Sveiki, susiduriau su problema, variklis 2.0 D4D 85kw, vaziuojant virš 2k apsukų spaudžiant gazą mašina sutrūkčioja ir vėl normaliai važiuoja kas galėtų būti? gal kas užsikišę?
Gal :) Filtrų keitimas ir Diagnostika - tavo draugai.
filtrai visi pakeisti :)
Tada arba atmetimo būdu: išsivalai EGR, Pasikeiti/prasiplauni SCV vožtuvėlius, išsivalai MAF, išsipjauni katalizatorių, pasikeiti turbiną, pasidarai kapitalinį, pasikeiti mašiną.... arba pasidarai diagnostiką ir žiūri, ką parodo :)
Taip buna visada ar tik ant salto pradejus vaziuot??
Pas mane tik ant salto pradejus vaziuot ir apsilus toks nezymus silpnas beveik nejauciamas trukciojimas 85kw
egr valytas... bandyta egr ryte atjungus vaziuot vistiek trukcioja... maf atjungus taip pat bandyta ryte vaziuot vistiek juntamas trukciojimas
man buna kai gazo paspaudi ir apsuku buna virs 2k, sutrukcioja ir vel viskas gerai, kita begi imeti vel gazo duodi ir vel virs 2k apsuku sutrukcioja...
Citata iš: Nerijus630 Įrašytas Gruodis 22, 2013, 17:29:15 PM
man buna kai gazo paspaudi ir apsuku buna virs 2k, sutrukcioja ir vel viskas gerai, kita begi imeti vel gazo duodi ir vel virs 2k apsuku sutrukcioja...
O kodėl ignoruoji Ralfo klausimą?
Tiutis nuimk slangute vakuumo nuo turbinos ir vaziuok ryte, turetu nebetrukciot, bet or netrauks :) cia gryba pjauna tas daiktas i gryba panasus virs turbinos i kuri ir ateina ta vakuumo slangute.
Ralfas, kad zinok visada tiek ant salto tiek ant karsto...
Na tada tavo beda nera tokia pati kokia buvo pas mane...
As nesu mates kaip ten pas dyzelius valdosi turbina,bet bandau spet,kad ja valdo vakumas per kazkokia traukele ir gali but,kad ta traukele isdilusi,turi laisvuma ir turbinos atidarymas veluoja.Reiktu patampyt traukeles ir paziuret ar kas nors nera isdile.
stringanti kintamos geometrijos sklendžių sistema... greiciausiai taip ir yra...
Tas voztuvelis(sklende) greiciausiai strigineja... p.s netaip pries tai parasiau...
Tai va, o atskirai niekas jo neparduoda tik su visa turbina...
Tai va kad sitie avensiai labai problematiski su servizais o ir kainos kosmines daliu... Snd parves man Oro srauto davikli originala gal jis cia kaltas del trukciojimo, beje atkreipiau demesi kad sunkiau pradejo vestis... Sis daviklis irgi turi itakos vedimuisi ryte... O kad daviklis gryba pjauna tai issiaskinau istraukdamas fyske is daviklio tai trauka ta pati gal net siek tiek geriau... 342Lt OE su nuolaida is Acuros. Parasysiu siandien kokie pokyciai... Nes man ne tik trukcioja bet ir netraukia dingineja trauka... O kaip pasyla nebetrukcioja gal taip itartinai siek tiek..
man kaip stebuklas siandien lyg nebetrukcioja, na bus matyti, nemazai kelioniu per sventes turesiu tai bus matyti susitvarke ar ne, p.s. vakar wakare pastebejau, kad oro filtro deze nebuvo uzkabinta su vienu kabliuku, gal pro ja trauke ora, negali buti?
Gali visko buti...
Taigi pasikeiciua neseniai ta davikli... zymiai pagerejo trauka is pirmo zvilgsnio... apsukos smagiau kilojasi... nereik daug gazo is vietos norint pajudet... Bet taip normaliai ir nepabandziau nes visur dbr plikledis:) ryt ryte uzkurus bus viskas aisku tikiuosi nebetrukcios nes trauka jau kaip ir yra...
Problema isliko... masina ne taip trukcioja bet vistiek traukos nera kokia turetu buti...
bandyk atlaisvint chamuta (to slango kuris eina nuo turbinos i oro ausintuva) prie oro ausintuvo. Jaigu turbinos valdymas stringa tai oro perteklius iseis per ta sujungima ir vaziuos gerai. Pats bandziau ir issiaiskinau,kad tikrai turbos valdymas. Usverzus kaip buvo vel trukciojo ir netrauke
O nepakenks turbinai? Bet tai garsas bisky turejo svilpt is po kapoto ane?
