Sveiki, reikia patarimo...zmonos yariui beda,ryte uzkurus, meta melyna duma, vaizdas toks lyg nedirbtu cilindrai ir tai trunka iki 10 sek.
Priesistorė tokia: zmona vazineja po miesta, sakau prie tech apziura pravaziuosiu aukstomis apsukomis, "praputinejant" buvo garsas lyg turbinos sparnuotes, is galo uzskalnda dumo, ir jausmas lyg masina uzsigazavo pati, apie 5 s. Po to viskas lyg ir nieko. Rytais, po nakties uzvedus atsirado dumas ,Dizrida patikrino purkstukus, buvo isismti ant stendo, pora restoravo, sake 1.4 varikliui galima buvo keisti antgali, dumo lyg ir maziau ,bet vis tiek yra, kompresija visuose cilindruose apie 19 bar., sako per maza, turetu buti 22-27, kiti sako gali buti turbina, bet tepalas nedingsta, kokios mintys, aciu uz nuomenes, geriau is patirties ir naudinga ji butu, nes nezinau, kokio sekancio zingsnio imtis...
jauciu, kad laukia rimtas remontas, bet kaip neapsigaut, itariu svaistikli linkti galejusi, kokios jusu mintys? :-/
Navynos astovas man sake kad nesirestauruoja Toyotos purkstukai. Jei ten boch ir t.t tada kita kalba. Kiek uz ta restauracija palikai? Gal ka diagnostika parodytu. Nes dabar burimas is tirsciu :)
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Gegužė 20, 2014, 20:36:25 PM
Navynos astovas man sake kad nesirestauruoja Toyotos purkstukai. Jei ten boch ir t.t tada kita kalba. Kiek uz ta restauracija palikai? Gal ka diagnostika parodytu. Nes dabar burimas is tirsciu :)
Restauracija, kompresijos matavimas, issukant pak. Zvakes, purkstuku patikra stende, tarpines purkstukams ir dvieju purkstuku antgaliai + renkomplektas = 600, kuro filtras + darbai su nuolaida viso apie 900 kainavo, kaina normali, tik kad problemos neisprende, na plnai neisprende, klausimas ar normali kompresija, tokia kokia ismatavo, nes paskers varikli ir vel jei nepades...
P.s pas visas nesirestoruoja, maniskiui avensiui ne, bet yariui 1.4 , 66 kw sake keiciasi antgaliai... :think:
Gal vaziuok pas astova. Padarys diagnostika, jie manau daugiau pasakys. Sumokiesi brangiau bet bent suzinosi kas gali buti. O remontuotis ir kitur gali. Buvau senai senai as golf nuvares ir ten, taikos pr jie randasi? tai taip nieko ir nepasake, man kas gali buti. Tik spielione kompas, sankaba ar kuro siurblys.
Toyotos 1.4 motoras stovi Bosch ipurskimo sistema. Purkstukai restauruojami, kompas cipuojasi. Kompresija 19 labai maza.
Citata iš: melrunas Įrašytas Gegužė 20, 2014, 19:21:39 PM
Sveiki, reikia patarimo...zmonos yariui beda,ryte uzkurus, meta melyna duma, vaizdas toks lyg nedirbtu cilindrai ir tai trunka iki 10 sek.
Priesistorė tokia: zmona vazineja po miesta, sakau prie tech apziura pravaziuosiu aukstomis apsukomis, "praputinejant" buvo garsas lyg turbinos sparnuotes, is galo uzskalnda dumo, ir jausmas lyg masina uzsigazavo pati, apie 5 s. Po to viskas lyg ir nieko. Rytais, po nakties uzvedus atsirado dumas ,Dizrida patikrino purkstukus, buvo isismti ant stendo, pora restoravo, sake 1.4 varikliui galima buvo keisti antgali, dumo lyg ir maziau ,bet vis tiek yra, kompresija visuose cilindruose apie 19 bar., sako per maza, turetu buti 22-27, kiti sako gali buti turbina, bet tepalas nedingsta, kokios mintys, aciu uz nuomenes, geriau is patirties ir naudinga ji butu, nes nezinau, kokio sekancio zingsnio imtis...
jauciu, kad laukia rimtas remontas, bet kaip neapsigaut, itariu svaistikli linkti galejusi, kokios jusu mintys? :-/
As kazkada taip pat bandziau pramankstint yariuka ant aukstesniu apsuku - kol suveiks ribotuvas. Rezultatas: po uzsigazavimo, kuris tikrai netruko 5 s, per bloka islindes svaistiklis :( . Paciam dar pasiseke.
Aciu uz pasisakymus, ploninsiu pinigine, nes tokios gi neparduosi, svarbiausia, kad ir trauka nepakito ir tepalo neryja, vien uzsikurimo dumas rytinis...
Rolikas vaziuojant iki max apsuku, ar vietoje stovint.
