sveiki, metai kaip vazineju su Avensiu, 2008m, 110kW dyzeliu.
paskutiniu metu dingo trauka, iki 100km/h isibegeju per 14s, 4 begiu 60-100km/h isibegeju per 8,2s, nelabai normalu siam varikliui.
taip pat nuo 3000apsuku dingsta trauka ir kazkas variklyje svilpia, be to, gazuojant oro paemimo slanga susitraukia kaip armonika.
gal kas gali palyginti duomenis su savo 110kW varikliais?
prašau pareikšti savo nuomones, busiu dekingas.
Gal oro filtras blogas, jei zarna paemimo susitraukia?
oro filtras keistas, toks kaip ir visi tik su veltiniu apacioje. zmones sako, gal uz turbinos vamzdelis koks ora praleidzia.
Negi sunku pačekinti oro filtrą, pakeisk kitu, laikinai uždėk kokį švarų skudurą. Nes ta armonika tai "однозначно" kaltas filtras
jo pirmoj vietoj pabandyk isemes filtra uzdejus svariu skudureliu pagazuoti... kazkaip sviecias kad filtro kalte jeigu zarna net susiraitoja taip greit uzkalsi turba jeigu dar neuzkalei...
Nedek jokiu skuduru,itrauks,bus bedos.Isimk filtra ir perlek,nieko neatsitiks
Pirkčiau kitą filtrą ir bandyčiau su nauju, vis tiek keisi su tuo pačiu amžinai nevažiuosi. Jei žarną sutraukia- tai skudurą tikrai gali įtraukti.
Nu jo geriau nerizikuoti... bet jei koky akmenuka itrauks??? geriau su nauju filtru tada., :)
Niekas nieko neitrauks.Aisku nereikia taip daryt zvyrkelyje,bet asfaltuotam kelyje tikrai nieko neatsitiks.Viena musu masina metus laiko be filtro atvazinejo :-] .
kažkur turėjau nuotraukų ko ji prigaudo net ne žvyrkely :) tai be filtro patys suprantat kur viskas nusėda
O kam kazkur vaziuoti jeigu sako kad slanga susitraukia nevaziuojant ir vietoje gazuojant? Nuimk filtra ir paprasyk kad kas pagazuotu, matysi yra skirtumas ar ne, tikrai nieko neatsitiks, ne su dulkiu siurbliu gi vazineji.
sveiki, pasikeiciau oro filtra, oro paemimo slanga jau nesusitraukineja, trauka pagerejo, bet ne tiek kiek noreciau, matyt reiks vaziuot galia pasimatuot. aciu uz patarimus.
Su kokia masina pries tai vazinejot?
Na maniske 110kw audi a4 2.0tdi nenudrozta 103kw deda gan nesunkiai.
Tai susisiek su forumieciu Modka pajungs kompa pravaziuos ir pasakys tau viska is pagrindiniu agregatu... pasakys ar ji gerai traukia nes manau ne su desimt nedvidesimt tokiu vaziaves...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Birželis 23, 2014, 08:35:27 AM
Tai susisiek su forumieciu Modka pajungs kompa pravaziuos ir pasakys tau viska is pagrindiniu agregatu... pasakys ar ji gerai traukia nes manau ne su desimt nedvidesimt tokiu vaziaves...
Tiuti, per kiek laiko jusu Avensis isibegeja nuo 60-100km/h 4 begiu? ponas Modka kur bazuojasi? aciu
Na tikrai su chronometru nevazineju ir nematuoju :) na bet per kokias 4-5s manau sunku pasakyt. Modka vilniuje 860006229.
iki 100isibegeja per 9,2s. :)
neblogai, tikrai kazkas pas mane ne taip.
60-100 gal prie progos kada pabandytum, juk chronometras kiekviename telefone yra :) Kazkur buvau rades, kad turetu buti 7,4s.
