Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis I - T22 (1997-2002) => Temą pradėjo: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 11:21:05 AM

Pavadinimas: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 11:21:05 AM
Servise buvau. Sakė per "salnika" tepalus leidžia. Kapitalinis remontas, reikia diržus nuimt, tai keist jį apsimoka tik tada, kai bus keičiami ir diržai. Sakė - nepamiršk ipilt tepalo ir viskas bus gerai. Problema tame, kad prieš ~2 - 3 savaites pripildžiau tepalus iki normos, vakar jau pastebėjau, kad ir vėl minimumas yra. Vakar parkavau, palijus buvo, tai išlipęs iš auto mačiau ten, kur sukinėjaus tepalų dėmes ant kelio.
Norėjau paklausti, kaip jum atrodo, kiek maždaug man toks remontas kainuos: to salniko keitimas ir diržų kietimas? Ir dar norėjau paklaust, kaip "salnikas" vadinas literatūriškai ir kokia jo paskirtis? (ar riebokšlis jis?)
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: egariukas1 Įrašytas Sausis 07, 2014, 12:21:51 PM
Taip,vadinasi jis riebokslis,turbut kalba eina apie variklio priekini alkuninio veleno.Jo paskirtis neleist isbegt is varklio tepalui per velena.Kapitaliniu remontu tikrai negalima vadint salniko keitimo.Jei jau demes palieka ant kelio,patarciau nedelsti,nes pakliuves tepalas ant dirzo ji istirpdys,tada jau gali prireikt ir kapitalinio variklio remonto.Kaina su dirzais,guoliais,vandens pompa,hidrauliniu itempeju,jei cia d4d variklis bus apie 1000 lt
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Saulius SSS Įrašytas Sausis 07, 2014, 12:22:51 PM
Taip tai RIEBOKSLIS. Jis (dazniausiai guminis ziedas) kaip ir tarpines neleidzia tepalams prasiskverbti is vidaus lauk.dedamas i korpusa ir uzmaunamas ant besisukancios asies,kad neleistu prasiskverbti tepalams. buna sukieteja ir isdyla per laika. bet kartais isdilimo priezastis buna perauksta temperatura (nuo ko jis sukieteja ir tampa nebeelastingas). buna,kad pradeda klibeti besisukanti asis ir ismala ji ir jis tampriai nebeapkabina asies.kas keis tegul butinai patikrina ta asi del klibejimo (siuo atveju kogero pas tave bus velenas).
Toks remontas dar nera Kapitalinis remontas.kapitalinis -kai lendni i variklio vidu. (velenas,indeklai stumuoklai ir tt).
kiek kainuos nezinau. cia jau kaip susirasi kas keis. kas pigiau,kas brangiau. kolkas dapilinek tepala ir taupyk pinigeli. i 1000 lt turi isitekti tikrai(cia su dirzais ,darbu).Tik ne pas dileri. jeigu taip smarkiai lasa tai tepala matuok kasdien (tikiuosi jau ismokai  :goodboy: ).

PS kai nori moki uzduoti ir normalius klausimus (sorry).  (+)   Sekmes.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Saulius SSS Įrašytas Sausis 07, 2014, 12:25:00 PM
Egariukas1 : cia mes vienas nuo kito nusirasem  :-]
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 13:37:39 PM
Didokas sumas jūs čia vartot. Tikėjau kokių 400...
Jau gailiuosi kam iš viso mašiną pirkau. Laksčiau po turgus, ieškojau kuo patikimesnė, jokių nudrožtų bmw nepirkau, stengiausi nusipirkti kuo patikimesnė ir praktiškesnę. Pravažiavau pusmetš ir jau tokios bėdos: 1000lt už šią bėdą, dar smagratis minimalų garsą pradėjo kelt, stabdžiai buvo užsiblokavę prieš savaitę priekiniam ratui, tų pakeitimas ir remontas 170lt... Studentas esu, o pinigų, aišku, neturiu... Nusipirkau, kad namo būtų patogiau važinėt. Turi sesers draugas tokia pat toyota, laksto, drožia ją negailėdamas ir važiuoja be jokių bėdų jau 5 metai. Nėra jokie darbai buvę atlikti. Aš, kaip matau, labai stipriai apsipirkau...
