Ruošiuosi pasikeisti pagrindinį variklio diržą (Corolla Verso 2003 D4D Europa). Detalės mano (gaunu pigiau), bet nežinau kokių reikės. Kiek atsimenu reikės šių (kodai pagal www.japacats.ru):
1. Pagrindinis diržas 13568-29035
2. Pagrindinio diržo įtempėjas 13540-27011
Paskambinus į vieną servisą pasakė, kad dar tuo pačiu reikės pakeisti ir:
1. Parazitinį guolį
2. Vandens pompą (?)
3. Guoliukus (kokius?)
4. Generatoriaus dirželį (jis čia prie ko)?
5. Vairo stiprintuvo dirželis
6. Sureguliuoti variklio vožtuvus
7. Dar kažką tokio minėjo...
Ar tai tiesa? Jei taip, kokie tų detalių kodai pagal japancats.ru? Nes kiek žiūrėjau pagal viena corolla verso repair manual'ą, tai tai išvis tik Timing belt keičiamas (kažkaip sunkiai tikėtina).
Taip pat gal turite rekomenduoti kokį servisą, kuris tai galėtų atlikti?
Jokiu būdu nedaryk šito pas tuos meistrus. Man irgi ten pribūrė panašiai kaip ir tau. Lirosa parduotuvė turi savo garažą, kuriame viską atlieka. Tai tas meistras irgi man išvardino visą litaniją ir dar prigrasino kitaip neduodu garantijos arba net neapsiimsiu. Pasiunčiau aš jį (gan riebiai). Ir nuėjau į AUTOTOJĄ su mano medžiagom viską pakeitė. Pagr. dirželį, parazitą ir tempimo guolį, Tas parazitas tai tikrai toks ir yra, kainuoja gan nepigiai. Berots keičiau visus dirželius.
Tik nepirk medžiagų turguje. Kuro filtrą ir tepalus su filtru pats pasikeičiau. Tokius darbus gėda būtų kitiems duoti daryti, na ir kapeikų susitaupo.
"Kuro filtrą ir tepalus su filtru pats pasikeičiau." - per akciją su viskuo 160 lt. ranku šįkart nesitepiau;)
Maždaug panašias išvardintas detales minėjo ir kiti servisai kur paskambinau. Pažįstamas, kuris parveš detales irgi panašias suminėjo. Dar ir internete radau http://www.automobiliuremontas.lt/paskirstymo-dirzo-keitimas. Na detales susirinksiu. Man įdomu pas ką reikėtų tvarkytis? Kas servisą kokį rekomenduos? Kuriame bent jau meistras bus keitęs variklio diržą? Iš tikrųjų varau paskambinsiu dar ir į Autotoją dėl kainos.
Varyk į Autotoją ir bus ramu. Nes pas juos darbai nėra brangūs, palyginus su kitais. O garažo meistriui tokios mašinytės vežti Uch baisu - gaila.
Man gaila tūkstantį litų palikti pas juos.
nu jo.... tuo labiau lengvai jis ten keiciasi, tai ne pas mane :D
Man autotojoi kainavo visi tie darbai apie 400. Palyginus nebrangiai su tuom kai Picnicui sumokėjau apie 200 ir poto rimtas meistras pamiršo uždėti vieną motoro tvirtinimo varžtą. Jei Ritam servise sumoki keliais litais brangiau, tai išrašo visus reikiamus dok. man kažkaip ramiau miegasi.
Sauliau, taupai ant tepalo keitimo? Garažiniam ar servise nuvežu ir pakeičia už 20lt tuos tepalus, kaip tik šeštadienį pagaliau prisiruošiau ir nuvežiau saviškę, kad pakeistų tepalus, tai pagyrė, kad tepalas išskirtinai brudnas. Sakė-kokį š...dą susipylęs, o ten buvo Liqui moly tepas su molibdenu. Nu vienu žodžiu niekam nerekomenduoju tokio piltis. Naaišku, pavėlavau 5000 su keitimu, bet vis tiek kitų firmų tepalai taip neatrodydavo.
Be to jei keičiate pagrindinį diržą, tai pagailėti dar poros šimtukų vandenspompai, manyčiau, kad yra nepraktiška, nes su nauju diržu dažnai sena vandens pompa pradeda greitai leisti, o diržą vėl reiks nuiminėti papildomai.
nemanau kad verta blaskytis, ypac dabar: http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=781&lang=lt
Na kaip jūs, bet aš linkęs taupyti. Šiandiena per 3 valandas išsiardžau ir pakeičiau diržą. Rytoj liks pakeisti generatoriaus įtempėją ir pabaigti surinkti. Jokio ten stebuklo nėra. AutoDatoje atsispausdinau, kaip turi būti ir viskas.
Tepalus pats keiciu tik is principo jokio cia taupymo. Tiesio paciam visko norisi pabandyti ir panashiai. Signlizacija, parkavimo sistema, ir webasto pats dejausi. Be abejo sutaupiau nemazai, bet gavau tiek patirties kad oi-jo-joi. Tiesiog esu krapshtukas, to jau nepakeisiu.
O kaip tau Pauliau sekasi su tum mashiniuko uzkurimu?
Na žiūriu kad kas pats tvarkosi mašinas, tai galvoja kad visi taip gali,bet šiaip ne visi turi ir garažus, sodus, ar nuosavus namus, kur galima tuo užsiiminėt, bet krapštytis mašinoje daugiabučio kieme tai atsiprašau, bet ne ;)
Citataguminis parašė:
nemanau kad verta blaskytis, ypac dabar: http://www.autotoja.lt/index.php?s_id=781〈=lt
Galėtų Autotoja ir Vilniuje atsirast, nes tokvila vienintelį ką pasiūlė geresnio tai tepalų keitimą.