60-100 8,3s pabandziau vakar. 0-100 9,9s. Bet pas mane uzeina problemu su traukos dinginejimu tai sie parametrai sumazejus traukai. O siaip kai trauka yra jauciasi iskarto pagazavus tai 9.2 iki 100s. O 60-100 ketvirtu begiu manau butu 6-7s. nes vistik apsukos buna 1,4 vaziuojant ketvirta pavara ant 60km/h. Isvalyk Egr voztuva pradziai, pasikeisk filtrus visus. Jei nepades tada statyk ant kompo paziures oro srauta turbina kuro slegi. Purkstuku praktiskai neimanoma tiksliai paziureti per kompa juos tiksliai patikrinti tiksliai gali tik isemes... :)
http://automobilio.info/lt/Toyota/Avensis/Avensis-Wagon-II/2.2-D-4D-148-AG/2703 (http://automobilio.info/lt/Toyota/Avensis/Avensis-Wagon-II/2.2-D-4D-148-AG/2703)
dar labai neblogi rezultatai palyginus su maniske ;) prie EGR pats lysti bijau, gal kazka rekomenduot galite, kas isvalytu?
EGR tai valyk pats, ten nieko sudėtingo nėra ir užtruksi pusvalandį. Yra tema, ten net su foto pavaizduota, ką atsukti, kaip atrodo išėmus. Bet jei tingi tuom užsiimti, tai manau bet kuris servisas išplaus tavo EGR ir vamzdelį. ;)
Niekada gųyvenime nevalyciau servize nes ji pavirsutiniskai pavalys ir atgal ides kad greiciau pas juos griztum.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Birželis 24, 2014, 10:43:47 AM
Niekada gųyvenime nevalyciau servize nes ji pavirsutiniskai pavalys ir atgal ides kad greiciau pas juos griztum.
Tiuti, o duona pats kepi, drabuzius pats siuviesi, batus pats gaminiesi?
Gi irgi padarys viska blogiau, negu tu pats ;)
Cia bisky ne i tema kalava :) paprastai servize tau liepia iseit ir sako tau paskambinsim kai padarysim. Man taip buvo druskininkuose paskambino gal po dvieju valandu sumokejasu 120lt ir po dvieju sav vel tas pats tai isvada tokia su saukstu nugramdyta ir pramankstinta tai tiek :) pats issivaliau ir ramu.
Citata iš: Tiutis Įrašytas Birželis 24, 2014, 15:06:09 PM
Cia bisky ne i tema kalava :) paprastai servize tau liepia iseit ir sako tau paskambinsim kai padarysim. Man taip buvo druskininkuose paskambino gal po dvieju valandu sumokejasu 120lt ir po dvieju sav vel tas pats tai isvada tokia su saukstu nugramdyta ir pramankstinta tai tiek :) pats issivaliau ir ramu.
jei nori gerai reik mirkyt ilgai kokiam benze ar skiedikli nzn.
nieko mirkyt nereik, o reikia geros stiprios chemijoms motorams plauti...
su forumiečiu Modka išsprendėme problemą, labai keista, bet oro paėmimo vamzdžio galas buvo užklijuotas veltiniu. dabar automobilis tiesiog skrenda:) ačiū Modkai už pagalbą ir kitiems už patarimus.
sveiki,susiduriau su tokia poblema,avensis 2006 D-Cat, kad netraukia,siandien si auto ir isigijau. pavaziuoti teko miest per pika 1-2 pavara atrodo spustelni ir vaziuoja,na ir isigijau... ir patenkntas isvazevau namo... deja nusivyliau... netraukia visiskai,toks jausmas kad turbo isvis neveikia... pakeliui namo sustojau ir isemiau oro filtra,nes nu nemates dar tokio uznesto. trauka gal kaskiek pagerejo,bet vistiek nevaziuoja ta masina,iki 3 tukstanciu dar surenka po bsk sukius,virs 3 nenori. sakau atrodo kad ten turbos net nebutu. dumu nemeta jokiu. ai dar pastebejau kad uzglusintas alsuoklis kur i oro slanga grista is galvos,ir padaryta tiesiai is galvos,slanga nuvesta kaskur zemyn ir viskas.
kuro filtras irgi neaisku kada keistas. zodziu esu konkrecioj panikoj ir nezinau ko griebtis... ka patartumet? nuo ko pradet iekot ir ka daryt? beja kuro sanaudos zveriskos... vaziavau apie 120 tai vidurkis gavosi 9.4l/100km
jokiu ceck engine nemeta ir pan.
