Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Žalieji => Kiti hibridai => Temą pradėjo: eceris Įrašytas Kovas 04, 2014, 22:12:55 PM

Pavadinimas: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: eceris Įrašytas Kovas 04, 2014, 22:12:55 PM
siandien darbe buvo mokymai. isgirdau idomu dalyka kas liecia elektromobilius. tai vat...
   sakykim jus pastatet savo auto pakrovimui, prijunget prie tinklo. ir jei tuo metu krito daznis elektros tinkle, tai tie elektromobiliu ar hibridu akumai padaryti butent taip, kad jie regeneruos i tinkla savo turima energija daznio atstatymui. taip kad gali nutikti, jog ijunge auto pakrovimui, galit rasti ji visiskai iskrauta. kuo pasireiskia daznio kritimas tinkle ? staigiu galios vartojimo sumazejimu....
   bet nereikia isigasti, nes musu el tinklas priklausomai veikia nuo rusijos, tad turi buti ypatingai didziuliai vartotoju atsijungimai rusijoje. kolkas tikrai tas negresia, bet imanoma, kadangi tokia ikrovimo konstrukcija, jog imanomas atvirkstinis variantas :think:
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Kovas 04, 2014, 22:20:27 PM
 Tai labai gerai jeigu kraunant namie dings elektra.Galesi savo nama uzmaitint is elektromobilio akumuliatoriaus  (y)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: toyotad4d Įrašytas Kovas 04, 2014, 22:42:52 PM
:) akumas issikraus su pirmu lemputes iziebimu
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Bemsas Įrašytas Kovas 04, 2014, 22:49:02 PM
Citata iš: toyotad4d Įrašytas Kovas 04, 2014, 22:42:52 PM
:) akumas issikraus su pirmu lemputes iziebimu

Kodel jis turi issikrauti su pirmu ijungimu, jei maitina motora 80kw galingumo. Cia 2 paras namus gales maitinti :D
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: MindaugasB Įrašytas Kovas 04, 2014, 22:55:23 PM
Citata iš: eceris Įrašytas Kovas 04, 2014, 22:12:55 PM
bet nereikia isigasti, nes musu el tinklas priklausomai veikia nuo rusijos, tad turi buti ypatingai didziuliai vartotoju atsijungimai rusijoje. 

Paaiskinkite placiau...
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: eceris Įrašytas Kovas 05, 2014, 11:57:50 AM
savo namo neuzsimaitinsit, nes pumpuos jusu akumo elektra i bendra tinkla. nebent dingus elektrai namuose atjungsit ivadini automata
   o paaiskinti placiau nezinau ka. ka zinojau parasiau
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Atex Įrašytas Kovas 05, 2014, 13:27:59 PM
Prie to paties... Yra straipsnis apie tai, kaip Prius savininkas savo namui elektrą iš automobilio pajungė. Gal kam bus įdomu.
http://www.thestar.com/news/gta/2014/01/04/ice_storm_2013_toyota_prius_powers_thornhill_mans_home.html (http://www.thestar.com/news/gta/2014/01/04/ice_storm_2013_toyota_prius_powers_thornhill_mans_home.html),
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: MindaugasB Įrašytas Kovas 05, 2014, 13:37:34 PM
Citata iš: eceris Įrašytas Kovas 05, 2014, 11:57:50 AM
savo namo neuzsimaitinsit, nes pumpuos jusu akumo elektra i bendra tinkla. nebent dingus elektrai namuose atjungsit ivadini automata
   o paaiskinti placiau nezinau ka. ka zinojau parasiau

Dar karta paskaitykite savo sakini, kuri pajuodinau. Kas tas "musu tinklas priklausomai veikia nuo rusijos"? Ir kazkokie vartotoju atsijungimai rusijoje... :D
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Kovas 05, 2014, 13:40:32 PM
Citata iš: Atex Įrašytas Kovas 05, 2014, 13:27:59 PM
Prie to paties... Yra straipsnis apie tai, kaip Prius savininkas savo namui elektrą iš automobilio pajungė. Gal kam bus įdomu.
http://www.thestar.com/news/gta/2014/01/04/ice_storm_2013_toyota_prius_powers_thornhill_mans_home.html (http://www.thestar.com/news/gta/2014/01/04/ice_storm_2013_toyota_prius_powers_thornhill_mans_home.html),
Kaip tik apie tai ir buvau skaites ir ieskojau nuorodos,kai Amerikoj per uragana dingo elektra,vienas amerikietis sitaip savo nama elektrifikavo.Turint tikra elektromobili,galima gan ilgai gyvent is jo bateriju  (y)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: eceris Įrašytas Kovas 05, 2014, 18:11:00 PM
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Kovas 05, 2014, 13:37:34 PM
Dar karta paskaitykite savo sakini, kuri pajuodinau. Kas tas "musu tinklas priklausomai veikia nuo rusijos"? Ir kazkokie vartotoju atsijungimai rusijoje... :D
gerb Mindaugai, kad jums nepasirodyt labai protingu, o man atrodyt kvailu, atsakykit sau pats i klausima-iš kur Lietuva perka didžiają dalį elektros energijos savo poreikiams po atominės uždarymo? toliau šiek tiek fizikos-kaip žinia, kintama elektros energija pas mus vartoja dažnį 50 hz. tad dažniui kritus žemiau 49,9 hz(ir kažkiek skaičių po kablelio) automatiškai ima atsijunginėti daugiausia energijos suvartojantys vartotojai... ir t.t. ir pan.( bet tie dalykai paprastam vartotojui neidomūs). dažniui atsistatyti bet koks vartotojas regeneruojanti įtampą į elektros tinklą padeda dažnio atsatymui, kadangi kiek e.e. energijos pagaminama(ji niekur nekaupiama ir nesandėliuojama), tiek jos turi būti ir suvartojama. tokiu principu veikia ir minėtų auto akumai-jie ne tik gali imti, bet ir atiduoti.... 
   ir manyčiau, jei kolega Venza raso, kad kažkur kažkas taip naudojo akumą savo namui apšviesti dingus elektrai, vadinas atbulinis variantas tikrai imanomas ir tai nėra iš piršto laužta....
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: MindaugasB Įrašytas Kovas 05, 2014, 19:20:35 PM
Citata iš: eceris Įrašytas Kovas 05, 2014, 18:11:00 PM
gerb Mindaugai, kad jums nepasirodyt labai protingu, o man atrodyt kvailu, atsakykit sau pats i klausima-iš kur Lietuva perka didžiają dalį elektros energijos savo poreikiams po atominės uždarymo? toliau šiek tiek fizikos-kaip žinia, kintama elektros energija pas mus vartoja dažnį 50 hz. tad dažniui kritus žemiau 49,9 hz(ir kažkiek skaičių po kablelio) automatiškai ima atsijunginėti daugiausia energijos suvartojantys vartotojai... ir t.t. ir pan.( bet tie dalykai paprastam vartotojui neidomūs). dažniui atsistatyti bet koks vartotojas regeneruojanti įtampą į elektros tinklą padeda dažnio atsatymui, kadangi kiek e.e. energijos pagaminama(ji niekur nekaupiama ir nesandėliuojama), tiek jos turi būti ir suvartojama. tokiu principu veikia ir minėtų auto akumai-jie ne tik gali imti, bet ir atiduoti.... 
   ir manyčiau, jei kolega Venza raso, kad kažkur kažkas taip naudojo akumą savo namui apšviesti dingus elektrai, vadinas atbulinis variantas tikrai imanomas ir tai nėra iš piršto laužta....

