Sveiki,
porą mėnesių važinėju Avensis 2l dyzeliu (2010 m.) ir pastaruoju metu pastebėjau, kad pavažiavus apie 5 minutes pradeda gan intensyviai dūminti stipriau akseleruojant (1,2,3 pavaros). Dūmai visiškai balti. Kuriant jokių dūmų nebūna, stovint laisva pavara ir akseleruojant dūmų irgi nebūna. Ar tai gali būti kondensatas, ar kažkokios rimtesnės bėdos ir reiktų registruotis patikrinimui į servisą?
Ausinimo skyscio nemazeja?
Sakyciau antifryzas i degimo kamera patenka.
Skysčiai tvarkoje visi, nesumažėjo. Telefonu su servisu pasikalbėjus pasakė, kad greičiausiai dpf filtras gali būti, reikia užmiestyje didesnėmis apsukomis pasivažinėti. Reiks pabandyti ir žiūrėti.
Atrodo, kad DPF. Ar panašiai atrodo? Toyota avensis 2.0 d4d - dpf cleaning (http://www.youtube.com/watch?v=f5BH-ZqCKNw#)
Mastas mažesnis buvo. 20 km su +/- 3000 apsūkų ir problema išsisprendė.
Tai be abejo DPF filtras regeneruojasi pasiekus regeneracijos temperatura, uzsidega suodziai ir jie ismetami kartu su baltu dumu debesiu. As irgi pirma kart buvau isisgandes, vos nesustojau, nezinojau, kad tokiu budu suodziai isdega :))) Zodziu reikia dziaugtis, kad pamatai tuos baltus dumus :) Kai ju jau nebematysi, tai bus blogai :) Uzmiestyje kai DPF regeneruojasi tai dumu nesimato, nes greitis didelis jie ten issiklaido greiciau, o kai mieste regeneruojasi , tai gale vaziuojanciam nelabai pasiseke :))) As kai pamatau per veidrodeli, kad man regeneruojasi dar labiau paduodu gazu ir jokiu budu nemetu i aukstesne pavara begio, lai issidumija, nes jei neduosi isdegt, tuomet nesudege like suodziai ses DPF filtre ir tada begant laikui greiciau DPF filtras uzsikis...
Pries pora savaiciu ir pas mane kai isilo pilnai variklis stipriau isibegejant pamaciau baltus dumus,pradzioi pagalvojau kazkas atsitiko nes anksciau to nebuvo,po to pagalvojau kad prasivalo.Pravaziavau 20 000 tai buvo pirmas kartas po autom. pirkimo.
matai pirmas kartas gal todel, kad kartais vazineji ir uzmiesciais. Dazniausiai prasivalymas ivyksta greitkelyje, kuomet vaziuoji ilgesni laika prie viedodos temperaturos, reikalingos DPF regeneruotis. Todel patartina reguliariai prasilakstyti uzmiesciuose (ta pati daro ir servisai, kuomet atveza regeneruoti masina: regeneruoja prievartiniu budu servise arba laksto uzmiesty, pats maciau :)). O jei mieste tik vazinejama, yra didesne tikimybe greiciau uzkisti DPF, todel kai pamatai debesis dumu (beje, kartais gali ir neatkreipti demesio arba tai ivyksta tamsios paros metu), reikia juos pasistengti ir isgazuoti, kol baigia rukti...
Išpjausi DPF filtrą ir viskas bus gerai.Man ir metė dūmą, išpjoviau ir viskas ok.
Beje, išpjovus filtrą ar nesikabinėja per technikinę apžiūrą? Visgi gamykliškai jis priklauso gi būti mašinoje, ir kiek žinau matosi tas išpjovimas, kai palenda po mašina. Ir ar nepakinta kokie nors išmetimo rodikliai matuojant? Gal kas susidūrėt?
Citata iš: MD555 Įrašytas Gruodis 29, 2014, 10:52:57 AM
Beje, išpjovus filtrą ar nesikabinėja per technikinę apžiūrą? Visgi gamykliškai jis priklauso gi būti mašinoje, ir kiek žinau matosi tas išpjovimas, kai palenda po mašina. Ir ar nepakinta kokie nors išmetimo rodikliai matuojant? Gal kas susidūrėt?
Jei gerai padaro tai nieko ten nesimato, o jei pats variklis techniškai tvarkingas tai tikrai TA praeisi be problemų.
na man prie 170tukst buvo pradeje mesti DPF klaidas, prasivaliau EGR voztuva, po to gerai padumijo kuri laika (ko gero valesi) ir dabar jau 50tuks viskas ciki, kol kas neprireike jokiu operaciju :)
Tas "viskas ciki" ilgai netruks.. Kai DPF pradės rodyti savo susidėvėjimo ženklus, nepadės nei EGR valymas, nei geriausias dyzelis. Tai, kad DPF gamykliškai sumontuotas, nereiškia, kad jis privalo būti ir praeinant TA :)
sugebam nusipirkt T27, sugebėsim kaip nors nusipirkt ir ta DPF... :) Visus su Naujais!