Sveiki,
A kas nors pastebejote pas save D4D turetojai, ar is alsuoklio i slanga kuri jungia turbina su oro filtru yra biski ismesta tepalo? Ypac prie turbos isiurbimo??? Ar pas mane tepalo spaudimas ne per didelis pradejau galvot, del tu savo tepaliuku pavalgymo siokio tokio... Nes pas mane ta slanga nuemus kuri jungiasi su turba, alsuokliu ir oro filtru, matosi, kad is alsuoklio yra privarveje tepaliuko.
Pas mane kazkas panasaus. Bet kiek suzinojau kad tepalo garai ten. O atrodo kaip tepalu apibege truputi butu. Tai meistras sake nieko baisaus. Tai ir nekreipiu demesio. :-)
pas mane ir tas pats, šiaip pas visas mano turėtas buvo priepat šlangos toks gražus ruoželis. Meistrai sakė, kad priklauso, pokolkas dar nieko nebuvo.
pas man sausa :-)
gal irgi blogai, gal tepimo negauna :O
tuoj užsilenks turbo...
o jei rimtai. visada verta pasitikrinti. va kai pirkausi ir tikrinausi - slėgų gerą padaro, tepimas yra, neleidžia.
taipkad, jei mažas ruoželis, nesukam galvos. jei plėsis - tikrinam.
Pas mane puse metu jau tokia bedele kaip pas Henri:)
Yra pas mane ir didesne bedele ko gero. Pucia lauk ora per tepalo ipylimo kamsti, ko gero kompresija eina i karteri. Niekas neapsiima pamatuot kompresijos, nes reikia kazkokia pirihadniko kad per zvakes pamatuot. Rugpjucio pradzioj vienas meistras lyg ir pasiraso tai padaryt, issitekint tinkama sriegi, kad isukt kompresometra galetu.
Pries tai siulo panaudot xado ir paziurt kas desis su tepalais. Nes atsukus kamsti ant laisvu, ji laisviausiai pucia nafig nuo angos. Shudas :( ar nebusiu kartais FUX pasekejas. Vat ir Toyotos patikimumas, 2003m masina ir kompresija varo pro sona :(
Jeigu jau siulo xado, tai toks tas ir meistras. Maziau suk galva del tos kompresijos. jeigu tvarka ir kuro sanaudos normaliai, tai ir su kompresija viskas OK. Del to tepalo ruozelio, taigi kai tepalo garai eina, ten ir turi buti tepaluota. Vat jeigu butu tos slangos viduje visai sausa ir svaru, tai tada sunerimti butu ko.
Citata iš: Henris Įrašytas Liepa 28, 2009, 23:07:49 PM
Yra pas mane ir didesne bedele ko gero. Pucia lauk ora per tepalo ipylimo kamsti, ko gero kompresija eina i karteri. Niekas neapsiima pamatuot kompresijos, nes reikia kazkokia pirihadniko kad per zvakes pamatuot. Rugpjucio pradzioj vienas meistras lyg ir pasiraso tai padaryt, issitekint tinkama sriegi, kad isukt kompresometra galetu.
Pries tai siulo panaudot xado ir paziurt kas desis su tepalais. Nes atsukus kamsti ant laisvu, ji laisviausiai pucia nafig nuo angos. Shudas :( ar nebusiu kartais FUX pasekejas. Vat ir Toyotos patikimumas, 2003m masina ir kompresija varo pro sona :(
Suprantu, kad laaabai sena tema, bet gal išsiaiškinai, kas ten pas tave blogai buvo? Man taip pat ant laisvų užsukimą pučia lauk (pagal mano mąstymą galvos ventiliavimas išvestas prieš turbiną, tai turėtų kamštį kažkeik traukti?). Dar garsas kažkoks nederamas atsiradęs variklyje... https://youtu.be/pUpV3MY9_bc (https://youtu.be/pUpV3MY9_bc) , o ir pas šį žmogų lygiai tokie patys garsai https://www.youtube.com/watch?v=IjTuuFiFAb8 (https://www.youtube.com/watch?v=IjTuuFiFAb8) Kokioms +/- problemoms jau nusiteikinėti?