nu jo pakliuvai... 1. Pradek nuo visu filtru keitimu. 2.Issivalyk isiurbimo kolektoriu ir egr voztuva. Jei nepageres.... 3. Pabandyk atjungti egr fyske ir vaziuoti su uzdarytu isjungtu egr . jei nepageres.... 4. Bandyk atjungt oro srauto davikli ir pravaziuot...jei trauka bus bent kazkiek geresne arba tokia pat reiskiasi jis netinkamai funkcionuoja... beje, dar perziurek visas slangas pradedant nuo intercoolerio radiatorio baigiant turbinos, ar viskas yra sandaru... Jeigu padarysi visus siuos dalykus, kuriuos gali pasidaryt pats ir vistiek netrauks tadaTIK varyk i normalia diagnostika gali i Tokvila arba Solorina... arba pas klubo nari vilniuje 860006229. Sumokesi 60Lt, o Tokviloj apie 200-300Lt. Nes bet kuriuo atveju tai bus tik i nauda nustatinejant ir ieskant gedimo, kai meistrai ieskos gedimo ir zinos kad tas anas padaryta...
jeigu nepaslaptis kiek mokejai uz auto?
siauliuose toyota centre diagnostika 50lt
Tiuti jis rase, kad jam kazkas ten jau prikombinuota yra (uzglusinta ir t.t.)
Tai jei auto paimta prieš kelias valandas, dar pas pardavėją reikėtų kreiptis. Tegul pasiima atgal.
O jei nebesusitarsi, tai aš pirmiau į rimtesnį servisą ir diagnostiką varyčiau. Toks jausmas, kad ten jau lt meistriukas rankas įkišo. Kuro sąnaudų vidurkis plius-minus panašus į realybę.
na siandien pasikrapsciau prie auto,kaip tiutis ir sake pasikeiciau oro,kuro filtrus,issiploviau oro srauto matuokle,pravaliau erg (bet nebuvo ten butina kaska daryt,beveik nebuvo "nagaro"). ir rezultate nekas,kaskiek gyviau zinoma juda,astresne pasidare is vietos pajudant,bet nuo 3000 nera traukos ir daryk tu ka nori...... atjungtu erg isvis nevaziuoja,apsukos iki 3000 kilo ir viskas. oro srauto nebandziau atjunges vaziuoti.
Vienas rimtesniu elektriku ir programuojanciu siuo metu atostogauja,tad manau lauksiu jo kad paziuretu.
Buvau uzsukes dar i servisiuka pasikonsultuot,papasakojau savo situacija,tai iskart pareiske reiks pjaut lauk katalizatoriu su kietuju daleliu filtru ir perprogramuot kaska... tiesos gali tame buti ka paporino serviziuki? kiek toks "malonumas" gali kainuoti? :think:
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,2836.0.html (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,2836.0.html)
Egr tikrai gerai isvalei.kada i vidu ziuri ar nera tarpelio kur voztuvas pats vaiksto?
Citata iš: Sonixas Įrašytas Rugpjūtis 19, 2014, 18:45:14 PM
Egr tikrai gerai isvalei.kada i vidu ziuri ar nera tarpelio kur voztuvas pats vaiksto?
nu lyg ir nera,dar atsuktuvu pastumdziau ta vostuveli ir lizda pavaliau i kuri vostuvelis sueina.
nebezinau ko ir griebtis daugiau...
realu kad bus tas dpf uzkistas ir pan?
nes skydeli jokios lempos neuzsidege.
jei dpf uzsikisa vaziuojant pastoviu greiciu pvz 60km/val 5 sek.uzsidega chekas.chekas neuzsidega ir netraukia tik del nepilnai uzdaryto EGR voztuvo.jisai visai neusidaro bet dar slegi kolektori isiurbimo islaiko del to kolkas klaidos nemeta veliau mes ir klaida.jei ten terpelio nera reiskia pats EGR parejo.bet pradziai padaryk diagnostika jei voztuvas pilnai uzsidaro.su diagrnostika padarikit active test EGR ir matisit ar veikia jisai
Citata iš: Sonixas Įrašytas Rugpjūtis 19, 2014, 19:30:43 PM
jei dpf uzsikisa vaziuojant pastoviu greiciu pvz 60km/val 5 sek.uzsidega chekas.chekas neuzsidega ir netraukia tik del nepilnai uzdaryto EGR voztuvo.jisai visai neusidaro bet dar slegi kolektori isiurbimo islaiko del to kolkas klaidos nemeta veliau mes ir klaida.jei ten terpelio nera reiskia pats EGR parejo.bet pradziai padaryk diagnostika jei voztuvas pilnai uzsidaro.su diagrnostika padarikit active test EGR ir matisit ar veikia jisai
na reiks rytoj dar karta islupt ta egr ir geriau apziuret. reiks dar paieskoti kur cia sitam dievo uzmirstam kraste galeciau diagnostik gerai pasidaryti. pas kokius dyzelistus gal bandyt? yra cia vieni neblogi... :think:
Siandien kaip ehr sau valiau... is neturejimo ka daryt ir nauju raktu komplekta isbandyt :) Tai valiau taip: is vienos puses egr uzklijavau skyle lipnia juosta, kad neisbegtu chemija... pripyliau pilna egr tos stiprios chemijos ir palikau 20minuciu... tada su karstu vandeniu su slanga po spaudimu nupurskiau... idealiai issivale...
