Sveiki, Kalediniai stebuklai, uzsikure, pavaziavus 5min, kelis kartus ismete klaidas tris..chekas ir dvi stabilumo lempeckos, veliau vairo stiprintuvo, akumo, dingo stiprintuvas, vejelis, pradejo mirkseti navigacija, issijunginet,galiausiai kieme jau uzgeso skydelis..variklis dirbo ok..uzgesinau, nebesikuria..nesuka starteris..tik cik cij cik daro..akumas naujas pirktas pries menesi mazdaug..generatorius gali but? Dbr einu isimti akuma, bandysiu pakraut..linksmu svenciu :)
Akumas nemires,pajungiau kraut, bet prie tokio turetu kurtis manau...ka toliau ziuret pagal simptomus?
Daryk diagnostiką, bent jau pirminę. Koks miestas?
Trakai, bet jei kursis ikrovus akuma tai vln reiks diagnostika vaziuot daryt..turiu vilties,kad pilnai ikrovus bus ok..optimistas..dar toks niuansas,kaf vakar pries vaziuojant buvo lb stiprus vejas su slabdriba, ar nrgalejo kazkaip generatoriaus dirzo suslapint? Ir to pasekoje kazkas pns atsitikt kas man nutiko:-)
cia labiausiai panasu i issikrovusi ar nekraunama akumuliatoriu, o del dirzelio - tai slapdriba to nepadarys tikrai :)
Labiausiai panasu i neveikianti generatoriu ir mirusi akuma kartu. Tiesiog pas tave - baigesi elektros matinimas. Po truputi atsijunginejo blokai, kuriem neuzteko sroves.
Krauk akuma ir ziurek, ar krauna generatorius.
Na akumas mires nebuvo, pats nrlabai susigaudau, bet zmogus pas kuri pajungiau kraut sake akumo iseikvojimas max iki 50proc tuo metu buvo..palikom kraut per naktį,ryt ikisiu atgal i masina ir tikiuosi uzkurt. Jei taip ir bus tai po nauju iskart pas elektrika ieskot galu,aisku pradzioj generatoriu tikrint reik..Siaip akume bedos neturetu but, nes jis naujas, pries men pirktas. Beje toks pastebejimas, akuma pirkau boch s4 80 ah, nes toki rekomendavo pagal katalogus pardavrjas ir paats googlines radau,kad 80ah rrikia, bet keiciant originalus is gamyklos stovejo varta 70, todrl naujasis net netilpo i ta "cechola" :-) ar gali buti, kad del didesnio akumo yra problemu? Esu girdejas,kad zmones dedasi specialiai truputi didesnius, neva ziema geriau..Ir dar, su senuoju akumu laiks nuo laiko iskrisdavo klaidos,kurias cia buvom aptare,kad greiciausiai dpf arba egr, pakeitus i nauja akuma jokiu klaidu nebebuvo..zoo reikia mano Avensiui daktaro-elektriko. Gal yra cia tokiu,kurie ryt apsiimtu pagydyt?:-)
P.s. Naujas akumas idetas pries men. Auto 2.2 d4d
Siais laikas "naujas" nevisada "geras". Buna broko kartais. Pradek nuo generatoriaus krovimo matavimo, po to patikrink ar nera problemu su pliusiniu laidu storu. Atsimink, stebuklu nebuna.
Kuciu nakti stebuklu buna...sako... :D
jei zmogus kuris uzdejo krauti akumuliatoriu pastebejo jo issieikvojima, reiskiasi beda toje grandineje......
pas mane stovi 80Ah galingumo akumas ne is prasmatniausiu (Autopart Plus berods), jau treti metai, tarnauja pukiai. Klaidas jei kazkada mete susijusias su EGR ir DPF (itariu rida jau yra 150tukst perzengusi, DPF kartais del to ir sustreikuoja), tai akumas cia irgi nei prie ko. Reikia ziuret kaip ir minejo kolegos pati akuma ar maitinimo seka....
temos tesinys.. parsiveziau ikrauta akuma, idejau, viskas kaip niekur nieko, klaidos nei vienos, viskas veikia, tik aisku nusimuse visos radijo stotys, data ir tt., zodziu problema kaip suprantu akumo ikrovime :think: dar toks prikolas, kad negaliu atidaryti baqgazines ir ne todel, kad prisalus :) masina atrakinta, bet bandant atidaryti bagazine, pridejus pirstus girdisi kaip sudirba varikliukas, bet atidaryt nepavyksta. Na ir paspaudus centrinio uzrakinimo mygtuka pultelyje girdima kaip sudirba uzraktai ir iskart poto seka dar toks pat tik tylesnis garsas, lyg vel atrakintu kazka. Anksciau (pries vakarykscius bajerius) bagazine veikdavo normaliai ir po uzrakinimo to antro tylesnio sudirbimo negirdedavau..
Bagazine uzsalo. Juk visa laika lyjo lietus, o dabar -7
Na durys irgi prisalusios buvo, bet siek tiek jas paklibinus atsidare, o bagazine klibinau ilgokai ir gan stipriai, manau turejo atsidaryt, na, bet rytoj gal iki elekttiko kokio nuvaziuot susiruosiu tai gal atdils jei tikrai uzsalus:-)
Tesiu tema, pakrautas akumas laike 2-3 dienas, uzsidege akumo raudona lempute..nuvaariau i servisa, rado, kad sudeges diodu tiltas, dar nepasiemiau masinos,todel tiksliai nzn ar ji taise ar keite nauju, bet su viskuo turiu atsivezt 420 Lt :-) sutariau ryte pasiimti, kad darpernakti pakrautuakuma pilnai..gal kam buvo sudeges tas tiltas?kaina normali cia? Zodziu i Aliektra teko investuot 720 Lt si menesi (akumas+diodu tiltas)
Buvo sudeges Corolla E12 2006m D4d 2.0 diodu tiltas. Sumoketa 120lt. 70lt tiltas + 50lt darbas.
na akumuliatorių čia būtų galima ir neskaičiuoti, nes tai eksploatacinis įrenginys ir keičiamas visuose automobiliuose kaip ir padangos ar pan. O diodų tiltą tai neteko keisti ir net apie tokį girdėti...
cia vienas is pagrindiniu generatoriaus viduriu :)
Pasiimiau, meistras sake, sudegimui galėjo padeti,tai, jog buvo senas akumas silpnas..o priejimas tai sake puse masinos nuardyt reikejo, kad prisikast. Dar uzsimine, kad cia liga yra toyotu, nors googlindamas neradau tokios info..zo 15metus pasitiksim ciki piki..nzn ar taip tik atrodo, bet lyg geriau kuriasi beveik spol abarota:-)
Gal kažkiek nuraminsiu, 420lt normali kaina jeigu remontavai vilniuj. Man kai turėjau 2007m. d-cat avensi buvo taip pat diodų tiltas nuėjęs, sumokėjau už generatoriaus remonta + nuėmimas,pastatymas 400lt jei gerai pamenu. Esu tikras, jog didesnė sumos dalis yra už nuėmima-pastatymą, nes išimti generatorių reikia pasileisti traversa ir išsiimti viena pusaši. Žodžiu, čia ne žvake pakeist... Diodu tiltas taip, avensio liga, ne vienam nueina būtent diodų tiltas. O elektrikai sako, jog jis nueina dėl per silpno akumo, kada būna akumas prieš mirtį, silpnas, tada ji kažkaip nepajėgia pakrauti ar kažkas tokio. Todėl nesigraužk, akumą pirkai ne bereikalo..
Laimingų nauju :)