Sveiki neseniai pastebejau kad variklis garsiau dirba,bet vaziavimui ar apsukom niekuom nesiskiria.Tik ant laisvu apsuku garsiau dirba,gal kas susiduret,ka tai galetu reiksti?avensis D4D 2001
Nepastebėjai, ar apsukos nepadidejo iki 1100 ... (atvėsus orams).
nes pas mane jau įsijungia padidintos apsukos (ant laisvu apsuku)
Gal prie to pačio paklausiu ir aš... tai vistiek kažkuo susiję su varikliu ir garsu :)
Važiuojant girdžiu kažkokį papildomą garsą, kaip kokį siurblį įsijungiant ir tarytum sukėlus spaudimą išsijungia... toks keistas garsas... tarytum koks užsiurbimas. Pastaruoju metu padaugėjo šio "užsirbimo" garso pasireiškimų. Pačiam nei garso šaltinio vietos, nei dėsningumo nepavyko nustatyti.
Veiksmas vyksta - Toyota Avensis 2001, D4D 2 l.
Gal kas esate susidūręs? Ar taip turi būti ar kažkas jau genda?
Siandien paziurejau taip apsukos padidejo,ar tai normalu kad atsalus orams padidetu apsukos?Avensis D4D 2.0
Kad padidejo iki 1200rpm tai normalu, pas mane irgi padidejo, jei isjungis peciuka iskart nukris iki 950rpm. Kartais isjungiu peciuka ir pravaziuoju apie kokius 5km, kad variklis greiciau isiltu ir vaziuoju ekonomiskiau. Nes jei ijungtas peciukas jis po 1km iskart pradeda gerai sildyt salona, bet pats variklis leciau syla, to pasekoje saltas suvartoja daugiau kuro. Beje pas mane kitas dalykas, atvesus orams ypac kai dregna, po nakties pagriebia gal tik is kokio 7-8 aboroto ir uzsikuria nelygiai, atrodo kad prabziaoje pakurtu tik kokius 2 cilindrus o po sekundes dirba kai bite. Pakaitinimas zvakiu patikrintas, nes toks uzsikurimas buvo jau ir pavasari. Kas keisciausia, kad ziema kai budavo zemiau nulio ir sausa kurdavosi is 3 aboroto, bet kai yra kokie +5 tai kuriasi ilgiau, a pas jumis panasiai ar pas mane kazkas netaip? Keli meistrai itaria purkstuku beda... Nors reguliariai nauodoju kuro sistemos valikli ir pilu kura tik Statoile.
Beje variklio garsas pas mane irgi didesnis atsalus orams ypac kol saltas, bet manau tai normalu, kiekvienas dyzelis saltas dirba garsiau, bet vistiek nepalygsinsi su kokiu VW ar SKODA tie tai traktoriai savsem
Pas mane tai uzsikuria be problemu,taip peciukas pastovei ijungtas,kad nerasotu langai:),reiks pabandyti rytoi isjungti ar keisis apsukos paziureti.O pas tave Henri gal kaitinimo zvakes,arba akumas silpnas.Na cia as taip galvoju nesu profas:)
Na pakaitinimas tikrintas du kartus viskas ten ok, del akumo negarantuoju, gal ir senokas, speju kad nuo gamyklos dar stovi, bet esme tame kad starteris suka gerai, bet kuriasi sunkokai.. Na aisku nereikia drocint, po kelis kartus. Matosi, kad kai kokie +5 kad labai trumpai pakaitina zvakes, lempute greit uzgesta, o va kai -5 tai pakaitina kokias 3 sec, tada kuriasi gerai. Bet cia speju ne pakaitinime esme belieka cia koks nors kompas reaguoja pagal lauko temp ir nustato kiek reikia kaitint, pvz kai bandau kurt masina nepalaukes kol uzges spyruokle tai isvis nesikuria :) Matyt rele nesuveikia kol nepalauki :)
Henri o jeigu kelis kartus pakaitini,o po to uzvedi nera skirtumo?Jei ne tada net nzn,kuro filtra senei keitei,arba purkstukus reik praplauti...Keistas atvejis:)
va dabar aišku gintautaz nes man ir keista kad toks variklis buvo, tai va tavo bėda nebėda ten tas garsas yra turbinos, net nežinau kaip paaiškint, ale kontrolinis pasisukimas, vienu žodžiu nieko baisaus, nežinau kodėl taip yra, nes manes į servisą su tokiom bėdom nepriima, sako atvažiuok, kai ištikrųjų bus blogai :D.
