Sveiki forumiečiai. Tikiuosi galėsit pagelbėti su mano problema ar rekomenduoti gerus meistrus Kaune.
corrola verso 2006 2.2 100kw dyzelis kai atšalęs variklis sunkiai kuriasi. Sakykim iš ryto automobilis užsikuria po kelių starterių sukimų, bet tik užsikūręs užgęsta kai pradeda jungtis visa elektra (radijas, trumpos lempos, pečiukas) ir pakrenta apsukos. Sekančio kūrimo metu pridėjus lengvai gazo užsikuria puikiai. Toks jausmas lyg trūksta kuro ar kreivai suveikia automatinis patsocas. Pasireiškus problemai pakeičiau kuro filtrą, bet bėda neišsisprendė. Oro filtras pakeistas pavasarį kartu su tepalais, EGR pravalytas. Pakaitinimo žvakės pakeistos ir pratestuotos.
Truputį padirbėjus ir pašilus varikliui jis kuriasi kuo puikiausiai, trauka nedingsta. Tada kiek nori kartų gali užgesinti ir užvesti be jokių problemų. Kuras pilamas tik iš degalinių.
Akumuliatorius geras - kūrimosi metu įtampa krenta iki 10.8V, generatorius krauna. Kūrimosi metu ant pakaitinimo žvakių rodo 11V su viršum, o užsikūrus įtampa pakyla iki ~14V. Įjungus tik degimą ir trumpas lempas - įtampa pakrenta iki 11.9V.
Diagnostika nebuvo daryta, bet prietaisų skydelis nerodo jokių klaidų pranešimų.
Kuria linkme patartumėte ieškoti problemos.
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,4082.msg69629.html#msg69629 (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,4082.msg69629.html#msg69629)
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,3114.msg55677.html#msg55677 (http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,3114.msg55677.html#msg55677)
Dėkui, netinkamai suformulavau paieškos žodžius tai neradau ko ieškojau forume :-)
Kai uzsiveda galiausiai duma ismeta koki pilka-melsva kokias 5-10 sekundziu?
Ne, nemeta jokių dūmų užsikūrus. Tepalų ir aušinimo skysčio lygiai nesikeičia. Kuro sąnaudos irgi nesikeitė pastebimai.
softa reikia gal paziuret, belekuriuo atveju, be diagnostikos cia nieko nepabursi
As manau kad cia kuras nuseda
o jei pabandzius prieš kuriant užpumpuoti kurą??
Citata iš: Farmeris Įrašytas Rugsėjis 10, 2014, 21:38:17 PM
o jei pabandzius prieš kuriant užpumpuoti kurą??
Bandžiau, tiek rankiniu būdu minkant juodą knopkę ant filtro tiek įjungiant degimą apie 5 kartus ir tada kurti, bet rezultatas tas pats.
Jeigu užkuri ir užgesini už kokių 10-20sec, tai vėl būna ta pati bėda. Kai daugiau pašyla variklis tai problema dingsta. Kažkas blogai su kuro mišinio padavimu kai variklis atšalęs iki lauko temperatūros.
Sutariau dėl diagnostikos, tai bus įdomu kokias priežastis nurodys
tai pala, ta pompa pumpuoji, kiek paspaudimu padarai? ten realiai 2-3 paspaudimai ir turi buti kieta, kad net neispausi, jei pumpuoji ilgai ir nuobodziau, ir nesukieteja - kazkur oras pagauna.
Jei tokia problema kaip video Toyota Corolla Verso d4d 100 kw variklio kaprizas (http://www.youtube.com/watch?v=5WXaq1CrZbM#ws) tai galiu nuliudinti. pas mane trys purkštukai užvedimo metu nepaduoda kuro.
Citata iš: kestasTCV Įrašytas Rugsėjis 09, 2014, 15:09:10 PM
Sveiki forumiečiai. Tikiuosi galėsit pagelbėti su mano problema ar rekomenduoti gerus meistrus Kaune.
corrola verso 2006 2.2 100kw dyzelis kai atšalęs variklis sunkiai kuriasi. Sakykim iš ryto automobilis užsikuria po kelių starterių sukimų, bet tik užsikūręs užgęsta kai pradeda jungtis visa elektra (radijas, trumpos lempos, pečiukas) ir pakrenta apsukos. Sekančio kūrimo metu pridėjus lengvai gazo užsikuria puikiai. Toks jausmas lyg trūksta kuro ar kreivai suveikia automatinis patsocas. Pasireiškus problemai pakeičiau kuro filtrą, bet bėda neišsisprendė. Oro filtras pakeistas pavasarį kartu su tepalais, EGR pravalytas. Pakaitinimo žvakės pakeistos ir pratestuotos.