Citata iš: Tiutis Įrašytas Rugpjūtis 19, 2014, 20:57:44 PM
Siandien kaip ehr sau valiau... is neturejimo ka daryt ir nauju raktu komplekta isbandyt :) Tai valiau taip: is vienos puses egr uzklijavau skyle lipnia juosta, kad neisbegtu chemija... pripyliau pilna egr tos stiprios chemijos ir palikau 20minuciu... tada su karstu vandeniu su slanga po spaudimu nupurskiau... idealiai issivale...
Kas per chemija?
As siulyciau konsultuotis su forumieciu Modka. Man padejo, matosi kad gaudosi Toyota automobiliuose.
na siandien dar karta isiemiau EGR ir isploviau iki blizgancio metalo su specialia chemija,tipo specialiai EGRam valyt dave Detaliu parduotuvej. viskas pilnai vaiksto ir pilnai uzsidaro garantuotai,jokiu strigimu ar panasiu dalyku...
tiesa galbut kaskiek dar atsigavo masina,bet nu to kad spustelni ir i sedyne lipdytu nera... pries tai turetame volvo S60 su D5 varikliu 120kw tai buvo ohoho... palyginus su dabartiniu vaziavimu Toyotos,o manau turetu nebuti ka lyginti...
ka dar galima ziuret bandyti? beja,ant laisvu be problemu vercia apsukas iki galo,o vat vaziuojant to nenori daryt greit,iki 3000 greit susirenka o virs 3000 jau renkasi po leto bet atrodo kad jau taip nezmoniskai per prievarta kad net baisu :A
dar galvojau kad turbinos valdymas galbut nuejas,bet pasiciurejus ir pastumdzius ji, jis puikiai vaiksto. taip pat numovus slangute kur i ta valdyma ateina,vakumas tikrai yra. o pabandzius vaziuoti su numauta slangute nuo to valdymo,sukiai isvis nekyla daugiau 3000.
Citata iš: Gyconis Įrašytas Rugpjūtis 21, 2014, 01:06:56 AM
na siandien dar karta isiemiau EGR ir isploviau iki blizgancio metalo su specialia chemija,tipo specialiai EGRam valyt dave Detaliu parduotuvej. viskas pilnai vaiksto ir pilnai uzsidaro garantuotai,jokiu strigimu ar panasiu dalyku...
tiesa galbut kaskiek dar atsigavo masina,bet nu to kad spustelni ir i sedyne lipdytu nera... pries tai turetame volvo S60 su D5 varikliu 120kw tai buvo ohoho... palyginus su dabartiniu vaziavimu Toyotos,o manau turetu nebuti ka lyginti...
ka dar galima ziuret bandyti? beja,ant laisvu be problemu vercia apsukas iki galo,o vat vaziuojant to nenori daryt greit,iki 3000 greit susirenka o virs 3000 jau renkasi po leto bet atrodo kad jau taip nezmoniskai per prievarta kad net baisu :A
dar galvojau kad turbinos valdymas galbut nuejas,bet pasiciurejus ir pastumdzius ji, jis puikiai vaiksto. taip pat numovus slangute kur i ta valdyma ateina,vakumas tikrai yra. o pabandzius vaziuoti su numauta slangute nuo to valdymo,sukiai isvis nekyla daugiau 3000.
o priestai buvai vaziaves su d-cat? tas 130kw kitose auto geriau lupa gal perdaug reikalauji is masiniuko savo?..
Teko vaziuot su d-cat 2005m. tai mano 110kw geriau lupa.
