Sveiki , turiu tokiu problemu su savo avensiu. dingus trauka , ant tusciu apsuku dirba graziai , ant aukstesniu "baubia", apsukas nenoriai kelia , kompa pajungus randu 2ir4 cilindro misfire. Zvakes grazios, babinas keitaliojau , bet nieks nepasikeicia. Pasimatavau purkstuku varzas , lyg ir viskas gerai . Oro srauta atjungiau niekas nepasikeite . Kame gali but problema ? Nes su masina skaityk neina vaziuot.... Kompresija visuose cilindruose vienoda , kuriasi gerai.
O babinos laidus vietom kaitaliojai? ar naujus buvai idejes vietoje senu.
Kad pas mane ateina fyskes i babinas , tokiu kaip zvaklaidziu nera , o laidu ten nepakeitaliosi , nes ilgiai neatitiks.
Nebus taip kad babinos kazkurie du laidai pramusineja i isore ir gaunasi tas misfire?..
Kiek ranka ciupinejau, rites ir laidus negavau per nagus .
Citata iš: julioze Įrašytas Birželis 20, 2014, 10:49:34 AM
Kiek ranka ciupinejau, rites ir laidus negavau per nagus .
O cia toks "teisingas" budas nuspresti, ar musa laukan ar ne? :) nes as tokio nezinau. Sorry, nesu mechanikas, ateis kiti, pasakys kazka daugiau :D
Kad tie laidai nera aukstos itampos , 12v jie teturi , o pati rite sukele auksta itampa , taip , kad ten nelabai ka ir patikrinsi. Iki rites ateina 12v , tikrinant voltaza jis neturi suoliu kazkokiu . Taik , kad atrodo lyg maisytum kazka arba visai ne i tema kalbetum.
Sukeisk babinas, pavazinek ir paziurek kokios klaidos bus. Ar tose paciose cilindruose. Jei babina bloga, tau sukeitimas vietom nepades, nes vietoj blogai veikiancio 2 cilindro gausi blogai veikianti 3 cilindra :D
Sukeitus tospacios klaidos ,dazniausiai fiksuoja 4 cilindro misfire , siandien bandziau vaziuot , tai max greitis 50km/h visas variklis purtosi kriokia ir tiek....
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimagizer.imageshack.us%2Fv2%2Fxq90%2F849%2Fcjz1.png&hash=9e6a68c11d4906d4b7b7e4995a2e7f7e4cf35fa0) (https://imageshack.com/i/nlcjz1p)
http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0172-and-P0175 (http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0172-and-P0175)
bandyt issiimti purkstukus ir tikrinti ir pati kuro siurblio slegi patikrinti ?
Viskas buvo istikrinta , tiek purkstukai , tiek visos rites , kuro siurblys , oro sklendes ir t.t. prieita prie isvados ir rastas subyrejas katalizas kuris uzkiso vidurini katalyza.
O tai dabar viskas gerai?
Pabėdavosiu apie panašias savo bėdas. Nupirktas Avensis 2001, 1,8 vvti su degančiu "čaku".
Kas blogai:
1. Dega lemputė, kartais užgęsta, kartais užsidega. Jokių sutapimų nepastebėta, tiesog užsidega arba ne.
2.Trauka. Važiavimas iki 3000 apsukų, viskas puiku. Daugiau nekylą. Pavaikėm žema pavara aukštesnėm apsukom. Prasimušė. Sukyla iki 4-5-6, bet matosi pulsavimas. Vėliau, vėl tas pats.
3. Stovint ant laisvų viskas normaliai. Nuspaudus staigiai gazo pedalą, jaučiasi pridusimas.
Kas gerai:
1. Važinėt galima.
2. Kuro sąnaudos vidutinės ~7,5.
Istorija:
1. Važinėjo moteris.
2. Vidutinis greitis 47 km/h :think: .
3. Sakė diagnostiką darė, bet kas yra tikrai nežino. Anot meistro nieko tokio važinėk ir nesuk galvos.
Mano spėlionės:
1. Kuro filtras
2. Katalizatorius(užbezdėtas dėl važinėjimo pensininko stiliumi)
3 Nekokybiškas kuras(likęs senojo savininko)
Diagnostika nedaryta- savaitgalis, palauksim darbo dienų.