Truputį padirbėjus ir pašilus varikliui jis kuriasi kuo puikiausiai, trauka nedingsta. Tada kiek nori kartų gali užgesinti ir užvesti be jokių problemų. Kuras pilamas tik iš degalinių.
Akumuliatorius geras - kūrimosi metu įtampa krenta iki 10.8V, generatorius krauna. Kūrimosi metu ant pakaitinimo žvakių rodo 11V su viršum, o užsikūrus įtampa pakyla iki ~14V. Įjungus tik degimą ir trumpas lempas - įtampa pakrenta iki 11.9V.
Diagnostika nebuvo daryta, bet prietaisų skydelis nerodo jokių klaidų pranešimų.
Kuria linkme patartumėte ieškoti problemos.
Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 11, 2014, 19:49:45 PM
tai pala, ta pompa pumpuoji, kiek paspaudimu padarai? ten realiai 2-3 paspaudimai ir turi buti kieta, kad net neispausi, jei pumpuoji ilgai ir nuobodziau, ir nesukieteja - kazkur oras pagauna.
Padarau 2-4 ir kieta knopke, kad neįsispaudžia kai pastovi mašina per naktį.
Citata iš: efka Įrašytas Rugsėjis 12, 2014, 13:13:54 PM
Jei tokia problema kaip video Toyota Corolla Verso d4d 100 kw variklio kaprizas (http://www.youtube.com/watch?v=5WXaq1CrZbM#ws) tai galiu nuliudinti. pas mane trys purkštukai užvedimo metu nepaduoda kuro.
Panašu, bet pas mane užsikūrus apsukos šokteli apie 1k ir kai stabilizuojasi link laisvos eigos apsukų tada ir užgęsta. Jei kuri su gazu tai jokios problemos nėra. Kitą savaitę padarys diagnostiką ir bus matyti ar koks daviklis ar purkštukai grybauja. Jei gausis padarysiu video su simptomais.
o tai uzgesta kaip, staigiai, ar panasiai kaip video?
Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 12, 2014, 20:25:34 PM
o tai uzgesta kaip, staigiai, ar panasiai kaip video?
Užgęsta staigiai ir starteris nebesuka. Lieka tik įjungtas degimas.
Diagnostika darykis ir viskas, gali but numires SCV, daznoka beda.
Vyksta va taip ! Private video (http://www.youtube.com/watch?v=jC4C0tdb2bI#)
Citata iš: kestasTCV Įrašytas Rugsėjis 13, 2014, 20:42:27 PM
Vyksta va taip ! Private video (http://www.youtube.com/watch?v=jC4C0tdb2bI#)
ta video galetum ir visiems parodyti butu naudinga ;)
Citata iš: naujas32 Įrašytas Rugsėjis 13, 2014, 21:05:13 PM
ta video galetum ir visiems parodyti butu naudinga ;)
Pataisyta. Antradienį turėtų būti atlikta diagnostika tai galėsiu pateikti daugiau žinių.
Parasyk, ka parodys, idomu.
Diagnostika parodė, kad porą purkštukų artėja prie mirties. Daugiau jokių klaidų diagnostika nerodo.
Citata iš: kestasTCV Įrašytas Rugsėjis 16, 2014, 14:20:37 PM
Diagnostika parodė, kad porą purkštukų artėja prie mirties. Daugiau jokių klaidų diagnostika nerodo.
paziurekit, ar slegis sitemoj neplaukioja.
jei slegio voztuvas grybauja, tai gali itakoti purkstuku kompensacinius rodmenis.
Bent pas mane taip buvo. idejus gera slegio voztuva, purkstuko kompensacija pasikeite is 3.3 i ~2.
Beje, visi purkstukai buvo sudeti geri (2 patikrinti ant stendo, apynaujai, ir kiti 2 nauji), o vis tieks kompensacijas rode apie 3 ir -2.8, kol slegio voztuvo nepakeite.