CitataYariuke parašė:
Gerai as gal nelabai nusimananti bet ryte apsukos sakot sukyla saltu oru tai gal koks pasosas negali buti?
yariuke tu visai teisingai galvoji, pacosas (automatinis) yra ir netgi išjungus pečiuką vistiek apsukos išlieka užkilusios, kol užšyla variklis
Tai taip tai yra padsosas jis reaguoja i lauko temp, bet pas mane ant peciuko padarius off apsukos iskart nukrenta iki 950rpm, aisku jei variklis jau isiles pilnai, tai peciuko isjungimas/ijungimas neduoda jokios reakcijos.
Beje, o ar kelis kartus zvakiu pakaitinimas nera kenksmingas paciom zvakem. Kazkur viena ausim esu girdejes kad neva galima supleskint zvake??? ar yra cia tiesos ar visiska nesamone?
kelis kartus zvakiu pakaitinimas nera kenksmingas;)
CitataHenris parašė:
Kad padidejo iki 1200rpm tai normalu, pas mane irgi padidejo, jei isjungis peciuka iskart nukris iki 950rpm. Kartais isjungiu peciuka ir pravaziuoju apie kokius 5km, kad variklis greiciau isiltu ir vaziuoju ekonomiskiau. Nes jei ijungtas peciukas jis po 1km iskart pradeda gerai sildyt salona, bet pats variklis leciau syla, to pasekoje saltas suvartoja daugiau kuro.
Teisingai pastebėta. Aš iki darbo spėju nuvažiuoti pečiukui neišilus. Jeigu nori, kad apsukos nekiltų po nakties taip staigiai, neatsuk karšto oro padavimo iki galo. Pas mane galima atsukti iki pusės karšto oro padavimo ir tada apsukos laikosi apie 1000rpm, o šilumos duoda tiek pat kiek atsukus max prie 1200rpm. Eksperimentuok ir nesinervuok, čia dyzelinio variklio ypatybės.
Kas dėl apsukų man irgi prasidėjo jų kilimas po aušinimo skysčio keitimo. Visų pirma, keičiausi Toyotos atstovybėj, tai nežinau kaip ten gavosi, sunkiai su nuorinimu, nes apsukos pradėjo vaikščioti. Sušilus varikliui būdavo 1000, tai 900 ir taip keiteliojasi. Vakar bandžiau pats nuorinti, atsukus MAX kartą vėjelį ir variklis kol sušils iki dabartinės normos. Taip, apsuko nukrino ir stabilizavosi. Pradėjus įšilti varikliui apsukos nuo 1000 krenta iki 900 ir laikosi pastoviai, viskas kaip ir gerai. Tačiau atsirado viena problema, ko seniau nebuvo, kol aušinimo skystis nebuvo keistas. Atsukus ant pačio raudoniausio vėjelio taško apsukus iškart pakylą 100rmp/s, nesuprantu, nes seniau to nebuvo. Nesvarbu ar variklis įšylęs ar ne, vis taip darosi. Aišku, jeigu tik raudonas ant pusė, tai to nėra, bet jeigu tik MAX raudonas, tai taip ir pakyla. Kaip sakiau mieli, kolegos, to seniau nebuvo. Nuorinimo taškas kaip sakė, tai yra tik vienas, prie išplėtimo bakelio. Man dar beje, nepavyksta padaryti, kad įsijungtų ventiliatorius. Dirba savai eiga ant normos sustoja ir niekaip daugiau nekyla. Aišku, variklio nepjaunu ir nelaikau ten apsukų visą laiką.
