Labas vakaras klubiečiai,
Susiduriau su tokia problema. Visą forumą išnaršiau, radau temą apie kuro parodymus lyg tinka, o lyg ir ne. Prisipiliau dyzelio iki vidurinio brūkšnio. Lyg ir viskas gerai. Tą pačią dieną pravažiavau trasoje 200km, parodymai pasikeitė, bet kiek, manau, per ženkliai. Pamažėjo kūro iki pat tos sekančio žemesnės atžymos. Aišku ne taip gretai, bet, jeigu užgesini variklį iš naujo užvedi ir tada jau pasikeičia kūro bako rodmenys ir niekaip nesuprantu, kas galėtų būti. Bėda, ko gero, pludėje. Kiek teko skaityti forumą irgi ten kažkas Jūsų Avensiams su kūro rodykle blogai, taip ir nesuprantu, kaip tą problemą išspręsti ar tiesiog ardyti ir keisto pludę, ar čia tie parodymai visai realūs ir įmanomi.
Ačiū
bent mano mašiniuke, tai tame ketvirtyje nuo pusės, t.y. 30-15 l, rodyklė krenta labai staigiai. paskui sulėtįja ir ties 15 l riba laikosi gana ilgokai. kai jau artėja link pačio dugno, bet dar nedega lemputė, užpylus 20 l rodyklė šokteli iki pusės bako normos.
ne pagal tai reik sprest. Pili pilna baka, nuvaziuoji kazkiek km ir vel uzsipili. Poto belieka matematika :)
Kuro lygio pludes tikslumas labai ribotas, ir gamintojui tas tikslumas giliai vienodai... jos tikslas tik parodyti yra kuro/nera na ir mazdaug kiek pilnas bakas, puse...
pas mane corollos instrukcijoje netgi buvo parasyta - uzsidege kuro lempute kuo greiciu vaziuokite i degaline, net neparasyta kiek ltr kuro liko.
Pas mane iki puses bako letai krenta (pravaziuoju kokius 500-600 km), o nuo puses kokius 300-350 km ir uzsidega lempute.
Neziurejau kokia bako forma, bet speju, kad gali buti siaurejantis, o matuokle nekoreguoja savo parodymu pagal bako forma, tai ir gaunasi netikslumai.
Siaip tai man netrukdo, yra pakankamai kuro koloneliu.
Nebent vaziuojant nezinoma vieta ir nezinai ar rasi kur uzsipilti.
Būtent važiuodamas nežinai ar bus kur nors kalonėlė užsipilimui :D Kiek pastebėjau tokie netikslumai ne man vienam
na pas mane carinoj irgi keistai, pilna pripylus, laikosi pora simtu km, poto pakrenta ties viduriu ir kabo ilgai. po to ties apacia ir kabo ilgai. bet tai nematau cia problemos, kaip sake, yra arba nera kuro :) o beto as su baku nuvaziuoju apie 700km, tai kai jau perlipu 600km, jei reikia toliau vaziuoti, uzsipilu.
Nunulini prisipylęs baką km skaitliuką ir važiuoji, nepatinka plūdės parodymai - žiūri ten, juk negi važinėdami nepastebit, kiek maždaug km nuvažiuojat su baku, ar sakykim su litru kuro, jei ne pilną pilies? ;) Na pagal tai ir degalinės ieškai. Jau viena tema to paties prirašyta juk. Arba kadangi pas mane rodo gana tiksliai, tai aš nesuprantu problemos...