Vietoje stovint. Kaip per TA :-] , susilusiu varikliu.
tai per ta ziuriek gali dakalti taip.
TA tik kovo men. Bet po truputi teikiuos. Ruosiuos blogiausiam, tikesiuos geriausio. Galvoju interkuleri issiplaut pries TA. Gal kas pasakys kaip jis issiima. Siandien ziurinejau, kaip suprantu reikia nusiimt bamperi.
mano tai ir gazino viena karta iki max bet cia pirmas yaris. Ribotuvas lyg suveike iki max neleido, bent kiek pamaciau kampu akies.
Mano kaip vairuotojo karjeroj aplamai pirmas dyzelis. Tik nusipirkes TA praejau be problemu, ir labai neemiau i galva del to gazavimo. Kadangi vazineju trumpais atstumais ir beveik neuzsilusiu varikliu (ziema), tai suzinojau, kad karts nuo karto reikia dyzeliuka pagainiot. Tai ir pagazuodavau. Ne pirmas kartas, ir ribotuvas suveikdavo. Bet vienas sykis nemelavo. :-/
Tai kiek remontas kainavo?
Variklis+darbas+tepalai, skysciai,filtrai i 3000 itilpau.
Ta prasme kita varikli ar ta pati kapitalini? pas ka dariai? Kaune.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Gegužė 20, 2014, 23:58:42 PM
Ta prasme kita varikli ar ta pati kapitalini? pas ka dariai? Kaune.
Emiau kita varikli, nes anam kapitalinis su skyle bloke nelabai. Tvarkiau Kaune.
Ka rekomenduotum Kaune, pas ka galima nuvaryti kurie ismano apie toyota . O nenuvaziavus kalba patys nezinodami. Padaro gerai.
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gegužė 20, 2014, 22:02:07 PM
Toyotos 1.4 motoras stovi Bosch ipurskimo sistema. Purkstukai restauruojami, kompas cipuojasi. Kompresija 19 labai maza.
Tai blemba, yario pliusai reiskia :) kad purkstukus galima restauruoti, vis pigiau nei nauji, o gal kaina nauju Boch mazesne nei toyotos purkstuku? ar tas pats
Tai nauju nereikia pirkti. Seni yra pilnai restauruojami originaliom Bosch detalem. Bosch savo purkstukam teikia atsargines dalis. Kitoje Toyota motorose stovi DENSO ipurskimo sistema, kuri yra vienkartine ir netvarkoma.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Gegužė 21, 2014, 00:22:30 AM
Ka rekomenduotum Kaune, pas ka galima nuvaryti kurie ismano apie toyota . O nenuvaziavus kalba patys nezinodami. Padaro gerai.
Siap, as nieko Kaune nezinau. Susiradau varikli ten ir zmogeliukas pats istate ji. Tai skaitau yra pliusas. Sutarem,kad jeigu netiks kas nors, issims atgal, ir siokia tokia garantija suteike. Siaip vien variklio idejimas apie 700-1000, o srote atidarinet variklio neleidzia. Susizymi ir:''jei kas negerai atvezk, grazinsim pinigus uz varikli". Tai va. kol kas vazineju, nesiskundziu.(spjaunu per kairi ir beldziu i medi). Tik su gazavimu jau busiu isivares kompleksa :-] .
Tai i regitra is naujo reik vaziuoti? kaip kita varikli isimeti. Kazkur cia kazkas rase apie tai.
Man turbut reiks ta pati perrinkinet. Manau. Kad bus svaistiklis linkes,todel ner kompresijos, o tepalo nedegina ,nes ziedai dar geri...
Tai pas tave 2 yaris?
Citata iš: melrunas Įrašytas Gegužė 21, 2014, 12:48:49 PM
Man turbut reiks ta pati perrinkinet. Manau. Kad bus svaistiklis linkes,todel ner kompresijos, o tepalo nedegina ,nes ziedai dar geri...
Visiskai nera logikos.Tavo visuose cilindruose maza kompresija tai prie ko cia svaistiklis linkes? :think: .Ir aplamai nuo ko jis galejo linkt?I bala ivaziavai?Masina apsivertus buvo?Jeigu nera kompresijos,gali but sudile cilindrai,bet gal tik kompresiniai ziedai.Taigi arba remontuot varikli arba pirkt kita,priklausomai kas pigiau.
Kompresija maža gali būti ir dėl vožtuvų.
venza kaip gali svaistiklis linkt i bala ivaziavus ? :) paprotink man, jei nesunku.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Gegužė 21, 2014, 13:46:33 PM
venza kaip gali svaistiklis linkt i bala ivaziavus ? :) paprotink man, jei nesunku.
Jeigu būna hidrosmūgis t.y. įtraukia vandenį į variklį.