Laukiu nuomonių :)
Reiškia automatika veikia. Kai atidarai pilnai dydįjį aušnimo ratą (t.y. per šildymo pečiuką), automatiškai pakyla apsukos, kad salone kuo greičiau pakiltų temperatūra. O dėl aušnimo ventiliatoriaus įsijungimo yra taip: aušinimo ventiliatorius įsijungia prie 102-105 laipsnių celsijaus. Tai turėtum palaikyti apsukas, kad jį davaryti iki įsijungimo.
pauliusdd, tai nori pasakyti, kad tai yra visiškai normalu? Matai, seniau to nebuvo, beje, čia tik pirmą kartą keičiamas pas mane, nes nežinau, ką seniau savininkai darė, o ko ne. Logiškai skamba, kad greičiau įšiltų visas salonas. Beje, kita prasme, jeigu pečiuką ant MAX laikysi, tai pakyla apsukos, o kuro sanaudos turėtų padidėti. Kaip manai, jau galutinai yra viskas nuorinta, kai yra galimybė atidaryti didįjį aušinimo ratą?
Ačiū
Man tai šaltais orais ryte apsukos pakyla kai pečiukas būna apie +25C sumažinu iki +23, tada nukrenta apsukos.
Pas mane apsukos esant saltam varikliui ir veikiant peciukui pakyla iki 1100, veliau nukrinta iki 1000, dar po keliu min iki 900. Aisku, kad esant variklio aukstesnems apsukoms jo garsas ir vibracija didesne, bet tai naturalu. Vasara esu pastebejes, kad kai isijungia kondicinierius esant labai karstam orui apsukos irgi pakyla iki 1100 ant tusciu. Tai lemia tas, kad varikliui reikia daugiau jegos sukti kondicinieriaus kompresoriu ar generatoriu, ko pasekoje pakelia apsukas.
:) Dėkui,išsiaiškinom,apsukos sukilo dėl šalto oro:p
HDPaulius: gal kartais pirma ziema vazineji su siuo auto, vasara tokiu dalyku praktiskai nebuna i peciuka nelabai reaguoja saltas variklis, bet lauko temp nukritus zemiau 10 laipsniu variklis reaguoja i kiekviena peciuko reguliavima (saltas variklis). Beje kas liecia antifrizo keitima, man irgi keite toyotos atstovybej, tai kol pats nenusiorinau, teko 2 dienas dapilynet antifriza, nes vis nukirsdavo zemiau min ir kai dapildavau ispusdavo lauk per nuorinimo slangele, nuvaziavau isgaidinau toyotos meistrus ir saltam vaikliui atsidares ispletimo bakeli pamaigiau slangas, nuo to laiko antifrizas savo vietoje tfu tfu tfu...
Supratau. Tiksliau tariant man keista, jog kai ant pačio raudoniausio indikatoriaus vėjelį, kad pūstų, tai man apsukos pakylą iki 1100, nesvarbu ar šaltas variklis ar sušilęs, kodėl taip yra? Nes kaip sakiau, seniau nebuvo tokių dalykų, kai buvo ant MAX raudono nustatyto. Su apsukom viskas gerai, kai man irgi sušyla variklis nukrenta iki 900, o kai šaltas tai 1000 laikosi, bet va su tuo raudonumo max nesuprantu, ko jis ten kilnojasi. Aišku, pauliusdd aiškino, kad atsidaro didysis aušinimo ratas, kad greičiau sušiltų.
PAs mane avensyje, jei kuri su isjungtu ventiliatoriu apsukos normalios (~900). Ijungus pakyla iki 1100. Ir nesvarbu koks oras. Pasyla variklis, nukrenta iki 900. Is pradziu keistokai atrode, bet pripratau ir nekreipiu demesio.
Aš suprantu, bet kaip sakau, man apsukos pakyla TIK tuo atveju, jeigu įjungiu, kad pūstų karštą orą, t.y ant pačio raudoniausio indikatoriaus nustatau, tada apsukos visada būna 1100 ir nesvarbu ar variklis šiltas ar ne, o kitais atvejais 900. Tai natūralu ar blogai nuorinta sistema?
M, gali kas pakomentuoti? pas Jus visus taip?
Prikėliau temą. Prikėliau temą, gal kas turi minčių, kaip viską sunormalizuoti? Beje, štai įkeliu video, kaip atrodo. Kai apsukos palyka 1100, tai būna atsukta ant pačios raudoniausios atžymos, o kaip truputį atgal atsuku, tai jos nukrenta iki 1000. Dar pastebėjau, jeigu nelaikau visą laiką ant raudoniausios atžymos, t.y iki galo atsukto pečiuko, tai man tada tik dabartinė temperatūra sušyla tik iki kokia 60-70C ir ne daugiau, tada tenka atsukti iki raudoniausios vietos, tada temperatūra būna kaip priklauso 90-98C. Gal turite minčių ir idėjų, kaip panaikinti šią problemą?
