Sveiki,
sumasčiau gal reiktų apibendrinimo... TOYOTA Avensis T22 dažniausios bėdos ...
Pradėsiu nuo savo patyrimo ir tai ką perskaičiau čia forume (pataisykite, komentuokite, dalinkitės savo nuomone):
1. vairo veleno kryžmė
2. sankaba - plaukiojantis smagratis
3. Užvedimo spynelės kontaktai ('00-'02 )
4. galinio apipilovimo varikliukas (universlams, '00-'02' )
5. 2.0 td galvos (susija su blogu aušinimu) ( 98-'00 )
6. 2 ir atbulinės pavaros ijungimo bėdos ('00-'02' )
7. D4d purkštukų bėdos ('00-'02' )
9. priekinia stabdžių diskai mėgsta susikreipti (3.- 9. pat. NNZ )
7. Starterio bėdos (tik '00-'02' ) (pateikė NNZ, modeliuka )
10. Vakuminis stabdžių siurblys. Ribotas veikimo laikas (pat.ketvirtasis)
11. 1,8 varikliai turėjo bėdą tepalo "valgymą". Todėl visoms garantinėms mašinoms Tokvila keitė variklinę grupę(žiedai,stūmokliai...) Tai buvo aktualu tik rytų Europoje parduotoms mašinoms. (pat. Minju)
Papildyta 2009-12-08
Sąrašą atnaujinsiu priklausomai nuo jūsų pastabų
man rods starterio bėdos buvo ne man vienai.
dar pridedu: užvedimo spynelės kontaktai('00-'02) ,galinio apipilovimo varikliukas( pokolkas tik pas universlus('00-'02), dar info iš celica-klubas forumo, 2.0td galvos(susija su blogu aušinimu). 2 ir atbulinės pavaros ijungimo bėdos. starterio bėdos tik '00-'02, D4d purkštukų bėdos
p.s. visi tie kur '00-'02 tai tik su varikliais D4d
Vakuminis stabdžių siurblys. Ribotas veikimo laikas
Mhm, galiu patvirtinti, jog su galinio apipilovimo varikliukas ir su atbulinės pavaros įjungimu yra problema. Gal gali kas nors patikslinti, kur bėdos ieškoti konkrečiau? Kanalai užsikišę ar kas? Kaip dėl atbulinės pavaros įjungimo bėdos?
Ačiū
"Didžiausia bėda" :D ko gero tai ,kad papurškus priekinį langą plovimo skysčiu jį neša ant šoninių langų.:@
a dar priekinia stabdžių diskai mėgsta susikreipti.
O del stabdziu disku siandien vedziau diskusija tekstaroje zirmunuose, tai aiskino, kad reikia maziausiai kas 2 metus profilaktiskai perrinkti suportus ir tuomet dings bedos su stabdziu diskais.
Bedos - braizosi stipriai priekiniai langai.
turiu du avensius, abejuose kreivi stabdziu diskai ;)
o kokia ten beda su atbuline pavara?? Man jungiant atbuline pavara kartais reikia sankaba perspaust kad nrml isimustu.
CitataHomer parašė:
o kokia ten beda su atbuline pavara?? Man jungiant atbuline pavara kartais reikia sankaba perspaust kad nrml isimustu.
nu ir tokia bėda, kad nesklandžiai kišasi :D
CitataGintautaz parašė:
S...
5. 2.0 td galvos (susija su blogu aušinimu) ('00-'02' )
...[/i]
td ėjo '98-'00 avensiouse
1.8 vvt-i - tepala degina.
Gal kas bande tvarkyti sia problema, butu idomu suzinoti kaip sekesi.
O priekiniai stabdziu diskai ir pas mano avensi kreivi, jie jau gerai nusideveje, tai galvojau, kad cia del nusidevejimo, o pasirodo, kad cia kaip ir "liga" :(
CitataDar746 parašė:
1.8 vvt-i - tepala degina.
Gal kas bande tvarkyti sia problema, butu idomu suzinoti kaip sekesi.
...
kiek skaitinėju tai nieks netvarko pila tą tepalą ir važiuoja.
Noriu dar kartą priminti ,kad 1,8 varikliai turėjo bėdą -tepalo "valgymą".todėl visoms garantinėms mašinoms Tokvila keitė variklinę grupę(žiedai,stūmokliai...) Tai buvo aktualu tik rytų Europoje parduotoms mašinoms. Jei jūsų mašinikė važinėjo vakarų Europoj ,tai yra daug šansų ,kad jai niekas nieko nedarė.