Reikėjo gal geriau kokį renault lagūna nusipirkt ~2004 metų. Pigesnė, gražesnė, metai naujesni, dalys pigesnis. Dabar nusipirkau mat amžiną mašiną prisiskaitęs, kad toyota varikliai yra įpatingai patvarūs, o pasirodo... Abydna dar tai, kad kai nusipirkau, nu tiesiog idealu viskas buvo, servise nelabai kas prie ko prikino, technikinė praeita iš karto. Stengiausi pirkti kuo tvarkingesnę, su serviso knygele ir t.t.
Verdiktas toks (jeigu kas skaito, kurie ruošiasi pirkti mašiną): tai yra visiška loterija. Gali ieškot kiek nori, padėvėtą mašiną perkant nieko gero nebus. Ir dar patarimas studentams: jei esate tokie kaip aš - neišeina darbo su studijom suderint ir iš tėvų kišenės gyventi nesinori - mašinos nepirkit. Kad ir kaip bebūtų patogiau kartais pavažiuot su ja, kainos gaunasi žvėriškos...
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Modka Įrašytas Sausis 07, 2014, 14:03:44 PM
Citata iš: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 13:37:39 PM
Didokas sumas jūs čia vartot. Tikėjau kokių 400...
Jau gailiuosi kam iš viso mašiną pirkau. Laksčiau po turgus, ieškojau kuo patikimesnė, jokių nudrožtų bmw nepirkau, stengiausi nusipirkti kuo patikimesnė ir praktiškesnę. Pravažiavau pusmetš ir jau tokios bėdos: 1000lt už šią bėdą, dar smagratis minimalų garsą pradėjo kelt, stabdžiai buvo užsiblokavę prieš savaitę priekiniam ratui, tų pakeitimas ir remontas 170lt... Studentas esu, o pinigų, aišku, neturiu... Nusipirkau, kad namo būtų patogiau važinėt. Turi sesers draugas tokia pat toyota, laksto, drožia ją negailėdamas ir važiuoja be jokių bėdų jau 5 metai. Nėra jokie darbai buvę atlikti. Aš, kaip matau, labai stipriai apsipirkau...
Reikėjo gal geriau kokį renault lagūna nusipirkt ~2004 metų. Pigesnė, gražesnė, metai naujesni, dalys pigesnis. Dabar nusipirkau mat amžiną mašiną prisiskaitęs, kad toyota varikliai yra įpatingai patvarūs, o pasirodo... Abydna dar tai, kad kai nusipirkau, nu tiesiog idealu viskas buvo, servise nelabai kas prie ko prikino, technikinė praeita iš karto. Stengiausi pirkti kuo tvarkingesnę, su serviso knygele ir t.t.
Verdiktas toks (jeigu kas skaito, kurie ruošiasi pirkti mašiną): tai yra visiška loterija. Gali ieškot kiek nori, padėvėtą mašiną perkant nieko gero nebus. Ir dar patarimas studentams: jei esate tokie kaip aš - neišeina darbo su studijom suderint ir iš tėvų kišenės gyventi nesinori - mašinos nepirkit. Kad ir kaip bebūtų patogiau kartais pavažiuot su ja, kainos gaunasi žvėriškos...
nepyk bet nesuprantu tokiu zmoniu kaip tu. Jei neturi pinigu tai uz ka tu ruosiesi kura pilti, padangas, draudima, tepalai? Tavo atveju cia ne gedimas o naturalus nusidevejimas.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: TYRAN Įrašytas Sausis 07, 2014, 14:05:05 PM
Citata iš: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 13:37:39 PM
Didokas sumas jūs čia vartot. Tikėjau kokių 400...
