sveiki, kaip uzkuriu masina apie 10-15 sekundziu pro duslintuva eina balti dumai poto pradingsta. trauka nesiskundziu, dumu juodu nemeta, uzsikuria kartais is antro karto, sunkiai apsukom kylant iki 0.8aps. motoras d4d 2.2 paprastas.
kame bega gali buti? kuro slegio voztuvas? pukstukai? ar dar kas? dekui.
gal tai ne dumai, o kondensatas? o uzsikurimo daug kas gali buti. Mano kazkada turetam 2,2 d4d padejo programos atnaujinimas.
O kaip aušinimo skystis ar nemažėja? Auto "miega" garaže ar lauke?
visada juda automobilis, atnaujines buvau programa ziema, nes nesikure prie salciu, poto padejo labia, na ten balti dumai kaip ir nesudeges kuras taip lyg ir vadina, pravaziavau gal 7000km per pora savait. tai tepalo litra suvalge, negali kokios pukstuku tarpines kiauros but? tikrino pukstukus diagnostikoj tai vienas -3 gal kiti po 0 stovi
taip pas ir parašei priežastį - purkstukas. O ir tepalo sąnaudos didokos..
nu gali daug kas buti, as tik spelioju :) gal kam kas panasiai buvo jau nutike :)
na taip, gali daug kas būti, bet purkštuko kompensacija -3,0 pagal Toyota yra maksimali leidžiama.. kitaip sakant tas purkštukas jau kurą ne purškią, bet "myža", dėl to ir kompensacija minusinė (nes kuro per daug). O kai šaltą mašiną užkuri ryte, tas padaugintas kuras ir "duoda" tuos dūmus dėl nepilnai sudegusio kuro kol variklis neprasidirba. Manyčiau taip.
ne I tema, bet snd pastebejau kad purkstuko viena Fiskes laikiklis nuluzes, ir jis lengvai issimauna, jei jis vaziuojant netycia issimautu? klaida mestu iskart?
Citata iš: bioparo Įrašytas Rugsėjis 08, 2014, 19:37:39 PM
ne I tema, bet snd pastebejau kad purkstuko viena Fiskes laikiklis nuluzes, ir jis lengvai issimauna, jei jis vaziuojant netycia issimautu? klaida mestu iskart?
pajustum ir taip nes cilindras nedirbtu
Purkstukam jau paskutines dienos, ant laisvu neispurskia kuro kaip reikia, jei dar ryjo tepala - damusei galutinai, nepaguosiu.
Pas mane panaši problema. Bet tik užkurus išeina baltas dūmas ir viskas. Pukštukai kaip ir normaliai, bet vienas rodo -1.5, jei neklsytų.
ta taip ir vazineji? ar ieskai problemos? :)
Sakau is patirties, jus gelbeja tai, kad uzvedimas su raktu, corolloj su knopkike, tai ten tas uzvedimas dar slykstesnis su sia problema. Ka galiu patart tai pasitikrint purkstuku tarpines, nes gali buti, kad ju pradegimas jau itakoja purkstuku bukle ir smarkiai ja blogina. Patys suprantat, kad diagnostika yra tik viena puse. Man diagnostika rode pvz 1 purkstuka bloga, stendas parode 3 blogus.
tai va, ir purkstukai ir ju tarpines ardyti ir ziuret, aisku ir pinigu pasiruost :/
Neseniai ir man teko pabendraut su purkštukais :-(. Pradžioj šalta sunkiau kurdavosi. Vėliau užkurus kartais, o po to ir nuolat 10-15 sek. padūmydavo. Taip tesėsi apie 1 mėn. Galiausiai pradėjo dūmyt nuolat ir užsidegė chekas. Diagnostika rodė tik vieną purkštuką :-/, o stendas išbrokavo dar du :-(.
Geriau papasakokit apie samatas remonto, remontavot, ar naudotus dejot?
Restauruot neapsimoka, nes kiek teko domėtis, denso netiekia atsarginių dalių, o restauratoriai naudoja senu purkštukų detales ir suteikia menkas garantijas, o prašo apie 600 lt. už vient. Dėjau naudotus purkštukus, prieš tai patikrinęs ant stendo. Kainavo po 300 lt. ir 15 lt. patikrinimas. Ieškojau apie mėnesį. Patikrinau kokius šešis komplektus visi arba leisgyviai arba išvis negyvi.
O kaip is kitaicu siunciantis idomu kaip kokybe. Kaina tai neskausminga 4 kokiu. Gal kas daugiau papasakotu.