Jo su priekiniais diskais irgi turejau problemu,bet vakar nuveziau nutekinti(nuslifuoti) uz 50lt 2vnt. ir beda baigesi,tik neaisku ar ilgam,plius iskarto keiciau stabdziu kaladeles,nors anos dar mesytes turejo apie 80%. Dar turiu broblema su pirma pavara,ypac po nakties kai reikia pirma pavara isjungti,tai vos ne su gera jega pavyksta,bet kai prasivazineja tai lengviau issimeta is pirmos,kame bedos gal kas zinot?:(
Sveiki, jau treti metai vazineju su d-4d 02metu, viso 250tkst km, pirkau buvo 160tkst, prie 185 pakeiciau visa sankaba su smagraciu, pirkau lirostoj "tipo" kokybiska ASIN firmos uz 2800lt :) bet speju tuoj vel reiks keist. Pradedant vaziuoti is vietos be "gazo" prasideda tarskejimas, taip buvo ir pirma kart. Turiu sena smagrati, gal kas susidure su restauravimu? Siaip anglijoj labai paplite is dual mass flywhell perdaryti i single- paprastas smagratis, o smugio slopinimas diskatoriuje, kaina 250 svaru, i lietuva butu apie 290. Kaip raso gamintojas super daigtas??????? Gal kas isbande??? Siaip rimtesniu gedimu jokiu, keiciau tik kaladeles. Labai prasta siu modeliu kompiuterine diagnostika, kazkas forume buvo parases kad pasitikrint purkstukus del duminimo kompu-neimanoma, gali atjungt nuo purkstuko fyshke veikiant varikliui, net check engine neuzsidega :D Vienintelis budas statyt ant stendo. Siaip gamintojai pjezoelektriniams purkstukams duoda garantija 175tkst km. :(
Ta pacia tema, apie tepalo ryjima... Instrukcijoj maciau, kad yra lempute kuri ispeja, kad reikia ipilti tepalo. Jau pora kartu buvo, kad virbalas rode maziau nei minimumas o lepute nedege. Kaip pas jus, gerbiami avensiu savininkai ? :)
CitataJTM parašė:
Ta pacia tema, apie tepalo ryjima... Instrukcijoj maciau, kad yra lempute kuri ispeja, kad reikia ipilti tepalo. Jau pora kartu buvo, kad virbalas rode maziau nei minimumas o lepute nedege. Kaip pas jus, gerbiami avensiu savininkai ? :)
Iki tokių kraštutinumų nedaeinam.
turiu avensi su 2.0 benzininiu varikliu 98 metu, tai tepalo lygio lempute uzsidega, kai tepalo maziau nei puse normos yra.
O del tepalo ryjimo, tai su vienu servisistu snekejau, tai sake, geriau jau i toyotos variklius ranku nekisti, nes tik blogiau bus
CitataJTM parašė:
Ta pacia tema, apie tepalo ryjima... Instrukcijoj maciau, kad yra lempute kuri ispeja, kad reikia ipilti tepalo. Jau pora kartu buvo, kad virbalas rode maziau nei minimumas o lepute nedege. Kaip pas jus, gerbiami avensiu savininkai ? :)
Kai tik nusipirkau dar nezinojau kiek avensis tepalo ryja. Po pirmos ilgesnes keliones (apie 1000 km greitkeliais) pamatavus tepalo lygi, jo buvo vos vos ant matuokles galo, zemiau visu minimumu, ir jokia lempute neuzsidege.
Pradek nuo to kad nusipirkai automobili daug pravaziavusi arba nepriziureta.1.8vvt reikia labai saugoti tepaliuko negaileti pilti gero ir keisti aisku;)
CitataLaisvidas parašė:
Pradek nuo to kad nusipirkai automobili daug pravaziavusi arba nepriziureta.1.8vvt reikia labai saugoti tepaliuko negaileti pilti gero ir keisti aisku;)
Argumentuok savo nuomone paskaites mano nuorodaB)
O tepalus visom toyotom reikia pilti gerus ir keisti laiku, nepriklausomai nuo modelio ir variklio tipo.
Cia siek tiek radau info apie avensio T22 bedas:http://www.autoreview.ru/archive/2008/21/second_avensis
CitataGintautaz parašė:
9. priekinia stabdžių diskai mėgsta susikreipti (3.- 9. pat. NNZ )
11. priekiniai stabdziu diskai (susikreivina)
Papildyta 2009-11-16
Sąrašą atnaujinsiu priklausomai nuo jūsų pastabų
Ar kartais 9 ir 11 ne tas pats?
CitataLaisvidas parašė:
Pradek nuo to kad nusipirkai automobili daug pravaziavusi arba nepriziureta.1.8vvt reikia labai saugoti tepaliuko negaileti pilti gero ir keisti aisku;)
Pries rasydamas pasidomek daugiau - cia beda ne ta, kad "daug pravaziaves" ar "nepriziuretas"...
Kalbos eina, kad 2.0TD karterio dangciai labai greitai supuva. Ar kas gali patvirtinti tokia beda?
