Labas visiems,
gal kas nors gali pasakyti kur yra priezastis, jei automobilis (Toyota Avensis, 2000 cm3, dyzel) pakankamai smarkiai dumina.
Tai taip kox variklis D4D?
Þiedai?:| Kaip kompresija?:|
CitataBegas parašė:
Labas visiems,
gal kas nors gali pasakyti kur yra priezastis, jei automobilis (Toyota Avensis, 2000 cm3, dyzel) pakankamai smarkiai dumina. Variklis D4D
Gerai kol nereikia i servisa varyt gali pats tokius dalykus pasidaryt kaip filtru kuro ir oro pasiziurejimas kokia ju situacija, jei pili lietuviska dyzeli tada tau reiks priedu is patirties zinau jei yra galimybe uzsipilk rusisko (nesijuokit vis patirtis) ir tik rusisko ne kokio baltarusisko, nes pas rusus dyzelis istikruju geras ir jie neskiedzia su rapsais ir dar kaip sankaba buvo jau keista, jei ne ar ji kartais neprasslysta, jokio garso ji nesklieidzia. Jei niekas is sito nesuveiks tada i servisa ir kompresija. Jei sankaba skleidzia garsa ir tada nuo to gali but kai uzmini ir ji prasisuka tada uzdumyna
Aciu uz patarimus!
As dar paziureciau kaip su turbina reikalai.gal pucia tepala i cilindrus.reiktu nuimt oro padavimo slanga ir paziuret ar ner tepalo joje. o kaip reikalai su tapalo sanaudomis?
As ja turiu dar tik savaite. Pirkdamas pasiziurejau tepalo lygi ir po savaites vel ji patikrinau. Nepastebejau, kad jis butu sumazejes. Tiesa, vakar pasikeiciau tepalus.
O oro padavimo slanga yra ta, kuri ieina i oro filtra?
O tau stovint dumina?
Ne, kai vaziuoji.
:) tai kaip tada del sankabos kaip sakiau jokio pasalinio garso?
Nu lyg ir jokio garso
nesamone tada kad stovint nedumina o vaziuojant yra dumai. Tau pastoviai dumina ar kazkuriuo momentu uzdumina (kai uzspaudi daugiau ) poto vel nedumina?
butu panasu,kad turbo.bet sunku pasakyt.nepagailek 100 lt diagnostikai.gal suras liga.;)
kai kompa pajungs del turbinos nieko neras varyks iskart pas turbinchikus
visai nesunku nuimti slanga nuo turbo,kuri eina i oro filtra.palinkeciau ten nerasti tepalo:|nezinau kuriu metu auto,bet jei naujesne,tai nauja turbo fantastiskoj kainoj.
visai nesunku nuimti slanga nuo turbo,kuri eina i oro filtra.palinkeciau ten nerasti tepalo:|nezinau kuriu metu auto,bet jei naujesne,tai nauja turbo fantastiskoj kainoj.naujesnio modelio kompas gali parodyt turbo davikliu gedima.
Masina pagaminta 2004-12. Kai ji stovi, tai nedumina, bet jei siek tiek uzspaudi, tai ismeta dideli juoda duma. Vakare nusiimsiu ta slanga ir ryt parasysiu situacija.
Pasiziurejau as slanga, kuri eina i oro filtra-joje nera tepalo.
CitataBegas parašė:
Pasiziurejau as slanga, kuri eina i oro filtra-joje nera tepalo.
ta puse kur prie turbinos?
Ziurejau ir toje pusejenera. O ar gali buti del to, kad nesureguliuotas degimas?