Kazkaip nelb tiketina kad traukimas susitvarko atlaisvinus chamuta? Sakyk o taip kaip issprendei problema? Ar vazineji su atlaisvintu chamutu ir tiek? O ar labai ji ten reik atlaivint chamuta?
Tiutis: klausimas ne i tema: Kiek mazdaug pinigu sukisai i visus smulkius remontus kai nusipirkai sita masina? Kazkaip perdaug neseku paties bedu,bet pastebejau,kad pastoviai pats esi kazkokiuose ieskojimuose.
350lt oro srauto daviklis 80lt starteris kyb priekiniai amortai 400lt viskas... Tai kad kai parsivariau viskas ok ir trauka ir jokiu barskejimu... O tai ka man daryt? jeigu masina kaip kuolas dbr
Citata iš: Tiutis Įrašytas Gruodis 28, 2013, 12:31:44 PM
80lt starteris kyb priekiniai amortai 400lt
Kas yra "kyb"? Gal kbl - kablelis?
pagooglink surasi ka reiskia... (H-)
chamuta visai atlaisvinau,tiksliau pamirsau uzsukt kai buvau praardes. Vaziuojant svilpe is po kapoto,bet uztat trauke gerai. Vaziavau apie kilometra,manau nieko ten nenutiko blogo. Paskui nuemiau turbina,isardziau ir isvaliau. Buvo suodziu priauge ir strigo geometrija. Dabar leeedas
Citata iš: TYRAN Įrašytas Gruodis 28, 2013, 12:50:26 PM
Kas yra "kyb"? Gal kbl - kablelis?
KYB - Kayaba. Bandyk geometrija valyti. Blogiau nebus. Vistiek bus uzaugusi.
Citata iš: kurmis Įrašytas Gruodis 28, 2013, 13:57:04 PM
chamuta visai atlaisvinau,tiksliau pamirsau uzsukt kai buvau praardes. Vaziuojant svilpe is po kapoto,bet uztat trauke gerai. Vaziavau apie kilometra,manau nieko ten nenutiko blogo. Paskui nuemiau turbina,isardziau ir isvaliau. Buvo suodziu priauge ir strigo geometrija. Dabar leeedas
Tavo metodu tikrinant turetu isvis netraukt,ir juodais dumais apsipilt
praktika rodo kitaip,gal ir dumintu jei geometrija neuzsikisus butu
Ar sunkiai musiima 85kw d4d turbina? ar nuardyt reik ka nors norint isimt turbina siam varikliui? Ji gan gerai matosi...
as nuiminejau rav4 2l . Reik duobes atsukt nuo kelniu duslintuv. Sunkumu yra .Nepatogu kaikuriuos varztus atsukt. Kazkaip susitvarkiau
Nu jeigu serviziuke daryt tai kokie 300lt-500lt minimum... nes faktiskai visa turba ardosi ir valoma... Geriausias variantas parduoti auto.
man isliko ta pati beda, vis trukcioja:/ reikes bandyti pasidaryti diagnostika...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Gruodis 28, 2013, 18:11:45 PM
Nu jeigu serviziuke daryt tai kokie 300lt-500lt minimum... nes faktiskai visa turba ardosi ir valoma... Geriausias variantas parduoti auto.
Ar radai "Tiutis" problemos "galus"?
Nea... pakeitus maf problema isliko, bet jauciu skirtuma tik viena kad masina gyvesne is vietos pajudant, apsukos stabilesnes... bet ryte uzkurus masina vos vos rieda, bisky pavazineji uzgesini pavazineji, pradeda gerai traukt iki tam tikru apsuku... itariu turbinos geometrija. ji gali striginet... nes cia mechanininis gedimas ir kompas nemato... nes nera daugiau kam knist prota... ai dar pastebejaun kad perminus kelis kart greit gaza pradeda geriau reaguoti masina...
As neperseniausiai per DISKAVERI kanala ziurejau laida,AUTODILERIAI,gal teko matyt,as retkarciais paziuriu kai turiu laiko,tai ten rode automobilis blogai trauke pakeite turbinos guoli ir viskas susitvarke.As nezinau cia tik mano samprotavimas.Tarpkitko dabar rodo ta laida tik su kitu auto.
Idomu koki guoli keite ten, nes turbina guoliu neturi :)
Nu jo idomu kokie ten guoliai buna turboj?? :think:
o jei atjungciau oro srauto matuokle ir pravaziuociau, paskui nemestu klaidos?
Turetu uzsidegti chek lempute.
