Sveiki,
Turiu Corolla Verso 2003 benzinas, 1,6 variklis. Yra problemele, kuri siek tiek erzina. Pasilus varikliui iki normalios temperaturos ant laisvu apskos iki 500-600 nukrenta ir jauciasi stovint drebejimas. Kiek zinau prie zemu apsuku varikliui nelabai gerai del blogo tepimo tepalu. Kaip manot ar tai didele problema? Beje priezasti sake Mototojoj, kad spyruokle parejus kur oro filtro deze laiko, tai tipo del to nukrenta apsukos. Kazkaip man keistai nuskambejo, ar taip gali but? Beje tos spyruokles nekeite, sake srotuose paieskok.
O dumas koks eina ?
Tai ir pasikeisk ta spyruokle, pamatysi ar padejo. Ir kainuoti neturetu baisiai... Siaip tai jau ne pirma syki girdziu, kad pasiulo geriaus srote paieskot, nes pas juos kaino tai nerealios gaunasi. Gerai, kad pataria del ko neverta islaidauti.
dumas neina,
o pasikeist patingejau kol kas ieskot :), bet man dar klausimas del tu apsuku ar ten labai jau kazka kenkia del mazesniu. na tepimas siek tiek mazesnis, nu ir ka...:) gal kas zinot. Siaip tai apsukos vis tik pas mane siek tiek didesnes - ne 500, o nuo 600-650 neretai apie 750-800 laikosi. tiesa bent nesokineja - kai nusistovi iki tam tikru tai ir laikosi
CitataAlgirdasas parašė:
dumas neina,
o pasikeist patingejau kol kas ieskot :), bet man dar klausimas del tu apsuku ar ten labai jau kazka kenkia del mazesniu. na tepimas siek tiek mazesnis, nu ir ka...:) gal kas zinot. Siaip tai apsukos vis tik pas mane siek tiek didesnes - ne 500, o nuo 600-650 neretai apie 750-800 laikosi. tiesa bent nesokineja - kai nusistovi iki tam tikru tai ir laikosi
Man rodos 750-800, tai cia norma...
Kaip kada snekejau su meistriuku jei apsukos iki 1 tukst tai normalu viskas. Jei virs tai kazkas negerai. O del drebejimo turejau honda tai pas ja budavo per mazos apsukos tai ir drebedavo biski stovint. Tai sukele apsukas ir dingo tas drebejimas.
CitataTCwap parašė:
Kaip kada snekejau su meistriuku jei apsukos iki 10 tukst tai normalu viskas. Jei virs tai kazkas negerai. O del drebejimo turejau honda tai pas ja budavo per mazos apsukos tai ir drebedavo biski stovint. Tai sukele apsukas ir dingo tas drebejimas.
tai jo, apsukas sukelt galima...
troseli tempe gazo? tiesa kaip cia 10 000 normaliai? cia sake normaliai? kazka tu cia suklydai ar jis ten prikalbejo kazko tai ..., beje as apie mazu apsuku poveiki varikliui klausiau :)
Ta pati problema.Corolla 1.6 l.Baisiai nervina, o žmona pastoviai užgęsta iš vietos važiuodama.Buvau Tokviloj-dariau diagnostiką,tikrino filtrus, plovė oro srauto matuoklį.Dalyvavau ir viską stebėjau.Spidometro ir diagnostikos parodymai skiriasi 50 rpm.Pas mane 650, pas juos 700. Dėl mažų apsukų ir drebėjimo , Jie sako , kad tai yra normalu.Paprašiau, kad padidintų apsukas, tačiau pareiškė, kad tai neįmanoma-reikia perprogramuoti ECU.Aišku garantiniam auto jie to nedaro. Meistras pasakė, kad Toyotoms viskas yra prisukta iki minimumo-išvada ekologiškas auto. Sankryžoje pastoviai mygu tapkę, kad neužgestų ir netrukčiotų,o benzo sąnaudos tada virš 11 ltr. Joks čia spyruoklių pakeitimas nepadės.Tiek žinių.
Citatazally parašė:
Ta pati problema.Corolla 1.6 l.Baisiai nervina, o žmona pastoviai užgęsta iš vietos važiuodama.Buvau Tokviloj-dariau diagnostiką,tikrino filtrus, plovė oro srauto matuoklį.Dalyvavau ir viską stebėjau.Spidometro ir diagnostikos parodymai skiriasi 50 rpm.Pas mane 650, pas juos 700. Dėl mažų apsukų ir drebėjimo , Jie sako , kad tai yra normalu.Paprašiau, kad padidintų apsukas, tačiau pareiškė, kad tai neįmanoma-reikia perprogramuoti ECU.Aišku garantiniam auto jie to nedaro. Meistras pasakė, kad Toyotoms viskas yra prisukta iki minimumo-išvada ekologiškas auto. Sankryžoje pastoviai mygu tapkę, kad neužgestų ir netrukčiotų,o benzo sąnaudos tada virš 11 ltr. Joks čia spyruoklių pakeitimas nepadės.Tiek žinių.