Ačiū
Video: peciukas.wmv - 2.5 Mb (http://www.failai.lt/80c7gd3y7fcj/peciukas.wmv.htm)
O tu pasukiok dar ir vairą kartu, bei pamaigyk stabdžių pedalą, tai pakils iki 1500. :D
Na jei rimtai , tai į tai net neatkreipiau dėmesio, bet paaiškinimas toks pat , kaip ir su vairo pasukiojimu.
Mind, ačiū už pasiūlymą, bet nemanau, kad tokie pasiūlymai turi apsukų pakilimui esmės.
Laukiu protingų patarimų
Turi.
Jei netiki pabandyk, dar šviesas ilgas įjunk ir kondicionierių, pamatysi kaip apsukos kyla nuo tokiu dalykų. Kadangi tai yra energijos naudotojai, o kad visa tai, kas ją naudoja "nepadustų", tai variklis automatiškai kelia apsukas.
"kai ant pačio raudoniausio indikatoriaus vėjelį, kad pūstų, " --- Tai ir yra padidintos energijos sąnaudos.
Vakare pažiūrėsiu ar pas mane ir nuo ventiliatoriaus kyla.
Ir kodėl temos pavadinimas- "Variklio garsas"?:|
Video nesimato kokia variklio temperatura, jei variklis saltas, ir jungineji peciuka tai taip ir turi elgtis. Pas mane tas pats. Tik sito nevyksta kai variklis isiles iki darbines temp.
Henris, video temperatūra tik ką tik užvedus. Kol man nepakeitė aušinimo skysčio, tai šaltam varikliui visada būdavo apsukos 1000. Kai truputuką sušildavo, tai laikydavosi 900 ir ne daugiau, nesvarbu ar buvo pečiukas atsuktas iki pačio raudoniausio ar ne, tai įtakos neturėjo, o kai pakeitė, tai atsirado tokia problemikė. Kai man sušyla iki dabartinės temperatūros, tai apsukos irgi laikosi 900, o kartais ir 1100, nesuprantu. Nebent blogai nuorinta Jų. Kas turi minčių ir idėjų?
Ačiū
Kitas klausimas: o pries keiciant antifriza, jo kiekis gal ant minimumo buvo ar zemiau min zymos? Nes kartais tai itakoja variklio ausinimo ir peciuko darba. O siaip jei prastai nuorinta tai turetu labai ilgai silti variklis ziema, nes antifrizas necirkuliuoja...
Prieš keičiant lyg buvo tarp minimumo ir maximumo. Man sakė, kad jie užpylė MAX. Variklis pakankamai greitai sušyla, jeigu pečiuką įjungiu ant pačios raudoniausios atžymos. Kaip ir sakiau, jeigu aš neįjungiu ant pačios raudoniausios žymos, tai ilgai šyla, nors pučia šiltą orą, bet daviklis tik pakyla iki 60-70C ir lyg suprastų, kad užtenka, o toliau net ne kylą temperatūra. Taip gali važinėti, o jeigu nori iki normalios temperatūros, tai reikia pečiuką atsukti iki pačios raudoniausios atžymos. Nes kai jie orinimą darė tai tik pečiuką atsukė ir viską, o tada man pasiėmus mašiną, kai dabartinę temperatūra pasiekdavo 95-98, tada tik apsukos nukrisdavo iki 900. Kiek pasiskambinau meistrui, sakė, kad galėjo blogai nuorinti. Pats užsivariau ant kalniuko, atsukiau pečiuką ant pačios raudoniausios žymos ir birbinau iki dabartinės temperatūros, atsukau nuorinimo kamštį, oras pasišalino ir nuo tada prasidėjos tie visi dalykai su tom apsukom ir pečiuku.