Tai cia i isiurbimo sistema kaip patenka vanduo. Bet cia reiktu tada per labai gilia bala vaziuoti. Nebent oro isiurbimas zemiau. Nors gal nereikia ir gilios balos.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Gegužė 21, 2014, 13:52:19 PM
Tai cia i isiurbimo sistema kaip patenka vanduo. Bet cia reiktu tada per labai gilia bala vaziuoti. Nebent oro isiurbimas zemiau. Nors gal nereikia ir gilios balos.
Nebutinai i bala skandinti masinos. Buna gauna hidrosmugi, kai pravaziojanti masina aptasko. Vanduo pakliuna i isiurbima ir viskas.
Pasuk del turbinos 865551617 padesiu susitvarkit pigiau
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Gegužė 21, 2014, 12:15:09 PM
Tai i regitra is naujo reik vaziuoti? kaip kita varikli isimeti. Kazkur cia kazkas rase apie tai.
Tai, kad pas mane tech. pase P.5 (kaip supratau variklio numeris) nenustatytas. Vat jei buciau isimetes benzinini ...
Paziurejau pas save. Ipiestas numeris P.5.
Tada, manau pakeitus varikli, per TA gal ir atkreiptu demesi.
Kazkur forume buvo kaip varikli keite. Kad kazkokio lapo reikia, kad ta masina dalim ar kaip buvusi. Ir tech parodyti, nes i tech pasa pakeitimas kiek suprantu irasomas.
Tai as irgi pamenu tokia tema. Buvau besunerimes :-] . O ka, tu ruosies varikli keist?
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 21, 2014, 13:28:29 PM
Visiskai nera logikos.Tavo visuose cilindruose maza kompresija tai prie ko cia svaistiklis linkes? :think: .Ir aplamai nuo ko jis galejo linkt?I bala ivaziavai?Masina apsivertus buvo?Jeigu nera kompresijos,gali but sudile cilindrai,bet gal tik kompresiniai ziedai.Taigi arba remontuot varikli arba pirkt kita,priklausomai kas pigiau.
vienoda visuose,nes ziedai gali kompensuoti,linkti galejo, nes usigazavo, manau kad tepalas uzsidege,man taip aiskino
Manau ziedai prie 140 k. Turetu dar gyv i but,nes ir tepala degintu ir silta duma mestu,remontuot bandysiu ir aprasysiu
Citata iš: rolikas Įrašytas Gegužė 21, 2014, 17:34:47 PM
Tai as irgi pamenu tokia tema. Buvau besunerimes :-] . O ka, tu ruosies varikli keist?
Gal pameni kur ta tema? kas cia zino ateiti kaip gali buti.
Citata iš: Venza Įrašytas Gegužė 21, 2014, 13:28:29 PM
Visiskai nera logikos.Tavo visuose cilindruose maza kompresija tai prie ko cia svaistiklis linkes? :think: .Ir aplamai nuo ko jis galejo linkt?I bala ivaziavai?Masina apsivertus buvo?Jeigu nera kompresijos,gali but sudile cilindrai,bet gal tik kompresiniai ziedai.Taigi arba remontuot varikli arba pirkt kita,priklausomai kas pigiau.
Venza,labai tikiuos, kad tavo zodziai apie logika bus teisingi... :-/
Citata iš: melrunas Įrašytas Gegužė 21, 2014, 17:53:55 PM
Manau ziedai prie 140 k. Turetu dar gyv i but,nes ir tepala degintu ir silta duma mestu,remontuot bandysiu ir aprasysiu
Dar niekada negirdejau, kad reikia dyzeliui daryti kapitalini prie 140k ridos.
Gal ji ten prasukus daugiau ? realiai
Citata iš: Bemsas Įrašytas Gegužė 21, 2014, 22:34:45 PM
Dar niekada negirdejau, kad reikia dyzeliui daryti kapitalini prie 140k ridos.
Vyrai, gi priesistore aprasiau, gal neisamiai tik, vaziuojant i kalna uzsigazavo ,t.y. Atleidus gaza pradejo kilti apsukos ir greiteti, dumu uzsklanda, viskas vyko trumpai, bet ivyko, degimas start/stop, deze mmt ( manau per ja taip ir ivyko) ,nes duodant gazo susimazino pavara, gavosi pristabdymas ir sokimas i aukstas apsukas, ko pasekoje garsas is turbos ir pasekmes gausus melynas dumas rytais, manau kad iki to kompresija buvo gera, na bet...gal klystu,o rida pagal autotojos israsa tokia ir turetu buti.
Del to ir klausiu cia patarrimo - nuomones ar skerst varikli, ar kompresija tikrai maza19 bar?ar gali turba buti kalta? Nes eksperimentuoti brangus reikalas... :think:
Dažniausiais užsigazuoja, kai tepalas patenka į degimo kamerą iš turbinos arba interkulerio.
Sitam motoru normali kompresija turi buti 24, o minimali kompresija gali buti 21. Seip keista, kad visose lygiai po 19, tai parodo ne problema viename is cilindru, o kad visi tolygiai issideveje. Gal visgi blogai matavo?