Nesu didelis fizikas ar labai ismanantis, tik man galai nesueina... Pasakysiu kodel.

Paskutiniais metai Lietuvai prisijungus prie Siaures saliu elektros liniju (tiesa, sleivai kreivai ir ne iki galo), is rusijos elektros pirko maziau nei 45% reikalingo kiekio. Pries tai pirkdavo dar puse tiek daugiau. Zvelgiant is siandienos, mes is rusyno perkam maziau nei puse ir tas skaicius mazes toliau, bet ne apie tai.

Man nesuprantamas tas daznio kritimas, nes teko aplankyti Elektrenu silumine elektrine, Kruonio HE bei Kauno HE. Visur kalbejo apie ta pati, kad jeigu atsiranda kazkokie tiklo svyravimai ir reikalinga daugiau elektros energijos, iskart papildomai prie Elektrenu silumines, jungiamas Kruonis arba Kaunas. Kaip pavyzdi pateike, kad darbo dienomis kai sueina visi i darbus 8-9 val. ryte ir jungia arbatinukus iskart pajauciamas elektros stygius. Svyravimu nebuna, nes visos elektrines priklauso tam paciam AB Lietuvos energija, todel susikalba be problemu.

Pasakykit man, prie ko cia rusai ir ju atsijunginejimai kazkur rusijoje?

Puikiai suprantu, kad yra perkama elektros energija, bet jeigu staiga reikia kompensuoti, Lietuva pati gaminasi, o ne laukia kol rusai kazka atjungs ar pajungs. :) Gal as kazko nezinau ir nesuprantu...

Neginciju, kad is Priuso galima uzsimaitinti nama. Pasiskaiciau, idomu ir naudinga zinoti, bet tai niekaip nesusije, kad pajungus elektricka krautis bus taip, kad ne ja kraus, o ji kazkam atidavines energija. Man kazkaip galai nesulenda :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: eceris Įrašytas Kovas 05, 2014, 20:19:42 PM
Mindaugai, Lietuvos kartu su Estija ir Latvija elektros rinka yra per maža dažnio palaikymui, tad mes priklausom rusijos energetinei sistemai. o siaures saliu  elektros liniju kaip dar vis nėra kiek man žinoma. jos gal popieriuje figuruoja, bet jų nėra. kai bus pastatyta elektros perdavimo linijos su Lenkija ir bus pastatyta konverteriai , tuomet mes galėsim jungtis prie vakarų. bet šiai dienai nėra. kabelio su švedija irgi dar nėra
kruonis tik piko metu mus gelbsti-nakties metu, kai nėra elektros poreikio, užpildomi kruonio baseinai, kurie gamina el energiją, kuri reikalinga mums piko metu, t.y. jūsų paminėtu laiku ryte. nemaišykim tinklo svyravimų piko metu ir dažnio
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: toyotad4d Įrašytas Kovas 05, 2014, 21:13:38 PM
Kam jus taip linkstat i tuos nukrypimus? Lyg vienas kita norit persaut. Diskutuoti gerai, bet traukti per danti kazin :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Kovas 05, 2014, 21:23:40 PM
 O negaletu forumo valdzia sita musu pasisnekejima apie elekta perkelt i pasnekesius apie viska  :) .O tai tema visai ne i tema gaunasi  :-]
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: mind Įrašytas Kovas 05, 2014, 22:06:31 PM
Citata iš: Venza Įrašytas Kovas 05, 2014, 21:23:40 PM
O negaletu forumo valdzia sita musu pasisnekejima apie elekta perkelt i pasnekesius apie viska  :) .O tai tema visai ne i tema gaunasi  :-]
Ar verta, gal geriau pratrinti?
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Kovas 05, 2014, 22:10:38 PM
  Jeigu tema kelia susidomejima ir joje zmones diskutuoja,manau,jos trint nereikia.Paprasciau ja padet i vieta,gal prie hybridu temos?
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: mind Įrašytas Kovas 05, 2014, 23:10:56 PM
Prašom.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Kovas 05, 2014, 23:14:12 PM
 Puiku,gal pavyks ispopuliarint Toyota hybrid pazangia technologija ir Lietuvoj  ;)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: kapsis Įrašytas Kovas 06, 2014, 00:07:03 AM
 nepamenu kur girdejau ar maciau, lyg kazkur  per discover kanala  (ar panasiai ) ,  kai vienas auksarankis  pasidare elektromobili, o batareikas naudojo  telefono, sujunge kazkiek tukstancius telefo batareiku  ir gavosi neuzimanti daug turio  galinga batareika  su kuriua nuvaziuoja daug daugiau lyginant su standartiniais elektromobiliais....
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Bemsas Įrašytas Kovas 06, 2014, 00:53:23 AM
Lietuviski elektromobiliai:
http://www.electron.lt/ (http://www.electron.lt/)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: eceris Įrašytas Kovas 06, 2014, 10:12:18 AM
vakar teko siek tiek ismeginti nissan leaf-darbe,kieme rata apvaziavau :). ten ne hibridas, o pilna elektra. tas kuris su ja atvare is vilniaus i kauna sake, kad pradzioj vaziavo 100 km/val, bene ties elektrenais pastebejo, kad tokiu greiciu vaziuojant akumo iki kauno neuzteks. suletino iki 80 km/val ir sekmingai atvaziavo. taciau jau akumas buvo praktiskai isikroves. kadangi nakti dirbau, buvo patiketa man ja pakraut. ijungus pakrovima 21-30, pilnai pasikrove 6-00 ryto. sakyciau kaip ir ilgokai. bet visumoj pats auto simpatiskas ir vietos man kaip nemazam esant priekyje pilnai pakako. uz manes sedint tokiam paciam, kojom jau vietos sakyciau mazai. bagazine pakankamai nemaza, labai svelnus ir tolygus pajudejimas ir aplamai vaziavimas smagus-vistik motoriukas 85 kw stovi. pats vaziavimas kaip automatu. gamykliska galine vaizdo kamera yra. zodziu viskas yra kaip normaliam siuolaikiniam auto...
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Bemsas Įrašytas Kovas 06, 2014, 10:26:47 AM
Skaiciau, kad nuo 220V kraunasi 8 val, nuo 380V 20min.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: eceris Įrašytas Kovas 06, 2014, 10:33:52 AM
hmmm, kazkaip neatkreipiau demesio, man padave 220 laida su krovikliu. bet ten prie priekinio dangtelio kur kisasi pakrovimo laidas, lyg maciau prietemoje, kad yra dar kazkas-tik nesiaiskinau kas. gali but kad ir trifaze rozete
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Hibdeta Įrašytas Kovas 28, 2014, 15:52:45 PM
Citata iš: kapsis Įrašytas Kovas 06, 2014, 00:07:03 AM
nepamenu kur girdejau ar maciau, lyg kazkur  per discover kanala  (ar panasiai ) ,  kai vienas auksarankis  pasidare elektromobili, o batareikas naudojo  telefono, sujunge kazkiek tukstancius telefo batareiku  ir gavosi neuzimanti daug turio  galinga batareika  su kuriua nuvaziuoja daug daugiau lyginant su standartiniais elektromobiliais....
Labai teisingai matei  (y)
Tesla model S naudoja Laptopu baterijas ir yra pasiekusi net 640km nuvaziuojamaji atstumą http://www.15min.lt/naujiena/gazas/zalias/tesla-elektromobiliai-su-pilnai-ikrautu-akumuliatoriumi-iveiks-net-640-km-atstuma-332-371737?cf=vl (http://www.15min.lt/naujiena/gazas/zalias/tesla-elektromobiliai-su-pilnai-ikrautu-akumuliatoriumi-iveiks-net-640-km-atstuma-332-371737?cf=vl)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Hibdeta Įrašytas Kovas 28, 2014, 16:05:58 PM
Citata iš: eceris Įrašytas Kovas 06, 2014, 10:33:52 AM
hmmm, kazkaip neatkreipiau demesio, man padave 220 laida su krovikliu. bet ten prie priekinio dangtelio kur kisasi pakrovimo laidas, lyg maciau prietemoje, kad yra dar kazkas-tik nesiaiskinau kas. gali but kad ir trifaze rozete
Taip teisingai matei Lieaf turi dvi pajungimo jungtis,...
Jokio skirtumo per kuria krauni tiesiog kairėje pusėje esanti jungtis yra skirta labai galingoms greito įkrovimo stotelėms (viešo naudojimo ikrovimo sottelėms)
Dešinėje pusėje yra skirta pakrovimui nuo orginalaus lieaf ir greitos ikrovimo stotelės (home station). Leaf orginaliai komplektuojamas su pakovėju kurio viename gale yra (atomobilinė šakute) toliau eina keitiklis ir kištukinis lizdas į rozėte 230VAC.

