Sveiki visi, čia mano pirmas postas. Pamaniau kad pasidalinsiu savo šiokia tokia patirtimi, taip pat tikiuosi gausiu Jūsų patarimų.
Prieš pora savaičių įisigyjau Avensį 2.0 l D4-D, atrodė viskas gerai, bet technikines nepraėjau iš pirmo karto. Nedegė nei priekiniai nei galiniai priešrukiniai žibintai, patikrinau visas el. grandines, rėles, bet lempos nedege. Tada išsiardžiau posūkio svirteles mechanizma, tiksliau pačia svirtelę, jos viduje buvo tokia staciakampė montažine plokštele , ant kurios važineja trišakiai kontaktai, vienzo, ant tos ploksteles buvo nudeges vienas takelis, su lituoklio pagalba viska pataisiau, tada atsirado priekines priesrukines sviesos. Tada emiausi galiniu priesrukiniu, pasirodo pas mane stovi gale prie kablio rozete kemperiui pajungt (13 pinu), joje yra toks vos pastebimas issikisimas, tai jungikliukas, ikišus kemperio kištuką , priešrukines šviesos užsidega ant kemperio, o tas jungikliukas tuo tarpu atjungia priešrukines šviesas ant mašinos. Pasirodo i jungikli buvo pribėges vanduo ir užšalę ir negrįždavo i savo normalia padeti. Tiesa , technikinej dar prisikabino kad šviesos blogai sureguliuotos ir tepalo nuotekis yra. Šviesos iš vis nesireguliavo, tai teko lempas laukan lupt, pasirodo ten yra tokie dantratukai kurie sukasi lempas reguliuojant, tai tie dantratukai buvo atsipalaidave ir sukosi laisvai ant ašytės, nesukdami pačios ašies.Reikalą pataise keli lašai epoksidkes. Liko tepalo nuotėkis, kolkas nieko nedariau dėl finansų trukumo. Tepalas bega iš tepalo filtro arba dar iš aukščiau (gal turbinos). Nespejau normaliai apziuret, bet tepalo filtras gana gausiai tepaluotas, nuo jo varva net ant pusašio.Laukiu kada nors kiek atšils varysiu ant duobes. Tiesa, yra dar dvi bėdos (technikine nepastebejo): gana garsiai gale bilda vaziuojant per didesnes duobes, toks jausmas kad sailentblokai išnesioti, bet technine apziura pasake kad viskas OK, kas ten gali but ? Ir kita tai vairas sunkiai sukinėjasi, bet pastarosios problema radau berods kryzmese vairo: uzpurskiau ant kryzmes (ta kur variklio skyriuje buvo stipriai aprūdijusi) MoS'o ir praktiškai iškart gerokai palengvejo varo stirprumas, zadu ta kryzme gerai tepale pamirkyt , manau atsistatys vairo lengvumas.Tai tiek, kolkas parasysiu kaip sekėsi šalint trūkumus, ir lauksiu Jūsų patarimų.Ačiū.
daug teksto,tingiu skaityt ff
Kadangi tu tikras auksarankis ir sugebi daug ka pats susitvarkyt,tai busi forume patarejas,o ne klausinetojas :-) .Saunuolis,taip ir toliau!
Galia greičiausia yra išsidėvėjusios stabilizatoriaus gumos.
Citata iš: vitiok Įrašytas Vasaris 03, 2014, 22:08:05 PM
daug teksto,tingiu skaityt ff
Bet rasyti tai matau, kad netingi :)
Citata iš: vitiok Įrašytas Vasaris 03, 2014, 22:08:05 PM
daug teksto,tingiu skaityt ff
Ziurek,kad paciam neatsirastu beda su ilgu aprasymu,o tai visi parasys "tingiu skaityt" :D
Citata iš: Venza Įrašytas Vasaris 03, 2014, 22:22:48 PM
Ziurek,kad paciam neatsirastu beda su ilgu aprasymu,o tai visi parasys "tingiu skaityt" :D
ziuresiu (+) ;)
Citata iš: valdasantonis Įrašytas Vasaris 03, 2014, 22:14:39 PM
Galia greičiausia yra išsidėvėjusios stabilizatoriaus gumos.
arba / ir traukutės :)
Gale gali bildeti be jau minetu dar ir amortikai. Tiksliau ju tvirtinimas prie kebulo. Ypac jei universalo kebulas.