Citataketvirtasis parašė:
O kaip tau Pauliau sekasi su tum mashiniuko uzkurimu?
Dar prie šio gedimo rimtai nepriėjau. Bet dvigubas pakaitinimas nepadėjo. Jaučiu, kad kažkur kuro sistemos padavime atsirado skilute, arba kuro filtro vožtuvas nebelaiko.
Ką tik kalbėjau su Autotoja - variklio diržo keitimas (keičiasi diržas ir du guoliai) 300lt. Sakė, dėl pompos reikia žiūrėti ar neleidžia ar dar kas nors, bet rekomenduotina pasikeisti. Tai dar papildomai kainuos "keliasdešimt litų". Na ir žinoma - 20% :) Dėkui už nuoroda. Normaliai pakalbėjo (Andrius berods). Dėl to, kad detalės mano, jokių problemų. Nurodė keičiamų detalių numerius:
1. IDLER SUB-ASSY 13503-27010 (guolis)
2. IDLER SUB-ASSY 13505-27010 (guolis)
3. Diržas 13568-29035
4. Vandens pompa (šitą pamiršau paklausti, o dabar neberandu koks kodas :(.
Na ką galiu pasakyti - siūlo vienam servise padaryti už ~200 lt (mokėt, matyt be PVM ir pan.). Tau jau manau geriau truputį daugiau bet tegul daro meistrai, kurie tą daro pastoviai toyotoms.
O kaip dėl vožtuvo reguliavimų ir vairo stiprintuvo dirželio keitimo - kas tai ir ar jų reikės - apšvieskite mane.
Dar keista, kad neminėjo, jog reikėtų pakeisti ir TENSIONER ASSY 13540-27011(čia irgi kaip ir įtempėjas?) - maniau, kad šitą daiktą irgi reikia keisti? Chebra padėkite su tomis keičiamomis detalėmis - kurias man reikia užsakyti? Nesinori užsakyti per daug, bet nesinori, kad remontuojant paskambintų iš serviso ir sakytų "trūksta dar ir to". Tada ryškiai reikėtų permokėti.
Kaip sakoma keisk viską ir bus ramu. :)
O jei rimtai, tai aš irgi klausiau toyotos servize dėl TENSIONER ASSY (tai yra pagrindinio diržo įtempėjas), tipo nereikia keisti, bet jo niekaip nepatikrinsi. Jis yra hidraulinis ir kada pradės leisti per salniką tepalą nežinia. Ji vakar nuėmiau, tai atrodo kaip naujas, bet vistiek keičiu. Nedaug tie pagalbiniai diržai kainuoja, tai pasikeisk.
Dar pas mane išlindo generatoriaus įtempimo guolio gedimas. Kai nuardžiau, tik tada pastebėjau. Šiam įtempėjui reikia tik pakeisti guolį Nr.6203. Jį galima perpresuoti.
Dar yra kito diržo įtempimo guolis. Pas mane jis geras.
Tai Pauliau visą mašiną išardei? Ar spėsi sekmadieniui? Juk dar ir pratestuot reikės. Blemba visai pamiršau: galėtum pafotkinti darbų eigą. Dar papasakotum su nuotraukom ir komentarais, žinai kaip faina būtų.
Čia žiūriu ekscesai-vieni patys viską susitvarko, kiti rimtų meistrų ieško.
Sorry. Tikrai galėjau pafotkinti, nes jau susirinkau ir viskas čiki. Radau gedimą kuro sistemoje. Prieš kokius du mėnesius keičiau kuro filtrą ir matomai papuolė prastos kokybės filtro tarpinė. Pro ją ir gaudo orą.
Na, vieni turi galimybes - kur tvarkytis, su kuo tvarkytis (įrankiai), ir pakaitinę mašiną. Neturi nė vieno dalyko ir turiu mokėti už tai, nors norėčiau pats tai pasidaryti.
Šeštadienį Autotoja sutvarkė :) bet prieš tai pagasdino gerokai. Tipo pakėlus sako, kad "viskas apibėgę tepalais, visur leidžia ir t.t.". Vėliau paaiškėjo, kad "per ilgą laiką privarvėjo, nes leidžia viršutinis velenėlio riebokšlis". Su kuo tai valgoma? Ką reikėtų daryti. Vandens pompa ok, keisti nereikia, hidraulinis dirzo itempejas irgi ok. Kas keisciausia (ir smagiausia), po variklio dirzo keitimo nebecypia rytais generatoriaus dirzelis! Nors visi net prigule tvirtino, kad generatoriaus dirzelio cypimas niekur nedings, pakeitus variklio dirza. Kaip sitai suprasti? Tai gal ne dirzelis cype, o koks guoliukas? o gal a durnas ir visishkai nusishneku?
Na velenelio rieboksli reikia pakeist ir viskas, kazin kodel to nepasiule padaryti, nes viskas buvo isardyta keiciant pagrindini dirza. Dabar vel tas pats ardymas, vel reikes nuimineti pagrindini dirza ir vel ji uzdeti... zodziu tas pats darbas beveik...
O generatorius nustojo todel, kad matyt buvo per silpnai itemptas, o keiciant pagrindini dirza generatoriaus dirzas taip pat yra nuiminejamas, ir vel viska surinkus itempiamas. Jei normaliai itemptas, todel ir necypia.
jei cypia generatoriaus dirzas, yra kelios priezastys:
1. kaip Edvatronas rase - neitemptas
2. susidevejes dirzas
3. susidevejes skriemulys
jei cypė gan ilgokai iki sutvarkymo, gali buti kad dirzo gyvenimas gerokai sutrumpejes ir tik laiko klausimas kada ji reiks keist.
p.s. yra priemoniu laikinai pasalinti cypima, taciau tai beveik turginis variantas :)