Su tokia maza kompresija turetu sunkiai uzsivedineti masina.
Taipgi vedasi prasciau, iki 10 s.dumas ir kaip nedirbtu cilindrai apie 4 s. Po to tolygus darbas ir dumo nelieka,
Melrunas tai kuom baigesi tavo yario problema. Taip ir neparasiai kame problema buvo su tavo yariuku:) ar problema pasalinta.
ToyotaClub
nežinau ar šita problema baigėsi, todėl nerašau kol kas, bet kad jau priminei... ieškojau kito variklio 1.4, visam Kaune taip ir nepavyko rasti tokio kaip maniškis, vienas neprasisuka, kitam kameras įvedus susidėvėjimas, kaip aiškino, žodžiu nusprendžiau daryt kapitalinį, sutarėm 5000 litų lubas: žiedai, stūmokliai, indeklai, visos tarpinės, pompa, bloko remontas, galvos šlifavimai, tepalai, filtrai ir t.t.starterio remontas, diržas, grandinė+įtempėjas, praktiškai visos, dalys ką įmanoma keisti, gal ka ir pamiršau + darbai, stūmokliai sakė buvo sudilę, net matėsi pro plyšius žiedai, na aš nežinau ar jie turi matytis, sakė ko gero dėl to ji man ir užsigazavo, švaistikliai linkę nebuvo, žodžiu, kuriasi geriau, trauka gera, bet rytais dūmo šiek tiek išmeta, sako turi prisidirbt, pravažiuota po remonto apie 1700 km,
protingieji, kiek normaliai apkatui reikia pravažiuoti? ir ar gali tas dūmas po remonto būti? Vat tokia mano žmonos toyota su 140 000 rida, su visa istorija tikrinta autotojoj,
(z) kiek isivaizduoju po kapitalonio turetu kaip bite dirbti. Bet jei grandine gera kam ja keite?
Aiskinti reiketu ilgai, bandysiu keliais zodziais,pasidevejusi ar itempejas per silpnas,zodziu persoko, ko pasekoje teko antra kart varikli isiminet, tai siaip kaip ir bite, tik idomu ar po apkato dings tas dumas visam, zinau, kad motoristo zodziai buvo:paskutinis kartas kada po kap.remonto palikau sena grandine ...
Na 1700 km manau visai norma pravaziuota plius dar miestas. Tai manau turetu kaip bite ir to dumo nemesti. Bet kiek suzinojau 2 yariu varikliai lepesni. 1 yario varikliai patvaresni
Kai tikrinau turbina,buvo 1200 km, tai pasake,kad apkatui cia dar labai nedaug,vazinejau pirmua tukst. Ne po miesta...
Bet kiek suzinojau 2 yariu varikliai lepesni. 1 yario varikliai patvaresni
Kaip vienas meistrelis svelniai pavadino 2 yario varikli - blogiukas.
Bet kiti vaziuoja ir vaziuoja su 2. Bet nuo ko taip nusideveti, kad ir ta pacia grandine pakeite zmogus. O kokios kainos grandines? na kiek ir as suzinojau 2 lepus. Bet jis man vistiek akiai patrauklus.
Visas komplektas grandines apie 450
Tai kas cia forume sake kad baisios kainos grandines. Tai ka dabar zadi daryti parduosi ar po tokiu remonto nelabai norisi
matai ,pas dileri gal kitos kainos,kai dariau ,tai prasiau daryt nepardavimui,nes siaip sis modeliukas ne tik zmonai,bet ir man paciam labai patinka miestui,kai tik galiu,taip paemes su ja lekiu,tikiuos prisislifuos ir vaziuos,matyt netinkamai,eksploatuotas buvo,gal oro filtras nekeistas,tepalai...nes pokyciai po remonto yra,dirba savariai,sanaudos litru sumazejo,matysim toliau.
o kur grandine pirkai? as ir tvarkiausi galvos tarpine sakiau kad darytu kaip sau. Nes su ja zadu minimum pora metu vaziuoti ir ilgiau. Bet dar tik pasikeiciau tepalu filtra ir tepalus, oro filtro nekeiciau neapsineses labai, kuro ir tik pries ziema keisiu, nors matosi kad nekeistas ilgokai. 2 man ir graziai ziurisi. Mieste ziogas :)
Pirko meistrai, bet pries tai kainas "dalaida" domejausi,kad nepriburtu bet ko
Idomu tarkim 2006 d4d yario variklis netinka 2004 metu. Ziuri atrodo panasus
manau, kad tikrai netiks
Tesiu savo istoriją: kompresija po remonto 28 bar, o problema su uzsivedimu tvestant orams tesiasi, dabar autotoja nustate, kad valdymo blokas kaltas, na 95%, kaina jo patys suprantat, dabar klausimas ar imanoma rasti naudota toki pat bloka, nes autotoja sako, kad nerasiu.