Del pavaru junginejimo, tai man buvo tokia beda, kai bandomaji vaziavima dariau pirkdamas, bet po 20min intensyvaus perjunginejimo viskas susitvarke. Manau kad cia kazkas su hidraulika del to junginejimo.
sveiki, zinau jau senai apie šiame saraše nr.2 problemą su sankabą ir noriu jums pagelbėti. Yra toks "paradoksas", kad Toyota tai puikiausias automobilių gamintojas ir sankaba nuo Carinos E puikiausiai tinka T22. Permetam "krepšį"(sorry nzn kaip tai vadinasi taisylkingai rusai vadina "karzina") nuo carinos į avensiuką ir riedam sau smagiai ;) ir daugiau jokių bėdų. Patikėkit jau patikrinta. Visi gariūnų autoprekeiviai taip pasidarę savo T22 ir vargo nežino.
miroslav, čia turi omeny d4d variklį, 81 kw (nepamenu variklio kodo)?
mane kitas neramina db.
pirkau savo avensy su smagračio bėda, kai jis jau buvo tiek nusidėvėjęs, kad net bėgį įkalus nė iš vietos nepajudėdavo :( ir toks skardinis garsas iš priekinio kairio rato sklido, dzin dzin ant laisvų.
pasikeičiau į originalų naują smagratį, dakuja pinigų išėjo, pravažiavau jau gal 15tūkst, vėl ant tuščių pradėjo sklisti tas skardinis dzin dzin garsas iš kairiojo rato. mašina rieda puikiai, bėgiai jungiasi puikiai, nespaudžaint gazogalima parkuotis kieme puikiai be jokio drebėjimo..
bbž dabar, ar kaltint savo mesitriuką kad blogai smagratį prikabino, ar tas naujasis smagratis pencijon nori..:@
na garantija, tai tada bus dar jei orginalų pirkai, tai gali pabandyt, kad nuimtų it patikrintų, bet kažin ar dabar matysis, kad jis susidėvėjęs. KOl viskas tvarkingai junginėjas ir nedreba, tai reiškia dar spyruoklės vietoj.
Sveiki. Neseniai tapau Avensio (2002 m, 1.8 VVti, 95kW,) savininku, tai pasidalinsiu pirma patirtimi po 3 tukst km. Rida šiuo metu 155 tūkst km. Beveik įsitikinęs, kad skaitliukas atsuktas).
Iš 13-kos būdingų problemų kol kas pasireiškė kažkas panašaus į pačią pirmąją (dėl vairo). Kažkas su vairo kolonėle negerai. Yra nedidelis visos kolonėlės "liuftas", dunksėjimas važiuojant per duobes, bei sukant vairą didesniu kampu girdisi kažkoks guminės trinties garsas, lyg tai gumos trintųsi. Jaučiu, kažkoks neįprastas gedimas, kad tik netektų visos vairo kolonėlės keisti. Artimiausiu metu varysiu pas draugą į autoservisą, ardysime, nuiminėsime visą kolonėlę, ieškosime priežasties.
Visa kita lyg tai normaliai. Labiausiai bijau, dėl tepalo "valgymo". Kiekvieną kartą su nerimu tikrinu tepalo lygį. Per 3 tūkst km. kol kas tepalo lygis nesumažėjo. Þiūrėsiu kaip čia bus toliau.
Aplamai, tai keista, kad tiek problemų Avensis gali turėti. Taip išeina, kad realiai nėra Avensis tokia patikima mašina, ir konstrukcija kai kurių agregatų ir mazgų nevykusiai suprojektuota. Nors šiaip mašina man patinka, bet dabar pradeda kelti daug abejonių, jei tos tipinės ligos pradės lįsti viena po kitos...:(
Viegeli-tepalus 1.8vvti dažnai pradeda ryti jau po 80t. km. Gumos garsas vairą sukinėjant greičiausiai sklinda nuo vairo veleno kur per kėbulą lenda į variklio skyrių, toje vietoje stovi guminė tarpinė, ją reiktų patepti. Dunksėjimas per duobes gali būti stabilizatoriaus traukutės.
Dėkui Horn už patarimą dėl vairo. Gal ten nieko labai baisaus ir nebus, žiūrėsu.
Beje yra ir man patinkančų savybių: 1. Priimtinos benzino sąnaudos- Mieste 8-9 litrai/100km (važinėju ramiai, prie šviesoforų nelenktyniauju), trasoje 6-8 litrai/100km (kai grietis 90-130 km/h). 2. Elastingas ir lygia trauka prie visų aps., pasižymintis variklis. 3. Nebloga garso izoliacija (lyginau su Accordu 2001m, ir Mazda626 2000m). Beje, Mazda626 1.8 variklis pasirodė silpnokas, lyginant su Avensio. 4. Nustebau, kad stovi paprastos degimo žvakės (ne platininės), tai pasikeisti nebuvo brangu. 5. Gana nebloga standartinė audio aparatūra, tik kad mp3 diskų neskaito. 6. Mano poreikiams talpi ir patogi mašina (chečbekas).