Jau gailiuosi kam iš viso mašiną pirkau. Laksčiau po turgus, ieškojau kuo patikimesnė, jokių nudrožtų bmw nepirkau, stengiausi nusipirkti kuo patikimesnė ir praktiškesnę. Pravažiavau pusmetš ir jau tokios bėdos: 1000lt už šią bėdą, dar smagratis minimalų garsą pradėjo kelt, stabdžiai buvo užsiblokavę prieš savaitę priekiniam ratui, tų pakeitimas ir remontas 170lt... Studentas esu, o pinigų, aišku, neturiu... Nusipirkau, kad namo būtų patogiau važinėt. Turi sesers draugas tokia pat toyota, laksto, drožia ją negailėdamas ir važiuoja be jokių bėdų jau 5 metai. Nėra jokie darbai buvę atlikti. Aš, kaip matau, labai stipriai apsipirkau...
Reikėjo gal geriau kokį renault lagūna nusipirkt ~2004 metų. Pigesnė, gražesnė, metai naujesni, dalys pigesnis. Dabar nusipirkau mat amžiną mašiną prisiskaitęs, kad toyota varikliai yra įpatingai patvarūs, o pasirodo... Abydna dar tai, kad kai nusipirkau, nu tiesiog idealu viskas buvo, servise nelabai kas prie ko prikino, technikinė praeita iš karto. Stengiausi pirkti kuo tvarkingesnę, su serviso knygele ir t.t.
Verdiktas toks (jeigu kas skaito, kurie ruošiasi pirkti mašiną): tai yra visiška loterija. Gali ieškot kiek nori, padėvėtą mašiną perkant nieko gero nebus. Ir dar patarimas studentams: jei esate tokie kaip aš - neišeina darbo su studijom suderint ir iš tėvų kišenės gyventi nesinori - mašinos nepirkit. Kad ir kaip bebūtų patogiau kartais pavažiuot su ja, kainos gaunasi žvėriškos...

Skirtumas toks, kad Reno, Pežo, Citro ir t.t. pasikeitęs detalę jau gali vėl jai taupyti, o Toyotai pasikeitęs detalę apie ją  (jei kokybišką ir kokybiškai pasikeiti) - apie ją pamiršti. O turguose gerų mašinų nebūna. Nu nebūna ir tiek. Pirk prancūzą ir tuo pačiu abonentą į servisą. Nes nuolat reikia tvarkyti pasikartojančias bėdas. Pirk vokietį - tas pats. O tavo atveju išlindo pasislėpusios/paslėptos bėdos - ko ir reikėjo tikėtis. Na ir žinoma, priklauso kur tvarkai.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Bemsas Įrašytas Sausis 07, 2014, 14:06:45 PM
Pakeisi salnika su dirzais ir vaziuosi. Dirzus tai paliubomu reikia keisti, prie to pacio ir salnika pakeisi. O tai nori, kad nupirkes 13m senumo masina nieko nedaryti? Nieko nedare jai pries tai buve savininkai :D
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Saulius SSS Įrašytas Sausis 07, 2014, 14:13:38 PM
Sveikinu,kad nenusipirkai grazesnes,geresniu metu su pigiom dalim Lagunos. Kaip pats sakai i masina neilysi.  Viskas genda,tiesiog tai yra patikimesnes masinos,negu reno tai 100%. Na,ojei nenori remontuoti,tai pats geriausias sprendimas naudotis viesuoju transportu. Ir nuosavas,ir visuomeninis transportas,adu kartais sukelia nepatogumu...
Beje gali isitekti ir i tuos planuotus 400 manau,bet keiti tik rieboksli. Taciau meistras atliks beveik ta pati darba,keiciant visas detales ar tik viena rieboksli. Ir dar gal nuemus dirza matys,kad vandens pompa dar  atrodo patikimai,tai jau jos keitimas atpuola(cia taupant,nors as savajai nekeiciau,nes pasitikejau meistru). Dar jei pats esi is provincijos,gal rasi savo teviskej patikimu meistru,kurie dirba toli grazu ne sostines ikainiais. Dar kazkiek sutaupysi. Svarbiausia nepanikuok. Kad visiem tik tokios problemos tebutu...Cia ne pasaulio pabaiga

PS o dirzus keicia visi normaliai mastantys isigije padeveta masina. Keicia ne tam,kad islaidauti,o tam,kad neatsitiktu DIDELE nelaime trukus dirzui. Ziuriu tu rimtai turi bedu su masinos eksploatacijos ziniomis.... jei ka klausk. Paaiskinsim... Tada dar karta atsiprasau del tepalo matuokles  :goodboy:
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 15:50:39 PM
Suprantu, kad durnai skamba: nusipirko žmogus mašina ir dabar verkia, kad paremontuot reikia.