Jūsų spėlionės:
Paburkim kas ką manot, galima totalizatorių surengti :)
Pažadai:
Pažadu išsisprendus problemai viską aprašyt (y) (+) .
P.S.
Užtrumpinus OBD mirksi tik diržų ir ABS lemputės- pastoviai be jokių tarpų
Kuro filtra gali iskart atmest,dust pradetu esant maksimaliai apkrovai ir apsuku tikrai neribotu.Katalizatorius benzui gali tik nuo tepalo rijimo uzsikist,bet dazniausiai jis subyra ir taip uzkisa duslika,tada masina netraukia,dusta,snarpscia pro ismetimo kolektoriaus zieda ir smarkiau pamynus ismetimo kolektorius ikaista iki raudonumo.Kuras gali but nekokybiskas,gal su dyzeliu pamaisytas?Kas del speliojimo,tai siais laikais apie masinos gedimus galima suzinot tik pasijungus kompa ir tai dar tenka galva palauzyt kame reples :-]
Pamirsau paminet, kad pirma diena jausdavosi supuvusiu kiausiniu kvapas, kad ir nedaug paspaudus, paskui nustojo smirdet.
Tas sieros vandenilio kvapas atsiranda,kai kuro misinio sudetis nera gera.Gali but,kad liamda zondai grybauja,bet gali ir del kitu priezasciu kuro misinys but nekokybiskas.Toks kvapas budavo po palakstymo ant ledo ziema max sukiais.Nezinau kodel,gal sniegas per daug atausindavo katalizatoriu ir jis blogai dirbdavo?
Savojo kito avensio buvo toks kvapas kai gerai uzpjaudavau, bet tik pirmais metais, po to mazejo, mazejo ir visai dingo. Matomai nebeliko kam smirdet :).
Kas apie naujesni, tai vaikai siandien uzpyle benzo "sviezesnio", sako truputi pagerejo. Matysim kas toliau darysis
Mano avensyje buvo uzsideges check'as - pakeiciau liambdazonda ir check'as uzgeso, bet trauka ir kuro sanaudos nepasikeite. Pries kelis men vel pradejo mirkseti check'as o dabar jau pastoviai dega - diagnostika parode, kad vel tas pats liambdazondas gybauja (su pakeistu nuvaziavau apie 60 tukst.). Kadangi traukai ir kuro sanaudom tas itakos neturi - vaziuoju toliau. (h)
Atsiprašau, kad rašau per dvi temas, nes tik dabar pamačiau šią temą, o senojoje nemoku ištrinti žinutės, tai pakartosiu klausimą:
Sveiki, įdėmiai perskaičiau šią temą, tai kiek supratau daugiau visi apie dyzelinius Avensius šneka. Pas mane 2001 m. 1.8 l. benzininis variklis su dujomis. Gal jau du mėnesius degė geltona chek lemputė, su ja važinėjau iki vakar jokių bėdų ar traukos pakitimų nejausdamas, bet vakar važiuojant pradėjo ta chek lemputė mirksėti (pirmą kartą susiduriau su chek lemputės mirksėjimu) ir automobilis pradėjo nebetraukti, o tuo pačiu visas variklis pradėjo purtytis, net visas salonas važiuojant dreba, ypač, kai įsibėgėji, ant laisvų apsukų variklis tik švelniai dreba.. Gal galite patarti kur bent prelemenariai ieškoti gedimo? Gal kam yra identiškai nutikę? Nes cheko mirksėjimas ir variklio purtymasis pirmą kartą man pasitaikė, o ir pažįstamiems taip nėra nutikę. Ačiū už bet kokį patarimą. :)
Chek lempute yra tik indikatorius kuris parodo,kad yra gedimas automobilio variklio valdymo sistemoje.Jeigu jinai mirksi,tai rodo,kad atsiranda nauju klaidu.Butina jungtis prie diagnostikos ir nustatys gedima pagal klaidos koda.
