Kažkur čia klube skaičiau kad sankabai sveikiau jei mašina kuri nuspaudes sankabos pedala...
Man atrodo atvirksčiai.
Mano sankada atleidimo momentu lyg prabuksuoja (sutrukcioja) tarytum ratas prasikastu. Aš butent taip ir dariau, kurdavau su išminta sankaba.
kaip čia pasakius ar sankabai sveikiau, bet lengviau pačiam varikliui prasisukt.
As irgi vedu su isminta sankaba, o pradedant vaziuoti sankaba irgi kartais prabuksuoja, bet nemanau, kad del iprocio vedant isminti... kazin kiek ilgai galima su tokia sankaba vazinet?
Sako galima taip smagraciui pakenkt :( (variklis 1.8L, 81kW)
pas mane irgi prabuksuoja ir nekreipiu demesio, nereikia trukdyti technikai dirbt:)
o del uzvedimo kazkur forume buvo parasyta, kad uzkurimas ir gesinimas su isminta sankaba sveikiau sankabai. kiek cia tikroves negaliu pasakyt.
Corollos verso nuo 2005m. kitaip ir neuzkursi sankabos neismynus.
Tai ka, vadinasi gamintojas padare specialiai kad sankabas droztum:)
Citataguners parašė:
Tai ka, vadinasi gamintojas padare specialiai kad sankabas droztum:)
Gera mintis, laikas parodys ;)
CitataNNZ parašė:
kaip čia pasakius ar sankabai sveikiau, bet lengviau pačiam varikliui prasisukt.
Pritariu dėl variklio, o sankabai absoliučiai jokio skirtumo.