Super, kai randi zmogu (ar jis tave randa :)) su ta pacia patirtim...
Dekui uz zinute.
Siaip srauto matuokle ir as du kart ploviau, diagnostika daryta buvo kai pirkau (pries puse metu) ir tada ta problema jau egzistavo, filtrai keisti is kart po pirkimo. Na tas pasakymas, kad taupi auto pilnai itiketinas, nes renkasi rezima taupesni ir apsukos sumazeja. Tiesa, gal tik tiek kad negestu ir sankryzoj tapkes mynt nereikia (bent kol kas tvu, tvu, tvu...)
ar bandei kitur kelt apsukas (ne tokviloj ar mototojoj) ?
pas man avensis 1.8 tai taipat nukrenta prie sankryzos iki 600-700 bet masina nedreba. Vaira ar pedala koki pajudini atsistato iskart iki 900, tai bedos nematau pas sau
Jo troseli patempe ir tiek. Iki 1 tukst norma bent taip sake as nesigilinau jug jis ten mechanikas ne as:-)
Niekur kitur netikrinau, tik tokviloj.Visur nepigiai mokėt reikia už 10 min. darbo.Prie visko pripranti, tik žmonai pirmo bėgio sindromas išsivystė. Kai variklis šaltas ir apsukos apie 800-900, pajudėt iš vietos galima ramiai ir negazuojant.
TCwap nemanau, kad Tavo Yaris yra gazo troselis.
Ne apie yari kalbu. Hondoi cia senai senai buvo:-) aisku kaip fiat turejau tai apsukos tai tikrai aukstos misliu gal pasosas idetas buvo.
CitataGytyto parašė:
pas man avensis 1.8 tai taipat nukrenta prie sankryzos iki 600-700 bet masina nedreba. Vaira ar pedala koki pajudini atsistato iskart iki 900, tai bedos nematau pas sau
Ta pati liga. Nors man atrodo kai tik nupirkau tai buvo apsukos aukštesnės 800-900.
Kas dėl vairo ar pedalo, tai gi stiprintuvas pradeda veikt ir reikia galios daugiau, tai ir apsukos pakyla.
Pasitikrinti ar oro negaudo pro sali tarp oro srauto matuokles ir sklendes. Pas mani taip buvo.
Del zemu apsuku dirbant laisva eiga gali buti kelios priezastys...
Pirmiausia ka tikrina tai laisvos eigos varikliuka (jei toks yra) Jis reguliuojamas, valomas arba keiciamas. Nepatingekit pasitikrint zvakiu, zvakiu laidu (benzam tai ypac aktualu). Jei filtrai tvarkoj, dar gali buti ir ipurskimo sistema (siurblys, purkstukai), degalu pralaidumas labai mazas laisvom apsukom, jis ten vos vos gara purskia, gal i pora cilindru nebeipurskia kiek reikia del to mazos apsukos, cilindrai nevienodai dirba ir kratosi variklis. Oro srauto matuokle taip pat vienas is veiksniu galinciu itakot laisvu sukiu rezima.
Struktura pagal minimalias islaidas:
1. Tikrinam zvakes zvaklaidzius
2. Oro srauto matuokles tikrinimas
3. Laisvos eigos vaikrliuko tikrinimas
4. Ipurskimo sistema.
manau siuos 4 punktus patikrinus turetu isaisket kur slypi problema...
Mano auto prabėgus tik 10 K., o ir naują nupirkus tas pats efektas jau egzistavo.
Citatazally parašė:
Mano auto prabėgus tik 10 K., o ir naują nupirkus tas pats efektas jau egzistavo.
geras, na tik patvirtina versija del auto taupumo :) bet kai zmonems reikia tapke spaust prie sankryzos, kad negestu, nu tai "taupumas" iseina oho...
Na nesuprantu - jei naujas auto, o gęsta ant laisvų, ir dar skaitos kad taip ir turi būt.
Citatakaktusas parašė:
Na nesuprantu - jei naujas auto, o gęsta ant laisvų, ir dar skaitos kad taip ir turi būt.
na cia gesta ne naujam o "pagyvenusiam" (2003, ansktesnese zinutese rasyta), tas gesimas manau salyginis tiesiog, kartais taip buna, nes prie sankryzos sustojus mazos apsukos palaikomos. Manau taip but nelabai turi bet cia pasirodo nelabai reta liga siom masinom, bet gyvent su ja galima :)
Na as nesakau, kad gesta ant laisvu apsuku=tik truputi dreba auto.Taciau ramiai bandant pradet vaziuot -gesta.Ir tada tenka rekdyt varikli.Atrodo pradedu vaziuot garsiausiai is kitu.Kiek auto turejau tokiu bajeriu nebuvo.
