Noriu pirkti Avensis 2001 m., tačiau matau, kad yra skelbimuose Avensis Aura bei Terra.
Niekaip nepavyksta internete surasti, kokie tarp tų dviejų modelių skirtumai, gal kas galite man paaiškinti.
komplektacijos skirtingos. žiūrėk kur turtingesnė.
o kuo jos skiriasi, tikrai nežinau :)
Aura kazkaip negirdejau...
Terra(zeme) -> Luna(menulis) -> Sol (Saule)
Surasiau komplektacijas eiles tvarka, terra - zemiausia.
pas mane solB)
tik sėdynės nešildomos ir piloto nėra :O
Tai būna Linea Terra ir Linea Soll komplektacija, saulės geresne, kaip pas tokių metų Avensį tai skirsis veidrodėlių, rankenų, spalva - terra juodi, sol - auto spalvos,
priekinių grotelių spalva - terra juoda, Sol - chromuota,
be to kur terra man rodos būna tik priekiniai langai elektriniai, ir veidrodėliai be elektros,
dar ir medis panelėj budavo pas sol, tik iki kuriu metu nezinau, pas mane 02, tai jau nėra.
dar rodos ir klima yra tik sol komplektacijoj, terra paprasta kondiske.
gal dar kas..
Na panašiai manau ir yra, kaip parašiau ;)
tai dar tarpine luna yra...
Tai yra, ten terra +dar šis tas :)
tai užbėk į belekokį tojotos saloną ir vabybininkas paaiškins visus skirtumus;)
Dar yra Avensis Strata. Taigi, visiškai neaišku, kokie esminiai skirtumai tarp visų modelių. Blogiausia, kad Wikipedia irgi nieko nerašo apie tas modifikacijas http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Avensis
Reikės eiti į Toyota saloną.
kur buna aparasyta ant automobilio kokia komplektacija? nes pas mane yra klimatronikas, bet veidrodeliai ne automobilio spalvos :D
pas mane ir klima ir veidrodėliai mašinos spalvos :)
buvo parašyta mašinos knygoje :V
Sveiki, va kaip tik ruosiuosi pirkti Avensi benzina 01-02 metu su faceliftu atnaujintu truputi, bet va visur skaitant ir ieskant info susidariau nuomone, kad praktiskai visi 1.8 varikliai benzininiai srebia nemazai tepalo. Tai jau kazkaip ir baisoka ziureti, ne gi istikruju cia brokas , kuris pasireiskia ant visu 1.8 varikliu?:o Nes praktiskai 2.0litro neimanoma rasti, vien 1.8 benzinai eina, apie 1.6 tai cia net nesneku, slabnas..:)
taik kad tojota tą bėdą taisė keisdama blokus. jei papulsi ant tokios - nuostabu :)
Citatacu parašė:
taik kad tojota tą bėdą taisė keisdama blokus. jei papulsi ant tokios - nuostabu :)
Kaip suprast? Cia turi omeny, kad pirmiesiems savininkams keite pagal garantija?:)
nu jo..
kažkur kažkada apie tai straipsnį skaičiau
O siaip kaip sios masinikes su dujomis draugauja? Gal kas turi tokia ar ka esti girdejas? Nes tvirtai zinau, kad nusipirkes zadu ir duju iranga isideti, gal 1.8 pakaktu galios.. :-o
pabandyk paskaitineti www.autodujos.lt
Ten aisku didzioji dalis apie audi, bet yra ir apie toyotas.
Citataadelis parašė:
Sveiki, va kaip tik ruosiuosi pirkti Avensi benzina 01-02 metu su faceliftu atnaujintu truputi, bet va visur skaitant ir ieskant info susidariau nuomone, kad praktiskai visi 1.8 varikliai benzininiai srebia nemazai tepalo. Tai jau kazkaip ir baisoka ziureti, ne gi istikruju cia brokas , kuris pasireiskia ant visu 1.8 varikliu?:o Nes praktiskai 2.0litro neimanoma rasti, vien 1.8 benzinai eina, apie 1.6 tai cia net nesneku, slabnas..:)
Turiu 2001 m. Avensi universala 1.8 VVT-i, LPG (BRC).