Tai ir gerai ,kad nera.negi norejai tepalo ten rasti.? nemanau ,kad noretusi pasikeist turbo.kas liecia paskirstyma( degima),tai neisivaizduoju, kaip gali persokt dirzelis,gal idetas netiksliai,nepagautas siurblys ,ar kazkas tokio.:|
Nuvaziuok pas dyzelistus, ras problema tikrai greiciau nei cia issiaiskinsi cia. ;)
BEGASar turi kokiu ziniu del dumu?!zinai, lab idomu kokia priezastis.nors mano ir nedumija visiskai,bet ,nezinai,kada pasipils.pries keleta metu turejau visai kito modelio auto-tai nuvaziuoti i praha ir atgal supildavau 15-20 litru tepalo.bet pyliau atrabotke.leidziantis nuo kalnu(furos,kurios vaziuodavo is paskos,signalindavo ir mirksedavo-mane ,uzsidegsiu).bet dumas tik pameles.ziedam buvo kaput.ir po motoro remonto tepravaziavau viso labo 35k.kazkokie kleibershmit.ar kazkas panasaus.zodziu:vieni is garesniu,kai masina stumiama i turgu.
Idomu ar begas surado savo problema, nes pas mane irgi pastebejau juodas dumas aina ypac ryte po ilgesnio auto pastovejimo. Nereikia net smarkiai duot gazo uztenka iki 2000rpm ir nusiperdzia juodais dumais, kai pasyla lyg ir nesimato, bet gal susiles katalizas pradeda sugert ta dume del to taip nesimato. Kadangi tepaliuko per 10k ipilu iki 1l, galvociau, kad tepalas ismetamas lauk, bet tada dumas butu melsvas ar baltas, o cia juodas, kaip nesudegus saliarka. Kiti sako, kad jei juodas tai turba gali buti, kaip yra is tikruju??? Beje su vienais meistrais snekejau, sako pofig jei duodant apkrovos vaikliui juoda duma ismet, tipo buna ir visai nuliovom dyzelinem masinom, bet as ta dumeli ryte pstebejau tik pries kelias dienas, anksciau jo nebuvo, nebent statoil'as kokio shudino dyzelio uzveze, neatmetu tokio varianto, bet reikia si baka isvazinet tada is nestes uzsipilt ir ziuret ar kas keiciasi, nes neatmetu ir kuro kokybes... Idomu ka Begas rado pas savaja???..
Siaip del dumo tai mieste matau ne viena nauja masina tikrai metancia juodos spalvos bet ten kaip je spaudzia jau noredami aplenkti ir t.t Gali buti ir dyzelis imu savo pvz kad viena karta prisipyliau tai ir trauka atrodo mazesne, ir dreba varikliukas, ir garsiau net dirba. Pravazynejau isipyliau vel, ziuriu ir nebedreba ir tyliau dirba ir t.t arba kaip sake ziedai i gala eina. Man aiskino mano drauges tetis del dumo dyzeliams ir sake del ko juodi dumai buna daznai. Tik nepamenu :)
Na jei ziedai eitu i gala, manau ir kura nesveikai rytu ir melynais dumais apsipilciau, ir kas 1000km po litra tepalo supilti reiktu... hmmm, manau, kad du variantai galimi, purkstukai arba turba, nors turba mesti turtu irgi melyna nes tepalas degtu. (Tepalo sanaudos 1l ant 10000km, bet jis pradeda labaiu krist, po kokiu 5000km po tepalo keitimo)
O jei turba kartais trauka nesumazta? o del purkstuku tai ir turetu ryti bent jau matytis, as pasiklausiu drauges tecio jis mechanikas geras tai papasakos man issamiai:) tik reik pagauti :)
Matai, daugeliui buna, kad turba veikianti, tik tepala leidzia per savo guolius (salnikelius), nuo to kemsasi visa ismetimo sistema. Einant laikui tepalas sueda kitas turbos dalis, tas kurios nuturi buti tepamos :) Bet vienas pazistamas va restauravos, tai jam ejo konkreciai melsvai balti dumai..
gal biski ne visai i tema, bet visvien dyzelinis variklis - visi panasus. turiu nissan sunny markes automobili 2ltr dyzelinis, apie kompresija likusia jam ner ka kalbeti - tuoj ten isvis nebebus jos. anksciau jis labai LABAI dumino juodu dumu, pasikeiciau purkstukus, buvo geresne situacija, truko variklio dirzas teko tvarkyt galva ir prie to paties aisku isvale viska ir jau gerus metus vazineju ir beveik jokio dumo nemeta. ziedu nieks nekeite, nors ju ten ir nera, kai buvo nuimta galva, pameginau paklibint stumuoklius ir ka, jie kliba tiek kad atrodo, jog nebeaisku, kaip tas nissanas vaziuoja. realiai as manau, kad purkstukai butu pirma vieta, kuria turetum patikrinti jeigu vazineji normaliu kuru (kad ir rusisku, bet geru o ne kur spalva ne kaip dyzelio, o kaip pamazgu).
