Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis I - T22 (1997-2002) => Temą pradėjo: Mari1us Įrašytas Gruodis 21, 2013, 00:31:28 AM

Pavadinimas: Dingsta tepalai
Parašė: Mari1us Įrašytas Gruodis 21, 2013, 00:31:28 AM
Turiu T22 2001 D4D 2.0. Norejau paklausti, kiek jums tepalo surija? ~Rugseji buvau pripildes iki normos, o siandien uzsidege lempute is niekur nieko alyvos. Pravaziavau tik 6k km. Variklis jokiu garsu nekelia, neruksta is kamino (tik daug baltu dumu yra kai saltas variklis, bet tas daug tai proto ribose, daug kam taip yra), trauka normali atrodo.
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Raiforas Įrašytas Gruodis 21, 2013, 02:56:52 AM
Cia labai normalu apie 1ltr/ 6000km. nesuk galvos.
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Mari1us Įrašytas Gruodis 21, 2013, 09:17:59 AM
Dingo daugiau nei litras manau. Paziurejau tepalu lygi ka tik. Tai kur yra tie du taskeliai ant matuoklio, tai tepqlai zemiau pirmo taskelio(nuo apacios) yra. Cia jau kritiskai mazai ju. Bijau, kasd variklis bus susidevejes, 306k km pravaziaves yra jau. Bet sakau, trauka, kuro sanaudos, garsas, viskas idealu... Technikine irgi is karto praejo be bedu.
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: AvensisGK Įrašytas Gruodis 21, 2013, 10:06:26 AM
Nesuk galvos. Nebent pasikeisk varines ivores ant purkstuku. Del to meta balta duma.
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: TYRAN Įrašytas Gruodis 21, 2013, 12:04:54 PM
O kiek yra tepalo tarp žymeklio taškų? Apie litras?
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: eceris Įrašytas Gruodis 21, 2013, 14:25:41 PM
siaip bene visu masinu litras. na gal yra isimciu, bet neteko susidurti (-)
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Mari1us Įrašytas Gruodis 21, 2013, 16:17:55 PM
Pripildžiau šiandien. Surijo apie 700ml tepalų. Tai gaunasi, kad šie varikliai tepalus visai "pavalgo"?  :think: Nėra ko pergyvent?
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: egariukas1 Įrašytas Gruodis 21, 2013, 16:23:23 PM
Citata iš: Mari1us Įrašytas Gruodis 21, 2013, 09:17:59 AM
Dingo daugiau nei litras manau. Paziurejau tepalu lygi ka tik. Tai kur yra tie du taskeliai ant matuoklio, tai tepqlai zemiau pirmo taskelio(nuo apacios) yra. Cia jau kritiskai mazai ju. Bijau, kasd variklis bus susidevejes, 306k km pravaziaves yra jau. Bet sakau, trauka, kuro sanaudos, garsas, viskas idealu... Technikine irgi is karto praejo be bedu.
O tu pamegink kito gamintojo tepalus panaudot.Du kartus pyliau valvoline durablend mxl,supyliau 6 litrus,iki keitimo zemiau puse normos nekrito,naudojau mobil-keiciant buvo min norma.O gal labai lakstai,megsti padrozt?Tada nieko nuostabaus,nors ir taip nera jokios tragedijos.Pagal knyga 1cd-ftv variklio tarp min ir max telpa 1,5 litro tepalo.Jei dapylei 700 g,db turi but puse normos,nebent matuoji neteisingai,situ varikliu pamatavimas gan problematiskas
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Mari1us Įrašytas Gruodis 21, 2013, 17:31:22 PM
Nu taip, norma dabar. Sunku pamatuot tuo, kad vieną kart matuoklį ištraukus, kitą kart ištraukus jis jau nesąmones rodys (visas bus tepalais apėjęs). Nu retkarčiais pasiekiu 2,5k rpm, bet yra buvę ir 3k rpm, viena kartą net 3.5k rpm... Atstumus dažniausiai važiuoju didelius - didžiausia laiko dalį mašina praleidžia autostradoj. Būna stipriai pakrauta ir katalina žiemą ~120-110, vasarą ~130.