Tepalas gali begt per filtra,jis ten sunkokai pasiekiamas,as keisdamas atsuku ismetima,tada ranka telpa,bet uzverzt galiu tik pirstu galais.Barska greiciausiai stabilizatorius,gumos arba traukutes.
Pas mane kai buvo Mazda,sunkiai pasiekdavau tepalo filtra,paimdavau svitrinimo popieriaus tada su viena ranka galima normaliai prisukti,geras sukibimas gaunasi su filtru.
kazi ar autoriui dar idomu ka jus cia rasot :D
Citata iš: vitiok Įrašytas Vasaris 06, 2014, 09:55:07 AM
kazi ar autoriui dar idomu ka jus cia rasot :D
va va ir as taip pagalvojau :) puole visi su patarimais, o temos autorius, nusipirkes tokia griuvena, jau gal pardavineja ja turguj....
Biski idomu: "Prieš pora savaičių įisigyjau Avensį 2.0 l D4-D, atrodė viskas gerai, bet technikines nepraėjau iš pirmo karto. Nedegė nei priekiniai nei galiniai priešrukiniai žibintai". Varant i tech. apziura nepasitikrinti lempuciu????
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Vasaris 06, 2014, 12:59:34 PM
Biski idomu: "Prieš pora savaičių įisigyjau Avensį 2.0 l D4-D, atrodė viskas gerai, bet technikines nepraėjau iš pirmo karto. Nedegė nei priekiniai nei galiniai priešrukiniai žibintai". Varant i tech. apziura nepasitikrinti lempuciu????
Tai apziura buvo varoma "ant durniaus" :D
tai kad ir masina buvo perkama "ant durniaus"-nupuve, uzrudije ir t.t. ir panasiai....
O koks kieno reikalas kaip per technikine variau ar pirkau? Taigi mašinai jau dvylika metų, ne iš salono o iš Kauno turgaus. Jei kam idomu , tai mašiną perkant ir tikrininant buvo prioritetas varikliui.Jam patikrint samdziau dyzelių specą iš Abromiškių.Variklis labai geras. O visa kiti trukumai tai niekai. Buvo dar dvi tokiospacios avensis , be jokiu smulkiu trukumu, bet numovus abiem karterio alsuoklio slanga dumai varė, kas liūdijo apie greitą variklio mirtį. Spėju kad tūlas kaimo vaikis butų pirkęs ta gražesnę.
Citata iš: Erniz Įrašytas Vasaris 06, 2014, 22:56:53 PM
O koks kieno reikalas kaip per technikine variau ar pirkau? Taigi mašinai jau dvylika metų, ne iš salono o iš Kauno turgaus. Jei kam idomu , tai mašiną perkant ir tikrininant buvo prioritetas varikliui.Jam patikrint samdziau dyzelių specą iš Abromiškių.Variklis labai geras. O visa kiti trukumai tai niekai. Buvo dar dvi tokiospacios avensis , be jokiu smulkiu trukumu, bet numovus abiem karterio alsuoklio slanga dumai varė, kas liūdijo apie greitą variklio mirtį. Spėju kad tūlas kaimo vaikis butų pirkęs ta gražesnę.
Nu va, kaip matot, kolegos, zmogus "visai ne ant durniaus" pirko, dar ir " rankas turi", netingi pasikrapstyt pats ir dar patirtim pasidalint!
Na, ivertink tai, nes dazniausiai forumo naujokai pasirodo tik su problemom, ir dingsta paskui!