P.S. Nors turiu automobilį jau 4 metus atvežtą iš IT, bet tik dabar pastebėjau, kad ant durelių staktos yra lipdukas, kad buvo supilta 10w40. Ką tai galėtų reikšti, variklis matęs daug ridos? Pats visada 5w30 pylęs.
Nenoriu kurti naujos temos, nes neradau panasiu problemu aprasymo... rasau cia.
Po purkstuku keitimo ir veoztuvu remonto, per kuro bako kakleli eina ismetamos dujos :O
ir rytais ant laisvu uzgesta variklis ir neuzsikuria kol neuzpumpuoji kuro filtro pompos.
Kas per velniava? :curse:
Skambinau vienam meistrui del diagnostikos, tai pasake, kad per alsuokli paduoda i baka ismetamasias dujas, turbut kazkas sujungineta blogai.
Bet koks patarimas laukiamas, nes ten kur dare remonta tik peciais trauko.
Atjungus griztamojo slangute i baka, bega dyzelis su garais, todel tikriausiai ten ne ismetamosios dujos iesina is pacio bako, o garai.
Pats dyzelis nera karstas, o tik siltas, todel garuoti lyg ir neturetu.
Klausimas - kodel link bako per griztamaji nuo galvos ateina garai? Ir ju gan daug...
As tikrai nezinau kas darosi, bet dazniausiai duodamas patarimas yra vaziuoti ten is kur isvaziavai tokia masina, duoti pizdi trim aukstais ir tegul iesko kur beda. Cia tokia problema pirma karta girdziu po teisybei
O dizelis nepakliūna į tepalą? Nes vienintelė priežastis, tai galėjo blogai prisukti abratkės vamzdelius po vožtuvų dangteliu.
Dėl tepalo per alsuoklį čia normalu, per tam tikrą laiką ten susidaro šioks toks kiekis. Bet pastebėjau tai, kai buvo purkštukų tarpinės prapūstos tai per alsuoklį ten daug daugiau tepalo išvarydavo, nutekėjęs matydavosi ir ant paskirstymo dangtelio prie alsuoklio.
O išmetamos dujos iš bako tai čia kažkas keisto :D :D
Vis geriau, nei iš salono pečiuko. :) Bet iš tikro pirmą kartą girdžiu, kad iš bako išmetimas eitų....čia gal toks katalizatorius. :)
Citata iš: Tolis Įrašytas Rugpjūtis 31, 2016, 18:11:29 PM
Atjungus griztamojo slangute i baka, bega dyzelis su garais, todel tikriausiai ten ne ismetamosios dujos iesina is pacio bako, o garai.
Pats dyzelis nera karstas, o tik siltas, todel garuoti lyg ir neturetu.
Klausimas - kodel link bako per griztamaji nuo galvos ateina garai? Ir ju gan daug...
Taigi galva yra pati karščiausia vieta variklyje,neturėtų būti keista kodėl iš ten gali atsirasti garų.
bet kodel tie garai paskui eina is bako?
Ir kuriant rytais automobili toks jausmas kad nepaduoda kuro, nes uzpompavus uzsikuria ir greitai uzgesta.
Pasiles vaziuoja gerai.
Savatgali prapuciau ant 200+ km/h, viskas tobulai.
Ziurejom slegio reguliatoriu, tai viskas atrodo grazu, jokiu nesvarumu ar ibrezimu nei zenklo.
Kuro filtro korpusas pakeistas, oro gaudyti per ten neturetu.
Kas nedarytas, tai netikrintas kuro bako sietelis.
Toks jausmas, kad kai iseme varikli buvo, tai kazka ne taip sujunge, bet klausimas ka? :-{
Vakar pasikeiciau kuro bako ta tipo siurbli, nes saviski nuiminedamas biski gadinau... :E
Srotistai patare pasiziureti ant kuro fitro kurpuso salia padkackes esanti abratkes voztuveli (???), nes tipo griztancio kuro per filtra eina dalis atgal i sistema, o dalis i baka, ir buna, kad blogai veikia nuejimas i sistema, ko pasekoje siltas kuras eina tiesiai i baka, todel ir garuoja stipriai.