Idomu kokioi kolonelei pili kura?Pas mane dabar atvaziaves sunenas pasakojo jo draugas nisipirko is salono X TREIL pries 2 metus,uzsipyle Lukoile dizelio,pravaziavo 20 km. ir sugedo masina,kviete ekspertus nustate kad del kuro kaltes,jam remontas kainavo 8000lt,per teismus issireikalavo is lukoilo.Pries tris dienas suneno zmona uzsipyle benzino lukoile Pilaitele,pradejo trukciot netrauke masina,jis pats pilasi Statoile,nuvaziavo i serviza nupyle kura is vale purkstukus,buvo privaryta smelio,pas ji eina dar senesni metaliniai purkstukai HONDA CRV.Sake jeigu butu naiji purkstukai reiketu keist.As asmeniskai jau 12metu pilu tik Statoile geriausias kuras,visur isbandes,todel ir idomu kur pili kura.Ir as saugau ceki iki sekancio pilimo del visa ko.
Po to, kai 1 karta uzsalau ziema prie -20 su Lukoil zieminiu kuru, daugiau ten nepilu.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 04, 2014, 17:25:59 PM
Idomu koki guoli keite ten, nes turbina guoliu neturi :)
[/quoteCitata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 04, 2014, 17:25:59 PM
Idomu koki guoli keite ten, nes turbina guoliu neturi :)
Jei kalba apie rutulini guoli,taip,neturi.Kai kurios turbinos buna su adatiniais guoliais
Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 04, 2014, 19:53:11 PM
Po to, kai 1 karta uzsalau ziema prie -20 su Lukoil zieminiu kuru, daugiau ten nepilu.
ko gero tokiu ziemu jau nebebus pas mum ateiti :)
Citata iš: Tiutis Įrašytas Sausis 04, 2014, 16:42:38 PM
Nea... pakeitus maf problema isliko, bet jauciu skirtuma tik viena kad masina gyvesne is vietos pajudant, apsukos stabilesnes... bet ryte uzkurus masina vos vos rieda, bisky pavazineji uzgesini pavazineji, pradeda gerai traukt iki tam tikru apsuku... itariu turbinos geometrija. ji gali striginet... nes cia mechanininis gedimas ir kompas nemato... nes nera daugiau kam knist prota... ai dar pastebejaun kad perminus kelis kart greit gaza pradeda geriau reaguoti masina...
Kompas turi matyt,kad geometrija stringa,uzstrigus geometrijai turba perpucia,ko pasekoje kompas meta avarini rezima.Diagnostika turi rodyt
Citata iš: Vladas55 Įrašytas Sausis 04, 2014, 19:26:52 PM
Idomu kokioi kolonelei pili kura?Pas mane dabar atvaziaves sunenas pasakojo jo draugas nisipirko is salono X TREIL pries 2 metus,uzsipyle Lukoile dizelio,pravaziavo 20 km. ir sugedo masina,kviete ekspertus nustate kad del kuro kaltes,jam remontas kainavo 8000lt,per teismus issireikalavo is lukoilo.Pries tris dienas suneno zmona uzsipyle benzino lukoile Pilaitele,pradejo trukciot netrauke masina,jis pats pilasi Statoile,nuvaziavo i serviza nupyle kura is vale purkstukus,buvo privaryta smelio,pas ji eina dar senesni metaliniai purkstukai HONDA CRV.Sake jeigu butu naiji purkstukai reiketu keist.As asmeniskai jau 12metu pilu tik Statoile geriausias kuras,visur isbandes,todel ir idomu kur pili kura.Ir as saugau ceki iki sekancio pilimo del visa ko.
Visada NESTEJ, bet buvau Palangoj ir LUKOILE uzsipyliau pilna baka, gal rimtai nuo to..
Isvazinesi baka pabandyk Statoile uzsipilt pamatysi jausis skirtumas,gal prasivalys.As pyliau Pilaiteje kai neseniai atsidare Neste nauja savytarnos kolonele,buvo nemazos nuolaidos,priviliot klientus,bet daugiau nepilu,jauciasi skirtumas.Kartais perdidelis taupumas brangiai kainuoja.SEKMES
na pabandysiu, ziuresim ar bus skirtumas ar ne :)
Kuras cia nieko detas...
Pritariu
Citata iš: Nerijus630 Įrašytas Sausis 04, 2014, 18:12:28 PM
o jei atjungciau oro srauto matuokle ir pravaziuociau, paskui nemestu klaidos?