MAn irgi įdomu pasidarė. Prisigąsdinau, jog ir man miršta vienas purktšukas.
gal kam teko darytis restauracija purkstuku?ar poto nebuvo cirku vel kokiu? zinau, kad daliu orginaliu neturi, bet kakzaip pritaiko...
Citata iš: bioparo Įrašytas Rugsėjis 11, 2014, 09:28:41 AM
gal kam teko darytis restauracija purkstuku?ar poto nebuvo cirku vel kokiu? zinau, kad daliu orginaliu neturi, bet kakzaip pritaiko...
Forume aptartos purkstuku restauravimo temos.
Kiek zinau jei mano zinios teisingos. Bocsh pilnai galima suremontuoti, orginaliom dalimis. Nezinau ar tai tiesa ar cia anskciau buvo kad senus grazini savo, o gali imti jau restauruotus. Denso netiekia daliu. O kokiais DELPHI isvis kalbos nera.
Nzn, dabar siai dienai as remontavau. Remontuojasi jie originaliom dalim, tik ne visos purkstuko dalys keiciasi, nes ne visas dalis gamintojas tiekia. Ispurskejas, ten tas antgalis, dar kazkas keiciasi, jei to uztenka, valio, jei ne - liudna. Dazniausiai parametrai ant stendo parodo viska, jei tik ant laisvu truksta kuro - pakeitus ispurskeja viskas susitvarko, jei truksta jau ant didesiu sukiu kuro - beda nes jau reikia keisti vidurius ko nera. Keiciam naudotu, kuri ziauriai sunku gera rasti, arba keiciam nauju ~1600lt/vnt.
Dar aisku, reik nepamirst, kad D-Cat purkstukai apskritai netvarkomi.
Vilniuje tvarkyciau Autura, duoda 3 men garantija, eile apie 3 savaites, jei jie netinka, tvarkyciau Vikrus, gaunat 1 men garantija ir dar kaina apie 30proc didesne, bet, jei nera is ko rinktis - variantas. Daugiau nieko patikimo Vilniuje neradau.
D4d 2.2 kazkur po 1000lt/vnt kainuoja. Pas atstova ~1600lt
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,3744.1440/msg,96451.html (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,3744.1440/msg,96451.html)
Kažkaip man keista (gal ir klystu) iš duslės eina balti dūmai, prie ko čia purkštukai. Blogas purkštukų darbas būtų jei blogai kurtusi, juodi dūmai, ar "negerai" dirbtų motoras. Mano atveju pagazavus juoda,riebi dryžė ant asfalto būdavo. Patikrinus purkštukus ant stendo pasirodė, kad per daug išbėga degalų per "atbratkę", du teko keisti.
Patikslinu, D-CAT absoliučiai naujus purkštukus įmanoma gauti kažkur apie 1200-1300 Lt/vnt.
tai va jei kam idomu, tai visi 4turi purkstukai buvo ziauriai apsinese, nes praleisdavo pro tarpines, gumos tai isvis suvarytos, tai jei kam taip nutinka, geriausiai isimt purkstukus ir ant stendo.
Bio, keisi purkstukus? Ar restouruosi? Kokius tolimesnius veiksmus atliksi? Kaina viska, pranesk kur tikrinai.
Ka as ir sakiau, tai jei tik ispurskejus uzteko pakeist, cia net nesiskaito purkstuku restauracija.
O tas tarpines tai visi ziurekit, nes susika viska.
O kaip jas paziureti?
Neigudes meistras to nepamatys, neisgirs.
Sveiki,
gal kas susidūrę su panašia problema. Nežinau, kiek laiko taip tęsiasi, tačiau pastebėjau tik prieš kelis mėnesius. Ryte užkūrus variklį, pasirodo baltų dūmų debesis, kuris greitai baigiasi. Tas pats būna, kai auto reikia užkurti po kurio laiko, kuomet variklis būna atšalęs. Auto važiuoja be problemų, tepalo ar antifrizo nevalgo. Važiuojant jokių dūmų nemeta, kuro sąnaudos nepadidėjusios. Pridedu video, kaip visa tai atrodo. Variklis nekalena, dirba gražiai. Prieš metus laiko startline buvo pašalintas DPF, praktiškai už kelių savaičių nusprogo aukšto kuro slėgio siurblys, kuris taip pat buvo pakeistas.
