Sveiki,
Ar Avensiai po 2003 turi nusidejusių kaladėlių indikaciją...?
Citatabarzda parašė:
Sveiki,
Ar Avensiai po 2003 turi nusidejusių kaladėlių indikaciją...?
Vat ir man smalsu sužinoti
Reikia pažiūrėti ar iš kaladėlių išeina laidelis.
ne. sake stovi skardele, ir kaip baigiasi kaladeles pradeda cypti.
As katik keiciau galines kaladeles, tai jokios indikacijos nera, yra tik toks metalinis galiukas, kuris kaip minejo, kai kaladeles eina i pabaiga, lieciasi su disku ir pradeda cypti. Bet tas metalinis galiukas yra tik is vidines puses. Mano stabdziai kazkada anksciau buvo uzsikirte, tai isorines puses kaladele buvo nutrinta ir pasibaige anksciau nei ta vidine kaladele, kuri turi pranesti apie kaladeliu pabaiga, tai turiu dabar ant disko 1cm plocio israizyta rata :( siulau pasitikrinti paciam kiek liko, ar vienodai liko, nes kol pats nepasikeiti nieko negali buti garantuotas..
tai man itarimas ir kyla, nes rankinis iki galo užtraukus jau silpnai bestabdo, o diskai tai normaliai paraizyti...
nėra daviklių
CitataPLIKIS parašė:
kaladėlėse nėra daviklių
CitataPLIKIS parašė:
CitataPLIKIS parašė:
kaladėlėse nėra daviklių
CitataSmac parašė:
CitataPLIKIS parašė:
CitataPLIKIS parašė:
kaladėlėse nėra daviklių
Siadien pasikeiciau priekines kaladeles, nera jokiu davikliu, kaladeles buvo beveik visiskai pasibaige (be mesos) bet sucypdavo tik retkarciais...
Citatabarzda parašė:
tai man itarimas ir kyla, nes rankinis iki galo užtraukus jau silpnai bestabdo, o diskai tai normaliai paraizyti...
Man rodos rankiniui atskiros kaladeles yra, o del rankinio gal uztektu patemti rankinio trosus?
Rankiniui greiciausiai tos pacio kaladeles yra. Gal kas zino geriau? Pas mane irgi atsilaisvina eiga ir as kiekviena karta keisdamas tepala patempiu trosa. Tiek tos bedos ir tebuna.
na taip uztikrintai nesakyk, nes pas mana tevuka '03 avensisi universalas ir pas ji rankinio atsikrai viduj kaip mazas bugnelis, o patys stabdziai diskiniai.
CitataMemelis parašė:
Rankiniui tikrai tos pacio kaladeles yra. Pas mane irgi atsilaisvina eiga ir as kiekviena karta keisdamas tepala patempiu trosa. Tiek tos bedos ir tebuna.
Gal gali trumpai aprašyt troso patempimą, manau daug kam bus įdomu ir naudinga.
tai trosa pasitemt reikia ten kur salone prie rankinio kabinas 2 varztais vienas vienos puses kita kitos. Tik reikia nusiimt plastmase.
CitataNNZ parašė:
tai trosa pasitemt reikia ten kur salone prie rankinio kabinas 2 varztais vienas vienos puses kita kitos. Tik reikia nusiimt plastmase.
O iš apačios neina ant duobės kokios?
Del rankinio yra taip : rankinio stovi atsikros kaladeles 100%. Yra du tempimo budai (gal ir daugiau) . 1 Tai patempti troselius, o 2 nuemus rata, stovi toks kaip mazas buganas, o aplink ji normalus diskas eina.. Zodziu tam bugnelyje yra tokia skylute uzkista gumyte. Isemus gumytes galima pamatyti viduj esancia kaladele ir kazkoki tai kaip pakeleja ar pan. (pats nedariau , bet salia stovejau kaip tai dare, tai pasakoju ka maciau servise) Ikisus atsuktuva i ta skyle kazka judinant (nesimate ka) buvo sukeltos kalades. tai va, trosu net neliete, rankinis stabdo super. Anksciau stabdydavo irgi labai gerai, taciau tik uztraukus iki pat galo, dabar uztenka puse patraukti ir ratai uzsiblokuoja. tai tiek.
