Kažkaip po 4 metų važinėjimo su iš salono pirkta Corolla pagalvojau, kad turbūt daugiau Toyotos niekada nepirksiu, nes gana dažnai ir brangiai genda... Kaip kolegoms su Toyotomis sekasi?
mano nuostoliai:
1. naujos buvo kreivai suvesti ratai - garantinis
2. kreivai įdėta priekinė panelė - garantinis
3. barška panelės plastmasės - garantinis
4. savaime nusimaudavo vairuotojo durų arkos guma - garantinis
5. 2 kartus kas 15000km keitė sankabos guolį - garantinis
6. sugedo variklio pašildymo aparatas - ~5000-6000Lt (dar galvoju, ką daryti :o )
7. varva aušinimo skysčio siurblys - ~800Lt
8. kažkas braška priekinėje važiuolklėje - Tokvilos meistrai neranda
Ir visa tai tik per varganus 60000km...
Anksčiau kitą japoną turėjau, tai tikrai negedo niekas... užtat surūdijo kapitaliai :D
o cia corolla viena is pirmuju buvo, ta prasme modelis tik tais metais buvo pradetas gaminti?
ne visai, sitas modelis buvo gaminamas keleta metu ir 2005m. buvo tik kazkiek kosmetiskai modifikuotas (groteles, galiniai zibintai ir pan.)
Matyt pasitaike kokio apsirukusio turko surinkta.
Nepamirškite, kad transportavimo metu apgadintos transporto priemonės yra sutvarkomos ir parduodamos kaip naujos. Galėjo tokia ir pasitaikyti. Pažystamam buvo viena nuo tralo antro aukšto nukritus, kitą ant tralo vežant į tiltą įmontavo, remontas kainavo gal 1500e su fabriko sąskaita. Per garantinį laikotarpį gali ne visi paslėpti defektai išlysti.
Citatahorn parašė:
Nepamirškite, kad transportavimo metu apgadintos transporto priemonės yra sutvarkomos ir parduodamos kaip naujos. Galėjo tokia ir pasitaikyti. Pažystamam buvo viena nuo tralo antro aukšto nukritus, kitą ant tralo vežant į tiltą įmontavo, remontas kainavo gal 1500e su fabriko sąskaita. Per garantinį laikotarpį gali ne visi paslėpti defektai išlysti.
Kaip tik tokios ir papuola į "BANANØ RESPUBLIKAS"
Na o ant manęs kaip vilkai užsipuolėt, kuomet pasakiau kad toyota avensis nekokybiška mašina. Puikiai suprantu temos autorių, daug nervų atima tie "netyčiukai". Genda ir jos, tik tie gedimai labai smarkiai kanda.
tai tu pirkai ne is salono, neaisku kaip ir kiek ji uzjodyta buvo
Jok nejojęs bet yra tokie mazgai, kurie neturėtų gesti tokiuose apynaujose mašinose kaip Toyota. Suprasčiau jei mašinai būtų 18 ar pan metų. Mano pirmasis opeliukas (18 metu ekspluatuotas - drožtas) kainavo tiek kiek tas smagratis su viskuo. Švogerėlis iš manęs pusvelčiui jį nupirko. Tai net 1000 jis nėra įdėjas į tą mašiną. Važiuoja ir vargo nemato. Be abejo kai aš važiuoju tai nėrako lyginti. Dabar turiu liuks auto, bet pats principas man nepatinka: visi sako gera, patikima, negendanti. Jo negenda jei mazgus Anglijoj babajai renka.
Seniai skaičiau straipsnį "Respublikoj" redakcija užpirko kažkiek naujų Mersų tai tie pradėjo byrėti kaip velniai. Ne tik važiuoklė, bet viduje ir dar ten visur. Va tau ir mersai irgi patikimos, saugios, negendančios. Nemoka dabar gaminti mašinų, daro kad pigiau būtų ir gaunasi atsiprašant "MËŠLAS" su geru ženkliuku.
