Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis II (2003-2008) => Temą pradėjo: Metsys Įrašytas Lapkritis 20, 2014, 12:00:25 PM

Pavadinimas: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Lapkritis 20, 2014, 12:00:25 PM
Sveiki,

turiu tokią problemėlę su savo avensis 2.2 D-4D 110kw. Esmė tokia, kad išvažiavus į ilgesnę kelionę dingsta tepalai, sudega kažkur, subėga ar panašiai, problemos nepavyksta rasti. Tokviloje išrašė kapitalinį variklio remontą, daugiau nieko nerado, jokių nutekėjimų nėra. Per 700-800 km supyliau virš litro tepalo, nes net užsidegė tepalo lemputė.

Trauka nepasikeitus, traukia gerai, mano manymu turbina nešvilpia ir dirba gerai,. Dūmų melynų nebuvo nei karto, juodi pasipila kai paspaudi gerai, bet ne kamuoliais, tai lyg ir normalu. Variklis dirba taip pat tolygiai jokiu pulsavimų kaip ir nėra.
Tai taip ir neaišku kaip sudegina tą teplą, gal kažkas esate su panašia situacija susidūręs? Ir gal alėtumėte kažką patarti?
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: guners Įrašytas Lapkritis 20, 2014, 20:20:16 PM
O kaip susiję švilpianti turbina ir tepalų dingimas?
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Tiutis Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 08:43:10 AM
Metsys - pas tave Facelift modelis ? kuriu metu? kiek auto begus? ir iskur ji parvaryta? jei is prancuzu italu, tai jie nelabai megsta tepalu keisti... Paziurek ar generatorius netepaluotas, nes buna per grandines dangtely leidzia tepala...
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Tiutis Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 08:45:14 AM
Beje, purkstukai nekalena? Buvo kazkuriam forume rasyta, kad keite purkstuku tarpines ir viskas ok.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 09:48:33 AM
Na jei švilptų turba ar kažkas panašaus, galima būtų tikėtis, kad degina tepalą per turbiną, bet dūmų nesimato, tai čia tik teorija. Kažin ar išvis melsvi dūmai matosi kai degina tepalą...

Pas mane ne facelift, parvaryta iš Italijos 2005 m. Pirkau su silpnai daužtu kampu todėl rida 140000 km nors 100 proc negarantuoju, bet tokvila 2010m turėjo įrašą su ~80000 km.
Tai vat tikėjausi gero motoro, bet apsigavau kažkaip, nors ir požymių vizualiai ir techniškai, kad jam kažkas negerai neradau.
Generatorius švarus ir sausas, neteka ant jo tepalai, tad tepalo ten neleidžia.

Tiutis - o kaip turėtų purkštukai kalent? prie tam tikrų sūkių, ant laisvų ar kitaip? Stiprus tas garsas?
Purkštukų tarpines ir pačius purkštukus patikrint, jų neišėmus turbūt nelabai kaip ir išeis? Reik vežt ant stendo...

Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: toyotad4d Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 13:47:27 PM
Toyotom nelabai girdejau, kad svilptu turbinos.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Tiutis Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 15:03:43 PM
Tas kalenimas buna ju ivairus... buna kad kaip plaktuku sukala ... buna kad ceksi taip nestipriai... d4d motorams tai labai daza problema... ypatyngai po atnaujinimo... Beje, labiausiai girdisi prasidarius langa greitejant iki 2.5apsuku... Kazkaip idomi pas tave situacija kad taip ruja tepala, bet jokio dumelio...  Pabandyk balta popieriu pakisti po varikliu ant zemes nuemus apsaugas gal kur nors prabega...
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Tiutis Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 15:05:14 PM
Beje pakelus apsukas iki 1,2 kai salta pati sukelia tada labai graziai dirba motoras be jokiu kalenimu...
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 15:52:51 PM
Na nuo pratekėjimų visų tikrinau pirmiausiai ir po apsaugom, niekur nebuvo nuotėkio. Dėl kalenimo tai gal ir yra kažkas, paspaudus šiektiek daugiau gazo nuo mažų apsukų kalenimas visai dingsta, kol pučia turba, na keičiasi kalenimas prie tam tikrų apsisukimų, bet šiaip stipraus kalimo kaip ir nėra.
Kol šaltas laiko 1,2 apsukas ir dirba gražiai, laisvai varikliui dirbant pašalinio kalenimo aš lyg ir negirdžiu.
Tiesa kai dabar atšalo truputį, tai sunkiai vedasi ryte, kaitinimo žvakes pakeičiau visas, bet kuriant neužgriebia, iš trečio kokio karto užsikuria arba gazo spustelt reikia.
Dėkui už info, bandysiu pasikonsultuot su meistrais, pranešiu ką išsiaiškinsiu
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: ToyotaClub Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 17:41:04 PM
Bet real visi dyzeliai kalena. Vieni garsiau kiti tyliau. Nes ta kalenima kiekvienas skirtingai isisvaizduoja. As asmeniskai net neisisvaizduoju kaip tie purktukai turi kalenti. Ir koks tas garsas.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: virme Įrašytas Lapkritis 22, 2014, 10:04:04 AM
Jei pakaitinimo žvakės veikiančios ir prie tokios temperatūros sunkiai vedasi, labai panašu į susidėvėjusius stumoklių žiedus, tuo pačiu ir tepalinius. Pradžiai reiktu pas meistrus pamatuoti kiekvieno cilindro suspaudimą. Tada būtų aiškiau.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Bemsas Įrašytas Lapkritis 22, 2014, 10:57:10 AM
Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Lapkritis 21, 2014, 17:41:04 PM
Bet real visi dyzeliai kalena. Vieni garsiau kiti tyliau. Nes ta kalenima kiekvienas skirtingai isisvaizduoja. As asmeniskai net neisisvaizduoju kaip tie purktukai turi kalenti. Ir koks tas garsas.

Dyzelis tvarkingas kalena dusliai. O purkstkai kai duodi gazo vaziojant - skardziai traska.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: S_Kulikauskas Įrašytas Lapkritis 22, 2014, 11:14:02 AM
Citata
Pas mane ne facelift, parvaryta iš Italijos 2005 m. Pirkau su silpnai daužtu kampu todėl rida 140000 km nors 100 proc negarantuoju, bet tokvila 2010m turėjo įrašą su ~80000 km.

Blyn ir kaip žmonėm pasiseka taip gerai nupirkti, aš nepilnų 3 metų senumo automobilį pirkau ir jau tiek pat prasukęs buvo.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Lapkritis 22, 2014, 20:23:11 PM
Nu kaip čia pasakius ar pasisekė...  :D Pirmadienį bandysiu varyt pas meistrus matuot kompresiją, jei ne tas tai paskui purkštukus tikrint reiks vežt manau, dar gal SCV vožtuvą kažkaip reiks patikrint. Nu reiks ieškot kažko, o teplao dingimas dar vis mistika...
Šiaip tai vedant griebia iškart, bet nepagriebia ir jei suki toliau tai visai negriebia, reikia nustot ir išnaujo pradėt, tada užsiveda po keletos kartų tokių vedimų.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Raiforas Įrašytas Lapkritis 23, 2014, 03:46:59 AM
Pries vedant nuspausk akseleratoriaus pedala iki galo ir vesk, kai uzsives atleisk. Bandyk gal pades.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: egariukas1 Įrašytas Lapkritis 23, 2014, 17:07:42 PM
Blogai vedasi,dingsta tepalas.Pamatuok kompresija,tik reik matuot praplovus cilindrus zibalu,nes jei litras per 800 km bus del tepalu praleidimo per tepalinius ziedus netikslus matavimas
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Tiutis Įrašytas Lapkritis 23, 2014, 21:11:29 PM
Vat Bemsas aiskiai paaiskino tvarkingas dyzelis dyrba dusliai, o netvargingas su netvarkingais purkstukais astriai skardziai...
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Gruodis 03, 2014, 18:22:05 PM
Na kagi, šiektiek informacijos turiu apie tepalų dingimą ir kitas bėdas.
Paaiškėjo, jog prapūstos tarpinės po purkštukais dvi leido konkrečiai, vienas purkštukas užkepęs traukiant buvo sugadintas. Tad dėl kompresijos praleidimo ir sudegdavo tepalas per ilgesnę kelionę.