P.s. Yario daugiau nepirksiu niekada
Taip gavosi,kad sūnus savo Astrai 2004 dyz nuplėšė posparnį. Po juo stovi ECU kompas. Sėkmingai eksplotavo mašiną per balas,kol vieną dieną mašina pradėjo nebesikurti. Metė klaidą apie kuro slėgį. Vienas nedurnas meistras liepė nusipirkti ECU bloką,saugiklinę(es) ir užvedimo spyną su raktu. Pakeitė tas detales ir ... užsikūrė be ptoblemų. Išardžius seną ECU rado pažaliavusių kontaktų. ECU radom nesunkiai(gal pasisekė). Komplektas kainavo £100 (labai pigiai). Darbo nepamenu. Turėjo atitikti tik kažkurie skaičiai. Taigi pasidomėk ar toyotai irgi nereikia keisti viso komplekto detalių. Nes spyna gali,o gal ir privalo būti pririšta prie ECU. Koks ECU kodas?
Tai visa ir beda, kad tas uzvedimas pas mano yari start/stop, bandys siandien ieskoti, mintis gera dėti rakta, bet kaip tada su durimis? Kodo dar nezinau. Pulta reikia risti prie ecu, taip ,kad kitu numeriu praktiskai neidesi
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Lapkritis 06, 2014, 22:40:16 PM
Taip gavosi,kad sūnus savo Astrai 2004 dyz nuplėšė posparnį. Po juo stovi ECU kompas. Sėkmingai eksplotavo mašiną per balas,kol vieną dieną mašina pradėjo nebesikurti. Metė klaidą apie kuro slėgį. Vienas nedurnas meistras liepė nusipirkti ECU bloką,saugiklinę(es) ir užvedimo spyną su raktu. Pakeitė tas detales ir ... užsikūrė be ptoblemų. Išardžius seną ECU rado pažaliavusių kontaktų. ECU radom nesunkiai(gal pasisekė). Komplektas kainavo £100 (labai pigiai). Darbo nepamenu. Turėjo atitikti tik kažkurie skaičiai. Taigi pasidomėk ar toyotai irgi nereikia keisti viso komplekto detalių. Nes spyna gali,o gal ir privalo būti pririšta prie ECU. Koks ECU kodas?
kompo kodas:
89661-0D480
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=271429983820&alt=web
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=271622247370&alt=web
Kainos tai :-\:-\:-\ angluose tokie dalykai žymiai pigesni,bet tokio nėra. Aišku ieškant tikrai rastum.
O kaip del perprogramavimo melrunai. Ar bandiai pasiklausineti
nekalbėjau dėl perprogramavimo, nes tik vakar sužinojau šią diagnozę, kainos tai..., tai matyt dėl to ,kad čia yariui su MMT ir start/stop užvedimo sistema, bet kadangi auto važiuoja, tikiuosi, neskubėdamas rasiu, jei kas padės iš forumo, busiu dėkingas...
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Lapkritis 07, 2014, 16:06:38 PM
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=271429983820&alt=web
http://pages.ebay.com/link/
?nav=item.view&id=271622247370&alt=web
Kainos tai :-\:-\:-\ angluose tokie dalykai žymiai pigesni,bet tokio nėra. Aišku ieškant tikrai rastum.
Geras...:o antra nuoroda ECU Kaune. Gali bandyti tartis kažką.
Citata iš: melrunas Įrašytas Lapkritis 06, 2014, 22:14:10 PM
Tesiu savo istoriją: kompresija po remonto 28 bar, o problema su uzsivedimu tvestant orams tesiasi, dabar autotoja nustate, kad valdymo blokas kaltas, na 95%, kaina jo patys suprantat, dabar klausimas ar imanoma rasti naudota toki pat bloka, nes autotoja sako, kad nerasiu.
P.s. Yario daugiau nepirksiu niekada
cia siaip - o toyota apskritai, dar pirktum?
offtopikas, sorry, as pakolkas tik nuo common rail dyzeliu su visomis ekologijomis atsizadejau, bet ne nuo toyotu :)
gal kokia toyota hybrid'a pabandyciau, auri, prius ar amerikietiska camry...
matai, su avensiu gal ir pasisekė, suku kilometrus ketvirti metai,be didersnių investicijų (erzina šiek tiek pavaros, jau kalbėjom ta tema), bet yaris mane baigia sužlugdyti, bet gal ir pats kaltas ,kad ne iš kart pas dilerį važiavau, šiai minutei manau, kad nepirkčiau...
