Prisiskaiciau visokiu baubu apie D-4D nelaikancias tarpines, bet kazkaip paieskoje neradau konkreciu kainu. Autorizuotas servisas sako, kad remontuojant paprastai ima lauk varikli ir tada keicia tarpine (taip kaip nurodyta Toyotos remonto instrukcijoje), nes kitaip neimanoma prieiti is variklio sono prie grandines kad viska patikimai prisukti. Kaina darbu su remontais apie 3 KLt (z) Ar yra alternatyvos? Gal auksarankiai motoristai sugeba patikimai suremontuoti be variklio isemimo? Reikalas Kaune.
Tikrai buvo apie kaina kalbeta,tik temos pavadinimo nepamenu. Teks permest visa turini ir surasi. O del to,kad daug ieskojimo,tai dauguma savai bèdai sukuria SAVO tema,tai ir sunku po to kazka rasti...
sveikas pats ne karta esu ardes esu toki varikli taigi galiu pasakyti alternatyvos tikrai nera.arba daryt gerai arba isvis nelyst.Nes jei bandyt jieskot alternatyvos visu pirma uztruks dvigubai ilgiau visu atntra nuo to laiko pilgejimo kokybe geresne nebus.bet jei kokybe tau ne pirmoj vietoj tai su alternatyva geriausias variantas
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Gegužė 08, 2014, 10:01:22 AM
Tikrai buvo apie kaina kalbeta,tik temos pavadinimo nepamenu. Teks permest visa turini ir surasi. O del to,kad daug ieskojimo,tai dauguma savai bèdai sukuria SAVO tema,tai ir sunku po to kazka rasti...
moderatorius reikia paraginti aktyviau darbuotis
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,748.msg44796/topicseen.html#msg44796 (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,748.msg44796/topicseen.html#msg44796)
(y) Dėkui.
Citata iš: gintarasi Įrašytas Gegužė 08, 2014, 09:22:59 AM
Prisiskaiciau visokiu baubu apie D-4D nelaikancias tarpines, bet kazkaip paieskoje neradau konkreciu kainu. Autorizuotas servisas sako, kad remontuojant paprastai ima lauk varikli ir tada keicia tarpine (taip kaip nurodyta Toyotos remonto instrukcijoje), nes kitaip neimanoma prieiti is variklio sono prie grandines kad viska patikimai prisukti. Kaina darbu su remontais apie 3 KLt (z) Ar yra alternatyvos? Gal auksarankiai motoristai sugeba patikimai suremontuoti be variklio isemimo? Reikalas Kaune.
Net nežinojau, kad D-4D tarpinės nelaiko.
Tai tau jau pucia?
Isvis man neaisku su tom tarpinem. Pasiklausai vieni 160 tukst jau keicia. Kiti pravaziave ir 300 tukst ir nieko. Cia gal jei laiku darai servisus viskas ok buna.
Laimės reikalas, kaip pasiseks, plius rizikos faktoriai, kaip variklio perkaitinimas ir t.t.
Nekeiciant tepalo, nesekant lygio - manau pirmas zingsnis i tarpines remonta. Dar, jei antifrizo mazai, ar vietoj jo vanduo - tokia pat situacija.
Dar pridesiu :) pvz apie bmw taip pat mitai sklando apie tarpiniu ir galvu, neva broka. Mano 2.0 110kw buvo nupirktas, kai rida buvo vos 100.000 iki 380 tkm varikliui keisti tik tepalai ir filtrai. Absoliuciai jokiu detaliu daugiau. Tas pats ir su Toyota, priziurekit, kolegos, automobilius, juolab, tai kainuoja maziau, nei paskui remontui leidziamos sumos :)
Man toks vaizdas. Kad teks is naujo gilintis i toyota dyzeli. Nes atvirai golf turedamas, nors ir dyzeli ranka numodavau i tepalu keitima :) sakydavau jugi cia golf. O dar kaip remontai daznai seka, tai isvis nieko nekildavo ranka daryti. Kazkaip ta meile isblesta.