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: naujas32 Įrašytas Gruodis 21, 2013, 17:38:56 PM
Citata iš: Mari1us Įrašytas Gruodis 21, 2013, 17:31:22 PM
Nu taip, norma dabar. Sunku pamatuot tuo, kad vieną kart matuoklį ištraukus, kitą kart ištraukus jis jau nesąmones rodys (visas bus tepalais apėjęs). Nu retkarčiais pasiekiu 2,5k rpm, bet yra buvę ir 3k rpm, viena kartą net 3.5k rpm... Atstumus dažniausiai važiuoju didelius - didžiausia laiko dalį mašina praleidžia autostradoj. Būna stipriai pakrauta ir katalina žiemą ~120-110, vasarą ~130.
tai ko tu nori labai normaliai tokiom salygom valgo. Kai kurie forumo dalyviai gincisis, kad tipo toyota tepalu nevalgo, bet realiai nera tokiu matoru kurie ne laso nevalgytu...
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Mari1us Įrašytas Gruodis 21, 2013, 18:09:06 PM
Tiesiog išsigandau, nesitikėjau, kad taip greitai suės tuos tepalus. Nu tikiuosi viskas proto ribose ir variklis neverkia važiuodamas :)
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: naujas32 Įrašytas Gruodis 21, 2013, 18:19:44 PM
Citata iš: Mari1us Įrašytas Gruodis 21, 2013, 18:09:06 PM
Tiesiog išsigandau, nesitikėjau, kad taip greitai suės tuos tepalus. Nu tikiuosi viskas proto ribose ir variklis neverkia važiuodamas :)
kaip uzminsi tapke autostradoj ir per galinio vazd vedrodeli pamatysi dumu kamuoli, tada ir nerimauk kolkas viskas gerai ;)
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: TYRAN Įrašytas Gruodis 21, 2013, 18:21:19 PM
Citata iš: naujas32 Įrašytas Gruodis 21, 2013, 18:19:44 PM
kaip uzminsi tapke autostradoj ir per galinio vazd vedrodeli pamatysi dumu kamuoli, tada ir nerimauk kolkas viskas gerai ;)

O kas bus, jei užmynus tapkę autostradoj pamatysi dūmų kamuolį?
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Toshis Įrašytas Gruodis 21, 2013, 18:27:27 PM
Tai dar ziurint koki kamuoli ;)
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: TYRAN Įrašytas Gruodis 21, 2013, 18:46:34 PM
Tai vat
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: naujas32 Įrašytas Gruodis 21, 2013, 18:59:13 PM
melynai pilka :) nesikabinekit patys suprantat apie ka as
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: eceris Įrašytas Gruodis 21, 2013, 21:51:28 PM
Citata iš: naujas32 Įrašytas Gruodis 21, 2013, 17:38:56 PM
tai ko tu nori labai normaliai tokiom salygom valgo. Kai kurie forumo dalyviai gincisis, kad tipo toyota tepalu nevalgo, bet realiai nera tokiu matoru kurie ne laso nevalgytu...
apie lasus niekas nekalba. taciau i saviske supyliau pernai 5,5 l elf 5/30, t. y. buvo puse normos matuokleje. buvo vaziuota i europa poilsiaut. greitis cekijos, austrijos, italijos, slovenijos keliuose laikomas pagrinde apie 130-140 buvo-netgi buvo tarp pylimu nuo kolneles iki koloneles, kai rode kompas vid. greiti 128 km/val...aisku jei galima tiketi kompo parodymais:).  nepasakyciau kad tepalo sumazejo pravaziavus 15 tukst. vizualiai ziurint, kaip buvo pusė normos ant matuokles, taip ir liko. D4D 66 kw motoriukas...cia ne pasigyrimas, bet taip buvo praktikoje...
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Mari1us Įrašytas Gruodis 21, 2013, 23:51:10 PM
Nu va ir vėl abejot pradėjau :D Tai kaip gi čia su tais tepalais - normalu 0.7l dingt per 6k-7k  km ar jau problema? :)
P.S. pas mane 81kw
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Cigono vaikas Įrašytas Gruodis 22, 2013, 00:22:47 AM
Jei dingsta tepalai ir masina nepalieka tepalo demiu bei biskiuka meta sviesiai melyna duma  - voztuvu riebokslius keisk.
Ford sierra 2 litrai dohas per 4 metus nuvaziuota virs 100 000 km ne ppensininko rezimu ir jokio tepalu dapylinejimo. Pasikeisdavau ir net matuokles netraukdavau. Volvo v 70 d5 lygiai ta pati situacija. 6 litrai ir iki kito keitimo be jokio dapylimo. Ar cia man su  masinom sekesi. Ziuresim kaip bus su dabartine.