Mazdaug per 1 metus pravaziavau 35 tukst. km. Pastebejimai:
MINUSAI:
- deja, variklis valgo tepalus, 2000 km - mazdaug litras tepalo, bet priklauso nuo apsukų, per paskutine kelione po Europa 4500 km. reikejo dapilti 3 litus tepalo. Cia tipine to meto vvt-i varikliu liga, bendradarbio Corolla Verso 1.6 VVT-i irgi panasiai valgo tepala. As per daug nesuku galvos - dapilu ir vaziuoju. Tiesa pirma karta buvau supiles sintetini tepala (5W-30 atrodo tokie skaiciai), bet kai pamaciau, kad jis labai greit dingsta - pakeiciau i paprasta pusiau sintetini.
- Dujas dejau Lietuvoje, BRC (Šiauliuose). Dedant dujas VVT-i varikliam reikia statyti papildoma tepima voztuvu lizdams (kainuoja apie 150 Lt), ir kas 7-10 tukst. km. ją papildyti spec. tepalu (perkamas pas dujininkus, vienas papildymas apie 40 Lt). Su duju iranga jokių problemų tik baliono slegio voztuvas istrigo-uztai daugiau duju pripila :p
- (masina i LT buvo atvezta po avarijos, as pirkau jau paremontuota) buvo pazeistas vairuotojo duru uzraktas (durys jau buvo pakeistos o uzraktas paliktas senas) - pasirodo tas uzraktas ir siap daznai genda - lauzynuose deficitas, jo kaina - 100 Lt.
- garso izoliacija, lyginant su vokiskom msinom, prasta - vaziuojant prie 130 km/h nemaloniai girdisi variklis, vaziuojant zvirkeliu galima suskaiciuoti kek akmenuku atsitrenke i posparnius, arkas - cia pagelbeja garsi muzika :)
PLIUSAI:
- gan ekonomiska, duju (tiesioginis ipurskimas) sanaudos nuo 7,5 L (uzmiestyje, neperkrauta masina, be kondiskes vaziuojant 100 km/h) iki 10,5 L (stovin Vilnius kamsciuose, arba autostradoj 140-150 km/h). Dar pastebejimas iš kelionių - Vokietijoje, italijoje uzpilus duju nuvažiuojama apie 10 proc. daugiau nei ant LT duju :(.
- geras valdymas ir stabilumas (bene pagrindinis pliusas).
PASTEBEJIMAI:
- galinio rato stebulė su ABS - lauzyne 350 Lt, dvi galinio rato trukes pirkau po 80 Lt, o viena kitam lauzyne - 100 Lt (nusipirkus masina reikejo pabaigti pradeta remonta).
- interjeras daznai buna su medzio imitacija (man nepatinka), pas mane be medzio.
- 2001 m. atsinaujimo modelis (facelift) - atsirado nauji varikliai (benzininiai VVT-i), skaidrios priekines faros, priekyje zenklas ne ant kapoto, o antgoteliu.
Masina esu patenkintas, per tuos metus nebuvo jokiu gedimu ar kitokiu nesusipratimu, zinoma kazkiek nervina tas tepalo rijimas, bet jau susitaikiau su tuo.
Sekmes renkantis.
Oho, dekui Dar746 uz toki issamu atsakymaB):) Bet tepalo ziuriu tikrai nemazai pripili, 5k km-3-4litros// :O Daug isties.
O tai benzininiuose varikliuose 2.0 tokios problemos nebuvo su tepalo ryjimu? Ar cia ejo si problema pas visus 1.6 1.8 ir 2.0 variklius?:|
Citataadelis parašė:
Oho, dekui Dar746 uz toki issamu atsakymaB):) Bet tepalo ziuriu tikrai nemazai pripili, 5k km-3-4litros// :O Daug isties.