Sakyciau tavo beda bus purkstukuose... Kai vaziuoji, purkstukas nepurskia o "myza" srovele, to pasekoje kuras nesudega ir variklis stipriai dumija. Mazeja galia, dideja kuro vartojimas... Siulau pasidaryti variklio diagnostika.
padės diagnostika tokiems reikalams. va senas bmw meistras dar liepė purkštukų daktaro pavartoti kelis bakus - kartais pramuša ir pasitvarko. aišku čia lengvesniam atvejui
:o Grynau namo, sustojau ir toks didelis, didelis baltas debesys dumu praslinko, atsisuku ogi puse gatves pridumijau. Antifrizas pries tai po biski man dingdavo, bus jauciu tarpine pramuse arba galva suskilus :(
Jo cia tai negerai. Bet jei dingdavo freezas reikejo anksciau ieskot kur bedos, gal da butum spejes isgelbet galva. O temperatura nebuvo uzkilus vaziuojant?
Pratesiu tema apie juoda duma. Atlikau bandymus, man nusiperdzia juodu dumeliu tik pastovejus vietoj kokia puse minutes ir pradedant judet, nereikia net spaust stipriai, buvau uzmizines iki 4000rpm vakar tai jokio dumelio. Idomiai tik pastovi vietoje biski ir pradedant judet is vietos nusibezda. Isipyliau purkstuku valiklio ir kuro is nestes, ziuresim, kas bus toliau. Purksuku patikra apie 100lt, kai prades kura est, tada tik patikra darysiu :) Bet jei butu purkstukas, mestu duma manau ir ant dideliu apsuku...
O is jusu kas nors tech. apziura varydamas turejo bedos del dumingumo?
man, kad ir dūmijo, iki ribos dar buvo ojjjjj kiek dar daug like. Jei pastebėjot dyzeli visada reikia pergazuot ir tik tada kisa i vamzdį dačiką.
Mano pazystamas eidamas tech apziura neturejo problemu del dumingumo, nors apsipyles buvo melynais dumais :) Rode normos ribose apie 6proc, bet restauravo turbina nes ji tepalus leido...
CitataHenris parašė:
Jo cia tai negerai. Bet jei dingdavo freezas reikejo anksciau ieskot kur bedos, gal da butum spejes isgelbet galva. O temperatura nebuvo uzkilus vaziuojant?
Temperatura rode normalia kaip ir visada, nebuvo nei ciut pakilus. Nu kai dinginejo buvau uzsukes i servisiuka, sake negali nieko padeti, per mazai dingsta kad pamatytume. Pasakojo, kad sitiem varikliams galvos iskoreja. Na dabar apziurejau ryte, tai bakelis papilnejes, radiatorius apytustis, zarnos irgi tustokos jauciasi. Bandysiu pavaziuot.
Kas koki servisa siauliuos gal rekomenduotumet?
dūmingumą atstato priedai purkštukams (žinoma, jei nėra kitų, mechaninių priežasčių). mano d4d padėjo, draugelio 525tds irgi
Maniskis avensisi 01 D4D nepraejo technikines del duminimo. Uzkelus apsukas iki 5000 ir atleidus gaza isspjaudavo dumu. Bet uzteko tik oro filtra pasikeist ir dumingumas dingo.