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: naujas32 Įrašytas Gruodis 22, 2013, 10:30:31 AM
Citata iš: eceris Įrašytas Gruodis 21, 2013, 21:51:28 PM
apie lasus niekas nekalba. taciau i saviske supyliau pernai 5,5 l elf 5/30, t. y. buvo puse normos matuokleje. buvo vaziuota i europa poilsiaut. greitis cekijos, austrijos, italijos, slovenijos keliuose laikomas pagrinde apie 130-140 buvo-netgi buvo tarp pylimu nuo kolneles iki koloneles, kai rode kompas vid. greiti 128 km/val...aisku jei galima tiketi kompo parodymais:).  nepasakyciau kad tepalo sumazejo pravaziavus 15 tukst. vizualiai ziurint, kaip buvo pusė normos ant matuokles, taip ir liko. D4D 66 kw motoriukas...cia ne pasigyrimas, bet taip buvo praktikoje...
Tu turi labai gera masina jeigu taip sakai kaip yra, nes man dar neteko tokios sutikti ar girdeti, kad visiskai nedegintu. Logiskai mastant tai yra neimonoma del variklyje vykstanciu procesu, pacios masinu gamyklos deklaruoja tepalo sunaudojima atitinkamiems kilometrams ir vaziavimo saligoms. O matavima tepalo taip pat yra diskutuotinas reikalas nes vazinejamt tarkim po miesta ir neikaitinat variklio jame lieka kondensato taip ir tapalo lygis keiciasi ( aisku nezymei). Nesu koks varikliu inzinerius tad irodimu kazkokiu negaliu pateikti tik taip pamastant variklio skyriuje visos trintys, degimas ir t.t...
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: eceris Įrašytas Gruodis 22, 2013, 15:55:24 PM
Citata iš: naujas32 Įrašytas Gruodis 22, 2013, 10:30:31 AM
Tu turi labai gera masina jeigu taip sakai kaip yra, nes man dar neteko tokios sutikti ar girdeti, kad visiskai nedegintu. Logiskai mastant tai yra neimonoma del variklyje vykstanciu procesu, pacios masinu gamyklos deklaruoja tepalo sunaudojima atitinkamiems kilometrams ir vaziavimo saligoms. O matavima tepalo taip pat yra diskutuotinas reikalas nes vazinejamt tarkim po miesta ir neikaitinat variklio jame lieka kondensato taip ir tapalo lygis keiciasi ( aisku nezymei). Nesu koks varikliu inzinerius tad irodimu kazkokiu negaliu pateikti tik taip pamastant variklio skyriuje visos trintys, degimas ir t.t...
naaa, kaip cia pasakius-masina tai loterija. turiu galvoje pirkima naudoto auto. iki sios turejau primera 2001 2.0 TD-tris metus su ja isvazineta europa, netgi ukrainos keliais ir ju saliara-taipogi jokio tepalo valgymo nebuvo.
   o neseniai pirkau almera zmonytei 2005 1.8 benzinas. masiniukas is paziuros mazai naudotas, nedauztas. sake vokietijos rinkai buvo skirtas, tipo puse metu kaina derino kol nupirko. taip sakant pirkau is pazystamo pazystamo :) problema buvo tik tame, kad uzkurus balta duma mesdavo. isilus varikliui viskas ciki buvo. na, kaip daug kas sake-gumytes pasikeisi ir vaziuosi...
    na ir...nuvariau keist gumyciu pas pazystama motorista. ir prasidejo...pradejus ardyt, pasirode, kad voztuvu kreipianciasias reikia keist-na ka, keiciam. veze i alytu-galva atsistojo 500 lt. paziurejo taip sakant giliau-sako toks vaizdas, kad svaistiklis buvo trukes, panasu kad blokas keistas-cilindrai ir ziedai nekaip atrodo, atsukus indeklus taip ir sukrito stumokliai zemyn. nori vaziuot, gilziuojam-dar 500 lt. pasidomejus varikliais is skelbimu-vienas norejo 800, kitas 1400, trecias prase 2000. bet ka nupirksi-velgi loterija. taip mano varikliukas su darbais ir detalem atsistojo ant 3000 lt :) gerai kad ne is paskutiniu litu pirkau ir kol remontavo bene tris savaites, praktiskai spejau uzisdirbt is salies tokia suma. antraip nors nusisauk butu. dabar namuose juokiames-sakau tau brangioji as almera perrisiu juostele ir pastatysiu kieme po egle-bus kaledu dovana....