Saunuolis "Erniz",
Citata iš: Erniz Įrašytas Vasaris 06, 2014, 22:56:53 PM
O koks kieno reikalas kaip per technikine variau ar pirkau? Taigi mašinai jau dvylika metų, ne iš salono o iš Kauno turgaus. Jei kam idomu , tai mašiną perkant ir tikrininant buvo prioritetas varikliui.Jam patikrint samdziau dyzelių specą iš Abromiškių.Variklis labai geras. O visa kiti trukumai tai niekai. Buvo dar dvi tokiospacios avensis , be jokiu smulkiu trukumu, bet numovus abiem karterio alsuoklio slanga dumai varė, kas liūdijo apie greitą variklio mirtį. Spėju kad tūlas kaimo vaikis butų pirkęs ta gražesnę.
Nekreipk demesio, cia forumo (gal tiksliau tam tikru asmenu) sindromas :)
Erniz, kelinta masina Kauno turguje pirkai?
TA varymas "ant durniaus" reikia, kad su masina visiskai nieko nebuvo daryta. Tiesiog nusipirkai masina ir iskart i TA. O gal praeis is pirmo karto :D
Visad taip darau,aisku paziuriu,ar visos lempos dega ir nuvarau pareguliuot sviesu.Tik avensis nepraejo is karto,nes netiko lempu svietimo kampas,nors reguliuotojas sake viskas ok,
ir as ant durniaus varau TA visuomet. bent jau pasako ka remontuot. bet tokios kaip lemputes, privalu patikrint pries vaziuojant
Lietuvoj TA varau nieko netvarkes, svarbiau, kad rastu kas negerai, tada galima tvarkyti. Dazniausiai nieko blogo neranda :) O tik nupirkus masina, mano manymu, yra reikalinga grieztesne apziura, nei TA paprasta.
Bet varymas ant durniaus sugadina TA istorija (jeigu ateityje noresi parduoti uz realia kaina), juk ja dabar gali pasitikrinti:
https://itais.vta.lt/itais/services/search;jsessionid=A50BF06D86DF3D98FF253882371C1D88?execution=e1s1
o del "gedimu suzinojimo" per TA galima ir kitaip negadinant TA istorijos, TA centrai siulo paslauga - pasitikrinti automobili pries TA praejima.
O ka ten griezciau apziuret?Ratai nekliba,stabdziai stabdo,tepalas nebega.Aisku po to dirzai,suvedimas ir kiti smulkus darbai.O del tos istorijos-koks skitumas,ar is kart praejo apziura,ar ne is kart,svarbu praejo.Tuo labiau,kai masinai 15 metu
Citata iš: megejas Įrašytas Vasaris 07, 2014, 18:04:04 PM
Bet varymas ant durniaus sugadina TA istorija (jeigu ateityje noresi parduoti uz realia kaina), juk ja dabar gali pasitikrinti:
https://itais.vta.lt/itais/services/search;jsessionid=A50BF06D86DF3D98FF253882371C1D88?execution=e1s1
o del "gedimu suzinojimo" per TA galima ir kitaip negadinant TA istorijos, TA centrai siulo paslauga - pasitikrinti automobili pries TA praejima.
tokie centrai speju laukia nelabai ismananciu, ne vienas yra "susiremontaves" reikia ar nereikia. TA mano manymu, kad ir neissamiai patikrins, bet ir "nepriburs" zmonem.
Citata iš: tevas Įrašytas Vasaris 07, 2014, 18:28:07 PM
tokie centrai speju laukia nelabai ismananciu, ne vienas yra "susiremontaves" reikia ar nereikia. TA mano manymu, kad ir neissamiai patikrins, bet ir "nepriburs" zmonem.