Citata iš: kalava Įrašytas Rugsėjis 16, 2014, 14:34:57 PM
paziurekit, ar slegis sitemoj neplaukioja.
jei slegio voztuvas grybauja, tai gali itakoti purkstuku kompensacinius rodmenis.
Bent pas mane taip buvo. idejus gera slegio voztuva, purkstuko kompensacija pasikeite is 3.3 i ~2.
Beje, visi purkstukai buvo sudeti geri (2 patikrinti ant stendo, apynaujai, ir kiti 2 nauji), o vis tieks kompensacijas rode apie 3 ir -2.8, kol slegio voztuvo nepakeite.
Jis ir slėgį tikrino, tai kūrimo metu slėgis nukrenta per greit, sakė per "abratkę" grąžina per daug kuro, nes purkštukai nepaima tiek kiek reikia, todėl nuspaudus gazą sukeliamas didesnis slėgis sugeba įpurkšti reikiamą kiekį kuro užvedimo metu ir užsikuria auto.
Vienas purkštukai rodo 0.1, 2.3, 1.9, 2.7. Taip pat girdisi ir purkštukų kalenimas.
Reiks pasidomėti papildomai dėl to vožtuvo, bet man užklausus sakė, kad ne jis. Jei jis grybautų tai turi būti galios kritimas, labai sunkus užsivedimas.
Didžiausia bėda, kad šitos visos dalys ne iš pigiųjų, o purkštukų drąskymas ir testavimas irgi kainuoja, tai kažkaip norisi viską per vieną kartą sutaisyti ir teisingai. Kiek suradau info tai vožtuvo pakeitimas lengvas darbas, bet kur rasti gerą patestavimui jau kitas klausimas :)
Gal kas žinot kokios dėvėtų purkštukų kainos rinkoje? Reikia apsvarstyti visus variantus ir jų pliusus bei minusus.
Vieni rekomenduoja keisti naujais, kiti sako bus gerai patikrinti naudoti purkštukai. Meistras aiškino, kad pakeisti purkštuką reikia nuimti dangtelį ir atsukinėti kuro padavimo vamzdelius, o to pasekoje reikia keisti tarpines po vamzdeliais (papildoma darbų kaina didėja sąmata).
~500lt naudotu purkstuku kainos
Panasiai tiek pat normalus benzininis variklis kainuoja :D
Aha, gal ta masina i marcias ir benza koki imk :D
Aha tikrai! Pirk benzininį II Golf'ą susimesi šlangines dujas ir važinėsi... Super patarimai.
Mano nuomonė kitokia šiuo klausimu, nes investavus gali ramiai sau n metų važiuoti. Visa mašina tvarkinga, tik bėda naujos mašinos paieška dėl 1k euro :think: Paskui nuo vilko ant meškos užsirausiu :D
Šiandien pažiūrėjau, kad kažkokio šūdarankio SCV buvo išimtas, nes vietoj šešiakampio jau varžto vidus pritakytas žvaigždutei, o naujų varžtų nepasistengė įdėti. Klausimas ar buvo keistas ar tik valytas SCV.
arba kitas variantas, po 2 menesiu remontuot turbo, po dar 2 pasikeist scv (nes paaiskes kad purkstukai geri buvo), po dar 2 keist tarpine ir t.t.t.t.t. :D
O kokiai dabar naujai mašinai nereikia nieko remontuot? Prikišta krūvos elektronikos, brangių ekologinių pribombasų ir pagaminta eikti gerai kol yra garantinis.
Jei palyginčiau su passat 1991 metų, kuris dar pas mane važiuoja tai passat neužmušamas variklis be jokių kaprizų. Keiti tepalus ir pili benziną, kuriasi nepriklausomai nuo lauko temperatūros - kaip perekūpai sako suki raktą ir važiuoji.
O kas suges ateityje tai čia priklauso nuo tarpinės tarp vairo ir pedalų, bei auto priežiūros ir gamyklos broko detalėse. Jei ant stendo purkštukai rodys, kad visi geri bus susukti atgal ir tada reikės eiti prie scv. Tokie laikai, kad nei diagnostikos tiksliai bėda parodo, nei yra pigių detalių, kurias dėdamas atmetimo būdu viską patikrintum.