Preliminariai automobilio krovimas užtrunka:
1. Krovimas nuo greitos įkrovimo stotelės (viešo naudojimo) 20-30min. Tiek užtrunka ramiai kavinėje išgerti kavos :)
2. Krovimas nuo (Home station greito įkrovimo stotelės užtrunka) 1,5-3.
3. Automobilio krovimas nuo orginalaus pakrovėjo iš 230VAC tinklo. Kaip ir minėjo aukščiau žmogus nuo 8-9val.
P.S. Krovimo laikas priklauso nuo elektromobilio markės, ir ant kiek yra nusėdusi baterija.

Tarp kitko, jei kam įdomu gavau duomenis kur planuojamos elektromobilių krovimo stotelės 2014m. Vietos yra preliminarios 500m. spinduliu nuo taško. Lietuva stengiasi neatsilikti nuo Estu.  http://www.hibdeta.lt/index.php/ikrovimo-stoteles-lietuvoje (http://www.hibdeta.lt/index.php/ikrovimo-stoteles-lietuvoje) Gal administracija nesupyks jog įmečiau šią nuorodą. (tiesiog tai informacinio pobūdžio informacija).
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: MindaugasB Įrašytas Kovas 28, 2014, 19:15:27 PM
Hibdeta,

gal yra kokie duomenys ar apskaiciavimai: kiek reiketu krovimo stoteliu Vilniaus mieste su optimistinemis prognozemis? T.y. man idomu ar ju bus mazdaug tiek pat kiek degaliu kad dabar pristatyta?
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Hibdeta Įrašytas Kovas 28, 2014, 23:14:52 PM
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Kovas 28, 2014, 19:15:27 PM
Hibdeta,

gal yra kokie duomenys ar apskaiciavimai: kiek reiketu krovimo stoteliu Vilniaus mieste su optimistinemis prognozemis? T.y. man idomu ar ju bus mazdaug tiek pat kiek degaliu kad dabar pristatyta?
:-]  :goodboy: tokio daliko nepaskaičiuosi, nes paprasčiausiai, jei nutiks taip kaip norvegijoje esant dideliam elektromobilių kiekiui lygegrečiai didėja ne tik viešos krovimo stotelės miestuose bet ir žmonių įsigijančių Home station ikrovimo soteles. Jei tavo maršrutas per diena siekia iki 100km. kam tau ieškoti Vilniuje įkrovimo stotelės jei gali pasikrauti namie. Manai mieste bus nemokama? Tikrai taip NEBUS. Labiausiai pajausime įkrovimo stotelių atsiradimą tarp miestų.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Kovas 29, 2014, 09:31:54 AM
Buvo ir mum tas susižavėjimas Prius-u, bet kokia nauda man kaip vartotojui. Kitose šalyse valstybė kažkaip atsižvelgia į tai, pas mus - neteko girdėti. Tausoti gamtą - vargu ar priuso koncepcija tausoja, vien tik akumų pagaminimas ir utilizavimas kiek taršos.
Plius važiuodamas trasoje jokios elektros tik benzinas, sakyčiau mada, sory jau geriau A8 ir madinga ir jami, jami.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: tevas Įrašytas Kovas 29, 2014, 09:52:21 AM
Jei dar dujas ideti, visai nebrangiai vaziuoti gaunasi  :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Kovas 30, 2014, 20:42:39 PM
Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Kovas 29, 2014, 09:31:54 AM
Buvo ir mum tas susižavėjimas Prius-u, bet kokia nauda man kaip vartotojui. Kitose šalyse valstybė kažkaip atsižvelgia į tai, pas mus - neteko girdėti. Tausoti gamtą - vargu ar priuso koncepcija tausoja, vien tik akumų pagaminimas ir utilizavimas kiek taršos.
Plius važiuodamas trasoje jokios elektros tik benzinas, sakyčiau mada, sory jau geriau A8 ir madinga ir jami, jami.