Dėl nesivedimo trubūt kalti purkštukai, nes 3 patikrinus nei vienas nebuvo geras, visų parametrai viršija ribas. Na gerokai pavarge trys purkštukai o ketvirto išvis reikia naujo dabar :)

Kompresijos nepamatavau, nes reikia susitvarkyt su purkštukais ir jų tarpinėm, tikiuosi, jog nebus siurprizo, kad dar ir kompresijos nėra...

Gal teko kamnors restauruot purkštukus? Ar verta ar geriau šrote ieškot geresnio dėvėto?
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: egariukas1 Įrašytas Gruodis 04, 2014, 08:37:23 AM
Sudesi purkstukus ir bus ta kompresija
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Tiutis Įrašytas Gruodis 04, 2014, 08:47:01 AM
Regis, atspejau tavo beda, kad del purkstuku tarpiniu  (y) :)
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Bemsas Įrašytas Gruodis 04, 2014, 08:47:53 AM
Kad pamatuoti kompresija - reikia ismineti purktukus. Kol isimti purkstukai reikia matuoti. O meistrai igi geri - sulauzo purkstukus, nes nemoka isimti, o tu pirk kitus.
Kai nuvarysi priekini stikla keisti, ziurek kad su bulgarke neispjautu jo :D
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Tiutis Įrašytas Gruodis 04, 2014, 08:51:11 AM
Tai vat, pilnai isitikinau kad Tokvila tik pinigus gali paskaiciuot uz net ne ta problema taisant. :) Zmogui pasiule viso variklio kapitalini remonta, normaliai sakyciau :think:
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Gruodis 04, 2014, 11:52:00 AM
Taip, ir aš įsitikinau, kad Tokvila labai lengvai atsikrato problemų paieškomis, tiesiog keičia/taiso viską pagal teorines žinias.

Beje pamatuot kompresiją galima per kaitinimo žvakes, nebūtinai per purkštukus, ir matuot reiktų varikliui pašilus iki darbinės temperatūros. Na bet šis darbas kolkas neaktualus. Tvarkysiu tarpine, purkštukus ir žiūrėsiu.

Purkštuką apgadino išimdami specialiais įrankiais ir ne kokiam garažę ir viską atliko gerai (išskyrus purkštuką :) ), manau padarė ką galėjo, nes jis tikrai buvo prikepęs, geriau purkštukas aplamdytas, negu galvą nuiminėt ar kažkas panašaus daryt.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Tiutis Įrašytas Gruodis 04, 2014, 14:12:39 PM
Beje, isitikinau, kad Toyota pervertintas kokybes zenkliukas:) Kas liecia vaziuokle tai pliusas didelis:) turejau tris toyota Rav 4 avensis II avensis II Facelift pas visas vaziuokle buvo dar neklibinta originali... Dar vienas pliusas elektronika kaip pas ziguly paprastutele(neproblematiska kaip daugumos auto). o minusu kruva... didziausias minusas yra kai reik ieskot gedimo ypatingai avensiui...
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: ToyotaClub Įrašytas Gruodis 04, 2014, 15:48:39 PM
Visos auto turi minusu. Vienas sako gyvenime nepirks golfo, kitas toyotos. Laikui einant turbut kokybe prasteja, kas cia forume rase kad dabartines auto gaminamos tam tikram metu intervalui.  Ir dar daug kas priklauso ir nuo meistro. Neranda problemos keicia viska, ir buna kad ta problema vistiek lieka. Pamenu buvo man ir su golf, viska iskeite o vistiek problema liko. Tik kad brangus buna meistro speliojimai. Tai Tiuti kita auto turbut nebus Toyota :)
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Tiutis Įrašytas Gruodis 16, 2014, 22:04:04 PM
Siaip avensiai smagiai vaziuoja ypatyngai facelift modeliai, bet vistiek ne bmw  :) bmw vaziuoji 5klase nieko nesigirdi duobes labai minkstai sugeria medziagu kokybes nera ka lygint su toyota... O kaina betmeno nuo avensio maza kuo skiriasi... ir varikliai zymiai geresni nei d4d. Tik didelis pliusas toyotai - vaziuokle, bet irgi yra niuansu su vairo kolonelem nes issidauzo slicai atsiranda laisvumas ir tada prasideda bildejimai :)
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Gruodis 16, 2014, 22:10:45 PM
Taigi va gryžau su naujienom. Mašina užsiveda ir važiuoja puikiai dėka Vikrus įmonės darbuotojų.
Buvo restauruoti purkštukai ir patikrintas siurblys, pridėtas magnetinis filtras, metalo drožlėms pritraukti. Garantuoju kad pas kiekvieną jų rastų, žinoma smulkios nepavojingos, bet didesnės gadina purkštukus, tas magnetinis filtras pritrauks didesnes metalo drožles aišku ne 100 proc, bet vistiek apsauga šiokia tokia.