Išmetimai D4D pagal reglamentą turi būti matuojami prie 3000 aps/min.... Tai kokia prasmė kelti iki 5000?
kas čia per 5000?
kai aš savo avensį variau, man liepė iki 2300 gazuoti :)
filtriukas tikrai manau kad prisidėjo :-)
Kiek teko eit tech apziura ir kitiem dyzelistam, visiem palengva liepia pakelt iki 3000 nedaugiau. Nes 5000 jau redline prasideda :)
man irgi iki 3000 reikejo, daugiau neprase. Idomiai cia tau, matyt nepatikai ko jiems... ;)
turbut labai norejo dumu isgaut, nes pradzioj liepe man pragazuot ir as uzkeliau apsukas tik iki 3000, tada pats ilipes uzmyne kaip reikiant :D
Krize, o pakartotine apziura vis pinigelis i biudzeta :)
Tai va tesiasi mano paieskos del juodo dumo. Kartais ismeta ir sviesu ant apkrovos. Nulekiau klp i solorina. Purkstukai normos ribose, nuo turbos numove viena slanga su atsuktuvu tipo patikrino turbos laisvuma, sako nekliba (kazkaip cia idomiai tikrino). Paprasiau nueme nuo intercoolerio slanga, sieneles tepaluotos, bet tepalas nevarva, kaip lyg irgi norma butu (tikejausi rasti ten tepalo daugiau), susinervinau nes pradejau galvot kad varikliui misios pareina. Sakau matuojam kompresija, o jie man atsake,k ad net neturi prietaiso kompresijos matavimui. Tai kas cia per Toyotos atstovybe... Pvz zinant FUX auto istorija, jam Tokviloj patikrino kompresija, tai reiskia prietais isukti i zvakes turejo. Arba FUX'ui irgi kompresijos gal nepamatavo, gal nueme tepalo ipilimo kamsti ir nustate, kad kompresija hrenova. Jei taip jie tikrina kompresija tai tegu uzsidaro savo servisu licencijas. Daba ieskosiu kur pamatuot kompresija pas garazinius. Nes jei varikliui sakes, tai kol kas nei tepalu nekeiciu, nes bus veltui ismesti pinigai. Dumas juodas matomas ypac karsta diena, tai nusibezdu nesmarkiai ant keikvienos sankryzos, reiskia negauna pakankamai oro ir saliarka nesudega. Visi itarimai i turba vel butu, bet kaip ir minejau, kad neksit bereikalo pinigu i jos tvarkyma, reik zinot ar variklio kompresija ok, nes teko viena diena ir glusaka pasifilmuot savo, tai spaudziant iki 3000rpm, labai neryskus sviesus dumelis, o tik ijungus pavara ir pajudejus pora metru iskart dumelis turintis nedideli zydrumo atspalavi (tepaliukas). T.y. du variantai arba turba degina tepala arba ziedai :(
Tai tau Solorina pasake, kad viskas tvarkoje ar dar rekomendavo ka nors? Keista, kad oficialus atstovas taip atmestinai dirba...
As stovejau prie meistro ir isitikinau kad jiem dzin tos masinos, jie matyt is tiesu isitikine, kad Toyotos negenda. Meistras sako, nesu susidures su Toyota be kompresijos (ka mum sako FUX pavizdys) ,siule susirasti koki auksaranki, kuris pritaikytu prietaisa sitai masinai kompresija pamatuot :) Kodel man meta visokiu spalvu dumeli ant apkrovos, niekas i si klausima neatsake is Toyotos atstovybes. Nors siaip pries metus jie man patys reguliavo kazkokia turbinos sklende uz 480lt, nes buvo kompas ismetes check'a. Zodziu, kol nemeta checko pas juos neverta net vaziuot nes jie nieko nepasakys. Netgi jei pavyzdziui skiltu galva, arba nusibaigtu ziedai ir vazinetum apsipyles dumais, jie jauciu pasakytu viskas taip turi buti, toyotos negenda.
Galima ta kompresija ir pačiam pasitikrinti. Matavimo prietaisą nusipirkai ir viskas. Aišku antgali reik žiūrėt kad tiktu įsukt.
O servize tai jie gali prišnekėt, bet kol pats nesusirasi tai nieko nebus.