Ačiū, laukiu minčių
CitataHDPaulius parašė:
Prikėliau temą. Prikėliau temą, gal kas turi minčių, kaip viską sunormalizuoti? Beje, štai įkeliu video, kaip atrodo. Kai apsukos palyka 1100, tai būna atsukta ant pačios raudoniausios atžymos, o kaip truputį atgal atsuku, tai jos nukrenta iki 1000. Dar pastebėjau, jeigu nelaikau visą laiką ant raudoniausios atžymos, t.y iki galo atsukto pečiuko, tai man tada tik dabartinė temperatūra sušyla tik iki kokia 60-70C ir ne daugiau, tada tenka atsukti iki raudoniausios vietos, tada temperatūra būna kaip priklauso 90-98C. Gal turite minčių ir idėjų, kaip panaikinti šią problemą?
Ačiū
Video: peciukas.wmv - 2.5 Mb (http://www.failai.lt/80c7gd3y7fcj/peciukas.wmv.htm)
Pas mane viskas tas pats, uzvedi siuo metu salta ~1000, atsuki peciuka ~1100 kol nesusils, kiek temp rodo niekad neziuriu :) kazkur per viduri max buna belekada, nekreikpiau demesi i aplinkybes...
Ir taip jau 3 ziema lyg vienodai viskas... Tai vadinas as irgi turiu problemu??? :D Kazkaip nemanau... Butu problemos, gal jau per 2 metus ka nors uzlenkciau... ar varikli... ar koki mazesni jo biesa... Sekmes...
Ačiū už nuomonę. Pas mane kai sušyla iki darbinės temperatūros, tai kartais irgi laikosi apsukosi ~1000, o kartais nukrenta iki ~900.
Lyg žinau savo problemą su variklio garsu... turėtų būti generatorius (tikėtina guoliai). Manau reiktų keisti, kol neužstrigo ir diržo (naujo) nesuėdė... 1 var. butu guolius keisti, tik ar apsimoka... 2 var. keisti generatorių...
Dabar klausimas kur galima jį nusipirkti... gal žinote Vilniuje šrotų (japonų auto). Ir ar tinka generatorius nuo kokios corolos ar celikos ?
Gal jau kas turėjo panašių problemų...
Yra firma - Japoda, kuri užsiima įvairiomis detalėmis. Aišku, ta firma randasi Panevėžyje, manau, rastų būdą kaip tau atvežti tinkamas detales.
JAPODA, UAB
M. Tiškevičiaus g. 4, LT- 35143 PANEVËÞYS
Telefonas: (45) 581593
Sėkmės
CitataGintautaz parašė:
Lyg žinau savo problemą su variklio garsu... turėtų būti generatorius (tikėtina guoliai). Manau reiktų keisti, kol neužstrigo ir diržo (naujo) nesuėdė... 1 var. butu guolius keisti, tik ar apsimoka... 2 var. keisti generatorių...
Dabar klausimas kur galima jį nusipirkti... gal žinote Vilniuje šrotų (japonų auto). Ir ar tinka generatorius nuo kokios corolos ar celikos ?
Gal jau kas turėjo panašių problemų...
Na man beda buvo su generatorium. Is dabar neseniai buvom vel del jo. Greiciau keisk. Naujo nepirkom sena taisem.
Sveiki Tautiečiai,
Nenorėjau naujos temos kurti. Jau kurį laiką, kai dar tik prasidėjo žiemos nuo tada buvo įdomus garsas po kapotu ir kartais šiuo metu būna. Ryte užvedus mašiną, garsas įdomus būna, kurio kartojimosi intervalas kas 10-15 sec. Sunku net apibūdinti tą garsą, lyg koks kniaukimas katės. Nėra metalo garso nieko, bet toks kaip čia pasakius toks: haaaaa, vėl praeina kiek laiko haaaa gal taip pora kartų ir viskas, bet labai įdomus garsas, sunku net nupasakoti ir niekaip nesuprantu dėl ko jis. Nei dirželis cypia niekas, bet toks kaip karts nuo karto kniaukimas, daugiau kaip šaltiems orams, nors ir pasitaiko šiuo metu. Gal kam teko susidurti?