Akivaizdi nauda!  (y) Vaziuoji pigiai kaip su dyzeliu,bet neturi jokio galvos skausmo ir eksplotacija zymiai pigesne  :-)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: ketvirtasis Įrašytas Kovas 31, 2014, 07:20:46 AM
Jokio galvos skausmo? - sory. Taip dyzelinis motoras didesnė tikimybė, kad bus daugiau problemų palyginus su benzu. Bet padevėtas Priusas tai loterija viena iš milijono. Iš salono nenupirksi, kalbu ne apie Lietuve parduodamus naujus auto - jie skirti trečioms šalims. Jei pirkti naują auto už tokią sumą tikrai pasirinkčau ne Priusą. Didelė suma vardan ko? Ekologijos - cha, cha net nekvepia ta ekologija.
P.S.
Tas pats principas kaip elektrą taupanti lemutė - taupo elektrą, bet smarkiai kerta per "tavo" piniginę. Tinklai pakeitė elektroninius skaitliukus, jokios naudos vartotojui iš tų taupių lempučių. Sąnaudos padidėjo net iki 50% absurdas kažkoks, kas gali garantuoti, kad ateity nieko panašaus nenutiks su tais Hibridiniais auto.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Kovas 31, 2014, 08:38:22 AM
 Sneki kaip pasamdytas kazkokiu interesu grupiu  :think: .Nelabai suprantu is kur tokias pievas rasai?Tai apie deveta,tai apie nauja pasneki,tai devetas netikes,tai naujas per brangus  (-) Pagal visas statistikas maziausiai gendantis auto,jokiu problemu nekeliantis,kuro sanaudos apie 5 - 5.5l. Tas baubas akumuliatorius jokia problema,lauzynuose laisvai gali nusipirkt.Ir ko cia vis ekologija kaisai?Dyzelis pats baisiausias tersejas todel ir prikistas tu nelemtu DPF ir jokia ekologija tau nekliuna.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 03, 2016, 15:42:15 PM
Rasau cia, nes nezinau ar cia taip veikia hibridine pavara ar cvt deze ar antipraslydimas. Musu kieme atsirado labai slidi ikalne, grynas ledas, visi, kas bando i ja ivaziuot isibegeja dar 50 metru iki jos. Buvau ir as ant jos uzrioves, bet nesupratau kaip tokioj situacijoj dirba mano auto. Letai judu i ledine ikalne, variklis jau naudoja EV rezima, reiskia pasiles. Lipu i iklane, pradejo mirgset antipraslydimo lempute. Masina praktiskai sustojo vidury ikalnes, spaudziu gaza smarkiau, paskui net iki galo, masina ne krust ir mirgsi antipraslydimo lempute, su D pavara pradejau net riedet atgal. Nu dzin atbuliniu nusileidau atgal, gerai, kad is paskos jokios masinos nebuvo.
Tai dabar klausimas: kas neleidzia per prievarta prasukt ratus ir bandyt ilipt i ikalne savom jegom? Cia antiprasildimo sistema, atmeta gaza, kad jis nereaguoja, ar hibridine sistema neleidzia to daryt, ar CVT dezes ismanumas :) ? Paskui po kiemus vazinejau ir nuokalnem su B pavara, tai situacija gal kazkiek geresne, biski riedant prisistabdo varikliu. TRC OFF knopkes nera pas mane kad laikinai isjungt sia funkcija. Ka jus darytumet tokioj situacijoj, jei ypac uz nugaros stovi masinu ir tau reikia butinai ilipt i ta ikalne, gal kazko nemoku? Aciu.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: MindaugasB Įrašytas Sausis 03, 2016, 17:31:24 PM
Henri - paskaityk nuo tos zinutes visus postus zemiau. Rasi atsakyma. Tingiu rasyti vel ta pati :)

http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,5867.msg118519.html#msg118519 (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,5867.msg118519.html#msg118519)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Sonixas Įrašytas Sausis 03, 2016, 17:45:33 PM
Citata iš: Henris Įrašytas Sausis 03, 2016, 15:42:15 PM
Rasau cia, nes nezinau ar cia taip veikia hibridine pavara ar cvt deze ar antipraslydimas. Musu kieme atsirado labai slidi ikalne, grynas ledas, visi, kas bando i ja ivaziuot isibegeja dar 50 metru iki jos. Buvau ir as ant jos uzrioves, bet nesupratau kaip tokioj situacijoj dirba mano auto. Letai judu i ledine ikalne, variklis jau naudoja EV rezima, reiskia pasiles. Lipu i iklane, pradejo mirgset antipraslydimo lempute. Masina praktiskai sustojo vidury ikalnes, spaudziu gaza smarkiau, paskui net iki galo, masina ne krust ir mirgsi antipraslydimo lempute, su D pavara pradejau net riedet atgal. Nu dzin atbuliniu nusileidau atgal, gerai, kad is paskos jokios masinos nebuvo.
Tai dabar klausimas: kas neleidzia per prievarta prasukt ratus ir bandyt ilipt i ikalne savom jegom? Cia antiprasildimo sistema, atmeta gaza, kad jis nereaguoja, ar hibridine sistema neleidzia to daryt, ar CVT dezes ismanumas :) ? Paskui po kiemus vazinejau ir nuokalnem su B pavara, tai situacija gal kazkiek geresne, biski riedant prisistabdo varikliu. TRC OFF knopkes nera pas mane kad laikinai isjungt sia funkcija. Ka jus darytumet tokioj situacijoj, jei ypac uz nugaros stovi masinu ir tau reikia butinai ilipt i ta ikalne, gal kazko nemoku? Aciu.
Hibride jokios CVT dezes nera.isjungt TRC off nebent istraukius abs saugikli.bet ir nemanau jok butu gerai nes su hibridu negalima tempt masinos taipat ir buksot negalima.taigi pats geriausias patarimas ta kalna apvaziuoti is toli ir net nebandyt lipt i ji.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 03, 2016, 18:19:36 PM
Kaip hibride nera CVT dezes? Tai kas ten tada stovi?
Kodel negalima tempti masinos su hibridine?
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 03, 2016, 19:03:57 PM
Aciu uz atsakymus. Ta ikalne apvaziuoju per kitus kiemo ivaziavimus, nes matau, kad ten ir kiti kankinasi, dabar apvazineja ta vieta :) Bet as labai tikiuosi, kad jei tos TRC sistemos neatjungtos, tai as prasukdamas ratus ant ledo, nesugadinsiu dezes inverterio ar dar ko nors? Apie kitos masinos tempima irgi neskaiciau manualo, bet net neturiu man rodos su kuo tempti :) nu reik patikrint labiau pasilenkus po galiniu bamperiu ar yra kokia nors kilpa :) Jei nera - tai reiskia ir tempt nereiketu. Siaip su automatu man rodos nerekomenduojama apskritai buksiruoti kitu auto, hidrauliniam automatam pjauna per konverteri (pusle), DSG, gali supjauti dviguba sankaba ar smagrati, o CVT del tempimo kitos masinos nesidomejau, bet ir netampau nieko :)
Beje padangos geros, naujos BridgeStone, bet nedigliuotos. Nemegstu as digliuotu, bet aisku jos butent tokioj situacijoj ir butu padejusios, bet ant sauso asfalto ar puraus sniego, slabdribos, tai dygliai blogiau, nei minksto misinio ziemine padanga.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 03, 2016, 19:15:29 PM
Priekabas tempti leidzia, manau galima ir masinas esant reikalui. Buksuoti irgi galima, cia nieko nenermalaus nematau.
Saugikliu traukinet manau ne, cia faktas :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 03, 2016, 19:30:31 PM
priekabas galima del to, kad priekaba su auto sujungti standzia vilgtim. Bet ant virves tempt kazka ner gerai, nes tempiamo auto vairuotojo veiksmai kai kurie gali labai nepatikti automatam :) Sustojus, pajudant, gaunasi smugiavimai, deze pradeda nebesuprast kaip paskirstyt perdavima i ratus. STandza vilgtim, taip visas pajudedjimas ir sustojimas tolygus, deze dirba iprastu rezimu.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 03, 2016, 19:48:37 PM
Tada su visais AT butu negalima tempti :) As suprantu, kad tai matyt nera i sveikata, bet patempus kaimyna ar pan manau nieko blogo nebus :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Sonixas Įrašytas Sausis 03, 2016, 23:14:02 PM
Citata iš: Gmc Įrašytas Sausis 03, 2016, 19:15:29 PM
Priekabas tempti leidzia, manau galima ir masinas esant reikalui. Buksuoti irgi galima, cia nieko nenermalaus nematau.
Saugikliu traukinet manau ne, cia faktas :)
is kur tokia info istraukej?su hibridu nieko tempt megalima nei prekabos nei kito auto . nes ne tik variklis suka ratus bet ir el.variklis
manau tas turetu padet
https://www.youtube.com/watch?v=dLNDGUISTYM (https://www.youtube.com/watch?v=dLNDGUISTYM)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: MAIKIS Įrašytas Sausis 03, 2016, 23:29:35 PM
Citata iš: Sonixas Įrašytas Sausis 03, 2016, 23:14:02 PM
is kur tokia info istraukej?su hibridu nieko tempt megalima nei prekabos nei kito auto . nes ne tik variklis suka ratus bet ir el.variklis
manau tas turetu padet
https://www.youtube.com/watch?v=dLNDGUISTYM (https://www.youtube.com/watch?v=dLNDGUISTYM)
klysti galima tempti tingiu dabar ieskot info bet kada imesiu visa info plius as pastoviai savo ir tampau ir priekaba tampau nematau problemu... ir siaip kokiu motyvu tu nusprendei kad negalima?
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 09:42:36 AM
Tai va radau youtube kaip atjungti laikinai TRC hybridui, jei nebegali pajudeti praslistant ratam.
1. be stabdzio pedalo - du kartus spaudziam power mygtuka, isijungi degimas. (uzsitraukiam rankini)
2. du kartus gazo pedala iki dugno ir tada i pavara N
3. du kartus gazo pedala iki dugno ir tada i P
4. du kartus gazo pedala iki dugno ir tada laikom stabdzio pedala ir spaudziam Power