Kestai nekreipk demesio i vilkolakio rasinejimus, man atrodo zmogus ne i ta foruma uzsiregistravo ir turi benzinine VW arba OOOO x90 metu, o jo diagnostika yra issukti zvakes ir paziureti ar kibirktis yra...
Siulau intensyviau pasiskaitineti uzsienietiskus forumus, juose vistiek didesnis kiekis zmoniu raso, atitinkamai gal rasi panasia problema ir jos sprendimo budus.
P.S. As pats laukiu ziemos :) nes pernai per salcius nesikure is ryto ir siame forume gavau (tikekimes) naudinga pasiulyma ir Motojojoi atnaujinau softa, sake turetu buti isspresta problema. Mano kaimynas forumu neskaito ;) todel jam meistrai keite purkstukus (problema ta pati). Taigi laukiu -25 ir ziuresim kieno investicija buvo naudingesne.
Na aisku ne kekvienam sarkazma suprast, o ka vairuoju gali paziuret paspaudes ant profilio ;)
Jau perverčiau visus užsienio forumus kuriuos radau :) Pats dar patikrinau scv vožtuvą ir išvaliau - vaikšto puikiai cilindriukas. Tuo pačiu pakeičiau ir varžtus scv, kuriuos anksčiau kažkas suniokojęs buvo. Kuriasi lygiai taip pat. Dabar dar kol užsikuria su lengvu gazo pridėjimu laukiu šaltesnių orų ir stebėsiu kas darosi. Meistras, kuris darė diagnostiką įtarė, kad greičiausiai vienas purkštukas pjauna grybą, o neišardžius ir ant stendo netestavus sunku pasakyti.
Kadangi trauka nedingsta, apsukos nešokinėja tai scv vožtuvą atmetu. Jei blogės priduosiu remontui ir prieš ardant dar sykį prašysiu, kad pažiūrėtų kuro pompos slėgį ir ar jis nebanguoja, kad tikrai atmesti scv problemą.
Dar užklausiau gal softo atnaujinimas padėtų, tai sakė mano bėdos neišspręs toks būdas.
Na man visu purkstuku profilaktika atsejo 2500. Naudotu neturejau laiko ieskoti n menesiu, juos testuoti ir bartis su tais, kas sako, kad jie geri. Ziauri loterija yra gauti naudotus gerus, dar dazniausiai jie ten guli kur dregnai...
Citata iš: spyglys Įrašytas Rugsėjis 21, 2014, 15:41:06 PM
Na man visu purkstuku profilaktika atsejo 2500. Naudotu neturejau laiko ieskoti n menesiu, juos testuoti ir bartis su tais, kas sako, kad jie geri. Ziauri loterija yra gauti naudotus gerus, dar dazniausiai jie ten guli kur dregnai...
Tai aš ir svarsčiau, kad naudotas 500lt. Dar vešk testuoti, jei blogas bus tai reiks dar vešt grąžint ir galutiniam variante turbūt gaunasi panaši suma ir labai daug suinvestuoto laiko gaunasi.
Atnaujinimas. Prasidėjus bėdai supyliau purkštukų valiklio ant kuro bako. Kaip ir nepadėjo eigoj, tada dariau diagnostiką ir nustatė, kad purkštukai. Kol kūrėsi ir veikė sakau dar reik pamėgint pakartotinai panaudoti wynns diesel system cleaner. Pavažinėjus kurį laiką, problema dingo. Kuriasi šalta puikiai paskutiniu metu. Taigi arba elektronikos "gliukas" arba valiklis ištirpdė \išvalė "apnašas".
Sako liaudis šitie priedai blogai, kad visą brudą gali sukelti iš bako, bet mano atveju ateitis parodis ar gręsia remontas purkštukų ar ne.
Pas mane tai pat buvo užsikurdavo ir vėl užgęsdavo tik truputi gazo paduodant užsikurdavo iškarto. Nevežiau niekur aš jos tikrint,bet ant durniaus supyliau į baką Wynns purkštuku ploviklio ir padėjo.Važineju jau kokius tris mėnesius ir kuriasi iškart, tai išvada kad ploviklis padeda, o kurie sako kad pinigai į balą tegul keičia purkštukus.Turėtu ir tau padėti, gaila kat tik dabar į forumą papuoliau.