Nelabai yra kur gilintis :) elementari prieziura: tepalai, filtrai, normalus kuras. O golf kaip tik megstantis tepaliuka paskanauti.
Kura visa laika pilu gera. Statoilas arba Neste. Uk Shell budavo. Toyotai net nesugalvociau kitokio ir pilti :)
ne tepalu keitimas itakoja tarpines praputima.Toyota dyzeliuose stebekit vandens siurbli.nes dazniausiai is auksciau parsyto tas ir itakoja tarpines praputima.vandes siurblys pradeda leist skisti jum nepastibint jo mazeja kol perkaitinat varikli.ir tada ir gaunasi tarpines praputimas
O paskui keiti tarpine ir vandens siubrli kartu.
Darbas 1200Lt
Citata iš: MAIKIS Įrašytas Gegužė 08, 2014, 22:18:17 PM
Darbas 1200Lt
idomu uz tokia kaina ka uzdyrba pats darbininkas kuris daro ta varikli.
Citata iš: Sonixas Įrašytas Gegužė 08, 2014, 23:06:15 PM
idomu uz tokia kaina ka uzdyrba pats darbininkas kuris daro ta varikli.
Tai tas darbininkas tiek ir uždirba,- tik aišku per mėnesį :)
jei zmogus save tik tiek vertina jei jam uztenka tokios algos tai ir padaryta bus attinkamai jok po 3 men vistiek atvarys pas dyleri ir uzmokes 3000 lt kad padoriai padarytu:D
O tai kiek dienu tam varikliui tarpine keist reikia? 3 - 4 neuztenka?Uz darba dienai 200lt maza?
Bet logiskai pagalvojus padarius uz 1200 nekokybiskai, daugiau niekad pas ta meistra nevaziuos, o lupos is lupu greitai skrenda apie gerus meistrus ir ne. Plius dar google :)
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 09, 2014, 00:28:03 AM
O tai kiek dienu tam varikliui tarpine keist reikia? 3 - 4 neuztenka?Uz darba dienai 200lt maza?
Tegul pakeičia visas dalis (originalias), kurias pakeičia oficialaus atstovo servisas, suteikia atliktiems darbams garantiją, sumoka valstybei mokesčius (t.y. PVM) ir pažiurėsiu aš tada kokia garažinio meistro darbų kaina bus. Ar nebus panaši kainą, kaip pas oficialų atstovą?
Tai ir rase,kad darbas 1200lt,o detales jau atskira kaina.
Keiciau pas dileri, garantija+, originalios detales+, aptarnavimas +, gvau dar nuolaidu irgi+ :D.
Viso gavosi apie 3,2k Lt. Tik va nezinau garaziuki darant ir renkantis detales atskirai nesigaus kad sumokesi didesne suma. Plius kaip su garantija. Isvaziuosi kur po kokiu 3 ar 4 men ir matai kad dingsta ausinimo skystis ar bakelyje pletimosi burbuliuoja uzvedus. Kazi ar tas"auksarankis" apsiims per nauja daryt tavo varikli.
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 09, 2014, 00:28:03 AM
O tai kiek dienu tam varikliui tarpine keist reikia? 3 - 4 neuztenka?Uz darba dienai 200lt maza?
dizeliuniam variklio remontuj toyota duoda 16.3 val.kiek esu ju dares tai cia su gerom salygom keltuvu ir variklio iskeleju nesu ne karto ne spejas padaryt laiku.nes tai neimanoma.tai dabar skaiciuok kiek dienu reikia remontuj.visada uztrunku mazdaug 20 val tik su tarpines keitimu.
kas per auto ta Toyota kad keiciant tarpine reikia varikli imti lauk... paprastai kitom masinom niekas neima to variklio, pakeicia ir vaziuoji toliau... kas ten tokio mandraus kad tokia kaina "kosmine" uz tarpines keitima. Kam tada toyota jeigu tokios bedos...