CitataKaip tik tokios ir papuola į "BANANØ RESPUBLIKAS"
Nebūtinai
Citataketvirtasis parašė:
Nemoka dabar gaminti mašinų, daro kad pigiau būtų ir gaunasi atsiprašant "MËŠLAS" su geru ženkliuku.
Čia konkurencijos ir technikos tobulnimo "palikimas"-greit sukuria, greit paleidžia, pribombasų daug, nieks nelaiko. Traukė akį mersai nuo 03m, bet pažystamas turėjo tą senesnį 01m 2.2cdi-akumą pakeitus daviklis numirė, viskas per kompą susiriša, o taisymas kainuoja baisiai, po to purkštukai-1600/vnt. Pardavė po 4 ar 6mėn, bet dar 2000eurų į minusą, nors jis visada perka mašinas, pavažinėja pusmetį ir parduoda į pliusą. Naujesni sakė dar "geresni". Tai atšoko fantazija daugiau tokių norėti, nes gaila algą išleisti remontams.
Su "Respublikos" mersais atskiras atvejis buvo. Nenorėjo Silberauto užsakinėti reklamos pas "respublika", tai ir pasipylė užsakomieji straipsniai...
na tik nereikia cia mersu ginti, jie tesybe parase tik jau visas - isvardino kiek tik yra.
paitaiko visiems gamintojams..
tik gaila - kad tojota šiame atvejyje pasitaikė:(
As tai negaliu pasakyti nei vieno blogo zodzio. Visai neseniai variau tech. apziura savo auto, tai praejo be problemu. Lt jau 2 metai, pravaziavau apie 60 tuks. toliau manau vazinesiu. Zmona turi Corolla Verso. Su ja tik 2 men vazinejam bet kol kas irgi jokiu skundu neturiu, esam pilnai patenkinti. B)
Vienas dalykas, kada nusiperki deveta auto ir joje kazkas genda ir visai kitas - kada nusiperki nauja ir ji taip pat genda. Toyotas gi zmones tikrai ne del dizaino perka... Tikejausi ir as bent kelis metus be gedimu pravazineti, o cia gavosi, kad genda dazniau, negu mano senute 1988m Honda :(
CitataVycka parašė:
Vienas dalykas, kada nusiperki deveta auto ir joje kazkas genda ir visai kitas - kada nusiperki nauja ir ji taip pat genda. Toyotas gi zmones tikrai ne del dizaino perka... Tikejausi ir as bent kelis metus be gedimu pravazineti, o cia gavosi, kad genda dazniau, negu mano senute 1988m Honda :(
Pas kapitalistus yra firmos kurios užsiiminėja reklama. Dar yra tokie, kurie kaip čia pasakius "kuria įvaizdį".Tai sakyčiau toyota daugiau išpūstas burbulas (daug kokybės iš oro paimta) nei iš tikrujų. Visos naujos geros ir taip pat genda vienodai. Tai niekam nenaujiena. Kad ir ta pati "Fiat" kuom ji
nauja bloga, tik ženkliukas kitoks ir detalės pigesnės. Tas pats .... tik kitoj rankoj.
bandei su nauju fiat bent 1 metus be remonto pravaziuot? ;) Cia jus biski netaip skaiciuojat visos masinos byra, nera negendanciu. Patvarumas reiskia koks % masina pasitaiko su broku arba koks % detaliu tarkim per 100k km. subyra kainos atzvilgiu, taip ir skaiciuojama kokybe.
Paziurek i http://www.anusedcar.com/ Ten tikrai ne pagal ivaizdi ir reklama auto yra vertinami. Savo rate iki 10 pazistamu suskaiciuociau su Toyotom, tai tik 2 truputi nudege. Vienas pasikeite smagrati tik nusipirkes, kitam po metu greitu laiku teks :( Ka padarysi. Kiti didesniu bedu neturi. Kiek teko, tai ir tech. apziuroje labai gerai jas vertina, ir pazistami is servisu gerus atsiliepimus turi. Tai kaip gali pykti? B)
je kaip memelis saka ko glai pykt, as is trijy savo ir dar 28 aplinkui esanciu, netiek daug blogu atsiliepimu, kaip ir visi d4D pasiketiem smagracius starterius ir vaziuojam ;)
Ner ko noret, kiek teko girdet apie mazda, tai i musu lietuvele atveza visai kitokias, negu vokietukam. tai ir su toyotom gali tas pats but. nes pazekit ir kainas kiek ji vokietijoj kainuoja salone ir kiek lietuvelej. tad ner ko noret ;)
visi auto gamintojai dabar automobilius galima 5 metams.