Pirkau aš ją ne dėl to, kad po miestą pasimalt galėčiau, o todėl, kad studijuoju Vilniuje o gyvenu Skuodo pusėje. Atstumas yra ~400km. Parvažiuot namo yra gana sudėtingas reikalas neturint automobilio pačiam. Su traukiniu kaina gaunasi ~55lt iš viso, o patogumas, nėra ko ir kalbėt. Tam ir nusipirkau, kad galėčiau prisikraut kiek reikia, parvažiuot kada reikia, o galų gale ir kitus vežu į gimtinę, tad kelionė (kuro atžvilgiu) gaunas +30lt :)
Dėl techninių žinių: nieko aš apie jas nežinau, man tik jos patinka ir tiek :D Profesija mano visai kitokia, programuotojas aš ir visko žinoti negaliu, tai žmogiška. Dėl šios priežasties ir klausinėju čia kiekvieno menkniekio. Nenoriu turėt nemalonumų dėl savo žinių stokos. O ir sužinot kažką naujo smagu ir naudinga.
Na gerai. Reikia dabar iki ~vasario ištempti, tada jau reikės pakalbėt su vietiniais servisais. Vilniuje net nežadu ir kainų klausti nes tai faktas, kad čia brangiau :)
Kad ir kaip ten bebūtų, ačiū už patarimus ir pagalbą.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: egariukas1 Įrašytas Sausis 07, 2014, 15:51:57 PM
Citata iš: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 13:37:39 PM
Didokas sumas jūs čia vartot. Tikėjau kokių 400...
Jau gailiuosi kam iš viso mašiną pirkau. Laksčiau po turgus, ieškojau kuo patikimesnė, jokių nudrožtų bmw nepirkau, stengiausi nusipirkti kuo patikimesnė ir praktiškesnę. Pravažiavau pusmetš ir jau tokios bėdos: 1000lt už šią bėdą, dar smagratis minimalų garsą pradėjo kelt, stabdžiai buvo užsiblokavę prieš savaitę priekiniam ratui, tų pakeitimas ir remontas 170lt... Studentas esu, o pinigų, aišku, neturiu... Nusipirkau, kad namo būtų patogiau važinėt. Turi sesers draugas tokia pat toyota, laksto, drožia ją negailėdamas ir važiuoja be jokių bėdų jau 5 metai. Nėra jokie darbai buvę atlikti. Aš, kaip matau, labai stipriai apsipirkau...
Reikėjo gal geriau kokį renault lagūna nusipirkt ~2004 metų. Pigesnė, gražesnė, metai naujesni, dalys pigesnis. Dabar nusipirkau mat amžiną mašiną prisiskaitęs, kad toyota varikliai yra įpatingai patvarūs, o pasirodo... Abydna dar tai, kad kai nusipirkau, nu tiesiog idealu viskas buvo, servise nelabai kas prie ko prikino, technikinė praeita iš karto. Stengiausi pirkti kuo tvarkingesnę, su serviso knygele ir t.t.
Verdiktas toks (jeigu kas skaito, kurie ruošiasi pirkti mašiną): tai yra visiška loterija. Gali ieškot kiek nori, padėvėtą mašiną perkant nieko gero nebus. Ir dar patarimas studentams: jei esate tokie kaip aš - neišeina darbo su studijom suderint ir iš tėvų kišenės gyventi nesinori - mašinos nepirkit. Kad ir kaip bebūtų patogiau kartais pavažiuot su ja, kainos gaunasi žvėriškos...