CitataJordan parašė:
Del rankinio yra taip : rankinio stovi atsikros kaladeles 100%. Yra du tempimo budai (gal ir daugiau) . 1 Tai patempti troselius, o 2 nuemus rata, stovi toks kaip mazas buganas, o aplink ji normalus diskas eina.. Zodziu tam bugnelyje yra tokia skylute uzkista gumyte. Isemus gumytes galima pamatyti viduj esancia kaladele ir kazkoki tai kaip pakeleja ar pan. (pats nedariau , bet salia stovejau kaip tai dare, tai pasakoju ka maciau servise) Ikisus atsuktuva i ta skyle kazka judinant (nesimate ka) buvo sukeltos kalades. tai va, trosu net neliete, rankinis stabdo super. Anksciau stabdydavo irgi labai gerai, taciau tik uztraukus iki pat galo, dabar uztenka puse patraukti ir ratai uzsiblokuoja. tai tiek.
Paprasciau manau trosa pasitempt...
o tas bugne, man rodos automatiskai turetu ispletinet kaladeles... tik buna uzstringa...
Cia jordan teisingai pasake ta 2 varianta, nes man paciam keite galines kaladeles ir lygiai taip pat rankini patempe. Rankini dabar tikrai trecdaliu reikia maziau kelti ir uzblokuoja ratus labai gerai. ;)
Atidaviau savajį į "Kemi" nes šiandien jau l. nemalonų garsą išgirdau... pasirodo sudilę priekinės ir ant ribos galinės kaladėlės, beto rado klibantį priekinį dešinį guolį... dar geometriją patikrins (nuolaida dabar). Matysim kiek čia kainuos...B)
na guolis akuroje kainuoja 139lt, dar zmones ten nuolaida pritaiko tai visai neblogai gaunasi. kitur kur skambinausi tikrai brangiau buvo. idomu kiek darbas kainuos guoliui pakeisti ir geometrija?
Tai va....stabdžių kaladėlės REMSA(priekis-galas) - 223 + 100darbas.
Guolis SKF - 178 + 80darbas, geometrija - 30. Rankinio reguliavimas - 35. Sum - 646:@.
Ir PAGALIAU dingo užimas (ratus sukeitė priekį su galu). Nežinau čia ryšium su kuo... gal kad prisitrynė padandangos?B) juk del guolio neturejo užti...
Citatabarzda parašė:
Tai va....stabdžių kaladėlės REMSA(priekis-galas) - 223 + 100darbas.
Guolis SKF - 178 + 80darbas, geometrija - 30. Rankinio reguliavimas - 35. Sum - 646:@.
Ir PAGALIAU dingo užimas (ratus sukeitė priekį su galu). Nežinau čia ryšium su kuo... gal kad prisitrynė padandangos?B) juk del guolio neturejo užti...
Guolis ir uzia.... :D
o apie kokia cai geomterija galbat pakeitus guoli? ratu suvedimas?
CitataGedajus parašė:
o apie kokia cai geomterija galbat pakeitus guoli? ratu suvedimas?
na taip..
Siaip tai as i Kemi niekada kojos nekelciau. Labai jau ne kokie prisiminai is ju. Kazkada nuvariau savo senaji auto, tai paskaiciavo puse pakabos keisti. Galvojau, kad sedau. Radau per pazistamus meistriuka, susipirkau detales ir nuvariau pas jis. Tai is sako, ka tu mastai, puse is ju nereikia keist! :o Keleta pakeite ir viskas. Ir su tuom detalemis, kurias jie rekomendavo keisti tai dar 2 kartus tech. apziura praejau... :|
CitataGedajus parašė:
o apie kokia cai geomterija galbat pakeitus guoli? ratu suvedimas?
geometriją tikrinau profilaktiškai, dėl padangų...
Sveiki,pasikeiciau kaladeles galines.Bet pradedant vaziuot pirmi du stabdymai jos cypia?Po to kai pasyla? garso nebelieka, ka reiskia, kad nekokybiskos kaladeles? Gal kam buvo panasiai?O rankiniui stabdizdiui tikrai yra atskiros kaladeles viduje, mazam bugne.
nu nebūtinai blogos, leisk joms pristrint, o jei į bugną neateina trosas tai ir nėra ten kaladėlių.