https://www.youtube.com/watch?v=otsGqgQ5cIQ (https://www.youtube.com/watch?v=otsGqgQ5cIQ)
https://www.youtube.com/watch?v=XzksIBScJp8 (https://www.youtube.com/watch?v=XzksIBScJp8)
https://www.youtube.com/watch?v=ymo4w3IUyTY (https://www.youtube.com/watch?v=ymo4w3IUyTY)
Gal kas galėtų patarti kokį nors kompetetingą meistrą šioje srityje (Kauno mieste), nes pasiskaičius atsiliepimų apie "DIZRIDA" ar "DIZELVITA" baisu darosi pas juos važiuoti, kuomet atsiimant auto tenka susimokėti už tai, ko visiškai nebuvo prašyta daryti ir apie ką net nebuvo kalbėta.
Ką gi, teko apsilankyti Kaune AUTUROS servise. Padarius diagnostiką ir išėmus bei patikrinus purkštukus ant stendo, nurodė, kad 2 purkštukai yra blogi. Prasidėjo purkštukų ieškojimas pagal jų nurodytus kodus. Šiaip ne taip suradau žmogų, kuris turėjo daug man tinkančių purkštukų. Iš 11 testuotų purkštukų šiaip ne taip pavyko atrasti du gerus (atitinkančius parametrus). Kitą dieną skambino, kad auto sutvarkytas. Sąskaita 190 eurų+220 eurų už 2 purkštukus, kuriuos pirkau iš žmogaus. Rezultatas, užkūrus ryte šaltu varikliu mašiną, vėl pasirodė balti dūmai iš duslintuvo... Šį kartą gal truputį mažiau nei anksčiau, bet visumoj esu nusivylęs, kad problema, su kuria kreipiausi į specialistus, liko neišspręsta.
O gal visgi problema su 5 purkstuku? Grybauja emuliatorius ir purskia kura i duslintuva?
Kad emuliatorius lyg ir nedėtas pas mane. Reikėtų STARTLINE pasitikslinti dėl to dalyko. Tikriausiai reikės grįžti atgal į AUTURA ir aiškintis, kame problema, kodėl išlieka dūminimas. Ir būtent, tik ant šalo variklio užkūrus tas dūmas pasirodo, kitais kartais nebūna. Reikės pačiam nufilmuoti tą dūminimą po purkštukų pakeitimo ir parodyti AUTUROS meistrams, nes šiandien ryte tik per veidrodėlį mačiau, kaip pasirodė dūmai.
Kažkaip gaila sumokėjus 410 eurų nejausti rezultato.
Naujas update. Pasirodo tas baltas dūmas, kuris išėjo kitą dieną ryte po remonto buvo pirmas ir paskutinis. Nuo to laiko variklis dirba kaip bitutė užkūrus mašiną ir jokio balto dūmo nemeta. Manau, kad problema išspręsta.
Vadinasi, kalti buvo 2 blogai veikiantys purkštukai.
Ką galiu pasakyti, patirtis viena iš nemaloniausių automobilio remonte, kainavusi begale nervų ieškant gerų naudotų purkštukų (praskambinta virš 50 adresatų), pratikrinti 11 purkštukų, kol pavyko surasti 2 gerus, t.y. pilnai atitinkančius parametrus.
Jei kas susidūrė su panašia problema, pm - pagelbėsiu, kuo galėsiu (apie purkštukų kainas, kodus, šrotus Kaune ir apie Kauną).
O tai kartais negeriau iskart naujus purkstukus pirkt?Kiek kainavo paieska laiko ir pinigu,vazinejimas ir purkstuku tikrinimas ant stendo irgi ne uz dyka ?
Citata iš: Venza Įrašytas Rugpjūtis 03, 2016, 10:48:00 AM
O tai kartais negeriau iskart naujus purkstukus pirkt?Kiek kainavo paieska laiko ir pinigu,vazinejimas ir purkstuku tikrinimas ant stendo irgi ne uz dyka ?