taip, kad ner ko noret,jog tas pats mersas ar toyta nebelaiko poros metu normaliai.
nors kazkur autobilde skaiciau, kad toytos tikrai prarado dali savo gero vardo, nes naujos masinos toli grazu neprilygsta ankstesnei kokybei. visur skatinamas vartojimas :)
Na taip kokybes kaina turbut kencia del visokiausiu pribumbasu ir musu noro tureti uz minimalia kaina maksimaliai gera daikta, toks jau tas prigimimas. O siap nevarykim dievo i medi su toyotom tikrai puikus atomobiliukai, lyginant su kitais jie tikrai negenda. Firmoje yra Fordai ir WV kazkoks kosmaras 60kkm dezes keicia, 35kkm smagraciai iseina ir milionas kitu trukumu o as su trecia toyota tik tepala keiciu. Zinoma jei nusiperki auto nuvaziavusia 500kkm apie ka kalbame, o jei esame pilni naivumo ir tikime kad 2001m dyzelinis auto nuvaziaves 170kkm, ka padarysi problemos reikia ieskoti ne Toyotos Patikimume o musu naivume(zinoma tikrai yra isimciu).
Rida yra antras dalykas po auto markes pagal patikimuma, jei nepagrindinis. Tikrai nereikia tiketis, kad auto bus nubegus 500 tuks. ir tu toliau vaziuosi ir nieko i ja neinvestuosi. Taip nebuna...
o kas pirmas ? smalsu:) siaip tai pilnai sutinku kad rida pagal kiek nubegus gali orentuotis i masinos buvi.
Pirmas automobilio marke B)
Cia jau skonio reikalas kiekvienam:) bet daugiau ar maziau i visas reik investuoti.
man tai pirmas tik būklė, komplektacija, gamintojas, spalva ir tt..
as sutinku kad perki marke o ne stovi ,bet pirkdamas marke turi butinai ivertinti stovi ,o kaip paprastai geras auto kainuoja 40 proc daugiau ,yra metais senesnesnis ir ne pilna kompektacija. Tad reikia du zuikius nusauti o tai nera lengva reikia ne tik profesionalumo, bet ir nemazai sekmes. Nesu nei profas ,nei sekmes daug turiu, todel kai perku auto visada ziuriu dar neremontuota(apdauzyta) t.y dar nepapuolusia i perekupu rankas .
Tokia ir kokybė, jeigu nedaužta, pirkta iš salono, per 60000km prašosi vos ne 8000Lt investicijų...
kažin kaip tau gavos jei pirkt ir iš salono 8000litų, nes jei tik keičiant pagal raglamentą, nei 2500 nesigauna. Tai ką tokio turėjai padaryt ko tau garantinis nepripažino.
Yaris pirktas is LV salono taip pat ten priziuretas buvo 4 metai kaip jokiu bedu. Cia gal kaip ir sake laimes dalykas ir ant nauju masinu.