Na kazkaip benzinui 500-600rpm ant laisvu neturetu buti, jau dyzelis dirbantis mazesnem apsukom ir tai pas mane zemiau 800rpm nenukrenta, o cia benzas, kuris siaip dirba ausktesnem apsukom nei dyzelis, o ant laisvu 500-600rpm, cia tikrai nesamone ir pilnai tikiu, kad ant tokiu sukiu masina kratosi, nes nebera tolygumo. Pats anksciau vazinejau su japonu benzinu, visada apsukos buvo siltam apie 950rpm, saltam kai veikia padsosas 1500rpm. Ir kiti pazystami turi benzinu japonu, kuriu jei masina tvarkinga apsukos laisvos nuo 900-1000rpm. Man nukrisdavo apsukos benzui dazniausiai kai dregme laikydavosi tada nestabiliai laisvos apsukos plaukiodavo, bet pakeitus zvaklaidzius problema isnyko, nes padreke zvaklaidziai ypac kirsdavo i korpusa ir nedirbdavo cilindrai kaip turi buti...
CitataHenris parašė:
Na kazkaip benzinui 500-600rpm ant laisvu neturetu buti, jau dyzelis dirbantis mazesnem apsukom ir tai pas mane zemiau 800rpm nenukrenta, o cia benzas, kuris siaip dirba ausktesnem apsukom nei dyzelis, o ant laisvu 500-600rpm, cia tikrai nesamone ir pilnai tikiu, kad ant tokiu sukiu masina kratosi, nes nebera tolygumo. Pats anksciau vazinejau su japonu benzinu, visada apsukos buvo siltam apie 950rpm, saltam kai veikia padsosas 1500rpm. Ir kiti pazystami turi benzinu japonu, kuriu jei masina tvarkinga apsukos laisvos nuo 900-1000rpm. Man nukrisdavo apsukos benzui dazniausiai kai dregme laikydavosi tada nestabiliai laisvos apsukos plaukiodavo, bet pakeitus zvaklaidzius problema isnyko, nes padreke zvaklaidziai ypac kirsdavo i korpusa ir nedirbdavo cilindrai kaip turi buti...
Siaip reiktu ziuret i konkrecios auto, konkretu varikli kiek nurodo gamintojas. 1000 biski per daug... dazniausiai buna apie 800 rpm, jei automatas +50 rpm.
Gamintojas mano varikliui nurodo 650-750 rpm.Tai jis ir dirba 650 rpm. o dirbtinai pakelt iki 750 negalima-reikia riebinti mišinį.Pariebinus TOYOTA nebus "žalias" automobilis.Dyzeliui su dideliu sukimo momentu 650-750 rpm yra normalu, o benzui jau diskomfortas.
Jo dyzeliui biski maziau... 800 rpm cia as apie benzus.
Va šiadien praploviau laisvosios eigos vožtuvą ar kaip ten jis vadinasi, nu vien žodžiu... jo efekto nepastebėjau. Nebent tai , kad labiau pradėjo vaikščiot apsukos +/-50, bet manu kompas susireguliuos laikui bėgant.
Pas mane tai saltas dirba 1200, veliau nukrenta iki 1000 ir galutinai pasilus 800 lieka. Rodykle lygiai laikosi, jokiu sokinejimu nebuna.
Pas mane tai atvirksciai:-) saltas 800 kaip pasyla iki 1000 :-) bet ryte dreba tai biski apsukas sukeli ir issilygina.
Sveiki. esu naujokas toyota automobiliuose. isigijau corolla 2002m 66kw 2.0 dizelis. problemele, o gal ir neproblema, tiesiog noriu paklausti ar dizeliuose taip turi buti ar ne. esme tame, kad ryte ant saltos uzkurus, apsukos pakyla kazkiek virs 1, pasilus nukrenta maziau uz 9 ir jauciasi ikirus drebejimas. uzkeli apsukas iki 9 viskas issilygina ir graziai dirba. tai lausimelis, i ka reiktu atkreipti demesi; zvakes, kuro filtras ar dar kazkas? ar mechaniniu budu galima uzkelti apsukas, ar kaip kompas nustatytas ir nieko nepakeisi. dekui uz atsakymus.
Apsukas galima pakelt - po akseleratoriaus pedalu yra reostatas, reguliuojasi ir pasikelsi apsukas. Bet del drebejimo ziurek variklio dezes pagalves.
Ir aš pastebėjau tokią problemą saviškiam...
Užkūrus mašiną apsukos siekia 2, maždaug per 15 s nukrenta iki 1,5
po 3-4 min iki vieno, bet tada prasideda apsukų šokinėjimas nuo 1 iki 600. ir jaučiasi drebėjimas. Keisti žvakes ar pakelti apsukas?