Jus nesupratote, tikrina tie patys darbuotojai, kurie dirba TA centruose. Galima TA centruose patikrinti automobili nepraeinant TA, papildoma paslauga. Pvz Jus nuvaziuojate pasitikrinti automobili pries TA, kad ten suzinoti, kas konreciai yra negerai, o veliau pasalinus defektus - jau ramia sazine vaziuojate atlikti privalomosios technines apziuros.
http://www.tuvlita.lt/lt/klausiate_atsakome (http://www.tuvlita.lt/lt/klausiate_atsakome)
tai koks tikslas vaziuot tikrint pries? vistiek dabar galima vaziuot pries keleta savaiciu besibaigiant TA, o TA kai baigiasi, isigalioja nauja jei is karto praeini...
Citata iš: eceris Įrašytas Vasaris 07, 2014, 19:17:44 PM
tai koks tikslas vaziuot tikrint pries? vistiek dabar galima vaziuot pries keleta savaiciu besibaigiant TA, o TA kai baigiasi, isigalioja nauja jei is karto praeini...
1.pasitikrini ir jau konkreciai zinai, ka reikia tvarkyti arba keisti pries TA;
2. po patikrinimo nepraeiti TA praktiskai neimanoma;
3 neprisako kaip kokiam "super" servise gedimu, kuriuos taisyti siulo pas juos;
4.negadini automobilio TA istorijos (jeigu ateityje nori parduoti uz realia kaina, priekabus pirkejas gales pats isitikinti);
5. ir t.t.
Citata iš: megejas Įrašytas Vasaris 07, 2014, 18:53:55 PM
Jus nesupratote, tikrina tie patys darbuotojai, kurie dirba TA centruose. Galima TA centruose patikrinti automobili nepraeinant TA, papildoma paslauga. Pvz Jus nuvaziuojate pasitikrinti automobili pries TA, kad ten suzinoti, kas konreciai yra negerai, o veliau pasalinus defektus - jau ramia sazine vaziuojate atlikti privalomosios technines apziuros.
http://www.tuvlita.lt/lt/klausiate_atsakome (http://www.tuvlita.lt/lt/klausiate_atsakome)
nesusikalbejom :) dabar aisku, ka turejot omeny.
Citata iš: tevas Įrašytas Vasaris 07, 2014, 19:44:01 PM
nesusikalbejom :) dabar aisku, ka turejot omeny.
viskas ok.
Nuvaziuoji menesi pries technikine,pravarai.Naujos galiojimas prasideda,kai baigesi sena TA.Jei nepravarai gauni lapa su gedimais,Turi visa menesi susitvarkyt.Sumoki uz pakartotine nuo 6 lt iki 21 ir tikrina tik tuos dalykus,del kuriu nepraejai.Kam varyt papildomai?Del kazkokios istorijos?Paprastai uz pinigus buna pravaryta is pirmo karto,taip kad ta istorija nieko nereiskia
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Vasaris 07, 2014, 19:56:03 PM
Nuvaziuoji menesi pries technikine,pravarai.Naujos galiojimas prasideda,kai baigesi sena TA.Jei nepravarai gauni lapa su gedimais,Turi visa menesi susitvarkyt.Sumoki uz pakartotine nuo 6 lt iki 21 ir tikrina tik tuos dalykus,del kuriu nepraejai.Kam varyt papildomai?Del kazkokios istorijos?Paprastai uz pinigus buna pravaryta is pirmo karto,taip kad ta istorija nieko nereiskia
Sutinku, kad nepraeidamas TA gauni lapa su gedimais, bet juk kartais del darbuotojo atliekancio patikra ivyksta ir klaidos (kazkur forume skaiciau, dabar negaliu duoti nuorodos, kad atliekanciam patikra darbuotojui, "pasirode" kazkokie pasaliniai garsai vairo koloneliai, nors vairuotojas, tikiuos saziningaa, jam aiskino, kad tik ka remontavo vairo kolonele ir jokiu garsu nera.) einant patikra pries TA, ziuri dar kitas darbuotojas ir klaidos tikimybe mazeja. O jeigu per pacia TA pradeda patikra atliekanciam darbuotojui "rodytis" - pateiki ataskaita, kad kitam ju kontoros darbuotojui nieko "nesirode". tada galima ir su kontoros vadovybe pakalbeti apie ju darbuotoju kvalifikacija ir pan.