    vat kaip buna su tais tepalais:)
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Venza Įrašytas Gruodis 22, 2013, 17:55:53 PM
 As tikrai buciau pirkes kita varikli is lauzyno is dauztos masinos.Kapitaliniai remontai nera ilgalaikiai,nes detales dazniausiai dedamos neorginalios ir gaunamas vos ne kinietiskas variklis  :(
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: eceris Įrašytas Gruodis 22, 2013, 18:13:34 PM
Citata iš: Venza Įrašytas Gruodis 22, 2013, 17:55:53 PM
As tikrai buciau pirkes kita varikli is lauzyno is dauztos masinos.Kapitaliniai remontai nera ilgalaikiai,nes detales dazniausiai dedamos neorginalios ir gaunamas vos ne kinietiskas variklis  :(
ka kolega islostumet su kitu varikliu? jei uz galvos nuemima-uzdejima uz darba sakykim 500 lt buciau turejes sumoket, pakeitimas kito variklio dar kokie 500-800(neklausiau kiek tiksliai, pats taip manau) o kitas variklis-sakykim imciau ta uz 2000, nes pagal kaina kaip ir geriausiu stoviu turetu buti. finansine prasme ka islosiu? siuo atveju dejo ziedus naujus ir gilzes ne pigiausias, tarpine irgi ne pigiausia, plius isminamas guolis buvo keiciamas, kondiskes kompresoriaus guolis, dirzai nauji. finale buciau atsistojes kaip minimum ant 3500 lt-su neaiskios kilmes varikliu. buvo paklaustas meistriukas- 100 tukst vaziuosiu-sake taip, drasiai. naaa, vistik pazystamas zmogus, as jam savoj srityj dar busiu irgi reikalingas....taip kad kiekvienas renkames kaip kam atrodo geriau. nes tikrai ne turginis variantas buvo daromas varikliui-o kaip bus pamatysim ateityje :)
   aisku, nuomoniu galim tureti visi savu-as pasirinkau remonta ;)
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Venza Įrašytas Gruodis 22, 2013, 18:39:29 PM
 Galvos nuemimas-uzdejimas tau nebutu galiojes,o tik nuemimas max. 50lt. Variklio keitimas max 300lt. Benzininis variklis uz 2000lt kosmosas  :O Plius galejai savo varikli dalimis paleist.Gal butum susigrazines dar kazkiek.
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: eceris Įrašytas Gruodis 22, 2013, 19:34:18 PM
kolega, jus apsiimtumet nuimti ir uzdeti galva uz 50 lt? as suprantu siek tiek apie auto, nesu visiskai naivus. as tikrai uz tiek nesutikciau dirbti ;)
  seno variklio nurengimas ir aprengimas naujo su idejimu tik 300 lt? kiek zinau vien dezes nuemimas uzdejimas  nuo 200 lt kainuoja. :)
    sutikciau jei tie pinigeliai dirbant paciam. taciau as tam neturiu laiko-as uzdirbu pinigelius kitoje srityje. gal geriau tegul dirba kiekvienas savo darba (+)
   kaip minejau kazkurioje temoje , nesu visiskas diletantas automobiliuose-esu savo laiku baiges automobilizma. netgi gaz, vaz, golf-2 variklius esu sau namuose ardes ir surinkes. taciau tokiu kainu, kokias jus minit, svelniai kalbant, kaune manau nerasciau tikrai (-)
    o savo varikli paleisti ant daliu? ka uz ji gausi, jei jis jau dochlas...na uz galva gal gal kazka islauzt galima. o visa kita betikslis laukimas. juk nissanas ne lietuviškas auto-ilgai ir nuobodzii pardavineciau :-)
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Venza Įrašytas Gruodis 22, 2013, 19:45:17 PM
 As tau jau anksciau patariau keist duju irangos meistra  ;) .Dabar pirmiausia patariu pasidomet kainomis ir gal but keist motorista.As suprantu,kad atejusiam is "gatves" zmogui motoristas gali priburt bet ka,bet,kaip pats minejai,kad esi pats tos srity dirbes,tai nelabai protinga.Jeigu neklystu,galvos nuemimas-uzdejimas benzinui rimtam servise kainuoja apie 250lt 4 cilindru varikliui.Tavo atveju turejo kainuot tik nuemimas!Niekas atgal det nepraso jeigu varikli ardai dalimis.As tau uz 50lt be problemu nuimciau max per 1val. Manau ikainis normalus.
Uz dalis tikrai nieko negautum jeigu variklis kainuoja apie 800lt.Jeigu kainuoja apie 2000lt,tada gal ir galima kazkiek gaut  ;)
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: eceris Įrašytas Gruodis 22, 2013, 19:55:22 PM
aciu kolega uz patarimus ;) dujininko nekeisiu, jis problemu nesukele. del motoristo -bus matyt. pas ji pirma karta teko kreiptis. taciau kaip minejau-as ji seniai siaip pazystu-masinu visuomet eiles pas ji. dzipai apynaujai stovi eileje su savom problemom. butu lupikas ar neismanelis-nebutu klientu.... tik paciam teko kreiptis pirma karta. tad be komentaru apie ji kaip apie meistra-po metu ar poros galesiu pakomentuot :)
    taciau sekanti karta butinai kreipciausi i jus kolega:) bet pirmiausia paklaust noreciau-kiek jus vertinat savo 1 dienos darba?