Citata iš: adelis Įrašytas Vasaris 01, 2015, 15:41:41 PM
Atsiprašau, kad rašau per dvi temas, nes tik dabar pamačiau šią temą, o senojoje nemoku ištrinti žinutės, tai pakartosiu klausimą:
Sveiki, įdėmiai perskaičiau šią temą, tai kiek supratau daugiau visi apie dyzelinius Avensius šneka. Pas mane 2001 m. 1.8 l. benzininis variklis su dujomis. Gal jau du mėnesius degė geltona chek lemputė, su ja važinėjau iki vakar jokių bėdų ar traukos pakitimų nejausdamas, bet vakar važiuojant pradėjo ta chek lemputė mirksėti (pirmą kartą susiduriau su chek lemputės mirksėjimu) ir automobilis pradėjo nebetraukti, o tuo pačiu visas variklis pradėjo purtytis, net visas salonas važiuojant dreba, ypač, kai įsibėgėji, ant laisvų apsukų variklis tik švelniai dreba.. Gal galite patarti kur bent prelemenariai ieškoti gedimo? Gal kam yra identiškai nutikę? Nes cheko mirksėjimas ir variklio purtymasis pirmą kartą man pasitaikė, o ir pažįstamiems taip nėra nutikę. Ačiū už bet kokį patarimą. :)
Buvo pas mane taip - vieno cilindro uždegimo rite užsilenke vaziuoajnt ir pradejo mirkseti check.
Pakeitus uždegimo ritę viskas susitvarke.
Ritė, kiek pamenu, virš šimto LT kainavo...
Citata iš: mind Įrašytas Lapkritis 23, 2014, 14:53:55 PM
Pabėdavosiu apie panašias savo bėdas. Nupirktas Avensis 2001, 1,8 vvti su degančiu "čaku".
Kas blogai:
1. Dega lemputė, kartais užgęsta, kartais užsidega. Jokių sutapimų nepastebėta, tiesog užsidega arba ne.
2.Trauka. Važiavimas iki 3000 apsukų, viskas puiku. Daugiau nekylą. Pavaikėm žema pavara aukštesnėm apsukom. Prasimušė. Sukyla iki 4-5-6, bet matosi pulsavimas. Vėliau, vėl tas pats.
3. Stovint ant laisvų viskas normaliai. Nuspaudus staigiai gazo pedalą, jaučiasi pridusimas.
Kas gerai:
1. Važinėt galima.
2. Kuro sąnaudos vidutinės ~7,5.
Istorija:
1. Važinėjo moteris.
2. Vidutinis greitis 47 km/h :think: .
3. Sakė diagnostiką darė, bet kas yra tikrai nežino. Anot meistro nieko tokio važinėk ir nesuk galvos.
Mano spėlionės:
1. Kuro filtras
2. Katalizatorius(užbezdėtas dėl važinėjimo pensininko stiliumi)
3 Nekokybiškas kuras(likęs senojo savininko)
Diagnostika nedaryta- savaitgalis, palauksim darbo dienų.
Jūsų spėlionės:
Paburkim kas ką manot, galima totalizatorių surengti :)
Pažadai:
Pažadu išsisprendus problemai viską aprašyt (y) (+) .
P.S.
Užtrumpinus OBD mirksi tik diržų ir ABS lemputės- pastoviai be jokių tarpų
Diagnostika:
Codes P0171 & P0174 - Lean Bank 1 & 2
Priežastis:
Oro srauto matuoklė (MAF) ar kaip ten vadinasi. Ne pats variau, tai tiksliai nežinai, bet kai pasakojo ką darė, tai supratau, kad tai ir bus.
Dar liko išpjautas katalizatorius vienas. Kol kas laikau neparduodu, gal dar reiks įsidėt. :)
Patarimas vienas- reikia nuskaityti klaidas. O jei šitas patarimas netinka,net geriausias meistras tau nepadės. Gali būti nuo liamdos iki bako ta prasme bet kas.
Citata iš: Dar746 Įrašytas Vasaris 04, 2015, 14:10:56 PM
Buvo pas mane taip - vieno cilindro uždegimo rite užsilenke vaziuoajnt ir pradejo mirkseti check.
Pakeitus uždegimo ritę viskas susitvarke.
Ritė, kiek pamenu, virš šimto LT kainavo...
Taip, būtent taip ir man buvo. Dabar jau viskas gerai, o pasirodo buvo sugedusi uždegimo ritė "babina", kurią pakeitus viskas pradėjo dirbti kuo puikiausiai! Prie to pačio pasikeičiau ir žvakes, kurios buvo jau "ant ribos" ir galėjo paskatinti babinos gedimą.. :)