O tai benzininiuose varikliuose 2.0 tokios problemos nebuvo su tepalo ryjimu? Ar cia ejo si problema pas visus 1.6 1.8 ir 2.0 variklius?:|
Cia tiek tepalo dapilti reikejo kelionej - daug vaziavau autobamais pilnai pakrauta (5 zmones+pilnas bagazas) masina 130-140 kmh. Jei Lietuvoj vazineju per 10-12 tukst. paprastai apie 3 litrus tepalo dapilu.
Kaip ten su 2 l. varikliu nezinau.
BRCdujos man atrase laiska, kad i Avensi 2.0 litro benza neina ideti duju irangos...? :o Kas per nesamone.. ? :O :-/
Tai gal jie turejo omeny, dvilitri su tiesioginiu kuro ipurskimu D4 jei neklystu. I tokius nededa.
Siandien pardaviau savo Toyota Celica. Zinau, kad dabar ieskosiu Toyotos Avensio 2001-02 benzino 1.8, nes i 2,0l nededamos dujos, o i 1.6 per silpnas dujoms butu.. Baisiausia prisiskaicius, kad vvt-i srebia tepalus.. Tai baisu ir ieskoti bus tokios litrazo auto.. O dizelio nenoriu..:|
I sita paziurek http://www.mjm.lt/lt/detail.php?skeid=113 Cia mano pazistamo firma. Pas ji visos ridos originalios, o sita tai verta demesio manau turetu buti...
To Memelis, visai neblogai atrodo (y), bet norisi sedano.. :-/ checbekas man nesiziuri is galo.. :(
Cia aisku skonio reikalas. As pats su checbeku vazineju, tai man tinka B) Siaip taip jo didziausias privalumas yra didele bagazine, o minusas - papildomas triuksmas per ja is lauko...
CitataMemelis parašė:
Cia aisku skonio reikalas. As pats su checbeku vazineju, tai man tinka B) Siaip taip jo didziausias privalumas yra didele bagazine, o minusas - papildomas triuksmas per ja is lauko...
reikia daug vietos-pirk universala B)
Arba tarpini varianta - checbeka! B)
Na va, vakar pabuvojęs Kaune auto turguj nieko gero neužmačiau, dizeliuku gan nemazai, benzinai gal tik pora artrejeta buvo, bet nei vienas neatitiko mano reikalavimu.
Pazistamas giminaitis uzrado vokieciuose Avensi, pats jis verciasi su auto, tai kiek pasakojo auto tikrai geros bukles.. Na tiktai kainuos ji man.. Kainuos.. Virsis numatyta biudzeta:) Kitos savaites pabaigoje sake turetu buti jau Lietuveleje.. :)
Laukiam:)
Siaip tai as sia savaite autoplius.lt paziurinejau kiek maniske bekainuotu, tai buvau nustebes, kad Avensiu dyzeliu net kelis kartus sumazeje nei budavo anksciau. Labai jau kuklus pasirinkimas. Idomu, kur jos dinge...
išpirko:)
Man tai sakė jos jos ten dar tiek neatpigę, kad čia galima būtų parduot šiais laikais, tai ir neveža, kiek tiesos tame,nežinau..
Matematika tokia kad tarkim Vokietijoje masinos nepigo. o pas mus kainos krito taip, kad matematika nebesigauna vezti nebent is Italijos, +Voketijoje mokama ismoka uz sena auto 2500EU jei perki nauja, ir ismoka dar bus mokama iki s.m. galo. Va taip vat ir gaunasi.
Kad dar nelabai mano modelis papuola i ta 9 metu riba, greiciausiai LT nebegali ju parduoti, o ten pigiau paimti tai ir nebeveza...