kaip ir sakiau reikia priziuret masina stiebiet vandens siurbli ir ne bus bedu.beto golfuj senam gal ir nereikejo isiminet variklio.dabar naujesniom masinom bene visom reikia varikli isiminet nes tiek visko prigrusta jok paprasciau ji istrauk ir laisvai remontuot
Citata iš: naujas32 Įrašytas Gegužė 09, 2014, 08:37:01 AM
kas per auto ta Toyota kad keiciant tarpine reikia varikli imti lauk... paprastai kitom masinom niekas neima to variklio, pakeicia ir vaziuoji toliau... kas ten tokio mandraus kad tokia kaina "kosmine" uz tarpines keitima. Kam tada toyota jeigu tokios bedos...
Labai abejoju, kad tokių metų kokiam BMW ar MB variklio galvutės tarpinės keitimas kainuotu pigiau negu Toyotai pas oficialų atstovą.
Aš keičiau garaže pas rekomenduotus meistrus, jau daugiau kaip metai praėjo, kol kas viskas gerai. Man šlifavo galvą, keitė galvos tarpinę , plius kitos tarpines kurios keičiamos automatiškai, vandens pompa, tepalai, aušinimo skystis, viskas kainavo 1900lt.
o ar nedaugiau darbo ir pinigu visa varikli traukti? manau kad geriau nusiardyti puse agregatu ir nusiimti galva. Pasidomesiu pas variklistus kokie niuansai manau atsakymas bus "zinoma kad patogiau isemus varikli ir uz darba daugiau prasyti gali". seniau ir audi a6 c5kebule nuimdavo visa prieki kad pakeistu dirzus bet sumanus meistrai to nedaro. kazkada turejau bedu su bmw530d purkstukais teko visus imti lauk, servise paprase 400lt uz darba tipo lb sunkus darbas tai pats per 2.5 val ta darba pasidariau be problemu. Nenoriu nieko sakyti bet kita karta tas darbas buna perdetas ir daromas brangesnis variantas. Zinoma buciau meistras buciau suinteresuotas daugiau uzdirbti :)
Citata iš: muncis Įrašytas Gegužė 09, 2014, 08:51:29 AM
Aš keičiau garaže pas rekomenduotus meistrus, jau daugiau kaip metai praėjo, kol kas viskas gerai. Man šlifavo galvą, keitė galvos tarpinę , plius kitos tarpines kurios keičiamos automatiškai, vandens pompa, tepalai, aušinimo skystis, viskas kainavo 1900lt.
ir sutaupiai saunu ;)
Citata iš: naujas32 Įrašytas Gegužė 09, 2014, 08:55:25 AM
". seniau ir audi a6 c5kebule nuimdavo visa prieki kad pakeistu dirzus bet sumanus meistrai to nedaro.
pats matei kaip jie tai daro? ar pats matei kiek ten vietos tarp televizuoriaus ir dirzo dangtelio tarpas?ten vos ne genero dirza pakeist reikia prieki ardyt o apie dangteli pagrindinio dirzo isvis tyliu.
O atstovybes kaina uz 3000lt jau su pvm?
Citata iš: naujas32 Įrašytas Gegužė 09, 2014, 08:37:01 AM
kas per auto ta Toyota kad keiciant tarpine reikia varikli imti lauk... paprastai kitom masinom niekas neima to variklio, pakeicia ir vaziuoji toliau... kas ten tokio mandraus kad tokia kaina "kosmine" uz tarpines keitima. Kam tada toyota jeigu tokios bedos...
Citroenui, kad pakeisti kaitinimo žvakes reikia variklį išimti, tai kaikurie serviziukai už 300 Lt. sutinka tris pakeisti, o prie ketvisrtos net nelenda.
Šiaip tai galiu pasakyti, kad bendrai paėmus tai Toyotos remontas gana paprastas. Dėjau signalkę, tai elektra sakyčiau elementari, vos ne kaip pas Golf-2, važiuoklė visa irgi paprasta kaip trys kapeikos, žvakes, lemputes, kaladeles, akumuliatorius ir kt. einamieji remontai elementarūs, nereikia nieko nuardinėti ar kažkaip kitaip per užpakalį lystį, o patikėk kai kuriems automobiliams reikia.