Pusmeti vazevai ir apie dirzu keitima negirdejai?Nusipirkus bet kokia masina,net ir LAGUNA dirzus butina keist.Keiciant dirzus pamatai,kaip atrodo salnykai.Jei dregna nors kiek-keiti,vienas ardymas. Kad nemanau ar vietiniai pigiau nei uz 250-300 ka darys
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 15:55:32 PM
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Sausis 07, 2014, 15:51:57 PM
Pusmeti vazevai ir apie dirzu keitima negirdejai?Nusipirkus bet kokia masina,net ir LAGUNA dirzus butina keist.Keiciant dirzus pamatai,kaip atrodo salnykai.Jei dregna nors kiek-keiti,vienas ardymas.Jei nori pigiai,neremontuodamas vazinet-yra Kautra,Toks ir dar galybe transporto
Servise sakė, kad diržus dar nereikia keisti. Sakė, ir dokumentai atrodo, kad nemeluoja ir diržai atrodo tvarkingi.
Bijau aš to diržų keitimo. Tėvo mašinai keitė diržus (prieš ~4 metus). Po mėnesio greitkelį trūko, sumalė variklį... Nekeitė jis tų diržų kokiam šunservisį. Susidarė tokia fobija ir tiek dabar.
Čia tik šiaip: man parvažiuot su autobusu trunka ~7h ir kaina yra milžiniška :)
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 17:36:32 PM
Ir dar kai ką pastebėjau. Nelaša man tas tepalas kai, pvz, auto stovi. Nesmato dėmių ir kelyje, kur buvo labai lėtai judėta bet nesukinėtas vairas. Tačiau ten, kur parkavaus - dėmių netrūkstą. Kitaip tariant, ten, kur vairas intensyviai sukinėtas ir tepalus leidžia stipriai.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: egariukas1 Įrašytas Sausis 07, 2014, 18:32:52 PM
Tai gal kolonele leidzia,ne variklis?
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: ignas835 Įrašytas Sausis 07, 2014, 18:40:26 PM
Gal pradekim nuo to kokia tai toyota. As irgi pagalvojau jai vaira sukini is variklio salnyko tepalas neprades greiciau varvet.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 18:41:44 PM
Aš tikrai nežinau. Servise nusiėmė jie apsaugą variklio, pasižiūrėjo (keleivio pusė) į variklį ir sako, kad salnika reikia keisti. Keisk tada, kai keisi dirželius. Nieko blogo nenutiks, tik nepamiršk papildyt. Sau ir išvažiavau...
Auto: T22 2001 D4-D 2.0 85kw. Rida 307k km.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Saulius SSS Įrašytas Sausis 07, 2014, 18:43:13 PM
 Kiek supratau dingineja variklio tepalas,kad ji pastoviai matuoji. o tu patikrinai vairo stiprintuvo skyscio lygi??? jeigu taip tasko tai jau ten jo turetu  buti i pabaiga. neatsimenu kurioj vietoj jis stovi.viduj turi buti vysniavas skystis(ne geltonas ir ne zalias). atsuk dangteli (baltas pan kaip nuoi majoinezo)uzgesintam varikliui. matuokle ant pacio kamstelio tokia trumpa. matysi ribas (lyg spuogiuku nera,nepamenu  :) ).tiesa,paziurek koks tepalas ant zemes.nebijok paciupineti juodas ar vysniavas.tada bus aisku
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Venza Įrašytas Sausis 07, 2014, 18:52:18 PM
 Jeigu stiprintuvo tepalas nekeistas nuo gimimo,tai po 300 000km ir tas ir tas bus juodi  :D
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 18:53:18 PM
Viskas tvarkoj su stiprintuvo skysčių - normos ribose.
Pats dar važiavau su mašina ant duobės, žiūrėjau, stengiausi suprast iš kur bėga (iki kol į servisą nenuvariau). Ten normalus tepalas varo ir tiek. Čiupinėk nečiupinėjęs, kai visa apačia apsitepalavus nebėr ko ir bečiupinėt :) Ten tikrai tepalas o ne stiprintuvo skystis.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: MindaugasB Įrašytas Sausis 07, 2014, 18:56:18 PM
O TA vaziavai Vilniuje ar Skuode (tu net kur nors aplink)? nes tepaluotom apaciom nebepraleidzia. Tai kad tik nebutu "pardavimui" padaryta...