sveiki, kaip tik ieskome avensio apie kuri eina kalba. kazkas cia buvo uzsimine apie komplektacijaa, taciau niekas neatsake. mane irgi domintu kurioje vietoje parasyta kokia automobilio komplektacija. dekui;)
Citatagisas parašė:
sveiki, kaip tik ieskome avensio apie kuri eina kalba. kazkas cia buvo uzsimine apie komplektacijaa, taciau niekas neatsake. mane irgi domintu kurioje vietoje parasyta kokia automobilio komplektacija. dekui;)
Paprastai komplektaciją surašo iškart po pavadinimu ;)
Na wa. Pagaliau ir avensis atwaziawo pas mane!:) wakar parsiwariau namo nuo traliuko. Labiausiai dziaugiuosi,kad nusipirkau auto kokios tiksliai norejau. Duomenys: Avensis 2001-02.,vvt-i 1.8,sedanas,spalwa swiesiai zalia-sampano,komplektacija ir neprasta( klima,kondiske,4el.langai,cd originalus,o ne kasetnikas). Mokejau 4400euro,apie 15100lt atwezta buwo giminaicio pagalba is wokieciu,kuris werciasi automobiliais,tai tikiuosi jokiu makliu su ja nebuwo. Kitas wariantas su automobilio rida,kuri man didziausia rupesti ir kelia. Bet cia jau atskira istorija:)
Sveikinu įsigijus, tikiuos kad viskas iš tikro čiki, ir važinėsi laimingas :)
O tai kas su rida? Stebuklingai maža ar dar kas?
p.s. kokia kalba čia parašei?
Del kalbos jei ka,tai atsiprasau,kad vietoj v rasau w,nes darbe bunu,tai tenka siuo metu per tel.rasyti,tai w raide patogiau ir greiciau gaunas rasyti:) Del ridos: va tame ir esme,kad ji nerealiai maza.. Nerealiai. Nors ziurint serwiso knygas,dar kazkokius popierius wiskas atitinka.. Bet wistiek nesamone..:)
na už tokią kainą tai tikrai riba maža turi būt ;)
Citatakaktusas parašė:
Citatagisas parašė:
sveiki, kaip tik ieskome avensio apie kuri eina kalba. kazkas cia buvo uzsimine apie komplektacijaa, taciau niekas neatsake. mane irgi domintu kurioje vietoje parasyta kokia automobilio komplektacija. dekui;)
Paprastai komplektaciją surašo iškart po pavadinimu ;)
po pavadinimo, tai kurioje cia vietoje?:) ant bagazines?:D
Citatapo pavadinimo, tai kurioje cia vietoje?:) ant bagazines?:D
Na koks klausimas toks ir atsakymas ;) Bet šiaip tai tiesa... Tas ženkliukas kuris nurodo, kuri maždaug komplektacija, jei jau yra tai yra ant bagažinės...
Jei jau radai, kad apie tai parašyta, galėjai ir paskaityt juk, info pakankamai.
Citatakaktusas parašė:
Citatapo pavadinimo, tai kurioje cia vietoje?:) ant bagazines?:D
Na koks klausimas toks ir atsakymas ;) Bet šiaip tai tiesa... Tas ženkliukas kuris nurodo, kuri maždaug komplektacija, jei jau yra tai yra ant bagažinės...
Jei jau radai, kad apie tai parašyta, galėjai ir paskaityt juk, info pakankamai.
dekui uz info;)
Na bet tikrai nededa tu zenkliuku wisad ant bagazines. Pvz.ir pas mane jokio nera,ir ant daugelio avensio maciau,kad nera.. O apziurint auto galima atskirti kaip kazkas minejo. Jei kaikurios salono detales tamsaus medzio imitacijos tai linea sol,jei aliuminio spalwos detales-linea tera berots. Na cia is aprasymu galima atsirinkti,as pats taip atsirinkau ieskodamas sau auto.
Citataadelis parašė:
Na bet tikrai nededa tu zenkliuku wisad ant bagazines. Pvz.ir pas mane jokio nera,ir ant daugelio avensio maciau,kad nera..
Jei sugurintas galas buvo, tai po remonto nieks ir nesisunkina dėt jokių ženkliukų. :)
Citatamind parašė:
Jei sugurintas galas buvo, tai po remonto nieks ir nesisunkina dėt jokių ženkliukų. :)
Na na.. Dabar tu man patvirtink 100 proc., kad jei nera saulutes ar menuliuko gale, tai reiskias masina buvo dauzta.. Na na.. Nezinau kodel nera, bet vos ne kas antra avensi jo nera, tai reiskiasi visi tie buvo gave i subines ir atkalinetojai tingejo priklijuoti zenkliuka ta.. ?:D
Pfff.. Visiska nesamone!!!
na nereikia ir atkalinėt tiesiog perdažant galini dangtį prieš pardavimą, nuo rudžių, nuo akmenukų, nuo įbrėžimų ir neužklijavo.