O šiaip žiūrėsiu toliau, reikės gerai pavažinėti per vasarą, tada jau konkretesnes išvadas bus galima daryti.
CitataVirgelis parašė:
Aplamai, tai keista, kad tiek problemų Avensis gali turėti. Taip išeina, kad realiai nėra Avensis tokia patikima mašina, ir konstrukcija kai kurių agregatų ir mazgų nevykusiai suprojektuota. Nors šiaip mašina man patinka, bet dabar pradeda kelti daug abejonių, jei tos tipinės ligos pradės lįsti viena po kitos...:(
Gal tu geriau ilgiau pasivažinėk pradžioj... ir nepamiršk, kad ne naują pirkai ;)
tai kaip ten su tuo vairu baigesi?pas mane irgi yra tas erzinantis garsas,tarytum trinties kazkokios,vis sukau galva iskur..tai gal cia ta beda ir buvo aprasyta.....jei susitvarke,tai apsvieskit....
Kol kas nieko nedariau. Gerai apziurejo meistrai isoriskai, is vairo koloneles neteka, vairo strigimo beveik nesijaucia, tik trinties garsas. Luktelsiu kiek, ziuresiu, ar gedimas ryskes, ar ne. Tvarkytis reikes, bet kadangi masina neseniai pirkau, tai yra visokiu kitu islaidu (profilaktiniai darbai, padangos ir pan.). Jei tvarkysiuosi ta vairo kolonele, apie rezultatus parasysiu.
Vazinieju jau virs 2 metu su tuo garsu, kartais nutyla o kartais vel islenda ypac ziema per salcius, ir nieko nenutiko tam vairui, ir neverta cia sukti sau galvos del kazkokios gumos trinties, o jei kreipsis i meistrus jie tikrai tau puls padieti isspresti sia problema nes juk dabar sunkmetis pinigu visiems reik, bus taip kad pakeis puse vairo mechanizmu ir nieko neisspres opinigus nulups:@
Pasidomejau , kiek kainuoja visa vairo kolonele. Is "Eolto" perkant tiesiai (ne per detaliu parduotuves) 1700- 1800 Lt. O kur dar darbai!? Kol kas vazinesiu ir as, nieko nedares. Beje, pusseseres valdiskoje Mazda 6 (2003 m) irgi panasus dalykas buvo islindes. Kazkaip sutvarke autoservise, tik ji negali pasakyti, ka ten dare meistrai.
Pavyzdziui kalbant apie galinio stiklo valytuvo varikliuka. Beda - kad uzluzta. Pas mane asmeniskai jis buvo prisirinkes tiek sudo... Isvaliau, sutepiau - viskas puikiai veikia :)
Man spėju bus kažkas su šita problema:
5. 2.0 td galvos (susija su blogu aušinimu) ( 98-'00 )
Dega aušinimo skystis :/
Pasiūlykit kur Vilniuje kreiptis dėl tikslaus gedimo nustatymo ir taisymo,kad kokybės ir kainos santykis normalus būtų..
Del ausinimo skyscio problemos galite bandyti kreiptis i "UGRIMINA". Nors jie specializuojasi MAZDA ir SUBARU, bet tvarko ir kitus "japonus".
"Ugrimina", Linkmenų 28, tel. 2 723 813; 8 600 34474. Kainos ten normalios (nors nera labai jau pigu), ir gana nebloga kvalifikacija turi meistrai.
Sveiki,
Pas mane problema su vairo mechanizmu (Avensis 1998). Kaip buvo anksčiau paminėta, sukiojant vairą girdisi guminės trinties garsas, taip pat važiuojant nelygiu keliu (žvyrkeliu) girdisi vairo barškėjimas. Keliuose autoservisuose buvau ir jokių gedimų defektų nerado. Gal kas galit patarti kaip išspręsti šią problemėlę. Gal kas nors žino gerų meistrų Panevėžyje.
Dėkui iš anksto
guminis garsas įtariu atsiranda kai karšta yra, o barškėjimą sutvarkysi, kai visą kolonėlę pasikeisi...
Ir pas mane, kai tik sušyla orai, pradeda "girgždėt" vairas guminiu garsu. Vis galvojau kad gal sunkiai prieinama vieta, bet prieš kelias savaites lengvai radau iš kur garsas, sutepiau grafitu, kolkas tylu, žiūrėsiu, kiek laiko taip bus :)
Kurias vietas sutepei
Virš pedalų yra vieta kur vairo kolonėlė "išeina lauk" :) tai tą gumą ir sutepiau. Na nežinau kaip ten pavadint, bet judink vairą ir suprasi, jei pas tave tas pats ;)
O del galinio stiklo apiplovimo varikliuko universalams - nesutinku. Pas mane neveike, bet ji isardzius, isvalius - veikia kaip naujas. Uzsineses tiesiog buvo. Tad pries keiciant varikliuka - patarciau issivalyti :)
Citatalioska parašė:
O del galinio stiklo apiplovimo varikliuko universalams - nesutinku. Pas mane neveike, bet ji isardzius, isvalius - veikia kaip naujas. Uzsineses tiesiog buvo. Tad pries keiciant varikliuka - patarciau issivalyti :)
tai apie ką ir šnekama, kad jis neveikia, o kaip bėdą išspręst tai kas kaip ar perka ar valo.