Pavažinejus šlapiomis gatvemis cypimas praeina.neskarsčiuok. juk lietus už lango. pavažinek -praeis.o jei tau atrodo ,kad jos nekokybiškos -yra pirkti original detales. dar sveikiau tavajam auto bus- rečiau keisi diskus.:)
Nu prisitrins ir praeis tikriausiai, kaip kolega minejo.O orginalias detales pirkt tai kazkaip man prabanga.Patinka man mano auto, bet ne tiek kad pirkciau viska is toyotos atstovybiu :)
Tas cypimas tai dazna pigiu kaladeliu beda. ir kartais nieko negali padaryt... Pora sykiu teko taip uzkipt anksciau, veliau pasimokiau. B)
priekines kalades nusipirkau remsa, atrodo tikrai ne iš pačių pigiausių, bet vasarą kai tikrai karšta ir stabdžiai karšti, tai atrodo traukinį stabdytum... Kai vėsu viskas normaliai.
Tik nepirkit tu rudu kaladziu, nes jo ziauriai cypia, cia nieko nepadarysi, kitaicai dar neismoko gerai kopijuoti :) jos labai kietos lyginant su originaliom, o jei norit vazineti, kaip su uazikais - prasom!
Gerai apibudinta"rudos" kalades, as dejau juodas, tai mano tada superines :) Tik biski cypia pirma stabdyma, bet po to liuks :p
rudos:D is vis siaubas,ryte stabdant gali pazadinti visa rajona,jeigu dar diskai kitaiski tada is vis tragedija:D
Gerai skamba, kad kaladeles reikia pagal spalvas rinktis. Net nebuciau pagalvojes. :o Man tai vardas daugiau ka sakytu...
CitataMemelis parašė:
Gerai skamba, kad kaladeles reikia pagal spalvas rinktis. Net nebuciau pagalvojes. :o Man tai vardas daugiau ka sakytu...
O.T. čia tas pats kaip ir raudonos spyruoklės kietos.
Gali nors melynas minkstas detis;)o del kaladziu tai cia is praktikos sakau,buna tas pats gamintojas o spalvos skirtingos,gali pabandyti tai apssidziaugsi kai stbdysi:D
galines stabdziu kaladeles siauliuose 75lt remso ar koki tai firma, isidejau, necirske necypia esu patenkintas..:|
priekines dejau ferodo uz 160 lt+pakeitimas 50lt. nebuvo jokiu cypimu ir jokiu nauju kaladeliu smarves (prisiminiau kai kazkada xg30 pakeite kaledeles, tai savaite gal smirdejo)
As priekyje nippart kaladeles sudejau, gal firma ne is geriausiu, bet kainavo tik 45 lt ir jokio cypimo nera. jei nelakstant kosminias greiciais tai ju per akisB)
As galines isidejau Kasijama, kainavo 70 Lt, keiciau galinius diskus- po 60 Lt su nuolaida is Acuros gavau, Na ir rankinio kaladeles 110 lt komplektas. ziuresime kaip ten bus su tuo cypimu.
ir as vakar acuroj pirkau galinius diskus ir kaladeles i gala,tik cia kaune buvo..tai uz diskus po 80lt ir kaladeles 100lt irgi kashiama(nezinau dabar kaip teisingai ten rasosi,bet suprasit)na ir darbas 80lt kainavo....pries pora menesiu keiciau viska priekiui,tai diskai buvo su nuolaida jau po 160lt,kaladeles 170lt...bet cia buvo kauno eolte....darbas ten dar buvo apie 100lt.....zodziu galui viskas gavosi dvigubai pigiau.....dabar visi stabdziai nauji ir kolkas nei cypimo,nei dar kokio negatyvo nepastebejau...
Pries pora men pasikeiciau galines stabdziu kaladeles (kishiama ar panasiai :) ), kaina 80 lt. acuroj Vilniuj pirkau. pasikeiciau pats, du varztus atsukt reikejo. jokio cypimo, viskas ciki.
Taigi bedos pasikeitus diskus ir kaladeles nepasibaige. Pasirodo sukirmyje spyruoklytes, kurios laiko rankinio stabdzio kaladeles kad jos per daug neissiplestu. Ko pasekoje nemalonus garsas ir stabdymo jausmas isliko, gal kas susidurete ir zinote kokios kainos tu spyruoklyciu ir kur ju ieskoti? :(
tai pasikelk galini rata ir tam danratuka p[asukinek atleisk kaladeles, gal labai sukeltos jos..as tai jas susikeliau bo rankinis lb nejautrus buvo..
CitataTuziukas parašė:
tai pasikelk galini rata ir tam danratuka p[asukinek atleisk kaladeles, gal labai sukeltos jos..as tai jas susikeliau bo rankinis lb nejautrus buvo..