O apie argumenta, kad "paprastai uz pinigus buna pravaryta is pirmo karto", diskutuoti galima ilgai, bet tai tik laiko klausimas ir kiek tas ilgai. kiek kartu kad ir spaudoje buvo aprasomi atvejai, kad po TA praejimo (visiems aisku, kad uz pinigus ir is pirmo karto) masina pardavus pirkejui, kita diena atsiranda tokie gedimai, kuriu net pasalinus, TA praeiti neimanoma.
gal apie automobilio patikrinima TA diskusija reiktu nutraukti, nes temos pavadinimas kitas. (H-) Arba sukurti kita tema :think:
Masina varyta "ant durniaus". Cia mano buvusi, kuria pardaviau pries 13 metu :D Pabandyk parduoti masina su tokia istorija.
Nedideli trūkumai:
205.2 - Gabaritiniai žibintai. Įsijungia ir (ar) šviečia ne visi vienos paskirties žibintai (priekiniai, galiniai, šoniniai).. Įjungus (išjungus) atitinkamą jungiklį, vienu metu privalo įsijungti (išsijungti) visi įrengti gabaritiniai žibintai.
Dideli trūkumai:
210.1 - Galiniai(-is) rūko žibintai(-as). Neįsijungia arba įsijungia (išsijungia) netaisyklingai.. Galinis (-iai) rūko žibintas (-ai) privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atitinkamą jungiklį, tik kai įjungti artimųjų, tolimųjų šviesų ar priekiniai rūko žibintai.
211.3 - Atbulinės eigos žibintas(-ai). Nešviečia visi žibintai.. Atbulinės eigos žibintas (-ai) privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atbulinės eigos pavarą, kai įtaisas varikliui paleisti (užgesinti) yra padėtyje, atitinkančioje variklio
212.1 - Valstybinio numerio ženklo apšvietimo žibintas. Netaisyklingai įsijungia (išsijungia), nešviečia visi/visos žibintai/lemputės.. Privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atitinkamą gabaritinių žibintų jungiklį.
404.4 - Galinio tilto stabdymo jėga ir veikimas. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas > 30 proc.. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas > 30 proc.
407.2 - Stovėjimo (atsarginis) stabdys. Ratų stabdymo jėgų netolygumas > 70 proc.. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas turi būti ne didesnis kaip 70 proc.
422.3(1) - Stabdžių žarnelės. Yra didesnių įtrūkimų arba pažeidimų.. Neturi būti didesnių įtrūkimų arba pažeidimų.
503.5 - Padangų naudojimas. Ant vienos ašies ir (ar) sudvejinto tilto naudojamos nevienodos padangos.. 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi būti vienodos, t. y.: 2.1. to paties gamintojo; 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; 2.3. vienodų matmenų; 2.4. vienodos paskirt
507.5 - Priekinės pakabos kreipiančioji sistema ir tamprieji elementai. Yra didesnis laisvumas (susidėvėjimas) šarnyruose (sujungimuose).. Neturi būti didesnio laisvumo (susidėvėjimo) šarnyruose (sujungimuose)
.510.5 - Galinės pakabos kreipiančioji sistema ir tamprieji elementai. Yra didesnis laisvumas (susidėvėjimas) šarnyruose (sujungimuose).. Neturi būti didesnio laisvumo (susidėvėjimo) šarnyruose (sujungimuose)
607.2 - Priekinis ir galinis buferiai. Nepatikimai pritvirtinti.. Turi būti patikimai pritvirtinti.