   P.S. o galvos nuemimas-uzdejimas benzinui ir dyzeliui kazkuos skiriasi ??? manau ar ta ar kita nuimti tiek pat varztu reikia atsukti :D
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Venza Įrašytas Gruodis 22, 2013, 20:49:25 PM
 I mane remonto klausimais gali kreiptis tik patarimo  :) As galiu pasukiot varztus ir kartais ta darau,bet tik savo auto ir kiek kainuoja mano darbo valanda as nutylesiu,bet kiek galima moket meistrams,as zinau  ;)
Kas del benzino ir dyzelio galvu nuemimo,tai yra skirtumu.Dyzeliai dazniausiai labiau apkrauti visokiais vamzdeliais,prastesnis priejimas ir remontas brangesnis.Nors as negaliu to komentuot nes nesusiduriu su jais.Man vien i juos paziurejus baisu darosi  :D
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: eceris Įrašytas Gruodis 22, 2013, 21:13:00 PM
vat butent kolega-nutylesiu ir as kiek kainuoja mano darbo diena kai mane samdo firma ir atsiskaito grynais uz pagalba. bet puikiai suprantu, kad kiekvienas dirbantis savo darba, nori gauti uz ji ir padoru atlygi. o pasakymas "zinau kiek galima moketi meistrams" skamba labai sumenkinanciai kitu darba. kai toks poziuris, kolega, i kitu darba, uztat ir gyvenam taip biednai....kazkas turtu neturi kur deti, o kazkas uz 50 lt per diena dirba. as cia nei apie jusu nei apie mano darbo kainas-o apie poziuri. jums patinka kai atvaziaves klientas musa kaina? mane tai biesina-todel jei man pasake kaina ir man ji priimtina, as sumoku....siuo atveju mano 3000 uzdirbti ne darbo metu, nera tie pinigai del kuriu ieskociau kur galbut kazkas suremontuos pigiau. man reikejo kad auto vaziuotu-ir jis jau vaziuoja ;) .
    tad tos kalbos kas kiek kur ir uz ka, tik filosofavimas (+) . ar jus ieskot per visa miesta kur pigiausia desra ar duona?man rodos perkat ten, kur zinot ir kur patogu paciam.... :P
   tad baigiam diskusijas-juk auto mano-uz kiek noriu uz tiek remontuoju ;) . juk as nepuoliau guostis, kad brangiai sumokejau, ajajai, neturiu uz ka sventines dovanas pirkti. as tik aprasiau kaip viskas prasidejo nekaltai nuo gumeliu keitimo ir kuo baigesi rodos nekaltas tepalu emimas.... (h)
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Venza Įrašytas Gruodis 22, 2013, 21:29:45 PM
 Atlygis uz darba turi but padorus ir teisingas! Ir jeigu oficialus atstovas keicia variklio galvos tarpine uz 250lt su visom saskaitom ir garantijom,o kazkoks garazinis uz 300lt,patikek,kad mane tai biesina  :A .As su tuo susiduriu kasdien.Labai juokinga kai paklausi kokio nors eilinio darbo ikainio,tada klausia kokia masina ir kokiu metu ir kai isgirsta,kad Lexus 2013,anam laido gale pauze ir.... kaina is lubu  :-] .As nieko nezeminu,pats galiu issitepaluot iki ausu,moku sukiot varztus ir sukioju kai reikia  ;)
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: naujas32 Įrašytas Gruodis 23, 2013, 10:24:56 AM
Pritarciau aceris ir venzai jus abu teisus, yra kas dirba uz zymiai maziau negu turetu ir yra garaziniu kuriu kainos kita kart didesnes negu atstovu.
p.s. pats susuduriau keisciau dirzus pomap it t.t. sumokejau beveik atstovo kainom beto detales noriginalas, mat nezinojau atstovu kainu, nes buvau isitikines, kad ten 2x brangiau...
Pavadinimas: Ats: Dingsta tepalai
Parašė: Bemsas Įrašytas Gruodis 23, 2013, 11:16:58 AM
Srotuose irgi ta pati problema. Buna, kad detale kainuoja 2x brangiau, nei pas atstova.