Spidometre uzsidegs uzrasas Maintaince Mode ir degs TRC lempute. Atlikus sia funkcija, laikinai nedirba visos stabilumo kontroles TRC, ESP, VSC ir ABS.

Isjungus masina ir paleidus is naujo, visos sistemos vel isijungia ir stabilumo kontroles vel ijungiamos.

Tai cia ekstra atveju jei iklimpot pusnyje ar pakibot ant ledo ikalnes. Nes, kad ir su B pavara siryt ant slidesnes ikalnes galvojau turesiu problemu, nes lipant i ikalne, kad ir nespaudziant gazo pedalo smarkiau, pradejo vel mirgset TRC lempute ir jauciasi, kad galia krenta. Jei buciau sustojes, butu aleliuja buve. Nu sitoj vietoj hibridam dedu dideli minusa. Kiek skaiciau uzsienio forumu, del to per griezto TRC, daug kas net keicia auto i kita (ne hibrida), jei per metus daug tenka vazinet slidziom dangom.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Sonixas Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:10:36 AM
Citata iš: MAIKIS Įrašytas Sausis 03, 2016, 23:29:35 PM
klysti galima tempti tingiu dabar ieskot info bet kada imesiu visa info plius as pastoviai savo ir tampau ir priekaba tampau nematau problemu... ir siaip kokiu motyvu tu nusprendei kad negalima?
daryt gali ka nori bet kaip ilgam ir ka poto sakysi kai pareis koks inverteris nuo perkrovos ar koks mg 1  ar mg2 sudegs.as cia neko nesprendziau cia toyota instrukcija tokia.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:30:22 AM
Citata iš: Sonixas Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:10:36 AM
daryt gali ka nori bet kaip ilgam ir ka poto sakysi kai pareis koks inverteris nuo perkrovos ar koks mg 1  ar mg2 sudegs.as cia neko nesprendziau cia toyota instrukcija tokia.
Tai paaiskink, kodel priekabos negalima ir kuo tai skiriasi lyginant pvz: 1 vairuotojas + priekaba vs 7 zmones sedi masinoj be priekabos?
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:31:26 AM
Citata iš: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 09:42:36 AM
Tai cia ekstra atveju jei iklimpot pusnyje ar pakibot ant ledo ikalnes. Nes, kad ir su B pavara siryt ant slidesnes ikalnes galvojau turesiu problemu, nes lipant i ikalne, kad ir nespaudziant gazo pedalo smarkiau, pradejo vel mirgset TRC lempute ir jauciasi, kad galia krenta. Jei buciau sustojes, butu aleliuja buve. Nu sitoj vietoj hibridam dedu dideli minusa. Kiek skaiciau uzsienio forumu, del to per griezto TRC, daug kas net keicia auto i kita (ne hibrida), jei per metus daug tenka vazinet slidziom dangom.
O kodel ant B vaziuoji i kalna? B gi stabdo varikliu, tai nemanau, kad padeda i kalna vaziuot?
Pas mane 4x4 tai gal nesazininga lygint, bet as minu gaza ir vaziuoju :D
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:36:58 AM
Ten idomiai su tais hibridu praslydimais, teko vakar panarsyt nemazai forumu. Gaii priekaba tampyt, bet negali jos perkraut nei kad leidzia automobilio mases pakrovimas pagal tech pasa. Del praslydimu, tai ten idomu: kazka gali sudrozt, nes benzino ir el varikliai dirba labai skirtingom apsukom, kol ratai praslista kazkaip inverteris ar ta sankaba susitvarko, bet jei greitai ratai sukimbva su keliu, ten nebespeja suvienodint tu dvieju varikliu apsuku ir gali gautis kazkas blogo :) Del to ir tas TRC toks grieztas. Beje pastebejau kai hibrida perjungi i Maintaince Mode, jis laiko pastoviai ijungta benzinini varikli, butu protinga kad sitam rezime jis el. variklio nenaudotu isvis, tada gal varyt i slidu kalna vien su benzininiu ir nedrosi jokiu sankabu ir inverteriu. Bet nezinau ant kiek Toyota apsprende tuos dalykus. Bet zodziu esu susibiesines del to TRC ant hibrido. Labai....
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:40:52 AM
Citata iš: Gmc Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:31:26 AM
O kodel ant B vaziuoji i kalna? B gi stabdo varikliu, tai nemanau, kad padeda i kalna vaziuot?
Pas mane 4x4 tai gal nesazininga lygint, bet as minu gaza ir vaziuoju :D
tai va cia 2WD masinu beda, praslista vienas is ju ir kompas jungia TRC, kad nebepraslistu. As irgi turejau 4x4 Honda, bet ne hibrida, va ten kai priekis praslista, tada ateina galiniai ratai i pagalba. O 2WD nera kam ateit i pagalba, nebent koki kaimyna pakviesti, kad stumteltu :) Kol ta ziema daba praeis, tai nezinau kaip elgtis pakibus ikalnej ar uzklimpus sniege :) Ar isjungus TRC bandyt savom jegom kapanotis ar kol yra garantija, tipo kviestis Toyota EuroCare, kad trauktu lauk :) Bl, kaip lievai :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:43:53 AM
Citata iš: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:40:52 AM
tai va cia 2WD masinu beda, praslista vienas is ju ir kompas jungia TRC, kad nebepraslistu. As irgi turejau 4x4 Honda, bet ne hibrida, va ten kai priekis praslista, tada ateina galiniai ratai i pagalba. O 2WD nera kam ateit i pagalba, nebent koki kaimyna pakviesti, kad stumteltu :) Kol ta ziema daba praeis, tai nezinau kaip elgtis pakibus ikalnej ar uzklimpus sniege :) Ar isjungus TRC bandyt savom jegom kapanotis ar kol yra garantija, tipo kviestis Toyota EuroCare, kad trauktu lauk :) Bl, kaip lievai :)
Bet realiai tai cia analogiskai kaip ir su kitom masinom, kur TRC neatsijungia :) Mano Corolla Verso atsijungdavo TRC mygtuku ir tada uzlekdavau ant slidesniu kalnu (jei nedidelis :) ). Ant didesniu TRC jau nebepades...
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:45:54 AM
Citata iš: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:36:58 AM
Ten idomiai su tais hibridu praslydimais, teko vakar panarsyt nemazai forumu. Gaii priekaba tampyt, bet negali jos perkraut nei kad leidzia automobilio mases pakrovimas pagal tech pasa. Del praslydimu, tai ten idomu: kazka gali sudrozt, nes benzino ir el varikliai dirba labai skirtingom apsukom, kol ratai praslista kazkaip inverteris ar ta sankaba susitvarko, bet jei greitai ratai sukimbva su keliu, ten nebespeja suvienodint tu dvieju varikliu apsuku ir gali gautis kazkas blogo :) Del to ir tas TRC toks grieztas. Beje pastebejau kai hibrida perjungi i Maintaince Mode, jis laiko pastoviai ijungta benzinini varikli, butu protinga kad sitam rezime jis el. variklio nenaudotu isvis, tada gal varyt i slidu kalna vien su benzininiu ir nedrosi jokiu sankabu ir inverteriu. Bet nezinau ant kiek Toyota apsprende tuos dalykus. Bet zodziu esu susibiesines del to TRC ant hibrido. Labai....
Pasiziuresiu vakare instrukcija jei nepamirsiu, ka konkreciai raso apie priekabas.
Siaip normalu, kad negalima perkraut, bet tikrai nemanau, kad isvis negalima tempti kaip rase kolega.
Del TRC - neatsijungia ir man nereikia, nekreipiu demesio. Tikiu, kad padaryta tam, kad nesulauzyt nieko. Bet siaip nieko neatjungus normaliai vazinet per apsnigtus/apledejusius kalnus nematau bedos, masina turi buti tam pritaikyta.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:49:04 AM
cia paziurek kaip Prius kankinasi, tai nenoreciau, kad man taip butu :)

