pompa, diržas dar yra gamykliniai. Negi mano Avensio rida yra tikrai tokia.
Gal ne taip mestras išsireiškė: Ne gamyklinės dalys, o originalios. O kad jos orginalios galima matyti pagal kodus ant jų ir ženklus. Tiesiog tai įrodo, kad į mašiną buvo dedamos geros dalys, ne kaip pas mus kiniškos. Apie ridą, deje, tai nieko nesako. Pas mane irgi kai pirkau rida buvo 134000. Diržai, įtempėjai irgi buvo orgonalūs, ir dar apynaujai :)