Turbut jei jis kazkiek padeda didenis efektas butu tiesiogiai prijungti prie varklio ten slanguciu pagalba kad variklis grynai ant jo dirbtu.
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Spalis 03, 2014, 11:12:59 AM
Turbut jei jis kazkiek padeda didenis efektas butu tiesiogiai prijungti prie varklio ten slanguciu pagalba kad variklis grynai ant jo dirbtu.
:O
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 03, 2014, 13:20:58 PM
:O
Kazka ne taip pasakiau?:) buvau kada uzdaves klausima ar kas bande, ta dalyka tiesiogiai kad variklis dirbtu ant skyscio wynns. Pajungus ten kazkaip slangutes. Atjungus kuro siurbli kad kuro neduotu.
Taip daro anglijoj keičiant kuro filtra.
http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=xW46754&force_sid=ngft4g7npmisabc42r6mlh2t91 (http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=xW46754&force_sid=ngft4g7npmisabc42r6mlh2t91)
http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=xWYN89195 (http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=xWYN89195)
Galbūt ir valiklių paskirtis skiriasi, ir valymo būdai skirtingi.
P.S. pataisykite, jei suklydau :)
Kai man siūlė tai daryti,jie būtų tą skystį supylę į naują kuro filtrą ir užkūrę ant to skysčio,kad nereikėtų pompuoti ant starterio. Tada turėjau pežo,ten rankinės pompos nėra. Bet tas skystis būtų sudegęs per keletą minučių ir manau,jeigu būtų nuėdęs kokias apnašas,tai tik paviršutiniškai. Norint geresnio efekto reiktų pilti į baką ir važinėti. Taip palaipsniui atitirpins ir nuosėdas ,ir nagarą. Draugelis pila profilaktiškai į MB CLS į kas antrą-trečią baką. Blogumo nepasijuto.
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Spalis 03, 2014, 13:20:58 PM
:O
Ko gi mirksi :) Tai gali pats pasidaryti garaže ;) viena iš nuorodų kaip tai daroma (ne Tojotai) https://www.youtube.com/watch?v=C_LLIXMMKS0 (https://www.youtube.com/watch?v=C_LLIXMMKS0)
Viena iš sudedamųjų dalių yra paprasčiausias žibalas tuose plovikliuose. Dabar sakiau reikės profilaktiškai užpilynėti. Ant bonkutės rašo, kad naudoti rekomenduoja kas 7000 - 1000 km. Mačiau yra dar kažkoks wynn's super strong cleaner ant pusės bako, bet su šituo jau nerizikavau nors rašo, kad tinka visoms dyzelio sistemoms :)
Citata iš: Ramas11 Įrašytas Spalis 03, 2014, 09:59:38 AM
Pas mane tai pat buvo užsikurdavo ir vėl užgęsdavo tik truputi gazo paduodant užsikurdavo iškarto. Nevežiau niekur aš jos tikrint,bet ant durniaus supyliau į baką Wynns purkštuku ploviklio ir padėjo.Važineju jau kokius tris mėnesius ir kuriasi iškart, tai išvada kad ploviklis padeda, o kurie sako kad pinigai į balą tegul keičia purkštukus.Turėtu ir tau padėti, gaila kat tik dabar į forumą papuoliau.
Tikiuosi veiks ir pas mane tada viskas :)
http://www.youtube.com/watch?v=jt3AXl9u-8o (http://www.youtube.com/watch?v=jt3AXl9u-8o#)
Va radau su tom slangelem kazka panasaus kaip yariui pasijungti. Reiktu pabandyti. Tik kaip siurbli atjungti.