https://youtu.be/YYKRI3rnt6Y
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Sonixas Įrašytas Sausis 04, 2016, 11:11:28 AM
visu pirma ne visiem hibridam tempt negalima pvz priusam ir lexus ct tikrai neko negalima tempt del lexus rx ir kitu hibridu ten yra atitinkama kategorija svorio kuri gali tempt.dabar svoriu nepasakysiu nes tingiu eit jieskot tos lenteles tik del ginco.
ar ir dar atsiprasau vis del to hibride stovi kaip ir cvt deze tik principas sukimo momento keitimas kitoks ir ta deze vadinama ECVT del sito pasidomejau
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 04, 2016, 11:32:47 AM
Citata iš: Sonixas Įrašytas Sausis 04, 2016, 11:11:28 AM
visu pirma ne visiem hibridam tempt negalima pvz priusam ir lexus ct tikrai neko negalima tempt del lexus rx ir kitu hibridu ten yra atitinkama kategorija svorio kuri gali tempt.dabar svoriu nepasakysiu nes tingiu eit jieskot tos lenteles tik del ginco.
ar ir dar atsiprasau vis del to hibride stovi kaip ir cvt deze tik principas sukimo momento keitimas kitoks ir ta deze vadinama ECVT del sito pasidomejau
Taip gali buti, as is tiesu Prius nesidomejau.
Dekui, kad pasidomejai, nes tikrai skaiciau, kad CVT stovi.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 04, 2016, 11:33:57 AM
Citata iš: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:49:04 AM
cia paziurek kaip Prius kankinasi, tai nenoreciau, kad man taip butu :)
https://youtu.be/YYKRI3rnt6Y
O tau nera taip buve su kitom masinom? :V
Nes mano visos isskyrus Highlander ir Forester buvo 2WD tai tokiu dalyku teke patirt :D
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 11:38:10 AM
yra buve, bet atsijungi TRC ir pats valdai tu ratu prasisukima, pasikankini pasukioji ratu biski ant gazo ir vistiek kazkaip islipi. O Cia TRC pyst blokuoja viska ir stovi pakibes. Ivaziavus isniego pusni tai jei praslydo ir pirmyn ir atgal tai amen isvis tada jauciu :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: bladas Įrašytas Sausis 04, 2016, 13:00:55 PM
Tai šiandien nei įkalnių nereikia, su hibridu  šalutinėse gatvelėse nepavažiuotum, matyt, tai Kalifornijos ar Ispanijos rinkai skirti aparatai :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Sausis 04, 2016, 13:08:31 PM
 Nieko nesuprantu ant ko jus cia varot?Taigi visose yra tas TRC ir viskas gerai,o jau Priuse nebegerai?Issijungima zinai?Issijungi ir vaziuoji,kokios problemos?

Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: MindaugasB Įrašytas Sausis 04, 2016, 15:02:28 PM
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 04, 2016, 13:08:31 PM
Nieko nesuprantu ant ko jus cia varot?Taigi visose yra tas TRC ir viskas gerai,o jau Priuse nebegerai?Issijungima zinai?Issijungi ir vaziuoji,kokios problemos?

Inverteris sudega. Tokios ir problemos.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: PGiedrius Įrašytas Sausis 04, 2016, 17:09:52 PM
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 04, 2016, 13:08:31 PM
Nieko nesuprantu ant ko jus cia varot?Taigi visose yra tas TRC ir viskas gerai,o jau Priuse nebegerai?Issijungima zinai?Issijungi ir vaziuoji,kokios problemos?