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: ignas835 Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:07:54 PM
Gerai rinkaisi masina, bet su tokia rida kad ir su serviso knygom jau nelabai kas is jos like. Nekritikuoju bet kai kita pirksi atidziau reiktu rinktis. Avensis turgui virs 200t rida jau ilgiau turi pastovet kad pirkeja rast, o pas tave 307t. Dar rasai kad tik nupirkus ja reikia remontuot, tai zinok kad tokia rida del to ir parduoda uzsienieciai kad nereiketu remontuot.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:08:12 PM
Skuode variau. Varė pažįstamas žmogus, kuris viską susakė, į ką reiktų pasižiūrėt. Paminėjo ir tepalus, bet sakė nėra didelės bėdos. Kai nusipirkau jau truputuką leido. Palygint su tuo, kaip dabar leidžia, tai dabar kanjonas. Bet pažiūrėjom su tėvu, karteris biški toks pamuštas buvo vienoj pusėj ir varžtai truputį laisvi, prisukom, pripildėm ir bala jį matė, pamiršau... Po ~8k km lemputė užsidegė, kad tepalų nebėr... Greitai pripildžiau ir tada pradėjau ligų ieškot.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:12:23 PM
Citata iš: ignas835 Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:07:54 PM
Gerai rinkaisi masina, bet su tokia rida kad ir su serviso knygom jau nelabai kas is jos like. Nekritikuoju bet kai kita pirksi atidziau reiktu rinktis. Avensis turgui virs 200t rida jau ilgiau turi pastovet kad pirkeja rast, o pas tave 307t. Dar rasai kad tik nupirkus ja reikia remontuot, tai zinok kad tokia rida del to ir parduoda uzsienieciai kad nereiketu remontuot.
O kiti sako, kad tokia rida tai čia nieko įspūdingo. Aišku, ne pirma jaunystė, bet... Turguje standartinės ridos eina: 147k km, 67k km, 89k km. Pasikliaut jomis, jei dokumentų nėra, neapsimoka.
Tuo metu, kai ieškojau, lietuviškuose skelbimuose buvo gal ~4 avensiai iki 8k. Tik nesakykit, kad suma maža. Už 2001 metų mašina suma tikrai nemaža. Nebuvo didelio pasirinkimo, o šita tikrai atrodė tvarkingai. Ir jaučiasi tvarkinga. Nenudrožta, traukia puikiai, pagal dydi ir ekonomiška, viskas veikia pilnai, bet štai iškilo bėda dėl tepalų... O, kad sankaba silpna bus aš tą žinojau jau pirkdamas. Sakė man iš karto, nė vienas pardavėjas nemelavo - saugok sankabą.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: ignas835 Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:26:25 PM
Nesakau kad ji bloga, tik pirma y rida atkreipiau demesy. O turgaus rida gali tikrint pagal vaira, pedalu gumas, pakelus vairuotojo kilimely, ir siap bendra salono isvaizda. Kas liecia kebula tai ir su puse lemo gali padaryt kad zibetu kaip nauja. O del tepalo geriau nelauk.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: t0mas Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:33:54 PM
Citata iš: ignas835 Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:26:25 PM
Nesakau kad ji bloga, tik pirma y rida atkreipiau demesy. O turgaus rida gali tikrint pagal vaira, pedalu gumas, pakelus vairuotojo kilimely, ir siap bendra salono isvaizda. Kas liecia kebula tai ir su puse lemo gali padaryt kad zibetu kaip nauja. O del tepalo geriau nelauk.
Suprantu pilnai ką tu sakai. Pats kai pirkau labai nepatiko man ta rida. Apsiskambinėjau pažįstamus kurie servisuose dirba, vis vien gi žmonės nusimano. Sakė tikrai nebėda, jei yra antspauduoti dokumentai, kur tvirtina tą ridą. Dokumentai yra, surašyta viskas, kas kokia ridą kas keista (tik tiek, kad vokiškai).