Ačiū
Mmm, gal kas turi idėjų?
labai sunku nusprest is apraso :) geriausiai nuvaziuok pas koki pazystama ir paklausk(servisai netinka, nes jiems klientas tai pinigas)
Sveiki,
Pagaliau pavyko įrašyti tą mistinį garsą mašiną užvedus ir palaukus pora minučių. Seniau būdavo tik užvedus tie garsai ir praeidavo, o dabar ir važuojant pačioje pradžioje jau girdisi ir niekaip nesuprantu, įdomus labai garsas. Vairo stip.skysčio norma, taip pat ir sankabos ir stabdžių tai iš kur tas garsas. Ačiū už mintis.
http://www.failai.in/show/F/FD8F1421E/mistika.mp3
Laukiu minčių, gal kam teko susidurti.
na nesu as muzikantas... bet nelabai ka isgirdau apart dyzelinio variklio garso.... na buvo kazkokiu cyptelejimu... bet nedrystu kazka rasyt...
Na cia greiciausiai dirzas generatoriaus arba stiprintuvo ,tu pabandyk uzvedes ant dirzo ar skriemulio na tos puses kur viksta kontaktas uzlasinti siek tiek vandens ir klausyk ar dings garsas ar ne
Dar mintis... gali cypcioti alkuninio skriemulys... ta prasme jis buna is 2 daliu, o tarp ju gumos intarpas, ir buna, jog kartais per ta vieta prasisukineja ir cypcioja. Genero dirza gali pvz nuimt ir tada paklausyt..
O pas tave jis iškart toks dažnas atsirado,tas garsas? Nes aš jau kurį laiką girdžiu tokį, bet pas mane jis pasigirsta kaip kada perjungiant pavaras, kartą sumiauksi, gaunas kai staigiau pasikeičia apsukos, tai manau gal koks guolis ar dirželis...
Sveiki,
Ačiū už mintis, bet nedrįsčiau teigti, jog tai guolis ar diržas, nes žinau koks garsas būna kaip cypia pagr.diržas pas mane rytais būdavo. O čia pradėjo prieš kokia pusę metų taip cypti, kai užvedi šaltą mašiną pora min. pacypia ir praeina, o dabar prasidėjo cypimai ir važiuojant su šalta ir nesuprantu kame reikalas, nes tokį garsą pirmą kartą girdžiu, tikrai čia ne dirželio. Edvartonas, skriemulio sakai? Ką reiktų tokiu atvejų daryti? Jeigu ilgai tempsi kokios pasekmės laukia?
Ačiū
pas mano mašiniuką irgi tokis garsas. kažkada meistro klausiau kas tai, man paaiškino, kad tai nuo generatoriaus ir taip padaryta specialiai. nebepamenu ką ten man aiškino, bet sakė nekreipti dėmėsio ir neieškot bėdos. aš jau ketvirti metai važinėju su tokiu "padejavimu".
pagrindinis dirzas - niekada necypia, nes yra dantukai, kurie neleidzia prasisukt... jis tiesiog truksta... ;)
Problemos...? na cypciojimas... grojimas per nervus, jeigu tokius turi...
Ka daryti? - keisti skriemuli...
Kas gresia - akumo nekrovimas... blogiausiu atveju dirzo numetimas ir dar bala zino ko suniekinimas.....
Ačiū
Edvatronai, tikrai manai, jog skriemulys alkūninio veleno? Pastebėjau dėlko taip greitai išsikrauna akumuliatorius. Bet, kaip gali būti nieko modeliuka, sako meistras. Pirmą kartą girdžių tokius garsus, juk natūraliai neturi niekur "skambėti" variklyje apart variklio dirbimo garso.
Ačiū
nu nzn nzn, mano mašiniuke tas garsas kartais pasigirsta, o ne nuolatinis jis yra. tfu tfu tfu, akumas laiko, net per šalčius neišsikrovė.
CitataHDPaulius parašė:
Ačiū
Edvatronai, tikrai manai, jog skriemulys alkūninio veleno? Pastebėjau dėlko taip greitai išsikrauna akumuliatorius. Bet, kaip gali būti nieko modeliuka, sako meistras. Pirmą kartą girdžių tokius garsus, juk natūraliai neturi niekur "skambėti" variklyje apart variklio dirbimo garso.
Ačiū
Na tikrai nemanau, cia tik prielaida, kuria reikia patikrinti...
Siaip retai jie pareina... bent pas toyotas, arba pas senesnes masinas.