Tai kad pas mane ir taip rankinis visai nejautrus, bet kaladeles bruzinasi i diska, tai jei jas dar sukelsiu visai uzsiblokuos ratas. Cia pasak meistru beda tose spyruoklytese, nes jos nesugrazina atgal kaladeliu po rankinio uztraukimo ir atleidimo.
tai o u pats ten matei kaip kas atrodo..gi silti orai nusimk rata issiemi kaldeles stabdziu jos nesunkiai nusiema du varztus atsukus, ta istrauki varzto formos gumeles pasukineji danratukus kad galetum stabdziu diska nusimti nusimsi ir pamatysi kas ten yra blogai ir ka galima padaryti..as tai visad stengiuosi viska pats daryti..nes kai kas padaro tai ....... man reikia irgi tokia procedura atlikti nes rankinis sukelus kaladeles irgi nera jau toks mirtinas bet mpas mane ytariu jog gali buti kaladeles gatavos, siaip rankinis laiko bet nera toks mirtinas..kai nupirkau masina nelaike tad sukeliau kaladeles..
p.s. aisku kai silta tingisi dirbti bet 3h kazkas pasiknisus tikrai manau issiaiskintum kas ten kaip..na nebent lb jau azlias esi masinuose..:);)
Zalias melynas raudoas ar geltonas- jokio skirtumo, jei skiri reples nuo atsuktuvo ir turi kantrybes pasukt galva vietoj to kad naudot kuvalda- tik pirmyn. Nieko ten baisaus kaip ir nera... Bet zinot... su manim pvz kita istorija. As gi neturiu techninio issilavinimo... As net nezinau kuriuo atsuktuvo galu kalti varztus...
Citatafennix parašė:
Zalias melynas raudoas ar geltonas- jokio skirtumo, jei skiri reples nuo atsuktuvo ir turi kantrybes pasukt galva vietoj to kad naudot kuvalda- tik pirmyn. Nieko ten baisaus kaip ir nera... Bet zinot... su manim pvz kita istorija. As gi neturiu techninio issilavinimo... As net nezinau kuriuo atsuktuvo galu kalti varztus...
jooooo, karstis vis delto daro savo
Kolegos, nesu as tas kuris nieko neraukia apie technika, galeciau ir pats tai padaryti, taciau yra taip, kad tam reikia laiko, o vat jo man ir truksta (darbas, seima, vaikas) Isardyt tikrai nera sudetinga, taciau masina turi vaziuoti, nes vazineja zmona, isardyti ir po to ieskoti reikiamu daliu man netinka. Prie stabdziu beja visada reikalinga pagalba, kad nelakstyti paciam uztraukineti rankinio o po to sukineti rato tikrinant kas ir kaip. Anyway, spyruoklyrtes siulo Tokvila uz 174 LT :@ Man diskai kainavo pigiau. sitos detales kodas yra 04942-05030 Tokios detales Lirosta neturi , acura irgi, manau ir kiti vargu ar tures, tad kol kas sprendziu dilema ka daryti.
CitataGrigarasas parašė:
Kolegos, nesu as tas kuris nieko neraukia apie technika, galeciau ir pats tai padaryti, taciau yra taip, kad tam reikia laiko, o vat jo man ir truksta (darbas, seima, vaikas) Isardyt tikrai nera sudetinga, taciau masina turi vaziuoti, nes vazineja zmona, isardyti ir po to ieskoti reikiamu daliu man netinka. Prie stabdziu beja visada reikalinga pagalba, kad nelakstyti paciam uztraukineti rankinio o po to sukineti rato tikrinant kas ir kaip. Anyway, spyruoklyrtes siulo Tokvila uz 174 LT :@ Man diskai kainavo pigiau. sitos detales kodas yra 04942-05030 Tokios detales Lirosta neturi , acura irgi, manau ir kiti vargu ar tures, tad kol kas sprendziu dilema ka daryti.
lieka TEKSTARA, jie visko turi
Citatalawyer parašė:
jooooo, karstis vis delto daro savo
Jooo, tikrai daro- man tai nuotaika pakelia... Gaila darbas nuo 12 iki 21... tai liudna tuo metu buna... Kai niekas nepadeda nusisypsot, kartais tenka pasistengt paciam...
tai tų spyruoklyčių šrotuose paieškok, ten tikrai turėtų būt...
CitataGrigarasas parašė:
CitataTuziukas parašė:
tai pasikelk galini rata ir tam danratuka p[asukinek atleisk kaladeles, gal labai sukeltos jos..as tai jas susikeliau bo rankinis lb nejautrus buvo..