Man tas pats buvo, pamiršau uždėt ir užkūriau mašiną, išmetė klaidą, bet padirbo ir paskui dingo, na žinoma kai jau ją prijungiau ;)
Kaip atsibodusios tos diskusijos apie kurą. Piluosi Nesteje arba Statoil (nes tik tas nuolaidu korteles turiu), tai kuras vienodas. Tiktai kazkada pora kartu vasara buvau Uzsipyles Miles + dyzeli, tai gal siek tiek toliau nuvaziavau. Bet ir ta sunku pasakyti. O realiai visas kuras Lietuvoje is vienos vietos, skiriasi tik kuro priedai, kurie mano nuomone yra labiau del reklamos, o ne praktines naudos. Tai jeigu tvarkinga kolonele (nepripils vandens, benzino vietoj dyzelio ir pan.), tai jokio skirtumo kur pilsies. Jei kam skanesne Statoil kava - pilasi ten, jei kas nenori laukti eileje - pilasi Nesteje, jei kas megsta Lukoil desrainius - pilasi Lukoile.
Citata iš: EvaldasL Įrašytas Sausis 09, 2014, 15:59:23 PM
Kaip atsibodusios tos diskusijos apie kurą. Piluosi Nesteje arba Statoil (nes tik tas nuolaidu korteles turiu), tai kuras vienodas. Tiktai kazkada pora kartu vasara buvau Uzsipyles Miles + dyzeli, tai gal siek tiek toliau nuvaziavau. Bet ir ta sunku pasakyti. O realiai visas kuras Lietuvoje is vienos vietos, skiriasi tik kuro priedai, kurie mano nuomone yra labiau del reklamos, o ne praktines naudos. Tai jeigu tvarkinga kolonele (nepripils vandens, benzino vietoj dyzelio ir pan.), tai jokio skirtumo kur pilsies. Jei kam skanesne Statoil kava - pilasi ten, jei kas nenori laukti eileje - pilasi Nesteje, jei kas megsta Lukoil desrainius - pilasi Lukoile.
apie kazka juk reik bazarit forume,ir nesvarbu kad tema kartojasi n kartu :)
Tai va, penktadienį važiavau apie 80km/h ir staiga mašina daugiau nebetraukė, užsidegė lemputės check engine ir dar dvi apačioj praslydimo ir šalia esanti. Bijojau gesinti, parvažiavau iki namų, užgesinau mašiną, vėl užvedžiau, bet vis vien tas pats, degė lemputės, paskui pabandžiau pralėkti, tai trauka atsigavo tik vis degė lemputės. Pasiskambinau elektrikui, kad kompą pajungtų, tai priėmė be eilės, rodė jam klaidą, kad su turbinos slėgiu kažkas negerai. Sakė gali būti interkūleris kiauras, interkūlerio šlangė, ar dar kokia šlangutė įtrūkus ar nusimovus, o gal net turbinai ragai... Dabar bandysiu pasikelti mašiną ir žiūrėti interkūlerį ir šlanges.
Jis ištrynė man klaidas, per savaitgalį pramyniau 300km, lemputės nebeužsidegė, bei mašina netrūkčioja... Kažkokia mistika...
gal kuras sala, o gal filtra laikas keisti...
eceris, kuro filtrą pakeičiau gruodžio pradžioj KNECHT firmos, kuras tikrai žieminis -15 buvo ir be problemų važiavau.
Seniai čia nieks nerašė... gal yra žinančių kaip patikrinti vakuumo gyli. Na tiesiog metodika, kaip kas su kuo ir pan. Minusinį manometrą turiu vakuumui matuoti. Kažkaip turiu įtarimą, kad kažkur nėra sandaru, bet nerandu kur... Prieš 2 metus tvarkė turbiną, ar gali vakuumas turėt nuostolių per turbą, nes ten ne viena šlangutė jungiasi... (D-Cat 2008 m.)
Citata iš: saulius1966 Įrašytas Liepa 15, 2015, 22:02:25 PM
Seniai čia nieks nerašė... gal yra žinančių kaip patikrinti vakuumo gyli. Na tiesiog metodika, kaip kas su kuo ir pan. Minusinį manometrą turiu vakuumui matuoti. Kažkaip turiu įtarimą, kad kažkur nėra sandaru, bet nerandu kur... Prieš 2 metus tvarkė turbiną, ar gali vakuumas turėt nuostolių per turbą, nes ten ne viena šlangutė jungiasi... (D-Cat 2008 m.)
Jei per turbiną turėtų,manau kad iškart pajustum,nes vakuumas valdo pačios turbinos darbo režimą.Pas mane mators ne toks,bet kiek buvau pastebėjęs,tai kai buvo užstrigęs elektromagnetinis vožtuvas,jis labai mėgo į save traukti orą...Išardžius jį ir išvalius,reikalai pasitaisė.