705.3 - Degalų, alyvos ir kitų eksploatacinių skysčių prasisunkimas. Didesnis alyvos ar kitų eksploatacinių skysčių prasisunkimas.. Neturi būti alyvos ar kitų eksploatacinių skysčių didesnio prasisunkimo.
707.2 - Maitinimo sistema. Yra didesnių pažeidimų dėl senėjimo, mechaninio poveikio ar panašiai.. Neturi būti didesnių pažeidimų dėl senėjimo, mechaninio poveikio ar panašiai. (Kūro vamzdeliai)Draudžiama eksploatuoti:
503.8 - Padangų naudojimas. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. naudojamos dygliuotos padangos.. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. draudžiama naudoti transporto priemones su dygliuotoms padangoms.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Vasaris 07, 2014, 20:26:19 PM
Masina varyta "ant durniaus". Cia mano buvusi, kuria pardaviau pries 13 metu :D Pabandyk parduoti masina su tokia istorija.
Nedideli trūkumai:
205.2 - Gabaritiniai žibintai. Įsijungia ir (ar) šviečia ne visi vienos paskirties žibintai (priekiniai, galiniai, šoniniai).. Įjungus (išjungus) atitinkamą jungiklį, vienu metu privalo įsijungti (išsijungti) visi įrengti gabaritiniai žibintai.
Dideli trūkumai:
210.1 - Galiniai(-is) rūko žibintai(-as). Neįsijungia arba įsijungia (išsijungia) netaisyklingai.. Galinis (-iai) rūko žibintas (-ai) privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atitinkamą jungiklį, tik kai įjungti artimųjų, tolimųjų šviesų ar priekiniai rūko žibintai.
211.3 - Atbulinės eigos žibintas(-ai). Nešviečia visi žibintai.. Atbulinės eigos žibintas (-ai) privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atbulinės eigos pavarą, kai įtaisas varikliui paleisti (užgesinti) yra padėtyje, atitinkančioje variklio
212.1 - Valstybinio numerio ženklo apšvietimo žibintas. Netaisyklingai įsijungia (išsijungia), nešviečia visi/visos žibintai/lemputės.. Privalo įsijungti (išsijungti), įjungus (išjungus) atitinkamą gabaritinių žibintų jungiklį.
404.4 - Galinio tilto stabdymo jėga ir veikimas. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas > 30 proc.. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas > 30 proc.
407.2 - Stovėjimo (atsarginis) stabdys. Ratų stabdymo jėgų netolygumas > 70 proc.. Vienos ašies ratų stabdymo jėgų netolygumas turi būti ne didesnis kaip 70 proc.
422.3(1) - Stabdžių žarnelės. Yra didesnių įtrūkimų arba pažeidimų.. Neturi būti didesnių įtrūkimų arba pažeidimų.
503.5 - Padangų naudojimas. Ant vienos ašies ir (ar) sudvejinto tilto naudojamos nevienodos padangos.. 2. Transporto priemonės vienos ašies ir sudvejinto tilto padangos turi būti vienodos, t. y.: 2.1. to paties gamintojo; 2.2. vienodo konstrukcinio tipo; 2.3. vienodų matmenų; 2.4. vienodos paskirt
507.5 - Priekinės pakabos kreipiančioji sistema ir tamprieji elementai. Yra didesnis laisvumas (susidėvėjimas) šarnyruose (sujungimuose).. Neturi būti didesnio laisvumo (susidėvėjimo) šarnyruose (sujungimuose)
.510.5 - Galinės pakabos kreipiančioji sistema ir tamprieji elementai. Yra didesnis laisvumas (susidėvėjimas) šarnyruose (sujungimuose).. Neturi būti didesnio laisvumo (susidėvėjimo) šarnyruose (sujungimuose)
607.2 - Priekinis ir galinis buferiai. Nepatikimai pritvirtinti.. Turi būti patikimai pritvirtinti.
705.3 - Degalų, alyvos ir kitų eksploatacinių skysčių prasisunkimas. Didesnis alyvos ar kitų eksploatacinių skysčių prasisunkimas.. Neturi būti alyvos ar kitų eksploatacinių skysčių didesnio prasisunkimo.