Tai kad pas mane ir taip rankinis visai nejautrus, bet kaladeles bruzinasi i diska, tai jei jas dar sukelsiu visai uzsiblokuos ratas. Cia pasak meistru beda tose spyruoklytese, nes jos nesugrazina atgal kaladeliu po rankinio uztraukimo ir atleidimo.
O tai ka - Avensyje galiniu stabdziu ir rankiniostabdzio kaladeles tos pacios?
Pas Corola Verso tai yra taip:
http://www.autocommunity.ru/forum/toyota/corolla_2003/t6173/
Nesuprantu kas cia keisto... Daugumai masinu tos pacios...
Ne tos pacios, o kitos. jos remiasi i stabdziu disko vidu ir taip stabdo:
nuoroda i foto tiems kam neasiku : http://toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=84814
Kiek matau is foto ten yra spyruoklytes dvi virsuje ir viena apacioje kurios suglaudzia kaladeles, bet yra dar tokie metaliukai kur sunkiai matosi foto, kurie laiko kad kaladeles nevaiksciotu in sonus, tai vat pas mane tos spyruokles pavarge ir tie metaliukai supuve :) Gal kas turit repair manuala, man biski neaisku kaip tuos metaliukus ten igrust B)
mmmm redstuff'ai... ir kas su tokia masina i zieda vaziuoja?
neturiu user manual, bet tie metaliukai turi iš tos pusės kur kabinasi tokią ausikę ir ji ten į metalą kabinas, turėtų būt tokia skylutė.
gal patarsit? pakeiciau galines kaladeles (pagridnines ir rankinio) su pagrindiniais viskas ok, o rankinio st. atsukus ta kaladeliu reguliavimo bugneli iki tokio lygio kad ratas suktusi laisvai - ustraukus rankini isvis nelaiko, padarius kad truputi diskas liestusi i kaladeles - vaziuojant kaista ir svarbiausia laiko masina blogiau nei iki paketimo :(
ka daryt? gal reikia atleisti ta bugneli ir tempti trosa?nes kol prisitrins bijau kad guoliui pakenks temperatura...
Palauk kol kaladeles prisitrins ir laikys
bet ar guoliui nepakenks tas isilimas?nes kad ir prisitrinus reiks turbut kazka dar sukti, tempti, nes stivejimo stabdziu rankenele traukiasi iki pat galo...
Na mes mazdai 626 keitem tai kol jos neprisitrine , tol rankini bet kaip galejai tampyt nors iki pat virsaus bet jokio efekto nebuvo
Citatarusali parašė:
gal patarsit? pakeiciau galines kaladeles (pagridnines ir rankinio) su pagrindiniais viskas ok, o rankinio st. atsukus ta kaladeliu reguliavimo bugneli iki tokio lygio kad ratas suktusi laisvai - ustraukus rankini isvis nelaiko, padarius kad truputi diskas liestusi i kaladeles - vaziuojant kaista ir svarbiausia laiko masina blogiau nei iki paketimo :(
ka daryt? gal reikia atleisti ta bugneli ir tempti trosa?nes kol prisitrins bijau kad guoliui pakenks temperatura...
Na o rankinio kaladeles ar buvo susidevejusios, nes jos apkrovu nelabai gauna ir turi laikyt labai ilgai, neziurint i tai kad ju tera 2 mm. (tiek is tiesu turi but). del rankinio teko susidurti su kita problema: prikepes buvo rankinio trosas, vienos puse, tai teko keist. Na cia patirtis su Avensiu I, Bet manau turetu but kazkas panasaus.
nebuvo susidevejusios, lyginant su naujom tik gal iki 1 mm skirtumas, o gal ir maziau. bet tekinau diskus iki 9 mm del to ir pakeiciau jau viska, kad paskui neardyti. tai ka patartumet mano situacijoj? ar geriau atleisti rankinio stabdzio kaladeles, ar vazineti kolkas? kas keite, ar jum irgi kaito diskai pirma laika? (nes bijau del guolio).