Matyt negarantiniu masinu remontas nera pelningas uzsiemimas, tai jie ir nesikapsto per daug giliai. Jei pasijungus diagnostika, kompas neparaso kas neveikia, tai turbut ir nesuka sau galvos su gedimu paieska. Tam yra visokie garaziniai, kur specializuojasi vien varikliu remontu.
Man panasiai buvo su tranzitu, kartais nedirbdavo vienas purkstukas, tai Vista pasimaive, mazdaug sena masina netrukdyk musu tokiais niekais.
jei nori kompresija pamatuoti, tai Vilniuje daro Dyzelservisas ir dar gali padaryti praputima cilindru tik ten reikia pasiskambint ir uzsirasyt. o siaip tai iki galo neisiskaiciau o pats tepalas dingsta ar ne? nes jai dingsta gali buti, kad nesandarus yra kazkuris purkstuvas. buna kad ryte kai pastovi per nakti ar dar ilgiau uzvedus meta melyna duma. Man taip buvo kai pirkau lyg ir viskas ok buvo, o kai pasikeiciau tepalus isvazinekau pardavejo dyzelio tai tada ir prasidejo 1l - 3000 km. Jo galvojau ziedai, o po to prisiminiau kai dariau diagnostika Tokviloje man rode 3 cilindro purkstuvas per mazai purskia ar kazkas panasaus. Tada nuvaziavau i dyzelresvisa pamatavo kompresija ir parode kad vienas cilindras jau maziau rodo siek tiek. Dare praputima tai is vieno cilindro nelaike slegio ir nezinojo tiksliai ka ir pasakyti, tada sakau gal nuimam virsutini variklio dangti duodam praputima pradejo burbuliuoti tepaliukas ir pasimate kad is purkstuvo. purkstuva vos vos islupo jis buvo visas apsikoksaves. tada visas isplove istatate nauja tarpine ir viskas po siai dienai tfu-tfu-tfu ok. tai likau tikrai patenkintas kad ne ziedai
daznai plysta slanga kur eina i interkuleri tada pradeda duminti:)
Jo pas mane tepaliuko pavalgo, tik nezinau tiksliai kiek, dabar pakeiciau marke tepalo, gal kazkas keisis. Bet net nebuciau pagalvojes kad purkstukas gali taip daryt. Pas mane kai ziurejau purkstuku kompensacija, tai ant 2 ir 3 rodo, kad prideda po 1mg, bet tipo sake, kad normos ribose, nes leidziama iki 3mg. Na as pats ne is Vilniaus, tai 300km pjaut diagnostika daryt, irgi kazkaip nekaip. O sita reikala su purkstuku galima kazkaip pamatyt kitaip nuemus tarkim variklio dangteli, bet kiek zinau, kad imant dangteli tai reikia ir fursunkes traukt, nes jos po dangteliu stovi??? Ar galim istatyt purkstuka normaliai kai dangtelis nuimtas?
nu kaip atsuki netik plastika, bet ir metalini dangti nuemi ten matai du velenelius ir tada trauki purkstuvus ir ziuri. Bet DEMESIO jei trauksi forsunkes tai kai desi tuos pacius ar naujus keisi butinai pakeisk varines tarpines, gali buti kai istrauksi purkstuva jo nematysi, tai reiks i purkstuvo sulini kist atsuktuva ir istraukt. nes senas jau netiks tu jau jo taip neistatysi kaip jis buvo, cia vienkartine saibuke. bet jai ten rasi daug smalos-kokso, tada isplauk purkstuva, ir sulini purkstuvo gerai isvalyk
bet as manau geriau tu jo netrauk kol nepadarysi kompresijos ir praputimo, nes dar gali buti ir taip kad kompresija bus gera, o praputimas bus blogas, o tada jau gali krapstyti. Sakai keitei tepala, as irgi tada experimentus dariau 5-40, 5-30, 10-40 ir nieko kaip dingdavo taip ir dingdavo, nes aplamai tepalo turi uztekt nuo aptarnavimo iki kito aptarnavimo.
nuo aptarnavimo iki aptarnavimo tai nežinau nei vienos mašinos(dėvėtos) kuriai užtenka tepalų
As kas 10 tukstanciu keiciu, tai nuo virsaus nukrinta iki apatines ribos.