Pas mane atsiklijavo uzrasas, neprisiruosiu priklijuoti. Zmonos jariui irgi atsoko, kad nepamesti, visai nuemiau.
Na bet kazkiek vistiek idomu.. Va kiek prameciau mobile.de 2001-2002 metu avensius tai praktiskai visi be zenkliuku.. :)))
As dabar paieskose esu naujo avensio, reikia dar vieno, kaip tik siandien galvojau nuvaziuoti apziureti vvt-i 1,8 , bet pardavejui pasakius kad kas 1000km po 1l tepalo dapilti reikia, kazkaip persigalvojau, o tai kiek laikys taip motoras, juk vistiek kazkada riba ateina?
Va va ko ir as bijau, kad uz keliu dienu pasikeisiu tepalus ir su prisibijojimu tikrinsiu kaip ses daug ar nedaug tepalo matuokle.. :-/
Klausimas: keiciau vakar antifriza masinai, bet vis uzknisa, kad reik dapilti, nes dar oras gal neissivaiksciojes, vis pamaigai, pamaigai slanga ir dapili.. Bet pazistamas sake, kad pas ji kitoje masinoje galima nuorinti ten kazkaip, atsukus pora varztu, sakau gal ir avensyje yra kazkas panasaus?
Siaip tojotose nesu mates... bet gali pasiziuret buna toks kaip varzciukas ant slangos kokios. Siaip turetu is issipletimo bakelio pasiimt jei truksta.
Kas jame darosi?
Arba atsuk radiatoriaus kamsti kai saltas variklis, uzvesk ir kai susils, pamaigant slangas karts nuo karto turetu oras jau buti isejes.
Tai siaip taip ir padariau, slangas pramaigem ir panasiai.. Uzvedem uzgesinom, na tik toks ilgesnis budas cia to oro pasalinimo:) Siaip tas problemu nesudaro, bet va sakau esu girdejes, kad kitose specialiai kazkaip nusiorina, tai galvojau gal ir avensyje yra kazkas panasaus..
Adelis,
Kas liečia nuorinimo sistemą, visų pirma turi būti nuorinimo taškai bent keli, reikia žiūrėti manual'e. Antra dalykas, išleidi aušinimo skystį seną, supili naują, užvedi variklį, lauki ir stebi kaip skystis yra pasisavinamas. Tada jau reikia automatiškai vis papildyti ir žiūrėti kol bus norma.
P.S orinimo taškai turi būti atidaryti visą laiką. Kai jau bus norma aušinimo skysčio, tada uždarome.
Sveiki,
Nekuriant naujos temos, noreciau paklaust del sankabos pedalo sugrizimo i pradine padeti. Situacija tokia: sankaba veikia viskas normoj, bet pedalas grizineja su uzdelsimu "pakimba". Ir tas ypatingai pasireiskia per didesnius salcius. Ziema prie -25 buvo taip, kad atkimba po keliu sekundziu. Taip tikrai neturi but. Mano manymu kaltas gali buti sankabos pagrindinis cilindras, kur prie pedalo, (arba pagrindinio cilindro salnikas (cia konkretus atvejis buvo su audi 100)). kaip ten pas avensi? Ka manot siuo atveju?
gali buti,kad nuo salcio pastingsta tepalas.spaudi pedala su koja tai naudoji savo jega.o atleidus pedala skystis gryzta spyruokles pagalba.ten cilindriukuose mazos skylutes.uztai sutirstejes skystis leciau gryzta.geriausia iseitis-keisti skysti sankabos sistemoj.tik nezinau kur ten prie gr dezes tas cilindriukas stovi.tikiuosi isorinej gr dezes pusej.
O kaip geriausia keist skysti, orint kol atsisviezins visas skystis?