Esmė ir yra tame, kad vakuuminis grybas matosi vaikšto, kai apsukos kinta, bet yra tokia netraukos zona atsiradus po turbos remonto. Netgi nesvarbu prie kokių apsukų, spaudi gazas dugnas, pvz, kai apsukos jau apie 2,5k ir yra šioks toks uždelsimas kol prarauna. Prieš remontą to nebuvo... tai ir kyla mintis, jei turba valdo vakuumas, gal kažkur prasiurbia
Citata iš: saulius1966 Įrašytas Liepa 17, 2015, 17:25:14 PM
Esmė ir yra tame, kad vakuuminis grybas matosi vaikšto, kai apsukos kinta, bet yra tokia netraukos zona atsiradus po turbos remonto. Netgi nesvarbu prie kokių apsukų, spaudi gazas dugnas, pvz, kai apsukos jau apie 2,5k ir yra šioks toks uždelsimas kol prarauna. Prieš remontą to nebuvo... tai ir kyla mintis, jei turba valdo vakuumas, gal kažkur prasiurbia
Kas tas grybas?Sakau pažiūrėk ar netraukia arba kaip stipriai į save traukia orą elektromagnetiniai vožtuvai.
Nors kita vertus jei remontavai turbiną,tai šansų daugiau kad nesuremontavai tu jos iki galo,arba suremontavai jos vieną galą o kitą sugadinai...O kad pyst staiga nesudaromas vakuumas toks koks reikia nei iš šio nei iš to,čia jau mažiau tikėtina,bet aišku būna ir išimčių.Nors vakuumo laipsnį šiaip neprošal pasimatuot,o kaip tai padaryt turėtum rast service manuale.
Tutbiną ne pats remontavau, ne pats nuiminėjau ir stačiau, bet turbo servise Vilniuje... bet neesmė. Pasiieškosiu, kaip pasimatuoti vakuumą :) Kaip žinau, tik nežinau koks turi būti .
P.S.
O grybas, tai turbos geometriją valdantis vakuuminis vožtuvas ant turbinos pakabintas.
Citata iš: saulius1966 Įrašytas Liepa 19, 2015, 19:12:05 PM
Tutbiną ne pats remontavau, ne pats nuiminėjau ir stačiau, bet turbo servise Vilniuje... bet neesmė. Pasiieškosiu, kaip pasimatuoti vakuumą :) Kaip žinau, tik nežinau koks turi būti .
P.S.
O grybas, tai turbos geometriją valdantis vakuuminis vožtuvas ant turbinos pakabintas.
Tai nesuprantu kam čia ieškai sliekų ...,varai į tą patį servisą ir sakai kad kol jie neremontavo turbinos variklis dirbo kaip laikrodis,o po remonto visai šūdinai dirba.Tegul jie ir aiškinasi kas kur kada,nebent už dyka tvarkė,tai čia kita šneka tada.
Beje manualis rašo ...
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs17.postimg.org%2Fob0f64etr%2F2015_07_20_00_08_47.jpg&hash=ec9f6226875ae389537dc58fa944d686cda51ec6) (http://postimage.org/)
ilga istorija su tuo servisu :) gerai, neieškosiu sliekų. Pasimatuosiu ir tiek, jau nepasakosiu kiek su jais ginčijausi... sena istorija.
Dėkui už info, man ir reikėjo tų 86, 7 kPa. Neturiu laiko knistis manual' e o be to ir su anglu nelabai stipriai draugas :)
Citata iš: saulius1966 Įrašytas Liepa 20, 2015, 20:11:23 PM
ilga istorija su tuo servisu :) gerai, neieškosiu sliekų. Pasimatuosiu ir tiek, jau nepasakosiu kiek su jais ginčijausi... sena istorija.
Dėkui už info, man ir reikėjo tų 86, 7 kPa. Neturiu laiko knistis manual' e o be to ir su anglu nelabai stipriai draugas :)
gali buti pas tave isreguliuotas ar netinkamai sureguliuotas turbinos ''stokutis'', per kuri turbinos aktuaotorius(kaip kad tu vadini ''grybas'' valdo turbinos geometrija. Vienam 85kw avensiui buvo beda kad pats aktuatorius buvo truputi netaip uzdetas, nes kiek zinau tvirtinasi ant 3 varztu nors prie pacio stokucio nebuvo lysta ir jis nereguliuotas taciau del blogai pastatyto aktuatoriaus - atsirado netrauka (buvo nuimta ir tvarkyta turbina).