Beje, po kuro bako siurblio pakeitimo, garu kol kas nepastebejau, bet kaip sakant "negirk dienos be vakaro"
Kuro bako siurblys? :think:
ten siaip ne siurblys, bet nezinau kaip jis vadinasi... toks plastikinis indas su slangutem ir tinkleliu prie dugno...
Citata iš: Tolis Įrašytas Rugsėjis 02, 2016, 11:51:10 AM
ten siaip ne siurblys, bet nezinau kaip jis vadinasi... toks plastikinis indas su slangutem ir tinkleliu prie dugno...
Ar daug šiukšlių buvo ant sietelio?
kazkiek buvo, bet nepasakyciau, kad daug
Kol kas garavimas is bako dingo, nes visa diena vazinejau ir nieko.
Toks itarimas, kad kazkoks oro kamstis buvo kuro sistemoje ar pan... :think:
Sveiki prie minus 20 ilgai suku varikli kol uzsikuria o kai uzsikuria pramusa tepala pro tepalo filtra kokia 20-40 mlg tepalas naujas filtras naujas . o kai pasyla nebega ar gali buti usales variiklio karterio tepalo alsuoklis kuris eina y oro filtro slanga?
o ne įdėjus naują filtrą problema prasidėjo. Nes su kitu auto buvo tiesiog filtras brokuotas. Pasikeičiau ir viskas baigėsi.
buvo ir su senu tas pats bet buvo laikas atejas tepalus keist tai viska pasikeiciau bet vistiek tas pats . bet parsidejo viskas kai atejo salciai ir bega tada kai ryte neina nuo salcio uzkurt ir ilgai suku ant akumo atrodo kai pramusa pro filtra tada ir uzsikuria nu reikia laukt kol saltis praeis arba susitvarkys arba kas nors dar islys
Kai bandai užkurti atsuk tepalo įpilimo kamštį, jei lengviau užsiveda, tada tikrai alsuoklis, koks tiesa pas tave variklis?
2litrai D4D, 85kw
man irgi bėgdavo tik kai saltas variklis visiskai. Kuo saltesnis oras tuo stipriau. Variklis apšildavo ir nustodavo bėgt. Kaip sakiau filtro keitimas padėjo.
Bet čia jau kitka kažkas.
Citata iš: almaxas Įrašytas Vasaris 28, 2018, 20:09:31 PM
2litrai D4D, 85kw
Tai trumpais atstumais važinėji, kad alsuoklis spėja drėgmės prikaupti... plius bandei visas šlangas pravalyti, gal kuri nors jau tiek brudo prikaupusios, kad šalčio ir tereikia, šiaip keista, kad per tepalo filtrą leidžia, dažniausiai dėl karterio ventiliacijos problemų per matuoklę tepalus išpūčia.
tai gal paprasciausia filtra reikia tvirciau prisukt?
Citata iš: tunks Įrašytas Kovas 03, 2018, 00:55:15 AM
tai gal paprasciausia filtra reikia tvirciau prisukt?
Tada paleis tepalus per matuoklę arba tarpines. Gal verčiau problemą išspręsti?
problema sau, nedasuktas filtras sau...
Citata iš: tunks Įrašytas Kovas 03, 2018, 12:29:14 PM
problema sau, nedasuktas filtras sau...
Paskaityk dar kartą, žmogui taip jau su antru filtru ir tik kai šalta, filtro ir nereikia sukti stipriai, pakanka su ranka ir vos vos su spec įrankiu užsukti. Plius jam karteryje slėgis susidaro.
as skaiciau, bet per tepalo filtra virslegi nuleidinet kartu su tepalu irgi nesamone.
Citata iš: tunks Įrašytas Kovas 03, 2018, 20:14:38 PM
as skaiciau, bet per tepalo filtra virslegi nuleidinet kartu su tepalu irgi nesamone.
Taip, reikia gedimą tvarkyti ;)
Man buvo analogiska problema kai nupirkau auto, ziema musdavo tepala uzvedant per filtra. Uzteko filtra paverzti. Dabar kai keciu tepalus uzverziu stipriau filtra ir viskas gerai 4 metai jau.