Sveiki,
Nenorėjau kurti naujos temos. Laikas priėjo kaip ir keisti stabdžių kaladėles Avensiui 00m 2.0D4D, tačiau nuvažiavus į auto prekių parduotuvę, pažiūri į katalogą apskritai kokios kaladėlės tinka, bet pagal kėbulo numerį nepažiūri, yra pakankamai įvairių ir t.t, nes su sena mašina buvo, kad nusipirkau, keisti reikia, pasirodo netinka, tada nuvažiavus pakeitė, norėčiau, kad daugiau tokia istorija nepasikartotų, gal yra kokia galimybė kur nors pažiūrėti būtent kokios eina pagal kėbulo numerį? Bandžiau su PLIKAS susisiekti, bet nesigauna.
Ačiū
bandiai žiūrėt čia (http://www.toyodiy.com/) ką pagal VIN meta, tada žiūrėtų ką katalogai meta pagal orginalų numerį
Citatarusali parašė:
bet ar guoliui nepakenks tas isilimas?nes kad ir prisitrinus reiks turbut kazka dar sukti, tempti, nes stivejimo stabdziu rankenele traukiasi iki pat galo...
Pas mane irgi buvo panasi beda, pakeitus kaladeles i naujas rankinis silpnai stabde, bet po truputi prisidirbo ir dabar puse bedos. Manau jos turi prisidirbti, o del kaitimo tai ziurek, jei jau is rato dumai eina tai tikrai negerai guoliui, o jei tik biski siltas tai manau isgyvens. Bet geriau jau atleisti kaladeles kad nesiliestu, nes ir kuro sanaudos dideja ir yra rizika kad uzsikirs ratas vaziuojant, jei labai uzkais. Geriau truputi pavazineti pirmyn atgal uztraukus rankini, kad kaladeles prisidirbtu, o po kazkiek laiko galesi ir susikelt kaladeles, kad geriau stabdytu, bet manau tam reikia koki 10 000 km pravaziuoti. Bent jau pas mane sitas metodas suveike.
NNZ, žiūrėjau, bet konkretaus neradau, nebent ne taip žiūrėjau, ten reikia pagal kodą ant užrašytą ant kaladėlių?
Ačiū
Pas mane irgi buvo panasi beda, pakeitus kaladeles i naujas rankinis silpnai stabde, bet po truputi prisidirbo ir dabar puse bedos. Manau jos turi prisidirbti, o del kaitimo tai ziurek, jei jau is rato dumai eina tai tikrai negerai guoliui, o jei tik biski siltas tai manau isgyvens. Bet geriau jau atleisti kaladeles kad nesiliestu, nes ir kuro sanaudos dideja ir yra rizika kad uzsikirs ratas vaziuojant, jei labai uzkais. Geriau truputi pavazineti pirmyn atgal uztraukus rankini, kad kaladeles prisidirbtu, o po kazkiek laiko galesi ir susikelt kaladeles, kad geriau stabdytu, bet manau tam reikia koki 10 000 km pravaziuoti. Bent jau pas mane sitas metodas suveike.[/quote]
na dumai neina, bet islaikyti rankos ant bugno isorinio pavirsiaus pravaziavus 10-15 km beveik neimanoma. siandien vel isardziau ta visa mazga, tai idomus dalykas: stovejimo stabdzio kaladeles atleidau iki pat galo, kad uztraukus rankini su ranka galiu prasukt rata, tada pastebejau toki dalyka, kad nors truputi atleidus visus penkis rato tvirtinimo varztus ratas prasisuka laisvai (siek tiek girdis kaladeliu trinimas i diska), o uzverzus visus varztus ratas sukasi jau sunkiai... tai mano hipoteze, kad ikatimas vyko del to kad uzspausti rankinio kaladeles atkrenta..bet kodel prisukus rata sunku ji prasisukt? versija tik viena kolkas turiu, kad trinasi tolimesne (kuri su metaliuku) pagrindine kadele i diska..tai matomai reikia laukti kol pristrins, o tada jau zaisti su rankiniu, bet keista kad is kitos puses viskas kaip ir OK...tikiuosiu nebus kokia stebule lenkta ar dar koks sh..:(
CitataHDPaulius parašė:
NNZ, žiūrėjau, bet konkretaus neradau, nebent ne taip žiūrėjau, ten reikia pagal kodą ant užrašytą ant kaladėlių?
Ačiū
nu pas mane eina rast va (http://www.toyodiy.com/parts/diag_2pT4Uo.pngl) trinkelės rodo kad kodas 04495-05020 ten kai aprašymą paspaudi tam puslapį. Plius permečiau, kad trinkelės eina visiem vienodos, plius primečiau, kad kaladėlės irgi eina visiems avensiams į galą vienodos. Tai nežinau kaip jie rado kelis variantus. Gal jie sumaišė su priekinėm kaladėlės, nes ten tikrai 3 variantai yra. Tu įvedęs savo VIN irgi turi rasti tokį paveiksliuką kaip rodau tik pas teve ne trinkelės bus, o kaladėlės.
p.s. geriausia su pavyzdžiu nueit pas juos tada pagal piešinuką parinks...