Seimoje septyni metai Priusas, tik dabar suzinojau, kad turiu problemu  :-] :-] :-] 
Issigandau ne juokais... Parodziau, zmonai sios temos rasinelius (Zmona priusu vazineja) sakau, greit sakyk ka slepi del priuso  :goodboy: sako, kad nieko, jokiu problemu...
Nepatingejau, vakar suradau uz miesto slidu, kalnuota keliuka, o gi is tikro nera problemu, kaip ir visos masinos vaziuoja  ;)
Galvojau su tarpine bedos .... :P
Dar youtube palandziojau:
https://www.youtube.com/watch?v=YDGk7Fcpx7Q (https://www.youtube.com/watch?v=YDGk7Fcpx7Q)
Nusiraminau...
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: MindaugasB Įrašytas Sausis 04, 2016, 18:26:51 PM
Tai tas rusas ratus prasukineja tik ant elektros motoro pagal video garsa. Hm, idomiai.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 18:58:52 PM
tai lygioj aikstelej as irgi taip galiu :) Reiks pabandyt isijungt EV rezima lipant i slidu kalniuka, bet tada reikia issijungt peciuka ir variklis turi buti pilnai isiles, kad leistu jungti EV. Nes kiemuose po kalniukus tikrai turiu problemu, kur greicia mazi.
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: PGiedrius Įrašytas Sausis 04, 2016, 19:43:52 PM
Citata iš: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 18:58:52 PM
tai lygioj aikstelej as irgi taip galiu :) Reiks pabandyt isijungt EV rezima lipant i slidu kalniuka, bet tada reikia issijungt peciuka ir variklis turi buti pilnai isiles, kad leistu jungti EV. Nes kiemuose po kalniukus tikrai turiu problemu, kur greicia mazi.

... ir tarpine nepamirsk patikrint )))
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 21:58:41 PM
tai ismokykit ta tarpine ivaziuot i apledijusi kalniuka su sitais TRC :) Bandau visaip ir greiciau ivaziuot ir leciau, bet priena toks taskas kai pradeda mintyse automobilio pageidauti, kad jis nesustotu, nes ta lempecka kartu su signalu ivariai vaziuojant pradeda net degti istisai, ir auto pradeda stot. Kaip uzknisa, kad turiu mokytis is naujo vairuot, pratintis prie elektronikos stebuklu. Su Avensiu 2003 mechanine deze ilipdavau i zymiai ilgesnius kalniukus apledyjusius... AIsku nekalbu apie 4x4, ten apie tokias problemas pamirsdavai isvis, bet uztat kuro srebdavo tiek ziema tiek vasara po 18l duju :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 04, 2016, 22:06:04 PM
Dujiniai hibridai tiek nevalgo :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 23:11:03 PM
nu bet duju i hibrida tikrai nedeciau :) cia tik lietuviai gali toki isniekinima padaryt :) Mane vien uzknistu multivoztuvo garsas bagazinej, kai is EV rezimo griztu i dujas :) Ko gero efektyviausias variklis butu branduoline energija :) Po maza reaktoriu i kiekviena auto ir pirmyn :) Aisku reiktu tik sumastyt autonomini ausinima reaktoriaus, radiacijos izoliavima. Na ir zinoma atitarnavus reaktoriui, radioaktvyias atliekas siunciam Putinui, tas gi zadejo RU radiaktyvias atliekas issiust i kosmosa :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: kalava Įrašytas Sausis 05, 2016, 00:32:01 AM
Citata iš: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:36:58 AM
Ten idomiai su tais hibridu praslydimais, teko vakar panarsyt nemazai forumu. Gaii priekaba tampyt, bet negali jos perkraut nei kad leidzia automobilio mases pakrovimas pagal tech pasa. Del praslydimu, tai ten idomu: kazka gali sudrozt, nes benzino ir el varikliai dirba labai skirtingom apsukom, kol ratai praslista kazkaip inverteris ar ta sankaba susitvarko, bet jei greitai ratai sukimbva su keliu, ten nebespeja suvienodint tu dvieju varikliu apsuku ir gali gautis kazkas blogo :) Del to ir tas TRC toks grieztas. Beje pastebejau kai hibrida perjungi i Maintaince Mode, jis laiko pastoviai ijungta benzinini varikli, butu protinga kad sitam rezime jis el. variklio nenaudotu isvis, tada gal varyt i slidu kalna vien su benzininiu ir nedrosi jokiu sankabu ir inverteriu. Bet nezinau ant kiek Toyota apsprende tuos dalykus. Bet zodziu esu susibiesines del to TRC ant hibrido. Labai....

Tai vat, vienas is netiketu momentu, kuri irgi suzinojau ieskodamas hibridu (Mindaugas ir buvo idejes nuoroda i mano klausima, kaip isjungt TRC hibridui) - mano kelyje namo yra ikalne, kuriai kartais prireikia isjungt TRC, kad uzbaigt ivaziuot. Suzinojes, kad del techniniu subtilybiu negalima, hmm, sudvejojau del hibrido pasirinkimo.
Na, taip slidu nedaznai buna, bet vis vien nemalonu uztrigt vingiuotoj  ikalnej...
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 05, 2016, 06:11:38 AM
Hmm, gal as neteisingas masinas turejau, bet pas mane daugumoje neatsijungdavo :D Passat atsijungdavo, bet vistiek ratai vietoj kasdavosi, bet didelio kalniuko nereikejo...gal del padangu, bet nesu tikras...
O del duju tai kiekvienam savo. Aisku, hibridas ir siaip ekonomiskas, bet su dujom vistiek gerokai pigiau ir tuoa pinigus galima atostogom pvz panaudot :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Sausis 05, 2016, 08:17:31 AM
Nu sunkiai man sekasi toyotistu psichologijoj susigaudyt  :think:  .Kai dyzeliui galvas praputineja,EGR valyt reikia, DPF uzsikinsineja,zvakes luzineja,purkstuku tarpines pradegineja,purkstukai brangus,sankaba brangi ir dar treska,voztuveliai knisa prota,kuro filtrai knisa prota,starteris knisa prota ir t.t.  ....... tai viskas gerai,normalu! O kai Prius viso sito jovalo net neturi,tai atrandama,kad nera TRC OF knopkes!!!!!!  :D  Nors ir ta TRC galima isjungt,yra budas,bet kazkas vis tiek negerai! Tai kas negerai !!!!! ??? 
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: GALLANT Įrašytas Sausis 05, 2016, 08:45:59 AM
Negerai, kad Prius nera dyzeliu  :D
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: bladas Įrašytas Sausis 05, 2016, 08:52:27 AM
Venza, čia ne tojotistai, tiesiog yra tokia žmonių kategorija, kai rašo į forumą nusiskundimus, kad shoodas ne mašina, kad labai erzina, nes pradėjus važiuoti automatiškai užsirakina durys, per bliutūfą prisijungia tik vienas telefonas, kitame forume jis skųsis, kad picerijoje per ilgai nešė picą, kad ji buvo per stora, kad padavėja nenusišypsojo, dar kitame - blogai, kad per Klaėdas nebuvo sniego ir buvo per šilta, o per Naujus Metus buvo sniego, bet buvo per šalta. Verktiniai . . .
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Sausis 05, 2016, 08:53:59 AM
Citata iš: GALLANT Įrašytas Sausis 05, 2016, 08:45:59 AM
Negerai, kad Prius nera dyzeliu  :D
Bet Prius yra pilku  :D
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 05, 2016, 08:57:59 AM
Dar pasiskuskim, kad tokiu salciu hibridas neveikia isvis, tik benzininis motoras :D  Nu ok, kai masina isilus ir visus sildymus isjungi, kartais padirba ant elektros :D
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 05, 2016, 10:08:54 AM
Normaliai pas mane dirba ir ant elektros prie -20. Salone nustatyta +25. Prie sviesoforu visada EV rezimas, kartais net vienodu greiciu vaziuojant isimeta EV. Aisku ne taip kaip vasara. :) Realios sanaudos dabar apie 7.5l
Kas liecia nusiskundimus, nu bl... as paziureciau, kaip jus ponai neiskustumet kai elektronika masinai nebeleistu pajudet isvis. TRC OFF isjungimas atliekamas ilga kombinacija, kur pakibes vidury kalniuko, to nepadarysi vienu knopkes paspaudimu, juolab isjungus TRC, gali susvilint inverteri, ta padaryt garntinei masinai nelabai noreciau. As net i atstovybe parasiau apie situos reikalus, klaustelejau gal yra kokie kursai kaip hibrida vairuot ziema :)
SIandien atlikau dar kelet bandymu, nes i norima kalniuka neilipau, pries mano nosi bimbalas troike su galu varomu be problemu, tai susinervinau. Pradzioj susiradau ledine aikstele, isijungiau EV rezima, vien elektra ir ka jus manot TRC lempute net nesumirgsejo eina kai zveris per leda, kol per daug paspaudus gaza neperjungia i benza ir tada vel TRC suveikia ir prasideda ratu blokavimai. Kitas niuansas, man nesiseka i ta ikalne ilipt rytais, gal padangu guma apledyjus ir sukietejus, del to pacioj pradzioj sukibimo beveik nera, ypac su ledu. Paskui dienos metu bandant ivaziuot i ta ikalne sekas lengviau, nu bet irgi bijant kad nepakibciau. Manau cia dar bus ir padangu nesusilusiu beda. Beje siandien degalinej tikrinau padangu slegi, bent priekiniu, nes rankos sustipo nerealiai, tai 2.2bvar. Gal tokiom salygom pasidaryt kokius 2.0bar bent ant priekio. Dzin ta ekonomija, bet gal sukibimas geresnis bus? Kaip manot?
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Sausis 05, 2016, 10:30:55 AM
 Manau uzsidek dygliuotas padangas ir nebus problemu.Mano abu Priusai su dygliuotom padangom (moterys vazineja ),tai niekas nesiskundzia  :-)  .As siuo metu su vasarinem vazineju,bet irgi nesiskundziu  :D
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: MindaugasB Įrašytas Sausis 05, 2016, 10:49:20 AM
Uzsimesk i prieki dvi dygliuotas ir pamegink vaziuoti (y)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 05, 2016, 15:08:48 PM
jo begu tekinas pirkt poros dygliuotu padangu :) maciau ant vieno is tu kalniuku siandien pabarste smelio, bet abejoju ar labai pades :) Reikejo nuvalyt sniega nuo ledo, tada uzvaryt druskos misinio. Bet del tu dvieju ikalniu tikrai dygliuotu padangu nepirksiu :)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 05, 2016, 15:29:33 PM
O vat Youtube sako, kad TRC butent tau ir pades i ta kalna uzlipti :)
https://www.youtube.com/watch?v=-ytdH7_exg0 (https://www.youtube.com/watch?v=-ytdH7_exg0)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: kalava Įrašytas Sausis 05, 2016, 20:56:37 PM
Citata iš: Venza Įrašytas Sausis 05, 2016, 10:30:55 AM
Manau uzsidek dygliuotas padangas ir nebus problemu.Mano abu Priusai su dygliuotom padangom (moterys vazineja ),tai niekas nesiskundzia  :-)  .As siuo metu su vasarinem vazineju,bet irgi nesiskundziu  :D

