Toyota Klubas : ToyotaClub.lt

Keleiviniai => Avensis => Avensis II (2003-2008) => Temą pradėjo: Myjack Įrašytas Sausis 14, 2015, 13:31:05 PM

Pavadinimas: Apsuku kritimas
Parašė: Myjack Įrašytas Sausis 14, 2015, 13:31:05 PM

Dar klausimas forumieciams: susiduriua su "apsuku atmetimo problema" - t.y. pavyzdziui, vaziuojant is pasigreitejimo juostos tolygiai keliant pasukas masiniukas vaziuoja kaip priklauso, bet jeigu kaip reikiant ir staigiai nuspaudi "tapke", tai tarp mazdaug 2.4 ir 3.0 rpm. kompas iskart meta apsukas iki 2.0  ir vel staiga kelia normaliai be permusimo (pedalas visa laika nuspaustas). Gaunasi toks permusimas per apsukas, beja, ne visuomet. Galvojau, kad turbina - pasidariau diagnostika - ji "sveika". Visi filtrai ir pan. neitakoja (po keitimu viskas taip pat).
Zinau, jog vienas purkstukas turi perdidele kompensacija, tai ar negali tai buti susije? Teorija: uzspaudus "tapke" minetasis purkstukas "pamyza" didesne dali kura nei likusieji+turbina uzpucia, tai kompas bando liesinti misini ir meta apsukas. Ar tiketinas toks variantas? Kaip manot? Dekui uz nuomones.
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Donis7 Įrašytas Sausis 14, 2015, 13:35:22 PM
Gal antipraslydimo sistema suveikia? :think:
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Myjack Įrašytas Sausis 14, 2015, 13:38:17 PM
Citata iš: Donis7 Įrašytas Sausis 14, 2015, 13:35:22 PM
Gal antipraslydimo sistema suveikia? :think:
Atmestinas sitas variantas, nes pas mane komplektacijoje jos nera (Avensis II) :)
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Donis7 Įrašytas Sausis 14, 2015, 13:40:12 PM
Citata iš: Myjack Įrašytas Sausis 14, 2015, 13:38:17 PM
Atmestinas sitas variantas, nes pas mane komplektacijoje jos nera (Avensis II) :)
Nėra TRC?
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Myjack Įrašytas Sausis 14, 2015, 14:28:11 PM
Citata iš: Donis7 Įrašytas Sausis 14, 2015, 13:40:12 PM
Nėra TRC?
Nea, nera.
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: robercius Įrašytas Sausis 14, 2015, 15:26:48 PM
Pas mane tas pats, kai uzspaudi gaza daznai persigazuoja ir vel sugryzta i normalu rezima, toks jausmas kad spauzdamas gaza imini sankaba ir toks kaip pergazavimas gaunasi  :)
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Tiutis Įrašytas Sausis 14, 2015, 16:06:22 PM
Robercius- pas tave sankabos diskas praslysta.
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Tiutis Įrašytas Sausis 14, 2015, 16:08:20 PM
O del apsuku, kurios pasikelia iki 2000rpm itariu elektronini gazo pedala, nes pas teva kia sorrento buvo taip paskui isvis dingo gazas.
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: robercius Įrašytas Sausis 14, 2015, 20:03:36 PM
Nori pasakyti kad sankabai paskutinioji ateina? O del to elektroninio gazo pedalo, kazkaip abejoju ar pas mane toks bajeris yra :D
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: egariukas1 Įrašytas Sausis 15, 2015, 06:56:16 AM
Jo,jei padavus gazo uzkyla apsukos,bet masina negreiteja-sankaba praslysta.O gazas elektrinis ir pas tave (H-)
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Myjack Įrašytas Sausis 15, 2015, 08:09:17 AM
Citata iš: robercius Įrašytas Sausis 14, 2015, 15:26:48 PM
Pas mane tas pats, kai uzspaudi gaza daznai persigazuoja ir vel sugryzta i normalu rezima, toks jausmas kad spauzdamas gaza imini sankaba ir toks kaip pergazavimas gaunasi  :)
SImptomai, is aprasymo, tokie pat. Pas mane to "permusimo" metu greitis nekrenta.
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: TYRAN Įrašytas Sausis 15, 2015, 08:43:15 AM
Baigsis, kad nuo šviesoforo arba į kalniuką nebepajudėsit
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Myjack Įrašytas Sausis 15, 2015, 13:24:12 PM
Citata iš: TYRAN Įrašytas Sausis 15, 2015, 08:43:15 AM
Baigsis, kad nuo šviesoforo arba į kalniuką nebepajudėsit
Sakote, tik4tina, jog tai sankabos keliama problema? Ar galima sankabos "baigti" nustatyti dar kokiu nors budu?
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: egariukas1 Įrašytas Sausis 15, 2015, 17:16:46 PM
Sankabos disko bukle gali patikrint vaziuodamas aukštą pavara,4 5 ar 6 jei yra tokia.Pasieki greitį kada geriausia trauka,pvz mano geriausiai traukia nuo 2000 apsuku.Uzmini tapke,kaip lenkdamas.Jei diskas menkas,apsukos pasoks,o masina negreites.Zemom pavarom to slydimo praktiskai nesijaucia.Daugiau nelabai kaip ir patikrinsi.Veliau jausis ir zemesnem pavarom,kol galiausiai masina nepajudes is vietos
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: gts Įrašytas Sausis 15, 2015, 18:00:58 PM
Stovedamas vietoje su uzvesta masina ir uztrauktu rankiniu, ijunk 4 ar 5 pavara ir megink atleisti sankaba, jei neuzges is karto reiskia sankaba buksuoja
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Myjack Įrašytas Sausis 15, 2015, 18:12:08 PM
Citata iš: egariukas1 Įrašytas Sausis 15, 2015, 17:16:46 PM
Sankabos disko bukle gali patikrint vaziuodamas aukštą pavara,4 5 ar 6 jei yra tokia.Pasieki greitį kada geriausia trauka,pvz mano geriausiai traukia nuo 2000 apsuku.Uzmini tapke,kaip lenkdamas.Jei diskas menkas,apsukos pasoks,o masina negreites.Zemom pavarom to slydimo praktiskai nesijaucia.Daugiau nelabai kaip ir patikrinsi.Veliau jausis ir zemesnem pavarom,kol galiausiai masina nepajudes is vietos
Aciu, jau ryt bus proga pameginti..
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Myjack Įrašytas Sausis 16, 2015, 22:18:03 PM
Citata iš: Myjack Įrašytas Sausis 15, 2015, 18:12:08 PM
Aciu, jau ryt bus proga pameginti..
Taigi, siandien ismeginau "egariukas" minetaji varianta sankabos paikrinimui... Viskas taip, kaip ir mineta - uzspaudus ant 5 pavaros atsiranda "permusimas, pergazavimas", taciau ne visuomet. Is 3 meginimu 2 kart "pagavo" t.y. masina greitejo ir apsukos "nepersimusinejo", bet 1 kart būtent taip nutiko kaip kad sakiau.
Dekui, gerai kad paklausiau forumieciu :)
Dar klausimas, siuo atveju sankabos disko "pabaiga" signalizuoja ir smagracio "pabaiga"? Kitaip sakant - tvarkyti sankaba + smagratis?
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: kiaules galva Įrašytas Sausis 16, 2015, 23:39:06 PM
Citata iš: Myjack Įrašytas Sausis 16, 2015, 22:18:03 PM
Taigi, siandien ismeginau "egariukas" minetaji varianta sankabos paikrinimui... Viskas taip, kaip ir mineta - uzspaudus ant 5 pavaros atsiranda "permusimas, pergazavimas", taciau ne visuomet. Is 3 meginimu 2 kart "pagavo" t.y. masina greitejo ir apsukos "nepersimusinejo", bet 1 kart būtent taip nutiko kaip kad sakiau.
Dekui, gerai kad paklausiau forumieciu :)
Dar klausimas, siuo atveju sankabos disko "pabaiga" signalizuoja ir smagracio "pabaiga"? Kitaip sakant - tvarkyti sankaba + smagratis?