Cia jau kazkokia mistika. pamegink nuimti galiniu stabdziu (pagrindiniu) suporta ir pamegink pasukti rata neutraukus rankinio. jei sukasi laisvai, tada uztrauk ir atleisk. jei ir po to suksis lengvai reiskai problema ne rankinio stabdzio kaladeles. uzdek suporta ir paminkyk stabdzius kelis kart, jei ratas suksis sunkiai reiskia nevaiksto suportas normaliai, reikia ziureti kame saknys, gal kreipinciosios uzsinese - sutruke apsugines gumeles tiek pagrindinio cilindro, tiek kreipianciuju. Jei sitaip smarkiai stringa tai geriau nevazineti, ieskoti kame saknys nes ir padanga gali neatlaikyti tokio karscio, ne tik kad guolis. sekmes ieskant.
eilini karta isardziau visa mazga, gal pusvalandi apziurinejau viska ir radau, kad nuimant senas rankinio st.kaladeles t.y. traukiant diska (o traukiau is pradziu per jega, kol radau kaladeliu suvedimo bugneli) su isukom M8 palenkiau ta skarda, kuri stovi uz kaladeliu, ant ju buvo trinties pedsakai i stabdziu diska, atlenkiau ja atgal ir viskas ok... bet blemba aklas buvau vakar kai ziurejau... :)
Pakeite vienam servise priekines kaladeles..taciau isvaziavus is jo masina vaziavo su stabdymu.. gerokai isibegejus imetus laisva, riedant nuo stataus kalno, auto labai greit sustodavo.. (Gerai, kad pinigu nesumokejau) Iskart nulekiau i kita servisa..sako kokie kreivarankiai sudejo kaladeles.. buvo uzspausti net nemoku paaiskinti tokie kistukai ant suporto.. jie taip negraziai issireiskus turedavo smaukytis, taciau jie nejudejo isivis..Vaizdas tragiskas, kaladeles tiesiog dege.. atvesinus viska padarius kaip reikia isvaziavau namo. Ziema , kaip aisku rankinio neuztraukinejam. Taciau kazkokia diena prireike ji uztraukti ir likau nustebes, kad jis neveikia.. nelaiko visiskai.. Skydelis rodo, kad rankinis uztrauktas taciau rezultato nera.. Praeje buvo 2sav po kaladeliu keitimo.. Dar vienas dalykas.. ziurint ar nereikia keisti galiniu kaladeliu, atsukinejat nulauze varzta.. bande issukt,nepavyko..greze taciau nieko..liko nuluzes tas galiukas..kitam servise bande suvirint ir issukt ta varzta,taciau nepavyko ir tam servise buvo isgrezta skyle. Cia ant to metalo kuris uzsideda ant kaladeliu galiniu. Tai gal delto nelaiko rankinis, nes kazka ten prigreze? Beje galiniu kaladziu nekeite, nes mesos jose buvo ir diskai tvarkoje.. Tai kur gali buti beda?
Citatatomazty parašė:
Pakeite vienam servise priekines kaladeles..taciau isvaziavus is jo masina vaziavo su stabdymu.. gerokai isibegejus imetus laisva, riedant nuo stataus kalno, auto labai greit sustodavo.. (Gerai, kad pinigu nesumokejau) Iskart nulekiau i kita servisa..sako kokie kreivarankiai sudejo kaladeles.. buvo uzspausti net nemoku paaiskinti tokie kistukai ant suporto.. jie taip negraziai issireiskus turedavo smaukytis, taciau jie nejudejo isivis..Vaizdas tragiskas, kaladeles tiesiog dege.. atvesinus viska padarius kaip reikia isvaziavau namo. Ziema , kaip aisku rankinio neuztraukinejam. Taciau kazkokia diena prireike ji uztraukti ir likau nustebes, kad jis neveikia.. nelaiko visiskai.. Skydelis rodo, kad rankinis uztrauktas taciau rezultato nera.. Praeje buvo 2sav po kaladeliu keitimo.. Dar vienas dalykas.. ziurint ar nereikia keisti galiniu kaladeliu, atsukinejat nulauze varzta.. bande issukt,nepavyko..greze taciau nieko..liko nuluzes tas galiukas..kitam servise bande suvirint ir issukt ta varzta,taciau nepavyko ir tam servise buvo isgrezta skyle. Cia ant to metalo kuris uzsideda ant kaladeliu galiniu. Tai gal delto nelaiko rankinis, nes kazka ten prigreze? Beje galiniu kaladziu nekeite, nes mesos jose buvo ir diskai tvarkoje.. Tai kur gali buti beda?