Sveiki gyvi klubiečiai,
Norėjau pasiteirauti, gavosi, taip, kad galop plaukiojantį smagratį teko imti lauk, nes jau buvo ant ribos, įsidėjome vienos masės, kitaip tariant paprastą, tačiau atsidaro kita esmė, kad garsas berods iš starterio eina, tiesiog vedi mašiną ir automatiškai lyg kaip ir tarškėjimas pasigirsta, kol neatleidi spynelės, įtariu bendiksą, matote dėlko klausiu, nes niekada nebuvo panašaus su plaukiojančiu smagračiu kai buvo, o dabar su paprastu prasidėjo garsai, tiesiog atrodo jau ir taip mažai suki, bet vistiek garsas sklinda, neįmanoma kitaip pasukti, kad garso nebūtų, vos suki raktelį atleidi tai pagauna, kaip manote, tai vis dėlto bendiksas? ką patartumėte daryti, gal nebūtina naujo keisti, pritraukimą pareguliuoti ir pan?
Ačiū
Kaip suprasti paprasta smagrati ikalet? Visa komplekta nauja, ar smagrati paprasta o diskatoriu ir diska sena? Jie gi skirtingu svoriu ir storiu plaukiojantis ir stabilus sagraciai! Gal tau ne startero bendeksas o bepradedanciosuktis smagracio tvirtinimo varztai uz diskatoriaus kabina? Na tai ziauriausiu atveju aisku. Bet greiciausiai stadartine avensis beda- pavarges bendeksas ir ivores. Tiesiog neatsoksta bendeksas prasukes smagrati ir gauna per dantukus, is to ir garsas toks.
Azart: Visą komplektą sankabos su smagračiu, taip paprastą, neplaukiojantis. Kaip ir minėjote, jog sukimo momentu garsas pasigirsta, po kelių vedimų, pavažinėjus ilgiau garsas dingsta, jeigu vos pasuki ir atleidi raktelį. Azart, tai vis dėlto bendiksas su ivorėmis kaltas ar varžtai tvirtinimo už diskatoriaus?
Ačiū
Jei keite visa komplekta (neplaukiojntis smagratis) tai tai viskas ten ciki ir 99% duodu kad kaltas bendeksas. Mano atveju budavo lygiai tas pats, vedi - kestokas garsas ir uzsikurdavo tik is 2 karto. Matai sukant starteriu bendekso funkcija prasukti smagrati ir atsokti atgal, o jis blogai atsoka ir prasukes smagrati lieka vietoje, ko pasekoje besisukancio smagracio dantukai kala per bendekso dantukus.
p.s. beje kalbejau su Tokvila, Autotoja atstovais - sake kad kas 2 avensis pas juos su panasia problema kreipiasi. Bet starteriukas Bosch -tai tikekimes vokiskos kokybes. Jei atvirai - susitvarkai starteri pries ziema ir pamirsi apie sia problema visiems laikams. Manau visa procedura su nuemimu ir perrinkimu papjaus tavo pinigine ne daugiau nei 100 lt.
Þiūriu ,kad daugumas forume nenori skaityti to ,kas buvo anksčiau rašyta...vėl diskutuoja išnaujo,tai liečia ne tik šią temą. Rašiau apie tai(tą garsą) beveik prieš porą metų ir apie tai ,akip Tokvila nustatė ,kas buvo....
Gal neranda, gal tingi. Geriau manau tokiu atvej tiesiog numesti nuoroda apie tavo kurta tema arba tiesiog trumpai parasyti kas buvo. Temos greit keiciasi, kai kurios rakinamos ir trinamos. Gal zmogui staigiai reikia atsakymo o tavo temos jis nerado. Zmogiskas faktorius taip sakant :) ;)
Idomu kaip tas paprastas smagratis draugauja su d4d varikliu, siaip suprantu ten turi stoveti tik dvieju masiu smagratis, cia kaip butu panasiai is golfo idetas starteris ir ieskok subinei smegenu kodel blogai vedasi, as manau kas nustatyta gamintojo tas ir turi stoveti, o ne eksperimentoti, galbut ir klistu gal ir ejo tokie smagraciai paprasti i d4d?
Sveiki,
Raidas, taip, teoriškai turi būti ką rekomenduoja gamintojas, visai kitoks važiavimo malonumas ir pan., bet galima dėti ir tą, ko nerekomenduoja, tačiau jau galima nusipirkti ir perdarytų smagračių, viskas apgalvota, kaip tvirtinti ir pan., nepigus malonumas, bet nereikės smagračio keisti, kuris laikys 2x 3x ilgiau negu dviejų masių, kurį reiktų keisti kas 150tūkst. teoriškai, bet praktiškai būna, kad išlaiko mažiau negu pusė kilometražo nurodyta, o kaina uch, dvigubai didesnė.