Nes kiek suprantu jei paimsi kito yario ecu ji ten kazkaip galima perprogramuoti kad tiktu tavo, kad kurtus ir t.t Is tavo istorijos tikrai atrodo kad 2 yaris lepesnis. Gerai kol vaziuoja o kaip pradeda gesti baisu darosi keiti ta ana ir galo nematyti.
http://detal.lt/auto/yaris-2 (http://detal.lt/auto/yaris-2)
Pats nebandziau, bet gal pats pabandysi kiek suprantu cia uzpildai kokios tau dalies reikia ir is srotu atraso, gal ka tures.
aš bandysiu statyti tą patį pagal kodą
perprogramuosiu, nebent negausiu tokio koks priklauso, bet ebay jų pilna...tik kainos... :(
Kokios kainos?
nuo 800 iki 1400 lt.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Lapkritis 07, 2014, 23:05:19 PM
http://detal.lt/auto/yaris-2 (http://detal.lt/auto/yaris-2)
Pats nebandziau, bet gal pats pabandysi kiek suprantu cia uzpildai kokios tau dalies reikia ir is srotu atraso, gal ka tures.
Gali pabandyti cia uzklausima. Gal kas ka tures ir pigiau. Tai kiek bendroi kastoi tau dabar gavosi visi remontai ir kiek dar gali buti.
Manau, kad blokas yra sutvarkomas. Nuvezk pas meistrus, tegu paziuri. Gal ten visai kitur problema. Isleisti 1000lt visada spesi, bet ar esi uztikrintas 100% kad pades?
Citata iš: melrunas Įrašytas Lapkritis 06, 2014, 22:14:10 PM
Tesiu savo istoriją: kompresija po remonto 28 bar, o problema su uzsivedimu tvestant orams tesiasi, dabar autotoja nustate, kad valdymo blokas kaltas, na 95%, kaina jo patys suprantat, dabar klausimas ar imanoma rasti naudota toki pat bloka, nes autotoja sako, kad nerasiu.
P.s. Yario daugiau nepirksiu niekada
Siaip dar siulyciau i LBM nuvaziuot del problemos nustatymo.
Del sudetingesniu ( ne vadoveliniu) problemu priezasties nustatymo as stipriai suabejojau Autotoja - tingiu viska pasakot, bet del kartais uzgestancio auto vis kabinejosi prie purkstuku.
LBM nustate, kad slegio voztuvas, ir problema dingo.
Po to istorija su siurbliu, nu, vienzo. Nuvaziuok i LBM
matai, kitur jau nebera kur,nes po kapotu viskas keista, kai kas ekaperimentuojant net ,viskas veikia,o kompa pirksiu tik isitikines,kad jis netvarkomas,100% niekada negali buti tikras, kad pades
As pas juos nuvaziavau po to, kai jau kitur niekas nepadejo,o kompa tikiuosi gauti pabandymui,jei pades imsiu,jei ne tikiuosi grazint,
P.s. Sitam Gedimui nustatyt jau labai daug investavau,todel jau neturiu kitos vilties,kaip pasitiketi ju diagnoze
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Lapkritis 07, 2014, 23:41:57 PM
Gali pabandyti cia uzklausima. Gal kas ka tures ir pigiau. Tai kiek bendroi kastoi tau dabar gavosi visi remontai ir kiek dar gali buti.
6200
Kaip pasiskaitau,kiek servizai keicia veikianciu detaliu,nenustato gedimo,jeigu zmones dar palieka servize veikiancias detales,servizams aukso kasyklos.Neisivaizduoju pakeicia nemazai kainuojanciu detaliu ir nepasalina gedimo,kas per specai dirba.Uzjauciu nukentejusius.
Tau lbm kompa duos? Vladas55 cia tu teisus. Visgi pinigai nemazi.
Radau uz 500 ne pas meistrus, zadejo duot pasibandyt, bus matyt ar pades
Šiaip jau man jokia užuojauta nepadės... :(
O gal cia tikrai visai ne kompas, man ir su golf speliojo gal kompas gal tas, tai gerai kad nekeiciau nes ten visai kitur problema buvo.
Kompas išbandytas, gedimas nepašalintas, "autotoja" pasakė, kad ir kitas kompas blogas, lauksiu atšalimo ir matysiu kas darysis toliau...
Sutapimas? gal rimtai nuvaziuok i koki lbm. Gal cia visai kazkas kitas
Jo, sutapimas :D 2 Kompai su vienodais gedimais :D Gal visgi laiduose problema kur?
net neabejoju, kad diagnoze klaidinga (nusivyliau autotoja, o jei žmogus pirktų pas juos už 4000?), važinėsim, žiūrėsim, kas darysis...pavargau ieškot, auto reikalingas, o kai pradeda ieškot dvi savaites, šiaip skambino kaip supratau iš lbm patys, gal pagal detales užklausą pas juos pataikiau, tai pasakė telefonu, kad jų nuomone ne kompiuteris bus (čia jie pataikė), tipo reikia važinėti, o ne detales keitinėti ... :think:
Citata iš: melrunas Įrašytas Lapkritis 12, 2014, 20:21:33 PM
Kompas išbandytas, gedimas nepašalintas, "autotoja" pasakė, kad ir kitas kompas blogas, lauksiu atšalimo ir matysiu kas darysis toliau...