Taigi yra visa tema isdiskutuota apie ta valikli, ka jus dvirati isradinejat. Galiu perleisti net visas slangutes tvarkingai paruostas tam reikalui. Tik problema ta, kad, jei bus purkstukam jau sakes, atgal kelio nebus - tiesiai i remonta, nes masina atsisakys vaziuot.
kas čia per gliukas ilindes bus...ryte užsikuria ok...padirbo gal 2min užgeso...papompavau su pompike užsikuria bet taip pulsuoja ir gesta...pabandžiau užpilti karšto vandens ant filtro ir kartu ant siurblio ten galo :D užpompuoji užsikurė ir dirbo gerai.....ok.. sakau bus filtras pasikišes..pakeičiau filtrą..bet kita ryta vėl tas pats..užsikurė dirba 2min maždaug ir gesta..užpompuoji užsikuria.. nespėju išlipti vėl gesta...užpyliau šilto vandens ant filtro ir siurblio galo..op užsikurė ir dirba.. kame čia replės??? sakau gal kažkokie vožtuvai siurblio gale durniuoja..?? tarp filtro ir siurblio turiu įdėjes atbulinį vožtuvą kad kuras nenusėstu..
Tai gali but SCV numires
Panašu į SCV jei vandens užpylimas padeda.
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Spalis 24, 2014, 10:54:48 AM
Panašu į SCV jei vandens užpylimas padeda.
buten tas ir idomu kad užpylus vandens uzsikuria tvarkingai... bet vėl gi kiek skaičiau kad kai tie vožtuvai durniuoja dingsta trauka prie tam tikro greičio...bet man su trauka viskas ok..
Esu skaitęs apie tai toyota owners club. Gal net ir youtubej buvo...
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Spalis 24, 2014, 11:47:05 AM
Esu skaitęs apie tai toyota owners club. Gal net ir youtubej buvo...
turi omenyje kad jie saligoja ne tik netraukimą bet uzgesimą šaltam?...nes kol nebuvo tų kelių laipsniukų šalčio nieko ir mašinai nebuvo..
Aš tik skaičiau apie tai... Pabandyk jį ar juos (nežinau kiek pas tave jų.jei pilkas vienas,jei žalias ir raudonas-du) atjungti. Ir pažiūrėk kas vyksta.
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Spalis 24, 2014, 12:18:11 PM
Aš tik skaičiau apie tai... Pabandyk jį ar juos (nežinau kiek pas tave jų.jei pilkas vienas,jei žalias ir raudonas-du) atjungti. Ir pažiūrėk kas vyksta.
atjungti ? neprigaudys klaidų kokiu? logiškai galvojant jei atjungsiu turėtu uzgesti..:)
Aišku,kad išmes klaidą. Dėl užgesimo-nemanau. Tau kurti reikia bandyti jau atjungus fyškę
Citata iš: Saulius SSS Įrašytas Spalis 24, 2014, 13:42:03 PM
Aišku,kad išmes klaidą. Dėl užgesimo-nemanau. Tau kurti reikia bandyti jau atjungus fyškę
gesta gesta kai atjungiu.. :D bandysiu ryte tik jį viena pašildyti..
Citata iš: kestasTCV Įrašytas Spalis 03, 2014, 18:16:45 PM
Tikiuosi veiks ir pas mane tada viskas :)
Gal yra kokių naujienų, kaip einasi užsipylusiems wynn's? Atšąlo iki -3, ar vis dar vedasi?
Vedasi kuo geriausiai. Kol kas atrodo kuo šalčiau ir kai prieš tai paveikia pašyldimo žvakės tuo vedasi geriau. Wynns pyliau į baką antrą karta po 5000km.
Citata iš: Ramas11 Įrašytas Lapkritis 27, 2014, 09:27:42 AM
Vedasi kuo geriausiai. Kol kas atrodo kuo šalčiau ir kai prieš tai paveikia pašyldimo žvakės tuo vedasi geriau. Wynns pyliau į baką antrą karta po 5000km.