Žodžiu visada galima pasakyti, kad Toyotoje nėra Vokiškos kokybės, o VW nėra Japoniškos ir visada verkti, kad blogai.
Paskambinau i Toyota servisa Diuseldorfe, tiek 1.4, tiek 2.2 motoru remonto kaina su detalem ir darbu 1000eur su pvm ir garantija. Bet meistras ten gauna atlyginima apie 3000eur. O Lietuvoje kiek gauna? Tiek pat, kad kaina faktiskai tokia pat?
Citata iš: Sonixas Įrašytas Gegužė 09, 2014, 09:03:51 AM
pats matei kaip jie tai daro? ar pats matei kiek ten vietos tarp televizuoriaus ir dirzo dangtelio tarpas?ten vos ne genero dirza pakeist reikia prieki ardyt o apie dangteli pagrindinio dirzo isvis tyliu.
tai kad priekis ten nusineria nu max per pusvalandį, mano galva
Astovas tada idomu kaip ten ta galva slifuoja kad tokios kainos, Vistiek manau veza tiek tas, tiek tas kas pas tuos kurie slifuoja galvas.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Gegužė 09, 2014, 10:47:09 AM
Astovas tada idomu kaip ten ta galva slifuoja kad tokios kainos, Vistiek manau veza tiek tas, tiek tas kas pas tuos kurie slifuoja galvas.
Visiškai teisingai, nekartą esu sakęs, kad pigiausias variantas yra pačiam remontuoti, žinai kokias detales sumontuoji, jei kas blogai niekam pretenzijų neturi, tik sau. O servise sumoki ne už darbą, o už žinias. O jeigu, kam brangu, tai tegul patys ir remontuojasi.
Citata iš: tevas Įrašytas Gegužė 09, 2014, 09:30:20 AM
Paskambinau i Toyota servisa Diuseldorfe, tiek 1.4, tiek 2.2 motoru remonto kaina su detalem ir darbu 1000eur su pvm ir garantija. Bet meistras ten gauna atlyginima apie 3000eur. O Lietuvoje kiek gauna? Tiek pat, kad kaina faktiskai tokia pat?
Citata iš: mega Įrašytas Gegužė 09, 2014, 10:24:26 AM
tai kad priekis ten nusineria nu max per pusvalandį, mano galva
tai vat bet ji vistiek reikia ardyt be to neapsiesi kaip (naujas 32) rase.
Citata iš: Sonixas Įrašytas Gegužė 09, 2014, 12:17:58 PM
tai vat bet ji vistiek reikia ardyt be to neapsiesi kaip (naujas 32) rase.
tai kad ir apsieitum, vis tiek patogiau nunert, paminėjau dėl to, kad nėra ko bijot to priekio nuardymo
tai geras meistras to ir nebijo padaro savo darba ar tai prieki nuardo artai varikli nuima.savo patogumui dirba o ne bele kaip dirba.
Citata iš: Sonixas Įrašytas Gegužė 09, 2014, 14:40:51 PM
tai geras meistras to ir nebijo padaro savo darba ar tai prieki nuardo artai varikli nuima.savo patogumui dirba o ne bele kaip dirba.
kur kaina varikli isismti ir kur tik nusiardyti, kad galetum galva nuimti, manau du skirtingi dalykai taip pat ir kainu skirtumas turetu buti... nevisada butina viska kelti lauk (matau nelabai mane suprtot)
Kai keite tarpine atstovybej, isiminejo varikli, ko pasekoje isvale isiurbimo kolektoriu, viska patikrino ir tikiu gal ir sunkiau varikli isimt tik priejimas prie visu agregatu tikrai patogesnis ir lengvesnis. Juolab paprasiau kai nuims kad patikrintu smagrati, sankabos diska.