Naujose citroen C5 cia liga... ten keiciant dirza man rodos keiciasi ne tik itempejai, bet ir tas skriemulys. Nepakeiti - pareina. Laiko 100 KKm.
Akumuliatorius nelaikyti gali del 101 priezasties.
Citatamodeliuka parašė:
nu nzn nzn, mano mašiniuke tas garsas kartais pasigirsta, o ne nuolatinis jis yra. tfu tfu tfu, akumas laiko, net per šalčius neišsikrovė.
Pas tave negirdejau, nors labai idemiai ir neklausiau...
Pas tave man kitas garsas biski nepatiko... uzvedimo metu, kai tik uzsiveda, toks kazkoks garsas, lyg bendiksas nepaleistu normaliai.
Edvatronas, bet tas garsas kur toks įdomus, tai sklinda iš po kapoto, ir nesuprantu, kas jį gali skleisti.
Ačiū
Edvatronas, niu tu gi sakei, kad ne muzikantas, tai ir negirdėjai to garso, bet jis tikrai yra. :)
o bendiksą keitė tai Tokvila. jei ten jie atbularankiai, tai no coments tadu ;) mano ausiai ji irgi negražiai užsiveda, bet yra kaip yra
Nusiimk generatoriaus diržęlį, patikrink alkūninio skriemulį (buvo bėda tokia 2 kartus keičiau), patikrink generatoriaus sukimąsi (rankom pasukiok, gal kur stringa?), vandens siurbliuką irgi tokia pati ptocedūra, dar gali pabandyt paklibint.
Jei išsiskyręs skriemulys, tai ir nedakrauna akumo nes praslysta jis.
Pasėkmės- numes-sudraskys dirželį, nepastebėsi- užkais variklis, toliau ir pačiam aišku, dar nugrauš variklio korpusą, nu žodžiu bus kaip man- Kalėdos ant kelio, šalta, šlapia, brr..., kol WISPER nepartempė. :D
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages51.fotki.com%2Fv1560%2Fphotos%2F1%2F1326647%2F6611201%2FSP_A1123-vi.jpg&hash=3024f3c157e203a59363a1f16f7ff0c04ceb2b4a)
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages47.fotki.com%2Fv1478%2Fphotos%2F1%2F1326647%2F6611201%2FSP_A1125-vi.jpg&hash=11b6d76b93db2d82bc4d1564d0522ede6a3d3edf)
Mind, garantuotas, kad kaltas alkūninio veleno skriemulys? Reikės pas meistrus varyti ar kaip, nes dabar pasigirsta pačioje pradžioje važiuojant tas garsas, o vėliau dingsta. Įraše, juk puikiai girdisi pašalinis garsas toks kaip ir kniaukimas ar kaip jį apibūdinti.
Ačiū
to modeliuka ir edvatronas. teisingai neatmeta bendekso kai užsikuria, jei paleidi raktelį ankščiau, taip nujaučiant, kad jau užsikuria, bet dar neužsikūrė, tada gerai, bet nevisada pataikau, kartais neužsikuria, visais kitais atvejais, jei paleidi kai jau užsikuria, niekados neatmeta laiku...
p.s. tai buvo ir prieš keitimą bendekso...
Atleiskit, bet nieko jau nebesuprantu. Tas garsas, kuris sklinda iš po kapoto, tai yra kaltas bendeksas?
Ačiū
HDPaulius, ne čia tavo tas 'cypimo verkimo' garsas nesusijęs su bendeksu. tai ką tu girdi eina iš generatoriaus. mes čia prakalbom apie negražų mašinos užvedimo garsą.
o tas garsas kaip pas tave, matyt girdžiu tik aš ;)
Ačiū, bet modeliuka, esi garantuota, kad tai garsas iš generatoriaus? Kiek skaičiau ir pas tave yra lygiai toks pats? Kame ten reikalas atsirada to garso, angliukai ar kaip, t.y dėlko tas garsas yra?
