2004m D4D Avensis,,, Dingo trauka.. Kartais mieste, kai vaziuoju viskas ok buna, bet kuo toliau tuo dazniau dingsta traukimas,, Uzmiestyje daugiau 70km/h nevaziuoja...
Kas su tuo susidure, kokie galimi taisymo variantai?
ACIU LABAI..
vesk i diagnostika
Pazistamui buvo panasus dalykas. Tai kiek pamenu, nuvare i Toyotos atstovybe , padare diagnostika ir ten pasirodo kuro siurblyje uzsikirtes kazkoks voztuvelis. Tai jam gavosi diagnostika apie 100 ir dar darbas panasiai. Isarde, praplove ir surinko. Dar traukos dingimas gali but salygotas serviso rezimo. Jei variklio kompas pastebejo, kad kazkas ne taip, permeta i serviso rezima. Tada turbina neveikia ir pati masino "buka" pasidaro. Cia tipo kad iki serviso galetum nuvaziuot ir nieko nepadaryt. Tai tu ir sita varianta apmastyt. Vienaip ar kitaip, vaziuok i diagnostika.
Buvo ir pas mane taip, atjungus trumpam akuma ir vel pajungus, trauka atsirado, bet greit vel kartojosi, pasikeiciau kuro filtra, ir istryniau klaidas, ir viskas dabar tvarkoj.
Bandyk pasikeist kuro filtra .Toke beda ir pas mane buvo .
Pas man kaip buvo su citroenu tai oro filtras nulekes
O tas kuro filtras tikrai labai lengvai keičiasi, aišq jei rankų nebijai sutepti.
Randasi jisai po kapotu vairuotojo pusėje už oro filtro. Vienas minusas reikėjo didoko veržliarakčio (jis reikalingas tam kad išėmus patį filtrą, nusukti nuo jo "dangtelį" su padavimo ir išėjimo vamzdukais). Pas kaimyną garaže gavau ir pasikeičiau.
O oro filtro pakeitimas, tai net žinių nereikia, tik noro.
Citataketvirtasis parašė:
O tas kuro filtras tikrai labai lengvai keičiasi, aišq jei rankų nebijai sutepti.
Randasi jisai po kapotu vairuotojo pusėje už oro filtro. Vienas minusas reikėjo didoko veržliarakčio (jis reikalingas tam kad išėmus patį filtrą, nusukti nuo jo "dangtelį" su padavimo ir išėjimo vamzdukais). Pas kaimyną garaže gavau ir pasikeičiau.
O oro filtro pakeitimas, tai net žinių nereikia, tik noro.
klausimas tada man kyla, kaip nuorinate ir ar užpilate naują filtrą saliarka?
Dabar tiksliai viską nupasakoti negaliu. Bet tikrai labai lengva viską pačiam atlikti net nereikia jokios papildomos info.
nuorinti nereikia, ten tokia pompikė yra virš filtro tai užpumpuoji, kad kietai jau spaudžias ir kuri.
keisdamas filtra, i nauja pripyliau saliaros ir su ta pompa virs filtro uzpompavau, ten apacioj filtro dar kraniukas yra, seip patartina, retsykeis atleist jy, ir ispompuot vel gi su ta pacia pompa, tokiu budu pasalinamas vanduo is kuro filtro, kuris buna susikaupes filtro dugne, bet cia kai nauja keiti,tai neaktualu.
PIrmas klausimas ar kai dingsta trauka neuzsidega varikliuko lempute (check engine), jei ne, tada pakeiciam filtrus ir ziurim ar keiciasi situacija (filtrai ne karve kainuoja). Jei nepadeda ir tai tada rimtesni dalykai, turbinos slegio reguliatorius uzsibetonaves intercooleris.
Aciu visiems uz patarimus,,,
Grizau is komandiruotes,kura visad pilu is degalines, pakeiciau filtrus, bet traukos nera...
Buvo uzsideges (check engine), tai diagnostikoje nuime klaida ir viskas,, sako daugiau viskas veikia, gedimu kaip ir nera..
Bet traukos nera, tox vaizdas, kad turbina neisijungia,, Tai nz ka ir be daryti...
O kokia klaida parode diagnostikos kompas??? nes istrrynus klaida-problema neissitrina, vistiek reiks kazka pakeisti: forsunke, sklende ar kazka -kas to priezastis.netruks Chek engine vėl užsidegti.
Pakeiciau filtrus.. niekas nepasikeite...
buvau diagnostikoje - kompas jokiu klaidu nepamate...
kitoje diagnostikoje su kompu vazinejome, nieko blogo neparode, viskas ok,,
BUNA TAIP- vaziuoji viskas ok ir traukia.. vienu momentu bevaziuojant - ijungi begi, gaza gali spausti nors ir dugna, jokio traukimo,,, tik is leto kyla apsukos, toks ir vaziavimas,, uzgesini masina, vel uzkuri ir toliau jokio traukimo,,
sako gal katalizatorius uzsikises - ispjoviau ir vistiek netraukia,,,
smagratis keistas?
:) nu nenoriu buti pranasas, bet gali buti kaip man - usikises dyzelio bako tinkliukas, nors ir as visada pilu is degalines, dar vaiantas - kuro siurbliukas bake prie pabaigos,tad ten gali buti ir tame beda, o klaidos ir nerodys, nes jis tipo veikia, ardyk baka ir zek, kas te dedasi.
Yra dar tokia detalė ir mazgas , kaip elektrinis ekseleratoriaus (gazo) pedalas. Prie jo dedasi tokia plata, ar tai reostatas, kai jis sugenda variklis dirba mažomis apsukomis. Kaip pas Avencius dizeliukus ekseleratorius nežinau, ar elektrinis, ar su troseliu. Jei nusišnekėjau nepykit :), jei pasiteisins vairuokit saugiai. Greit žiemaB) Buvo toks gedimas ir jis sėkmingai buvo pašalintas.
Jo pas avensius ir tas pats...elektroninis gazas. Bent apie tą kur bėda yra
Þiūrėjau pas savo Avensį, tai ten spaudinėdamas "gazą", po pedaliu stovi du į krūvą sujungti reostatai. Jokios platikės ten nėra.
Pas švogerėlį BMW tas bake esantis kuro siurbliukas nekontaktuodavo. Tai mašina paprasčiausiai užgesdavo, šiuo atveju tą kuro siurbliuką siūlyčiau atmesti. Nes mašinoje tiesiog trauka dingsta, bet neužgesta.
Toks jausmas kad turbina, o tu nejauti kaip jinai įsijungia. Pas mane tai prie 2k pradeda veikti tai "kartais" girdisi