Man irgi idomu butu su dcatu pavaziuot, kazkaip jauciu kad ir mano 110 gerai labai lupa :D
Citata iš: naujas32 Įrašytas Rugpjūtis 21, 2014, 09:42:53 AM
o priestai buvai vaziaves su d-cat? tas 130kw kitose auto geriau lupa gal perdaug reikalauji is masiniuko savo?..
ne nebuvau. bet nu kaip bebutu,turi virs 3000 irgi turi but dar traukos,o ne tustuma...
Žinoma, kad neturi būti tuštuma. Mano D-CAT iki 4000-4500 labai smagiai traukia. Ypač kokia 3 pavara, tai uch... (y)
Citata iš: Donis7 Įrašytas Rugpjūtis 21, 2014, 19:55:25 PM
Žinoma, kad neturi būti tuštuma. Mano D-CAT iki 4000-4500 labai smagiai traukia. Ypač kokia 3 pavara, tai uch... (y)
o cia tuscia,nieko nera... zodziu reiks laukt ir daryt diagnostika...
Citata iš: Gyconis Įrašytas Rugpjūtis 21, 2014, 23:43:26 PM
o cia tuscia,nieko nera... zodziu reiks laukt ir daryt diagnostika...
O tai i Kauna nedavaziuotum?
LBM, Dizrida, autotoja galu gale.
Lbm priimtu iskart manau, dizrida ir autotoja gal ir registruotis reiktu.
Ar Alytuj irgi rimtesniu servisu yra?
Beje, yra keli forumieciai is Alytaus, kur jie auto tvarkosi?
Citata iš: kalava Įrašytas Rugpjūtis 22, 2014, 09:04:10 AM
O tai i Kauna nedavaziuotum?
LBM, Dizrida, autotoja galu gale.
Lbm priimtu iskart manau, dizrida ir autotoja gal ir registruotis reiktu.
Ar Alytuj irgi rimtesniu servisu yra?
Beje, yra keli forumieciai is Alytaus, kur jie auto tvarkosi?
davaziuosiu ir i kauna jei cia niekas nieko neras. sakau laukiu kol vienas rimtesniu elektriku/programuotoju gris is atostogu. nes betkokiam garaziniui nesinori duoti...
sveiki, norejau pasiteirauti kur ieskot galu, netraukia avensis 2003 d4d 2 litrai dyzelis 85kw, pradeda lygt trauk nuo 2800 panasiai bet ir tai vos vos, turbina gera, patikrinti ir isplauta, egr isvalytas,kuro filtras pakeistas nauju siandien.
as speju kad gal pabeges degimas ar tai gali but?
gal zinot kokie pozymiai pabegusio degimo?:)
aciu uz info :)
Citata iš: pumis Įrašytas Rugpjūtis 23, 2014, 01:02:56 AM
sveiki, norejau pasiteirauti kur ieskot galu, netraukia avensis 2003 d4d 2 litrai dyzelis 85kw, pradeda lygt trauk nuo 2800 panasiai bet ir tai vos vos, turbina gera, patikrinti ir isplauta, egr isvalytas,kuro filtras pakeistas nauju siandien.
as speju kad gal pabeges degimas ar tai gali but?
gal zinot kokie pozymiai pabegusio degimo?:)
aciu uz info :)
isplautas egr nieko nereiskia.gali but parejus jo elektrine dalis.reikia diagnostika daryt
aciu uz info :)
taigi taigi... iskastavo dpf ir katalizatoriu siandien,idejo emuliatoriu,patikrino turbina ant stendo (turba ideali)
ir atidave masina... trauka pagerejo bet... :(
sake turi pusti 206kP , db pucia 135kP,pries visus kastravimus dusliaus pute 110kP.
Jokiu klaidu nemeto,gyvi parametrai irgi visi idealus apart turbinos putimo,turbos valdymas be problemu dirba savo darba.
ka dar ziuret patarsit? :V
kagi,atradau problema kuri turbinai neleido pinai uzpusti (+)
tai kur davikliukas yra turbinos valdymo,ir is jo iseina slangute kuri eina i isiurbimo kolektoriu. ta slangute yra nukirpta ir dar stovi kaip filtriukas ar kaskas panasaus tarp daviklio ir kolektoriaus. tai vat jis pas mane buvo itrukes,visiskai nepastebimai. pastebejau tai ipurskes chemijos ir kompresoriumi praputinejant.
uzmoviau dabar be jo,tai masina 3 pavara suka ratus... :-{ (+)
p.s. gal kas zinot kur ta filtriuka butu galima isigyti? (H-) ar jis isvis ten reikalingas?