Na pirma nera toks isskirtinis stebuklas tas plaukiojantis smagratis. Visi dizeliai praktiskai toki turi (naujesniu modeliu nei 98-99m.). Tai ir nissan patrol, mitsubishi pajero, alfa romeo, lancia lybra ir daugelis kitu. Vedant dizeline auto standaus smagracio spyruokles taip pat sekmingai gesina pirmini smugi kaip ir dvieju masiu samgratis. Jau ilga laika gaminami originalus komplektai toyotom su standziu smagraciu, nera tai savadarbiai zaisliukai. Blueprint berods firmos vokieciai tokius gamina toyota automobiliams.
Na kinieciai irgi daug ka gamina, kaip ir tie vokieciai tik neaisku ar toyota atstovai uzdege zalia sviesa tokiem komplektam ir ar nenukentes nuo to variklis ar greiciu deze nes tai nera patikrinta praktiskai, as taip pat esu keites savo automobilije smagrati ir sankabos komplekta bet keiciau originaliom dalim tai jau esu pralekes 35 tuk. ir jokiu problemu dar negirdziu, tad manau geriau moket brangiau ir patikrinta varianta negu eksperimentuoti ir po to dar syki moket.
Moket galima trigubai brangiau jei voliojasi daug lisnu pinigeliu kiseneje ir nekarto nematei nuimtos dezes, smagracio ir sankabos - neciupinejai savo rankom ir neisigilini i sistema. Nieko ten nera tokio ekstraordinaraus ko nera kituose auto. Tekstara jau 2 metus prekiauja gamykliskais (vokiskais, o jei tamsta pastebejote dauguma agregatu toyotoje-starteris, RPM davikliai, MAF, siurblys ir t.t. yra vokieciu gamybos) neslankiojanciais smagraciais - nei vieno grazinimo, nei vien broko, tik suma trigubai mazesne ir patikimesne konstrukcija nei dvieju masiu smagracio. Eksperimentuoja jau gamintojas pries paleidzant preke i gamyba. Ir kodel buvo sukurta tokia preke kaip manot? Ar tik ne del to kad kas antras avensis D4D turi problemu su originaliu plaukiojanciu smagraciu :D
Na cia kiekvieno reikals, as tik uz originalius sprendimus, turbut ir jus i savo rudus batus nevertumet baltu uzvarsiu,nes pries tai buvo gamikliniai rudi:)
CitataRaidas parašė:
Na cia kiekvieno reikals, as tik uz originalius sprendimus, turbut ir jus i savo rudus batus nevertumet baltu uzvarsiu,nes pries tai buvo gamikliniai rudi:)
OT o čia tu apie dizainą kalbi, o ne apie tai ar vertum plonesnius šniūrus, ką man atrodo reikalui esant ir padarytum ;)
jo, keičiauir aš smagratį,dėjau originalą. kainavo tik dalis 2400pinigų:o
dabar ir bendiksas laukia. dar dvi žvakės laukia :)
mašina gera, tik vieno nesuprantu, labai buki stabdžiai. kaip pvz palyginu darbinį kibiriuką škoda fabia 2006 1,2litro. škodoj tik baksteli - ir kabina. tojotoj gaip 3 golfe:) spaudi ir lauki :) čia tik man ar pas visus taip bukai stabdo?:)
kaladės priekyje 80%, gale gal 60% likutis. skystis metų senumo.
Sveiki,
Ir pas mane, atrodo, prieš metus persėdus ant Toyota, buvo stabdžiai, kaip ir minėjai palieti ir jau meta į priekį, o dabar arba pripratau arba iš tiesų bukai stabdo. Hmz, įdomu kiek tai įtakos turi stabdžių skysčio poveikis nekeistas?
Ačiū
Aš kažkaip nelinkęs būčiau sieti skysčio senumą ir stabdžių efektyvumą. Pagrindinė stabdžių skysčio keitimo priežastis yra ta, kad jis absorbuoja drėgmę ir keičiasi jo darbinė temperatūros. Greičiau gali užvirti, ko pasekoje susidaro oro burbuliukai ir gali nesustoti. Tačiau čia reikia kokiame rally varyt. Tokia mano nuomonė. O kodėl tu nenori ant kokio stabdžių stendo pabandyt? Aš tai visada linkęs prieš sezono pradžia, tai prieš žiemą ir vasarą pakabą ir stabdžius pažiūrėt, kad žinočiau ko galiu iš auto tikėtis.