Na, aš tau sakiau, kad sudetingesniu atveju Autototos kompetencija abejotina.
Be Dizridos, LBM dar yra berods dyzelvita ar kaip ten Minkovskių gatvėje.
Šiaip siulyciau lbm diagnostikai.
O daugiau Toyotos auksarankiu Kaune, tokiu kaip Vova Vilniuj tai kaip ir nežinau.
Apie LBM is senu laiku su pagarba atsiliepiu,nebent dabar pagedo :)
o tai kas darosi, taip ir neparasiai del ko variai pas dileri. Ar praleidau kazka kazkur
variau dėl diagnostikos, po to dėl kito kompo pririšimo, po to diagnozė, kaip jau sakiau ta pati, kaltas ir kitas kompas ""
Istorija tesiasi, vakar vaziuojant i kalna dingo trauka, vos grizau iki namu, duodi gazo, masina nevaziuoja, vos juda, uzvedus is naujo vel viskas gerai, nesuprantu nieko, gal tikrai kompas kaltas...Toks vaizdas,kad kazkas su elektra
Problema dingo paskutine gal issiaiskinai?
Auto dar prastovejo pas "car pro" labai jau gyresi apie elektra ismanantys, taciau po 10 dienu paieškos gedimo pasakè, kad su elektra viskas gerai, labai jau itartina firma, turejau nemaloniu insidentu su jais, bet jau dabar visus meistrus Kaune isbandes, taigi auto pas meistrus, kur kapitalini darem, keis turbut varikli, bus matyti, ka tai duos...šiaip jau vilti prarades, kad susitvarkys problema...
Tai cia kapitalinio remonto brokas? Ar kaip kad kita varikli ziuri. Pinigu ismetimas. Visi tik ima, bet problema neaiski
Bus matyti, kai pakeisiu ar brokas, kitos iseities nematau...
O i LBM nebuvai nuvares?Kaip ir daugelis apie juos gerai atsiliepia.
Venza, buvau, tačiau jie net neapsiėmė, nupasakojau simptomus, jie iš kart patikino, kad su elektra nelabai kas bus ir tipo apskritai pas toyotas retai, kada elektra kažkokias problemas kelia, tipo ieškot reikia variklio mazguose (purkštukai ir t.t.), kur tikėtina ir bus problema...kompa, kurį siūlėsi keisti autotoja, jie atmetė, kaip priežastį.
O pala purkstukus restauravai? Kiek tau ten gavosi ir garantija kuriam laikui. Palyginimui idomu kiek 2 ir pirmo yario kainu skirtumai.
du purkštukai: restoravimas 900 lt. Garantija tokia, kad bando šalinti gedima iki šiol
Vln radau butent tokiam pirmam yariui 90-100 grubiai euru restauracija. Kaune atrodo 160 su puse metu garantija, o kitur isvis garantijos kaip ir neduoda. Nauju kaina tai kosmine. D4D kaina kiek mazesne, o d-cat likusi tokia pati tiek naujo tiek restauruoto.
tai maniškis gavosi apie 130 € vnt. Bet kad nevisi restoruojasi, kiek žinau tik bosch
Na taip jei gerai supratau ne visi ir d-cat restauruojasi pas astova ten pagal kazkokias specifikacijas bet metam garantija d-cat restauruotam suteikia. Be astovo tikriausiai ir nerasi, nes siuncia i gamykla ir panasiai. Gaila kad tau problemos su masiniuku. Laikas tiek pinigai kisami o rezultatas nuviliantis.
pinigų kol kas kaip ir nebekišu,ką jau sukišau, kol kas meistrai humaniškai žiūri į mano bėdą... tik laikas eina. Šiaip pasakiau sau, kad vistiek sutvarkysiu aš jį...o kol kas mano avensis dirba už abi auto :D
Bent viena sveika:) o tai varikli jau radai? O siaip kur cia tvarkai kad meistrai
sakė yra anglo, laukiu atsargiai, be didelio optimizmo, kol pakeis
Kokia rida? Kiek zinau pasitaiko daznai su maza rida dauztos dazniausiai nurasytos. Tai jei kokia moteriske mazai vaziuodavo tai varikliukas turetu buti gyvas.
tiksliai dabar nepasakysiu, kai daugiau sužinosiu parašysiu gal
Tai gal jau parduosi?:)
Na nebent nepataisysiu...visa beda,kad viskas is leto darosi...
pakeičiau yariui variklį, pasiėmiau bandysiu...ryte kursiu, bus aišku daug maž...