Gal kas ką patars?
ziurint kaip ten tau sokineje tos apsukos ar variklis pulsiuojanciai dirba ar sokinejimas su tarpais
kai apsukos krenta atsiranda toks drebėjimas. kai pakyla iki 1 tada variklis dirba normaliai(mašina nesipurto) Kažkaip nemoku aprašyt kaip tai atrodo
o tu atkreip demesi ar apsukos kyla kaip isijungia ventiliatorius?
taip. ir kai kondicionierių įjungi kyla
pas mane dyzelis tai tai pat kaip isijungia ventiliatorius apsukos pakyla o kaip tas pats su klimatroniku. manau toyotai tai normalu.
hm.... saikai (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kolobok.us%2Fsmiles%2Fstandart%2Fmda.gif&hash=2e0555f507a89d2309235485048bbdb3e6c02624)
panarsyk kazkur buvo jau si tema apie apsukas
ačiū.
kai mažos apsukos sunku pajudėt iš vietos.
apsukas gali spausdamas pedala sukel bus lengviau is vietos pajudeti. jai trumpiau spausk gaza :)
zvilgtelk ar degimo kampas pas tave geras. dar bandyk klema nuimti truputeli.
Citatapinokis parašė:
apsukas gali spausdamas pedala sukel bus lengviau is vietos pajudeti. jai trumpiau spausk gaza :)
taip ir darau ;)
tik aš (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kolobok.us%2Fsmiles%2Fhe_and_she%2Fflirt.gif&hash=1f8d7254cfe1a2bf777f221a1d0ec640767de998)
Citatapinokis parašė:
zvilgtelk ar degimo kampas pas tave geras. dar bandyk klema nuimti truputeli.
va čia nelabai supratau apie degimo kampą. prašom plačiau.
Dar bandysiu gal ant kompo pajungt. mažu kokia oro srauto matuoklė šaibom išėjo (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kolobok.us%2Fsmiles%2Fstandart%2Fnot_i.gif&hash=c558b0045e1fc190aa2a7a27e796be79fc455e9f)
Jokiu būdu nenuimti akumo klemos dirbant varikliui. Galima prisidirbti problemų.
Citatadalbara parašė:
Citatapinokis parašė:
apsukas gali spausdamas pedala sukel bus lengviau is vietos pajudeti. jai trumpiau spausk gaza :)
taip ir darau ;)
tik aš (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kolobok.us%2Fsmiles%2Fhe_and_she%2Fflirt.gif&hash=1f8d7254cfe1a2bf777f221a1d0ec640767de998)
atsiprasau, nezinojau kad mergaite esi :)
Nėra čia ko atsiprašinėti ;)
Sveiki, tas pats ir su mano 2002 m. corolla verso 1.6 - apsukos laikosi ties 600-700, o jeigu įjungtas kondikas, tai drebėjimas juntamas. Mane tai irgi erzina, bet kalbėjausi žmogumi, kurių vienas specializuojasi toyota remonte, sakė, kad čia viskas tvarkoje. Vis dėlto jeigu užknis - tereikia vieną varžtelį pasukioti ir apsukas galima lengvai padidinti. Tik klausimas ar to reikia
Tai kad nėra jokių varžtelių. Sako viskas užprogramuota.. :(
nu kad nežinau - pas mane viskas aiškiai ir paprastai, net pats nustebau
O kur radai tą varžtą?
Variklis su gazo trosu turbut.:p Gamintas iki 2004 06 men.
nu tau gerai tada :( mano tai 2006 galas (https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kolobok.us%2Fsmiles%2Fstandart%2Fmda.gif&hash=2e0555f507a89d2309235485048bbdb3e6c02624)
nu jo mano gulbė 2002 metų - čia visas ir žavumas, kad pats dar šį tą gali padaryti :)
buvau servise dėl tos vibracijos, pravažiavo sakė tvarkinga mašina neieškok subinėj smegenų :D
to dalbara: na atsakymas grubus, bet kol masina negesta, manau, kad problemos nera, galima pries starta truputi gazo duoti, tada sankaba ir pirmyn. toyotos šauna į priekį tikrai neblogai, tik su stabdžiais prasčiau. čia sitroenui lygių nėra
Na taip nesakė aš gal kiek perfrazavau...
Kol kas važinėsiu taip, tikekimės situacija nepablogės
mažos apsukos labiau erzina nei kenkia :)
dėl erzinimo sutinku
Kaip pasukti ta varzta? Radau youtubej kaip su sesiakampiu ir raktu suka, atsidarau kapota, net pas mane jis neturi nei sesiakampiam galvutes, visai jokios. Strypelis su sriegiu ir tiek. Kaip ji pasukti gal turit minciu?