Asmeniškai dalyvavau purkštukų patikroj, visoj diagnostikoj, defektacijoj ir mačiau purkštukų gedimus, buvo tikrai įdomu ir netikėta ką galima pamatyt per mikroskopą.

Kadangi buvo pradegusios tarpinės ir išmetamosios dujos ėjo į tepimo sistemą gali būti užsikimšęs tepalo siurblio paėmimo tinklelis, gal kas susidūrę su tuo? Yra tam tikri požymiai? ar tiesiog jau reik plaut karterį ir valyt tinklęlį ir tiek?
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Gruodis 16, 2014, 22:12:12 PM
Manau visos mašinos turi savų pliusų ir minusų, čia jau kaip pasiseks nupirkt, man su toyota nelabai pasisekė, bet važiuoja ji smagiai, pakaba dirba irgi labai smagiai, čia mano nuomonė :)
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: ToyotaClub Įrašytas Gruodis 16, 2014, 23:33:13 PM
Ir kiek visas sis malonumas gavosi?
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Gruodis 17, 2014, 10:55:14 AM
Purkštuko restauracija 450, magnetinis filtras 200, siurblio perinkimas ir visa patikra 200, kadangi visus surinkimo išrinkimo darbus dariau pats tai darbai neką ir kainavo. Man asmeniškai tikrai nemaža suma :) Bet reik tikėtis, kad viskas susitvarkė.

Tik dėl karterio plovimo dar reiks pagalvot kuo greičiau, kad nereiktų paskui dar ir turbinos restauruot.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Tiutis Įrašytas Gruodis 17, 2014, 13:06:37 PM
Nu jo atsistojo... O kaip trauka dbr? turbut geresne su naujais purkstukais??
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Gruodis 17, 2014, 14:25:37 PM
Trauka tai labai gera, nors traukė ir prieš tai gerai, bet dabar aštresnis motoras spustelėjus gazą, lago kaip ir nesijaučia nei nuo žemų sūkių nei kitur. Sąnaudos mieste pagerėjo manau, nors dar nevažiavau daug. Pavažinėsiu daugiau tai daugiau pasimatys kas kaip.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: ToyotaClub Įrašytas Gruodis 17, 2014, 16:01:35 PM
O siaip kam siurbli perinko? del drozliu patikrinimo, smulkiau gal galima. Idomu gal pravers kam si info.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Gruodis 17, 2014, 19:52:52 PM
Kai atvežiau purkštukus papasakojo man viską kaip jie ten daro, kokios problemos būna ir dėl ko taip nutinka.
Tada liepė atvežti dyzelio mėginį iš siurblio sukant starteriu. Prileidau 50g dyzelio ir nuvežiau. Tada pakišo po mikroskopu ir sako žiūrėk. Tai matėsi daug drožlių, sako nebijok taip turi būt, bet matėsi maždaug iki dešimties tokių stambesnių, sako va šitos jau gali kenkt purkštukam. Iškart išardėm prasčiausiai atrodantį purkštuką, pakišom po mikroskopu vėl ir ten tokia briauna matėsi prakirsta su drožle, sako jau šitas purkštukas nelaikytų. Kitą išardėm ant to buvo gerai, tik viena drožlė priplota ant tos briaunos, sako šitą dar nukrapštysim.