Sveiki tautiečiai,
Norėjau Jūsų nuomonės paklausti. Paprastai ir trumpai. Yra pakeistas visas smagratis su sankabos komplektu į neplaukiojantį, kitaip tariant perdarytą. Vedasi viskas gerai, bet sukimo momentu spėju raktelį atleisti, pagauna iš inercijos ir užsiveda, kitaip tariant nelaikau per ilgai raktelio pasukęs, bet užsiveda iškart ir eina garsas iš po kapoto, kiek esu girdėjęs tai gali būti bendeksas visi sako, bet juk vedasi be problemų tik tas garsas. Rašė, kad per dantukus gali duoti smagratis ir pan., tai vis dėlto kas kaltas? Kai ilgiau pavažinėjus, tada vedama mašina jokio garso nėra absolučiai vedasi gražiai, tyliai, bet kai šalta tie garsai atsiranda.
Ačiū
įrašyk tą garsą ir įkelk. dabar sunku spėti
Tai gal tau guolis kuris zvimbia o ne starteris? Bendeksas ant prasisukimo suveikia ir atsoka, o jei ir neatsoktu gautu nuo smagracio ir atsoktu :D Bet pastoviai negali jis jokiu garsu duoti. Manau tau tiesiog ant salto motoro vienas is guoliu traska (ypac generatoriaus itempejas megsta skleisti tokius nemalonius metalinius garsus). Esant saltam orui metalas kaip zinome susitraukia, atsiranda mikoatstumai tarp ivoriu ir pan. vat guolis ir dainuoja. Po 5-10 minuciu susylus ir issipletus metalui speju visi sie garsai dingsta.
Gerai, rytoj įrašysiu, azart, dingsta tas garsas po 5sec nuo užvedimo, tada tik girdisi kai vėl šalta ir vėl užvedus, kai sušyla jokio garso vedant nebūna. Guolis? Nemanau, nes su plaukiojančiu smagračiu, niekada nebuvo panašių garsų kaip dabar, tik po keitimo atsirado toks garsas. Bendeksas, manau, kad nekaltas, nes tikrai neužlaiko per daug. Sankaba visiškai nauja su guoliais su viskuo, tai nuo ko tas garsas?
Sveiki gyvi,
Pavyko įrašyti keistą garsą, jeigu galite paklausykite ir pasakykite kieno tai įtaka tam garsui.
http://www.failai.lt/ukjyf6m6rfoz/smagratisgarsas.mp3.htm
Ačiū
m? gal kas numano ar tikrai iš smagračio garsas...
garantuot negaliu, bet pas mane ne toks garsas buvo...
Kitaip paklausiu ar apskritai vedant mašiną ar turi būti koks garsas? nes prie plaukiojančio smagračio nebuvo visiškai jokio, kiek suprantu ir čia to garso neturi būti m? kaip? NNZ, o koks pas tave garsas?
Ačiū
nu starterio negali būt, nes tas diddesnis garsas yra kai atsimeta bendeksas, o taip reikia gal sankabą tikrint, nes gal diskelis blogai įstatytas, o gal jam reikia prisitrint, negaliu pasakyt.
mano avensiui d4d buvo nuejusi sankaba. Įsidejau "paprasta" neplaukiojancia ir kolkas problemu neturiu
HDPaulius, pas mane irgi jau pakeistas smagratis į neplaukiojantį, bet jokių keistų garsų po to nepastebėjau. O to tavo įrašo jau nebeduoda atsisiųst.
kaktusas, bandžiau, duoda atsiųsti reikia spragtelti "Generuoti nuorodą", beje, pakeitė ir vedant tas garsas yra, negi bendekso atmetimas ir toks stiprus smūgis gali būti duodamas smagračiui.....jau nebeturiu idėjų.
HDPaulius, as irgi pakeites smagrati i paprasta, bet po keitimo teko ir bendeksa keist, nes kai pavazineji su besibaigianciu plauk smagraciu, kenkia starteriui. paklausiau as ta garsa, bet sunku pasakyt kas ten tiksliai yra ir trunka tik kelis sekundes. jei kas nors su sankaba blogai butu, nelabai pavaziuotum.
nenoriu kurt naujos temos, priekinio stiklo valytuvu pasildymas domina. nes pas mane toks jausmas, kad neveikia. veidrodeliai ok. O valytuvu zona ir ilgai pasildzius netirpsta. kaip pas jus ar matosi akivaizdziai, kad tirpsta sniegas valytuvu srity?
Jei sioj zonoj yra sniego ar ledo tirpsta momentaliai, perziurek atidziai visus siulus gal kur itrukimas yra.
wikcia, o tu isitikines kad veidrodeliu pasildymo knopke turi injungti valytuvu pasildyma ?
As pas save nesenai pastebejau, kad yra toks navarotas :) Ruosiusi varyti pas elektrika, kad ijungtu.
JTM, manuale skaiciau, kad ta knopke turi ijungti, bet pas mane tas dalykas neveikia.