Jei neklystu,tai rankinio stabdžio yra atskiros kaladėlės ir su pagrindinėm nieko bendro neturi,tai gal tau jos yra sudilusios,ar užstrigusios,nes tu ju nenaudoji.Rankinį reikia traukti ir žiema ir vasara,tada nebus problemu.
pas tave rankinio kaladėlės yra atskirai nuo pagrindinių ir ten ne kaladėlės, o antdėklai kaip būgniniuose stabdžiuose tik mažesnės...
CitataNNZ parašė:
pas tave rankinio kaladėlės yra atskirai nuo pagrindinių ir ten ne kaladėlės, o antdėklai kaip būgniniuose stabdžiuose tik mažesnės...
O tai kurioje vietoje randasi rankinio kaladeles? Bet iki visu situ darbu rankinis stabde idealiai.. :(
jie yra vidiniam būgne...
Bet pas manes ne bugnai, o diskai stovi..
Citatatomazty parašė:
Bet pas manes ne bugnai, o diskai stovi..
O dabar klausimas, rankinio trosas tau i isoriniu kaladeliu vieta eina, ar kazkur i vidu? :) nes jei i vidu- tai tu susimovei :) Nes daugumoj atveju gale stovi ir diskiniai stabdziai ir bugniniai :)
pas jį diskai stovi ir maži bugniniai kuriuose ir yra rankinio kaladėlės. Nes kiek matęs avensis II tai rankinis į būgniukus ateina.
CitataNNZ parašė:
pas jį diskai stovi ir maži bugniniai kuriuose ir yra rankinio kaladėlės. Nes kiek matęs avensis II tai rankinis į būgniukus ateina.
Avensis 2 ar ta pati celica, sistema gana neblogai padaryta ir gana neblogai ir patikimai veikia. Bet reikia palikt galimybe jog pas ji sumontutas "Advanced performace hydraulic handbrake kit" :)
na tada fennix jam bėdos garantuotos, kiek teko susidurt be kreipiančiųjų rmk. neapsieidavo...
Citatatomazty parašė:
Dar vienas dalykas.. ziurint ar nereikia keisti galiniu kaladeliu, atsukinejat nulauze varzta.. bande issukt,nepavyko..greze taciau nieko..liko nuluzes tas galiukas..kitam servise bande suvirint ir issukt ta varzta,taciau nepavyko ir tam servise buvo isgrezta skyle. Cia ant to metalo kuris uzsideda ant kaladeliu galiniu. Tai gal delto nelaiko rankinis, nes kazka ten prigreze? Beje galiniu kaladziu nekeite, nes mesos jose buvo ir diskai tvarkoje.. Tai kur gali buti beda?
Prisiminus mano beda..Pas manes diskas bugnas rankinio stabdziai, taip siandien servise pasake, sake tvarkymas gali kainuoti iki 200 lietuvisku blogiausiu atveju. Priklauso kokia ten situacija, ardyti neleidau, nes laiko sake minimum 2h, o as laiko neturejau. Bet keisciausia man tai, kad iki to kol nebuvo nulauztas tas varztas viskas buvo ok.. rankinis stabde idealiai. O dabar uztraukus ir bandant kelt kiek imanoma ji i virsu vistiek nelaiko nei trupucio.. Kazkaip nesinori be rankinio vazinet. Buvau tam paciam servise po kurio tvarkymo sugedo rankinis.. Buvo nuemes tik desini rata galini, ten tas varztas ir luzes.. Gal ko nedadare iki galo dedami atgal ta visa suporta.. Aisku cia problemu gali buti daug, ir ju neissiaiskinsi kol neilysi giliau. Bet klausimas ar negali buti beda del tos prageztos skyles ir is naujo isukto varzto? Servise sake, kad ne.. nu aisku ka jiems sakyt, jei jie pridirbo tai jie tvarkyti nenori savo bedos, o nori is naujo lupti litus.. Aciu uz atsakymus.