Smagu girdėt, kad tau padėjo. o kokį pylei - Wynns 51668 325ml Injector Cleaner Diesel ar kokį kitą? Pagal instrukciją, jei purkštukai labai užsiteršę, reikia pilti tris bakus iš eilės. Aš kol kas statoile sustojęs įsipyliau vieną buteliuką ant 15 litrų dyzelio likučio, ir užpyliau dyzelio iki viršaus. Prisiklausiau dar, kad reikia išvažinėti baką aukštomis apsukomis, tai bandau bent 2,6 pasiekti Vilniaus naujaisiais aplinkkeliais važiuodamas 4 bėgiu 90 km/h greičiu (nors sako, kad reikia bent 60 km atstumą pravažiuoti neužgesinant variklio). Iki 3 bijau užvaryti, nes po pirkimo jau keičiau tarpine, bijau dar kartą pramušti. Beje, kaip kažkas rašė forume, pakeitus tarpinę metas taupyti purkštukams :)
O istorija panaši kaip ir kitų: 2013 gegužę nusipirkau 6 metų neturinčią Corolla D4D 2.2 iš Prancūzijos, pradėjo iškart pūsti aušinimo skystį. Pakeitė 2013 rugpjūtį tarpinę už maždaug 1300 Lt, o po to prie -10 labai negražiai užsivedė (užsivedė, ilgokam prigeso, galutinai užsivedė). Pakeičiau akumuliatorių, priversdavau vienu mygtuko paspaudimu ir prie -19, prieš tai žvakes ilgiau pakaitines, kad ir labai negražiai užsivesti (užsiveda, užgęsta, suka, vėl užsiveda po ilgoko sukimo).
Po keliolikos dienų pradėjo nelabai gražiai užsivesti ir prie -5 (pilna dūmų iš išmetimo vamzdžio), o galų gale šių (2014) metų spalį ir prie +5. Pakeičiau žvakes, viskas buvo gerai, kol atėjo -8 (buvo tokia temperatūra spalį) ir vėl negražiai užsivedė, o neužilgo problema pasikartojo ir prie +2.
Įsipyliau Wynn's, pavažinėjau 2,6 apsukomis Vilniaus aplinkkeliais (sutampa su mano maršrutu), kol kas prie -5 ilgiau pakaitinus žvakes vedasi gražiai.
Aišku, bijau, kad visas tas gražumas baigsis atėjus -10, taip pat nesu tikras, ar kartoti wynn's įpylimą dar du bakus iš eilės, nes kalbama, kad tas reikalas gali užkimšti purkštukus (kita vertus, keista tai girdėti, nes wynn's jau 70 metų rinkoje ir dar neuždraustas, o amazon.co.uk vartotojai jį labai giria).
Turiu dar dvi viltis - Tokviloje atnaujinti programinę įrangą (kaip rekomenduojame mūsų forume), o jei nepadės - susitaupyti kokius 5 t. purkštukams :)
Gal kas nors turės papildomų patarimų? Nes iš tiesų šizofrenijos lygis padidėjęs - kai kurie forumo nariai teigia, kad toyota atstovybės turi įrangą, bet yra praradusios kvalifikuotus darbuotojus (t. y. tas pats kaip ir eiliniuose servisuose), tai nebežinau, ar geriau pirmiau wynn'su problemą spręsti, ar į Tokvilą važiuoti, ar apskritai (kas paprastai labiausiai pasiteisina) - servisiuko auksarankio ieškoti (gal galite rekomenduoti?)
Ausarankis Viliuje tai Vova.
MindaugasB distributina jo kontaktus.
O tu diadnostika dareisi, bent kad zinot, ka purkstukai rodo, slegio voztuvo parametrai?
Butu aiskiau, kur sliekai gali ziemot...
Vovos numeris uz parama forumui maziausiai 5 Lt. :)
Pirmą kartą pyliau mėliname buteliukyje Wynns 325ml apie 10lt su 30% nuolaidą, o antrą poperinėje dėžutėje Wynns 500ml. apie 25lt su 30% nuolaidą.Tik tiek atsimenu.
Previa 2001 85kw dyzelis
Užsiveda kuo puikiausiai, bet po 10-20 sekundžių užgęsta. galiu spaust gazą, bet po 10-20 sekundžių užgęsta.
Pradedi važiuot- užgęsta.
Įsibėgėji, jei pavyksta- užgęsta, bet ant bėgio neužsikuria- reikia išjungti degimą ir vėl įjungti, tada iš inercijos užkuria ant bėgio. Tai ON/OFF nuvažiavau 10 km- variklis sušilo- problemos dingo- užgesini užsivedi ir neužgęsta pati..
Vakare atvėsus varikliui vėl tas pats.
Apsukos nepulsuoja, prieš sustojant varikliui jokių tampymūsi nesijaučia- kaip nukirsta ir stop, atrodo, kad degimą išjungtum.
Daugmaž jaučiu, kad kažkur daviklis koks gadina gyvenimą, kuris apšilęs matomai pradeda gerai atlikt savo darbą.