Patys zinote, kad rida LT yra labai subtilus dalykas. Pavaikstai po turgus, o ten pilna lankstinuku vejuje plaikstosi, kur parasyta "koreguojame spidometru parodymus ir kitokias klaidas taisome" Zinau, kad Kaune net serviso knygeles spausdina. Taip taip ir gaunasi, kad perki, viliesi, o gaunasi... Normalioje vakaru europos salyje uz tokius "koregavimus" iki 10 metu kalejimo gresia, o pas mus viskas dzin. Cia LT, cia lietus lyja...
na jei yra tokia paklausa, kad idiotai Lietuviai nori geros ir su maža riba tai prašom sako turėkit, ir dar pigiai gaunas ;) o jei rimtai tai čia aišku bus laimės dalykas kaip paimsiu dažniausiai ta kur brangesnė ir būna ištikrųjų tvarkingesnė ;)
dėl brangumo ir pieva gaunasi.
va pažįstamas 2001 tdci mondeiką pirko. 30% didesnė nei rinkos kaina, kilmotrai plius minus ok, jau kaip ir džiaugėsi :)
išvažinėjo 2 bakus, pradėjo labai purtytis. pakeitė tepalus - užsikuria tik ant eterio :O
reikėjo purkštukus keisti, galvą šlifuoti ir dar visokių monų pasitaikė..
kaip minėjo bendraklubietis - čia lietuva, čia lietūs lyja :)
:) as skaitau, kad odometras reikalingas, kad zinotum kada laikas tepala keisti. O bukles neparodo. Aisku nenoretum pirkti kai rodo koki 500 t. bet kai pastato 170-190 t. visai kitaip jauties :)
nelabai kaip jaučiausi kai pirkdamas savo tojotą pamačiau 238k km..
sakau nedasuko iki standartinių :)
pradėjus nagrinėti diržų keitimus, tepalų keitimo metkes - atitiko..
o dabar visą laiką esu įsijungęs trip režimą - netaip akytės skauda matant kaip km sukas vis didyn ir didyn :O
:) man ir panasiai buvo, tai pazistamas pardavejas sako galiu atsukti jei nuo to geriau jausies.
Tikras pardavejes, jei gali atsukti...:D Visi jie tokie, vienetai saziningu...B)
Na maniškė 2002-ųjų Corolla tai nelabai genda. O kadangi prieš tai važinėjau beveik vien tik su senais Citroenais, tai Toyota patikimumo prasme yra dieviška mašina :D Ją pirkau beveik prieš metus iš BRC su 130 000 km rida. Originaliai mašina buvo pirkta salone Lietuvoje. Šiuo metu odometras jau rodo 157 000 km. Per tuos metus tvarkiau tik šiek tiek barškančią pakabą. Daugiau jokių bėdų neišlindo. Tiesa, nuo pirkimo neveikia mago valdymas ant vairo ir esant labai šlapioms sąlygoms (plovykla, sniegas) grybauja temperatūros daviklis. Visa kita OK.
CitataNNZ parašė:
kažin kaip tau gavos jei pirkt ir iš salono 8000litų, nes jei tik keičiant pagal raglamentą, nei 2500 nesigauna. Tai ką tokio turėjai padaryt ko tau garantinis nepripažino.
Nu tai gi rasiau, kad variklio sildytuvas nustojo veikti, o uz jo remonta (tiksliau keitima, nes remontuoti jo Tokvila nemoka) Tokvila praso laaaaabai daug. Garantiniai 3metai kaip tik pasibaige :(
CitataVycka parašė:
CitataNNZ parašė:
kažin kaip tau gavos jei pirkt ir iš salono 8000litų, nes jei tik keičiant pagal raglamentą, nei 2500 nesigauna. Tai ką tokio turėjai padaryt ko tau garantinis nepripažino.
Nu tai gi rasiau, kad variklio sildytuvas nustojo veikti, o uz jo remonta (tiksliau keitima, nes remontuoti jo Tokvila nemoka) Tokvila praso laaaaabai daug. Garantiniai 3metai kaip tik pasibaige :(
Man rodos galima kur kitur remontuot, ne visalaik butina i tokvila trenktis, juolab jei garantinis pasibaiges. Beje tas sildytuvas "not made by toyota".
Tai vat aš vis dar ieškau, kas galėtų suremontuoti, nes daugumai meistrų kažkodėl vien pagalvoti apie to šildytuvo išėmimą baisu...
šildytuvą įsidėjo ketvirtasis, tai tu jo pasiklausk, gal pats išsiimsi, o tada jau pas meistrus. Ir pigiau gausis.