Sveiki, užsidegus ,,chek" radau tokias klaidas:
C1571/71 Speed Sensor Malfunction ,
C1573/73 Engine Rotation Signal Malfunction ,
P1251 Step Motor for turbocharger control Circuit.
Ištrynus klaidas, atsinaujino tik pirmoji (C1571), kitos dvi nebeatsinaujino. Klaidą kompas rodo, bet ,,chekas" nedega. Iš aprašymo suprantu, kad greičio daviklis blogai dirba. Realiai važiavimui kaip ir nieko nesijaučia. Ar verta pradėti ,,ieškot sliekų"? O gal čia laiko klausymas kada tas dačikas užlinks ir motoras į avarinį režimą persimes? Ir gal kas susidūrę su tokiu reikalu ir žino kurioj vietoj stovi tas daviklis?
Greicio daviklis turi stoveti ant greiciu dezes
Pagal manuala raso,kad speed sensor tai tas ka mes vadinam ABS davikliu. jis stovi ant priekines stebules. Gale stovintis (ABS daviklis) vadinamas slidimo davikliu ... :think: pabandyk nuo ten
Bet realiai tada turėtu degti ABS ženkliukas. Nu reiks persižiūrėti visus ABS daviklius, o jei viskas ok, žiūrėsiu dėžės daviklį. Manau kad greičiausiai dėžės greičio daviklis blogai veikia, nes ne per seniausiai pakeista sankaba ir kita dėžė.
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Kovas 26, 2014, 09:09:44 AM
Pagal manuala raso,kad speed sensor tai tas ka mes vadinam ABS davikliu. jis stovi ant priekines stebules. Gale stovintis (ABS daviklis) vadinamas slidimo davikliu ... :think: pabandyk nuo ten
Pasitikrinau visus ABS daviklius atrodo dirba. Ir pats ABS veikia be problemų. Pasikeičiau greičio daviklį- tas pats, klaida vėl išlenda. O ar negali būti kad alkūninio veleno padėties daviklis grybauja?
Be to, numynus tapkę ant antros pavaros, variklis priduso ir ymete į LIMP MODE. Čekas užsidegė. Užgesinus ir po kelių sekundžių užvedus, čekas dega bet auto važiuoja normaliu režimu. Patikrinus klaidas vel išlindo P1251 Step Motor for turbocharger control Circuit.
Keičiant pavarų dėžės daviklį, prie to pačio ir EGR nuėmiau ir išvaliau. Gal dėl EGR išmetė P1251?
Dėl EGR nuėmimo ir išvalymo tikrai neturėtų klaidos mesti.
Ta prasme klaidą išmetė vakar vakare. Šiandiena keičiau dėžės daviklį ir prie to pačio išėmiau EGRą išvalyt. EGRas buvo prikepęs. Sakau gal vakar čekas dėl EGRo blogo veikimo užsidegė? Nuresetinau abi klaidas, bet greičio daviklio klaida vistiek išlenda (bet čekas neužsidega).
O P1251 klaida ne su turbos slėgiu susijusi?
Šita klaida su turbina surišta, bet užsienio forumuose kalbama, kad esant šitai klaidai ir EGR valymas padeda problemą išspręst. Dar minima kad turbos valdymo dačikai (kurių man nesisekė atrasti) gali blogai veikti. Vieniems užtenka juos pravalyt, kiti keičia naujais.
Jei gerai išvalei ir tvarkingai sudėjai atgal, tai kaip tik klaidos turėjo dingti. Kai EGR sudurniuoja (mano atveju) užsidega check, VSC, TRC off. Va dėl dačikų tai reiktų labiau pasidomėti.
Citata iš: efkisx Įrašytas Balandis 04, 2014, 22:01:45 PM
Pasitikrinau visus ABS daviklius atrodo dirba. Ir pats ABS veikia be problemų. Pasikeičiau greičio daviklį- tas pats, klaida vėl išlenda. O ar negali būti kad alkūninio veleno padėties daviklis grybauja?
Be to, numynus tapkę ant antros pavaros, variklis priduso ir ymete į LIMP MODE. Čekas užsidegė. Užgesinus ir po kelių sekundžių užvedus, čekas dega bet auto važiuoja normaliu režimu. Patikrinus klaidas vel išlindo P1251 Step Motor for turbocharger control Circuit.
Keičiant pavarų dėžės daviklį, prie to pačio ir EGR nuėmiau ir išvaliau. Gal dėl EGR išmetė P1251?
Alkuninio veleno daviklis vadinasi Crankshaft sensor. Jo grybavimas dazniausiai pasireiskia uzsilus varikliui. Duodant smarkiai gazo gaunasi toks kaip variklio susitampymas. Gali visiskai dingti trauka.Variklis pradeda dusti,dusti,nebenori klausyti gazo pedalas. Uzgesines dazniausiai neuzkuri masinos kol neatausta datcikas ar variklis.
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Balandis 05, 2014, 00:01:11 AM
Alkuninio veleno daviklis vadinasi Crankshaft sensor. Jo grybavimas dazniausiai pasireiskia uzsilus varikliui. Duodant smarkiai gazo gaunasi toks kaip variklio susitampymas. Gali visiskai dingti trauka.Variklis pradeda dusti,dusti,nebenori klausyti gazo pedalas. Uzgesines dazniausiai neuzkuri masinos kol neatausta datcikas ar variklis.
Nu pas mane pasireiškė visi šitie simptomai kuriuos išvardinai, tik kad variklis iškarto užsiveda :think:
Gal dyzeliui ir ne taip jautriai reaguoja. Man taip buvo su benzu. Ten alkuninio datcikas suristas su velenelio datciku duoda kibirksti tam reikiamu momentu. Dyz kibirksties nera. Cia sprogimas vyksta nuo suspaudimo. Matyt purkstukai gauna komanda nuo virsutiniu(-io) datciku.
Paaiskink ka reiskia LIMP MODE...
LIMP MODE - tai lietuviškai ,,avarinis režimas". Šiandiena pora valandėlių prasimaliau po miestą, tai po vakarykščių darbų mašina rieda be jokių trukdžių. Gal padėjo EGRo valymas? Dar pasijungsiu kompą ir žiūrėsiu kaip ten su ta klaida C1571. Išskaičiau tokį dalyką, jei su greičio davikliu ir jo elektros grandine viskas gerai, tai ta klaida pasiekus apie 10km/h greitį automatiškai išsitrina iš mašinos kompo.
Tai cia panasiai,kaip ABS. Pasiekus apie 10km greiti pasitikrina sistema. Sunkvezimiam tik prie tokio greicio uzgesta priekabos ABS geltona lempute (jeigu viskas OK). Matyt kazkas panasiai.
Pas mane ant benzo C1203, C1571, C1573 jau nebepirma karta.
Taip pat P0420 jau kuri laika kankina, kiek cia visur domejaus ale apgavika det arba kondika su rezistorium lituot, siandien prisiruosiaiu nifiga po kelevio sedyne neradau tu laidu.
Su P0420 viskas aisku, kazka mastysim.
O kaip del tu C1203, c1571, c1573 imt i galva? Gali man kada masina sustot del to ar kokiu rimtesniu bedu atsirast?
Ar kas zino?