Nes jei isleisi skysti, tai paskui gali tureti reikalu su nuorinimu.
Citatawikcia parašė:
O kaip geriausia keist skysti, orint kol atsisviezins visas skystis?
Nes jei isleisi skysti, tai paskui gali tureti reikalu su nuorinimu.
Jo geriausia orint kol atsisviezins... tik reikia vis nepamirst dapilinet, nes bakelis ten nedidelis buna, bent ant kitu toyotu.
Nzn kaip pas avensi bet kiek teko matyt cilindriukas isorineje puseje is priekio.
O su sankabos pagrindiniu cilindru ar buvo kam problemu, kad tektu keist? Ar jie genda?
kamnors kasnors kadanors sugenda.:).arba ne...:D
CitataSaulius SSS parašė:
kamnors kasnors kadanors sugenda.:).arba ne...:D
Aciū uz išsamų atsakymą, ko gero teko ilgai galvot pries parasant:D
Na sankabos skystis toks pats kaip stabdžių skystis dot3 ar dot4. Jei stabdžiams parašyta kas 2-3 metus pasikeisti, tai ir sankabai tas pats turėtų galioti. Jei nežinai kada keistas, gali būti, kad niekada ir nekeistas ir tada ten jau vanduo.
Sveiki, gal kazkiek ne i tema, bet:
Reikia 2001m.Avensiui vairuotojo puses sildomo veidrodelio stikliuko.. Tik pacio stikliuko. Kazkam ple nakti uzkliuvo.. :-/ Ir sutrupino.. Gal kas galit padet? :-/
Gal yra kas atskirai parduoda is parduotuviu kokiu, gal kas siaip turi dalimis masina ir parduoda?
Ba cia pora srotu paskambinau, tai nenori atskirai parduoti, sako tik visa veidrodeli.. Sakau kiek, 170lt.. Aciu ir viso gero.. :@
sildymo juostele nuo veidrodelio turetu nusilupti.veidrodeli galima ispjauti ten kur pjausto stikla.gal ne visur ,bet manau rimtesni stiklininkai tikrai tai daro.
Na cia blogiausiu atveju manau pas stiklo meistrelius reiktu kreiptis, kad ispjautu, bet sakau gal pavyktu kur gauti originalu, nes originalus ten eina su dvejais matymo kampais, ar tai puse veidrodelio rodo realu vaizda, kita dalis patolinta ar tai paartinta nebepamenu.. Tai va ir norisi toki pati isideti:) Bet pirkti visa veidrodeli del stikliuko uz tokius pinigus.. Gaila:(
Citatawikcia parašė:
O su sankabos pagrindiniu cilindru ar buvo kam problemu, kad tektu keist? Ar jie genda?
dar neteko keisti nei sankabos cilindro, nei skysčio. bet smagratį - taip :)
Buvau sitoj temoj pasisakes del sankabos veikimo, tai dabar manau, kad problema gileja, nes ne visada isminus sankaba galiu ismest pavara (pagrinde pirma), po to dar karta ismini ismetu. Itariu pagrindinio sankabos cilindro gedima. kad minant sankaba pastoviai pasaliniai garsai yra as jau nekreipiu demesio, bet kai pavaros neissijungi, tai kazka reikia daryti. Aisku cia gal ir darbinio cilindro problema? Kas gali patarti?