aukso zodziai is "venzos" klaviaturos :) as jau gailiuosi to nepadares :) pries trejeta metu turejau analogiska situacija kaip "sajanas" ka tik cia rase, pradejo mesti duma uzvedus salta arba jau atvesusi varikli, problema pukstukai, vaziavimui tai netrugdo tai nekreipiau demesio( tik uzvedant kur aikstelej pasiziuriu kad zmogus nestovetu gale) kol neatejo laikas variklio tarpines remontui, tai tuo paciu sugalvojau ir pukrstukus pakeisti..... nauji pasirode labai brangus , aisku susiradau srote 5 kartus pigiau , patikrinus issirinkau geriausius ir po pakeitimo viskas liux ,dziaugsmas pigiai prasisukus, bet jau po 30-40 tukst prasidejo ta pati problema..... po truputi vis daugiau ir daugiau dumo is dusliarkos uzvedant..... jau pramyniau dar 60 tukst ir jau pradedu vel ziuret uzkuriant ar kas nors nestovi uz masinos man uzkuriant :D bresta remontas.... tik si karta jei nedeciau nauju ziureciau pigiau tai remontuociau juos, visgi remonto metu susdedamos naujos purkstuko detales..... Tik vat dabar idomiausias dalykas, kurie purkstukai streikuot pradejo, ar tie du kuriuos keiciau is sroto, ar tie du kurie liko gimtieji manojoj auto, ta suzinosiu tik kazkada veliau kai jie bus isimti ir patikrinti.... Tai jei isaiskes kad tie srotiniai purkstukai uzsilenke, tai dabar ivertinus pripliusavus papildomus remonto darbus ir netgi pigiausius sroto pukrstukus, bendra suma(kartu su anstesniais "pigiais" ) gaunas jau didesne negu buciau dejes iskart naujus purkstukus :) jei isaiskes kad blogi like mano seniej gimtiejii- tada valio , taupymas pasiteisino, loterijoj laimejau :) jei ne-pralosiau.....
Dar vienas pastebejimas, per tris metus nauju pursktuku kaina pakilo geru trecdaliu negu tada buvo, tai dabar kai pasiziuriu trys metai atgal net labai apsimokejo naujus purkstukus deti..... bet yra kaip yra :) vaziuoju ir laukiu kas bus toliau :)
Ir dar vienas pastebejimas , ta problema aktualesne vasara kai karstas oras, rudeni ir ipac ziema kai minusas lauke tas dumingumas uzvedant kartais isvis dingsta :) kartais pagalvoji kad savaime viskas susitvarke, bet atsilus orams vel viskas is naujo....
Neįsivaizduoju, kiek kainavo nauji purkštukai anksčiau, bet dabar galiu pasakyti tikslią jų kainą. Ir tiesą pasakius, vos nebuvau susigundęs jų nusipirkti. Taigi, beieškant dėvėtų purkštukų pagal kodą, teko stipriai nusivilti, nes perskambinus virš 30 adresatų nebuvo jokio rezultato.
Paskambinau į AUTOTOJĄ Kaune, galvojau kaip užgiedos naujų purkštukų kainą apie 1000 eur už vienetą, bet labai nustebau, kai pasakė, kad dabar gražinus senąjį purkštuką, naujas kainuoja 311 eurų. Spręskit patys, ar tai jau tokia didelė kaina už naują originalų purkštuką. Jeigu reikia visų keturių, kaina gal ir nemaža susidaro, bet pvz. jei blogi vienas arba du, kodėl gi ne. Susitaupo laiko, be galo daug nervų ir taip pat pinigų, išleistų ant važinėjimo ir purkštukų tikrinimo, nes kaip minėjau, patikrinus 11 purkštukų, man tas malonumas kainavo 7x11=77 eurai. Paskaičiavus, du purkštukai po 100 eurų, 20 eurų žmogui daviau už kurą, nes specialiai važiavo iš Pakruojo į Kauną su visais purkštukais ir 77 eurai patikra. Viso: grubiai 300 eurų, beveik vieno naujo purkštuko kaina.
Bet džiaugiuosi tik tiek, kad tvarkiau viską AUTUROS servise, tai jie pakankamai griežtai atrinkinėja tuos purkštukus. Kai kurie nors ir veikiantys buvo, tačiau vienas ar kitas parametras šiek tiek nukrypęs, sako, savo klientui negalim chaltūrinti. Požiūris patiko, nes kitur deda ir tokius purkštukus, kurie neatitinka gamyklinių parametrų, bet yra tinkami naudoti.
Gal klausimas nekoks bet norejau paklaust ar padeda d4d kuro siurblio valymas ultra garso voneleje?
Citata iš: aleks Įrašytas Rugpjūtis 06, 2016, 19:51:32 PM
Gal klausimas nekoks bet norejau paklaust ar padeda d4d kuro siurblio valymas ultra garso voneleje?
Nenumanau, kiek tai gali padėti, bet galiu pasakyti, kad normalų dėvėtą siurblį galima nusipirkti už 100-120 eurų.