Na kad viskas ok butu tik. Kiek viskas kastoi?
na viskas kaip ir ok, vedasi ryte puikiai, dūmo nebėr, trauka geresnė, sąnaudos litru sumažėjo, variklis ir keitimas jau nekainavo, į kapitalinio kainą, tik už tepalus ir filtrus sumokėjau. Autotoja diagnostikos netikslumas 100% pasitvirtino. Aišku kai man šitaip nepasisekė su juo, dar visko galima tikėtis, tik viena diena pravažiuota
Citata iš: melrunas Įrašytas Kovas 26, 2015, 20:12:28 PM
na viskas kaip ir ok, vedasi ryte puikiai, dūmo nebėr, trauka geresnė, sąnaudos litru sumažėjo, variklis ir keitimas jau nekainavo, į kapitalinio kainą, tik už tepalus ir filtrus sumokėjau. Autotoja diagnostikos netikslumas 100% pasitvirtino. Aišku kai man šitaip nepasisekė su juo, dar visko galima tikėtis, tik viena diena pravažiuota
Cia kita varikli dejai? O kompas senas?
Tai kapitalinis blogai buvo padarytas? Kur darei?
na jei susitvarke gedimas tai tikrai saunuolis esi ir turi didele kantrybe, nes dazniausiai su tokiais gedimais visi leidzia i marcias automobili...gaila kad toki tvarkymai kainuoja daug laiko, nervu ir pinigu ;) parasyk kaip sekasi eksploatuoti ;)
Nu jo nervu kainavo ir €, nenoriu pakenkti zmonems pasakydamas firmos pavadinima, nes jie pastangas dejo ir uz variklio keitima ir pati varikli nieko nebeeme, kapitalinis nepasiseke, kai isardys ir pasakys kas jam buvo parasysiu, kompas kalava senas ir pilnai veikiantis, tu toj firmoj kiek supratau buves, o parduot tokioj buklej galejau, bet reikia be sažines buti, be to buvo principo reikalas as yari ar yaris mane :), pyktis ima tik ant autotoju, tokiu kaip carpro ir t.t., siame reikale LBM net neeme diagnostikai, telefonu pasake, kad su varikliu beda
Na cia bent suprantu jei kazkas ten jiem nesigavo, tai bent pripazino, nes kiti butu tik akis ispute dainave kad viska gerai padare ir toliau keite viska is eiles.
Kol neisardys nezinia ka kaltint,gal alytus galva blogai surinko, gal jie patys kazma negerai, na bet kaip sako stebuklu nebuna...isardys , pamatys, gal kas zino, kur paziuret variklio pagaminimo metus, jei isvis galima...
Citata iš: melrunas Įrašytas Kovas 26, 2015, 22:02:20 PM
Kol neisardys nezinia ka kaltint,gal alytus galva blogai surinko, gal jie patys kazma negerai, na bet kaip sako stebuklu nebuna...isardys , pamatys, gal kas zino, kur paziuret variklio pagaminimo metus, jei isvis galima...
Tai kuom @melrunai viskas baigėsi?
Tu Jari, ar jis tave? :)
Ar paaiskejo remontuoto variklio problema isardzius?
Pakeistas variklis normaliai?
Maza trauka ir meta duma - tvarkyk variklio galva ir pie to pacio voztuvus naudotus ir gerus nusiprk. As taip pasidares remonta, variklia apakritai kitaip pradejo dirbt , gan graziai ner iprasto kalenimo garso. Sitvarkes sita reikala karteri praplauk :-)
Zmogus kapitalini buvo padares, tas nepadejo tai keite varikli kitu
Tada Isvis nesuprantu kaip galima uzkalt patikima varikli? :think: nebent nekeitus tepalus kas 10000 km tada dar imanoma...
Jei tema nuo pradziu butum paskaites kas kaip kokia ten situacija pagal autoriu aiski butu buvusi kazkiek. Viskas imanoma pagal mane, ir kiek supratau zmogus negailejo sumos automobiliui nusipirko su rida ne tokia didele ir problemos vistiek aplanke. Gal buves seimininkas neziurejo o vaziavo kad vaziuoti. Tai kaip kazkur sakiau ar ta masina is JP, ar is DE ar dar kur, jei nebuvo priziurima tai tu problemu ir bus, kad ir koks tas variklis patikimas kaip sakai, bet 2 yario varikliai yra lepesni nei 1 kartos.
Kalava, baigesi gerai, as yari, vaziuoja su pakeistu ir puikiai, o anas kai isarde sake, apacia viskas blic, tipo kazkas gali buti su galva, o kas taip ir nepasake
Visko gali buti su variklio galva pvz. Voztuvai blogi paskirstimo velenas suvarytas, voztuvu lizdai blogi( nesandariai uzdaro voztuvus) voztuvu reguliatoriai blogi arba pati galva bus sugadinta del paskirstimo veleno... :-D turbut viska isvardinau :D
Tik keista, Alytus gi ta galva rinko, slifavo pries uzdedadant po kapitalinio, kiek zinau daro jie gerai...matyt kazko nesuziurejo...
Pas mane tai kompresija buvo bloga t.y.skirtinga kompresija. Sutvarkes galva tai kompresija buvo po 25 bar :-)
Na pas mane ir kompresija buvo maza, bet visuose vienoda,