Venza, tu pats sakei apskritai zieminiu padangu ziema nededi, kol nepasninga, o cia dar dygliuotas siulai! 😀
Beje, uzsidejus dygliuotas, i kurias Europos salis gali vaziuot? Tik i skandinavus? Tada ka, vel keist padangas? Nesamone kokiua tai. Nebent ziemines padangos be sipu, bet ale sukibimo kaip su sipais mautis, bet tai vis tiek ne tas pats.

Beje, viskas dar priklauso nuo keliu prieziuros - kolega norvegas jau antru hibridiniu Auriu vazineja (aplink Sandejorda, pieciau Oslo), sipuotu padangu nenaudoja, taciau sake jokiu problemu neturejo - gal vien todel, kad ten keliai labai operatyviai nuvalomi :D
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Sausis 05, 2016, 21:20:12 PM
Citata iš: kalava Įrašytas Sausis 05, 2016, 20:56:37 PM
Venza, tu pats sakei apskritai zieminiu padangu ziema nededi, kol nepasninga, o cia dar dygliuotas siulai! 😀
Nemaisyk ko as nededu sau ir ka dedu zmonai,dukrai ar siulau kitiems  ;)  .Jeigu vaziuoju i Svedijos siaure ziema zvejot,deduosi dygliuotas ir as,nors vienais metais vaziavau su nedygliuotom zieminem.Nu ir nieko,nuvaziavau ir grizau.Siomis dienomis baigiu susitvarkyt Sienna sau,tai ant jos sudejau ziemines padangas,o iki siol vazineju su pardavimui skirta Sienna su vasarinemis padangomis (zymejimas M+S yra ).Problemu nekelia ir jos,nes masina 4x4,bet atitinkamai laikausi didesnio atstumo,posukius leciau iveikineju.Man labiausiai truksta masinoj ABS isjungimo,nes kai sviezio sniego pabarste,tai tragedija su ABS  :-/
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Henris Įrašytas Sausis 14, 2016, 15:47:31 PM
kazkaip atradau buda kaip per snieguotas, apledijusias ikalnes vaziuot su hibridu neatjungus apsaugos sistemu. Svarbiausia nespaust gazo, jei mirgis antipraslydimas, nes tada prarasim greiti iki sustojimo. Jei tolygiai laikant gaza pradeda pipset ir mirgset antipraslydimas. Tada atleidziam gaza ir tokiais impulsais spaudinejam gazo pedala per sekunde pora lengvu paspaudimu, reguliariai. Cia panasaiai kaip gezai su bmw gazuoja prie sankryzu, tik aisku pedalo neminam iki dugno nes intervalas ilges. Cia reikia per kuot tumpesni laika kuo daugiau spausti gaza ir ji atleist, brm, brm, brm :) Pastebejau, kad tuomet TRC nefiksuoja dideliu ratu praslidimu ir neblokuoja ratu. Tai sis variantas man pasiteisino net labai. Tik man ekspertai patarkit ar as tokiu labai retai naudojimusi budu, nesuesiu kokiu daliu (deze, inverteris), daugiau nematau, kam kenktu. Bet gal kaip jus pasakysit tai irgi labai blogai?
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Venza Įrašytas Sausis 14, 2016, 17:59:46 PM
 Automobiliai gaminami taip,kad patys save apsaugotu nuo neapgalvotu veiksmu ir kazka sugadint nera paprasta ( nors labai stengiantis imanoma  :D  ) .Jeigu tau elektronika leidzia taip vaziuot,reiskia galima  ;)
Pavadinimas: Ats: Hybrid praktinis panaudojimas
Parašė: Gmc Įrašytas Sausis 14, 2016, 18:07:40 PM
As irgi taip manau ir kaip minejau  Prius tikrai turi vaziuot i kalna ne blogiau bei jo analogai