Tai žinoma, kad galima pažiūrėti į nuvažiuotus km. Matot, tiesiog nebuvo problemos tokios ant mano senosios mašinos, rodydavo kaip priklausydavo tada ir žinodavau, kur važiuosiu ten užteks :)
jo, kvailioja ta avensio plūdė. bet panašius bajerius pastebiu su škoda, reno, opeliu ir net mb.
tad manau jog viskas priklauso nuo bako formos
Pas mane ziema budavo kad sustingsta vietoje rodykle, uzgesini masina ir vistiek ji nenukrenta, po 10min atejus i masina ji nukrenta iki apacios ir tuomet uzvedus vel normaliai rodo, bet cia tokios nesamones darosi, tik kai ilgai vaziuoji, NNZ mane pamoke, kad reikia per spidometra padauzyti, tuomet rodykle nukrenta iki tiek, kiek bake yra, nes ir vasara pastebejau, nekrenta rodykle, nors km daug pravaziuota, patrankai biski ir iskart pakrenta rodykle, bet niekaip neprisiruosiu ieskoti kur problema, nesmagu butu tuomet, kai netycia kas atsitiktu ir benzinas dingtu, o tau rodykle rodytu pilna baka
As tai pagal nuvaziuotus km orientuojus. Dazniausiai pilu pilna baka, tai aisku.
jo, ir aš pagal km orentuojuos. bet ne pilną pilu, dažniausiai už 100 tugrikų
Citatalaizekas parašė:
Pas mane ziema budavo kad sustingsta vietoje rodykle, uzgesini masina ir vistiek ji nenukrenta, po 10min atejus i masina ji nukrenta iki apacios ir tuomet uzvedus vel normaliai rodo, bet cia tokios nesamones darosi, tik kai ilgai vaziuoji, NNZ mane pamoke, kad reikia per spidometra padauzyti, tuomet rodykle nukrenta iki tiek, kiek bake yra, nes ir vasara pastebejau, nekrenta rodykle, nors km daug pravaziuota, patrankai biski ir iskart pakrenta rodykle, bet niekaip neprisiruosiu ieskoti kur problema, nesmagu butu tuomet, kai netycia kas atsitiktu ir benzinas dingtu, o tau rodykle rodytu pilna baka
Cia kaip supratau pas mane buvo ta pati problema tik rodykle uzstrigdavo kai lauke yra salta na kazkur apie +5C, kai susyla masinos vidus tada rodykle atsitoja i savo vieta. Pasirodo tai yra pacios rodyklės problema skydelyje, ten yra kazkoks siulelis kuris itruksta ir rodmenys uzstringa tik belieka padauzyti per skydeli arba keisti rodykle skydelyje (ka as ir padariau).
Markius, po keitimo viskas susitvarkė? Kiek suprantu, tai visą rodyklę keitei ar tik išardęs skydelį siūlelį keitei?
CitataHDPaulius parašė:
Markius, po keitimo viskas susitvarkė? Kiek suprantu, tai visą rodyklę keitei ar tik išardęs skydelį siūlelį keitei?
Keiciau visa rodykle nes siulo pakeisti neimanoma nes mano elektrikas ziurejo ir po mikroskopu sansu nera pakeisti. Po pakeitimo rodykle nebestringa, bet kaip ir visiems Avensis automobiliams nuo pilno bako rodykle krenta letai iki vidurio o poto jau zymiai greiciau ir nuo to niekur nepabegsi tokia jau juju konstrukcija. Tik reikia rasti tinkama donora (skydeli) ir pasizaisti viska perkeiciant i savaji jei tiksliai atsimenu buvo perkelta pati rodykle.
Supratau, ačiū tau Markius
i sveikata :)
Jo, tie skydeliai gali skirtis. Ant visu ju priekyje yra uzrasytas ju kodas. Siaip tai as manau tingeciau keisti jei uztektu padauzymo :D Truputi patrankai ir matai tikrus parodymus B)
Pilnai sutinku su Memeliu :) Kaip ir visi čia esantys minėjo, reikia orentuotis pagal nuvažiuotus kilometrus
Na pas mane Avensije sakyciau rodo normaliai. Gal tiesiog priklauso kartais kaip masina pastatita i nuokalne ar viens sonas daugiau pasvires ir skiriasi tuomet galbut. Nes bun pas mane kad vaziuoji pradzioj rodo viena padala nukritusi , o paskiau po kiek laiko pavaziavus rodo jau apie puse bako dviem padalom nukrite kaip ir turetu buti. :)