Ačiū
na kiek prieš pora metų panikavau ir klausiau meistro, jis man pasakė, jog tai iš generatoriaus ir taip turi būt, nieko čia blogo. tai nuo tada nebeieškojau problemos. kažkaip nemanau, kad jis man š... malė, nes nemažai toyota tvarkęs, pats su corola važinėja, dar ir ralio mašinas, kiek girdėjau, tvarkė. ir kaip pati pastebėjau, negaliu sakyt, kad generatorius nekrauna. iki darbo tik keli km, temperatūra iki max net nepakyla. žiemą, žinoma, kai jau daugiau nei -17 sudėtingiau būdavo užkurti, bet tfu tfu tfu.... negaliu skųstis, kad numiręs akumas buvo ar kad jį nusodinau. o jis 3-4 metų senumo.
na o jei tau jau jaučiasi, kad nepakrauna pakankamai generatorius, tai gal ir reiktų ieškot bėdos. gal akumuliatorius senas?
CitataNNZ parašė:
to modeliuka ir edvatronas. teisingai neatmeta bendekso kai užsikuria, jei paleidi raktelį ankščiau, taip nujaučiant, kad jau užsikuria, bet dar neužsikūrė, tada gerai, bet nevisada pataikau, kartais neužsikuria, visais kitais atvejais, jei paleidi kai jau užsikuria, niekados neatmeta laiku...
p.s. tai buvo ir prieš keitimą bendekso...
Cia ir pas tave taip? Kazkaip nemanau, kad taip turetu but.
CitataHDPaulius parašė:
Ačiū, bet modeliuka, esi garantuota, kad tai garsas iš generatoriaus? Kiek skaičiau ir pas tave yra lygiai toks pats? Kame ten reikalas atsirada to garso, angliukai ar kaip, t.y dėlko tas garsas yra?
Ačiū
Kaip ir sakiau, t.y. rasiau... nieko cia neprigarantuosi... cia yra prielaidos, kurias reikia patikrinti.
Teisingai mind rase - nusiimi dirza, apziuri alkuninio skriemuli, pasukineji itempejus, parazitus, kitus guoliukus, genera, pompa ir manau rasi kas cia kelia nerima.
Ačiū labai už pagalbą, bandysim kažką daryti :)
kad tik macytu...
CitataHDPaulius parašė:
Mind, garantuotas, kad kaltas alkūninio veleno skriemulys? Reikės pas meistrus varyti ar kaip, nes dabar pasigirsta pačioje pradžioje važiuojant tas garsas, o vėliau dingsta. Įraše, juk puikiai girdisi pašalinis garsas toks kaip ir kniaukimas ar kaip jį apibūdinti.
Ačiū
Nesu burtininkas ir negaliu tau garantuoti, kad ten toks būtent gedimas, bet jei nepatingėtum nusiimti diržus, labai lengavai išsiaiškintum pats, ten juk 1 varžtas atlaisvin, kitu diržą atlaisvinsi, o ir vizualiai, jei įmanoma galima apžiūrėt tą skriemulį.
Citatamodeliuka parašė:
HDPaulius, ne čia tavo tas 'cypimo verkimo' garsas nesusijęs su bendeksu. tai ką tu girdi eina iš generatoriaus. mes čia prakalbom apie negražų mašinos užvedimo garsą.
o tas garsas kaip pas tave, matyt girdžiu tik aš ;)
Girdžiu ir aš tą garsą ir kažkur anksčiau girdėjau. :)
CitataEdvatronas parašė:
CitataNNZ parašė:
to modeliuka ir edvatronas. teisingai neatmeta bendekso kai užsikuria, jei paleidi raktelį ankščiau, taip nujaučiant, kad jau užsikuria, bet dar neužsikūrė, tada gerai, bet nevisada pataikau, kartais neužsikuria, visais kitais atvejais, jei paleidi kai jau užsikuria, niekados neatmeta laiku...
p.s. tai buvo ir prieš keitimą bendekso...
Cia ir pas tave taip? Kazkaip nemanau, kad taip turetu but.
jo pas mane ir tas pats...jei išvalytum starterį, tą ašelę, kažkiek laiko pabūtų gerai, paskui vėl priskaupia dulkių nuo sankabos įtariu, nes daugiau neįsivazduoju iš kur ir vėl tas pats. Tai taip ir nieko nebedarau.
ziuriu modeliuka kaip moteriskos lyties tai gerai apie auto nusimano :p pasirodo ir moterys sugeba masina pasiremontuoti;) saunu :)