707.2 - Maitinimo sistema. Yra didesnių pažeidimų dėl senėjimo, mechaninio poveikio ar panašiai.. Neturi būti didesnių pažeidimų dėl senėjimo, mechaninio poveikio ar panašiai. (Kūro vamzdeliai)Draudžiama eksploatuoti:
503.8 - Padangų naudojimas. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. naudojamos dygliuotos padangos.. Nuo balandžio 10 d. iki lapkričio 1 d. draudžiama naudoti transporto priemones su dygliuotoms padangoms.
kažkaip perskaitęs viska, pagalvojau apie 2 golfa :) kažkaip visi jie tokios būklės sėkmingai gatvėm laksto :DD
Citata iš: a1611a Įrašytas Vasaris 07, 2014, 21:06:51 PM
kažkaip perskaitęs viska, pagalvojau apie 2 golfa :) kažkaip visi jie tokios būklės sėkmingai gatvėm laksto :DD
Cia buvo Audi 100 C4 1992m :D Turejau ja puse metu. Dabar matau, jau patvory stovi kazkur :D
Jo,cia technines bukles viesune.Daukanto pagalba tokiu vazineja pilni kaimai
Sveiki, tepalo nuotekis buvo dėl nepriveržto tepalo filtro. Pavyko uzdėt filtro "raktą", bet pasukt pavyko tik su pigiausiu kinietišku- metalinė juostelė sulenkta i kilpą ir varžtas su veržle. Kitas , grandinės tipo, uždėt irgi pavyko, bet per ilga rankena , tiesiog neduoda visokie agregatai pasukt rakto. Filtras be didesniu pastangu pasisuko apie puse apsukimo.Jauciu kad galeciau dar tiek pat pasukt, bet manau , kad pakaks. Kas nustebino, tai filtro gabaritai, ir po filtru irengtas " a lia piltuvėlis" prie kurio gali prijungt slangutę ir atsukus tepalo fitrą tepalą sugaudyt į kokį butelį. FIltrą priverziau vakar, per vakar ir siandien įsukau gal simtą km, patikrinau- tepalo nė lašo. Tiesa, dar autonomini peciuka (webasto) susiremontavau, žvakės laidas buvo nupuves, kazkada pramusta izoliazija, viduj sutrunijes iki milteliu pavidalo. Tik kad nėra kada juo džiaugtis, šalčiai pasibaigė :smoke: .
Na saunuolis (y). Dziugu kad pavyko viska nesunkiai sutvarkyti.
Man kazkaip idomu pasidare del to tepalo nupylimo kranelio. Nesu mates tokio. O vat kuro filtrai tai yra tokie. Nenoriu paties apdurninti,bet gal cia buvo aprasytas kuro filtras ???
Ar kas matet tepalo filtra su ale kraneliu???
Nelabai supratau apie koki cia tepalo kraneli sneki?Kazkaip neuzfiksavau kas cia minejo toki?
As ir niekur neminejau kranelio. As minejau piltuveli. Tai visiskai skirtingi dalykai. Avensi po tepalo filtru yra piltuvelis, kai atsuki tepalo filtra atremi ji ant to piltuvelio ir tepalo likuciai per piltuveli ir prijugta slanga subega i buteli. Jei jo nebutu tepalas begtu ant ranku.
Ir ne tik ant ranku,ant variklio sono ir pusasiu.Ten toks neblogas sumanymas.Naujesniu varikliu,kad ir 85 kw filtras jau prieky variklio,ir priejimas prie jo neblogas
ar esat kas keite senesniam 1998 2.0td avensiui dyzeliui tepalo filtro ausintuvo kazkokias tarpines ?
atrodo filtras prisuktas gerai , bet is ten kazkur sunkiasi.............
kazin kur ju pirkt ir kaip keist ?