Nebutinai. Mano buvusiame T25 buvo tas pats, prabuksuodavo sankabos diskas. Nebeapsikentes (nes lenkimo manevra teko pamirsti) nutariau susitvarkyti, todel serviso prasiau kad pries keisdami sankabos diska nuodugniai patikrintu ir smagrati. Atejo atsakymas kad smagratis kuo puikiausias, todel keiciau tik sankabos diska. Po keitimo pravaziavau dar apie 22000 myliu ir jokiu bedu del to nekilo. Po to pasikeiciau T25 i T27 ir tolimesnes istorijos nezinau.
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: egariukas1 Įrašytas Sausis 17, 2015, 18:49:08 PM
Net nezinau,kaip ta smagrati patikrint,gal su kokia spec yranga.Nes is akies tikrai nenustatysi,kiek ten to laisvumo.Alytuj yra kazkokia firma,kur restauruoja smagracius.Manau pas juos nuvezus patikrintų bukle
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: Myjack Įrašytas Sausis 18, 2015, 15:55:29 PM
Hm.., jeigu imanoma pasiziureti realia dvimasio bukle ir nekeisti - taupai pinigus. Bet pravaziavus 200 tukst. jo bukle tikrai nebus stebetina. Gal tuomet verta iskarto (tuo pat nuemimu) keisti ir smagrati. I dvimasi nebelabai verta, o juolab ir vienmasis pasiteisines...
Pavadinimas: Ats: Apsuku kritimas
Parašė: egariukas1 Įrašytas Sausis 18, 2015, 16:02:19 PM
Tokioj situacijoj as irgi ieskociau komplekto vienmasio,apie 900 lietuvisku maciau skelbimuose