Pagal Vasari, reiskia kad neuztenka, nes pvz as keiciu irgi kas 10000, bet gamintojas nurodo kas 15000km, tai jei per 10k nukrenta per visa matuokle, tai reiskiasi, kad per 15k butina butu dapilt, as tai nelaukiu kol nukris iki min, dapilu kai jau buna siek tiek maziau nei puse normos, tai paskutiniais rezultatais dapyliau per 12k km apie 1.2l ir vel stovejo ant max. Ziuresiu kas daba bus, pries tai naudojau sintetika 5w40 castrol, dabar viska supyliau pagal gamintoja (jis nurodo sintetini Mobil 5w30) jei sita irgi valgys. Naciort spjausiu ir pilsiu pusiau sintetini 10w40, bent jau pigiau iseis, nes masinos nedraskau tai kam jai tokis brangus tepalas. Du pazystami vazineja vienas su Landcruiser 2004m 3.0D4d pila 10w40 semisyntetic ir kitas su 2004 D4d previa ta pati pila ir nemato problemos pravizuoja nuo keitimo iki keitimo kaip yra ant max taip ir yra...
Gal man taip sutapo, bet nusipirkus ir pasikeitus tepalus, reikejo dapilti po kokiu 5 tukstanciu (tiksliau sakant bandziau palaikyti max lygi).
Paskui turintis sena landkruizeri, patare nepilti daugiau kaip vidurys matuokles. Kiek pastebejau, kad gan greitai sumazeja iki vidurio, o paskui laikosi ir nekrenta.
O del keitimo intervalu tai idomiai duoda senajam TD varikliui - normaliomis salygomis kas 10 tukstanciu, blogomis kas 5 t. Serviso knygeleje ziurejau keista kas 15 tukstanciu.
Dabar pilu 10/40 sintetini neste.
As keiciu kas 15 tuks ir nei karto nera teke dapilti. Nemazai tenka trasose pavaziuot kur greitis pastoviai virs 100 km/h buna bet kazkaip nevalgo. Pradzioje ziuredavau, bet pamaciau kad norma tai ir nurimau. Dabar paskaitinejau jusu bedas, tai reikes ir man pasiziuret kada vel. Kaip tik ir iki keitimo apie 5 tuks. km liko...
CitataNNZ parašė:
nuo aptarnavimo iki aptarnavimo tai nežinau nei vienos mašinos(dėvėtos) kuriai užtenka tepalų
Būna būna, nepasakok čia ;)
Aš su savo Avensiu D4D keičiu tepalus kas 15k,nuvažiavau jau 56k km papildyti tepalo nė karto nereikėjo... galima būtų džiaugtis ,bet gamintojas rašo,kad tepalą turi po truputį valgyti .... ir dyzeliniame variklyje jo "suvalgymą" kompensuoja kuras ,patekęs į tepalą.. Gal kas pasidomėjote ar iš tikro taip būna?
geriau jau, kad kuras į tepalus nepatektų. o tai paskui gali blogai baigtis, kai pradės kuras skiesti tepalus. apturėjau tokį "malonumą".
gerai, kad laiku pastebėjau.
Buna, kad leidzia per nesandaru kuro siurbli. Uztat geriau vazinetam auto dazniau keisti tepala.
Prikelsiu duminimo tema. Siandien ejau tech apziura, kadangi apziuretojas neisikirto, kad tikrina dyzeli neliepa pakelt apsuku iki 3000rpm, tai pamatavo ant laisvu ir kompas ismete 6proc duminguma (leistina norma 66proc), tai pagalvojau, ar kartais ne per daug kaip ant laisvu, o jei dar buciau uzkeles apsukas?? Ka manot apie si reiskini, ar purkstukai pas mane myza jau ar sis procentas normalus kaip D4D varikliui, kokie pas jus rezultatai puikuojasi ant tech apziuros lapo?