Atvežiau siurblį iškart nuėmėm tokį apvalų dangtelį iš šono, ten iškart matėsi jis padrožtas, ten viskas mikronų matmenyse, bet išilgai paėmus gali būt tokia plona ilga drožlelė, o purkštukai irgi mikronų tikslumu turbūt veikia. Sako mes papoliruosim tiek dangtelį, tiek dantratį ir bus gerai, viso siurblio neapsimokėjo perinkinėt, nes jis labai gero stovio, patikrino. Ir dar prieš purkštukų padavimo vamzdelį pridėjo filtrą su 4-iais tokiais dantytais magnetais viduje, į tuos grovelius ir pritrauks tas drožles jei jų bus.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: toyotad4d Įrašytas Gruodis 17, 2014, 20:17:38 PM
jei buna drozliu, uztenka tik slegio davikli issukt.
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Vladas55 Įrašytas Gruodis 17, 2014, 21:09:28 PM
Kokioi kolonelei pyldaisi kuru kad tiek siuksliu?
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: kalava Įrašytas Gruodis 17, 2014, 21:37:04 PM
Citata iš: Vladas55 Įrašytas Gruodis 17, 2014, 21:09:28 PM
Kokioi kolonelei pyldaisi kuru kad tiek siuksliu?

Cia ne siuksles, o metalo drozles is siurblio
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Vladas55 Įrašytas Gruodis 17, 2014, 22:21:33 PM
Zinau kad drozles tiesiog tai issireiskiau :)
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: egariukas1 Įrašytas Gruodis 18, 2014, 15:52:06 PM
Nesvarbu,kur pylesi,jam tos drožlės dylant siurbliui susidaro
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Ignas D-cat Įrašytas Gruodis 18, 2014, 18:24:22 PM
Gal tuomet verta statyti ta magneta kur siurblio drozles renka kol dar purktukai geri>?  Kaip manot? Gal kas taip pasidare?
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: toyotad4d Įrašytas Gruodis 18, 2014, 19:02:19 PM
jei jis kazka padeda, ir ar tik ten ne aliuminio drozles ?
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: egariukas1 Įrašytas Gruodis 18, 2014, 20:29:20 PM
Man atrodo,kad ne aliuminis ten,paprastai plunzerine pora buna is stipraus,gal net legiruoto plieno
Pavadinimas: Ats: Dingsta alyva
Parašė: Metsys Įrašytas Gruodis 21, 2014, 20:01:19 PM
Taip, drožėls dėl dylančių detalių. Kaip ir minėjo kažkas, dėl slėgio vožtuvo ir dėl siurblio aukšto slėgio krumpliaračių. Bet daugiausia jų manau iš krumpliaračių ir jų dangtelio susilietimo. Nes matėsi, kad dangtelis pasišlifuoja su tais krumpliaračiais.

Aš pasistačiau tą magnetą, sakė apie 50 proc surenka drožlių (jei pasitaiko didesnių manau daugumą jų sulaiko, smulkios nepavojingos), buna, kad kai patikrina tie magnetai kaip ežiukai, prirenka daug drožlių.  :) Magnetai aprarnaujami, tad išvalyt galima.

Šiukšlių kuro mėginy nebuvo daug, tada kuras kaip ir švarus, daugiausia pilu Neste dyzelį.