Man tai retkarciais buna vietoj pirmos isijungia 3-cia, o atbulini norint ijungt - kartais reikia pavargti...:(
Truputi gal ne i tema klausimas, bet vis tiek nenoriu kurti atskiros temos smulkmenai tokiai. Kas gali pasakyti kokio dydzio valytuvai tinka Avensiui? Kalba apie 1998-2002 metu masinas. Coliais butu idomu :) Parduotuveje ten eina nuo 14 iki 23 ar tai daugiau. Kitoje puseje buna parasyta kokiems modeliams tinka, bet avensio nematau.. :)
Itarimas, kad 16-18 coliu tarpe kazkur turetu tikti.. :) Bet nesinori nusipirkti per mazo ar per didelio.:|
Bijau pameluoti, bet atrodo, kad 51cm geriausiai tinka, pirkau 54, nes ant ju buvo parasyta, kad tinka , bet buvo per ilgi ir lipo ant stiklo gumos
Tai kaip suprantu, 51cm tai cia bus 17 coliu :) Dekui uz atsakyma :)
Is tikruju, kaip originalai, pas Avensi-1 vairuotojo puses valytuvo ilgis 54 cm (tiktu ir 51 cm), o keleivio puses butinai 47 cm. Is principo, jei nerandate pirkti valytuvu komplekto skirto Avensiui-1 (2 skirtingo ilgio valytuvai), galima pirkti dvi poras- viena 54 cm, kita 47 cm. Tokiu atveju vienas komplektas liks ateiciai.
Citatawikcia parašė:
Buvau sitoj temoj pasisakes del sankabos veikimo, tai dabar manau, kad problema gileja, nes ne visada isminus sankaba galiu ismest pavara (pagrinde pirma), po to dar karta ismini ismetu. Itariu pagrindinio sankabos cilindro gedima. kad minant sankaba pastoviai pasaliniai garsai yra as jau nekreipiu demesio, bet kai pavaros neissijungi, tai kazka reikia daryti. Aisku cia gal ir darbinio cilindro problema? Kas gali patarti?
As tavo vietoje pradeciau nuo kulisos patikros, blogiausiu atveju itariu 1 begio sinchronizatorius. Taciau mano atveju blogai kalsai 1 ir 3 begiai ir tai kai staigiai noriu imesti begi - issidevejo kulisos ivores. Ten kur ant traukiu antgaliu yra gumine dalis-ziedas, kuris su laiku issidevi ir del to kartais stumiant begi svirties traukute nevisada patenka i jai skirta vieta. Liuftas pas mane toje vietoje apie 0.5 cm is kaires i desine susidares. Bandysiu kita savaite isardyti, ir istekinti is kapralono arba uzpresuoti ant virsaus atitinkamo diametro zieda, tada begis turetu tvarkingai ikristi i savo vieta. Taip pat perziurek virsutine kulisos tvirtinimo vieta po vidurine apdailos plastmase salone. Buna kad tie 4 varztai atsilaisvina ir kulisa vaiksto i sonus, ko pasekoje sunku pataikyt 1 begi. Nors avensio kulisa gana gerai sucenruota. Taciau jei yra pasaliniai garsai stumiant begi, primenantys gargzdejima, persokima per dantukus - tai greiciausiai sinchronizatoriai dezeje.
Sveiki,
Priimkite naujokę :)
Nenorėjau kurti naujos temos, tad rašau čia. Tik ką nusipirkau Toyota Avensis D4D 81 Kw, 2001 m. Iš kart pakeisti buvo dirželiai, tepalai, visi filtrai. Jau pasikeičiau ir ratus. Tačiau artėja žiema. Neaišku koks antifrizas ir iš vis - važiuojant apie 100-110 km/h kažkas gale man atrodo bilda (gal galinis guolis?) Neturiu gero meistro ar serviso. Gal galite rekomenduoti kur nuvykti, kad ir patikrintų, ir nebūtų žvėriškai brangu (Vilniuje). Ačiū.
jei važiuoklę varyk prie autobusų, Pasiskambink 868787847 Vytas, papasakos kur tiksliai jis randasi. Už tokią kainą geriausias važiuoklistas, iš mūsų forumo man, Smac ir grazinuliai tvarkė visi laimingi pokolkas. Bandyk su fennix iš forumo susisiekt, gal kaip susitarsit.... Antifrizą kai atidarai dangtelį matos kokios spalvos jis ten.
Ačiū. Mėginsiu ryt. Atidarius matau aušinimo skystis - raudonos spalvos.
O dar tiksliau butu pamatuot ausinimo skyscio uzsalymo temperatura.
p.s. anksciau buvo t.v. termometrai elektrolito tankiui bei ausinimo skyscio temp. matuot. Dabar matau lentynuose tik elektrolito tankiui matavimo :|