Sveiki visi, esu naujokas toyota forume. Neseniai įsigyjau 2005m toyota avensį 2,0d4d 85kw.
Matau, jog šnekate apie panašias problemas su kuriomis ir aš susiduriu.
Silpnoka trauka iki 2000rpm, paskui šiektiek atsigauna iki 2800rpm, ir tada dar pagereja nuo 2800rpm. Gal galite patarti koki nusimanantį žmogų toyotose, kad patikrintų automobilį. Egr elektroninę dalį, turbinos veikimą, parametrus realiu laiku važiuojant, šlangas visas apžiurėtų ar kur nors nera nesandarumų.
Visi filtrai, tepalai pakeisti.
DPF filtras išpjautas rezultatas šiektiek atsigavusi trauka.
Pagr. variklio diržas su visais elementais ir pompa pakeista lirostoj tad manau degimo kampas neturėtų būti pabėgęs.
Išploviau egr ir maf su chemija, nors išardžius neatrodė labai blogai tiek kad įtakotų kažką. (rezultatas atsigavo šiektiet, bet gali būti tik psichologinis pagerėjimas čia)
Važiuojant girdisi turbina tarkim ir 80kmh 4pavara. Toks lengvas švilpimas. Atrodo kad garsas išeina per oro filtrą. Dariau diagnostiką vienam dyzelių servise sakė, jog purkštukai tvarkoje. Turbina pučia 1,6~, nors turetų 1,3?? Bet nekėlė jie man pasitikėjimo nes netvarkę sakė toyotų, net nežinojo kur kompo jungtis..
Galite patarti kokį rimtą žmogų ar servisą, kuris užsiimą toyotomis.?
Veiksmas Kaune.
Arturai, o i Autotoja nenorit?
Citata iš: ArturasK Įrašytas Rugpjūtis 29, 2014, 09:15:33 AM
Sveiki visi, esu naujokas toyota forume. Neseniai įsigyjau 2005m toyota avensį 2,0d4d 85kw.
Matau, jog šnekate apie panašias problemas su kuriomis ir aš susiduriu.
Silpnoka trauka iki 2000rpm, paskui šiektiek atsigauna iki 2800rpm, ir tada dar pagereja nuo 2800rpm. Gal galite patarti koki nusimanantį žmogų toyotose, kad patikrintų automobilį. Egr elektroninę dalį, turbinos veikimą, parametrus realiu laiku važiuojant, šlangas visas apžiurėtų ar kur nors nera nesandarumų.
Visi filtrai, tepalai pakeisti.
DPF filtras išpjautas rezultatas šiektiek atsigavusi trauka.
Pagr. variklio diržas su visais elementais ir pompa pakeista lirostoj tad manau degimo kampas neturėtų būti pabėgęs.
Išploviau egr ir maf su chemija, nors išardžius neatrodė labai blogai tiek kad įtakotų kažką. (rezultatas atsigavo šiektiet, bet gali būti tik psichologinis pagerėjimas čia)
Važiuojant girdisi turbina tarkim ir 80kmh 4pavara. Toks lengvas švilpimas. Atrodo kad garsas išeina per oro filtrą. Dariau diagnostiką vienam dyzelių servise sakė, jog purkštukai tvarkoje. Turbina pučia 1,6~, nors turetų 1,3?? Bet nekėlė jie man pasitikėjimo nes netvarkę sakė toyotų, net nežinojo kur kompo jungtis..
Galite patarti kokį rimtą žmogų ar servisą, kuris užsiimą toyotomis.?
Veiksmas Kaune.
dpf nera pastave :) 85kw nesitikek stebuklo su trauka gal perdaug tikies is masiniuko? kodel taip sakau, nes pats turiu avensi tokiu varikliu ir nuo 2000 iki 3000 ta trauka dar kazkokia yra virs 3000 tai tik kaukia (auto tvarkinga ), bet del visako nuvaryk i autorizuota servisa ten tikrai matys visus parametrus kokie turi buti
Dekui, už atsakymus. Reikės tada bandyti i autotoja nuvažiuoti.
DPF buvo pas mane pats nusipirkęs auto išpjoviau (nes buvo užsikimšęs ir užšilus varikliui dūmindavo kaip iš kamino). Netgi mygtukas buvo viduje tam filtrui. Gal kaip papildomą įrangą vokietis buvo pasiėmęs.:)