Nelauksiu, kai turėsiu laiko bandysiu kažką žiūrėt, tartis.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Saulius SSS Įrašytas Sausis 07, 2014, 20:02:53 PM
As irgi iskart pastebejau rida,bet jau nebenorejau parinti bachuro. 307,bet trauka nesiskundzia.Svarbu,kad neuzdrozta. Pasiremontuos ir vaziuos. Nu bet parduodant rekomenduociau (patys zinot ka).Pirma masina... Biski igaus patirties ir nebedarys klaidu.
Bet turbut dabar i lietuva eina visos bele tik su toyotos zenkliuku. O daugumos rida tikrai panasi kaip ir sitos. Tokia jau ta realybe...
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Bemsas Įrašytas Sausis 07, 2014, 21:41:20 PM
Dabar man papasakokit, kokia turi buti normali rida 13m senumo dyzeliniai masinai?
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: TYRAN Įrašytas Sausis 07, 2014, 21:48:03 PM
Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 07, 2014, 21:41:20 PM
Dabar man papasakokit, kokia turi buti normali rida 13m senumo dyzeliniai masinai?

200K  :applause:
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Saulius SSS Įrašytas Sausis 07, 2014, 21:58:01 PM
turgaus standartas 152 tukst. as pirmaji pirkau su panasia rida (ai ne apie 130). nors pagal vidu to nepasakysi,bet masina buvo is italijos,tai irgi daug ka pasako.vokieciu uzlaikymo lygis visai kitas.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: TYRAN Įrašytas Sausis 07, 2014, 22:25:20 PM
Aš beškę iš Italijos pirkęs esu iš įmonės. Rida buvo 216K. tik vėliau pastebėjau, kad atsukant sugadino panelę - kaip buvo 216 taip ir liko...
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Bemsas Įrašytas Sausis 07, 2014, 22:34:58 PM
Italai vietoj labai gerai suka. Labai daznai net persistengia. Jau seniai pastebejau, kad dyzelio normali rida yra 50k i metus. 2010m masinus pilnas autopliusas po ~150k ridom.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Uris Įrašytas Sausis 07, 2014, 23:57:54 PM
Man D4D 66kw variklio dirzo   pakeitimas  su darbais kainavo apie 500 Lt. Tiesa nereikejo keisti itempejo, ausinimo skyscio pompos. Nezinau kaip del itempejo, bet jai pompa neleidzia skyscio guoliai nekliba -jos keisti nera reikalo. Tuo paciu buvo pakeistas tepalo siurblio (ne alkuninio veleno) salnykas, kuris jau leido tepala. Si salnyka gali buti sunku gauti,  reikia   zinoti matmenis.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: Bemsas Įrašytas Sausis 08, 2014, 00:01:26 AM
Na tai pridek pompa, itempeja, antifriza ir ieisj kita suma. Pompa geriau keisti iskart. Niekas neduos garantiju, kad neklibanti tvarkinga pompa po 30k neprades leisti, arba ne uzsikirs.
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: egariukas1 Įrašytas Sausis 09, 2014, 10:14:46 AM
Citata iš: ignas835 Įrašytas Sausis 07, 2014, 19:07:54 PM
Gerai rinkaisi masina, bet su tokia rida kad ir su serviso knygom jau nelabai kas is jos like. Nekritikuoju bet kai kita pirksi atidziau reiktu rinktis. Avensis turgui virs 200t rida jau ilgiau turi pastovet kad pirkeja rast, o pas tave 307t. Dar rasai kad tik nupirkus ja reikia remontuot, tai zinok kad tokia rida del to ir parduoda uzsienieciai kad nereiketu remontuot.
Su tom ridom tu supjovei cia graziai,galvoji tavo mazesne?Paskutinej vietoj rida renkantis masina
Pavadinimas: Ats: Salniko ir diržų keitimas.
Parašė: mind Įrašytas Sausis 10, 2014, 17:18:09 PM
Salniko ir diržų keitimas

Apie ką mes čia? :E