O kaip ijungti priekinio stiklo pasiltinima gal galit pasakyt? Ar ta pati knopke kur ir galini sildo? Dekui :)
Ta pati. Ja paspaudus isijungia galinio lango, veidrodeliu ir priekinio stiko apacios sildymas.
Pas mane priekinio stiklo ir veidrodėlių šildymo mygtukas atskirai, kairėje vairo pusėje. Galinio stiklo pašildymo mygtukas dešinėje vairo pusėje.
pas mane (avensisI) tai yra mygtukas kartu su veidrodėliai ir priekinio lango šildymu.
CitataMemelis parašė:
Ta pati. Ja paspaudus isijungia galinio lango, veidrodeliu ir priekinio stiko apacios sildymas.
Cia kas per nesamone? Priekinio lango valytuvo zonos apsildinimas ijungiamas atskira knopke siek tiek desiniau vairo.
azart, pirmuose avensiuose siek tiek desiniau vairo yra heateris (salono ir variklio pasildytojas), o valutuvu zona ir veidrodeliaiatskira knopke valdymo skydo virsutineje dalyje.
Citatawikcia parašė:
azart, pirmuose avensiuose siek tiek desiniau vairo yra heateris (salono ir variklio pasildytojas), o valutuvu zona ir veidrodeliaiatskira knopke valdymo skydo virsutineje dalyje.
Valttuvu zona ijungiama atskiru migtuku. Arba salia heaterio arba ant centrines konsoles, dabar jau neprisimenu. O veidrodeliai sildomi kartu su galinio lango apsildinimu.
Citataazart parašė:
CitataMemelis parašė:
Ta pati. Ja paspaudus isijungia galinio lango, veidrodeliu ir priekinio stiko apacios sildymas.
Cia kas per nesamone? Priekinio lango valytuvo zonos apsildinimas ijungiamas atskira knopke siek tiek desiniau vairo.
100 % tikras, kad pas mane viskas įsijungia vienu mygtuku! Nežinau kaip yra pas kitus, pas mane taip stovi.
O pas mane viena knopke ijungia galini stikla, kita veidrodelius. Palauksiu kol eletrikas nusikas sneiga nuo garazo ir vaziuosiu, kad trecia knopke padarytu. :)
CitataMemelis parašė:
Citataazart parašė:
CitataMemelis parašė:
Ta pati. Ja paspaudus isijungia galinio lango, veidrodeliu ir priekinio stiko apacios sildymas.
Cia kas per nesamone? Priekinio lango valytuvo zonos apsildinimas ijungiamas atskira knopke siek tiek desiniau vairo.
100 % tikras, kad pas mane viskas įsijungia vienu mygtuku! Nežinau kaip yra pas kitus, pas mane taip stovi.
Memeli, paziurek apie kokiu metu auto snekame!
Citataazart parašė:
Valttuvu zona ijungiama atskiru migtuku. Arba salia heaterio arba ant centrines konsoles, dabar jau neprisimenu. O veidrodeliai sildomi kartu su galinio lango apsildinimu.
Na kiek Avensių, tiek variantų :)
Pas mane vienas mygtukas -galinio stiklo, kitas - veidrodėlių ir priekinio stiklo
Pas mane tai valytuvus atitirpdo lango nuputimas ir gan greitai, ner jokiu groteliu toje zonoje. Gal pas kuriuos yra tai sildymas veikia nuo langu nuputimo knopkes??
(https://www.toyotaclub.lt/forumas/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg146.imageshack.us%2Fimg146%2F9118%2F1111222222333.jpg&hash=e4705e1688fcd331a98a5b86afce3cc4f80febb7)[/URL]
Animal kartais pas tave ne 2 elektriniai langai tik darinėjas?
Cia imeciau foto is interneto. O seip taip 2langai.
CitataAnimal parašė:
Cia imeciau foto is interneto. O seip taip 2langai.
tai jei pas tave tik priekiniai elektriniai, tada tavo komplektacijoj nėra priekinio lango pašildymo
Gal kam idomu palyginimui :
http://www.autocentre.ua/ac/Service/Used-Cars/HONDA-Accord-MAZDA-626-MITSUBISHI-Galant-18966.html
http://www.autocentre.ua/ac/Service/Used-Cars/HONDA-Accord-TOYOTA-Avensis-18677.html
http://www.autocentre.ua/ac/Service/Used-Cars/HYUNDAI-Getz-FORD-Fiesta-NISSAN-Micra-18537.html
http://www.autocentre.ua/ac/Service/Used-Cars/HONDA-Civic-MAZDA-3-NISSAN-Almera-18323.html
http://skoda.autocentre.ua/ac/Service/Used-Cars/SKODA-Octavia-MAZDA-3-MITSUBISHI-Lancer-17574.html
Idomu, kad nei viename palyginime joks Toyota modelis nebuvo pripazintas nugaletoju. Dazniausiai II-a vieta, o Yariui sekesi dar prasciau. :o